Nee, maar internetsnelheid wifi is maximaal. AP is bedraad aangesloten en daarvan komt dan de wifi. Zit ongeveer een meter van de chromecast af.
Het bufferen komt het meeste voor in de avond, maar soms is het er een tijdje niet.
Spontaan stoppen van de stream onder het casten met een foutmelding. (Gebeurd onregelmatig)
Als je een bepaalde stream start, dan start er 1 die je niet gestart hebt. Dit is dan alleen op te lossen door het casten uit te zetten, de juiste stream opnieuw te starten en dan het casten weer te starten.(ook onregelmatig probleem)
Als je een stream vanaf het begin wil starten doet hij dat vaak pas na meerdere keren op het betreffende icoon te klikken.
Ik gebruik de beta app van NLziet, en de beta firmware van de chromecast. Maar bij netflix en videoland heb ik nooit last van problemen met casten.
Aan de reviews te zien van NLziet op onder andere trustpilot is een probleemloze ervaring eerder uitzondering als regel. Dit is helaas al jaren zo, maar nog steeds niet opgelost. Ik vermoed dat ze de snelle groei niet aan kunnen.
[
Voor 13% gewijzigd door
BadEendTerror op 20-02-2022 21:49
]