Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:03:
[...]

En de gameplay beviel je niet of? dat kan.

Maar los van het technisch aspect (lange laadschermen, disconnects) ben ik zelf in denk ik een uur of 15 zowat geen 1 grote bug tegengekomen, behalve dat mijn ingame geluid 1x keer wegviel en verholpen moest worden door een restart.

Het enige wat ik jammer vond is dat alles wordt gewiped naar dit weekend en blue items de max waren, ik kan zelf niet wachten om een gekke interceptor te maken met sick abilities. _/-\o_
De gameplay beviel mij prima maar ik hoorde ook genoeg anderen aangeven dat het voor hen te saai/eentonig was en dat kan ik ook wel begrijpen. Pas als je echt verder bent en wat leuke skills heb unlocked is het wat anders dan een run and shoot game. Zo had ik een Storm variant waarbij ik eigenlijk geen wapens gebruik en puur skill based vecht, dat is dan een hele leuke afwisseling ten opzichte van mijn heavy gun ranger.

Ik ben wel enorm veel technische issues tegen gekomen helaas. Server crashes, verdwijnende vijanden, blokkerende quests, wegvallend geluid,... en de menu's zijn overduidelijk enorm console based waardoor je als PC speler toch aardig zit te stoeien. En ik kan me goed voorstellen dat spelers die niet enorm overtuigd zijn door de gameplay hier ook al redelijk door worden afgestoten.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:54
dat is toch het hele idee achter een MMO? je bouwt een character op van scratch, dus je hebt aan het aan begin inderdaad gewoon een basic(saai) poppetje, en doormiddel van veel spelen kan je deze steeds sterker maken en andere abilities verzamelen die weer bijdrage aan het lekkerder wegspelen.

Dat doe je inderdaad niet in 1/2 uurtjes. Ik denk dat heel veel mensen die commentaar hebben op de gameplay zelf, gewoon geen idee hebben wat een MMO inhoud, of het nooit hebben gespeeld.

Als je dit spel benadert als een shooter en na een uur zegt, gameplay is boring te weinig abilities, of iets

Dan kan je beter een ander spel spelen ja, dit is investen en hoe meer je invest des te leuker het spel/gameplay erop wordt.

Nog 3 weken wachten. :+ :+

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 10:31 (7%)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:31
Poesmij schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:09:
[...]
Ik zie de moeilijkheidsgraad alleen maar als nog meer bullet spunge effect.
Laten we de baas 9000% meer health geven, word ie nog moeilijker van. :+
Ja, die diepgang zie ik ook nog niet echt met hogere difficulties. Je moet precies hetzelfde doen, maar dan langer en vaker.

Heb van het weekend drie keer het spel opgestart; 1e keer crash na lange freeroam, 2e keer crashte 2 randoms halverwege de fortress en ben ik in een battle, vlak voor de eindbaas maar gestopt. Helemaal in je eentje werd dat gewoon saai. 3e keer weer ctd net van t platform af.

Heb geen nieuwe dingen gezien in deze demo, maar de potentie is er nog zeker mits een goed verhaal het blind volgen van enorme pijlen en hints (wat is er mis met zelf een beetje ontdekken hoe of wat) kan verantwoorden en er wat afwisseling en uitdaging komt in de combat. Of in elk geval, dat je wordt gedwongen om na te denken en te schakelen tussen tactieken.

Ik zou hem op basis van de demo niet aanschaffen en ik hoor vooral beloftes over technische verbeteringen en meer content, niets over verhaal of interessantere content. Gelukkig zit het bij origin premier access en kunnen we over twee weken rustig nog eens kijken wat ze hebben verbeterd.
@Ambition88 maar, net als bij een MMO, zal het gross van je speeltijd plaatsvinden in de fase waarin je character de leuke en vette skills heeft. Dat hadden ze in de demo ook meer naar voren moeten laten komen naar mijn idee, dan haken mensen veel minder snel af.

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14-02 12:51
Ik ben er ook niet echt kapot van en dat komt met name door de combat. Wapens voelen niet lekker aan en je krijgt weinig feedback als je iets raakt. Ook lijken ze niet echt viable omdat de javelin powers zo veel krachtiger zijn. Hierdoor is het echt "schieten totdat het balkje leeg is" en minder een echt gevecht. Dit doen titels and Destiny en The Division in mijn ogen toch beter. Het feit dat de enemies weinig doen behalve schieten draagt hier ook aan bij.

Daarnaast heb ik grote vraagtekens bij de endgame content en de monetization strategie die EA gaat hanteren.

Ik wacht de beta van The Division 2 nog even af maar mijn voorkeur gaat op dit moment naar die titel en niet naar Anthem. Op dit moment zijn er nog teveel vraagtekens en twijfels die de demo's niet konden wegnemen.

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:00
Ik ben wel benieuwd of ze iets gaan doen aan de Storm, die is schijnbaar naar verhouding veel sterker dan andere poppetjes. Ik heb Storm zelf niet gespeeld, 2 vrienden van me wel. Als we een stronghold gingen doen dan zag ik wel dat de Storm het relatief makkelijk heeft: Kunnen lang blijven zweven en daardoor klappen vermijden. Op die manier hebben ze ook de meeste overview. Verder hebben ze veel primer/detonator combo's die ze zelf kunnen maken en ook best veel pijn doen.

En naar mijn idee is Storm ook echt verreweg de meest populaire javelin; veel mensen hier in 't topic en ook op reddit en in de demo spelen Storm.

Daffie wijzigde deze reactie 04-02-2019 11:10 (5%)

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19:04
zowel vorige weekend als dit weekend de anthem demo gespeeld, het eerste weekend was dramatisch kwa connectie problemen (op de ps4 pro). Pas op zondag die keer wat missies kunnen proberen.

Dit weekend gingen de connecties een stuk beter, alleen gisteravond was het dramatisch, rubberbanding, bij coop sessies zagen we elkaar wel stilstaan in de game maar zelf waren we gewoon aan het spelen in de game, dus die sync was compleet verdwenen.

Al met al, ik vond het kwa gameplay een erg goede demo, het geeft een goede indruk wat je te wachten staat. De missies en stronghold vond ik leuk om te spelen en het was top dat je alle vier de javelins kon proberen (mijn favoriete javelins waren Storm, die overigens zwaaaaar overpowered is ten opzichte van de andere javelins en de Ranger wat meer een shooter maakte van Anthem).

De endgame heb ik zo mijn twijfels over, ik vond het freeroamen (met de random events die bijna elkeer hetzelfde waren kwa opzet) nu al vrij saai worden na een paar uur en met slechts drie strongholds in de final game lijkt me dat wel heel summier, maar goed dat is afwachten hoe dat uit gaat pakken.

Ik hoop dat ze het mogelijk maken dat je missies opnieuw kan spelen, in de demo kon dat niet, als je die eenmaal gespeeld had waren ze weg, ondanks dat je op een moeilijker niveau ze opnieuw wil spelen, dat kon simpelweg niet. Dat maakt de herspeelbaarheid dan tot praktisch 0 voor mij, dus ik hoop dat die missies wel vrijgegeven gaan worden.

Zorgen die ik na de demo heb:
- in de stronghold met randoms spelen: Ik heb meerdere keren gehad dat in een norespawn area drie van de vier spelers dood waren. Je moet dan verplicht wachten tot de vierde speler dood is of dat je gerevived wordt. Nu is het meerdere keren voorgekomen dat die vierde speler maar gewoon wat rondvliegt en niemand revived of zelfs gewoon helemaal AFK is. Op dat moment ligt het spel dood. Je hebt geen andere keus dan de game opnieuw te starten en hopen op een betere party. Dat moet echt anders in de final game.

- Endgame: drie strongholds lijkt mij te weinig, ik heb deze stronghold nu een keer of 5 gedaan op verschillende moeilijkheidsgraden en na drie keer had ik het al wel gezien, je gaat dan met een bloedgang door die opdrachten heen en soms waren we binnen 15 minuten al klaar met zo'n stronghold, puur door even snel door die orbs te vliegen en die af te leveren en alle vijanden dan te negeren (dat zal wel lastiger worden op moeilijkere niveaus, op hard was het wel wat uitdagender). Maar dan nog, het is eentonig na een aantal keer. Dan zijn drie van die uitdagingen (strongholds) veel te weinig om een lange levensduur te garanderen

- Freeroam: Zoals ik het begrepen heb is freeroam vooral bedoelt om de wereld te ontdekken en wat materials te halen. Dan moet die wereld wel een stuk levendiger worden dan die nu is. Het is ronduit saai om daar rond te vliegen en wat van die caves te clearen. Daar komt bij dat in de demo dat systeem bugged was. Soms loop je een cave in en is die compleet leeg. Ga je er dan uit en weer in, dan lopen er ineens heel veel mannetjes en is het leuker om daar je doorheen te vechten. Maar dan nog, zoveel caves waren er niet in de demo, en als die map die je ziet de hele wereld is, dan is die niet zo heel erg groot.

- Missies: de missies zijn leuk, maar ze moeten wel herspeelbaar zijn. Zeker als je met andere javelins speelt dan lijkt het me top om dat via de missies te doen op verschillende moeilijkheidsniveau's. Daar kun je je lang mee vermaken vermoed ik.

Ik kijk wel uit naar de game, ondanks de zorgen die ik wel wat heb vanuit de demo heb ik me er wel mee vermaakt, dus op naar de 22e februari :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dubbel.

SinergyX wijzigde deze reactie 04-02-2019 11:24 (98%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn er eigenlijk wel andere 'sceneries'? Alles wat ik tot heden heb gezien is semi-berg/jungle gebied met wat provisorische huisjes, mag aannemen dat het toch ergens nog wat diverser gaat worden?
Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:29:
dat is toch het hele idee achter een MMO? je bouwt een character op van scratch, dus je hebt aan het aan begin inderdaad gewoon een basic(saai) poppetje, en doormiddel van veel spelen kan je deze steeds sterker maken en andere abilities verzamelen die weer bijdrage aan het lekkerder wegspelen.

Dat doe je inderdaad niet in 1/2 uurtjes. Ik denk dat heel veel mensen die commentaar hebben op de gameplay zelf, gewoon geen idee hebben wat een MMO inhoud, of het nooit hebben gespeeld.
Dat heeft niets te maken met 'MMO', maar met het RPG deel ervan.

MHW is instant-toegang tot alles, Warframe is 'even' je level 30 frame halen, idem. D3 kan je volgens mij in krap 2 uur max zijn met toegang tot alles. En zo zijn er nog legio games die helemaal niets met 'saai en zwak' aan het begin zijn, maar dat het puur gewoon gear-upgrade end-content is.

SinergyX wijzigde deze reactie 04-02-2019 11:24 (9%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

DigitalError schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:15:
@ourplayground Fort Tarsis is normaal een heel stuk dynamischer maar ze hebben zo'n beetje alles eruit gestript om geen story spoilers te geven in de demo ;)
Ook veranderd het Fort naarmate je keuzes en progressie maakt in de main game.
Dit is dus waarom ik de dev walkthrough van een paar maanden geleden hier opnieuw gepost heb. Fort Tarsis is heel anders dan in de demo, en in het stuk dat zij speelden start je je missies niet eens vanuit het fort, maar vanuit een mobiel schip vanwaar je ook alles kan doen (forge, missies). Verschillende discussies die momenteel op reddit lopen zijn compleet irrelevant wanneer je dit in het achterhoofd houdt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

robinez schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:13:
zowel vorige weekend als dit weekend de anthem demo gespeeld, het eerste weekend was dramatisch kwa connectie problemen (op de ps4 pro). Pas op zondag die keer wat missies kunnen proberen.

Dit weekend gingen de connecties een stuk beter, alleen gisteravond was het dramatisch, rubberbanding, bij coop sessies zagen we elkaar wel stilstaan in de game maar zelf waren we gewoon aan het spelen in de game, dus die sync was compleet verdwenen.

Al met al, ik vond het kwa gameplay een erg goede demo, het geeft een goede indruk wat je te wachten staat. De missies en stronghold vond ik leuk om te spelen en het was top dat je alle vier de javelins kon proberen (mijn favoriete javelins waren Storm, die overigens zwaaaaar overpowered is ten opzichte van de andere javelins en de Ranger wat meer een shooter maakte van Anthem).

De endgame heb ik zo mijn twijfels over, ik vond het freeroamen (met de random events die bijna elkeer hetzelfde waren kwa opzet) nu al vrij saai worden na een paar uur en met slechts drie strongholds in de final game lijkt me dat wel heel summier, maar goed dat is afwachten hoe dat uit gaat pakken.

Ik hoop dat ze het mogelijk maken dat je missies opnieuw kan spelen, in de demo kon dat niet, als je die eenmaal gespeeld had waren ze weg, ondanks dat je op een moeilijker niveau ze opnieuw wil spelen, dat kon simpelweg niet. Dat maakt de herspeelbaarheid dan tot praktisch 0 voor mij, dus ik hoop dat die missies wel vrijgegeven gaan worden.

Zorgen die ik na de demo heb:
- in de stronghold met randoms spelen: Ik heb meerdere keren gehad dat in een norespawn area drie van de vier spelers dood waren. Je moet dan verplicht wachten tot de vierde speler dood is of dat je gerevived wordt. Nu is het meerdere keren voorgekomen dat die vierde speler maar gewoon wat rondvliegt en niemand revived of zelfs gewoon helemaal AFK is. Op dat moment ligt het spel dood. Je hebt geen andere keus dan de game opnieuw te starten en hopen op een betere party. Dat moet echt anders in de final game.

- Endgame: drie strongholds lijkt mij te weinig, ik heb deze stronghold nu een keer of 5 gedaan op verschillende moeilijkheidsgraden en na drie keer had ik het al wel gezien, je gaat dan met een bloedgang door die opdrachten heen en soms waren we binnen 15 minuten al klaar met zo'n stronghold, puur door even snel door die orbs te vliegen en die af te leveren en alle vijanden dan te negeren (dat zal wel lastiger worden op moeilijkere niveaus, op hard was het wel wat uitdagender). Maar dan nog, het is eentonig na een aantal keer. Dan zijn drie van die uitdagingen (strongholds) veel te weinig om een lange levensduur te garanderen

- Freeroam: Zoals ik het begrepen heb is freeroam vooral bedoelt om de wereld te ontdekken en wat materials te halen. Dan moet die wereld wel een stuk levendiger worden dan die nu is. Het is ronduit saai om daar rond te vliegen en wat van die caves te clearen. Daar komt bij dat in de demo dat systeem bugged was. Soms loop je een cave in en is die compleet leeg. Ga je er dan uit en weer in, dan lopen er ineens heel veel mannetjes en is het leuker om daar je doorheen te vechten. Maar dan nog, zoveel caves waren er niet in de demo, en als die map die je ziet de hele wereld is, dan is die niet zo heel erg groot.

- Missies: de missies zijn leuk, maar ze moeten wel herspeelbaar zijn. Zeker als je met andere javelins speelt dan lijkt het me top om dat via de missies te doen op verschillende moeilijkheidsniveau's. Daar kun je je lang mee vermaken vermoed ik.

Ik kijk wel uit naar de game, ondanks de zorgen die ik wel wat heb vanuit de demo heb ik me er wel mee vermaakt, dus op naar de 22e februari :)
Bij de endgame heeft iedereen het alleen maar over die 3 strongholds, en dat is misschien wel de main feature maar er zijn ook nog shaperstorms en cataclysms (die laatste zijn net zoiets als strongholds maar ook beschikbaar voor mensen die nog niet bij de endgame zijn, je gaat dan door een soort van portal zoals ik het begreep tot nu toe).

En er is nog een mini AMA geweest in Discord blijkbaar:
https://www.reddit.com/r/...mptu_ama_in_discord_here/

PSN: rubensaurus

• Ambition88
DigitalError schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:10:
[...]

Bij de endgame heeft iedereen het alleen maar over die 3 strongholds, en dat is misschien wel de main feature maar er zijn ook nog shaperstorms en cataclysms (die laatste zijn net zoiets als strongholds maar ook beschikbaar voor mensen die nog niet bij de endgame zijn, je gaat dan door een soort van portal zoals ik het begreep tot nu toe).

En er is nog een mini AMA geweest in Discord blijkbaar:
https://www.reddit.com/r/...mptu_ama_in_discord_here/
Vergeet legendary contracts niet, die er ook erg vermakelijk uitzien. :)
Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:36:
[...]

Vergeet legendary contracts niet, die er ook erg vermakelijk uitzien. :)
Ohja, vergeten :P zat te doen dus :P

En natuurlijk moet je die 20 uur dat je je javelins aan het inkleuren bent ook meerekenen toch? :+

Er is een xbox bundel aangekondigd, of en waar hij in Nederland beschikbaar is heb ik nog niet kunnen vinden.
https://www.xbox.com/en-u...les/xbox-one-s/anthem-1tb

Je krijgt bij de xbox dus Anthem + 1 maand Origin Acces + 1 maand Xbox Live Gold

DigitalError wijzigde deze reactie 04-02-2019 12:53 (50%)

• Ambition88
Even voor de duidelijkheid:

Word lid van Origin Access Basic tussen 29 jan. en 4 feb. en krijg je eerste maand voor € 0,99.

als ik mij dus vandaag abonneeer voor 1 maand, kan ik voor 1 euro 15 februari al anthem spelen, begrijp ik dit goed. :P?

Dat is dan toch een no-brainer?

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 12:55 (6%)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

10 uur ja. Maar dat is inderdaad een goede manier om te zien hoe de finale versie nu eigenlijk speelt.

Met origin basic krijg je ook 10% korting bij aankoop, wat neerkomt op een korting van 6 euro. Uiteindelijk doe je sowieso profijt als je beslist van het eerst te proberen adhv origin basic alvorens te kopen. Mocht het finale spel toch tegenvallen kan je lekker wat titanfall 2 in de plaats spelen met je sub van 1 euro :)

boe2 wijzigde deze reactie 04-02-2019 13:25 (14%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:54:
Even voor de duidelijkheid:

Word lid van Origin Access Basic tussen 29 jan. en 4 feb. en krijg je eerste maand voor € 0,99.

als ik mij dus vandaag abonneeer voor 1 maand, kan ik voor 1 euro 15 februari al anthem spelen, begrijp ik dit goed. :P?

Dat is dan toch een no-brainer?
Ja zoals hierboven ook al wordt gezegd heb je echt alleen die 10 uur te spelen en die 10% korting, anders moet je Origin Premier nemen.

• Ambition88
DigitalError schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:18:
[...]

Ja zoals hierboven ook al wordt gezegd heb je echt alleen die 10 uur te spelen en die 10% korting, anders moet je Origin Acces of Origin Premier nemen.
Ah op die fiets, nja ik heb anthem ''gratis'' gekregen bij mn videokaart. Ik wacht wel tot 22 feb.. ffe kijken wat mensen die wel de 15e kunne spelen voor feedback geven.

voor 15 euro is het wel tempting.. :P

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 13:29 (4%)

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-02 02:17
Ik vond de demo vermakelijk (VIP weekend ook gespeeld) en de Storm is toch wel de sterkste en de Intercepter het leukste (imo) maar na een paar uurtjes wou ik alweer iets anders gaan spelen.

De stronghold was wel aardig maar na een keer of 25-30 had ik dat wel gezien, free-roam ... tja niet bijzonder, de omgevingen zijn geweldig gemaakt maar voelen veel te leeg aan en wat er is is niet "belangrijk" genoeg om wat aan/mee te doen.

Het fort was annoying maar zoals gezegt is dat straks bij release niet meer de startplaats, also word na release sprinting ook daar enabled wat een groot deel hiervan oplost.

De Javelin's zelf zijn goed uitgewerkt zelfs met de blauwe items zijn ze allemaal uniek en spelen op een eigen manier. De wereld is grafisch erg goed maar zoals ik al zei, voelde voor mij erg leeg aan.

Dit alles bij elkaar maakt mij nog niet erg enthausiast en heb mijn pre-order dan ook geannuleerd. Als er wat meer content is kijk ik nog wel een keer maar voor nu ga ik passen.
Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Ah op die fiets, nja ik heb anthem ''gratis'' gekregen bij mn videokaart. Ik wacht wel tot 22 feb.. ffe kijken wat mensen die wel de 15e kunne spelen voor feedback geven.
Ja die extra week feedback is wel lekker, maar ik zit echt totaal niet te wachten op allerlei spoilers en daarom blijf ik het gaar vinden dat er zo'n verdeling is in release data (en BioWare vind dat zelf ook jammer) maar dat is de schuld van EA die zonodig hun eigen service door de strot wil rammen van mensen.
Vind het ergens ook wel terecht dat Sony heeft gezegd dat ze daar niets te maken mee willen hebben, maar daardoor loop je dus wel kans op een week vol spoilers.

• Ambition88
DigitalError schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Ja die extra week feedback is wel lekker, maar ik zit echt totaal niet te wachten op allerlei spoilers en daarom blijf ik het gaar vinden dat er zo'n verdeling is in release data (en BioWare vind dat zelf ook jammer) maar dat is de schuld van EA die zonodig hun eigen service door de strot wil rammen van mensen.
Vind het ergens ook wel terecht dat Sony heeft gezegd dat ze daar niets te maken mee willen hebben, maar daardoor loop je dus wel kans op een week vol spoilers.
Jaa.. dat is zo misschien dat ik voor die 15 euro gewoon die acces voor een maandje neem, kan ik toch een week eerder spelen. :+
Belangrijk om te onthouden is dat een patch die veel issues fixed pas op de 22e uit komt, op de 15e speel je dus een versie waar nog een aantal known issues uit de demo in zitten.

• Ambition88
Tsurany schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:34:
Belangrijk om te onthouden is dat een patch die veel issues fixed pas op de 22e uit komt, op de 15e speel je dus een versie waar nog een aantal known issues uit de demo in zitten.
Goed om te vermelden.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17:31
Is er al iets bekend van een review embargo? Of wanneer de eerste reviews verwacht worden? Hoop namelijk dat dit wel voor de game beschikbaar is zal zijn, want er zijn nog veel vraagtekens

Martinspire - PC, PS4, X1

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tsurany schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:34:
Persoonlijk heb ik hier dus geen problemen mee maar top om dit nu te weten.

Aan de andere kant vind ik dit wel opnieuw weer iets wat ik gewoon gek vind. Net als dat ze de Demo op deze build laten draaien.

Dan zitten mensen een week lang te zeuren over dingen die fout zijn in de game terwijl dat juist zo'n kostbare week is dat je nieuwe spelers wil werven.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:48:
Is er al iets bekend van een review embargo? Of wanneer de eerste reviews verwacht worden? Hoop namelijk dat dit wel voor de game beschikbaar is zal zijn, want er zijn nog veel vraagtekens
Vraag me af of er uberhaubt al iemand is met volledige game, hopelijk toch geen reviews online straks die enkel obv beta (meh.. demo) zijn gemaakt.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Vraag me af of er uberhaubt al iemand is met volledige game, hopelijk toch geen reviews online straks die enkel obv beta (meh.. demo) zijn gemaakt.
Digital Foundry heeft al meerdere filmpjes online staan met de analyses van de verschillende platformen. En uiteraard is het allemaal niet erg positief.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:31
Ricmaniac schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Persoonlijk heb ik hier dus geen problemen mee maar top om dit nu te weten.

Aan de andere kant vind ik dit wel opnieuw weer iets wat ik gewoon gek vind. Net als dat ze de Demo op deze build laten draaien.

Dan zitten mensen een week lang te zeuren over dingen die fout zijn in de game terwijl dat juist zo'n kostbare week is dat je nieuwe spelers wil werven.
Omdat de releasedatum leidend is, niet de kwaliteit van de game, Zie ook wat er met BF4 of zelfs BFV is gebeurd laat staan Battlefront 1&2. Te vroeg, terugkerende legacy bugs, staple features die worden weggelaten en (te) weinig content.

De argwaan tegen EA komt niet uit het niets. Bij die andere games zijn ook duizendmiljard verbeteringen en features beloofd na de beta die pas veel later of nog steeds niet gemaakt zijn. Ik bewonder het blinde vertrouwen wat velen hier lijken te hebben in EA BioWare en alles wegwuiven met de hoop dat alles straks gefixed is op of vlak na de release, maar de recente ervaringen leren dat dat geen zekerheidje is helaas.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja snap wat je zegt.

Zelf probeer ik alleen ook altijd het positieve in te zien en ik heb gewoon goeie hoop voor Anthem :P ben gewoon toe aan een nieuwe IP en wil gewoon graag dat Anthem slaagt. We zullen het zien. Dit worde 2 lange weekjes wachten.

Ricmaniac schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:28:
Ja snap wat je zegt.

Zelf probeer ik alleen ook altijd het positieve in te zien en ik heb gewoon goeie hoop voor Anthem :P ben gewoon toe aan een nieuwe IP en wil gewoon graag dat Anthem slaagt. We zullen het zien. Dit worde 2 lange weekjes wachten.
Precies dit, en ik heb me alleen in de demo al 32 uur vermaakt dus dat moet met meer content toch helemaal goedkomen dan :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:22:

De argwaan tegen EA komt niet uit het niets. Bij die andere games zijn ook duizendmiljard verbeteringen en features beloofd na de beta die pas veel later of nog steeds niet gemaakt zijn. Ik bewonder het blinde vertrouwen wat velen hier lijken te hebben in EA BioWare en alles wegwuiven met de hoop dat alles straks gefixed is op of vlak na de release, maar de recente ervaringen leren dat dat geen zekerheidje is helaas.
Vergeet dan niet dat 'nieuwe IP' meestal een iets vergevende blik krijgt dan volgende in de series. Niet geheel onlogisch, als je het al een keer (of zelfs 24x zoals FIFA) hebt gedaan, verwacht je dat je toch ergens wel doorkrijgt hoe een launch dan wel zou moeten gaan. Goed, SWBF was in principe ook nieuwe IP, was ook niet zo denderend goed ontvangen :P

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15-02 15:05
Afgelopen weekend gepeeld en het was best indrukwekkend! Beste graphics die ik ooit gezien! Erg vette controls en erg cool om snel we te vliegen. Maakt de gameplay wel makkelijk altijd een free escape card, maar erg vermakelijk.

Volgens mij gaat een beste mis als publishers (en aandeelhouders) en consumenten torenhoge verwachtingen hebben voor dit soort games. Leuk spel, 40 euro zeker waard, maar zal geen stuiver uitgeven in een cashshop.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:40:
Afgelopen weekend gepeeld en het was best indrukwekkend! Beste graphics die ik ooit gezien! Erg vette controls en erg cool om snel we te vliegen. Maakt de gameplay wel makkelijk altijd een free escape card, maar erg vermakelijk.

Volgens mij gaat een beste mis als publishers (en aandeelhouders) en consumenten torenhoge verwachtingen hebben voor dit soort games. Leuk spel, 40 euro zeker waard, maar zal geen stuiver uitgeven in een cashshop.
40 euro?

volgens mij gewoon 56+ euro

• Ambition88
YouTube: Anthem | NEW DETAILS: Bioware's Response to LAUNCH CONTENT Issues, N...

Nog wat meer info met betrekking tot launch content.

Die shaperstorms zijn wel vet gedaan.. benieuwd naar een heftige.. :P

*edit*

link zou het nu wel moeten doen

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 20:38 (101%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:18:
https://www.youtube.com/h?v=Gk6ML65iEv4

Nog wat meer info met betrekking tot launch content.

Die shaperstorms zijn wel vet gedaan.. benieuwd naar een heftige.. :P
404 not found

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Edit, hij was al aangepast :P

Edit, weinig bijzonders, wel humor in die clip, 90% van de tijd hovering vechtend..

SinergyX wijzigde deze reactie 04-02-2019 20:55 (151%)

http://blog.bioware.com/2019/02/04/onward-to-launch/

Klein berichtje, niet zoveel bijzonders. Wel meer dan 40 miljoen uur gespeeld in de demo.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15-02 15:28

ye-roon

knaak

Ik heb me prima vermaakt met beide demo weekenden. Vooral Interceptor gespeeld en had a blast. Wel wat squishy, maja hoort er bij. Helaas niet alle skills kunnen testen omdat niet alles wilde droppen. Maar inmiddels wel wat videos gezien van wat er mogelijk is.

De build variety die je kunt maken voor solo play en group play is super. Zo zou ik in solo play meer met wat ranged abilties lopen en in group play eerder voor melee attacks gaan. Helaas was de build nog redelijk "oud" want vooral voor de interceptor waren veel dingen nog niet geimplementeerd. Ik hoop in het verlengde hiervan dat de intercepter wel wat meer elemental opties krijgt, het meeste is nu kinetic, maar het lijkt alsof elemental veel nuttiger gaat zijn gezien combos waardoor kinetic skills al snel in de vergetelheid gaan raken.

Ik zag de trailer van legion of dawn edition en die maar pre-ordered, want hot damn dat armor ziet er vet uit. Meestal niet zo'n fan van de preorder armors en zo, maar ze hebben hier echt hun best gedaan. Al weet je natuurlijk niet of ingame er toffere cosmetics zijn, maar dat merken we wel.

Nu hopen op een mooi goed bioware verhaal van uurtje of 20 en dan is dit wel toffe game denk. Zeker tot Sekiro uitkomt, misschien wel langer :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:00
@ye-roon Ik heb beide demo weekenden ook voornamelijk de Interceptor gespeeld, ik herken me wel in je verhaal dat de Interceptor nog het minst 'af' voelt van alle Javelins. Los daarvan waren er in de demo simpelweg een paar bugs of brakke implementaties van Interceptor abilities (zoals Spark Dash die alleen horizontaal kon bewegen, niet verticaal. Dus vanuit hover naar iemand willen spark dashen zorgde ervoor dat je er overheen vloog :P )

Anyway, ik vind het zelf persoonlijk niet zo erg dat de interceptor weinig elemental abilities heeft. Past wel een beetje bij de javelin, vind ik. de Venom Bomb is wel best sterk, zeker gecombineerd met Tempest Strike.

Daarnaast moet je niet vergeten dat je een target niet kan primen zolang deze een shield heeft. Bij end-game bezigheden zoals legendary contracts of dungeons, zul je (zeker op hogere difficulties) een enemy met een shield eigenlijk 2x moeten killen; één keer z'n shield eraf, wat best pittig kan zijn. En vervolgens zijn health eraf. Zodra het shield eraf is, kun je combo's maken en dan gaat het heel hard. Maar juist omdat die shields zo pittig kunnen zijn is het slim om in je party een paar abilities te hebben die géén primer of detonator zijn, want de base damage van die non-combo abilities is wel veel hoger.

Je zal dus uiteindelijk een paar mensen hebben wiens doel vooral is om shields eraf te choppen, en anderen zullen zich dan bezig houden met primen en detonaten.

Zo ga ik bij de launch waarschijnlijk kiezen voor Venom Bomb (primer, en Acid doet veel damage op health) + Plasma Star of Wraith Strike (geen primer of detonator maar gewoon hoge damage om shields op te eten). Op die manier kan ik redelijk snel iemands shields neerkrijgen, zodra dat gebeurd is gooi ik er een Venom bomb op die ik eventueel zelf kan detonaten met een melee aanval. Zodra je dat doet krijg je als interceptor een aura om je heen van de elemental damage van de primer (in dit geval dus acid) dus doe je gedurende x seconden nog meer damage :)

Daffie wijzigde deze reactie 06-02-2019 12:05 (16%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Daffie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:01:
@ye-roon
Zo ga ik bij de launch waarschijnlijk kiezen voor Venom Bomb (primer, en Acid doet veel damage op health) + Plasma Star of Wraith Strike (geen primer of detonator maar gewoon hoge damage om shields op te eten). Op die manier kan ik redelijk snel iemands shields neerkrijgen, zodra dat gebeurd is gooi ik er een Venom bomb op die ik eventueel zelf kan detonaten met een melee aanval. Zodra je dat doet krijg je als interceptor een aura om je heen van de elemental damage van de primer (in dit geval dus acid) dus doe je gedurende x seconden nog meer damage :)
Klinkt goed. Die shields neerkrijgen was op sommige mobs idd een drama. Erg zin in de launch alhoewel ik nu niet de drang heb dat ik direct MOET spelen omdat APEX Legends uit is =p goeie opvulling voor vermaak tot Anthem komt.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18:41
Keek erg uit naar deze game, dat doe ik in principe nog steeds maar wel een stuk minder na het lezen van de matige reviews van de demo. Ik wacht de reviews van de volledige game wel af.

Klinkt toch erg als, niet gek ook, Destiny. Mooie maar lege wereld zonder veel content.
ye-roon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:47:

Ik zag de trailer van legion of dawn edition en die maar pre-ordered, want hot damn dat armor ziet er vet uit. Meestal niet zo'n fan van de preorder armors en zo, maar ze hebben hier echt hun best gedaan. Al weet je natuurlijk niet of ingame er toffere cosmetics zijn, maar dat merken we wel.
Ja maar dan nog, je wilt toch gewoon alles compleet hebben? :+

ik wel in ieder geval :P
Jack_Mojo schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:54:
Keek erg uit naar deze game, dat doe ik in principe nog steeds maar wel een stuk minder na het lezen van de matige reviews van de demo. Ik wacht de reviews van de volledige game wel af.

Klinkt toch erg als, niet gek ook, Destiny. Mooie maar lege wereld zonder veel content.
Had je afgelopen weekend geen tijd om het zelf even te testen? want dat is wel een gemiste kans dan om het eens te ervaren ipv wat iemand anders er over te zeggen heeft.

DigitalError wijzigde deze reactie 06-02-2019 13:08 (35%)

• ye-roon

ye-roon

knaak

@DigitalError ik ben niet zo'n completionist. Ik wil er gewoon tof uit zien en thats it :) Ik zal hooguit de platinum trophy halen :)

• Ambition88
YouTube: Anthem NEW Gameplay Series Part 2 Breakdown: High-Level Content, Cr...

Ik vermaak me ook prima met Apex legends, maar toch heb ik wel zin in anthem! :P

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18:41
DigitalError schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:04:
[...]

Ja maar dan nog, je wilt toch gewoon alles compleet hebben? :+

ik wel in ieder geval :P

[...]

Had je afgelopen weekend geen tijd om het zelf even te testen? want dat is wel een gemiste kans dan om het eens te ervaren ipv wat iemand anders er over te zeggen heeft.
Helaas geen tijd gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned
Ik zag dit ook voorbijkomen ja, maar ik snap niet dat ze dat dan alleen in Zuid-Korea uitbrengen (de trailer) want op het officiële youtube account staat nog niks.

en hier is hij dan officiëel:

DigitalError wijzigde deze reactie 06-02-2019 16:25 (9%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned
Javelin Abilities Infographic (geleend van reddit)

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned
Meer info van Ben Irving over de roadmap na de launch:

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmmm, het gaat hopelijk niet zo zijn dat de singleplayer story unlocked in fasen. Ik begrijp de appeal daarvoor, zeker voor financieel vlak, want je laat mensen langer spelen dus meer kans dat ze geld uit geven. Maar ik wil toch wel graag het verhaal uitspelen en als ik steeds een maand moet wachten op een nieuw deel denk ik dat ik heel snel afhaak. Zeker als trophies gerelateerd zijn aan story missies die er nog niet zijn.

ye-roon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:46:
Hmmm, het gaat hopelijk niet zo zijn dat de singleplayer story unlocked in fasen. Ik begrijp de appeal daarvoor, zeker voor financieel vlak, want je laat mensen langer spelen dus meer kans dat ze geld uit geven. Maar ik wil toch wel graag het verhaal uitspelen en als ik steeds een maand moet wachten op een nieuw deel denk ik dat ik heel snel afhaak. Zeker als trophies gerelateerd zijn aan story missies die er nog niet zijn.
Dan hadden ze dat wel van te voren gecommuniceerd, en trophies mogen van Sony helemaal niet in de base game zitten als ze voor DLC zijn, die worden altijd later toegevoegd ;)

Het hoofdverhaal zit natuurlijk gewoon in de basis game en de rest is extra content.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DigitalError schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:59:
[...]

Het hoofdverhaal zit natuurlijk gewoon in de basis game en de rest is extra content.
En daar hoef je niet extra voor te betalen :)

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19:27

Kasai

Legendary

Hou op hoor, ik kan maar zoveel hype handelen. Is het al 22 februari?

De meeste van mijn boy's zijn niet zo hyped, dus ik zoek nog mensen om mee te spelen op de pc. Wie mag ik toevoegen?

Atlas#22744

om 17.00 uur is er een AMA zeiden ze vannacht op Twitter, ik heb het idee dat het gewoon op Twitter is maar anders post ik nog wel een link naar de betreffende site zometeen.

https://twitter.com/hashtag/AMAAAA?src=hashtag_click

Samenvatting op reddit: https://www.reddit.com/r/..._we_learned_from_the_ama/

DigitalError wijzigde deze reactie 07-02-2019 18:25 (32%)

• ye-roon

ye-roon

knaak

DigitalError schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:20:
om 17.00 uur is er een AMA zeiden ze vannacht op Twitter, ik heb het idee dat het gewoon op Twitter is maar anders post ik nog wel een link naar de betreffende site zometeen.

https://twitter.com/hashtag/AMAAAA?src=hashtag_click

Samenvatting op reddit: https://www.reddit.com/r/..._we_learned_from_the_ama/
Klinkt allemaal best logisch :)

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:51

prutser001

Origin - Silence81

NikkiNailz schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:58:
Ik ben er ook niet echt kapot van en dat komt met name door de combat. Wapens voelen niet lekker aan en je krijgt weinig feedback als je iets raakt. Ook lijken ze niet echt viable omdat de javelin powers zo veel krachtiger zijn. Hierdoor is het echt "schieten totdat het balkje leeg is" en minder een echt gevecht. Dit doen titels and Destiny en The Division in mijn ogen toch beter. Het feit dat de enemies weinig doen behalve schieten draagt hier ook aan bij.

Daarnaast heb ik grote vraagtekens bij de endgame content en de monetization strategie die EA gaat hanteren.

Ik wacht de beta van The Division 2 nog even af maar mijn voorkeur gaat op dit moment naar die titel en niet naar Anthem. Op dit moment zijn er nog teveel vraagtekens en twijfels die de demo's niet konden wegnemen.
Ik vond de wapens juist wel leuk, zeker de shotgun en single shot sniper. (Namen ontgaan me compleet). Ik vind juist dat bij b.v. de Colossus de powers (railgun) onder deed voor de sniper. Special = 3 schoten ~ 2-8K dmg per shot waar de sniper = 5 schoten en 5-13K per (Hoogste nummers zijn weakpoint). Ik hoorde een hoop mensen klagen over het vliegen, de mensen die Warframe/D2 spelen hadden geen problemen met vliegen alleen het onderwater gedoe.

En toevallig gister Division 2 gedaan, elke keer werden we eruit geknald zodra we de trap op liepen, 4 pogingen en maar opgegeven.

Ja en ik vraag me ook af hoe EA z'n smerige vingers in de pot gaat stoppen.... Maar je hoeft niets te kopen he..

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:47
Interessant puntje uit de AMA:

Save files can be carried over to next gen consoles.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

prutser001 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:04:
[...]

Ja en ik vraag me ook af hoe EA z'n smerige vingers in de pot gaat stoppen.... Maar je hoeft niets te kopen he..
Dat is een erg slecht argument bij looter shooters. Je speelt daar, zeker in de end game, voor loot. En als items met normaal grinden haast niet te krijgen zijn omdat ze de verkoop willen stimuleren is dat wel degelijk nadelig voor spelers die geen geld willen uitgeven.

En dat geld ook als het enkel om cosmetics gaat, een deel van de grind is tenslotte ook voor de looks.
Poulske schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:19:

Ja dat zag ik ook staan ja, las laatst ook al dat er devkits naar devs zijn gestuurd door Sony voor de nieuwe PlayStation dus ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren maar we kunnen in ieder geval makkelijk door blijven spelen dus.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt beetje aan de context van de vraag, als het hypothetisch is, zegt het vrij weinig. Andere kant ligt het puur aan Sony welke manier zij een nieuwe console neer gaan zetten, dat net als bv D3 er wel een migratie-tool komt, maar geen directe 'speel verder op'.

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15-02 14:39
SinergyX schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:43:
[...]

Ligt beetje aan de context van de vraag, als het hypothetisch is, zegt het vrij weinig. Andere kant ligt het puur aan Sony welke manier zij een nieuwe console neer gaan zetten, dat net als bv D3 er wel een migratie-tool komt, maar geen directe 'speel verder op'.
Nou de vraag is eigenlijk ook als volgt. Next gen consoles komen over een kleine 2 jaar. Gaat deze game dan echt 2 jaar mee als een service based game of gaan ze net als Destiny over op een vervolg? Daar weten we niets vanaf dus zegt zo'n statement ons helaas vrij weinig. Het enige wat ze hiermee lijken te zeggen is dat ze de game voor een langere tijd in leven willen houden (intentie). Wat op zich logisch lijkt aangezien dit een nieuwe AAA franchise moet worden voor Bio/EA.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deze vond ik ook erg intressant denk wel de beste :+

If you want to be thicc boi like Colossus, do 100 pushups, 100 situps, 100 squats, and run 10K.

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Ik zit nog erg te twijfelen tussen The Division 2 en Anthem. Nu kwam ik laatste deze Video tegen. YouTube: Grandmaster Stronghold COMPLETE! Anthem End Game Content!

En vroeg mij af of het echt 20 minuten per boss!!!??? Gaat zijn. Of zijn ze gewoon zwaar undergeared? Ik neig momenteel iets meer naar Anthem. Maar heb geen zin om later 20 minuten per boss te doen.

En nu ik toch bezig ben met vragen stellen😀. De daily/weekly/monthly quests. Kan je daar ook een geoot gedeelte solo van doen? Of is alles TeamWork? Want er zijn gewoon avonden bij waarbij ik niet wil praten/luisteren naar iemand en gewoon lekker mijn ding wil doen

• Ambition88
loki504 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:08:
Ik zit nog erg te twijfelen tussen The Division 2 en Anthem. Nu kwam ik laatste deze Video tegen. YouTube: Grandmaster Stronghold COMPLETE! Anthem End Game Content!

En vroeg mij af of het echt 20 minuten per boss!!!??? Gaat zijn. Of zijn ze gewoon zwaar undergeared? Ik neig momenteel iets meer naar Anthem. Maar heb geen zin om later 20 minuten per boss te doen.

En nu ik toch bezig ben met vragen stellen😀. De daily/weekly/monthly quests. Kan je daar ook een geoot gedeelte solo van doen? Of is alles TeamWork? Want er zijn gewoon avonden bij waarbij ik niet wil praten/luisteren naar iemand en gewoon lekker mijn ding wil doen
Ik ken letterlijk geen 1 game waar alleen een boss 20 minuten duurt, dan ben je idd zwaar undergeared.

10 minuten klinkt meer plausibel.

spelers moeten natuurlijk ook wennen aan de mechanics/rotations van bosses he.

De eerste keer dat ik de stronghold met de spin op normal deed waren we denk ik ook wel 15 minuten bezig, terwijl ik hem wat rondjes later op hard binnen 7/8 minuten down had met een goed team.

Ambition88 wijzigde deze reactie 08-02-2019 17:15 (12%)

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:34

Huh 20 minuten per boss is toch juist heel normaal in een MMO setting? Goede endgame is een soort dans waarbij slechts een beperkt aantal fouten gemaakt mag worden en om dat spannend te houden moet die tijd gerekt worden.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Over die daily/weekly/monthly quests kunnen we nog weinig zeggen aangezien we die niet gezien hebben, maar ik gok dat je die wel redelijk solo kunt doen als het iets is in de trend van: maak x kills met een bepaalde javelin ofzo.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat was in principe ook mijn twijfel maar ik blijf lekker bij Anthem. Net de Division 2 beta "uitgespeeld" en voor mijn persoonlijk heb ik momenteel meer zin in Anthem. Het voelt wat vernieuwender zeg maar.

De vibe van division 2 voelt een stuk minder aan dan die division 1 gaf imho. Dat besneeuwde NewYork vond ik wat toffer.

Wil je per se PVP dan moet je wel voor division gaan want anthem heeft dat in het begin nog niet. En ook niet 100% zeker dat het wel komt.

De bosses in Anthem kunnen lang duren maar als je geared bent dan gaat het een stuk sneller dan 20 minuten ja. al hebben wij alleen de difficulties Normal en Hard kunnen proberen. Eigenlijk wil je natuurlijk Grandmaster 3 doen maar dat schijnt dus inderdaad een heel erg pittig niveau te zijn. Maar dat blijft een beetje de vraag of het moeilijk blijft als je hele party vol geared is.

Je kan opzich dingen solo doen maar voornamelijk ben je wel gebonden aan de groep. Strongholds (dungeons) en Freeplay zijn automatisch matchmaking en kan je niet solo instappen. de losse missies kan je wel gewoon solo doen al is het makkelijker natuurlijk als je het met meerdere doet.

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:41:
[...]

Dat was in principe ook mijn twijfel maar ik blijf lekker bij Anthem. Net de Division 2 beta "uitgespeeld" en voor mijn persoonlijk heb ik momenteel meer zin in Anthem. Het voelt wat vernieuwender zeg maar.

De vibe van division 2 voelt een stuk minder aan dan die division 1 gaf imho. Dat besneeuwde NewYork vond ik wat toffer.

Wil je per se PVP dan moet je wel voor division gaan want anthem heeft dat in het begin nog niet. En ook niet 100% zeker dat het wel komt.

De bosses in Anthem kunnen lang duren maar als je geared bent dan gaat het een stuk sneller dan 20 minuten ja. al hebben wij alleen de difficulties Normal en Hard kunnen proberen. Eigenlijk wil je natuurlijk Grandmaster 3 doen maar dat schijnt dus inderdaad een heel erg pittig niveau te zijn. Maar dat blijft een beetje de vraag of het moeilijk blijft als je hele party vol geared is.

Je kan opzich dingen solo doen maar voornamelijk ben je wel gebonden aan de groep. Strongholds (dungeons) en Freeplay zijn automatisch matchmaking en kan je niet solo instappen. de losse missies kan je wel gewoon solo doen al is het makkelijker natuurlijk als je het met meerdere doet.
Ik heb ook de beta van The Division gedaan gisteren en vandaag maar ik krijg toch meer een gevoel van: ohja dat was The Division, dat heb ik al gedaan :P

Anthem daarintegen voelde geheel nieuw en spannend :P dus ik ben blij met m'n keuze om vol op Anthem te gaan.

Ze weten het weer lekker te hypen..
https://twitter.com/anthemgame/status/1093902599965700097

DigitalError wijzigde deze reactie 08-02-2019 17:46 (3%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DigitalError schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:45:
[...]

Ik heb ook de beta van The Division gedaan gisteren en vandaag maar ik krijg toch meer een gevoel van: ohja dat was The Division, dat heb ik al gedaan :P

Anthem daarintegen voelde geheel nieuw en spannend :P dus ik ben blij met m'n keuze om vol op Anthem te gaan.

Ze weten het weer lekker te hypen..
https://twitter.com/anthemgame/status/1093902599965700097
Ja dat dus. Alsof je het allemaal al is gespeeld had.

Ik ben zoo blij dat ik momenteel niet meer hyped ben :P heb er gewoon erg zin in maar door de release van Apex zit ik gewoon rustig de tijd uit tot de 15e =p

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:49:
[...]

Ja dat dus. Alsof je het allemaal al is gespeeld had.

Ik ben zoo blij dat ik momenteel niet meer hyped ben :P heb er gewoon erg zin in maar door de release van Apex zit ik gewoon rustig de tijd uit tot de 15e =p
Ja het is wel een lekkere afleiding, goed getimed :P
Maar ik ben nog steeds hyped :P

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-02 23:13
Ik wil de sfeer hier niet verpesten maar wat zijn de grote verschillen met Anthem en Destiny?
En welke vinden jullie beter?
Ik vind Destiny wel leuk maar vind het na een uurtje spelen wel genoeg, het verveelt me snel... ga ik dit bij Anthem ook hebben?

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Valdourian schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:17:
Ik wil de sfeer hier niet verpesten maar wat zijn de grote verschillen met Anthem en Destiny?
Ik vind Destiny wel leuk maar vind het na een uurtje spelen wel genoeg, het verveelt me snel... ga ik dit bij Anthem ook hebben?
dat vermoed ik dan wel ja. Ik vind het na al die tijd nog steeds niet echt te vergelijken ondanks dat vele dat doen. Destiny focussed op Gunplay en bij Anthem is het meer je abilities er omheen imo.

Maar net als in Destiny moet je inderdaad gewoon steeds betere gear farmen en ja als dat je nou eenmaal minder ligt dan denk ik niet dat Anthem wel erg leuk voor je is als je er met Destiny zo gauw klaar mee bent.

Dan is de vraag wat het je waard is om zo'n game te kopen.. Ik zou het prima vinden om een game te komen waar ik bijv 2 maanden plezier mee heb. Het level proces en early game wanneer iedereen nog "noob" is vind ik altijd leuk. En ook al zou ik het na 2 maanden dus zat zijn vind ik het worth om de game te kopen.

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Valdourian schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:17:
First person tegen over third person?
Echt vliegen ipv half zweven?

Maar beide zijn een MP looter shooter. En ja dat ik gear farmen iets sterker worden en dan een moeilijkere versie doen. Tot je er klaar mee bent.

• prutser001

prutser001

Origin - Silence81

Tsurany schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:24:
[...]

Dat is een erg slecht argument bij looter shooters. Je speelt daar, zeker in de end game, voor loot. En als items met normaal grinden haast niet te krijgen zijn omdat ze de verkoop willen stimuleren is dat wel degelijk nadelig voor spelers die geen geld willen uitgeven.

En dat geld ook als het enkel om cosmetics gaat, een deel van de grind is tenslotte ook voor de looks.
Ik snap wel wat je bedoelt maar inderdaad, als er dingen zijn die je alleen voor echt geld kunt krijgen zou ik dat ook niet leuk vinden, stel je doet een hoop moeite om X te krijgen maar Y kost 20 euro en ziet er beter uit.

Ik ben erg benieuwd naar wat ze precies gaan doen, maar we zullen het zien.

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oke in die trailer met je headset op max is het wel hype XD

GrandMaster 2 & 3 toch beschikbaar vanaf launch (mits je level 30 bent)

https://twitter.com/BenIrvo/status/1093956308036972549

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18:23
Tweakers community verzoek ingediend (ps4) Voor het eerst dat een 3d person view mij heeft weten te boeien. Ik snap er nog niet alles van want ik speel dit soort spellen eigenlijk nooit.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DigitalError schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:55:
GrandMaster 2 & 3 toch beschikbaar vanaf launch (mits je level 30 bent)

https://twitter.com/BenIrvo/status/1093956308036972549
Nice! ik hoop niet dat ze het plan hadden dit eerst te locken omdat je anders " te snel" door de content zou gaan. Dan vrees is het ergste voor onze diehard spelers :P

Wel beter dat ze het niet achter zo'n wekelijkse lock gooien zoals je in destiny had. Althans voor zover we weten niet =p

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:49:
[...]

Nice! ik hoop niet dat ze het plan hadden dit eerst te locken omdat je anders " te snel" door de content zou gaan. Dan vrees is het ergste voor onze diehard spelers :P

Wel beter dat ze het niet achter zo'n wekelijkse lock gooien zoals je in destiny had. Althans voor zover we weten niet =p
Het was te ongebalanceerd, maar dat hebben ze dus gefixed voor de release dus kunnen ze het meteen beschikbaar maken las ik net.

8)

DigitalError wijzigde deze reactie 09-02-2019 18:07 (7%)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Besteld bij Bol.c, laat maar komen 22Feb 8)

Kijk ook wel uit naar de 15de, ben benieuwd te lezen naar eerdere ervaringen, heb het meeste op reddit nu wel gelezen denk ik.

Toegegeven, ben op een hoop games vaak snel uitgekeken en verwacht eigenlijk niet dat ik endgame ga halen, desondanks toch wel een beetje hyped, zal me al genoeg vermaken met het costumizen alleen al en ben benieuwd wat voor creaties ik tegen ga komen in-game.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gelukkig dat MS vooraf nog een mailtje stuurt dat een preorder binnenkort wordt afgeschreven, ik had dus blijkbaar de LoD versie in pre-order :X Zo blij ben ik ook weer niet met de game :P

Ik wacht toch even af met de normale, met name hoe latere content eruit komt te zien, of ik hem alsnog later ga kopen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:41:
[...]

Freeplay is toch ook solo te doen? Was in de demo uitgeschakeld maar je kon het aanvinken dat je niet in een groep geplaatst wilt worden.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:38:
[...]

Freeplay is toch ook solo te doen? Was in de demo uitgeschakeld maar je kon het aanvinken dat je niet in een groep geplaatst wilt worden.
maar dan nog zullen er 3 anderen aanwezig zijn in je sessie, dat hebben ze namelijk ook verteld ;)

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:38

m0nk

16-09-2003 15.15

Sipio schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:10:

Toegegeven, ben op een hoop games vaak snel uitgekeken en verwacht eigenlijk niet dat ik endgame ga halen, desondanks toch wel een beetje hyped, zal me al genoeg vermaken met het costumizen alleen al en ben benieuwd wat voor creaties ik tegen ga komen in-game.
Hier hetzelfde, gelukkig kreeg ik de game "gratis" bij mijn RTX2070. Ben benieuwd of ik de endgame ga halen ook.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Lekker Ventje
  • Nu online
DigitalError schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:55:
[...]

maar dan nog zullen er 3 anderen aanwezig zijn in je sessie, dat hebben ze namelijk ook verteld ;)
Ik meen me te herinneren dat er in de squadtab als je net in je javelin stapt een mogelijkheid aan kunt vinken om alleen op pad te gaan. Benieuwd wat voor functie dat dan was.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:14:
[...]

Ik meen me te herinneren dat er in de squadtab als je net in je javelin stapt een mogelijkheid aan kunt vinken om alleen op pad te gaan. Benieuwd wat voor functie dat dan was.
Ja je kunt wel solo gaan, als in: dan kom je niet in een squad maar zit je gewoon met 4 andere solo's in de wereld :P

• Lekker Ventje
  • Nu online
Wat is dat voor een lomp iets? Heb er met de demo weinig van gemerkt dat vreemden dan ook uit zichzelf samen gaan spelen.

Lekker Ventje schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:41:
Wat is dat voor een lomp iets? Heb er met de demo weinig van gemerkt dat vreemden dan ook uit zichzelf samen gaan spelen.
Ik gok dat aangezien die mensen dan in dezelfde sessie zitten, ze wel meetellen voor je Alliance bonus aan het eind van de week. anders vraag je het even op twitter voor de zekerheid aan bijvoorbeeld @BenIrvo

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ah oke dat wist ik niet. dacht dat je altijd met alleen een team of randoms free-play in kon.

5 dagen nog. Toch begint het aftellen :P

Ricmaniac schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:56:
Ah oke dat wist ik niet. dacht dat je altijd met alleen een team of randoms free-play in kon.

5 dagen nog. Toch begint het aftellen :P
hou eens op zeg, wij op de Playstation hebben niet eens de mogelijkheid voor early access |:( :P

Michael Gamble (lead producer) heeft nog een paar tips voor je gaat beginnen:

De Tweet bekijken van @GambleMike: https://twitter.com/Gambl.../1094754109792477184?s=09

DigitalError wijzigde deze reactie 11-02-2019 05:38 (20%)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Dat Alliance systeem is mij nog niet helemaal duidelijk, meen zoiets gelezen te hebben dat het niet een bepaalde groep is die je kunt joinen maar dat het personen zijn in je friends list?
En dat je daarvan een gedeelte coins krijgt van diegenen die een bepaalde periode het meest gespeeld hebben? Ik speel sinds een paar maanden pas op de xbox en heb nog helemaal niemand in mijn friends list, laat staan dat ze ook nog Anthem spelen.

Ik denk dat mijn Javalin een roestbak wordt :P

• prutser001

prutser001

Origin - Silence81

Sipio schreef op maandag 11 februari 2019 @ 07:16:
Dat Alliance systeem is mij nog niet helemaal duidelijk, meen zoiets gelezen te hebben dat het niet een bepaalde groep is die je kunt joinen maar dat het personen zijn in je friends list?
En dat je daarvan een gedeelte coins krijgt van diegenen die een bepaalde periode het meest gespeeld hebben? Ik speel sinds een paar maanden pas op de xbox en heb nog helemaal niemand in mijn friends list, laat staan dat ze ook nog Anthem spelen.

Gewoon even je tag ofzo hier plaatsen, of op discord kijken (tweakers) misschien dat je daar wat mensen kan vinden.

Maar moet zeggen dat dat nogal vaag klinkt. Extra 'coins' zijn altijd goed natuurlijk :P

• ye-roon

ye-roon

knaak

Die launch trailer <3

Ik zal vanavond thuis is kijken voor die tweakers community en welke discord hebben we het over? Er zijn er een aantal met een tweakers logo in m'n lijst.

en nog maar 11 dagen joh, wow, had niet door dat het al zo snel was. Precies wanneer het event van MHW stopt. Nog even gold rank worden in League voor die tijd en I'm set :D Interceptor here I come en vanaf moment 1 op Hard denk ik, ik vond het niet heel pittig in beta zelfs op hard.

Sipio schreef op maandag 11 februari 2019 @ 07:16:

Het geldt ook voor alle spelers die je tegen bent gekomen in je sessies dus dan valt het wel mee ;)

• Rutger M
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-02 11:57
Zag op YouTube dat ze grandmaster 3 difficulty zouden hebben aangepast, van 3100% hp terug naar 950%. Is nogal een verschil...

Die 3100% was ook wel absurd hoog imho.

PSN: Tripp0r

Rutger M schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:10:
Zag op YouTube dat ze grandmaster 3 difficulty zouden hebben aangepast, van 3100% hp terug naar 950%. Is nogal een verschil...

Die 3100% was ook wel absurd hoog imho.
Ja het was compleet uit balans, daarom zou het eerst ook niet vanaf launch beschikbaar zijn. Maar dat hebben ze dus gefixed.

• ye-roon

ye-roon

knaak

DigitalError schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:09:
[...]

Ja het was compleet uit balans, daarom zou het eerst ook niet vanaf launch beschikbaar zijn. Maar dat hebben ze dus gefixed.
Kan altijd nog een Grandmaster 4 komen natuurlijk :)

ye-roon schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Kan altijd nog een Grandmaster 4 komen natuurlijk :)
Ja hebben ze ook al gezegd, dat als de spelers het willen dat er later nog tot GM6 toegevoegd kon worden :P

• DrParanoid
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:30
Enig idee hoe laat de release van de pre-release is? 14e vlak voor middernacht?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog maar 4 dagen boys en gals! :)
DrParanoid schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:29:
Enig idee hoe laat de release van de pre-release is? 14e vlak voor middernacht?
voor PC is het 14 januari 23:30 onze tijd (als ik origin moet geloven)

Ricmaniac wijzigde deze reactie 11-02-2019 10:30 (80%)

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True