Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Ik vind het er allemaal niet op vooruitgaan in ieder geval.
Is dit ook gemeld/bekend bij NLziet?
Standaard riedeltje dat ik thuis alles moet nalopen etc etc.
Nu net weer even gekeken nasr Net5, daar is het probleem het ergste.
Niet te doen.
Je zou haast denken dat de systemen bij NLZiet op Windows draaien met automatische updates. Elke maand komt het rond patch Tuesday weer terug.
Canal+ heeft de problemen niet
GerkeP
Na verzenden begint een AI-assistent na te denken overeen antwoord… Dat biedt tenminste hoop (NOT). Ik ben benieuwd.
Ben wel teleurgesteld in NLziet. Er zijn al best vaak problemen geweest sinds de start van mijn jaar-abbo eind vorig jaar. Als dit zo blijft ga ik niet verlengen. Weet iemand uit ‘t hoofd de opzegtermijn?
Ik heb de fout gemaakt om in maart toch weer te verlengen met een jaar (wel een goedkoper abonnement, dus geen premium meer)
Ik heb de klachten verzameld en ook bij de Consumentenbond doorgegeven, daar zit NLZiet helaas nog niet standaard in de Providermonitor, maar de klachten zijn best fors, dus ook daar heeft het nu de juiste aandacht
GerkeP
Misschien door meerdere klachten, maar bij mij wel een serieus antwoord.GerkeP schreef op woensdag 15 april 2026 @ 07:44:
Ik heb het gemeld, maar ik heb de indruk dat ze het niet serieus nemen.
Vragen om een voorbeeld, heb er eentje opgezocht op net5 en met tijdsindicatie verstuurd.
Ook maar een melding gemaakt.
Ik was wel vergeten hoe vervelend reclame kijken is..
Ik heb ze meerder opnames verstuurd waarin duidelijk zichtbaar is wat de haperingen zijn, maar ze blijven proberen om mijn netwerk etc de schuld te geven 🤬Jef61 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:45:
[...]
Misschien door meerdere klachten, maar bij mij wel een serieus antwoord.
Vragen om een voorbeeld, heb er eentje opgezocht op net5 en met tijdsindicatie verstuurd.
Gelukkig doe ik niets met netwerken beroepsmatig en heb ik er geen verstand van [/sarcasme]
GerkeP
Heb gevraagd wat nu de oorzaak was.
Ik had een link naar dit topic bij mijn melding toegevoegd. Om te onderstrepen dat het meerdere gebruikers betrof.albino71 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:05:
We zouden Youri eens moeten attenderen op dit topic, want volgens mij is hij degene die zo'n beetje alle 1e lijns support doet.
GerkeP
Ze hebben het kunnen reproduceren en de ontwikkelaars zijn bezig met onderzoek naar een oplossing
GerkeP
Implementatie mag nog wel iets beter. Geen mogelijkheid tot luisteren via AirPlay vanuit de app, wel vanuit CarPlay en Android Auto.
🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini (A17 Pro) Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Ja leuke toevoeging, ze kunnen het nog mooier maken door ook de webcam stream van de verschillende zenders toe te voegen. Het is tenslotte nlZIETTHE_BASE schreef op maandag 20 april 2026 @ 14:37:
Inmiddels is ‘Radio’ beschikbaar in de bijgewerkte app. Een aangename verrassing, scheelt weer een andere app.
Implementatie mag nog wel iets beter. Geen mogelijkheid tot luisteren via AirPlay vanuit de app, wel vanuit CarPlay en Android Auto.
De radio toevoeging is leuk, maar zo te horen en te zien, zij het gewoon de webstreams, met intro reclame bij een aantal, wat dan wel weer jammer is.
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Helaas doet die dat hier en geeft de tv op een gegeven moment aan dat er geen input meer is en hij afsluit.jigalvh schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 16:35:
Radio is inderdaad leuk. Het zou wel leuk zijn als het beeld na een tijdje op zwart gaat; iets gezonder voor OLED panelen.
Radio is leuk maar voegt niets toe, al genoeg alternatieven.
Ook wat nog een verbetering kan zijn, dat de video stream gelijk op volle sterkte is. Nu zit je eerst een aantal seconden naar een beeld Anno 1970 te kijken!
Dat ligt voornamelijk bij de aanbieders van de content (NPO, RTL, Talpa, BBC, Paramount) om het zo aan te bieden helaasJohn J. schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 16:58:
Het zou wel een keertje tijd worden dat de TV uitzendingen Dolby zouden uitzenden.
Radio is leuk maar voegt niets toe, al genoeg alternatieven.
Ook wat nog een verbetering kan zijn, dat de video stream gelijk op volle sterkte is. Nu zit je eerst een aantal seconden naar een beeld Anno 1970 te kijken!
[ Voor 33% gewijzigd door xvilo op 25-04-2026 17:14 ]
EDIT:
De 504 komt voor https://id.nlziet.nl dus het maakt wel sense dat de app naar de login page schiet
[ Voor 31% gewijzigd door xvilo op 04-05-2026 20:05 ]
Jep. Precies hetzelfde hier. Nou is het de laatste maanden hier sowieso al vaak raak, maar uitgerekend met de dodenherdenking ook nog. Ze mogen wel een hele goede uitleg geven om dit goed te praten.xvilo schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:04:
NLZiet werkt hier totaal niet, na lang laden komt de app op login scherm. Ook de webpage werkt niet met na geruime tijd een 504. Niks op de status page so far
Een paar jaar terug was het platform nog prima, maar er worden allemaal 'features' toegevoegd die niet in het voordeel van de gebruiker zijn maar wel van de commercie/zenders en NLziet zelf. Het maakt dit platform m.i. alleen maar zwaarder, complexer en dus storingsgevoeliger. Jammer hoor, het punt dat ik het abonnement opzeg komt steeds dichterbij.
Ik vind dat persoonlijk wel raar zoals je dit stelt. Als er geen nieuwe features worden toegevoegd zal er ook gezeurd worden. In dit geval gaat het om hun oauth (lees login flow) spul dus dat kan prima los staan van het platform zelf.JPS schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:19:
Het wordt echt steeds erger met NLZiet, hier ook de inlogproblemen.
Een paar jaar terug was het platform nog prima, maar er worden allemaal 'features' toegevoegd die niet in het voordeel van de gebruiker zijn maar wel van de commercie/zenders en NLziet zelf. Het maakt dit platform m.i. alleen maar zwaarder, complexer en dus storingsgevoeliger. Jammer hoor, het punt dat ik het abonnement opzeg komt steeds dichterbij.
De timing zo is wél erg ongelukkig, en ik vind het vooral jammer dat er nu nog steeds niks op hun status page staat. Je mag verwachten dat deze ondertussen wel een handmatige update heeft gehad
Ja als het een authenticatieprobleem is kan het losstaan van het platform en andere functionaliteit, maar zo (vrijwel) zorgeloos als ik NLZiet jaren heb gebruikt is het gewoon niet meer. Ik krijg bijv ook steeds meer 'voorloopreclame' te zien als ik een programma terugkijk en nu dit weer waardoor de ergernissen zich opbouwen. En inderdaad ook geen storingsinfo, dat helpt ook niet.xvilo schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:23:
[...]
Ik vind dat persoonlijk wel raar zoals je dit stelt. Als er geen nieuwe features worden toegevoegd zal er ook gezeurd worden. In dit geval gaat het om hun oauth (lees login flow) spul dus dat kan prima los staan van het platform zelf.
De timing zo is wél erg ongelukkig, en ik vind het vooral jammer dat er nu nog steeds niks op hun status page staat. Je mag verwachten dat deze ondertussen wel een handmatige update heeft gehad
De koffie loopt. Sportiever wordt het niet vandaag.
Ja… Nu wel, met begin tijd 20:20, dit begon al iets voor 8 sowieso.Cass Casey schreef op maandag 4 mei 2026 @ 21:01:
Er staat gewoon een melding op hun storingspagina hoor: https://status.nlziet.nl/index.html
Edit 9:20:
login.nlziet.nl lijkt weer wat te doen, nu kom je uit bij de web app en is de api stuk
[ Voor 14% gewijzigd door xvilo op 04-05-2026 21:21 ]
Storing is ook afgemeld op de storingspagina.
[ Voor 49% gewijzigd door JPS op 04-05-2026 21:36 ]
Tsja, pre-roll reclame wordt ook haast een soort 'fact of life'. Je komt het bij andere streamingdiensten ook steeds meer tegen.JPS schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:38:
[...]
Ja als het een authenticatieprobleem is kan het losstaan van het platform en andere functionaliteit, maar zo (vrijwel) zorgeloos als ik NLZiet jaren heb gebruikt is het gewoon niet meer. Ik krijg bijv ook steeds meer 'voorloopreclame' te zien als ik een programma terugkijk en nu dit weer waardoor de ergernissen zich opbouwen. En inderdaad ook geen storingsinfo, dat helpt ook niet.
Ook een kwestie van tijd tot aanbieders zoals bv. Canal+ het ook gaan doorgeven. Daar heeft NLZiet vrees ik weinig invloed op.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Inderdaad zijn het contentaanbieders die dat soort eisen hebben, maar NLZiet die dit ook technisch mogelijk maakt. Ik heb een NLZiet abo genomen omdat het een zegen was om gelijk een programma zonder reclamerommel te kunnen starten. Daar betaal ik immers voor, zeker voor het publieke aanbod.eymey schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:31:
[...]
Tsja, pre-roll reclame wordt ook haast een soort 'fact of life'. Je komt het bij andere streamingdiensten ook steeds meer tegen.
Ook een kwestie van tijd tot aanbieders zoals bv. Canal+ het ook gaan doorgeven. Daar heeft NLZiet vrees ik weinig invloed op.
Maar eens, ik vrees dat dit de nieuwe werkelijkheid is.
Trouwens, als ik uitgesteld kijk (en dat is bijna altijd), dan gebeurt het met hele grote regelmaat dat het programma ineens stopt en ik weer opnieuw moet starten en doorspoelen naar waar ik gebleven was. Ook irritant. Ik snap dat ik hier zit te ranten, maar die lineaire TV doet er alles aan om me weg te jagen ipv te binden.
Uitgesteld kijken is ook bij mij meestal probleemloos.
Een heel enkele keer gebeurt het 'laatste seconde herhalen en na een sec. of 10 inhalen' nog, maar dat ben ik denk ik ook al meer dan een week niet meer tegen gekomen.
Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Het is ook geen pre-roll zoals bijv bij radio streams, maar dat er nog een paar minuten voorafgaand aan het programma zijn toegevoegd ipv dat het programma gelijk begint. Het lijkt inderaad niet altijd te zijn, dus of het opzettelijk is weet ik niet. Irritant is het weleymey schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:16:
@JPS Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik zelf nog geen voorbeelden ken van pre-roll reclames bij NLZiet. Wij kijken veel van de NPO terug en zelf kijk ik vaak ook RTL programma's terug ( Kopen zonder kijken, 112vandaag ) of ik kijk RTL Tonight vanaf het begin en ik heb ze nog nooit gehad.
Uitgesteld kijken is ook bij mij meestal probleemloos.
Een heel enkele keer gebeurt het 'laatste seconde herhalen en na een sec. of 10 inhalen' nog, maar dat ben ik denk ik ook al meer dan een week niet meer tegen gekomen.
Maar mijn punt was dat het eerdere platform stabieler was omdat het toen simpeler werkte. Dat zie ik steeds meer veranderen door commerciele druk.
Ik kijk wisselend met de LG WebOS app en de Google TV app; de laatste lijkt minder issues te hebben.Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer
Dat heb ik al vanaf het begin dat ik bij NLZiet zit, mijn theorie was altijd dat het moeilijk is om de client naar een nieuwe video over te hengelen (de beschikbaar gekomen VOD) op ongeveer het juiste tijdstip. 'Klein' issue, maar wel al heel lang aan de hand. Nog steeds stabilier en minder bugs op Apple TV dan NPO StartJPS schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:10:
[...]
Trouwens, als ik uitgesteld kijk (en dat is bijna altijd), dan gebeurt het met hele grote regelmaat dat het programma ineens stopt en ik weer opnieuw moet starten en doorspoelen naar waar ik gebleven was. Ook irritant. Ik snap dat ik hier zit te ranten, maar die lineaire TV doet er alles aan om me weg te jagen ipv te binden.
[ Voor 5% gewijzigd door xvilo op 13-05-2026 01:16 ]
Waar zie je dit terug in de instellingen?jaaoie17 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 12:08:
Bij de instellingen bij NLZiet zie ik nu dit staan. Dolby digital 5.1, maar wordt dat al doorgegeven dan?
Gewoon bij instellingen. Deed het wel via de tv.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 14:13:
[...]
Waar zie je dit terug in de instellingen?
Ik zal eens kijken bij de AppleTV app van NLZiet want in de mobiele browser of iOS app kan ik deze instelling niet vinden.jaaoie17 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 14:24:
[...]
Gewoon bij instellingen. Deed het wel via de tv.
[ Voor 43% gewijzigd door Frup op 20-05-2026 21:21 ]
All your base are belong to us!
Het valt op dat even ervoor het beeld en geluid niet synchroon lopen. Het geluid loopt iets voor (sorry, kan liplezen). Het lijkt erop dat met het herhalen beeld en geluid weer gesynchroniseerd worden.
Mijn voorzichtige conclusie is dat het in de stream die aangeboden is moet zitten. Zal vanavond nog even een ticket inschieten. Of het bij het ontvangen materiaal fout gaat of bij de verwerking door NLZIET is iets dat de developers mogen uitzoeken.
GerkeP
Dit heb ik vanochtend ook ervaren. Ik dacht eerst dat het aan mezelf lagtlpeter schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 22:32:
O man, ik zie (en hoor) het nu ook. Het geluid lijkt goed te gaan maar het beeld loopt ineens achter en dan ineens begint het stukje opnieuw.
Overigens een vraag mbt de bediening van de Google TV app. Als mijn vriendin een bepaalde aflevering van een serie kijkt en ik wil later gewoon weer naar het hoofdscherm dan moet ik vaak een keer of 10 op de backtoets drukken om daar te komen. Doe ik het te snel dan sluit uiteindelijk de app af.
De eerste keer dan kom je terug bij de rij met afleveringen, dan terug naar de serie, dan terug naar de zoekresultaten, dan terug bij 'mijn series' dan terug bij het menu aan de linkkant van het scherm, dan selecteren van programmagids (weet de naam zo even niet uit mijn hoofd).
Kan dat niet sneller?
Ik heb dat een paar maanden terug aan NLZiet gevraagd of er een soort Home knop is maar die is er niet en komt er ook niet. Vreselijk irritant dat zoveel keer op back drukken inderdaad. Maar misschien moet jij het ook melden bij NLziet, hoe meer aanvragen voor dit feature des te meer prio het krijgt.PindaRots schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:45:
[...]
Overigens een vraag mbt de bediening van de Google TV app. Als mijn vriendin een bepaalde aflevering van een serie kijkt en ik wil later gewoon weer naar het hoofdscherm dan moet ik vaak een keer of 10 op de backtoets drukken om daar te komen. Doe ik het te snel dan sluit uiteindelijk de app af.
De eerste keer dan kom je terug bij de rij met afleveringen, dan terug naar de serie, dan terug naar de zoekresultaten, dan terug bij 'mijn series' dan terug bij het menu aan de linkkant van het scherm, dan selecteren van programmagids (weet de naam zo even niet uit mijn hoofd).
Kan dat niet sneller?
Probeer eens de terug knop langer ingedrukt te houden? Als het goed is kom je dan op Home terecht.waltervl schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:54:
[...]
Ik heb dat een paar maanden terug aan NLZiet gevraagd of er een soort Home knop is maar die is er niet en komt er ook niet. Vreselijk irritant dat zoveel keer op back drukken inderdaad. Maar misschien moet jij het ook melden bij NLziet, hoe meer aanvragen voor dit feature des te meer prio het krijgt.
Dat heb ik ook meteen even geprobeerd omdat ik daar tegen aanloop maar als ik de terug knop langer indruk sluit hij de hele app als ik de knop loslaat.Kippers schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:27:
[...]
Probeer eens de terug knop langer ingedrukt te houden? Als het goed is kom je dan op Home terecht.
[ Voor 0% gewijzigd door ratzz op 21-05-2026 13:42 . Reden: typo's ]
En dan anno 2026 nog steeds Stereo geluid.............
Helpcentrum
[ Voor 11% gewijzigd door CBX1047 op 21-05-2026 12:23 ]
Ach ja, en dan maar aangeven dat je de boel uit moet zetten etc in plaats gewoon een keer van de trouwe melders aannnemen dat er iets aan de hand isCBX1047 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 12:22:
Na een email naar NLziet, vraagt NLziet nu hier de problemen te melden:
Helpcentrum
GerkeP
NB. Inderdaad werkt het het beste om dat formulier bij het Helpcentrum even in te vullen. Je kunt meteen dingen over het device enzo achterlaten. In het tekstveld zet ik nogmaals het e-mailadres van het account en het device. Met zoveel mogelijk feiten en stap-voor-stap beschrijving plus wat je allemaal al onderzocht hebt en eventueel ervaringen van anderen hier op Tweakers komt er meestal een reactie met een vraag voor meer inhoudelijke gegevens of dat ze het gaan onderzoeken.
X/e-mail/... zijn misschien handig als er een storing is of voor kleine dingen dat een aflevering mist. Grotere problemen gaan het best via dat formulier bij het Helpcentrum
Dit heb ik getest op de tv in de slaapkamer. En werkt inderdaad. Super bedankt!Kippers schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:27:
[...]
Probeer eens de terug knop langer ingedrukt te houden? Als het goed is kom je dan op Home terecht.
Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.PindaRots schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:23:
[...]
Dit heb ik getest op de tv in de slaapkamer. En werkt inderdaad. Super bedankt!
Werkt wel op mijn Google TV (philips)ratzz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:
[...]
Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
TV van TLC met Google TV. Overige apparaten moet ik nog testen.ratzz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:
[...]
Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.
Google xhromecast met tv werktratzz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:
[...]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Voor mijn gevoel heb ik alle instellingen al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Gezien de velen en langdurige bugs in de NLZiet app, ga ik er maar vanuit dat die app de boosdoener is. Kan iemand dit bevestigen of heeft iemand een oplossing?
Voor zo ver ik kan vinden heb ik echt alle instellingen al geprobeerd.
Bij NLZiet, zou de instelling ondertiteling uit persistent moeten zijn, en dan zet je in je App AppleTV ondertitels op Automatisch, dan verschijnen ze enkel bij gesproken talen die niet Nederlandstalig zijn.Kamoji_ schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 01:33:
Ik heb afgelopen week mijn Apple TV 4K ge-update want hij liep kennelijk nog twee tvOS versies achter. Had ik dit maar niet gedaan want nu moet ik steeds de ondertiteling in/uitschakelen wanneer ik tussen NLZiet en AppleTV switch.
Voor mijn gevoel heb ik alle instellingen al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Gezien de velen en langdurige bugs in de NLZiet app, ga ik er maar vanuit dat die app de boosdoener is. Kan iemand dit bevestigen of heeft iemand een oplossing?
Voor zo ver ik kan vinden heb ik echt alle instellingen al geprobeerd.
[ Voor 12% gewijzigd door RoRoNL op 22-05-2026 09:29 ]
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels ook de systeemtaal naar Nederlands gezet en nogmaals alle instellingen geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde.RoRoNL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:28:
[...]
Bij NLZiet, zou de instelling ondertiteling uit persistent moeten zijn, en dan zet je in je App AppleTV ondertitels op Automatisch, dan verschijnen ze enkel bij gesproken talen die niet Nederlandstalig zijn.
Vervolgens de NPO Start app getest en die begrijpt wel gewoon dat ondertiteling uit moet blijven.
Het zal dus zoals gewoonlijk wel weer aan NLZIET liggen. Mocht iemand een oplossing hebben is die zeer welkom. Anders zeg ik mijn abo eindelijk maar eens op aan het eind vd maand.
De afgelopen jaren ontzettend veel frustratie ervaren dankzij NLZIET, terwijl het IMO toch allemaal niet zo moeilijk zou moeten zijn om een stabiel platform te leveren. Andere bedrijven lukt het tenslotte ook.
Programma's die halverwege ineens stoppen en je opnieuw moet kijken zonder door te mogen spoelen... Beeld en geluid dat na 22:00 uur ineens niet meer synchroon te krijgen is en nu dit gezeik weer. Het heeft mij vele uren van mijn leven gekost. En dan te bedenken dat ik er nog voor betaal ook.
Onlangs heeft Ziggo Sport mij al de ogen doen openen en nu komt daar NLZIET bij. Het mag op Tweakers niet hardop gezegd worden maar we zijn IMO op het punt aangekomen dat illegale iptv een betere kijkervaring biedt dan de legale opties.
Ik heb een oplossing: hang een 'oude' laptop met een i3-6100 of nieuwere cpu met hdmi aan je tv. Dan met een netwerkkabel aan je modem, en edge of chrome er op. Geen problemen meer.
Je kan dan eventueel nog een BPR3S Plus air-mouse remote bestellen bij Ali, en dan werkt alles super makkelijk.
Zeg nog eens dat de support slecht is, in een uurtje opgelost. Geen idee wat het probleem was maar het werkt nu bij mij ook!!ratzz schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:48:
Na alle positieve reacties dat het lukt om met de terug knop naar het begin van het scherm te gaan ben ik aan mijzelf gaan twijfelen maar of ik nu lang of kort klik op de terug knop, het programma wordt dan in zijn geheel afgesloten. Ik zal eens een ticket aanmaken bij NLziet
Update: iets te voorbarig, het probleem is er weer en ik heb er een filmpje van kunnen maken voor de support.
[ Voor 9% gewijzigd door ratzz op 22-05-2026 16:38 ]
Het ging 188 jaar goed, maar de laatste week telkens melding:

Iemand die hier ook last van heeft? Heb het wachtwoord al gewijzigd. Alle apparaten uitgelogd voor de zekerheid. Maar het probleem blijft.
Sorry, you have been blocked
You are unable to access nlziet.nl
Inmiddels ook duidelijk te zien in een piek op Downdetector
[ Voor 32% gewijzigd door jan-marten op 25-05-2026 22:09 ]
Als je bedoelt voor live tv (en terugkijken) onafhankelijk van Internet provider, dan is een overzicht te vinden in het topic [NL][Ervaringen / Discussie] Live (IP)TV streamenMarioMark1541 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 19:38:
Zijn er naast nlziet en canal plus nog alternatieven?
Samenvatting: Niet echt. NPO start/plus en Videoland bieden deels wat aan. En je hebt via Ziggo nog een DVB-C abonnement https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv voor ruim €24 (en dan mag je zelf opnemen/pauzeren regelen). Maar die laatste is niet echt TV streamen, hoewel je wel via de Ziggo GO app de zenders uit je pakket zou moeten kunnen kijken.
Edit: bij nader inzien: in de stream van RTL5 via NLZiet.
[ Voor 56% gewijzigd door TheVivaldi op 26-05-2026 20:36 ]
:strip_exif()/f/image/EJn72JS2mKBouIt71kTExiGO.jpg?f=fotoalbum_large)