Ben al een tijdje een lurker van dit topic, vrijdag is de mijne dan toch ook geleverd. Ik heb de kleur tangerine comet (parelmoer geloof ik) gekozen en geen seconde spijt van, prachtige vrolijke auto zo. Ik heb een imgur album gemaakt
https://imgur.com/a/EMptB4U, het weer is wat treurig deze dagen maarja je kan niet alles hebben.
Eerste wat ik gedaan heb is die bakjes bak in de achterbak eruit gehaald, behoorlijk onding om daar je kabel steeds weer in te moeten proppen (of ik doe het verkeerd en dan hoor ik graag hoe anderen dit doen).
Ik merk dat ik tijdens het rijden het liefst op eco mode rijdt met 1 re-gen streepje en dan gewoon aanrem voor bochten door de linker flipper een paar seconde lang naar me toe getrokken te houden.
Vanuit werk zitten er michelin all season banden onder en die doen hun werk uitstekend. Heb zelf trouwens nog geen idee wat voor toegevoegde waarde android auto dan precies heeft. De navigatie in de auto vind ik prima en spotify doet het ook goed, misschien als je playlists ofzo zou willen switchen maar zoveel ben ik er over het algemeen niet mee bezig in de auto en lijkt me ook niet echt veilig.
Ben overigens wel erg benieuwd naar een soort history scherm, waar ik kan zien hoelang ik gereden heb, hoe ik dat gedaan heb en hoelang en hoeveel ik geladen heb oid.
[
Voor 7% gewijzigd door
Appeltaart op 23-09-2018 10:37
]