Hier werkt het ook weer.
Storing is ook afgemeld op de storingspagina.
Storing is ook afgemeld op de storingspagina.
[ Voor 49% gewijzigd door JPS op 04-05-2026 21:36 ]
Hele avond verschillende programma's terug zitten kijken op NLZiet en geen enkel probleem gehad...
Tsja, pre-roll reclame wordt ook haast een soort 'fact of life'. Je komt het bij andere streamingdiensten ook steeds meer tegen.JPS schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:38:
[...]
Ja als het een authenticatieprobleem is kan het losstaan van het platform en andere functionaliteit, maar zo (vrijwel) zorgeloos als ik NLZiet jaren heb gebruikt is het gewoon niet meer. Ik krijg bijv ook steeds meer 'voorloopreclame' te zien als ik een programma terugkijk en nu dit weer waardoor de ergernissen zich opbouwen. En inderdaad ook geen storingsinfo, dat helpt ook niet.
Ook een kwestie van tijd tot aanbieders zoals bv. Canal+ het ook gaan doorgeven. Daar heeft NLZiet vrees ik weinig invloed op.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Inderdaad zijn het contentaanbieders die dat soort eisen hebben, maar NLZiet die dit ook technisch mogelijk maakt. Ik heb een NLZiet abo genomen omdat het een zegen was om gelijk een programma zonder reclamerommel te kunnen starten. Daar betaal ik immers voor, zeker voor het publieke aanbod.eymey schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:31:
[...]
Tsja, pre-roll reclame wordt ook haast een soort 'fact of life'. Je komt het bij andere streamingdiensten ook steeds meer tegen.
Ook een kwestie van tijd tot aanbieders zoals bv. Canal+ het ook gaan doorgeven. Daar heeft NLZiet vrees ik weinig invloed op.
Maar eens, ik vrees dat dit de nieuwe werkelijkheid is.
Trouwens, als ik uitgesteld kijk (en dat is bijna altijd), dan gebeurt het met hele grote regelmaat dat het programma ineens stopt en ik weer opnieuw moet starten en doorspoelen naar waar ik gebleven was. Ook irritant. Ik snap dat ik hier zit te ranten, maar die lineaire TV doet er alles aan om me weg te jagen ipv te binden.
Ik ervaar dat eigenlijk.... nooit. Alleen vanavond was het ff ellende, en inderdaad, de sync issues met beeld en geluid komt wel eens voor. Voor de rest is het eigenlijk bij mij wel aardig stabiel.
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
@JPS Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik zelf nog geen voorbeelden ken van pre-roll reclames bij NLZiet. Wij kijken veel van de NPO terug en zelf kijk ik vaak ook RTL programma's terug ( Kopen zonder kijken, 112vandaag ) of ik kijk RTL Tonight vanaf het begin en ik heb ze nog nooit gehad.
Uitgesteld kijken is ook bij mij meestal probleemloos.
Een heel enkele keer gebeurt het 'laatste seconde herhalen en na een sec. of 10 inhalen' nog, maar dat ben ik denk ik ook al meer dan een week niet meer tegen gekomen.
Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer
Een heel enkele keer gebeurt het 'laatste seconde herhalen en na een sec. of 10 inhalen' nog, maar dat ben ik denk ik ook al meer dan een week niet meer tegen gekomen.
Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Het is ook geen pre-roll zoals bijv bij radio streams, maar dat er nog een paar minuten voorafgaand aan het programma zijn toegevoegd ipv dat het programma gelijk begint. Het lijkt inderaad niet altijd te zijn, dus of het opzettelijk is weet ik niet. Irritant is het weleymey schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 22:16:
@JPS Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik zelf nog geen voorbeelden ken van pre-roll reclames bij NLZiet. Wij kijken veel van de NPO terug en zelf kijk ik vaak ook RTL programma's terug ( Kopen zonder kijken, 112vandaag ) of ik kijk RTL Tonight vanaf het begin en ik heb ze nog nooit gehad.
Maar mijn punt was dat het eerdere platform stabieler was omdat het toen simpeler werkte. Dat zie ik steeds meer veranderen door commerciele druk.
Ik kijk wisselend met de LG WebOS app en de Google TV app; de laatste lijkt minder issues te hebben.Dit is op een bedraad aangesloten Google TV Streamer