Toon posts:

[Ervaringen / Discussie] NPO Start [Plus] en NLZiet

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-06 15:34
Nog steeds geen Live kanalen hier..

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-06 20:03
Dit duurt wel lang zo. Het werkt nog steeds niet.
31-03-2022 07:32 De engineers van onze toeleverancier is het vannacht nog niet gelukt om het netwerk volledig te herstellen waardoor de live streams nog niet werken. We zijn druk bezig met het opzetten van een alternatieve route. Updates volgen

[Voor 73% gewijzigd door noodgang op 31-03-2022 08:17]

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07 11:09
Het werkt helaas nog niet. Het nieuws van gisteravond kijken lukt dan wel weer. (dan maar een nachtje later, hehe)

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 12:42
Wie is de toeleverancier waar ze het op https://status.nlziet.nl over hebben?

Last.fm

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56
Eiríkr schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 08:20:
Wie is de toeleverancier waar ze het op https://status.nlziet.nl over hebben?
Red Bee wat vroeger bekend stond als de NOB.

Het is overigens wel goed mis als ze niet zomaar even wat kunnen wijzigen zonder dat de andere providers ook eraf liggen.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 4K |  AirPods 2

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-06 15:34
De reset om 12.15 uur heeft ook niet geholpen :(

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:22
Geduld is een schone zaak:

NLZiet status
31-03-2022 14:33 Verdere kanalen komen beschikbaar. NPO1 werkt ook weer. We verwachten dat (helaas in een laag tempo) de verdere kanalen een voor een beschikbaar zullen komen.

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-06 20:03
Zolang één en Canvas het maar doen voordat de Ronde van Vlaanderen zondag begint :P

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 12:42
Zojuist weer kort een storing.

Last.fm

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 15:45
Miki schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Red Bee wat vroeger bekend stond als de NOB.

Het is overigens wel goed mis als ze niet zomaar even wat kunnen wijzigen zonder dat de andere providers ook eraf liggen.
Zo te lezen zit het behoorlijk diep in het core-netwerk en hebben vele afnemers er last van, waaronder een hoop lokale omroepen: https://mediamagazine.nl/...lokale-omroepen-op-zwart/

Het gaat blijkbaar om een geplande change op het netwerk van Red Bee in de nacht van dinsdag op woensdag die totaal verkeerd is gelopen, met kapotte hardware en de huidige problemen tot gevolg.

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zo te zien werkt de VRT inmiddels ook weer. Alleen was ik - gezien de aard van de storing - al bang dat terugkijken voor die periode ook een probleem zou gaan worden en dat blijkt helaas te kloppen.

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik wilde zojuist even Met het mes op tafel bekijken, maar helaas. Of je het vanaf het begin start of live, je hoort alleen het geluid, dus helaas geen beeld.

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:09
Hier werkt alles gewoon, zowel live als een programma dat al gestart is terugkijken.

Sinds ongeveer 20:00 uur

[Voor 15% gewijzigd door Rob112 op 31-03-2022 22:45]

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:22
Wat wordt ik toch niet goed van de NPO. Als ze daar een toekomst willen voor publieke televisie zullen ze toch echt betere apps moeten maken.

Wil gewoon een fucking aflevering Nieuwsuur kijken. Lineaire televisie is een aflopende zaak sluis meer geld naar de smart tv afdeling.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Grootmeester

YangWenli schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 01:10:
Wat wordt ik toch niet goed van de NPO. Als ze daar een toekomst willen voor publieke televisie zullen ze toch echt betere apps moeten maken.

Wil gewoon een fucking aflevering Nieuwsuur kijken. Lineaire televisie is een aflopende zaak sluis meer geld naar de smart tv afdeling.
Bij NLziet ruime keuze...

Mailtje ontvangen. In elk geval een weekje gratis NLziet ter compensatie.
Mogelijk heb je de afgelopen dagen problemen ondervonden bij het kijken van live en replay tv op NLZIET. Gelukkig is het probleem verholpen en werken de live-streams nu weer naar behoren.

Vanwege het ongemak willen we kijkers die last hebben gehad van de storing graag tegemoetkomen met een week lang gratis NLZIET. Heb jij problemen ervaren? Klik dan op onderstaande knop om gebruik te maken van onze compensatieregeling. Excuses voor het ongemak.

[Voor 26% gewijzigd door RobbyTown op 01-04-2022 14:45]

Mijn blog - T.net nostalgie

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-06 19:27
Ik gebruik de Nlziet app op mijn LG CX. Het lukt me niet te scrollen/spoelen/skippen in de tijdbalk. Is dit een bekend probleem? Zo ja, uniek aan LG of in alle apps? Hopelijk heeft iemand een tip.

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:12
Scrollen en dan op OK of Enter drukken? (Zo werkt het althans op Android TV)

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32

The.Terminator

Un boer met bier

Guids schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:50:
Ik gebruik de Nlziet app op mijn LG CX. Het lukt me niet te scrollen/spoelen/slippen in de tijdbalk. Is dit een bekend probleem? Zo ja, uniek aan LG of in alle apps? Hopelijk heeft iemand een tip.
De LG app loopt achter, we wachten (nog) op de nieuwe versie. Volgens NLziet nu doorLG goedgekeurd, iig 1 sein op groen.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:42
Zal er ooit een techniek ontwikkeld worden waarin het streamen, en de vertraging daarop, volledig weggenomen kan worden. Met het kijken van voetbal erger ik mij mateloos dat er 20 seconden vertraging zit ten opzichte van het kijken op de KPN decorder.

[Voor 16% gewijzigd door BramViking op 14-04-2022 19:17]

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

The.Terminator schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:04:
[...]

De LG app loopt achter, we wachten (nog) op de nieuwe versie. Volgens NLziet nu doorLG goedgekeurd, iig 1 sein op groen.
Om mijzelf even te quoten: Maar zal het ? Op NLZiet community het bericht van Jonne: "Het gaat gebeuren, als alles goed gaat komt dinsdag de nieuwe app!"

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:02
The.Terminator schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:38:
[...]

Om mijzelf even te quoten: Maar zal het ? Op NLZiet community het bericht van Jonne: "Het gaat gebeuren, als alles goed gaat komt dinsdag de nieuwe app!"
Waar zit die NLZiet Community?

Kreeg in ieder geval de melding dat de app binnenkort geupdate wordt... Nu hopen dat hij er echt snel is.

Blog

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Miki
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:49:
[...]

Waar zit die NLZiet Community?

Kreeg in ieder geval de melding dat de app binnenkort geupdate wordt... Nu hopen dat hij er echt snel is.
https://help.nlziet.nl/hc/nl/community/topics en dan inloggen met je NLZIET account :)

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 4K |  AirPods 2

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jacen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 12:57
Eindelijk! hier op een LG C8 zojuist de update ontvangen, niet veel tijd gehad maar lijkt goed te werken. Ook eindelijk normaal voor en achteruit spoelen met een "balkje"

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

jacen schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:54:
Eindelijk! hier op een LG C8 zojuist de update ontvangen, niet veel tijd gehad maar lijkt goed te werken. Ook eindelijk normaal voor en achteruit spoelen met een "balkje"
Idem hier, mooie verbetering :)

• Loveless85
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:53
Wanneer komt eigenlijk ondertiteling bij 'live' kijken op de Android TV app? Dat lijkt me ook best nog een 'gemis' qua functionaliteit.

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 22:24
en de TV gids is nu bruikbaar.

4x Solar Frontier SF150 | Steca 500 | zuid-west & 4x ZnShine Solar ZXM5-96-260ms | Goodwe GW1000-NS | zuid

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze zijn iig niet zo kritisch voor wie de update mag ontvangen. Komt menig app niet meer beschikbaar voor de oudere Oled garde, mijn toestel heeft deze vandaag ook als update gekregen.

"Update 19-04: De nieuwe app is nu beschikbaar voor LG smart tv's vanaf 2016", echter WebOS 2.0 TV's krijgt deze ook aangeboden, da's dan voor 2015 toestellen ;)

Niet dat ik er ook wat mee ga doen via WebOS, maar voor anderen die dat wel willen met een soortgelijke WebOS versie mogelijk wel wel zo prettig (y)

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:43
Net geüpdatet op een c7. Hele verbetering, vooral met vooruitspoelen en overzicht van je favorieten. Alleen soms net iets trager, bijv. bij het laden van de gids. Dus hopelijk komen er geen zware features meer bij. Prima zo.

• chris2306
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-07 20:50
Bulldock schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:57:
Net geüpdatet op een c7. Hele verbetering, vooral met vooruitspoelen en overzicht van je favorieten. Alleen soms net iets trager, bijv. bij het laden van de gids. Dus hopelijk komen er geen zware features meer bij. Prima zo.
Ervaar jij ook haperingen als je het beeld op Hoge kwaliteit video instelt? Hier dezelfde tv maar in die modus hapert het beeld zo om de 20-30 seconde, dan ongeveer 5 seconde stil. Ik twijfel niet aan de internet verbinding, via de draad komt er ruim 90 mbps binnen.

• Bulldock
@chris2306 nee niets gemerkt vanmiddag

• Huub17
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:06
chris2306 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:19:
[...]

Ervaar jij ook haperingen als je het beeld op Hoge kwaliteit video instelt? Hier dezelfde tv maar in die modus hapert het beeld zo om de 20-30 seconde, dan ongeveer 5 seconde stil. Ik twijfel niet aan de internet verbinding, via de draad komt er ruim 90 mbps binnen.
Ik heb dat hier wel (100Mbit, bedraad, amper ander netwerkverkeer) op een 55C7V. Ook als hoge kwaliteit op "uit" staat trouwens, maar net iets minder vaak? In het verleden wel eens gemerkt dat hij de kwaliteit terugschakelde tijdens het kijken, alsof ie erg karig had gebufferd.

Overigens net de TV uit/aan gezet en al 10 min geen verstoring meer. Fingers crossed.

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:02
Dank!

Hier ook de update gisteren geïnstalleerd. Ziet er een stuk frisser en moderner uit!
Nog niks gekeken, maar dat komt over de aankomende dagen wel.

Blog

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-05 19:41

Darth Malak

Sith Lord

Ik weet dat dit een erg oude thread is maar ben zel sinds een paar dagen geswitched naar een internet only glasvezel verbinding.

Ik dacht dat nlziet het gat wel op kan vullen voor het beperkte tv kijken wat ik doe... Via PC is kwaliteit acceptabel (720P denk ik?)... Maar ik ben erg geschrokken van de zeer matige kwaliteit op mijn samsung tablet (ingesteld op hoge kwaliteit).

Vergeleken met ziggo go tv is het beeld behoorlijk wazig en lijkt meer op een iets gefiltered 240P beeld. (nlziet instelling op hoog). Mijn wifi verbinding naar miijn router (pfsense) is ron de 500 mbit met zeer sterk signaal.

Zie ik iets over het hoofd of is dit de staat van nlziet op dit moment?

Glasvezel verbinding via pfsense overigens 920 mps/930 mps stabiel...

[Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 21-04-2022 07:10]

• Miki
Darth Malak schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:08:
Ik weet dat dit een erg oude thread is maar ben zel sinds een paar dagen geswitched naar een internet only glasvezel verbinding.

Ik dacht dat nlziet het gat wel op kan vullen voor het beperkte tv kijken wat ik doe... Via PC is kwaliteit acceptabel (720P denk ik?)... Maar ik ben erg geschrokken van de zeer matige kwaliteit op mijn samsung tablet (ingesteld op hoge kwaliteit).

Vergeleken met ziggo go tv is het beeld behoorlijk wazig en lijkt meer op een iets gefiltered 240P beeld. (nlziet instelling op hoog). Mijn wifi verbinding naar miijn router (pfsense) is ron de 500 mbit met zeer sterk signaal.

Zie ik iets over het hoofd of is dit de staat van nlziet op dit moment?

Glasvezel verbinding via pfsense overigens 920 mps/930 mps stabiel...
Je ziet iets over het hoofd of dit is de staat van je apparaten en je netwerk in huis ;)

NLZIET gebruikt voor haar hoofdzenders een stream van 1080P @50Hz met een bitrate van 7,5Mbit/s.

Zou je wat meer informatie kunnen geven over welke browser je op je pc hebt gebruikt en wat voor Samsung tablet je nu gebruikt.

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:49
op mijn samsung tablet is het beeld heel goed, minstens zo goed als Ziggo go.

• ratzz
Waarschijnlijk draait je tablet op 60Hz. Ik heb met mijn Nokia T20 die ook op 60 Hz draait geen mooi vloeiend beeld bij NLziet alsof er kleine hick-ups zijn terwijl Netflix geen problemen geeft.

[Voor 5% gewijzigd door ratzz op 21-04-2022 09:14. Reden: Toevoeging]

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

Er lijken toch wat (serieuze) problemen met de LG app te zijn. Vastlopend beeld, haperend beeld... Ben benieuwd waar het aan ligt.

[Voor 1% gewijzigd door The.Terminator op 21-04-2022 10:14. Reden: LG toegevoegd]

• ratzz
De app op mijn mediabox geeft geen problemen. De app op mijn Samsung tv ook niet echt, die is alleen zo traag dat het niet heel fijn is.

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

ratzz schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:12:
De app op mijn mediabox geeft geen problemen. De app op mijn Samsung tv ook niet echt, die is alleen zo traag dat het niet heel fijn is.
Excuses, bedoelde de recent gereleased LG app (ook mijn post aangepast)

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Net de nieuwe app van NLziet geïnstalleerd op LG C1, wat een verbetering. Je merkt meteen dat de app sneller reageert en UI veel overzichtelijker is. was aan het twijfelen om op te zeggen want ik vond de app waardeloos werken voorheen.

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

ion schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:41:
Net de nieuwe app van NLziet geïnstalleerd op LG C1, wat een verbetering. Je merkt meteen dat de app sneller reageert en UI veel overzichtelijker is. was aan het twijfelen om op te zeggen want ik vond de app waardeloos werken voorheen.
Qua layout / UI is het idd veel beter! Daar ook zeer blij mee :)
Maar ben benieuwd of jij ook de haperingen / freezes opmerkt (na een tijdje te gebruiken).

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:08:
Op mijn tablet begint een programma op een lage kwaliteit en als na ongeveer 10 seconden de verbinding goed is gaat die over op de normale 1080p.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Miki schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:04:
[...]

Je ziet iets over het hoofd of dit is de staat van je apparaten en je netwerk in huis ;)

NLZIET gebruikt voor haar hoofdzenders een stream van 1080P @50Hz met een bitrate van 7,5Mbit/s.

Zou je wat meer informatie kunnen geven over welke browser je op je pc hebt gebruikt en wat voor Samsung tablet je nu gebruikt.
Browsers op PC varieert van chrom, firefox, brave, etc.. afhankelijk van de behoefte... Tablet is een samsung tab-s (weet ik iets ouder)... draait Android 11...

Wifi verbinding richting tablet is rond de 450 mps..

Ook kwaliteit van nlziet op PC (chrome).. zij aan zij ziggo en nlziet is het verschil erg groot.. nlziet is wazig. (heb nog ff toegang tot mijn ziggo spul totday abbo echt afloopt)

Mag ik vragen of je een link of iets hebt wat die 1080P 50hz claim bevestigt? Mijn informatie was dat het slechts een 720P stream is...

Anyways, ik vergelijk het dus even met mijn vorige ziggo go tv kwaliteit en die was op PC en tablet veel beter..

Kwaliteit in NLziet is op de hoogst mogelijke instelling ingesteld.

Op mijn tablet (waar ik feitelijk) het meeste tv op kijk kan ik het nauwelijks aanzien zo matig is de kwaliteit nu.

Nu ben ik zeker geen huis tuin en keuken gebruiker. Ik houd mijn hele level al van goed geluid en beeld en verschillen vallen me onmiddelijk op... vandaar.

[Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 21-04-2022 18:57]

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:39
Darth Malak schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:54:
[...]

Browsers op PC varieert van chrom, firefox, brave, etc.. afhankelijk van de behoefte... Tablet is een samsung tab-s (weet ik iets ouder)... draait Android 11...

Ook kwaliteit van nlziet op PC (chrome).. zij aan zij ziggo en nlziet is het verschil erg groot.. nlziet is wazig. (heb nog ff toegang tot mijn ziggo spul totday abbo echt afloopt)

Mag ik vragen of je een link of iets hebt wat die 1080P 50hz claim bevestigt? Mijn informatie was dat het slechts een 720P stream is...

Anyways, ik vergelijk het dus even met mijn vorige ziggo go tv kwaliteit en die was op PC en tablet veel beter..

Op mijn tablet (waar ik feitelijk) het meeste tv op kijk kan ik het nauwelijks aanzien zo matig is de kwaliteit nu.

Nu ben ik zeker geen huis tuin en keuken gebruiker. Ik houd mijn hele level al van goed geluid en beeld en verschillen vallen me onmiddelijk op... vandaar.
Wel bijzonder. Ook geen idee waar het aan ligt. Maar in de basis is de kwaliteit van de streams van NLZiet beter dan die van Ziggo go. Dus bijzonder dat het dan ook zo op valt.

• Miki
Darth Malak schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:54:
[...]

Alsjeblieft: nieuws: NLZiet biedt live- en replaystreams aan op 1080p met 7,5Mbit/s en 50fps

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nuevocasa schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:50:
[...]

Wel bijzonder. Ook geen idee waar het aan ligt. Maar in de basis is de kwaliteit van de streams van NLZiet beter dan die van Ziggo go. Dus bijzonder dat het dan ook zo op valt.
Klopt vind ik ook.. Maar goed.... ik troubleshoot nog wel wat.....

>> ben naar het dataverkeer via mijn pfsense firewall aan het kijken en het nlziet spul komt niet ver boven de 3 mbit uit... En als ik de opmerkingen op trustpilot zo lees hebben we bij NLziet met een bedrijf te maken, dat wel veel zegt, maar niet veel waar maakt. En er nogal wat rare praktijken op na houdt.

[Voor 29% gewijzigd door Darth Malak op 21-04-2022 21:22]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

easyriider schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:59:
[...]

Op mijn tablet begint een programma op een lage kwaliteit en als na ongeveer 10 seconden de verbinding goed is gaat die over op de normale 1080p.
Verbinding is vanaf het begin al goed.. Maar ik snap wat je bedoelt.. Dit effect was vroeger bij ziggo ook wat meer zichbaar.. Maar goed, bij nlziet komt het dus niet goed.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Miki
Darth Malak schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:15:
[...]

Klopt vind ik ook.. Maar goed.... ik troubleshoot nog wel wat.....

>> ben naar het dataverkeer via mijn pfsense firewall aan het kijken en het nlziet spul komt niet ver boven de 3 mbit uit... En als ik de opmerkingen op trustpilot zo lees hebben we bij NLziet met een bedrijf te maken, dat wel veel zegt, maar niet veel waar maakt. En er nogal wat rare praktijken op na houdt.
Het probleem ligt echt aan jouw kant en niet die van NLZIET. Je insinueert daarbij dat ze hun beloften niet na komen terwijl je hier nu van verschillende tweakers reacties krijgt dat er iets niet klopt in je setup thuis.

Wellicht dat je content van RTL terugkijkt want daarvan is bekend dat dit met 720P* wordt aangeboden maar zoals al eerder is meegeven zijn alle hoofdzenders live in 1080P @50Hz met een bitrate van 7,5Mbit/s.

* https://help.nlziet.nl/hc...n-programma-s-aangeboden-

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Miki schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 01:04:
[...]

Het probleem ligt echt aan jouw kant en niet die van NLZIET. Je insinueert daarbij dat ze hun beloften niet na komen terwijl je hier nu van verschillende tweakers reacties krijgt dat er iets niet klopt in je setup thuis.

Wellicht dat je content van RTL terugkijkt want daarvan is bekend dat dit met 720P* wordt aangeboden maar zoals al eerder is meegeven zijn alle hoofdzenders live in 1080P @50Hz met een bitrate van 7,5Mbit/s.

* https://help.nlziet.nl/hc...n-programma-s-aangeboden-
Mijn reactie over beloftes e.d. was gebaseerd (zoals ik zei) wat ik zoal o.a. op trustpilot lees.. Alles is subjectief though... het lek zal ongetwijfeld boven komen ook al ben ik er vrij zeker van dat het niet aan deze kant ligt.. :)

• rfbroek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:15
Ik heb altijd prima beeld op meerdere devices met mijn simpele WIFI verbindinkje.

Theoretisch kan het natuurlijk buiten jouw setup fout gaan, maar in mijn ervaringen is dat nog nooit zo geweest, Het lijkt me dus een sterk verhaal.

Eigenlijk zijn er ook nooit storingen, alleen laat de app sporadisch mijn Mi box s crashen. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ratzz
rfbroek schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:17:

....Eigenlijk zijn er ook nooit storingen, alleen laat de app sporadisch mijn Mi box s crashen. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
Dat is ondertussen alweer een jaartje geleden dat die dat bij mij heeft gedaan.
Daarvoor de box bekabeld gehad maar sinds hij over wifi gaat heb ik nooit meer een crash gehad, maar kan net zo goed aan een update hebben gelegen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Net nog eens gechecked.. NLZiet trekt ongeveer 6mb/s op PC.. Op mijn tablet 0.3 mb/s terwijl kwalitetit op hoog ingesteld staat.. Zal een bug in de app zijn die de hardware ofzo niet goed detecteerd..

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:30
Op mijn LG OLED C9 is de nieuwe app ook niet heel stabiel. Af en toe opstartproblemen van zowel de app als streams, en als ze eenmaal lopen regelmatig freezes en haperend beeld. Mooi dat je door de tijdsbalk kan scrollen maar ook dit loopt niet heel soepel aangezien hij af en toe naar een heel andere tijd springt dan ik aangeef. Hopelijk snel een update!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
The.Terminator schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:56:
[...]

Qua layout / UI is het idd veel beter! Daar ook zeer blij mee :)
Maar ben benieuwd of jij ook de haperingen / freezes opmerkt (na een tijdje te gebruiken).
Dat heb ik nog niet gemerkt maar ik kijk meestal ook maar 20min normale tv eens in de zoveel tijd

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Tot op heden werkt de nieuwe app uitstekend op mijn LG C8. Blij met de update.

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21
Ik hoop dat ze ooit nog een app voor de Xbox maken. Via de ingebouwde Edge browser kijken werkt niet wegens licentie problemen.

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 22:24
michaelvo schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:01:
Op mijn LG OLED C9 is de nieuwe app ook niet heel stabiel. Af en toe opstartproblemen van zowel de app als streams, en als ze eenmaal lopen regelmatig freezes en haperend beeld. Mooi dat je door de tijdsbalk kan scrollen maar ook dit loopt niet heel soepel aangezien hij af en toe naar een heel andere tijd springt dan ik aangeef. Hopelijk snel een update!
Herkenbaar.
Live TV bevriest om de zoveel minuten, bij terugkijken of vooruit kijken niet.

4x Solar Frontier SF150 | Steca 500 | zuid-west & 4x ZnShine Solar ZXM5-96-260ms | Goodwe GW1000-NS | zuid

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

MichielFRL schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:26:
[...]

Herkenbaar.
Live TV bevriest om de zoveel minuten, bij terugkijken of vooruit kijken niet.
Hier ook. Advies was van NLziet om tijdelijk de kwaliteit naar normaal te zetten ipv hoog.
Helaas helpt dit maar iets (van lange bevriezingen naar korte).

Volgens NLziet lag het probleem bij een paar webOS versies.

• W00fer
  • Niet online
Raar verhaal dat NLZiet RTL in 720p uitzend. RTL is op haar eigen site al maanden over op 1080.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaDiblo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-07 13:38
Is het mensen al opgevallen dat de bitrate op npostart voor nieuwe uitzendingen ongeveer gehalveerd is? Kwaliteit is een stuk minder nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:10
Nieuwe app op de LG TV werkt super op mijn LG G1. Ik gebruik nu nog zelden de AppleTV variant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-07 13:02
Bij ons ineens iedere keer bij starten app op tv (Samsung j serie) moeten we inloggen. Zet irritant. Is gemeld en wordt aan gewerkt....

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hoe snel is het zappen van NLZIET als je het vergelijkt met KPN? Twijfel namelijk om een overstap te maken. Wat zijn jullie ervaringen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Miki
Erhnam schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:12:
Hoe snel is het zappen van NLZIET als je het vergelijkt met KPN? Twijfel namelijk om een overstap te maken. Wat zijn jullie ervaringen?
Je kunt 1 maand gratis uitproberen, dan kun je beide setups naast elkaar draaien. De snelheid en werking van NLZIET is overigens ook sterk afhankelijk van het apparaat waarop je kijkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bulldock
@Erhnam zappen? Ik kijk 95% on demand en zap nauwelijks. Juist het grote voordeel van nlziet.

• ratzz
Erhnam schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:12:
Zover ik weet kun je alleen direct naar links of rechts zappen en niet numeriek maar dat gaat gewoon soepel.

• raven22
Zappen kan bij mij ook numeriek, maar ligt er misschien aan via welk device je kijkt.

Ook de snelheid van zappen is afhankelijk van je apparaat. Als ik direct via mijn oudere tv kijk dan is het relatief langzaam. Via de Nokia 8000 wel heel snel.

[Voor 49% gewijzigd door raven22 op 05-05-2022 08:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jwbokx
Wij hebben NLZiet nu al een hele tijd, en we kijken nog nauwelijks live tv.
Eigenlijk altijd ondemand.
Dan ook veel minder last van reclame en zappen niet meer nodig.

• jwbokx
jwbokx schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:31:
Bij ons ineens iedere keer bij starten app op tv (Samsung j serie) moeten we inloggen. Zet irritant. Is gemeld en wordt aan gewerkt....
Is sinds gisteren weer ineens opgelost.
Is voor mijn vrouw erg fijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-06 08:55
Ik heb het idee dat de kwaliteit van live TV sinds kort een stuk minder goed is dan voorheen. Valt dit meer mensen op?

Ik probeer het Songfestival te kijken maar het is werkelijk niet om aan te gluren. Voorheen was de kwaliteit echt heel goed en daarom ook maar m’n T-mobile setop box de deur uit gedaan, maar het beeld is nu behoorlijk blokkig en onscherp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25
Prima Eurovisie beeld hier, eerst via NPO1 gekeken en nu via Eén (België).

Mijn muziekcollectie op Discogs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raven22
Prima beeld hier hoor, geen enkele hapering of onscherpte

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-06 08:55
Vreemd. Dan zal het aan mijn kant ergens niet gaan zoals het hoort. We gaan op onderzoek uit…

Dank!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:36
Sinds vandaag hebben we hier Nlziet. We keken niet veel meer lineaire TV en dan ook vaak on demand (terugkijken van journaal ofzo).
Via Nlziet is het een tientje per maand goedkoper dan via Ziggo. Toch weer 120,- op jaarbasis.

Het viel ons op dat bij het terugkijken van het journaal er af en toe wat artifacts in beeld waren en dat aan het einde het geluid niet meer synchroon liep.

Daarna nog even wat willekeurige andere programma's teruggekeken en die gingen zonder problemen.

Zijn die artifacts en geluidsproblemen iets wat weleens vaker voorkomt bij Nlziet in jullie ervaring? Misschien hadden we gewoon ff pech, dat kan natuurlijk ;)

We kijken via een bekabelde Nvidia Shield Pro 2019 trouwens.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:53
Vortigen schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:20:
Zijn die artifacts en geluidsproblemen iets wat weleens vaker voorkomt bij Nlziet in jullie ervaring? Misschien hadden we gewoon ff pech, dat kan natuurlijk ;)

Misschien toch even net pech gehad, ik herken deze problemen iig niet.
Kijk vrijwel elke dag beide journaals (meestal uitgesteld), ook op een bekabelde Shield pro 2019 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vortigen
Jef61 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:29:
[...]

Misschien toch even net pech gehad, ik herken deze problemen iig niet.
Kijk vrijwel elke dag beide journaals (meestal uitgesteld), ook op een bekabelde Shield pro 2019 :)
Dankjewel voor je snelle reactie!
Aangezien de rest vd programma's goed was en wij beide via hetzelfde device kijken zal het gewoon ff pech zijn geweest idd :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ratzz
Vortigen schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:20:

Het viel ons op dat bij het terugkijken van het journaal er af en toe wat artifacts in beeld waren en dat aan het einde het geluid niet meer synchroon liep.

Daarna nog even wat willekeurige andere programma's teruggekeken en die gingen zonder problemen.

Ik heb dit geregeld bij Ned 1, zowel de artifacts als het niet synchroon lopen. Dat laatste doet hij ook geregeld bij SBS 6 als ik wil terug kijken.

Ik kijk via de Mi Box s. Kijk ik via de tv (Samsung) dan heb ik deze problemen niet maar daar vindt ik de software te traag dus gaat mijn voorkeur uit naar de Mi Box met helaas zijn beperkingen.

• Vortigen
ratzz schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:45:
[...]

Ik heb dit geregeld bij Ned 1, zowel de artifacts als het niet synchroon lopen. Dat laatste doet hij ook geregeld bij SBS 6 als ik wil terug kijken.

Ik kijk via de Mi Box s. Kijk ik via de tv (Samsung) dan heb ik deze problemen niet maar daar vindt ik de software te traag dus gaat mijn voorkeur uit naar de Mi Box met helaas zijn beperkingen.
Aha. Heb je toevallig een oplossing gevonden? Ik zat te denken om bij een eventuele volgende keer even te pauzeren en dan weer op play drukken.
Dat wil bij andere streaming services nog weleens helpen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ratzz
Vortigen schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:49:
[...]

Aha. Heb je toevallig een oplossing gevonden? Ik zat te denken om bij een eventuele volgende keer even te pauzeren en dan weer op play drukken.
Dat wil bij andere streaming services nog weleens helpen.
Dat lijkt soms effe te helpen maar niet altijd helaas. Met name de artifacts zijn hardnekkig op Ned 1 (De avondshow met Arjan Lubach) en daarna gaat hij weer out of sync. SBS 6 loopt uiteindelijk ook weer out of sync bij mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:12
Iemand ook issues met het kijken van NPO plus afleveringen op NLZIET icm Apple tv? Ik krijg niks afgespeeld.

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-06 01:20
Laatste tijd loopt om de paar minuten het beeld en geluid even vast op mijn LG C8 met de NL Ziet app. Aan snelheid van de verbinding kan het niet liggen. 1000/1000 Mbps verbinding bedraad aangesloten.

[Voor 4% gewijzigd door trainz2009 op 26-05-2022 22:09]

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:39
trainz2009 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:09:
Laatste tijd loopt om de paar minuten het beeld en geluid even vast op mijn LG C8 met de NL Ziet app. Aan snelheid van de verbinding kan het niet liggen. 1000/1000 Mbps verbinding bedraad aangesloten.
Hier geen problemen met een 100/100 glas verbinding. Wat is je provider? Ook geen ervaring met LG.

• trainz2009
  • Laatst online: 28-06 01:20
Nuevocasa schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:33:
[...]

Hier geen problemen met een 100/100 glas verbinding. Wat is je provider? Ook geen ervaring met LG.
Zit bij Tweak. Op Twitter lees ik dat meer mensen problemen hebben met de LG app.

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

trainz2009 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:36:
[...]

Zit bij Tweak. Op Twitter lees ik dat meer mensen problemen hebben met de LG app.
Klopt, hier ook last met de nieuwe app op LG tv 2020). Er word volgens NLZiet aan gewerkt, maar het issue loopt al een tijdje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:16
Heb je draadloos al geprobeerd? LG tv’s hebben allemaal 100Mbit ethernet aansluitingen. Daarom raden mensen veelal aan om gewoon wifi te gebruiken voor de interne tv apps. Niet dat het zou moeten uitmaken, maar je weet het nooit.

[Voor 4% gewijzigd door Frank op 27-05-2022 07:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:18
Ik heb ook NLZiet op een LG tv. TV zit op Wifi en ik heb een 75Mb abonnment. Ik heb met live TV eigenlijk geen problemen. Maar ik heb hetzelfde met terugkijken (bv NPO Start streams of hetzelfde van de commerciele zenders).

PV Output

Acties:
  • 0Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:15

technorabilia

(fka kraades)

NLziet. Philips 55OLED936. Bedraad aangesloten. Voldoende bandbreedte.

Ik heb nu de laatste dagen ongeveer 1x per minuut een zwart beeld. Ik denk misschien maar 0,1 seconde. Een zwarte flits dus als het ware. Het geluid hapert dan ook soms.

Alleen bij live kijken. Op verschillende zenders.

Enig idee?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alphaxe
  • Laatst online: 30-06 16:21
Hier idem sinds 2 dagen met Android tv app NLZiet op een Philips 55OLED804. Wisselingen tussen hd en sd kwaliteit meerdere keren per minuut en soms zwarte flits.
technorabilia schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:44:
NLziet. Philips 55OLED936. Bedraad aangesloten. Voldoende bandbreedte.

Ik heb nu de laatste dagen ongeveer 1x per minuut een zwart beeld. Ik denk misschien maar 0,1 seconde. Een zwarte flits dus als het ware. Het geluid hapert dan ook soms.

Alleen bij live kijken. Op verschillende zenders.

Enig idee?

• technorabilia

technorabilia

(fka kraades)

Alphaxe schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:46:
Hier idem sinds 2 dagen met Android tv app NLZiet op een Philips 55OLED804. Wisselingen tussen hd en sd kwaliteit meerdere keren per minuut en soms zwarte flits.

[...]
Ah bedankt, dan ben ik in ieder geval niet de enige. Ik ga eens kijken of ik bij NLziet kan aankloppen en kijken of daar iets zinnigs vandaan komt.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1Henk 'm!

• technorabilia

technorabilia

(fka kraades)

Alphaxe schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:46:

[...]
Heb je nog problemen gehad? Hier lijkt het nu opgelost.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alphaxe
  • Laatst online: 30-06 16:21
Bij ons lijkt het sinds gisteravond ook opgelost gelukkig. Begon aardig irritant te worden :)
Maar verder altijd heel tevreden over NLZiet
technorabilia schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 07:35:
[...]

Heb je nog problemen gehad? Hier lijkt het nu opgelost.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:18
Gisteravond live tv gekeken en 0 haperingen (NLZiet app op een LG TV). Ik had ook nog contact opgenomen met NLZiet support en kreeg dit terug:
De nieuwe app-versie voor LG werkt niet op alle modellen optimaal, balen we enorm van natuurlijk. We hebben inmiddels modellen waar het niet goed op gaat tot onze beschikking en er wordt hard gewerkt aan een update om dit zo snel mogelijk te verbeteren.
Hopelijk gaat het beter, want verder ben ik best tevreden met de app.

PV Output

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-06 13:45

Anthirian

In Trance We Trust

Vandaag keek ik Even tot Hier terug en het viel me op dat er erg veel artifacts in beeld waren. Normaal heb ik daar nooit last van met NLZIET. Wel heb ik sinds de laatste update van de WebOS app elke zoveel minuten een bufferpauze van enkele seconden. De app ziet er stukken beter uit maar sinds de update van een paar maanden geleden heb ik het gevoel dat het algoritme van de adaptive quality streaming niet zo lekker meer werkt.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Miki
Anthirian schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:16:
Vandaag keek ik Even tot Hier terug en het viel me op dat er erg veel artifacts in beeld waren. Normaal heb ik daar nooit last van met NLZIET. Wel heb ik sinds de laatste update van de WebOS app elke zoveel minuten een bufferpauze van enkele seconden. De app ziet er stukken beter uit maar sinds de update van een paar maanden geleden heb ik het gevoel dat het algoritme van de adaptive quality streaming niet zo lekker meer werkt.
Het lijkt erop dat er iets mis is met de SDK voor WebOS. Nagenoeg dezelfde problemen lees je ook terug in het ViaPlay topic bij bepaalde LG tv’s.

• Bulldock
Anthirian schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:16:
Die artifacts had ik ook maar denk dat het een bron probleem was. De rest heb ik namelijk geen last van (ook webos)

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-06 13:45

Anthirian

In Trance We Trust

Ja normaal heb ik inderdaad ook nooit last van artifacts, alleen van af en toe bufferen. Gisteren was een uitzondering.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronnie N
  • Laatst online: 19:24
Sinds korte tijd NLZiet afgesloten voornamelijk om via Een(Sporza) de Tour de kunnen kijken. Ik moet zeggen, het valt me heel erg tegen.

Content wordt uitgezonden op 25 of 50hz, maar de Android TV app past de verversingsnelheid van de TV niet aan, waardoor je duidelijke stotters ziet. Ook is de bitrate bedroevend laag en zie je duidelijke artefacten en mist veel detail. Ik kijk op 3 meter afstand naar een 50inch scherm. Heb 1Gbit up en down glas, dus aan de verbinding kan het niet liggen.

Hiervoor IPTV van Ziggo gehad, dat was 1080i, maar de kwaliteit was vele malen hoger.

Meer mensen die dit zo ervaren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ronnie N schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:44:
Sinds korte tijd NLZiet afgesloten voornamelijk om via Een(Sporza) de Tour de kunnen kijken. Ik moet zeggen, het valt me heel erg tegen.

Content wordt uitgezonden op 25 of 50hz, maar de Android TV app past de verversingsnelheid van de TV niet aan, waardoor je duidelijke stotters ziet. Ook is de bitrate bedroevend laag en zie je duidelijke artefacten en mist veel detail. Ik kijk op 3 meter afstand naar een 50inch scherm. Heb 1Gbit up en down glas, dus aan de verbinding kan het niet liggen.

Hiervoor IPTV van Ziggo gehad, dat was 1080i, maar de kwaliteit was vele malen hoger.

Meer mensen die dit zo ervaren?
Waarom kijk je eigenlijk via Sporza, NPO1 zend het ook uit?

Afijn, beeldkwaliteit en soepel afspelen lijkt dik in orde via die beide zenders icm Android TV (en met de systeem refreshrate ingesteld op 50Hz). Ik merk wel op dit moment dat de verbinding via Sporza regelmatig hapert (ronddraaiende cirkel in beeld). Als Sporza echter beeld geeft is dat eigenlijk wel prima (op 3m en 55").

Ziggo heeft als standaard DVB-C icm 1080i, IPTV via Ziggo Go maar dan in 720p.

NLZiet zou voor NPO 1080p moeten zijn, en dat lijkt ook het geval te zijn.

Edit: Sporza loopt weer goed nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronnie N
  • Laatst online: 19:24
Bedankt voor je reactie! Ik woonde toen in een studentenhuis, en er was een speciale regeling getroffen met Ziggo betreffende de tv verbinding: speciale routers en setup-boxes. Wij kregen via ethernet een signaal dat naar de setup-box moest.

De kwaliteit leek aan het eind van de middag beter.
Ik kijk de Sporza omdat ik het Vlaamse commentaar vele malen beter van kwaliteit vind, en het accent bij mij prettiger in de oren ligt, puur subjectieve voorkeur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ronnie N schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:19:
Bedankt voor je reactie! Ik woonde toen in een studentenhuis, en er was een speciale regeling getroffen met Ziggo betreffende de tv verbinding: speciale routers en setup-boxes. Wij kregen via ethernet een signaal dat naar de setup-box moest.

De kwaliteit leek aan het eind van de middag beter.
Ik kijk de Sporza omdat ik het Vlaamse commentaar vele malen beter van kwaliteit vind, en het accent bij mij prettiger in de oren ligt, puur subjectieve voorkeur.
Offtopic; Interessant die Ziggo oplossing. Ik kan het zelf in huis ook wel zo regelen zonder Ziggo (Enigma2 oplossing), maar apart dat zij dat ook aanbieden voor studentenhuizen.

Ontopic; ik dacht eigenlijk al dat het wat met de commentatoren te maken zou hebben, die waren extra enthousiast vandaag verwacht ik 😉

Mogelijk is het een dip via Sporza geweest omdat ik dat ook even heb ervaren. Kan gebeuren vanzelfsprekend.
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee