Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-02 20:40
Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:29:
Nog maar 4 dagen boys en gals! :)

[...]

voor PC is het 14 januari 23:30 onze tijd (als ik origin moet geloven)
Wilde net gaan vragen of er al een tijd bekend was... Ben blij als dit het is en niet de Demo tijden... Dan zit ik de hele dag te wachten.... Daar keek ik al tegenop:P

Xbox ID - Neeedsz

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:54
Ik haal hem gewoon de 22e, vermaak me tot die tijd prima met apex. :P
Neill Blomkamp heeft net iets getwitterd wat wel interessant is, hij heeft namelijk een deel van Tarsis nagebouwd om een film of iets mee te schieten...

https://twitter.com/NeillBlomkamp/status/1094966376534401024

PSN: rubensaurus

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vrijdag half dagje kunnen fixen :) lekker om 12 uur naar huis. Kunnen de servers sochtends even stabiliseren etc en dan kom ik rustig online en gaan we los :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:51:
Vrijdag half dagje kunnen fixen :) lekker om 12 uur naar huis. Kunnen de servers sochtends even stabiliseren etc en dan kom ik rustig online en gaan we los :D
Net hetzelfde hier. Halve dag vrij op vrijdag. Dan eerst nog boodschappen doen zodat ik zaterdag ook lui kan zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Ik ben volgende week vrijdag de hele dag vrij, sterker nog... De hele week. Maar dat was al ingepland voor ik de release datum wist :P (maar komt wel erg lekker uit)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ik heb de maandag na release vrij genomen, en zit te denken aan die vrijdag erop ook, heb wel zin om even een lang weekend in deze game te duiken (letterlijk vanaf een waterval) :P
Donderdag komt er dus een live action short movie uit van Anthem!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Awesome! hou er van als ze zulke shit doen met games :P net als al die video's van Overwatch

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:04:
[...]

Awesome! hou er van als ze zulke shit doen met games :P net als al die video's van Overwatch
Ja ik vond dat ook altijd tof gedaan! Dit speelt zich af voor de gebeurtenissen in de uiteindelijke game zometeen.

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18:23
Ah cool zo een filmpje.
Ik heb het geluk dat ik bij een andere werkgever ga beginnen. Dit houdt in vanaf donderdag 21feb tot 1 maart vrij. 22e maar even naar de mediamarkt in den haag 😜. Zal savonds pas kunnen spelen ivm kleine, maar dat geeft natuurlijk niet.
Zin an.

Edit: 22e nacht hotel met partner, 23e ben ik er. Als iemand zin heb om dan te spelen, (ik zit ondertussen al in de community op ps4 ik ben endechaos daar ook) voel je vrij om een uitnodiging te sturen al ben ik wel echt een n00b. Voor het eerst dat ik 3rd person speel vandaar.

endechaos wijzigde deze reactie 12-02-2019 19:48 (34%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ondanks alles begin ik toch weer een beetje te twijfelen welke Javelin ik nou als eerst wil unlocken haha.
Aan de andere kant maakt het nou ook weer niet zo uit want vermoed dat het levelen best snel gaat om er in ieder geval 3 unlocked te hebben maarja.. begin liever gelijk goed

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:15:
Ondanks alles begin ik toch weer een beetje te twijfelen welke Javelin ik nou als eerst wil unlocken haha.
Aan de andere kant maakt het nou ook weer niet zo uit want vermoed dat het levelen best snel gaat om er in ieder geval 3 unlocked te hebben maarja.. begin liever gelijk goed
Storm natuurlijk :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Teaser

Om 22.30 is er weer een livestream van de devs op Twitch waarin ze met de Colossus gaan spelen

https://twitter.com/anthe.../1095477577521672192?s=19

• Sipio
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:15:
Op reddit loopt een poll waarin de Storm de overhand heeft en de Ranger het minst populair is.
Zelf zit ik als main 'gewoon' aan de Ranger te denken maar met mijn angst voor spinnen wat ik ergens in dit topic al aangegeven had denk ik toch dat het de Storm wordt omdat die wat langer in de lucht kan blijven en mij dat minder eng lijkt dan op de grond te lopen met die creepy crawlers ;( :+

In de demo had ik de Colussus geprobeerd en dat geweld was ook wel mooi trouwens.

Interceptor unlock ik sowieso als laatste mocht ik überhaupt zo ver komen in de game.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15-02 15:28

ye-roon

knaak

Interceptor voor mij, met als 2de de storm. Daarna ranger. Colossus trekt me het minst en dat terwijl ik eigenlijk in elke mmo game de tank ben voor de groep.

Ik hoop alleen op wat QoL updates voor de interceptor sinds de demo. Plus ik droom nog steeds van een cloaking ability of shield recharge op spark dash. Zodat ik op het ene moment een infiltrator kan spelen en het andere moment een vanguard. Maja, ze kunnen nieuwe abilities heel makkelijk toevoegen gezien het een gear system is. 5 per slot is een beetje weinig, maar er zullen er vast al veel meer gepland zijn voor post launch.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ye-roon schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 07:41:
Interceptor voor mij, met als 2de de storm. Daarna ranger. Colossus trekt me het minst en dat terwijl ik eigenlijk in elke mmo game de tank ben voor de groep.

Ik hoop alleen op wat QoL updates voor de interceptor sinds de demo. Plus ik droom nog steeds van een cloaking ability of shield recharge op spark dash. Zodat ik op het ene moment een infiltrator kan spelen en het andere moment een vanguard. Maja, ze kunnen nieuwe abilities heel makkelijk toevoegen gezien het een gear system is. 5 per slot is een beetje weinig, maar er zullen er vast al veel meer gepland zijn voor post launch.
Colossus wel kunnen proberen in de demo ?
Ik ben normaal altijd van de kleinere, snelle mobility characters in games maar vond de colossus wel heel vet spelen in Anthem. Voelde echt als brute kracht

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:51

prutser001

Origin - Silence81

Sipio schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 07:13:
[...]

Op reddit loopt een poll waarin de Storm de overhand heeft en de Ranger het minst populair is.
Zelf zit ik als main 'gewoon' aan de Ranger te denken maar met mijn angst voor spinnen wat ik ergens in dit topic al aangegeven had denk ik toch dat het de Storm wordt omdat die wat langer in de lucht kan blijven en mij dat minder eng lijkt dan op de grond te lopen met die creepy crawlers ;( :+

In de demo had ik de Colussus geprobeerd en dat geweld was ook wel mooi trouwens.

Interceptor unlock ik sowieso als laatste mocht ik überhaupt zo ver komen in de game.
Voor mij was Colossus->Storm->Interceptor->Ranger van leukste naar minste.

Storm was wel ff leuk maar de 'Ultimate' of hoe je dat noemt vond ik een beetje lomp.

Wat ik dan weer wel jammer vond is dat de sniper (single shot) meer damage deed dan de 'ultimate' van de Colossus...

Ach we gaan het zien de 15de :)

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Hebben meer mensen het gevoel dat na het spelen van de demo een meh gevoel hadden bij anthem en eigenlijk niet echt wouden kopen. Maar nu er steeds meer info komt. Ze steeds meer zin hebben in Anthem?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

loki504 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 07:58:
Hebben meer mensen het gevoel dat na het spelen van de demo een meh gevoel hadden bij anthem en eigenlijk niet echt wouden kopen. Maar nu er steeds meer info komt. Ze steeds meer zin hebben in Anthem?
Ik had geen meh gevoel maar me honger was wel gestilt zeg maar.. Sinds gisteren wakkert het vuur wel weer erger aan elke dag.

Wil gewoon levelen en gearen!

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:38

m0nk

16-09-2003 15.15

Yep, veel info, meer filmpjes.. Heb hem bij mijn RTX kaart gekregen maar ga gewoon Premier access nemen om hem vrijdag al te kunnen spelen.. silly me..

Ik weet alleen niet waar ik de tijd vandaan ga halen.. Anthem, volgende maand TD2, Apex, Pubg, 2 kinderen, een vrouw, de CL die weer begonnen is en dan train ik de F1 van de lokale voetbalclub 2 keer per week.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

Ik had helemaal geen meh gevoel na de demo en alleen maar meer zin om te gaan spelen, ben super blij dat we nu Apex hebben om het gat te overbruggen want ik had helemaal geen zin meer in andere games :P

Wilde eerste met de Ranger als main gaan maar kwam er in de demo achter dat ik de Storm net ff wat leuker vind dus daar ga ik mee beginnen. Uiteindelijk heb ik straks gewoon alles op max level net als in Destiny maar dan zijn we wel weer een paar uurtjes verder :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DigitalError schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:30:
Ik had helemaal geen meh gevoel na de demo en alleen maar meer zin om te gaan spelen, ben super blij dat we nu Apex hebben om het gat te overbruggen want ik had helemaal geen zin meer in andere games :P

Wilde eerste met de Ranger als main gaan maar kwam er in de demo achter dat ik de Storm net ff wat leuker vind dus daar ga ik mee beginnen. Uiteindelijk heb ik straks gewoon alles op max level net als in Destiny maar dan zijn we wel weer een paar uurtjes verder :+
Levelen de javelins los van je account level dan ?

Ricmaniac schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Levelen de javelins los van je account level dan ?
Je hebt je pilot level die gaat tot 30 en daarnaast heb je je Gear level van je javelins, weet alleen niet uit m'n hoofd wat daar de max van is. (Beetje zoiets als LightLevel in Destiny)

• Sipio
  • Niet online
Bij mij was het meer andersom, volgde dit topic al een poosje maar met het idee dat deze game niet helemaal mijn ding was, na de open demo had ik zoiets van deze ga ik waarschijnlijk wel kopen omdat ik het behoorlijk naar mijn zin had, en sindsdien wel veel gelezen op reddit en zelfs de maandag na release een verlofdag aangevraagd om een lang weekend los te gaan (y)

• ActualFantasy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:52
Anthem is vanaf vrijdag toch al te spelen met Origin Premium Access?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ActualFantasy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:06:
vanaf donderdag eigenlijk al volgens origin :P

14-2-2019; 23:30

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

ActualFantasy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:06:

• ActualFantasy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:52
Ricmaniac schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:08:
[...]

vanaf donderdag eigenlijk al volgens origin :P

14-2-2019; 23:30
Ik kreeg hem bij mijn videokaart.

Dus nu voor 15 euro, 1 maand premier nemen, en dan kan ik vrijdag spelen, en dan de 22ste dat premier opzeggen, en dan kan ik doorspelen.

15 euro voor een weekje eerder te spelen dus.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ActualFantasy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Dus nu voor 15 euro, 1 maand premier nemen, en dan kan ik vrijdag spelen, en dan de 22ste dat premier opzeggen, en dan kan ik doorspelen.

ja klopt. Je kan hem ook gelijk opzeggen nadat je het afgesloten though zodat je het niet vergeet :P

Je maand blijft dan gewoon doorlopen tot de volledige maand is afgelopen zeg maar.
Kan je ook honderden games in de vault van origin gratis spelen

ActualFantasy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Let wel op dat je bij premier de Legion of Dawn spullen krijgt en je die na die maand dus niet meer kunt gebruiken ;)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DigitalError schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Let wel op dat je bij premier de Legion of Dawn spullen krijgt en je die na die maand dus niet meer kunt gebruiken ;)
weet je dat heel zeker? want bij Battlefield V kreeg je ook de deluxe editie items en die unlock je dan op je account. Na 1 maand premiere opgezegd en de standaard game los gekocht en toen alle deluxe editie items gewoon gehouden. Vermoed bij Anthem exact hetzelfde omdat ze die items gewoon voor je account unlocken.

Tenzij ze er in game een trigger bij bouwen "only equippable when origin premiere"

Ricmaniac wijzigde deze reactie 13-02-2019 10:19 (7%)

Ricmaniac schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:19:
[...]

weet je dat heel zeker? want bij Battlefield V kreeg je ook de deluxe editie items en die unlock je dan op je account. Na 1 maand premiere opgezegd en de standaard game los gekocht en toen alle deluxe editie items gewoon gehouden. Vermoed bij Anthem exact hetzelfde omdat ze die items gewoon voor je account unlocken.

Tenzij ze er in game een trigger bij bouwen "only equippable when origin premiere"
Het is meermaals door de devs gezegd dus dan neem ik aan dat het zo is ;)

Als de devs geen gelijk hebben is het natuurlijk mooi meegenomen, maar ik zou er op voorhand niet vanuit gaan.

DigitalError wijzigde deze reactie 13-02-2019 10:35 (8%)

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10:00

ourplayground

kersnaamgebrui

Hebben mensen ervaring met deze site voor het bestellen van hun games?
klik
Lijkt me wel een ok prijs voor een download van Anthem :)

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ourplayground schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:27:
klik
Niet direct met die maar wel met Allkeyshop en volgens mij is die jij linkt een verwijzing daar van. blijft altijd een klein risico

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

ourplayground schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:27:
klik
Check even dit topic: Online Gamekeys kopen - Deel II

cdkeys heeft hem voor 40.99 bijv.

• Justin2000
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:02
Ik zie op xbox ea access hub Anthem nog niet staan om te preloaden? (10 uur gratis) anderen wel?

Justin2k5 live opbrengst . xbone: justin2k5

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pre-loaden is begonnen :)

Heb sinds jaren niet meer zo veel uitgekeken naar een release... en vind het dan ook kneiterzuur dat er gewoon een week early access is voor alle andere platformen. :(
Super leuk voor al die mensen maar echt zuur voor de PS4 spelers, 7 dagen ook gewoon.
Het bederft een beetje de releasepret op deze manier vind ik.

Ik hoop dat de rest wel zo sportief is om alles wat nodig is tussen spoilertags te zetten hier de komende week.

DigitalError wijzigde deze reactie 13-02-2019 21:27 (7%)

• JaY-
  • Laatst online: 15:57

JaY-

Het is mij.

Klopt voor Premier. Ik zit op Basic en kan de 10 uur Play First trial nog niet preloaden helaas.
Interview met Mike Gamble:
https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

zitten wel interessante stukken in over de live services en plannen zoals:

''Part of the whole conceit of why we're doing this is to both build on the gameplay and the "looter/shooter" mechanics stuff in "Anthem" in a live service, but it's also to continue the story. It's to continue the narrative of the critical path, to tell new stories, to add new characters, to potentially add new areas in Fort Tarsis or new areas altogether to go to.

And back to my earlier response about what I'm excited for players to see, when you get a sense of the world and you get a sense of the scale and that Fort Tarsis is just one place ... you get a sense of the overall history and context. Your mind starts to go to, "I really wonder what the capital of this other province is," and "I really wonder what the northernmost fort closest to the Dominion is up against."

That allows us to seed the ground and pay some stuff off later, but also it allows us to look at what the community is really into and see where they want to go next, and what they want to do. So we can tailor some of the live service towards that stuff.''

Over 5 minuten (22.30 uur) begint de livestream op www.twitch.tv/anthemgame

Paar metallic textures die unlocked worden met reputation bij een bepaalde faction:

DigitalError wijzigde deze reactie 13-02-2019 23:07 (8%)

• Sipio
  • Niet online
@DigitalError Ik zou eerder kunnen spelen als ik zou willen (xbox) maar ik wacht ook tot de 22ste, bouw voor jezelf gewoon nog ff een weekje extra hype op en de 22ste wordt extra nice, week is zo voorbij, wie weet kunnen ze in die week nog wat laatste plooien glad strijken en is jou ervaring des te beter. (y)
Sipio schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:23:
@DigitalError Ik zou eerder kunnen spelen als ik zou willen (xbox) maar ik wacht ook tot de 22ste, bouw voor jezelf gewoon nog ff een weekje extra hype op en de 22ste wordt extra nice, week is zo voorbij, wie weet kunnen ze in die week nog wat laatste plooien glad strijken en is jou ervaring des te beter. (y)
Ja dat snap ik wel en sowieso komt er de 22e patch die grote patch met verbeteringen maar ik heb gewoon zo'n zin om te beginnen. (En ik ben toch de hele week al vrij volgende week dus dan had het sowieso wel lekker geweest)

• Sipio
  • Niet online
Ja begrijp het, als je ook nog eens de hele week vrij bent is het wel extra zuur.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmmmmmm reddit gaat los dat de release voor EA access verplaatst is naar 15 feb 16:00
Ik had ook expres van werk halve dag genomen zodat ik al kon spelen :/ zou nu niet nodig zijn geweest..

Alhoewel mijn origin nog steeds aan geeft dat het 14 feb, 23:30 CET is. Bij veel mensen staat er nu 15 feb, 16:00 CET

https://www.reddit.com/r/...y_push_back_early_access/

EDIT: Oh en nu met een F5 op de origin pagina is het ook bij mij aangepast :)

Super geweldig dit.... Hoe kan je weken echt weken lang gewoon een verkeerde datum hebben staan en dan met +- 16 uur verlaten... die ene dag maakt dan toch geen K*T meer uit.

Ricmaniac wijzigde deze reactie 14-02-2019 07:38 (36%)

Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:32:
Hmmmmmm reddit gaat los dat de release voor EA access verplaatst is naar 15 feb 16:00
Ik had ook expres van werk halve dag genomen zodat ik al kon spelen :/ zou nu niet nodig zijn geweest..

Alhoewel mijn origin nog steeds aan geeft dat het 14 feb, 23:30 CET is. Bij veel mensen staat er nu 15 feb, 16:00 CET

https://www.reddit.com/r/...y_push_back_early_access/

EDIT: Oh en nu met een F5 op de origin pagina is het ook bij mij aangepast :)

Super geweldig dit.... Hoe kan je weken echt weken lang gewoon een verkeerde datum hebben staan en dan met +- 16 uur verlaten... die ene dag maakt dan toch geen K*T meer uit.
Die ene week dan ook niet, alle early access ingetrokken :+

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:47
Wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten?

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Mandor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12:42

Mandor

Lord of Chaos

Poulske schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:03:
Wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten?
Blijkbaar morgen vanaf 16:00 8)

Ik had ook vrij geregeld van werk morgen. Maar eens even kijken of ik nog wat in te halen heb...

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

• ye-roon

ye-roon

knaak

@Mandor ik denk dat @Poulske de reviews van journalisten bedoeld. :)

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:51

prutser001

Origin - Silence81

Bij mij staan er 2 datums...?

prutser001 wijzigde deze reactie 14-02-2019 08:08 (31%)

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

ye-roon schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:07:
@Mandor ik denk dat @Poulske de reviews van journalisten bedoeld. :)
Ik had al zo'n vermoeden ;)
Origin is gisteravond/vanochtend geupdate. In de Twitch stream gisteren hebben de developers bevestigd dat de release dus morgen om 16:00 is. En niet vanavond om 23:30, wat al ruim een maand in Origin Premium Access is aangegeven.

Mandor wijzigde deze reactie 14-02-2019 08:16 (5%)

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:47
Ja ik bedoelde inderdaad van de journalisten. Dank je wel. :)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mandor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:15:

Origin is gisteravond/vanochtend geupdate. In de Twitch stream gisteren hebben de developers bevestigd dat de release dus morgen om 16:00 is. En niet vanavond om 23:30, wat al ruim een maand in Origin Premium Access is aangegeven.
Ja dat is dus echt super hinderlijk.
Gewoon legit weken echt weken lang staat er 14 feb 23:30CET je gaat me niet vertellen dat ook maar 1 medewerker van Bioware / EA of wat dan ook het pas 1 dag van te voren op valt :S ik vind dit echt een super erge domper.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:36:
[...]

Gewoon legit weken echt weken lang staat er 14 feb 23:30CET je gaat me niet vertellen dat ook maar 1 medewerker van Bioware / EA of wat dan ook het pas 1 dag van te voren op valt :S ik vind dit echt een super erge domper.
Blijkbaar wel. Maar is dat nu echt zo'n drama :?. Doe gewoon je boodschappen/weekendactiviteiten op vrijdag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

boe2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:46:
[...]

Blijkbaar wel. Maar is dat nu echt zo'n drama :?. Doe gewoon je boodschappen/weekendactiviteiten op vrijdag.
Tuurlijk is dat een drama als je daarop geplanned hebt en het 1 dag van te voren wijzigd.
Al is het alleen om het principe.

• mfneed
Hoor ik dan nu in een video? Release van Anthem is 9 AM central time? of wel, 1600 vandaag?:O

YouTube: Anthem New Info | Loyalty Rewards, Crafting, Balance & More

nvm, domper...

mfneed wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:12 (5%)

Xbox ID - Neeedsz

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mfneed schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:10:
Hoor ik dan nu in een video? Release van Anthem is 9 AM central time? of wel, 1600 vandaag?:O

YouTube: Anthem New Info | Loyalty Rewards, Crafting, Balance & More

nvm, domper...
nee dat hoor je verkeerd. 16:00 morgen

• mfneed
Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:13:
[...]

nee dat hoor je verkeerd. 16:00 morgen
Vreemde... De live action movie/trailer zou met release vrij komen toch? Die staat wel nog steeds op 14feb 1630...

over +-7uur dus.

Xbox ID - Neeedsz

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:30
Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:36:
[...]

Dit is verschrikkelijk. Ik heb ook nog nooit in mn hele gaming leven meegemaakt dat ik langer moest wachten. En dan ook nog eens 16 uur. De fuckers....
Ze hebben nog een aanpassing gemaakt aan de Ranger, die is zometeen de enige met een shield penetrating item.

De Tweet bekijken van @BenIrvo: https://twitter.com/BenIrvo/status/1095933431773609984?s=09

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:50:
[...]

Tuurlijk is dat een drama als je daarop geplanned hebt en het 1 dag van te voren wijzigd.
Al is het alleen om het principe.
Hoog tijd voor wat zelfreflectie hier. Je moet onverwachts wachten tot de namiddag alvorens je een nieuw spelletje kan beginnen spelen, vlak voor het weekend, en jij verdedigt dat dit de term "drama" waard is. Beeld je nu eens in hoe dat overkomt voor een buitenstaander.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kbloem schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Dit is verschrikkelijk. Ik heb ook nog nooit in mn hele gaming leven meegemaakt dat ik langer moest wachten. En dan ook nog eens 16 uur. De fuckers....
not sure if sarcasm :P

Maar oprecht is het gewoon frustrerend als je er vrij voor heb genomen en het onnodig bleek maar te laat is.
boe2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:37:
[...]

Hoog tijd voor wat zelfreflectie hier. Je moet onverwachts wachten tot de namiddag alvorens je een nieuw spelletje kan beginnen spelen, vlak voor het weekend, en jij verdedigt dat dit de term "drama" waard is. Beeld je nu eens in hoe dat overkomt voor een buitenstaander.
Drama is maar een interpretatie. Het gaat om het principe dat ze zoiets 1 dag voor release veranderen en bioware het dan weg lacht met het feit dat het misschien dan een communicatie foutje is omdat ze "hun localtime bedoelde" terwijl wij dus allemaal onze eigen tijdzones zien in origin voor weken lang met een andere datum.

Bioware reply: Looks like some weird communication break down. We have said February 15th for our whole campaign. It’s reasonable to think we were talking in our local time zones.

Dit zijn dingen die je dan als bedrijf moet accepteren en als je dit dan goed aanpakt en zou zeggen van shit wij hebben een fout gemaakt maar we doen ons best om het alsnog te realiseren dan win je spelers. dit bite hun alleen maar meer in de reet. Er waren al ontiechelijk veel mensen ontevreden hoe de demo was verlopen. Dan helpt dit ook zeerst zeker niet.

Ik ga het toch wel spelen al zou het nu een week uitgesteld worden. Het is gewoon niet netjes hoe ze dit handelen.

Ricmaniac wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:46 (5%)

BioWare is niet de beheerder van Origin dus het is een fout van EA, ik denk namelijk niet dat BioWare de release tijd ineens zelf heeft omgegooid. Jammer maar helaas, en anders ga je toch lekker alsnof morgenmiddag werken? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:00
Zoals @DigitalError al zei: Er zijn verschillende releasetijden voor Anthem:
  • Xbox spelers die EA Access hebben, kunnen vanaf 15 februari spelen.
  • PC spelers die Origin Access hebben, kunnen vanaf 15 februari spelen.
  • Voor PS4 spelers is er géén dergelijk abonnement; PS4 spelers kunnen pas op 22 februari gaan spelen, tezamen met de Xbox en PC spelers die geen EA/Origin Access abonnement hebben.
Als je het 'gewone' Access abonnement hebt, kun je 10 uur spelen, als je het Premium abonnement hebt kun je onbeperkt spelen.

Voor degenen die vanaf de 15e al kunnen spelen en ook gaan spelen, AUB alle spoiler-gevoelige informatie tussen spoiler tags zetten
spoiler:
zodat degenen die het niet willen, het niet hoeven te lezen

code:
1
[spoiler]Tekst hier[/spoiler]

Daffie wijzigde deze reactie 14-02-2019 12:56 (26%)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Een grotere issue voor mij is dat ze het onderwerp "text chat" compleet doodgezwegen hebben in de stream, hoewel de vraag voortdurend langskwam in de chat :|

• Daffie
boe2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:13:
Een grotere issue voor mij is dat ze het onderwerp "text chat" compleet doodgezwegen hebben in de stream, hoewel de vraag voortdurend langskwam in de chat :|
Ze wilden spelers alvast laten wennen aan het feit dat er geen text chat is. Hoe doe je dat? Door zelf de text chat te negeren :+

EDIT: Maar er zijn wel dingen over gezegd. Zie een mega 'please add text chat' topic hier: https://www.reddit.com/r/..._physically_cannot_speak/

En het antwoord van Bioware hier: https://twitter.com/BenIrvo/status/1093176192709079041

Daffie wijzigde deze reactie 14-02-2019 10:26 (26%)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:31
Oei, dat is pijnlijk, PR wat de game niet kan gebruiken. Het zou me niets verbazen dat ze de servers niet stabiel denken te krijgen en daarom het een dag van te voren corrigeren en er opeens een staggered release van maken.

Dat 'we've said the 15th through the whole campaign' is natuurlijk onzin van de bovenste plank, Origin en ook de 3rd party websites hebben maandenlang de 14e aangegeven zonder correctie van EA Bioware.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:49:
Dat 'we've said the 15th through the whole campaign' is natuurlijk onzin van de bovenste plank, Origin en ook de 3rd party websites hebben maandenlang de 14e aangegeven zonder correctie van EA Bioware.
Sorry, maar dat is totaal onwaar. Er heeft overal en altijd al "15" gestaan en men heeft altijd "15" gezegd. Alleen in de origin client heeft er een paar weken "14" gestaan, afhankelijk van waar je woont.

• A.W.E.S.O.M.-0
boe2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:24:
[...]

Sorry, maar dat is totaal onwaar. Er heeft overal en altijd al "15" gestaan en men heeft altijd "15" gezegd. Alleen in de origin client heeft er een paar weken "14" gestaan, afhankelijk van waar je woont.
Nog los van het feit dat Origin data altijd leidend zijn geweest voor releases (zie ook BFV wat eerder gespeeld kon worden bijvoorbeeld), dat vanaf de eerste listing tot vanochtend "Alleen in de origin client" de 14e heeft gestaan, is vervolgens overgenomen door menig third party website.

Daar is niets totaal onwaars aan, het is een blunder van de bovenste plank wat veel eerder openlijk verduidelijkt had moeten worden. Getuige ook de vele mensen die hier door verrast worden, hier/reddit/resetera/wherever.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun Anthem al het goeds en hier is Metro Exodus eerst aan de beurt, in combinatie met Apex wacht ik liever tot de eerste grote patches na de 22e en der servers stabiel zijn.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bullshit. Stickies op discord en reddit hebben ALTIJD 15/02 als launch aangegeven. Zelfs hier op tweakers zijn we heel lang van 15/02 uitgegaan, tot een week geleden ofzo.

boe2 wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:49 (35%)

• A.W.E.S.O.M.-0
boe2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:49:
Bullshit. Stickies op discord en reddit hebben ALTIJD 15/02 als launch aangegeven.
Ah ja, als het in de stickies op discord en reddit staat dan kan het natuurlijk niet op andere websites fout zijn overgenomen. Stom van me.

Altijd prettig communiceren met een belachelijk defensieve fanboy.
boe2 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:55:
[...]

Gaan we zo beginnen? Ik geef je de FEITEN als reactie op je flagrante fouten. Er zijn massas problemen met het spel, maar dit goh, ik ben -totaal- verrast dat het spel op 15/02 uitkomt geneuzel is te achterlijk voor woorden.
Maak je nou niet zo druk, je reageert op je eigen interpretatie van wat ik schreef en niet op wat ik daadwerkelijk schreef. Dat doe je hier wel vaker nogal agressief en dat maakt het topic er niet prettiger op maar dat is meer iets voor de mods.

A.W.E.S.O.M.-0 wijzigde deze reactie 14-02-2019 12:02 (42%)

Kalm aan mensen, we kunnen er niets meer aan veranderen helaas, het is net zo klote als dat wij op de PlayStation nog 7 dagen moeten wachten dus laten we gewoon zeggen dat het jammer is en de sfeer hier gezellig laten ipv elkaar af te vallen over of het wel of geen bullshit is.

De short film van vanmiddag duurt trouwens maar 4 minuten, dus dat viel ook al tegen vandaag :P

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:52:
[...]

Ah ja, als het in de stickies op discord en reddit staat dan kan het natuurlijk niet op andere websites fout zijn overgenomen. Stom van me.

Altijd prettig communiceren met een belachelijk defensieve fanboy.
Gaan we zo beginnen? Ik geef je gewoon de feiten. Er zijn massas problemen met het spel, maar dit goh, ik ben -totaal- verrast dat het spel op 15/02 uitkomt geneuzel is te achterlijk voor woorden.

Weet je wat wijd verspreid was? Die infographic over de staggered release, met in het groot 2 verschillende datums: 15/02 en 22/02 en wie er wanneer kon spelen. Hopen outrage artikels en youtubers die hiernaar refereerden. Nu gaan we echt plots doen alsof er 14/02 stond?

boe2 wijzigde deze reactie 14-02-2019 12:13 (22%)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Precies, ik "moet" nog tot de 22ste wachten. Wat eigenlijk gewoon prima is gezien ze vast nog een boel kunnen stabiliseren in de tussentijd. Plus het is geen race naar de beste gear in 2 dagen zodat je iedereen kapot schiet in pvp. Dus dat het langer duurt, lekker belangrijk. Ik speel het waarschijnlijk toch voor de story en als daarna de endgame tof blijkt te zijn, waarom niet :)

• A.W.E.S.O.M.-0
We gaan het wel zien wat het uiteindelijk wordt, nu zegt Origin hier weer: Releasedatum Origin Access Premier: 14 februari 23:30 CET.

Daar gaat hoe dan ook iets niet helemaal goed in de back-end.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Nu online
Daffie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:50:
Zoals @DigitalError al zei: Er zijn verschillende releasetijden voor Anthem:
  • Xbox spelers die EA Access hebben, kunnen vanaf 15 maart spelen.
  • PC spelers die Origin Access hebben, kunnen vanaf 15 maart spelen.
  • Voor PS4 spelers is er géén dergelijk abonnement; PS4 spelers kunnen pas op 22 februari gaan spelen, tezamen met de Xbox en PC spelers die geen EA/Origin Access abonnement hebben.
Als je het 'gewone' Access abonnement hebt, kun je 10 uur spelen, als je het Premium abonnement hebt kun je onbeperkt spelen.

Voor degenen die vanaf de 15e al kunnen spelen en ook gaan spelen, AUB alle spoiler-gevoelige informatie tussen spoiler tags zetten
spoiler:
zodat degenen die het niet willen, het niet hoeven te lezen

code:
1
[spoiler]Tekst hier[/spoiler]

Is het nu ook nog eens met een maand in plaats van 16 uur vertraagd? :+

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Daffie
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:42:
[...]

Is het nu ook nog eens met een maand in plaats van 16 uur vertraagd? :+
Heel scherp |:(
Het moet allemaal februari zijn uiteraard :P

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15-02 14:32
Moet ie voor de PS4 ook nog op tijd in de bus vallen :D

Hop,hop,hop!

basset schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:57:
Moet ie voor de PS4 ook nog op tijd in de bus vallen :D
In de bus vallen? ik welke eeuw leef jij dan? :P :+

• mfneed
Vanavond toevallig naar Alita battle angel, die is 00:00 klaar... daarna toch maar even testen wat ze nou doen... nieuwe tijd of oude tijd aanhouden...

Xbox ID - Neeedsz

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15-02 14:32
DigitalError schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:13:
[...]

In de bus vallen? ik welke eeuw leef jij dan? :P :+
Ik ben een rasechte IT'er

Ik houd van een folderstructuur a-la norton commander. Mijn os mag er best uitzien als een terminal, zolang ik maar games kan starten en als ik muziek luister vind ik een lijstje met artiest- album - nummer fijner dan een albumcover flow, omdat ik dan sneller zie wat ik wil :+

MAW, een echt fossiel van 46 dus..... Oh ja...... nu betaalde ik 44 euro ipv in de PS store 69............Eigenlijk was dat de voornaamste en enigste reden ;)

Hop,hop,hop!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mfneed schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:18:
Vanavond toevallig naar Alita battle angel, die is 00:00 klaar... daarna toch maar even testen wat ze nou doen... nieuwe tijd of oude tijd aanhouden...
Hahah ik heb die film toevallig net gereserveerd voor morgen middag 13:30 :P dacht nu ik toch de middag vrij ben en pas om 16:00 kan spelen dan maar zo =p

Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:30:
[...]

Hahah ik heb die film toevallig net gereserveerd voor morgen middag 13:30 :P dacht nu ik toch de middag vrij ben en pas om 16:00 kan spelen dan maar zo =p
Blijkt het straks dat je toch eerder kan beginnen :+

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:30:
[...]

Ik had precies dezelfde gedachte: morgen 13:20 :)

16.30 uur komt die short uit, hier te bekijken dan:

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
@basset heb je nog een kopie voor mijn ps4 voor 44 euro? ik kom niet onder de 54.....

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10:00

ourplayground

kersnaamgebrui

nou.... dat was even een teleurstelling..

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

ourplayground schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:49:
[...]

nou.... dat was even een teleurstelling..
Het was meer een life action trailer ja :P

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 15:47
Allright ... 4:00 in de morgen gaat Anthem live ..finally😁
Hier wil ik bij zijn,dus om 4:00 zit ik in mn discord kanaal samen met mn vriend , de première van Anthem te beleven.
Als meer players om 4:00 aanwezig zijn , en het lijkt jullie leuk om dit met meerdere te beleven , join ons dan op Discord

https://discord.gg/nrV2sFW

Mij even benaderen (Everglide72) met een PM zodat ik je member kan maken. Anders namelijk geen acces tot de chatkanalen 😉

Misschien tot 4:00 👍

melly wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:08 (7%)

5Diii | 7D | 50mm F1,4 | 24-105 F4 | 70-300 L | Tamron 17-50 F2,8

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

melly schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:06:
Hier wil ik bij zijn,dus om 4:00 zit ik in mn discord kanaal samen met mn vriend , de première van Anthem te beleven.
Als meer players om 4:00 aanwezig zijn , en het lijkt jullie leuk om dit met meerdere te beleven , join ons dan op Discord

Mij even benaderen (Everglide72) met een PM zodat ik je member kan maken. Anders namelijk geen acces tot de chatkanalen 😉

Morgen 16:00 toch?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

HOLY SHITBALLS wat vet die trailer ^_^

ja die stond hierboven toch al man :P

Ik heb trouwens ook nog nergens gelezen over die 4.00 uur morgenochtend. misschien haalt iemand AM en PM door elkaar? :P

DigitalError wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:16 (16%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

melly schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:06:

16:00 idd :p niet 4 uur in de morgen
DigitalError schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:15:
[...]

ja die stond hierboven toch al man :P
Sorry zit op mobile.. overheen gescrolled

Ricmaniac wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:17 (14%)

https://www.ea.com/games/...f-anthem?isLocalized=true

De acteurs achter de stemmen, ik zie Boyle van B99... weet niet of ik hem nu nog als iemand anders kan zien :+

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:34
Krijgt Anthem eigenlijk ook een soort clan systeem zoals in bijvoorbeeld Destiny 2?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

sdk1985 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:43:
Krijgt Anthem eigenlijk ook een soort clan systeem zoals in bijvoorbeeld Destiny 2?
Ze denken er wel over na omdat er ontzettend veel om gevraagd wordt (en ik gok dat het echt wel gaat komen gezien ze daar op gehint hebben) maar bij de launch heb je alleen het Alliance systeem met vrienden en spelers met wie je hebt gespeeld.

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

DigitalError schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:46:
[...]

Ze denken er wel over na omdat er ontzettend veel om gevraagd wordt (en ik gok dat het echt wel gaat komen gezien ze daar op gehint hebben) maar bij de launch heb je alleen het Alliance systeem met vrienden en spelers met wie je hebt gespeeld.
Welke volgens mij werkt als: zet zo veel mogelijk mensen in je Origin friends lijst om gratis xp en rewards te krijgen.

Mandor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:38:
[...]

Welke volgens mij werkt als: zet zo veel mogelijk mensen in je Origin friends lijst om gratis xp en rewards te krijgen.
Het werkt zo: de top 5 van al je vrienden en de mensen die je tegen bent gekomen online tellen mee ;)
De hoeveelheid xp en COIN die je verdient ligt niet alleen aan hoeveel hun gespeeld hebben maar ook aan hoeveel jij gespeeld hebt. Er zit wel een cap aan per week maar ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel dat is.

Hier de uitleg van Ben Irving: https://www.reddit.com/r/...liance_system_and_guilds/

Ik zie trouwens net dat ze de naam van die short veranderd hebben van:
Conviction an Anthem Short, naar: Conviction an Anthem Trailer :+

DigitalError wijzigde deze reactie 14-02-2019 20:01 (26%)

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 15:47
Allemachtig...serieus ??
Teleurstelling 2 😂
Eerst leek het vandaag om 11:30 te zijn. Toen begreep ik 4:00....maar het is 16:00 😖
.....
..
Ok...ok....we wachten geduldig af 🙄

5Diii | 7D | 50mm F1,4 | 24-105 F4 | 70-300 L | Tamron 17-50 F2,8

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True