• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:51
albino71 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 15:01:
Waar ik last van heb met NLziet (google streamer) is dat als je een kanaal bekeken hebt, bijv. NL1, en terug gaat naar de lijst, dat die terugspringt naar boven ipv de kanalen lijst en, als je daarna door de kanalenlijst gaat, naar rechts bijv., dat die dan na een poosje scrollen, terugspringt naar het laatst bekeken kanaal.

Verder ververst, in de kanalenlijst, het volgende programma niet. Je moet dan echt uit de app en er weer terug in.

Dit is niet vanuit de gids dus, maar vanuit 'Home'.

Ik heb dit fenomeen op beide Google streamers; heel irritant
Dat speelt al een paar maanden. Ik heb het toen gemeld bij NLziet. Er was even verbetering waarbij de nu te zien programma's wel weer synchroon liepen en de "cursor" wel normaal reageerde i.p.v. naar boven maar het probleem lijkt zich weer te herhalen.

• jigalvh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:24
eymey schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 15:26:
Tsja, zelfs de lineaire DVB-C streams schijnen bij Ziggo tegenwoordig al slechter te zijn dan de 'gouden standaard' van vroeger. En ook die worden steeds minder gekeken. De huidige "next mini" van ze heeft niet eens meer een tuner ingebouwd, dus doet ook alles al OTT, via IP.
Het is niet zo vreemd vanuit het bedrijf gezien. Ze zijn tegenwoordig meer ISP dan tv provider. Klanten nemen een internetabonnement en kiezen tv/telefoon erbij.
Eerst hebben ze de analoge tv uitgefaseerd om die bandbreedte te kunnen hergebruiken. Nu blijkt dat DVB-C streams minder gebruikt te worden zullen die ook minder ruimte krijgen.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ratzz schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 16:53:
[...]

Dat speelt al een paar maanden. Ik heb het toen gemeld bij NLziet. Er was even verbetering waarbij de nu te zien programma's wel weer synchroon liepen en de "cursor" wel normaal reageerde i.p.v. naar boven maar het probleem lijkt zich weer te herhalen.
Mooi, dan ligt het niet aan mij/ons ;)

Heb ook een bug ingeschoten; wie weet...

Te koop....

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste