Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Gitarist schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:52:
Ik heb hetzelfde probleem, @jbvo. In mijn geval ook op de Apple TV, maar ik lees ook mensen op Twitter die het probleem hebben op LG WebOS.

Hopelijk wordt de NPO snel wakker en gaan ze ermee aan de slag (en communiceren ze daar dan open en eerlijk over…)
Inmiddels 5 dagen en een aantal meldingen bij de NPO verder, maar nog steeds geen streams op de Apple TV. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:35
Meer mensen hier problemen met het terugkijken van RTL via NLZiet? Streams blijven sinds een dag of 3 bufferen en starten heel soms een X-aantal seconden om daarna weer te bufferen.

NPO en Kijk/SBS werkt wel zonder problemen en live streams doen het ook gewoon. Ik heb het probleem zowel op mijn telefoon als op mijn Android TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Getest. Werkt gewoon op iPhone en AppleTV.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 12:35
Roppedop schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:51:
Getest. Werkt gewoon op iPhone en AppleTV.
Dank voor het testen. Hier werkt het nu ook. Wellicht heeft het iets te maken met piekmomenten op de server waar de programma's staan opgeslagen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

jbvo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:43:
[...]

Inmiddels 5 dagen en een aantal meldingen bij de NPO verder, maar nog steeds geen streams op de Apple TV. :/
Ik heb ook nog niets gehoord, via de chatbot verzocht om via mail contact met me te laten opnemen. Zou binnen 1 to 2 dagen gebeuren maar ik heb nog nul reactie gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 15:41
Het lukt mij niet om te upgraden naar NPO Plus (eerste maand gratis). Tijdens de betaling van €0,01 komt er een foutmelding in het geval van betaling via IDeal en via Mastercard word ik na het invullen van mijn gegevens doorgestuurd naar de website van Buckaroo. Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 10:07
cordonbleu schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 01:05:
Het lukt mij niet om te upgraden naar NPO Plus (eerste maand gratis). Tijdens de betaling van €0,01 komt er een foutmelding in het geval van betaling via IDeal en via Mastercard word ik na het invullen van mijn gegevens doorgestuurd naar de website van Buckaroo. Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat er aan de hand is?
Je zou ook nog eersteen maandje gratis NLZiet kunnen proberen ;) Geen idee wat er aan de hand is, probeer je het op een laptop of mobiel? Je zou het iig eerst nog op een ander device kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Nuevocasa schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:59:
[...]

Je zou ook nog eersteen maandje gratis NLZiet kunnen proberen ;) Geen idee wat er aan de hand is, probeer je het op een laptop of mobiel? Je zou het iig eerst nog op een ander device kunnen proberen.
Ik probeerde het via Chrome op m'n desktop, met ad blocker uitgeschakeld. Zou dus sowieso moeten werken op deze manier lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Het is nu wel gelukt. Misschien was er vannacht onderhoud aan de website waardoor het niet lukte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

jbvo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:43:
[...]

Er is inmiddels stilletjes een versie 1.5.1 verschenen die het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Laatst online: 09:16
noo schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:17:
[...]

Er is inmiddels stilletjes een versie 1.5.1 verschenen die het probleem oplost.
Inderdaad, hier werkt het ook weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nuevocasa
Zojuist een mail gehad dat 3 Vlaamse zenders zijn toegevoegd aan NLZiet. Heb het even getest en ze staan er op. Je kunt ook gewoon terugkijken naar afleveringen voor vandaag. Kan nog niet op programma's of series abonneren om automatisch de nieuwe afleveringen te kunnen zien. Hopelijk komt dat nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:57
Nuevocasa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:01:
Zojuist een mail gehad dat 3 Vlaamse zenders zijn toegevoegd aan NLZiet. Heb het even getest en ze staan er op. Je kunt ook gewoon terugkijken naar afleveringen voor vandaag. Kan nog niet op programma's of series abonneren om automatisch de nieuwe afleveringen te kunnen zien. Hopelijk komt dat nog.
Inderdaad ik zie ze nu ook, wat gaaf dat ze nu ook deze content gaan meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:22
Nuevocasa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:01:
Mooie uitbreiding. Zijn er de afgelopen maanden nog positieve ontwikkelingen geweest t.a.v. geluid? Wordt er bijv. nu al meerkanaals geluid meegestuurd? Ik ben inmiddels een half jaar bij Ziggo, maar heb daarvoor geruime tijd glasvezel internetonly + NLZiet als "tv provider" gebruikt, wat behoudens vertraging bij voetbal en het mindere geluid eigenlijk best wel beviel. Als ze de algemene kwaliteitsbeleving nog iets verbeteren kan ik deze zomer weer weg bij Ziggo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Mooie uitbreiding met de Vlaamse publieke omroep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:32
jurjen_g schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Mooie uitbreiding. Zijn er de afgelopen maanden nog positieve ontwikkelingen geweest t.a.v. geluid? Wordt er bijv. nu al meerkanaals geluid meegestuurd? Ik ben inmiddels een half jaar bij Ziggo, maar heb daarvoor geruime tijd glasvezel internetonly + NLZiet als "tv provider" gebruikt, wat behoudens vertraging bij voetbal en het mindere geluid eigenlijk best wel beviel. Als ze de algemene kwaliteitsbeleving nog iets verbeteren kan ik deze zomer weer weg bij Ziggo :+
Offtopic voor hier, maar al eens gekeken naar Canal Digitaal? Heb je voor 15 euro meteen ESPN erbij (voor je voetbal). kwaliteit durf ik nooit te zeggen, ben niet zo kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Waah schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:09:
[...]

Offtopic voor hier, maar al eens gekeken naar Canal Digitaal? Heb je voor 15 euro meteen ESPN erbij (voor je voetbal). kwaliteit durf ik nooit te zeggen, ben niet zo kritisch.
Ja heb ik eind 2020 / begin 2021 naast NLZiet enkele maanden gebruikt - met als enige reden ESPN te kunnen kijken. Maar de kwaliteit van de streams was wel erg dramatisch vergeleken met NLZiet en gewone tv aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
[...]

Eerlijk gezegd is dat geen serieus alternatief ondanks dat het wel heel veel aantrekkelijke kanalen aanbiedt. De beeldkwaliteit is echt beroerd van Canal Digitaal met 720p en totaal niet te vergelijken met NLZIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

CD is 720P. Wel een erg mooie app en meer programma's terugkijken (op commerciële zenders) dan NLZiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

W00fer schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:31:
[...]
CD is 720P. Wel een erg mooie app en meer programma's terugkijken (op commerciële zenders) dan NLZiet
Ziggo Go TV is ook "maar" 720p@4.29Mbit, toch ziet dat er acceptabel uit ( vind ik). Is het nu werkelijk bedroevend vwb beeld of is het best wel te doen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:31:
[...]

Tot slechts 7 dagen terugkijken bij CD. Bij NLZiet minimaal een jaar en van veel programma's kun je meerdere seizoenen terug kijken. En niet te vergeten kun je veel series vooruitkijken.

Van series die al enkele weken oud zijn kan je in één keer de oude afleveringen bekijken en verder gaan met de afleveringen die nog uitgezonden moeten worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:38:
[...]

Ziggo Go TV is ook "maar" 720p@4.29Mbit, toch ziet dat er acceptabel uit ( vind ik). Is het nu werkelijk bedroevend vwb beeld of is het best wel te doen?
Een maat van me zei dat bepaalde zaken bij streamingdiensten in het live beeld in H265 zijn en in terugkijken in H264. Dat maakt ook best wel verschil uit qua compressie, artefacten, bitrates enzovoorts. Ik weet niet meer welke hij bedoelde. Kan goed zijn bij NLZiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:32
hardware-lover schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:38:
[...]

Het is acceptabel IMHO. Ja, Nlziet, zeker op de nieuwere hoogste kwaliteit is scherper. Zelf heb ik beide (deel het, dus kosten vallen mee) en kijk voor live TV gewoon Canal Digitaal (want de tv start die automatisch op) en terugkijken is NLZIET.

CB is bedoeld voor tv kijken, met terugkijken als minimale optie.
NLZIET is gemaakt voor terugkijken, en live tv is er later aangeplakt.

Maar het blijft persoonlijk. Gelukkig kan je gratis proberen. Ik stoor me niet aan wat softe live TV.... Want de kwaliteit is vaak sowieso niet geweldig van de camera's die men gebruikt daarvoor. Als ik echt mooie beelden wil zien zet ik wel Disney+ of Netflix op met mooi 4k HDR. En genoeg mensen die dat ook niet mooi vinden want bluray is beter :+

Dus zou gewoon zelf proberen. Als ik moest kiezen tussen CB of NLziet kies ik wel voor Nlziet, want reclamevrij tv terugkijken is gewoon top. d:)b

• W00fer
  • Niet online
easyriider schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:02:
[...]

Tot slechts 7 dagen terugkijken bij CD. Bij NLZiet minimaal een jaar en van veel programma's kun je meerdere seizoenen terug kijken. En niet te vergeten kun je veel series vooruitkijken.

Van series die al enkele weken oud zijn kan je in één keer de oude afleveringen bekijken en verder gaan met de afleveringen die nog uitgezonden moeten worden. :)
Het zit hem ook in interface, beschikbaarheid van ondertitels enz heb ik gemerkt.
NLZiet heeft van veel zenders de ondertitels niet bij live-tv en ook vaak niet bij terugkijken. Soms heeft CD dat wel. Lijkt me gewoon een kwestie van de API aanspreken en het implementeren. De ondertitels zijn er wel.
Het zou kunnen dat ze moeilijk gaan doen met rechten natuurlijk.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Waah schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:15:
[...]Het is acceptabel IMHO. Ja, Nlziet, zeker op de nieuwere hoogste kwaliteit is scherper. Zelf heb ik beide (deel het, dus kosten vallen mee) en kijk voor live TV gewoon Canal Digitaal (want de tv start die automatisch op) en terugkijken is NLZIET.

CB is bedoeld voor tv kijken, met terugkijken als minimale optie.
NLZIET is gemaakt voor terugkijken, en live tv is er later aangeplakt.

Maar het blijft persoonlijk. Gelukkig kan je gratis proberen. Ik stoor me niet aan wat softe live TV.... Want de kwaliteit is vaak sowieso niet geweldig van de camera's die men gebruikt daarvoor. Als ik echt mooie beelden wil zien zet ik wel Disney+ of Netflix op met mooi 4k HDR. En genoeg mensen die dat ook niet mooi vinden want bluray is beter :+

Dus zou gewoon zelf proberen. Als ik moest kiezen tussen CB of NLziet kies ik wel voor Nlziet, want reclamevrij tv terugkijken is gewoon top. d:)b
Inmiddels maar begonnen met die CD testweek en het is idd best te doen vwb beeldkwaliteit. Dat het wel iets minder is dan NLZiet is vooral goed te zien bij RTLZ. De horizontale balk onder in beeld laat goed zien wat het verschil is tussen beiden in beeldfrequentie, buiten iets minder scherpte. Wel even vergelijken met een systeem refreshrate ingesteld op 50Hz, wel zo logisch 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Edit. Reactie toch maar even naar het Canal Digitaal-topic verhuisd.

[ Voor 90% gewijzigd door TexMex op 12-02-2022 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
jurjen_g schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Ik kijk NLZiet op de Apple TV en krijg helaas geen meerkanaals geluid.

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-10 22:41
Ervaren hier meer mensen problemen met het kijken naar NLziet via de chromecast v3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

BadEendTerror schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:24:
Ervaren hier meer mensen problemen met het kijken naar NLziet via de chromecast v3?
Welke problemen zouden dat moeten zijn?

Hier Chromecast Ultra en en een Chromecast v3 nergens last van.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Met enige regelmaat bufferen (soms een tijd niet dan weer heel vaak, lijkt op een capaciteitsprobleem)
,niet meteen bij het begin van de stream beginnen.
Andere stream opstarten als je hebt gekozen. Stream stopt opeens met een foutmelding.
En er komen zelden updates uit van de app, ik heb regelmatig bugs doorgegeven maar daar word eigenlijk niks mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Hoe NLziet bij mij werkt (bij alle 2 de Chromecast modellen).

NL1, RTL of SBS zet het programma aan. Begin wazig beeld. Hangt heel even en scherp daarna nergens last van. Heel even bufferen dus zodat het daarna vlekkeloos blijft afspelen.

Sinds kort hebben we Een en Canvas erbij dat is vreemd daar is wazig en daarna scherp zonder dat het een sec hangt.

Betreft bugs die heb ik nooit echt ondervonden op 1 na had vooral last van als ik de app opende het programma weer opnieuw begon grrr. Dit is de laatste tijd zeer minimaal (1x per maand ipv elke keer/dagelijks).

Maar geen idee hoe dik thuis je wifi dekking is de ene app kan beter mee over weg dan de ander. Een vriendin klagen dat Plex (heeft geen NLziet maar situatie kan hetzelfde zijn) niet goed werkte regelmatig buffer. Netflix en YouTube hebben dat niet. Wifi gemeten het schommelde nogal < 10Mbit. Wifi punt erbij gemaakt dus ook goede snelheid (> 300 Mbit) in de buurt van de TV waar de Chromecast zit en Plex werkt als een zonnetje en Netflix en YouTube werkt nu nog sneller. Kortom de wifi was niet optimaal.

Hoe vaak updates komen geen zicht meer op Android heeft dit tegelijk naar de achtergrond gebracht. Laatste update is van 13 Jan. Andere apps hebben langer geen update gehad: T-Mobile, DHL, Dumpert, wie is de mol zijn van december. PRTG for Android november.

[ Voor 10% gewijzigd door RobbyTown op 20-02-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Met netflix, youtube en videoland heb ik nooit problemen met bufferen. Accespoint staat langs de tv. Dus dat is het probleem niet. Ligt dus echt aan de resources en app van NLziet. Internetsnelheid is 200 Mbit/s.

Maar je hebt dus wel bugs. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BadEendTerror op 20-02-2022 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:36:
Met netflix, youtube en videoland heb ik nooit problemen met bufferen. Accespoint staat langs de tv. Dus dat is het probleem niet. Ligt dus echt aan de resources en app van NLziet. Internetsnelheid is 200 Mbit/s.

Niemand klaagt hier over bufferen behalve jij dus er is wel duidelijk iets mis met je netwerk of setup waarop je NLZIET gebruikt :)

Heb je toevallig nog een ander WiFi punt in huis? Het kan ook zomaar zijn dat je Chromecast te dicht op je AP staat en daardoor een ander WiFi punt gaat zoeken. Heb je toevallig een ander apparaat waarop je NLZIET kunt installeren om eea uit te sluiten. Bijvoorbeeld je Tv zelf, spelcomputer, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:46:
Met enige regelmaat bufferen (soms een tijd niet dan weer heel vaak, lijkt op een capaciteitsprobleem)
,niet meteen bij het begin van de stream beginnen.
Andere stream opstarten als je hebt gekozen. Stream stopt opeens met een foutmelding.
En er komen zelden updates uit van de app, ik heb regelmatig bugs doorgegeven maar daar word eigenlijk niks mee gedaan.
Kijk op meerdere plekken in huis via chromecast en herken me nergens in. Misschien zijn de issues toch in jouw setup want ik merk ook weinig van bugs in de app oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:36:

Je internetsnelheid zegt niets over over de kwaliteit van de wifi ;).

Ik heb bugs (meervoud)? Het is er 1, die af en toe voorkomt, max 1x per maand als ik dat haal (in vergelijking met vroeger flinke verbetering). In elk geval geen last van buffer bug.

Maar je hebt een regelmatig bugs ingezonden. Ben zeer benieuwd welke dat dan zijn.

offtopic:
T-Mobile app als die ik open 9 van de 10 keer open kan ik restant beltegoed niet inzien die app werkt in elk vaker niet dan NLziet in elk geval

[ Voor 16% gewijzigd door RobbyTown op 20-02-2022 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Nee, maar internetsnelheid wifi is maximaal. AP is bedraad aangesloten en daarvan komt dan de wifi. Zit ongeveer een meter van de chromecast af.

Het bufferen komt het meeste voor in de avond, maar soms is het er een tijdje niet.
Spontaan stoppen van de stream onder het casten met een foutmelding. (Gebeurd onregelmatig)
Als je een bepaalde stream start, dan start er 1 die je niet gestart hebt. Dit is dan alleen op te lossen door het casten uit te zetten, de juiste stream opnieuw te starten en dan het casten weer te starten.(ook onregelmatig probleem)

Als je een stream vanaf het begin wil starten doet hij dat vaak pas na meerdere keren op het betreffende icoon te klikken.

Ik gebruik de beta app van NLziet, en de beta firmware van de chromecast. Maar bij netflix en videoland heb ik nooit last van problemen met casten.

Aan de reviews te zien van NLziet op onder andere trustpilot is een probleemloze ervaring eerder uitzondering als regel. Dit is helaas al jaren zo, maar nog steeds niet opgelost. Ik vermoed dat ze de snelle groei niet aan kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door BadEendTerror op 20-02-2022 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:39:
Nee, maar internetsnelheid wifi is maximaal. AP is bedraad aangesloten en daarvan komt dan de wifi. Zit ongeveer een meter van de chromecast af.

Het bufferen komt het meeste voor in de avond, maar soms is het er een tijdje niet.
Spontaan stoppen van de stream onder het casten met een foutmelding. (Gebeurd onregelmatig)
Als je een bepaalde stream start, dan start er 1 die je niet gestart hebt. Dit is dan alleen op te lossen door het casten uit te zetten, de juiste stream opnieuw te starten en dan het casten weer te starten.(ook onregelmatig probleem)

Als je een stream vanaf het begin wil starten doet hij dat vaak pas na meerdere keren op het betreffende icoon te klikken.

Ik gebruik de beta app van NLziet, en de beta firmware van de chromecast. Maar bij netflix en videoland heb ik nooit last van problemen met casten.

Aan de reviews te zien van NLziet op onder andere trustpilot is een probleemloze ervaring eerder uitzondering als regel. Dit is helaas al jaren zo, maar nog steeds niet opgelost. Ik vermoed dat ze de snelle groei niet aan kunnen.
Je gebruikt een beta app en een beta firmware van je Chromecast. Sorry maar dan kun je niet zomaar klagen, het label beta is er niet voor niets. Dat is bedoelt om te testen zodat er fouten kunnen worden opgespoord en niet bedoelt voor doorsnee gebruik.

Probeer het eens met de stable NLZIET app en de stable Chromecast firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Lees de reviews maar, daar ligt het niet aan!
Dat het bij jou goed lijkt te werken is eerder geluk.

[ Voor 49% gewijzigd door BadEendTerror op 20-02-2022 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Laatst online: 18:28
BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 22:09:
Ik gebruik NLZIET al maanden probleemloos, nooit bufferingen of errors. Ik kijk zelf op m’n mobiel en ook via de app op Apple TV. Dus ja, aan het platform zelf of de groei zal het niet liggen want het kan dus blijkbaar wel. Hooguit de combinatie met Chromecast? Al hebben anderen in dit topic daar soms ook betere ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 22:09:
Zucht… ik hoef geen reviews te lezen. Firmware of software wat een label beta heeft is niet bedoelt voor doorsnee gebruik, punt. Software of firmware in deze ontwikkelingsfase kunnen fouten bevatten omdat er bijvoorbeeld nieuwe stukken code worden toegevoegd die elders in de code een regressie veroorzaken. Het kan daarbij ook voorkomen dat op apparaat X met configuratie Y en randapparatuur Z alles goed werkt en dat in een andere setup met iets andere parameters het niet meer goed werkt.

Kortom, probeer eerst beide stable versies van zowel je nlziet app als je Chromecast en kijk of de fout zich nog steeds voor doet. Maar ongefundeerd klagen over beta setups is not done!

Als het daadwerkelijk een slechte dienst zou zijn dan zou dit topic al helemaal vol staan. Tot op heden vind je hier weinig klachten over NLZIET behalve dat de interface wat onhandig is, met name met zappen op bepaalde apparaten. De streams zelf zijn prima zonder haperingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Miki op 20-02-2022 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Ik heb al jaar of 4 NLziet en heb vanaf het begin al deze problemen. Ook met app op tv, zonder chromecast en zonder beta. In het begin gebruikte ik de app op tv en nu sinds een jaar of 2 alleen nog maar via de chromecast. Het is alleen maar slechter geworden en om naar aanleiding van alleen je eigen ervaring te zeggen dat het niet aan NLziet ligt is knap. Dan was niet het grootste deel van de reviews slecht. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door BadEendTerror op 20-02-2022 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BadEendTerror schreef op zondag 20 februari 2022 @ 22:30:
Ik heb al jaar of 4 NLziet en heb vanaf het begin al deze problemen. Ook met app op tv, zonder chromecast en zonder beta. In het begin gebruikte ik de app op tv en nu sinds een jaar of 2 alleen nog maar via de chromecast. Het is alleen maar slechter geworden en om naar aanleiding van alleen je eigen ervaring te zeggen dat het niet aan NLziet ligt is knap. Dan was niet het grootste deel van de reviews slecht. ;)
Ik heb werkelijk geen idee over welke reviews je het hebt, waar zou ik die moeten vinden :?

De ervaringen in dit topic zijn louter positief, zeker als het om het kijken (streamen) gaat. Dus als jij de enige bent die klaagt zegt dat meer over jou dan de rest hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Trustpilot. Blijkbaar hier alleen positief en dan is dat de norm schijnbaar! Ik haak hier af. Beetje simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:10

Trackerfire

BTC HODLER

Nooit last hier sinds bekabeld. Via WiFi ondanks prima bereik en goede kwaliteit hierop bufferde NLZIET regelmatig. Andere apps nooit problemen. Nu al ruim twee jaar stabiel via Shield maar dan wel bekabeld ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 20-02-2022 22:49 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:50
Ik gebruik NLziet ook al zo'n 4 jaar, weinig problemen hier. Toen de nieuwe app kwam even wat issues gehad, nu echter al weer een tijdje probleemloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

4 jaar ellende ik was al lang overgestapt naar iets anders.

Overstappen naar KPN (1,5) , T-Mobile (1,5), Ziggo (1,4) in elk geval niet doen score en reviews is niet geweldig bij Trustpilot.

[ Voor 52% gewijzigd door RobbyTown op 20-02-2022 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Gebruik NLZiet hier al een jaar of 3 bekabeld op een ATV en eigenlijk weinig issues. Tuurlijk komt het wel eens voor dat een zender het even niet doet, maar dat is minder dan 1x per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J. de Sloper
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 14:46
Hier draait het ook al heel lang probleemloos op de bekabelde chromecast met Google tv. We hadden wat buffer issues op de chromecast ultra maar sinds de wifi dekking in de keuken goed is komt dat ook niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Wat is je provider? Toevallig T-Mobile?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen_g
Bij mij waren haperingen bij NLZiet de aankondiging van het overlijden van mijn Chromecast (eerste versie). Heb je al eens gevoeld hoe heet je Chromecast is als.je die haperingen ervaart? Overstappen naar een mibox was voor mij destijds de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
@Nuevocasa
Youfone glasvezel, maar zoals ik al gezegd heb heb ik bij Netflix, Videoland en youtube nooit problemen.
Hiervoor had ik Ziggo, toen had ik dezelfde problemen ook alleen bij NLziet en niet bij de andere apps.

@jurjen_g
Dan zou ik die problemen ook moeten hebben bij de andere hierboven genoemde apps.

Misschien werkt de NLziet app niet goed samen met de wifi van de chromecast, maar dat zou dan echt aan de app zelf moeten liggen aangezien alle andere apps wel goed werken.

De chromecast firmware is preview en niet beta, ik dacht dat dat beta was. Maar daar kan het dus ook niet aan liggen.

[ Voor 61% gewijzigd door BadEendTerror op 21-02-2022 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
BadEendTerror schreef op maandag 21 februari 2022 @ 00:05:
@Nuevocasa
Youfone glasvezel, maar zoals ik al gezegd heb heb ik bij Netflix, Videoland en youtube nooit problemen.

@jurjen_g
Dan zou ik die problemen ook moeten hebben bij de andere hierboven genoemde apps.
Youfone is technisch KPN dus daar ligt het idd niet aan. Sommige partijen hebben buffers binnen de netwerken van providers. Er kan wel degelijk daardoor verschil zijn. Maar in jouw geval lijkt me dit niet. Heb dezelfde provider en hier werkt het top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen_g
BadEendTerror schreef op maandag 21 februari 2022 @ 00:05:
@Nuevocasa
Hiervoor had ik Ziggo, toen had ik dezelfde problemen ook alleen bij NLziet en niet bij de andere apps.

@jurjen_g

Misschien werkt de NLziet app niet goed samen met de wifi van de chromecast, maar dat zou dan echt aan de app zelf moeten liggen aangezien alle andere apps wel goed werken.

De chromecast firmware is preview en niet beta, ik dacht dat dat beta was. Maar daar kan het dus ook niet aan liggen.
Ik ken jouw use case niet, maar bij mij was het zo dat alle andere apps maximaal 1 tot 4nuur aan stonden (filmpje of serie), maar dat NLZiet net als tv best wel van begin middag tot 'savonds aan kon staan, zeker in de weekenden Wellicht is de NLZiet app inderdaad niet optimaal / belast hij de Chromecast extra, in elk geval maakte dat mijn Chromecast dus heet. Zo heet dat deze er uiteindelijk de brui aangaf. Aan het einde al na een half uur kijken (en toen ook met de andere apps). Doe ermee wat je wilt, misschien kan iemand je tijdelijk ff een mibox of andere lenen. De mijne is inmiddels naar mijn schoonbroertje, heb nu een 'smart tv' en ook ff geen NLZiet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
Mijn chromecast word niet heet met NLziet. Dus dat is het probleem ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 14:25
Sinds een paar weken moet ik de NLZiet app vrijwel elke keer nadat ik de TV aanzet koppelen met mijn account. Het gaat om een Samsung TV uit 2019 (QE75Q60RATXZT Software versie 1392) Smartgedeelte gereset, maar probleem blijft. Gekke is dat de Samsung TV in de slaapkamer (UE43RU7099UXZG) Duits model, het probleem niet heeft.
Probleem is onderkend door support afdeling van NLZiet en er wordt aan gewerkt. Leek me aardig om hier even te melden voor andere slachtoffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
connos schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:17:
Sinds een paar weken moet ik de NLZiet app vrijwel elke keer nadat ik de TV aanzet koppelen met mijn account. Het gaat om een Samsung TV uit 2019 (QE75Q60RATXZT Software versie 1392) Smartgedeelte gereset, maar probleem blijft. Gekke is dat de Samsung TV in de slaapkamer (UE43RU7099UXZG) Duits model, het probleem niet heeft.
Probleem is onderkend door support afdeling van NLZiet en er wordt aan gewerkt. Leek me aardig om hier even te melden voor andere slachtoffers.
Ik heb hetzelfde probleem in Safari, macOS. Gek genoeg heb ik dat probleem niet op Apple TV.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:03
Heb sinds kort een abbo bij nl ziet. Kun je die app ook direct starten als je de tv aanzet? Heb een LG CX tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Laatst online: 17:07
Hier crasht sinds kort meermaals per dag de volledige Mi Box S bij het gebruik van NLZiet. Blijft eerst hangen en daarna start de hele box opnieuw op. Bij andere apps nooit problemen dus lijkt een issue met NLZiet, iemand wellicht een idee? Want dit is geen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Faeshaas schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:22:
Hier crasht sinds kort meermaals per dag de volledige Mi Box S bij het gebruik van NLZiet. Blijft eerst hangen en daarna start de hele box opnieuw op. Bij andere apps nooit problemen dus lijkt een issue met NLZiet, iemand wellicht een idee? Want dit is geen doen...
Is dat weer terug? Dat was voorheen een issue met een Mi box, daarna een tijdje niet meer, en nu blijkbaar weer wel? Ik heb er mijn dochter nog niet over gehoord, zij gebruikt de app bij haar thuis het meeste. Zelf heb ik geen Mi box draaien op dit moment dus ik kan er niets over zeggen wat mijzelf betreft.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Laatst online: 17:07
hardware-lover schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:48:
[...]

Is dat weer terug? Dat was voorheen een issue met een Mi box, daarna een tijdje niet meer, en nu blijkbaar weer wel? Ik heb er mijn dochter nog niet over gehoord, zij gebruikt de app bij haar thuis het meeste. Zelf heb ik geen Mi box draaien op dit moment dus ik kan er niets over zeggen wat mijzelf betreft.
Hier haperde NLZiet echt heel vaak. Heb toen een factory reset gedaan en alleen NLZiet geïnstalleerd en sindsdien crasht ie helemaal.... Dus het is alleen maar erger geworden. Geen idee wat het verschil is met ervoor. Mi Box is up-to-date en heb laatste beta versie van NLZiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:43
Faeshaas schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 17:32:
[...]

Hier haperde NLZiet echt heel vaak. Heb toen een factory reset gedaan en alleen NLZiet geïnstalleerd en sindsdien crasht ie helemaal.... Dus het is alleen maar erger geworden. Geen idee wat het verschil is met ervoor. Mi Box is up-to-date en heb laatste beta versie van NLZiet.
Ik heb geen beta maar gewoon de laatste update. Bij mij waren de problemen toendertijd opgelost toen ik van bekabeld naar wifi ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik probeer Flikken Rotterdam seizoen terug te kijken, ben nu bezig met NPO Start, maar zie nu dat de kwaliteit maar tot 342p gaat : 8)7

Kan iemand met NLZiet zien of die kwaliteit hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
Even voor je gekeken. Heb hier alleen de kwaliteitsoptie Laag of automatisch.

Lijkt dus hetzelfde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Megamind schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:23:
Ik probeer Flikken Rotterdam seizoen terug te kijken, ben nu bezig met NPO Start, maar zie nu dat de kwaliteit maar tot 342p gaat : 8)7

Kan iemand met NLZiet zien of die kwaliteit hoger is?
Over welk seizoen gaat het? Er zit namelijk nogal wat verschil tussen seizoen één en vijf vwb beeldkwaliteit, waarbij laatste duidelijk stukken beter is dan het eerste.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
hardware-lover schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:37:
[...]

Over welk seizoen gaat het? Er zit namelijk nogal wat verschil tussen seizoen één en vijf vwb beeldkwaliteit, waarbij laatste duidelijk stukken beter is dan het eerste.
Eerste. Aangezien het uit 2016 is zou je zeggen dat het niet met een aardappel opgenomen is. Zie ook alleen dvd uitgaves en geen bluray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Megamind schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:13:
[...]
Eerste. Aangezien het uit 2016 is zou je zeggen dat het niet met een aardappel opgenomen is. Zie ook alleen dvd uitgaves en geen bluray.
Is het ook niet, blijkbaar wel zo in het archief gezet voor de terugkijkert. Het is idd niet werkelijk een beste beeldkwaliteit (understatement).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10 19:07
Hebben meer mensen last van automatisch startende ondertiteling bij een livestream in de NPO app op Android TV 11?

Moet nu, als ik NPO 1 stream, altijd eerst even de 888-subs uitzetten, ook al staat ‘ie in de instellingen al op uit (klik dan nog een keer op uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Megamind schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:13:
[...]

In NL wordt echt nooit wat uitgebracht op bluray, Penoza is misschien wel de enige uitzondering?
Zijn wel meer dingen die ik op bluray wel gekocht zou hebben maar nooit meer dan een dvd release gehad hebben. Flikken Rotterdam is iig sowieso gewoon in HD vanaf seizoen 1 op tv geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Opmerkelijk dat de storing bij NLZIET zo lang duurt. Gelukkig werkt het terugkijken van de meeste content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:08
Miki schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:16:
Opmerkelijk dat de storing bij NLZIET zo lang duurt. Gelukkig werkt het terugkijken van de meeste content :)
Inderdaad vrij opmerkelijk. Had gehoopt dat het toch wel binnen een paar uur verholpen zou zijn. Afgelopen maand m'n tv abonnement opgezegd omdat NLZiet ook live Vlaamse zenders aanbiedt, maar dat valt tegen als t niet werkt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Ook het bekijken vanaf het begin van het acht uur journaal wat al een half uur bezig is lukt niet. ☹️

Pas als het programma enkele uren oud is lukt het om het te bekijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3jVynX9_USkEeo4ahCPRx6B0xI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L28f8yjjLtUMKp4KjxWFwIog.png?f=fotoalbum_large

Zojuist op status.nlziet.nl:
30-03-2022 20:10 De langdurige storing bij onze toeleverancier van de live kanalen kan helaas niet verholpen worden tot ergens later vannacht. De oorzaak is uiteindelijk vastgesteld bij een defect netwerkonderdeel. Het betreffende netwerk levert de signalen voor vrijwel alle Nederlandse tv aanbieders en vervangen van het onderdeel zou dan ook voor alle afnemers een groot risico op verstoring opleveren. Jammer genoeg moeten we dus wachten op een veiliger moment (dus in de nacht) wanneer deze operatie kan plaatsvinden.

[ Voor 35% gewijzigd door easyriider op 30-03-2022 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
easyriider schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:33:
Ook het bekijken vanaf het begin van het acht uur journaal wat al een half uur bezig is lukt niet. ☹️

[Afbeelding]

[...]
In ieder geval nieuws. Ik vond de communicatie wat gebrekkig vandaag. Zeker aan het begin van de avond was een nieuwe update prettig geweest omdat veel mensen dan 'live' inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
easyriider schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:33:

[Afbeelding]

[...]
Gelukkig is het probleem nu achterhaald en is het morgenochtend verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:43
30-03-2022 20:10 De langdurige storing bij onze toeleverancier van de live kanalen kan helaas niet verholpen worden tot ergens later vannacht. De oorzaak is uiteindelijk vastgesteld bij een defect netwerkonderdeel. Het betreffende netwerk levert de signalen voor vrijwel alle Nederlandse tv aanbieders en vervangen van het onderdeel zou dan ook voor alle afnemers een groot risico op verstoring opleveren. Jammer genoeg moeten we dus wachten op een veiliger moment (dus in de nacht) wanneer deze operatie kan plaatsvinden

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Nog steeds geen Live kanalen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
Dit duurt wel lang zo. Het werkt nog steeds niet.
31-03-2022 07:32 De engineers van onze toeleverancier is het vannacht nog niet gelukt om het netwerk volledig te herstellen waardoor de live streams nog niet werken. We zijn druk bezig met het opzetten van een alternatieve route. Updates volgen

[ Voor 73% gewijzigd door noodgang op 31-03-2022 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 09:03
Het werkt helaas nog niet. Het nieuws van gisteravond kijken lukt dan wel weer. (dan maar een nachtje later, hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Wie is de toeleverancier waar ze het op https://status.nlziet.nl over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Eiríkr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 08:20:
Wie is de toeleverancier waar ze het op https://status.nlziet.nl over hebben?
Red Bee wat vroeger bekend stond als de NOB.

Het is overigens wel goed mis als ze niet zomaar even wat kunnen wijzigen zonder dat de andere providers ook eraf liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
De reset om 12.15 uur heeft ook niet geholpen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:43
Geduld is een schone zaak:

NLZiet status
31-03-2022 14:33 Verdere kanalen komen beschikbaar. NPO1 werkt ook weer. We verwachten dat (helaas in een laag tempo) de verdere kanalen een voor een beschikbaar zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
Zolang één en Canvas het maar doen voordat de Ronde van Vlaanderen zondag begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Zojuist weer kort een storing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 12:46
Miki schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Red Bee wat vroeger bekend stond als de NOB.

Het is overigens wel goed mis als ze niet zomaar even wat kunnen wijzigen zonder dat de andere providers ook eraf liggen.
Zo te lezen zit het behoorlijk diep in het core-netwerk en hebben vele afnemers er last van, waaronder een hoop lokale omroepen: https://mediamagazine.nl/...lokale-omroepen-op-zwart/

Het gaat blijkbaar om een geplande change op het netwerk van Red Bee in de nacht van dinsdag op woensdag die totaal verkeerd is gelopen, met kapotte hardware en de huidige problemen tot gevolg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Zo te zien werkt de VRT inmiddels ook weer. Alleen was ik - gezien de aard van de storing - al bang dat terugkijken voor die periode ook een probleem zou gaan worden en dat blijkt helaas te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Ik wilde zojuist even Met het mes op tafel bekijken, maar helaas. Of je het vanaf het begin start of live, je hoort alleen het geluid, dus helaas geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 09:01
Hier werkt alles gewoon, zowel live als een programma dat al gestart is terugkijken.

Sinds ongeveer 20:00 uur

[ Voor 15% gewijzigd door Rob112 op 31-03-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07-2023
Wat wordt ik toch niet goed van de NPO. Als ze daar een toekomst willen voor publieke televisie zullen ze toch echt betere apps moeten maken.

Wil gewoon een fucking aflevering Nieuwsuur kijken. Lineaire televisie is een aflopende zaak sluis meer geld naar de smart tv afdeling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

YangWenli schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 01:10:
Wat wordt ik toch niet goed van de NPO. Als ze daar een toekomst willen voor publieke televisie zullen ze toch echt betere apps moeten maken.

Wil gewoon een fucking aflevering Nieuwsuur kijken. Lineaire televisie is een aflopende zaak sluis meer geld naar de smart tv afdeling.
Bij NLziet ruime keuze...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0PCnG20YRhn4xLlsWhL_KWjrLA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QJhq7qgM04pO1AgjYefqNHBH.png?f=fotoalbum_large

Mailtje ontvangen. In elk geval een weekje gratis NLziet ter compensatie.
Mogelijk heb je de afgelopen dagen problemen ondervonden bij het kijken van live en replay tv op NLZIET. Gelukkig is het probleem verholpen en werken de live-streams nu weer naar behoren.

Vanwege het ongemak willen we kijkers die last hebben gehad van de storing graag tegemoetkomen met een week lang gratis NLZIET. Heb jij problemen ervaren? Klik dan op onderstaande knop om gebruik te maken van onze compensatieregeling. Excuses voor het ongemak.

[ Voor 26% gewijzigd door RobbyTown op 01-04-2022 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 23:23
Ik gebruik de Nlziet app op mijn LG CX. Het lukt me niet te scrollen/spoelen/skippen in de tijdbalk. Is dit een bekend probleem? Zo ja, uniek aan LG of in alle apps? Hopelijk heeft iemand een tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 22:37
Scrollen en dan op OK of Enter drukken? (Zo werkt het althans op Android TV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Laatst online: 18:59

The.Terminator

Un boer met bier

Guids schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:50:
Ik gebruik de Nlziet app op mijn LG CX. Het lukt me niet te scrollen/spoelen/slippen in de tijdbalk. Is dit een bekend probleem? Zo ja, uniek aan LG of in alle apps? Hopelijk heeft iemand een tip.
De LG app loopt achter, we wachten (nog) op de nieuwe versie. Volgens NLziet nu doorLG goedgekeurd, iig 1 sein op groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Zal er ooit een techniek ontwikkeld worden waarin het streamen, en de vertraging daarop, volledig weggenomen kan worden. Met het kijken van voetbal erger ik mij mateloos dat er 20 seconden vertraging zit ten opzichte van het kijken op de KPN decorder.

[ Voor 16% gewijzigd door BramViking op 14-04-2022 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

The.Terminator schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:04:
[...]

De LG app loopt achter, we wachten (nog) op de nieuwe versie. Volgens NLziet nu doorLG goedgekeurd, iig 1 sein op groen.
Om mijzelf even te quoten: Maar zal het ? Op NLZiet community het bericht van Jonne: "Het gaat gebeuren, als alles goed gaat komt dinsdag de nieuwe app!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 09:35
The.Terminator schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:38:
[...]

Om mijzelf even te quoten: Maar zal het ? Op NLZiet community het bericht van Jonne: "Het gaat gebeuren, als alles goed gaat komt dinsdag de nieuwe app!"
Waar zit die NLZiet Community?

Kreeg in ieder geval de melding dat de app binnenkort geupdate wordt... Nu hopen dat hij er echt snel is.

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:49:
[...]

Waar zit die NLZiet Community?

Kreeg in ieder geval de melding dat de app binnenkort geupdate wordt... Nu hopen dat hij er echt snel is.
https://help.nlziet.nl/hc/nl/community/topics en dan inloggen met je NLZIET account :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jacen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02-2023
Eindelijk! hier op een LG C8 zojuist de update ontvangen, niet veel tijd gehad maar lijkt goed te werken. Ook eindelijk normaal voor en achteruit spoelen met een "balkje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

jacen schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:54:
Eindelijk! hier op een LG C8 zojuist de update ontvangen, niet veel tijd gehad maar lijkt goed te werken. Ook eindelijk normaal voor en achteruit spoelen met een "balkje"
Idem hier, mooie verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:16
Wanneer komt eigenlijk ondertiteling bij 'live' kijken op de Android TV app? Dat lijkt me ook best nog een 'gemis' qua functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
jacen schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:54:
en de TV gids is nu bruikbaar.

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste

Let op:
Voor discussie en ervaringen voor NLZIET: [Ervaringen / Discussie] NLZIET