BramViking schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:17:
Nlziet zou eens met ESPN en ViaPlay moeten praten, om tegen extra kosten ook de sport zenders te laten zien. Dat is het enige wat mij nu ervan weerhoudt. Niet de behoefte om meerdere apps te moeten gebruiken om het te kunnen zien, dan is een decorder toch wat beter. Ook de bitrate zou voor de mensen met glas of een snelle kabel omhoog moeten kunnen.
ViaPlay gaat gewoon niet gebeuren, die hebben hun eigen streamingsdienst en zullen die dienst ook straks via de providers uitrollen. ESPN is wellicht nog een optie aangezien Canal Digitaal het ook aanbiedt al vermoed ik dat Disney eerder ViaPlay achter na zal gaan. Te lucratief zullen we maar zeggen
De bitrate zou nog iets omhoog mogen al vind het verre van onaardig en doet het niet onder voor de standaard HD zenders van KPN. Alleen de KPN glaszenders en de Ziggo HD kanalen zijn iets scherper en kleurrijker.
De prijs-kwaliteitverhouding verhouding vind ik vooralsnog dikke prima. Het kost de helft van de meeste alternatieve aanbieders en doet niet onder aan beeldkwaliteit. Buitenom de verplichte mediabox zijn Ziggo Go TV, T-mobile Anywhere, KPN interactieve TV app en Canaal Digitaal zijn inferieur aan NLZIET. Hoger dan 720P@25 bieden ze niet terwijl 1080P@50 de standaard is van NLZIET.
Ik heb liever dat ze de kwaliteit van het geluidsspoor opschroeven en bijvoorbeeld ook Dolby surround meesturen