Hoe kan je nu in 1 dag al verkopen? Volgens mij is bijna alles lease. Je LM moet eerst een offerte krijgen, dan moet je waarschijnlijk een offerte terug krijgen van de LM voor je werkgever. Die moet je die weer (en laten) ondertekenen en terug sturen en nu is het zo dat volgens mij de LM echt niet binnen een dag alles regelt, en dan kan er pas definitief besteld worden ?prettig schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:07:
Weet wel zeker dat die niet proactief is, mijn dealer belde me gisterenochtend gelijk (mail van Kia was nog niet weg). Lijst had die al eerder, al helemaal doorgenomen en ging iedereen bellen: hij heeft zijn lijst dus zowat al verkocht gisteren (op wat inruil gedoe na).
Orders moeten definitief zijn (getekend contract) voordat ze ingeschoten worden bij de importeur (die accepteert ze anders gewoon niet).
Dus reserveringslijst op nr.1 en week later tekenen kun je zomaar op plek 100 staan qua leveringen bij de importeur (is ook logisch..... je kunt je reserveringsnummer niet vasthouden als leveringsplek).
Zeekr X Long range Mist Grey