Da's wel heftig hoor, met babybacks doe ik meestal 3 racks per 4 personen en dan is er altijd over. En dat ligt niet aan de smaakPaganstars schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 11:44:
Afhankelijk van de rib cut en grootte; ik ga bij babybacks vaak uit van 1 streng pp. Echte lende ribs 1/2 slab pp en bij st. louis cut ongeveer 3/4
Daar moet je geen goed gevulde gietijzeren pan op zetten vermoed ik.almere schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 07:25:
[...]
Ik heb deze inklapbare.
Erg blij mee
Als ik ga roken haal ik hem wel weg i.v.m lekken bij de deksel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb altijd Iberico ribs van rond de 900-1000 gram, 2 stuks voor 2 volwassenen en 1 kind en altijd een beetje over.Jthem schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 11:48:
Heb iberico spareribs, wat zou dat dan zijn.😀
Kennelijk zijn wij dan grote etersEsumontere schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 11:49:
[...]
Da's wel heftig hoor, met babybacks doe ik meestal 3 racks per 4 personen en dan is er altijd over. En dat ligt niet aan de smaak
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
4 mensen kunnen 4 beren van kerels zijn, maar ook 1 man, 1 vrouw en 2 kinderen he
Ik heb aan 1 streng ook niet genoeg hoor, maar met een gezin kan ik me voorstellen dat je grofweg uitkomt op 1 streng pp
Dat zijn de enige spareribs die je zou moeten maken.Jthem schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 11:48:
Heb iberico spareribs, wat zou dat dan zijn.😀
Ibericovlees is heerlijk!
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ik heb nog nooit zelf spareribs gemaakt, omdat mijn vriendin niet van bbq-saus houdt. Mijn zoontje is er echter gek op dus wil het een keer zelf goed maken ipv een afval van de AH. Iemand een recept om het andere stijl te maken dan klassiek bbq-saus?
https://www.bbq-nl.com/chinese-spareribs/DennisCle schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:55:
Ik heb nog nooit zelf spareribs gemaakt, omdat mijn vriendin niet van bbq-saus houdt. Mijn zoontje is er echter gek op dus wil het een keer zelf goed maken ipv een afval van de AH. Iemand een recept om het andere stijl te maken dan klassiek bbq-saus?
tbh rub ik mijn ribs gewoon en klaai er dan hoisin overheen.
[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 26-03-2026 14:00 ]
Bijna elke saus die jij, of je vriendin, lekker vindt en bij vlees past is mogelijk.DennisCle schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:55:
Honing is lekker, ketchup kan, knoflook kan. De rub kun je zelf kiezen; zoveel mogelijkheden. Lekker zelf experimenteren en wellicht je vriendin de keuze laten maken, zit jij nooit fout
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Gonadan schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:08:
[...]
Daar moet je geen goed gevulde gietijzeren pan op zetten vermoed ik.
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Let op:
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism