Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mandor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12:38

Mandor

Lord of Chaos

DigitalError schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:45:
[...]

Het werkt zo: de top 5 van al je vrienden en de mensen die je tegen bent gekomen online tellen mee ;)
De hoeveelheid xp en COIN die je verdient ligt niet alleen aan hoeveel hun gespeeld hebben maar ook aan hoeveel jij gespeeld hebt. Er zit wel een cap aan per week maar ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel dat is.

Hier de uitleg van Ben Irving: https://www.reddit.com/r/...liance_system_and_guilds/

Ik zie trouwens net dat ze de naam van die short veranderd hebben van:
Conviction an Anthem Short, naar: Conviction an Anthem Trailer :+
Oh lijkt me prima. En dus: wie verwacht er hier non-stop te gaan spelen? Je mag een gratis invite voor mijn friend lijst krijgen O-)

Voor degenen met een nVidia kaart, nVidia heeft driver versie 418.91 uitgebracht met "launch day support" voor Anthem.

Mandor wijzigde deze reactie 14-02-2019 21:40 (14%)

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Mandor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:35:
[...]

Oh lijkt me prima. En dus: wie verwacht er hier non-stop te gaan spelen? Je mag een gratis invite voor mijn friend lijst krijgen O-)
Ik, op de PlayStation 4 :+

Nogmaals, er is een Tweakers Anthem Freelancers community op de PS4 die je kunt joinen zodat we elkaar over een week makkelijk kunnen vinden en dus meer punten binnenharken ;)

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09:00

Hier nog even een 3 kwartier honger stiller voor de livegang van morgen middag (voor pc spelers)
Dit was de Dev stream van gisteren.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Bijzonder, zojuist had ik gewoon een "play" knop in Origin staan... Nu weg.
Informatie van Ben Irving over het claimen van de Legion of Dawn spullen in de game:

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

• mfneed
  • Nu online
Stond zelfs bij "just released" om 01:00... kon alleen niets starten:(

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19-07 11:16
loki504 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:37:
@basset heb je nog een kopie voor mijn ps4 voor 44 euro? ik kom niet onder de 54.....
Ja Sorry....beetje valsspelen.......Ik had nog een cadeaubon van 15 euro liggen, dus eigenlijk heb ik 59 euro betaald.........

Hop,hop,hop!

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:29
basset schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 07:49:
[...]

Ja Sorry....beetje valsspelen.......Ik had nog een cadeaubon van 15 euro liggen, dus eigenlijk heb ik 59 euro betaald.........
Ooh gelukkig ik dacht dat ik lag te slapen😀

• Diigii
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-07 23:32
Hebben mensen al kunnen spelen? Gisteren zag ik dat mijn launcher aan gaf dat hij vanaf 11:30 PM CET te spelen was, maar omdat ik vandaag gewoon moet werken heb ik dat maar niet gedaan :P. Ik heb ook maar Origin Premier gekocht om de game te proberen. Kreeg bij het afnemen van Origin Premier ook nog in-game loot voor Apex (€10 aan credits en nog wat skins), dus uiteindelijk een best goede deal.

Wil vanavond aan het begin van de avond en later nog op het einde van de avond gaan streamen. De bet a vond ik best goed alleen hier en daar een beetje buggy. De story lijkt mij ook wel heel erg vet.

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 17-07 15:32

ourplayground

kersnaamgebrui

nu begint het als console gamer irritant te worden.... al die PC gamers die al mogen spelen....
Denk ook eens aan je medemens, niet iedereen hoeft te weten "hoe goed jullie het voor elkaar hebben...." :+

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:02

ye-roon

knaak

@Diigii Ik keek net op twitch.tv en er waren geen streamers. Dus ik denk dat het nog niet uit is :)

In ander nieuws, ik had wel verwacht dat er al reviews uit zouden zijn. Tenzij de reviewers ook nu pas mogen spelen en het dus reviewen tussen de EA access mensen. Wat anzich wel weer raar is gezien je zou verwachten dat je early access sales wil verkopen en reviews helpen daar heel goed bij. Nu komen de eerste impressies van streamers en youtubers. (en mensen die tijd vinden om te posten op een forum vol nerds).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• mfneed
  • Nu online
Nope, @Diigii heb het gister avond getest gezien ik dezelfde info in Origin had staan als jij, echter stond er "just release" en een knop "play" bij maar werkte niet, na herstart van Origin was mijn tijd weer aangepast naar 1600 vandaag... Hele dag thuis, dus elk uurtje even proberen maar verwacht niet dat ze de boel eerder online gooien.

Iemand al epic ingame screenshots gemaakt in de demo's?:)

mfneed wijzigde deze reactie 15-02-2019 09:23 (8%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:22
Jammer dat we nog geen reviews zien. Met EA Access ga ik komend weekend wel kijken of ik de game wat vind en hoewel ik een pre-order heb staan, kan ik die ook nog rustig cancellen lijkt me (al hoor ik graag als dat niet zo is). Verder wel benieuwd hoe het verhaal verder loopt.

De trailer leek wel aardig, maar ik had een korte film verwacht en dat is het duidelijk niet. Waarom die regisseur dan zo benoemd moet worden, snap ik ook niet helemaal. Ziet er erg veel werk uit voor een paar seconde per scene. Met casting, props en set design moet dat toch wel wat meer kunnen opleveren zou je denken. Of mis ik wat?

Ik lees in ieder geval graag de eerste indrukken (wellicht achter spoiler tags, let daarop!) en voorzichtige beoordelingen zijn me ook prima.

Martinspire wijzigde deze reactie 15-02-2019 09:25 (10%)

Martinspire - PC, PS4, X1

ye-roon schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:20:
@Diigii Ik keek net op twitch.tv en er waren geen streamers. Dus ik denk dat het nog niet uit is :)

In ander nieuws, ik had wel verwacht dat er al reviews uit zouden zijn. Tenzij de reviewers ook nu pas mogen spelen en het dus reviewen tussen de EA access mensen. Wat anzich wel weer raar is gezien je zou verwachten dat je early access sales wil verkopen en reviews helpen daar heel goed bij. Nu komen de eerste impressies van streamers en youtubers. (en mensen die tijd vinden om te posten op een forum vol nerds).
Misschien dat dat embargo ook om 16.00 uur afloopt, maar daar heb ik geen kennis van.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ah ja, nog geen reviews idd. Lijkt me sterk dat het embargo later zou liggen dan de early releasedatum. Of het moet echt al volledig gelijkvallen met het release-uur.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:51
Zo vervelend dat ik nog een week moet wachten.... :(

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Poulske schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:09:
Zo vervelend dat ik nog een week moet wachten.... :(
Ik ben er ook wel klaar mee ja, en het is nu alleen maar erger omdat de rest wel kan :P

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:02

ye-roon

knaak

DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Ik ben er ook wel klaar mee ja, en het is nu alleen maar erger omdat de rest wel kan :P
Ach, ik maak me niet zo druk. Misschien de leeftijd, misschien gewoon veranderd. Vroeger moest ik ook echt de eerste zijn met alles, maar het maakt me nu echt niks meer uit. Ik speel gewoon in eigen tempo en of ik dan om middernacht begin of smiddags als ik thuis kom van werk, lekker belangrijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

ye-roon schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:14:
[...]

Ach, ik maak me niet zo druk. Misschien de leeftijd, misschien gewoon veranderd. Vroeger moest ik ook echt de eerste zijn met alles, maar het maakt me nu echt niks meer uit. Ik speel gewoon in eigen tempo en of ik dan om middernacht begin of smiddags als ik thuis kom van werk, lekker belangrijk :)
Ik ben 31 maar ik heb gewoon onwijs veel zin in dit spel :P kijk er al maanden naar uit. Ik overleef het nog wel een weekje maar vind het gewoon jammer dat het niet op alle platformen tegelijkertijd beschikbaar is. Als Sony het toe had gelaten had ik prima die paar euro meer betaald voor early access namelijk.

• Ricmaniac
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:20:
[...]

Ik ben 31 maar ik heb gewoon onwijs veel zin in dit spel :P kijk er al maanden naar uit. Ik overleef het nog wel een weekje maar vind het gewoon jammer dat het niet op alle platformen tegelijkertijd beschikbaar is. Als Sony het toe had gelaten had ik prima die paar euro meer betaald voor early access namelijk.
oef die 30 barrière is voor mij ook heeel dichtbij :P Ben er bang voor :+

Heb er ook zin in! gelukkig om half 2 even naar de bios maar twijfel of ik me hoofd bij de film kan houden en niet alleen maar aan Anthem denk haha.

Ben wel weer helemaal back to my roots en 100% zeker van me zaak dat ik als Interceptor begin.
Die fast agile assassin komt weer in me naar boven :*)

• Rutger M
  • Laatst online: 16-07 15:28
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Same here, gelukkig komende week druk met van alles en nog wat. Dus hoop de week snel door te komen.

Misschien dat ik (stiekem) de wekker vroeg zet om in de nacht alvast wat te spelen :+. Mijn dochter (5 maand) komt ook nog vroeg, beetje gamen voor ik naar mijn werk ga niet verkeerd _O-

PSN: Tripp0r

• JaY-
  • Laatst online: 04-07 22:45

JaY-

Het is mij.

Wordt er eigenlijk met de PC gamers onder ons nog op Discord verzameld om wat teams te kunnen vullen (vanavond)?

• mfneed
  • Nu online
Iedereen druk aan het f5en in origin? Zo stil hier xD

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-07 00:10
16:00 uur staat er bij mij, vermoed alleen als het live gaat alle servers plat liggen....

• ActualFantasy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-07 14:42
simons schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:44:
16:00 uur staat er bij mij, vermoed alleen als het live gaat alle servers plat liggen....
Zal wel meevallen. Denk dat het aantal mensen dat PRemium hebben veel lager is dan het aantal beta spelers.

• Tiberya
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-07 21:36
ActualFantasy schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Zal wel meevallen. Denk dat het aantal mensen dat PRemium hebben veel lager is dan het aantal beta spelers.
dat denk ik ook je mist al veel omdat de PS4 geen early access heeft

• Diigii
  • Laatst online: 21-07 23:32
[...]

Inderdaad, dat denk ik ook. En ze kunnen goed nagaan hoeveel mensen een Origin Premier abonnement hebben.

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-07 18:54

m0nk

16-09-2003 15.15

Kwartiertje nog, kunnen we eindelijk los. Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11-06 20:03
Komen er vandaag al reviews? wanneer verloopt het embargo?
Diigii schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Inderdaad, dat denk ik ook. En ze kunnen goed nagaan hoeveel mensen een Origin Premier abonnement hebben.
Ja ze konden ook goed nagaan hoeveel VIP beta codes ze hadden uitgegeven dus dat is geen enkele garantie :+

Veel plezier zometeen en graag alle spoilers tussen de welbekende tags aub! d:)b

DigitalError wijzigde deze reactie 15-02-2019 15:53 (11%)

• ActualFantasy

• Ricmaniac
I'm in !! LETS GOOOOO :)

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:33

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ligt het aan mijof is Anthem nog niet beschikbaar in EA Access op de xbox?

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• ActualFantasy
WishmasterNL schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:11:
Ligt het aan mijof is Anthem nog niet beschikbaar in EA Access op de xbox?
EA access is toch wat anders dan Origin Access?

• mcbacon0
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09:56
@WishmasterNL die lijkt al wel beschikbaar hier: https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab

de origin access zie ik nog niet

ook leuk dat de anthem discord helemaal aan het volstromen is met connectie problemen. Ik dacht dat ze dat na apex wel voor elkaar zouden krijgen.

mcbacon0 wijzigde deze reactie 15-02-2019 16:15 (30%)

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-07 18:54

m0nk

16-09-2003 15.15

Ben al bezig, ziet er goed uit tot nu toe. Had eerst even connectie probleem maar ben nu gewoon in de game.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 20-07 18:51
ActualFantasy schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:13:
[...]

EA access is toch wat anders dan Origin Access?
EA access is xbox
Origin Access is pc

No server found krijg ik op pc :F

iRacing Profiel

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:33

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Lees net de oplossing op xbox:

Ga naar de store, dan naar Anthem. Scroll naar beden waar staat: in this bundle.
En tik dan alleen Anthem aan.

Dan kan je de trial installeren en spelen

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• Urithar
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-07 22:21
Had ook wat ruzie met Origin basic met een bestaande pre-order.
omweg was om de store te bezoeken in een browser, dan staat die trial er wij bij om toe te voegen aan je library: https://www.origin.com/nld/en-us/store/anthem/anthem

• mpra
  • Nu online
Iemand anders last van 'the server has shutdown' wanneer ie eindelijk een server vindt?

• simons
[...]

The Anthem service is currently unavailable.... ja valt inderdaad mee :X

• Ricmaniac
mpra schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:21:
Iemand anders last van 'the server has shutdown' wanneer ie eindelijk een server vindt?
ja paar maten van me ook .. blijven proberen denk ik :)

Oh my goodness wat is flight voor PC verbeterd

Ricmaniac wijzigde deze reactie 15-02-2019 16:24 (9%)

• JaY-
  • Laatst online: 04-07 22:45

JaY-

Het is mij.

Ik kan met Origin Basic inmiddels de 10 uur First Play Trial downloaden, snelheid ziet er prima uit!

En ter info: vanaf 43% is ie speelbaar :)

JaY- wijzigde deze reactie 15-02-2019 16:46 (18%)

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 20-07 18:51
simons schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:22:
[...]

The Anthem service is currently unavailable.... ja valt inderdaad mee :X
https://www.ea.com/games/anthem/live-status?isLocalized=true :?

iRacing Profiel

• Justin2000
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:28
Ik heb anthem op xbox geïnstalleerd door naar Xbox store te gaan en de standaard editie te pakken en deze kun je proberen. De es access hun app stond niks in. (Ik heb geen pre-order!)

Justin2k5 live opbrengst . xbone: justin2k5 iRacing profiel

De prijzen uit de store zijn ook bekend zie ik op reddit:
https://www.reddit.com/r/...aqxf6w/anthem_mtx_prices/

dus ongeveer 8,50 voor een compleet armor pack (mocht je niet willen grinden).
valt allemaal nog wel mee dan als je het vergelijkt met Fortinte en Apex.

• windigo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04-06 22:46
Voor de mensen die moeite hebben om in een server te komen. Probeer reset to default, daarna settings op high en probeer weer matchmaking. Heeft moeite met ultra ofzo. Dit werkte in ieder geval bij mij.

• mcbacon0
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09:56
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:44:
De prijzen uit de store zijn ook bekend zie ik op reddit:
https://www.reddit.com/r/...aqxf6w/anthem_mtx_prices/

dus ongeveer 8,50 voor een compleet armor pack (mocht je niet willen grinden).
valt allemaal nog wel mee dan als je het vergelijkt met Fortinte en Apex.
Ohja, dat is compleet redelijk als je het vergelijkt met games die verder gratis zijn om te spelen 8)7
mcbacon0 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:47:
[...]

Ohja, dat is compleet redelijk als je het vergelijkt met games die verder gratis zijn om te spelen 8)7
Je hoeft er geen cent aan uit te geven he, je kunt het gewoon ingame verdienen. Maar iedereen die liep te schreeuwen over 20 euro skins en nu blijkt dat ze ongelijk hadden.

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14:37
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:22:
[...]

ja paar maten van me ook .. blijven proberen denk ik :)

Oh my goodness wat is flight voor PC verbeterd
Hoe is het nu vergeleken met een controller?

• Ricmaniac
maddog03 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Hoe is het nu vergeleken met een controller?
Controller niet gebruikt dus geen idee =p

Interceptor is gekozen :P zat alsnog weer op de twijfel stoel toen het moment daar was haha

Ricmaniac wijzigde deze reactie 15-02-2019 16:55 (18%)

Er gaat iets niet helemaal goed met het unlocken van Javelins, er zijn mensen die vanaf de start al 4 Javelins kunnen unlocken en 160k COIN hebben maar er zijn ook mensen die maar 40k COIN hebben en 2 unlocks of mensen met 80k COIN en 3 unlocks 8)7

https://www.reddit.com/r/..._4_javelins_unlocked_why/

Iedereen zou sowieso COIN moeten krijgen want dat hadden de devs al verteld (en dat het wijs is om heel even te wachten met meteen alles over de balk smijten :P )
Ze hebben alleen niet gezegd hoeveel je zou krijgen.

DigitalError wijzigde deze reactie 15-02-2019 17:01 (24%)

• Ricmaniac
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:00:
Er gaat iets niet helemaal goed met het unlocken van Javelins, er zijn mensen die vanaf de start al 4 Javelins kunnen unlocken en 160k COIN hebben maar er zijn ook mensen die maar 40k COIN hebben en 2 unlocks of mensen met 80k COIN en 3 unlocks 8)7

https://www.reddit.com/r/..._4_javelins_unlocked_why/
oh ik had gewoon 40k en 1 unlock =p

Ricmaniac schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:00:
[...]

oh ik had gewoon 40k en 1 unlock =p
Heb jij weer, geen bugs :+

• simons
Eigenlijk niks van Anthem meegekregen, bewust omdat ik gewoon geheel onbevooroordeeld wilde beginnen. Game heeft mij eigenlijk meteen te pakken, de wereld tot nu toe, ja gewoon heel erg gaaf. Ik denk dat ik hier wel ff mee vooruit kan :)

• Ricmaniac
omg een maat van mij wel idd.. 80k coins en 2 tokens.
die maat van mij heeft de game al gekocht maar ook origin premiere.. misschien komt het daar door?

Ricmaniac schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:26:
[...]

omg een maat van mij wel idd.. 80k coins en 2 tokens.
die maat van mij heeft de game al gekocht maar ook origin premiere.. misschien komt het daar door?
Het is aannemelijker dat het een bug is omdat de levels waarop je javelins unlocked al vast zijn gesteld van tevoren, dus niemand zou meer dan 1 unlock moeten krijgen aan het begin.
Ook zijn er zoveel verschillende combinaties van mensen die wel of geen vip en open demo hebben gespeeld en verschillende hoeveelheden unlocks en coins hebben gehad dat het gewoon puur random lijkt.

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-07 19:43
Ok dan. Mtx prijzen zijn niet super slecht, maar had voor een full priced game gehoopt op 5 euro voor een armor pack.

Ben nu vooral benieuwd naar de grind voor coins. Als dat een beetje ok is dan ben ik tevreden.

Papa Probeert Gaming

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14:18
Je merkt aan het tempo waarop hier berichten verschijnen dat veel mensen al aan de Anthem zitten oOo

Ik zelf niet, overigens. Heb de Legion of Dawn editie al 1 maand geleden ge-pre-ordered, ga niet nog eens €15 betalen voor dat weekje eerder spelen. En zo te lezen heeft Bioware al wat bugs die ze mooi kunnen oplossen zodat mijn entrance in de game de 22e helemaal perfect is! d:)b

Daffie wijzigde deze reactie 15-02-2019 17:59 (61%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 06:52
Heb net effe een kwartiertje gespeeld en het is gevaarlijk om al te snel conclusies te trekken maar voor mijn gevoel speelt het nu lekkerder dan tijdens de beide demo weekends. Misschien straks nog en anders morgen.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Info over ACT 1: Echoes of Reality

https://www.ea.com/games/anthem/acts?isLocalized=true

Op deze pagina gaan ze updates geven over de live services van Anthem, en alle nieuwe informatie over Act 2 & 3 zoals te zien is aan de gelockte stukken onder Act 1.
Handig dus om in je bookmarks te hebben om informatie te zoeken. (al kun je natuurlijk gewoon hier kijken want hier wordt het vast ook wel gepost :+ )

En info over die N7 vinyl die in de game gespot was een tijd geleden:
https://twitter.com/BenIrvo/status/1096461091599728640

DigitalError wijzigde deze reactie 15-02-2019 18:43 (80%)

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14:37
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Controller niet gebruikt dus geen idee =p

Interceptor is gekozen :P zat alsnog weer op de twijfel stoel toen het moment daar was haha
Zeker verbeterd! Maar...controller werkt nog steeds beter, en ik ben ook een echte pc gamer. Maar vind de controller toch echt fijner :)

maddog03 wijzigde deze reactie 15-02-2019 18:44 (3%)

• Ricmaniac
Die legion of Dawn gear is echt super dope qua uiterlijk. helaas zal bijna iedereen dit runnen XD in het begin

Ricmaniac wijzigde deze reactie 15-02-2019 19:11 (6%)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:09:
Die legion of Dawn gear is echt super dope qua uiterlijk. helaas zal bijna iedereen dit runnen XD in het begin
Vanuit mijn persoonlijke role playing perspectief zal ik het pas later gebruiken denk ik, noob pilot/noob looking Javalin :P

En later komt er wellicht iets anders voorbij..

• mfneed
  • Nu online
Lvl 6 maar 1 javalin beschikbaar... kameraad storm en colossus op lvl 6... iemand enig idee?
mfneed schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:42:
Lvl 6 maar 1 javalin beschikbaar... kameraad storm en colossus op lvl 6... iemand enig idee?
Bug, is hierboven besproken ;)

• LompeLars
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 21-07 18:15
als er nog mensen zijn die samen wat op de pc willen spelen . me origin is: lompeleo

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 04-07 10:24

Schuimpje

Couch Warrior

Ben benieuwd hoe de game speelt nu hij uit demo is, ik heb wat streams gekeken en het lijkt compleet anders dan de demo die ik heb gespeeld.

Anyhow, nog steeds aan de twijfel haha

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

Volgens de reacties op dit bericht is het verdienen van ingame currency niet al te moeilijk en zou je dus makkelijk al die zooi uit de shop kunnen kopen zonder al te veel grinden.

https://www.reddit.com/r/..._earning_per_hour_vanity/

• Lekker Ventje
Schuimpje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:57:
Ben benieuwd hoe de game speelt nu hij uit demo is, ik heb wat streams gekeken en het lijkt compleet anders dan de demo die ik heb gespeeld.

Het speelt naar mijn mening lekkerder en vloeiender dan in de demo. Wel een disconnect gehad maar verder geen problemen in anderhalf uur tijd. Ziet er op de X prima tot soms erg goed uit en volgende week weer een patch.
Het speelt sowieso anders omdat je nu een doel hebt, het levellen is blijvend en wordt niet van de server geveegd na een weekend. Ook de opdrachten die je van de personages in het fort krijgt maakt het zinvoller en leuker om te spelen.

Geen idee hoeveel coins ik met de start kreeg maar ik zit nu aan de 45.000 en heb javelins van 60.000 in de shop gezien en crafting materials van 12.000. Na twee keer in teamverband spelen zit ik al bijna op level 3 van alliance, dat is inclusief een instance.

Lekker Ventje wijzigde deze reactie 15-02-2019 21:14 (14%)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:11:
[...]

Het speelt naar mijn mening lekkerder en vloeiender dan in de demo. Wel een disconnect gehad maar verder geen problemen in anderhalf uur tijd. Ziet er op de X prima tot soms erg goed uit en volgende week weer een patch.
Het speelt sowieso anders omdat je nu een doel hebt, het levellen is blijvend en wordt niet van de server geveegd na een weekend. Ook de opdrachten die je van de personages in het fort krijgt maakt het zinvoller en leuker om te spelen.

Geen idee hoeveel coins ik met de start kreeg maar ik zit nu aan de 45.000 en heb javelins van 60.000 in de shop gezien en crafting materials van 12.000. Na twee keer in teamverband spelen zit ik al bijna op level 3 van alliance, dat is inclusief een instance.
Je krijgt bij de start 40.000 COIN, dus je hebt er 5000 verdiend, in hoeveel tijd?

• Lekker Ventje
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:29:
[...]

Je krijgt bij de start 40.000 COIN, dus je hebt er 5000 verdiend, in hoeveel tijd?
Anderhalf uur. Maar geen idee waar het vandaan komt. :) Heb een contract in free play gedaan met een world event en een missie in een instance waarbij iemand opgespoord moest worden.

Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:36:
[...]

Anderhalf uur. Maar geen idee waar het vandaan komt. :) Heb een contract in free play gedaan met een world event en een missie in een instance waarbij iemand opgespoord moest worden.
Las net dat er ook al mensen 2000 COIN vonden in chests in freeplay enzo dus ik vind dit wel redelijk te doen hoor qua tijd/geld er zullen binnenkort vast complete guides gepost worden op reddit met de snelste farming methodes zoals in elke game :P

• Lekker Ventje
Heb zelf nog twee chests geopend, daar zal ook wel wat vandaan komen. Lijkt er inderdaad op dat het geen probleem is om aan coins te komen.

• Ricmaniac
Schuimpje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:57:

Echt een stuk fijner dan de demo! en dat word de 22e dan alleen nog maar beter omdat niet alle changes er currently in zitten.

Vliegen, Zwemmen is het grootste verschil qua besturing en dat is echt veel fijner geworden.

Levelen gaat wel iets sneller dan verwacht imo. Weet natuurlijk niet hoe lang 25-30 bijv duurt maar eb niet eens echt hardcore gespeeld en ben al level 11.

@DigitalError Toch alleen een pilot level hoor :P javelins hebben geen los level

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-07 16:44
Is de PC performance nog even belabberd als de demo ?
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:58:
[...]

Echt een stuk fijner dan de demo! en dat word de 22e dan alleen nog maar beter omdat niet alle changes er currently in zitten.

Vliegen, Zwemmen is het grootste verschil qua besturing en dat is echt veel fijner geworden.

Levelen gaat wel iets sneller dan verwacht imo. Weet natuurlijk niet hoe lang 25-30 bijv duurt maar eb niet eens echt hardcore gespeeld en ben al level 11.

@DigitalError Toch alleen een pilot level hoor :P javelins hebben geen los level
Javelins hebben geen los level nee, die hebben een gear score net als het light level systeem in Destiny 2.
Als je in je Forge bent en je selecteert je javelin dan staat er rechtsboven een nummer en dat geeft je gearscore aan. (tenminste, zo was het in de demo en zo hebben ze het uitgelegd in de streams).

• Lekker Ventje
Yep, heb een stukje gezwommen en op de X gaat dat gewoon zonder problemen, waar je heen stuurt ga je naar toe. De game is gewoon demo 4.0 zeg maar.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:43
Even een uurtje gespeeld met EA Access, toen uninstalled.
Wat een ontzettend saaie gameplay loop, jammer.

Steam - BFV - PUBG

unfor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:22:
Even een uurtje gespeeld met EA Access, toen uninstalled.
Wat een ontzettend saaie gameplay loop, jammer.
Wat vond je precies saai? daar hebben we meer aan dan wat je nu post :P (voor de mensen die het nog niet gekocht hebben).

• unfor
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:24:
[...]

Wat vond je precies saai? daar hebben we meer aan dan wat je nu post :P (voor de mensen die het nog niet gekocht hebben).
1. Ontzettend slechte dialoog, dat was het eerste wat ik uitzette.
2. Verhaal, welk verhaal? De cutscenes zijn zo slecht dat ik die verplicht constant moest skippen. (Bijna zo slecht als Destiny non-verhaal)
3. Gameplay loop is het zelfde als warframe, maar dan saaier en een full price titel. Na 1 a 2 missies zie je het patroon in herhaling gaan, en dat zal eindeloos doorgaan. (lobby > start missie > kill bulletsponge na bulletsponge > verdedig of vernietig punt X > finish missie > back to lobby > repeat)
4. Gebrek aan creativiteit, ik heb alles al zo veel vaker gezien.

Misschien ben ik wat te oud voor dit soort kinderverhaaltjes, Destiny vond ik ook belachelijk slecht.

unfor wijzigde deze reactie 15-02-2019 22:37 (23%)

Steam - BFV - PUBG

unfor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:29:
[...]

1. Ontzettend slechte dialoog, dat was het eerste wat ik uitzette.
2. Verhaal, welk verhaal? De cutscenes zijn zo slecht dat ik die verplicht constant moest skippen. (Bijna zo slecht als Destiny non-verhaal)
3. Gameplay loop is het zelfde als warframe, maar dan saaier en een full price titel. Na 1 a 2 missies zie je het patroon in herhaling gaan, en dat zal eindeloos doorgaan. (lobby > start missie > kill bulletsponge na bulletsponge > verdedig of vernietig punt X > finish missie > back to lobby > repeat)
4. Gebrek aan creativiteit, ik heb alles al zo veel vaker gezien.

Misschien ben ik wat te oud voor dit soort kinderverhaaltjes, Destiny vond ik ook belachelijk slecht.
Wat betreft punt 3 (en dat lijkt me het belangrijkste namelijk de gameplay) dat is toch gewoon de omschrijving van de meeste games? :P

Jammer dat je het niks vind, gelukkig heeft het je ook niets extra's gekost en kun je mooi een andere titel proberen!

• unfor
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:01:
[...]

Wat betreft punt 3 (en dat lijkt me het belangrijkste namelijk de gameplay) dat is toch gewoon de omschrijving van de meeste games? :P
De meeste games weten het "hamster in a threadmill" gevoel anders goed te verbergen, deze echter totaal niet.
Als ik na een uur spelen al het gevoel heb dat ik constant het zelfde aan het doen ben dan rammelt er gewoon iets aan de game.

unfor wijzigde deze reactie 15-02-2019 23:14 (14%)

Steam - BFV - PUBG

unfor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:07:
[...]

De meeste games weten het "hamster in a threadmill" gevoel anders goed te verbergen, deze echter totaal niet.
Ik vind het zelf wel meevallen, is niet slechter dan in Destiny 2 ofzo maar die titel vond je ook al vreselijk dus ik gok dat het gewoon je genre niet is (ook gezien je signature ;) )

• Ricmaniac
Ervaar het ook nog niet zo. Is nu natuurlijk levelen maar straks bij endgame zit je inderdaad veel herhaling te doen maar dan op moeilijkere niveaus. Alhoewel je ook nog die legendary contract hebt waarvan ze zeiden dat dit niet statisch hetzelfde is

• unfor
DigitalError schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:13:
[...]

Ik vind het zelf wel meevallen, is niet slechter dan in Destiny 2 ofzo maar die titel vond je ook al vreselijk dus ik gok dat het gewoon je genre niet is (ook gezien je signature ;) )
Als je mijn signature ziet dan zie je op mijn steam profiel 1600 uur in Warfame, dus ja het is wel degelijk mijn genre.
Jammer dat Anthem echter nog niet eens in de schaduw kan staan van een F2P game als Warframe.

Steam - BFV - PUBG

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-07 19:43
Nog even advocaat van de duivel spelen. De armor die je dus voor omgerekend zo'n 8 euro kunt kopen (of voor coin kunt verdienen) is epic.

Stel nou dat er legendary armors komen? Dan zitten we straks nog aan 15.- oid. En een enorme coin grind.

Just saying. Nog niet helemaal overtuigd qua economie. Eerste uurtje van de game bevalt goed.

Papa Probeert Gaming

8GUS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:17:
Nog even advocaat van de duivel spelen. De armor die je dus voor omgerekend zo'n 8 euro kunt kopen (of voor coin kunt verdienen) is epic.

Stel nou dat er legendary armors komen? Dan zitten we straks nog aan 15.- oid. En een enorme coin grind.

Just saying. Nog niet helemaal overtuigd qua economie. Eerste uurtje van de game bevalt goed.
Tegen die tijd zullen we toch al wel 10 miljoen COIN weg hebben liggen rotten op de bank? :+
Maar ik snap je punt ja, niemand zegt dat de Legendary dezelfde prijs zal hebben.

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-07 12:52
unfor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:29:
[...]

Wel heel slecht inderdaad. In andere shooters deed ik altijd nog een dansje of een potje schaken met de npc’s en heel soms pakte we samen een burgertje bij de mac.

Ik denk dat anthem juist een shooter is die nog wel wat nieuws weet te brengen. De verticality heb ik op deze manier in nog geen andere shooter gezien. Daarnaast is het squad based combo systeem toch ook wel erg goed. Kijkend naar endgame streams lijkt het toch wel goed gebalanceerd te zijn. Daarnaast kan het natuurlijk alleen maar beter worden. Een jaar lang gratis updates in de vorm van drie episodes waar menig andere game je een season pass voor laat kopen.

Als het verhaal je niet pakt is dat natuurlijk persoonlijke smaak maar om jezelf bou te volwassen te noemen.... lijkt me meer op een goed staaltje interessant doen.

En om nu gelijk te gaan schreeuwen dat hij onderdoet voor een inmiddels zes jaar doorontwikkelde f2p game die zn centjes ook prina binnen weet te harken.... is dat objectief na een paar uurtjes gespeeld te hebben?

Ik denk dat iedereen moet stoppen met die zoektocht naar iets origineels want dat gaat steeds moeilijker worden. Ik zag laatst Hacksaw Ridge... “waar gebeurd” verhaal over tweede wereldoorlog, geweldige film. Of moet ik die plat slaan met de opmerking, een zoveelste oorlogsfilm waarin duitsers en/of jappen neergeschoten werden met alleen maar een andere setting?

Speel baldurs gate, icewind dale, elder scrolls 4 en 5 en dragon age... moet ik de witcher dan niet meer spelen omdat het toch weer om missies gaat waar ik vijanden dood moet maken voor betere loot zodat ik kan levellen om een moeilijkere vijand met meer hitpoints en damagepoints te kunnen verslaan? Het gaat toch allemaal om hoe de uitvoering gedaan is binnen de kaders die er nu zijn? Je beoordeld dus nu een film op basis van de eerste 10 minuten. Dat is niet fair imho...

kbloem wijzigde deze reactie 15-02-2019 23:40 (21%)

• iew
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01-07 12:32

iew

What the...?!

Open demo weekend gespeeld en vond de gameplay wel goed, het vliegen is goed gedaan, wel veel loading screens, verplicht in first person lopen op die basis vond ik ook niet zo fijn maar dat komt omdat ik toch meer hou van third person games (persoonlijke smaak)

Ik ga eerst even afwachten hoe dit spel zich verder ontwikkeld en besluit later wel of ik het ga aanschaffen, eerst maar eens afwachten wat er uit de achterkamertjes komt.

Ik vermaak me goed met Warframe op de PS4 en het gaat mij meestal ook om de community van een game.
Ik ben gewoon nog niet overtuigd vwb Anthem, ook omdat de laatste 2 jaar heel wat games mij toch echt tegen vielen en/of het snel ging vervelen ben ik een heel stuk voorzichtiger geworden.

Ook wanneer het gaat om micro transacties, ik wil best wel wat geld in een game steken wanneer dat het waard is voor mijzelf en ik zeker weet dat ik het lang ga en kan blijven spelen.
Ik blijf dit draadje dan ook voorlopig wel volgen.

To do or not to do...

Review embargo is gelift zei Mike Gamble net dus ben benieuwd wat de meningen zijn.

https://www.metacritic.com/game/pc/anthem

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
[

Wel heel slecht inderdaad. In andere shooters deed ik altijd nog een dansje of een potje schaken met de npc’s en heel soms pakte we samen een burgertje bij de mac.
😂 Lees dit met een half zatte kop en kom niet meer bij, 😂👍thanks..

• Daffie
unfor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:07:
[...]

Als ik na een uur spelen al het gevoel heb dat ik constant het zelfde aan het doen ben dan rammelt er gewoon iets aan de game.
Anthem profileert zich wel als 'looter-shooter'; het idee dat je constant hetzelfde doet klopt dus ook wel. Het is in die zin hetzelfde als hogere Greater Rifts in Diablo 3 willen behalen; het is constant hetzelfde. Letterlijk. Alleen de getalletjes worden hoger.

Andere voorbeelden: menig MMORPG (Bijv WoW), Warhammer Vermintide, Left 4 Dead.

Het moet je gewoon liggen denk ik. Maar het is niet per definitie 'slecht'.

• unfor
kbloem schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:26:
[...]

Leuk grapje, maar je realiseert je vanzelf na een aantal uur spelen dat de gameplay wel erg plat is.
Ik snap dat mijn mening wellicht niet populair is tussen de fanboys hier, maar ik herinner mij de hype rond Destiny 2 ook nog.
3 tweakers clans met 100 man er in, en er is serieus geen van die spelers die het 2 maand later nog speelde.

Steam - BFV - PUBG

• Daffie
unfor schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:18:
[...]
3 tweakers clans met 100 man er in, en er is serieus geen van die spelers die het 2 maand later nog speelde.
Ik heb zelf ook in een van de tweakers clans gezeten en ik heb destiny bijna 6 maanden gespeeld.
Daffie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:23:
[...]

Ik heb zelf ook in een van de tweakers clans gezeten en ik heb destiny bijna 6 maanden gespeeld.
Precies dit, maar dat we daarna nog 3x genaaid werden door Activision vond ik minder prettig en toen ben ik afgetaaid.

Nu een paar uur weer gespeeld sinds de beta en het speelt wel lekker weg. Al moet ik wel zeggen dat deze game vooralsnog gedragen wordt door graphics en het kunnen vliegen. Gunplay is nog steeds erg zwak, als ik niet met de Storm javalin zou spelen zou ik het veel sneller voor gezien houden.

Vraag me trouwens wat ze gaan doen met iedereen die teveel items heeft gekregen bij launch. Ik had 160k coins ipv 40k en 4 unlock tokens ipv slechts 1 token. Mag hopen dat ze dit niet gaan proberen recht te trekken?

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:22
Daffie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:17:
[...]

Anthem profileert zich wel als 'looter-shooter'; het idee dat je constant hetzelfde doet klopt dus ook wel. Het is in die zin hetzelfde als hogere Greater Rifts in Diablo 3 willen behalen; het is constant hetzelfde. Letterlijk. Alleen de getalletjes worden hoger.

Andere voorbeelden: menig MMORPG (Bijv WoW), Warhammer Vermintide, Left 4 Dead.

Het moet je gewoon liggen denk ik. Maar het is niet per definitie 'slecht'.
Mja het argument "de game moet je liggen" kun je ook uitleggen als dat de game weinig vernieuwends doet en dat het meer een probleem van de huidige markt is dat ze daar niet veel anders durven doen. In principe is het gewoon een manier om de game moeilijker te maken zonder daadwerkelijk wat tegenstand te bieden. Aan de ene kant kun je een game maken waar je enemies in seconden kapot schiet, maar dan heb je er aardig wat nodig om de speler een tijdje bezig te houden. Aan de andere kant kun je een enemy veel health geven en als spons alle kogels laten opvangen. Met als nadeel dat het dus qua realisme nergens meer op slaat omdat iemand niet meerdere headshots kan opvangen IRL. En bij veel enemies moeten verslaan is dat dan weer dat er zoveel enemies jou aan gaan vallen wat ook een beetje onrealistisch is.

Daarbij hebben veel enemies ook amper zichtbare armor en gaan ze ook niet dood als je ze veel raakt op plekken waar niks zit. Ook herhalen ze veel dezelfde aanvallen, waardoor het een beetje muf wordt en op den duur de moeilijkheidsgraad alleen in de aantallen gaat zitten en je iedereen uitschakelt omdat je de patronen leert kennen.

Wat mij betreft is Horizon Zero Dawn een goed voorbeeld van een game waar je hele sterke enemies kunt hebben, maar waar de game niet als herhaling aan voelt bij het verslaan ervan. Elk onderdeel wat van die dino's af valt, maakt dat de enemy anders reageert en anders aanvalt, waardoor je constant je strategie moet bijstellen. Ik heb daar eigenlijk nooit echt geërgerd aan hoe sterk een enemy was omdat het me telkens nieuwe situaties voorschotelde. En de omvang met daarbij de armor en materialen gaf ook wel weg dat ik hem niet simpelweg met een stok ging stuk slaan. Ik heb daar meer mee dan simpelweg 20 enemies spawnen met een dikke healthbar en het weinig uitmaakt of ik ze nou op level 1 of op level 20 tegen kom, want de aanvallen zijn hetzelfde maar de getallen zijn net wat anders.

We gaan het zien hoe lang de game leuk blijft, maar ik snap de kritiek wel. Al is het dus meer iets wat de huidige game-markt als probleem heeft. En dat heeft niet zozeer met verzadiging te maken imo. Ze kunnen enorm veel tijd steken in graphics, verhaal, cinematics. Maar op de 1 of andere manier is het qua gameplay toch wel vaak hetzelfde en in veel situaties ook saaier dan de trailers en previews doen vermoeden. Er zijn maar een handjevol games de laatste jaren waar ik echt wat vernieuwing zag in AI en game mechanics en het is dus jammer dat de rest van de devs daar niet in mee gaat. Zie een Crackdown die uit komt en er aardig uit ziet in de trailers, maar qua gameplay is blijven steken in 2010. Op zich ook niet veel mis mee, maar het kan toch allemaal wel beter? (even als voorbeeld, we hoeven hier geen Crackdown discussie te starten)

Martinspire wijzigde deze reactie 16-02-2019 01:39 (3%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11-06 20:03
De early review van GameSpot is niet al te best.. ben toch bang dat deze game het niet gaat redden het doet gewoon te weinig nieuws.

Nog even de reviews afw8en en hopen dat het toch nog meevalt

• dolby
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Ik vind het heerlijk spelen, ik speel op one x en pc.
Zelf ben ik eigenlijk vooral een Destiny, The Division, Diablo en Teso speler maar ik denk dat Anthem de komende tijd mijn main game wordt.
De speelwereld ziet er heel gelikt uit en er is genoeg te ontdekken.
Als je twijfelt en je speelt op pc/Xbox zou ik ea access of origin access nemen en dan wat uurtjes spelen om te zien of het wat voor je is.
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True