• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Hier kan ik nu gewoon weer in de app bij Google tv en functioneert alles.

  • JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hier werkt het ook weer.
Storing is ook afgemeld op de storingspagina.

[ Voor 49% gewijzigd door JPS op 04-05-2026 21:36 ]


  • DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:10

DON PAPA

Tweaker-fan

Hele avond verschillende programma's terug zitten kijken op NLZiet en geen enkel probleem gehad...

  • eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01
JPS schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:38:
[...]


Ja als het een authenticatieprobleem is kan het losstaan van het platform en andere functionaliteit, maar zo (vrijwel) zorgeloos als ik NLZiet jaren heb gebruikt is het gewoon niet meer. Ik krijg bijv ook steeds meer 'voorloopreclame' te zien als ik een programma terugkijk en nu dit weer waardoor de ergernissen zich opbouwen. En inderdaad ook geen storingsinfo, dat helpt ook niet.
Tsja, pre-roll reclame wordt ook haast een soort 'fact of life'. Je komt het bij andere streamingdiensten ook steeds meer tegen.

Ook een kwestie van tijd tot aanbieders zoals bv. Canal+ het ook gaan doorgeven. Daar heeft NLZiet vrees ik weinig invloed op.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.


  • JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

eymey schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:31:
[...]

Tsja, pre-roll reclame wordt ook haast een soort 'fact of life'. Je komt het bij andere streamingdiensten ook steeds meer tegen.

Ook een kwestie van tijd tot aanbieders zoals bv. Canal+ het ook gaan doorgeven. Daar heeft NLZiet vrees ik weinig invloed op.
Inderdaad zijn het contentaanbieders die dat soort eisen hebben, maar NLZiet die dit ook technisch mogelijk maakt. Ik heb een NLZiet abo genomen omdat het een zegen was om gelijk een programma zonder reclamerommel te kunnen starten. Daar betaal ik immers voor, zeker voor het publieke aanbod.
Maar eens, ik vrees dat dit de nieuwe werkelijkheid is.

Trouwens, als ik uitgesteld kijk (en dat is bijna altijd), dan gebeurt het met hele grote regelmaat dat het programma ineens stopt en ik weer opnieuw moet starten en doorspoelen naar waar ik gebleven was. Ook irritant. Ik snap dat ik hier zit te ranten, maar die lineaire TV doet er alles aan om me weg te jagen ipv te binden.

  • ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik ervaar dat eigenlijk.... nooit. Alleen vanavond was het ff ellende, en inderdaad, de sync issues met beeld en geluid komt wel eens voor. Voor de rest is het eigenlijk bij mij wel aardig stabiel.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/


  • eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01
@JPS Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik zelf nog geen voorbeelden ken van pre-roll reclames bij NLZiet. Wij kijken veel van de NPO terug en zelf kijk ik vaak ook RTL programma's terug ( Kopen zonder kijken, 112vandaag ) of ik kijk RTL Tonight vanaf het begin en ik heb ze nog nooit gehad.

Uitgesteld kijken is ook bij mij meestal probleemloos.

Een heel enkele keer gebeurt het 'laatste seconde herhalen en na een sec. of 10 inhalen' nog, maar dat ben ik denk ik ook al meer dan een week niet meer tegen gekomen.

Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.


  • JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

eymey schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:16:
@JPS Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik zelf nog geen voorbeelden ken van pre-roll reclames bij NLZiet. Wij kijken veel van de NPO terug en zelf kijk ik vaak ook RTL programma's terug ( Kopen zonder kijken, 112vandaag ) of ik kijk RTL Tonight vanaf het begin en ik heb ze nog nooit gehad.

Uitgesteld kijken is ook bij mij meestal probleemloos.

Een heel enkele keer gebeurt het 'laatste seconde herhalen en na een sec. of 10 inhalen' nog, maar dat ben ik denk ik ook al meer dan een week niet meer tegen gekomen.
Het is ook geen pre-roll zoals bijv bij radio streams, maar dat er nog een paar minuten voorafgaand aan het programma zijn toegevoegd ipv dat het programma gelijk begint. Het lijkt inderaad niet altijd te zijn, dus of het opzettelijk is weet ik niet. Irritant is het wel :)
Maar mijn punt was dat het eerdere platform stabieler was omdat het toen simpeler werkte. Dat zie ik steeds meer veranderen door commerciele druk.
Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer
Ik kijk wisselend met de LG WebOS app en de Google TV app; de laatste lijkt minder issues te hebben.

  • xvilo
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-06 23:00
JPS schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:10:
[...]

Trouwens, als ik uitgesteld kijk (en dat is bijna altijd), dan gebeurt het met hele grote regelmaat dat het programma ineens stopt en ik weer opnieuw moet starten en doorspoelen naar waar ik gebleven was. Ook irritant. Ik snap dat ik hier zit te ranten, maar die lineaire TV doet er alles aan om me weg te jagen ipv te binden.
Dat heb ik al vanaf het begin dat ik bij NLZiet zit, mijn theorie was altijd dat het moeilijk is om de client naar een nieuwe video over te hengelen (de beschikbaar gekomen VOD) op ongeveer het juiste tijdstip. 'Klein' issue, maar wel al heel lang aan de hand. Nog steeds stabilier en minder bugs op Apple TV dan NPO Start

[ Voor 5% gewijzigd door xvilo op 13-05-2026 01:16 ]


  • jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 16:41
Bij de instellingen bij NLZiet zie ik nu dit staan. Dolby digital 5.1, maar wordt dat al doorgegeven dan?

  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

jaaoie17 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 12:08:
Bij de instellingen bij NLZiet zie ik nu dit staan. Dolby digital 5.1, maar wordt dat al doorgegeven dan?
Waar zie je dit terug in de instellingen?

  • jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 16:41
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 14:13:
[...]

Waar zie je dit terug in de instellingen?
Gewoon bij instellingen. Deed het wel via de tv.

  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

jaaoie17 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 14:24:
[...]

Gewoon bij instellingen. Deed het wel via de tv.
Ik zal eens kijken bij de AppleTV app van NLZiet want in de mobiele browser of iOS app kan ik deze instelling niet vinden.

  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Ik heb eigenlijk al een half jaar geen echte problemen maar vandaag was uitgesteld kijken en live npo1 kijken een verschrikking, geregeld worden woorden herhaald en klopt de lip sync niet. 🙁

  • Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 19:20
@ratzz dat had ik vanavond ook. Inmiddels lijk ik er geen last meer van te hebben.

  • Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 19:20
Te vroeg gejuicht. Het herhalen van stukjes zin is weer begonnen. Erg irritant. Eigenlijk maak ik te vaak problemen met kijken via de app mee. Ga eens rondkijken naar een andere oplossing dan NLziet.

[ Voor 43% gewijzigd door Frup op 20-05-2026 21:21 ]


  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Hier nu voor het eerst ook last van, onmogelijk om iets te kijken. Dan maar Netflix aan.

All your base are belong to us!


  • jigalvh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 21:16
Momenteel zit m'n vrouw te kijken naar MAFS en het herhalen van stukjes zin gebeurt enorm vaak. Net de stream gestopt en het programma vanaf het begin gestart. Vervolgens gesprongen naar wat voor het moment waar hij afgebroken was. Op exact dezelfde momenten werden stukken zin herhaald.

Het valt op dat even ervoor het beeld en geluid niet synchroon lopen. Het geluid loopt iets voor (sorry, kan liplezen). Het lijkt erop dat met het herhalen beeld en geluid weer gesynchroniseerd worden.

Mijn voorzichtige conclusie is dat het in de stream die aangeboden is moet zitten. Zal vanavond nog even een ticket inschieten. Of het bij het ontvangen materiaal fout gaat of bij de verwerking door NLZIET is iets dat de developers mogen uitzoeken.

  • tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:49
O man, ik zie (en hoor) het nu ook. Het geluid lijkt goed te gaan maar het beeld loopt ineens achter en dan ineens begint het stukje opnieuw.

  • GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04

GerkeP

Vragen mag altijd........

Het is weer stotteren troef op bijna alle zenders, zowel live als uitgesteld kijken.

GerkeP


  • jigalvh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 21:16
Een on demand serie ("London Kills" van BBC NL+) gaf geen problemen. Zou die nieuwe (inmiddels ook niet helemaal nieuw) streaming service die ze gebruiken deze bijwerking hebben?

  • PindaRots
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13:05
tlpeter schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 22:32:
O man, ik zie (en hoor) het nu ook. Het geluid lijkt goed te gaan maar het beeld loopt ineens achter en dan ineens begint het stukje opnieuw.
Dit heb ik vanochtend ook ervaren. Ik dacht eerst dat het aan mezelf lag :)

Overigens een vraag mbt de bediening van de Google TV app. Als mijn vriendin een bepaalde aflevering van een serie kijkt en ik wil later gewoon weer naar het hoofdscherm dan moet ik vaak een keer of 10 op de backtoets drukken om daar te komen. Doe ik het te snel dan sluit uiteindelijk de app af.
De eerste keer dan kom je terug bij de rij met afleveringen, dan terug naar de serie, dan terug naar de zoekresultaten, dan terug bij 'mijn series' dan terug bij het menu aan de linkkant van het scherm, dan selecteren van programmagids (weet de naam zo even niet uit mijn hoofd).

Kan dat niet sneller?

  • waltervl
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:19
PindaRots schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:45:
[...]

Overigens een vraag mbt de bediening van de Google TV app. Als mijn vriendin een bepaalde aflevering van een serie kijkt en ik wil later gewoon weer naar het hoofdscherm dan moet ik vaak een keer of 10 op de backtoets drukken om daar te komen. Doe ik het te snel dan sluit uiteindelijk de app af.
De eerste keer dan kom je terug bij de rij met afleveringen, dan terug naar de serie, dan terug naar de zoekresultaten, dan terug bij 'mijn series' dan terug bij het menu aan de linkkant van het scherm, dan selecteren van programmagids (weet de naam zo even niet uit mijn hoofd).

Kan dat niet sneller?
Ik heb dat een paar maanden terug aan NLZiet gevraagd of er een soort Home knop is maar die is er niet en komt er ook niet. Vreselijk irritant dat zoveel keer op back drukken inderdaad. Maar misschien moet jij het ook melden bij NLziet, hoe meer aanvragen voor dit feature des te meer prio het krijgt.

  • Kippers
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-06 21:39
waltervl schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:54:
[...]

Ik heb dat een paar maanden terug aan NLZiet gevraagd of er een soort Home knop is maar die is er niet en komt er ook niet. Vreselijk irritant dat zoveel keer op back drukken inderdaad. Maar misschien moet jij het ook melden bij NLziet, hoe meer aanvragen voor dit feature des te meer prio het krijgt.
Probeer eens de terug knop langer ingedrukt te houden? Als het goed is kom je dan op Home terecht.

  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Kippers schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:27:
[...]

Probeer eens de terug knop langer ingedrukt te houden? Als het goed is kom je dan op Home terecht.
Dat heb ik ook meteen even geprobeerd omdat ik daar tegen aanloop maar als ik de terug knop langer indruk sluit hij de hele app als ik de knop loslaat.

[ Voor 0% gewijzigd door ratzz op 21-05-2026 13:42 . Reden: typo's ]


  • CBX1047
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05 12:23
Bij mij ook stotteren en herhalen van geluid, niet sychroon lopen. Is een storing uit het verleden, deed zich 2-3 jaar gelden ook voor. Gaat een hoop gezeur opleveren met het WK in aantocht. Het gestotter en sync problemen heb ik niet bij terug kijken, alleen live. Ook gaat bij mij tijdens opstart na een aantal seconden het beeld op zwart, 2-3 seconden, en gaat weer verder.

En dan anno 2026 nog steeds Stereo geluid............. 8)7

  • CBX1047
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05 12:23
Na een email naar NLziet, vraagt NLziet nu hier de problemen te melden:

Helpcentrum

[ Voor 11% gewijzigd door CBX1047 op 21-05-2026 12:23 ]


  • GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04

GerkeP

Vragen mag altijd........

CBX1047 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 12:22:
Na een email naar NLziet, vraagt NLziet nu hier de problemen te melden:

Helpcentrum
Ach ja, en dan maar aangeven dat je de boel uit moet zetten etc in plaats gewoon een keer van de trouwe melders aannnemen dat er iets aan de hand is

GerkeP


  • jigalvh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 21:16
Voor diegenen wiens urine een wat hogere pH heeft dan normaal (geintje): heb reactie gehad van NLZIET dat zij het herhalen van geluid ook hebben vastgesteld en bezig zijn de oorzaak en oplossing te vinden.

NB. Inderdaad werkt het het beste om dat formulier bij het Helpcentrum even in te vullen. Je kunt meteen dingen over het device enzo achterlaten. In het tekstveld zet ik nogmaals het e-mailadres van het account en het device. Met zoveel mogelijk feiten en stap-voor-stap beschrijving plus wat je allemaal al onderzocht hebt en eventueel ervaringen van anderen hier op Tweakers komt er meestal een reactie met een vraag voor meer inhoudelijke gegevens of dat ze het gaan onderzoeken.

X/e-mail/... zijn misschien handig als er een storing is of voor kleine dingen dat een aflevering mist. Grotere problemen gaan het best via dat formulier bij het Helpcentrum

  • PindaRots
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13:05
Kippers schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:27:
[...]

Probeer eens de terug knop langer ingedrukt te houden? Als het goed is kom je dan op Home terecht.
Dit heb ik getest op de tv in de slaapkamer. En werkt inderdaad. Super bedankt!

  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
PindaRots schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:23:
[...]

Dit heb ik getest op de tv in de slaapkamer. En werkt inderdaad. Super bedankt!
Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.

  • guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:26
ratzz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:
[...]

Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.
Werkt wel op mijn Google TV (philips)

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)


  • PindaRots
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13:05
ratzz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:
[...]

Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.
TV van TLC met Google TV. Overige apparaten moet ik nog testen.

  • Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
ratzz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:
[...]

Met welk device of systeem is dat dan want met de Google Streamer werkt dat dus niet.
Google xhromecast met tv werkt

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput


  • Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-06 16:23
Ik heb afgelopen week mijn Apple TV 4K ge-update want hij liep kennelijk nog twee tvOS versies achter. Had ik dit maar niet gedaan want nu moet ik steeds de ondertiteling in/uitschakelen wanneer ik tussen NLZiet en AppleTV switch.

Voor mijn gevoel heb ik alle instellingen al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Gezien de velen en langdurige bugs in de NLZiet app, ga ik er maar vanuit dat die app de boosdoener is. Kan iemand dit bevestigen of heeft iemand een oplossing?

Voor zo ver ik kan vinden heb ik echt alle instellingen al geprobeerd.

  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Gisteravond de MAFS aflevering zonder haperingen kunnen afkijken. Dus probleem is opgelost ergens.

All your base are belong to us!


  • RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Kamoji_ schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 01:33:
Ik heb afgelopen week mijn Apple TV 4K ge-update want hij liep kennelijk nog twee tvOS versies achter. Had ik dit maar niet gedaan want nu moet ik steeds de ondertiteling in/uitschakelen wanneer ik tussen NLZiet en AppleTV switch.

Voor mijn gevoel heb ik alle instellingen al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Gezien de velen en langdurige bugs in de NLZiet app, ga ik er maar vanuit dat die app de boosdoener is. Kan iemand dit bevestigen of heeft iemand een oplossing?

Voor zo ver ik kan vinden heb ik echt alle instellingen al geprobeerd.
Bij NLZiet, zou de instelling ondertiteling uit persistent moeten zijn, en dan zet je in je App AppleTV ondertitels op Automatisch, dan verschijnen ze enkel bij gesproken talen die niet Nederlandstalig zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door RoRoNL op 22-05-2026 09:29 ]


  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Na alle positieve reacties dat het lukt om met de terug knop naar het begin van het scherm te gaan ben ik aan mijzelf gaan twijfelen maar of ik nu lang of kort klik op de terug knop, het programma wordt dan in zijn geheel afgesloten. Ik zal eens een ticket aanmaken bij NLziet

  • Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-06 16:23
RoRoNL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:28:
[...]

Bij NLZiet, zou de instelling ondertiteling uit persistent moeten zijn, en dan zet je in je App AppleTV ondertitels op Automatisch, dan verschijnen ze enkel bij gesproken talen die niet Nederlandstalig zijn.
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels ook de systeemtaal naar Nederlands gezet en nogmaals alle instellingen geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde.
Vervolgens de NPO Start app getest en die begrijpt wel gewoon dat ondertiteling uit moet blijven.

Het zal dus zoals gewoonlijk wel weer aan NLZIET liggen. Mocht iemand een oplossing hebben is die zeer welkom. Anders zeg ik mijn abo eindelijk maar eens op aan het eind vd maand.
De afgelopen jaren ontzettend veel frustratie ervaren dankzij NLZIET, terwijl het IMO toch allemaal niet zo moeilijk zou moeten zijn om een stabiel platform te leveren. Andere bedrijven lukt het tenslotte ook.

Programma's die halverwege ineens stoppen en je opnieuw moet kijken zonder door te mogen spoelen... Beeld en geluid dat na 22:00 uur ineens niet meer synchroon te krijgen is en nu dit gezeik weer. Het heeft mij vele uren van mijn leven gekost. En dan te bedenken dat ik er nog voor betaal ook.

Onlangs heeft Ziggo Sport mij al de ogen doen openen en nu komt daar NLZIET bij. Het mag op Tweakers niet hardop gezegd worden maar we zijn IMO op het punt aangekomen dat illegale iptv een betere kijkervaring biedt dan de legale opties. 8)7

  • just4testing
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:38
@Kamoji_

Ik heb een oplossing: hang een 'oude' laptop met een i3-6100 of nieuwere cpu met hdmi aan je tv. Dan met een netwerkkabel aan je modem, en edge of chrome er op. Geen problemen meer.

Je kan dan eventueel nog een BPR3S Plus air-mouse remote bestellen bij Ali, en dan werkt alles super makkelijk.

  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
ratzz schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:48:
Na alle positieve reacties dat het lukt om met de terug knop naar het begin van het scherm te gaan ben ik aan mijzelf gaan twijfelen maar of ik nu lang of kort klik op de terug knop, het programma wordt dan in zijn geheel afgesloten. Ik zal eens een ticket aanmaken bij NLziet
Zeg nog eens dat de support slecht is, in een uurtje opgelost. Geen idee wat het probleem was maar het werkt nu bij mij ook!!

Update: iets te voorbarig, het probleem is er weer en ik heb er een filmpje van kunnen maken voor de support.

[ Voor 9% gewijzigd door ratzz op 22-05-2026 16:38 ]


  • Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 19:20
Reactie van NLziet op melding van de herhalingen van geluid.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BQfVdLdp/IMG-1977.jpg

  • waltervl
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:19
Ik wil even melden dat het lang indrukken van de terug knop op de afstandsbediening van mijn Nokia stream mij inderdaad terug brengt naar het Home scherm. Het is bij mij nog niet foutgegaan. Dus bedankt voor de tips!

  • PindaRots
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13:05
Zijn er ook gebruikers die hun abonnement (premium) met 2 streams tegelijkertijd. Met zoon of dochter buitenshuis delen?
Het ging 188 jaar goed, maar de laatste week telkens melding:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/L5hpSLBd/PXL-20260525-194410325.jpg

Iemand die hier ook last van heeft? Heb het wachtwoord al gewijzigd. Alle apparaten uitgelogd voor de zekerheid. Maar het probleem blijft.

  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Ik krijg hier een melding dat ik geblokkeerd ben??

All your base are belong to us!


  • japps
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:19
Bij mij werkt nlziet ook niet. Volgens mij ligt hun website er ook uit?

  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Alles kapot zo te zien. CloudFlare melding:

Sorry, you have been blocked

You are unable to access nlziet.nl

All your base are belong to us!


  • jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:12
gegevens ophalen mislukt, hier

  • Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier ook een blokkade melding

Invoegen doe je zo!


  • JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hier ook, pffff

  • jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:35
Vreemde situatie, wou net mijn abo aanpassen naar jaar maar kreeg ineens API foutmeldingen. Daarna CloudFlare. Ook via 5G.

Inmiddels ook duidelijk te zien in een piek op Downdetector

[ Voor 32% gewijzigd door jan-marten op 25-05-2026 22:09 ]


  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Ze hebben denk ik een verkeerd vinkje aangezet bij CloudFlare….

All your base are belong to us!


  • jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:30
Wat een drama, hier ook. Er gaat iets mis..

  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Drama drama. Het is maar TV.

All your base are belong to us!


  • Jurgen_E
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:29
Ik heb denk ik net optijd een aflevering gestart, die draait zonder problemen. Als ik de site opnieuw open ben ik ook geblokkeerd.

  • JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Nou, wel vrij vlot hersteld

  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
Hij doet het weer, enkel uitgelogd.

All your base are belong to us!


  • MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-06 18:10
Zijn er naast nlziet en canal plus nog alternatieven?

  • jigalvh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 21:16
MarioMark1541 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 19:38:
Zijn er naast nlziet en canal plus nog alternatieven?
Als je bedoelt voor live tv (en terugkijken) onafhankelijk van Internet provider, dan is een overzicht te vinden in het topic [NL][Ervaringen / Discussie] Live (IP)TV streamen

Samenvatting: Niet echt. NPO start/plus en Videoland bieden deels wat aan. En je hebt via Ziggo nog een DVB-C abonnement https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv voor ruim €24 (en dan mag je zelf opnemen/pauzeren regelen). Maar die laatste is niet echt TV streamen, hoewel je wel via de Ziggo GO app de zenders uit je pakket zou moeten kunnen kijken.

  • TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 20:05
Weer eens een storing bij NLZiet.

Edit: bij nader inzien: in de stream van RTL5 via NLZiet.

[ Voor 56% gewijzigd door TheVivaldi op 26-05-2026 20:36 ]


  • Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 19:20
Hier ook gedoe met RTL5. Geen geluid en stotterend en daarna stilstaand beeld. Het begint nu wel vervelend te worden met NLziet. Mijn aanvankelijke enthousiasme heeft inmiddels plaats gemaakt voor ernstige twijfel.

  • jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 16:41
Heb nu dat de de NPO zenders het niet doen. Hij blijft gewoon hangen of komt met gegevens mislukt.

  • PeteSplit
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22:48

PeteSplit

ik weet het niet

Vraag over de uitzendingen van de VRT (Belgie) op NL Ziet.
Sporza VRT heeft de uitzendrechten van wielrennen voor Belgie gekocht.
Op Ziggo wordt de aanvoer van het signaal geblokkeerd.

Kun je met NL Ziet wel dit wielrennen zien, of is dat ook geblokkeerd ?

Uitzending vandaag vanaf 15:30 VRT 1 Giro d'Italia (en ook rest van de week)

LG (5kW AWHP R32) / ESPhome (ESP32) / GoodWe 4K-DT (5kWp) / Homewizard (1 PiB 2kW) / Home Assistant (NUC) / BMW K F


  • Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28
PeteSplit schreef op maandag 1 juni 2026 @ 16:03:
Vraag over de uitzendingen van de VRT (Belgie) op NL Ziet.
Sporza VRT heeft de uitzendrechten van wielrennen voor Belgie gekocht.
Op Ziggo wordt de aanvoer van het signaal geblokkeerd.

Kun je met NL Ziet wel dit wielrennen zien, of is dat ook geblokkeerd ?

Uitzending vandaag vanaf 15:30 VRT 1 Giro d'Italia (en ook rest van de week)
Net even geprobeerd maar het beeld toont een melding van de VRT dat het niet kan worden aangeboden.

  • afnay
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-06 03:59
Sinds een paar weken, wellicht echt opgemerkt rond 19-20 mei heb ik grote "pixel" blokken bij snel bewegende beelden. Denk aan titels die op het scherm vliegen of snelle bewegingen, voetbal fragmenten zijn helemaal niet te volgen tot er een stilstaand beeld is.

Het is net of ik naar "Pixels", de movie, aan het kijken ben.

De NLziet app draait op een Google TV Xiaomi mediabox. Er is altijd voldoende bandbreedte beschikbaar zowel op WiFi binnenhuis als op de WAN connectie.

Met alle andere video apps op dezelffde Google TV, op hetzelfde moment geen probleem om er 2K beeldmateriaal door te trekken.

Wil NLZiet onder een bepaalde bandbreedte blijven per gebruiken ?

Ook midden in de nacht dezelfde pixel blokken.

Nog mensen die zich herkennen in dit verhaal ?

  • crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:21
Tipje voor het WK voetbal als je met minder vertraging wilt kijken t.o.v. NLZiet:

Met een DVB-T2 antenne kun je gratis NPO 1/2/3 uit de lucht ontvangen. Het enige dat je nodig hebt is een geschikte televisie en een antenne. Vrijwel alle grote merken (Samsung, LG, Sony, Philips, etc.) rusten hun TV's sinds 2019-2020 standaard uit met een DVB-T2 tuner.

Ik heb de DVB-T2 ontvangst (met een Zenwire HDAT80 DVB-T2 antenne) tijdens de laatste oefenwedstrijd van het Nederlands elftal vergeleken met andere aanbieders. Het verschil met NLZiet bedraagt ruim 32 seconden:
  • -2 seconden: Ziggo / KPN decoders (sneller)
  • +6 seconden: Ziggo GO app (trager)
  • +11 seconden: NPO Start
  • +32 seconden: NLZiet
  • +35 tot 60 seconden: illegale IPTV aanbieders
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NILkmtndq330BTv6EeyyLIIZgVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08nZMYgTD5WuBvOKLvk5pyeZ.jpg?f=fotoalbum_large

  • La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:33
crunchytail schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:36:
Tipje voor het WK voetbal als je met minder vertraging wilt kijken t.o.v. NLZiet:

Met een DVB-T2 antenne kun je gratis NPO 1/2/3 uit de lucht ontvangen. Het enige dat je nodig hebt is een geschikte televisie en een antenne. Vrijwel alle grote merken (Samsung, LG, Sony, Philips, etc.) rusten hun TV's sinds 2019-2020 standaard uit met een DVB-T2 tuner.

Ik heb de DVB-T2 ontvangst (met een Zenwire HDAT80 DVB-T2 antenne) tijdens de laatste oefenwedstrijd van het Nederlands elftal vergeleken met andere aanbieders. Het verschil met NLZiet bedraagt ruim 32 seconden:
  • -2 seconden: Ziggo / KPN decoders (sneller)
  • +6 seconden: Ziggo GO app (trager)
  • +11 seconden: NPO Start
  • +32 seconden: NLZiet
  • +35 tot 60 seconden: illegale IPTV aanbieders
[Afbeelding]
Heb je ook de beeldkwaliteit vergeleken?

  • crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:21
La1974 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:41:
[...]

Heb je ook de beeldkwaliteit vergeleken?
Komt binnen op Full HD - 1080p HEVC/H.265. Op mijn 65 inch TV niets op aan te merken. :)

Om te voorkomen dat dit topic niet meer over NLZiet gaat is het wellicht handig om verder te gaan in [DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 12. Maar wilde graag mijn positieve ervaring delen!

[ Voor 31% gewijzigd door crunchytail op 05-06-2026 14:50 ]


  • Frij5fd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:46
Het journaal is sinds een paar dagen voorzien van een lichte versnelling, op onze Nvidia shield 2019. Onprettig, maar ik zie geen optie in de app om dat te wijzigen

  • Wesleymaur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:20
Frij5fd schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:20:
Het journaal is sinds een paar dagen voorzien van een lichte versnelling, op onze Nvidia shield 2019. Onprettig, maar ik zie geen optie in de app om dat te wijzigen
Ik heb exact dit. Android TV maar ook op Google TV. Op mijn iPhone heb ik het niet.

  • waltervl
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:19
Wesleymaur schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:36:
[...]

Ik heb exact dit. Android TV maar ook op Google TV. Op mijn iPhone heb ik het niet.
Melden bij NLZiet support werkt in dit soort zaken vaak wel.

  • jvanoppen
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 19-06 13:02
Frij5fd schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:20:
Het journaal is sinds een paar dagen voorzien van een lichte versnelling, op onze Nvidia shield 2019. Onprettig, maar ik zie geen optie in de app om dat te wijzigen
Verholpen door onder je profiel > Multimedia tunneling 'AAN' te zetten

  • ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55
jvanoppen schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:36:
[...]

Verholpen door onder je profiel > Multimedia tunneling 'AAN' te zetten
Ik heb het op Net5 bij het blok ( starten van begin tijdens de uitzending).

Multimediatunneling Aan doet niets bij mij.

  • Wesleymaur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:20
Ik heb contact gehad met NLZiet. Het zou opgelost moeten zijn. En dat klopt. Ik zie het niet meer.

  • bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

bladebla

<Piéééép>

Frij5fd schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:20:
Het journaal is sinds een paar dagen voorzien van een lichte versnelling, op onze Nvidia shield 2019. Onprettig, maar ik zie geen optie in de app om dat te wijzigen
Idem hier op een Shield. Het lijkt erop dat iedere uitzending, die nog live bezig is of kort daarvoor is afgelopen, hier last van heeft. Zeg maar, de uitzendingen die bij terugkijken nog het NPO1/2/3 logo in beeld hebben.
Als ik dan “Start vanaf begin” gebruik, lijkt het alsof je een podcast op 1,2x snelheid afspeelt. Handig om sneller bij te komen. :) Je gaat ook meer opletten van, gebeurt het nu ook of niet?

Wat ik lastig vind aan NLZIET, is dat ik het concept op zichzelf echt sterk vind. Het is redelijk geprijsd, de grote commerciële zenders doen mee en de beeldkwaliteit is goed genoeg. In theorie is het precies de dienst dat ik graag wil gebruiken om internet en tv, zeg maar staatkundig te scheiden. :)

Tegelijkertijd heb ik zelden een product gebruikt waar ik mij zo vaak aan stoor. Er zijn ontzettend veel bugs en af en toe duikt er weer een groter probleem op. Vervolgens duurt het vaak weken voordat zoiets is opgelost. Als betalende klant heb ik geen zin om alle problemen te souffleren aan de helpdesk, om als verlengstuk van de helpdesk te fungeren en fouten te rapporteren die je vrij snel tegenkomt als je het product zelf gebruikt.

Ik ben jong, maar oud genoeg om de overgang van het (best stabiele) analoge signaal naar DVB-C, DVB-C over IP en uiteindelijk IPTV bewust te hebben meegemaakt. Ik zou ook niet terug willen maar de toegenomen complexiteit geeft wel een andere leveringszekerheid. De tijd van trage settopboxen zouden we inmiddels wel achter ons moeten hebben. Toch voelt het nu alsof we in een nieuwe fase zitten waarin de app zelf altijd wel ergens een probleem heeft lopen. Het ene issue is natuurlijk groter dan het andere, maar bij elkaar opgeteld vind ik het geen prettige dienst.

Voor mij voelt NLZIET niet als een volwassen product. Na afloop van mijn abonnement gaat het er hier dan ook uit.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60


  • bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

bladebla

<Piéééép>

Het zou mooi zijn als het is opgelost, en dan ook nog met multimedia tunneling. Die optie is wel de universele stoplap bij NLZiet. :P Staat hij aan, dan moet hij uit, en vice versa. Een soort van gooi je cache eens leeg bij browsers.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60


  • actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 23:06
Helaas met de 5.14 en 5.15 op een Google TV weer last van af en toe een woordje audio herhaling. Media tunneling uit of aan helpt helaas niet.

I’m not like the OTTERS


  • Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:30

Japie.G

Colour Classic

Media tunneling lostte bij mij zojuist de versnelling op. Pfew, knap irritant!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem


  • Therion309
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 21:37
Even een paar seconden pauzeren lost de versnelling ook op.

  • bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

bladebla

<Piéééép>

Therion309 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:11:
Even een paar seconden pauzeren lost de versnelling ook op.
Klopt, dat is ook mijn ervaring.

Media tunneling stond uit, nu ingeschakeld. Shield ook opnieuw opgestart maar het maakt geen verschil. Netjes geprobeerd maar ik had er bij voorbaat ook geen hoge verwachting bij, dus dat kan meespelen.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60


  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:05

sjaool

Every life should have 9 cats

Therion309 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:11:
Even een paar seconden pauzeren lost de versnelling ook op.
Ik heb hier dus ook last van op een Google TV Streamer. Best maf. Ik zal eens kijken of deze tip bij mij ook helpt.

"When you grow up your heart dies"


  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
sjaool schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:42:
[...]

Ik heb hier dus ook last van op een Google TV Streamer. Best maf. Ik zal eens kijken of deze tip bij mij ook helpt.
Hier ervaar ik die problemen niet op de Google streamer.

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:05

sjaool

Every life should have 9 cats

ratzz schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:12:
[...]

Hier ervaar ik die problemen niet op de Google streamer.
Ik heb er al een paar dagen last van. Het is niet veel alleen praat iedereen een fractie gehaaster.

"When you grow up your heart dies"


  • actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 23:06
Vandaag lijkt het wel weer beter te gaan. Misschien heeft het toch iets met capaciteit/belasting te maken?

I’m not like the OTTERS


  • wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-06 19:27
WK voetbal... en het is weer ruk. De beeldkwaliteit. NPO 1 niet best en Sporza al helemaal drama.

  • crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:21
wiigamer schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:46:
WK voetbal... en het is weer ruk. De beeldkwaliteit. NPO 1 niet best en Sporza al helemaal drama.
Breng graag weer de DVB-T2 tip onder de aandacht. :) Voor 2 tientjes heb je een goede ontvanger (Amazon / Bol - of nog goedkoper op AliExpress). Bijv. de Xoro HAN600 met LTE-filter a €22,20.

Zojuist even een nieuwe vergelijking gemaakt tijdens de openingswedstrijd. De beeldkwaliteit via de antenne (1080p HEVC/H.265) is hier vele malen beter dan NLZiet. Ook de lage vertraging is erg prettig: geen buren die eerder juichen.
  • -2 seconden: Ziggo / KPN decoders (sneller)
  • DVB-T2 Antenne
  • +6 seconden: Ziggo GO - app (trager)
  • +9 seconden: Solcon - app
  • +10 seconden: Ziggo GO - website
  • +11 seconden: NPO Start - app
  • +30 seconden: NPO Start - Samsung Tizen
  • +30 seconden NOS - website
  • +31 seconden Canal Plus - app
  • +32 seconden NOS - app
  • +32 seconden: NLZiet - app
  • +40 seconden NLZiet - website
  • +40 seconden: NPO Start - website
  • +35 tot 60 seconden: illegale IPTV aanbieders

[ Voor 19% gewijzigd door crunchytail op 13-06-2026 13:34 ]


  • Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:54
wiigamer schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:46:
WK voetbal... en het is weer ruk. De beeldkwaliteit. NPO 1 niet best en Sporza al helemaal drama.
Ik heb gisteren een prima opening + Mexico - Zuid Afrika gekeken. Prima beeldkwaliteit op NPO1.

All your base are belong to us!


  • ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:18
Ik heb niet veel van de wedstrijd Mexico - Zuid Afrika gekeken, maar ik schrok van het verschil tussen de wedstrijdbeelden en de studiobeelden. Vooral de veldbeelden van bovenaf waren echt onscherp, terwijl het beeld van de analisten in de studio er wel normaal uitzag. Ik zag bij Sporza hetzelfde gebeuren.
Dat zou betekenen dat het aanvoersignaal niet in orde was.

  • Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:46
Ja inderdaad de studiobeelden waren prima, maar de wedstrijdbeelden waren zowel op NPO1 als Sporza niet om aan te zien.

  • hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ronaldtb schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:43:
Ik heb niet veel van de wedstrijd Mexico - Zuid Afrika gekeken, maar ik schrok van het verschil tussen de wedstrijdbeelden en de studiobeelden. Vooral de veldbeelden van bovenaf waren echt onscherp, terwijl het beeld van de analisten in de studio er wel normaal uitzag. Ik zag bij Sporza hetzelfde gebeuren.
Dat zou betekenen dat het aanvoersignaal niet in orde was.
Ik heb niets live bekeken, maar vandaag het e.e.a. vergeleken. NLZiet legt het vwb terugkijken toch echt wel af tegen wat de C+ app je laat zien met dezelfde stream via de Android TV apps. C+ levert het betere plaatje op dit moment.

Testing, one, two ...


  • Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ronaldtb schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:43:
Ik heb niet veel van de wedstrijd Mexico - Zuid Afrika gekeken, maar ik schrok van het verschil tussen de wedstrijdbeelden en de studiobeelden. Vooral de veldbeelden van bovenaf waren echt onscherp, terwijl het beeld van de analisten in de studio er wel normaal uitzag. Ik zag bij Sporza hetzelfde gebeuren.
Dat zou betekenen dat het aanvoersignaal niet in orde was.
Sportwedstrijd is typisch iets wat een hoge bitrate vereist (veel beweging - spelers, camera pans). NLziet krijgt maar 1 stream binnen. Het is hun encoding die wellicht niet berekend was op het voetbal.

  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Bigs schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:26:
[...]

Sportwedstrijd is typisch iets wat een hoge bitrate vereist (veel beweging - spelers, camera pans). NLziet krijgt maar 1 stream binnen. Het is hun encoding die wellicht niet berekend was op het voetbal.
Ik ben tijdens de wedstrijd even geswitched naar NPO2 en ondertussen hield ik de online monitor van m’n Fritzbox in de gaten en zag geen verschil in de bandbreedte die de AppleTV verbruikte.

  • laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 23:31
Iemand een idee wat “live+ (beta)” is bij de WK streams/uitzendingen? Heb er niks over kunnen vinden. Ziet er uit als voetbal.

  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

laminaatplaat schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:47:
Iemand een idee wat “live+ (beta)” is bij de WK streams/uitzendingen? Heb er niks over kunnen vinden. Ziet er uit als voetbal.
Waar zie je dit? Ik zie dit namelijk nergens staan in de AppleTV app.

  • La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:33
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:25:
[...]

Waar zie je dit? Ik zie dit namelijk nergens staan in de AppleTV app.
Ik heb dit ook. In de Apple TV. Ik heb twee keer een stream met een keer bèta. Geen idee wat hier anders aan is

  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

La1974 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:28:
[...]

Ik heb dit ook. In de Apple TV. Ik heb twee keer een stream met een keer bèta. Geen idee wat hier anders aan is
Ik heb ‘m inmiddels ook gevonden, door eerst te navigeren naar WK2026.

  • La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:33
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:32:
[...]

Ik heb ‘m inmiddels ook gevonden, door eerst te navigeren naar WK2026.
Enig idee wat we beta aan is? Kan je straks zelf je winnaar kiezen of zo :o

  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

La1974 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:39:
[...]

Enig idee wat we beta aan is? Kan je straks zelf je winnaar kiezen of zo :o
Geen idee en Google biedt ook geen uitkomst, dus ik heb even een bericht naar NLZiet support gestuurd.


Inmiddels reactie:

“Live+ (beta) is een alternatieve live stream die dichter op het daadwerkelijke live-moment zit dan de reguliere stream.
 
Omdat deze stream dichter op live zit, kan deze in sommige situaties iets gevoeliger zijn voor haperingen of instabiliteit. Ervaar je problemen met Live+ (beta), dan raden we aan om de reguliere stream te gebruiken.”

[ Voor 38% gewijzigd door Dj-sannieboy op 13-06-2026 12:28 ]


  • Friemel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 18:54

Friemel

Lekker bezig

Heel vreemd weer, dat er zogenaamd nieuwe afleveringen zijn van Keuringsdienst van Waarde, terwijl het toch echt herhalingen zijn. Bij het zien van de titels, dacht ik al "Hè, de heb ik toch al gezien?" En ja hoor, dat is ook zo.

Nog steeds worden bekeken afleveringen soms weer gereset, zelfs nadat er iets aan gedaan zou zijn om dit te voorkomen.

  • ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:56
Friemel schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 12:42:
Heel vreemd weer, dat er zogenaamd nieuwe afleveringen zijn van Keuringsdienst van Waarde, terwijl het toch echt herhalingen zijn. Bij het zien van de titels, dacht ik al "Hè, de heb ik toch al gezien?" En ja hoor, dat is ook zo.

Nog steeds worden bekeken afleveringen soms weer gereset, zelfs nadat er iets aan gedaan zou zijn om dit te voorkomen.
Het kan nog altijd erger, ik heb helemaal geen kijk geschiedenis meer opeens en alles blijft op "verder kijken" staan als ik de aftiteling niet helemaal tot het einde bekijk.
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste