Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Schuimpje schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Wordt er dan ook daadwerkelijk met seasons gewerkt of?
Niet voor zover ik weet, want dat hebben ze niet gezegd.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11-09 11:39
Even wat toffe customizations van mezelf.

8GUS wijzigde deze reactie 02-02-2019 19:44 (6%)

Papa Probeert Gaming

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14-08 14:43

Schuimpje

Couch Warrior

Anthem, a loading screen adventure!

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

Schuimpje schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:54:
Anthem, a loading screen adventure!
Jij hebt duidelijk vorige week niet gespeeld :+

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:53
Als de crappy PC performance van de demo hetzelfde is als de full game dan hoeft het voor mij al niet meer.
Dikke fail als je ziet dat zelfs high end systemen maar amper 60 fps halen op 1440p high/ultra.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:02:
[...]

Jij hebt duidelijk vorige week niet gespeeld :+
Klopt, had geen pre order voor de demo. Gelukkig maar. Ik heb het net nog een 2e kans gegeven kan 3 keer opnieuw beginnen met een missie omdat elke na het killen van de boss de game crashed. Ga hier geen euro aan uitgeven helaas.. zo’n hype voor iets wat dadelijk met de release nog niet af is

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19-09 12:39
Gadver....dat zwemmen onder water is wel erg naar gedaan. Ik knal tegen alles op.. mn lamp verlicht te weinig ..raak totaal gedesoriënteerd...
Kort om..een stukje onder water zwemmen is voor mij bijna niet te doen.
Meer mensen met een gelijke ervaring ?
Tips om dit gestuntel te verhelpen ?

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Schuimpje schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:15:
[...]

Klopt, had geen pre order voor de demo. Gelukkig maar. Ik heb het net nog een 2e kans gegeven kan 3 keer opnieuw beginnen met een missie omdat elke na het killen van de boss de game crashed. Ga hier geen euro aan uitgeven helaas.. zo’n hype voor iets wat dadelijk met de release nog niet af is
Nee zwemmen is wel echt verrot inderdaad,het lijkt ook alsof mn character het tegenovergestelde doet van wat ik wil.

Ik denk persoonlijk dat de full game wel echt dik word. :)

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:19

Kasai

Legendary

melly schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:43:
Gadver....dat zwemmen onder water is wel erg naar gedaan. Ik knal tegen alles op.. mn lamp verlicht te weinig ..raak totaal gedesoriënteerd...
Kort om..een stukje onder water zwemmen is voor mij bijna niet te doen.
Meer mensen met een gelijke ervaring ?
Tips om dit gestuntel te verhelpen ?
Zet vlieg en zwem sensitiviteit op 100. Anders controller aansluiten, ik heb net mijn ps4 controller aandgesloten en het werkt allemaal veel vloeiender.

Atlas#22744

• 8GUS
Ambition88 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:46:
[...]

Nee zwemmen is wel echt verrot inderdaad,het lijkt ook alsof mn character het tegenovergestelde doet van wat ik wil.

Ik denk persoonlijk dat de full game wel echt dik word. :)
Zwemmen gaan ze aanpassen. Het issue hierbij is dat zodra je het water raakt de controls drie keer zo snel worden. Dat werkt super desotienterend.

Eenmaal aan het duiken gaat het vaak wel.

Papa Probeert Gaming

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:57

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Pfff nu al 2e volledige game crash op de ps4 pro binnen denk 2a3uur..
Draai de nieuwe beta os 6.50 maar mag hopen dat djt niet ermee te maken heeft. Was echt bijna klaar met de stronghold.. geeft me een naar gevoel ivm full game. Want verder speelt leuk en ben geïnteresseerd.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

v8power67 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:48:
Pfff nu al 2e volledige game crash op de ps4 pro binnen denk 2a3uur..
Draai de nieuwe beta os 6.50 maar mag hopen dat djt niet ermee te maken heeft. Was echt bijna klaar met de stronghold.. geeft me een naar gevoel ivm full game. Want verder speelt leuk en ben geïnteresseerd.
Heeft niet met die PlayStation beta te maken, gebeurd namelijk op alle platformen bij verschillende mensen.
Heb het zelf ook 4x gehad gisteren maar ze zijn er van op de hoogte maar dat gaat dit weekend niet meer gefixed worden.
Wel dom dat het vorig weekend gewoon prima liep en nu ineens die bug erin zit 8)7

• darkreptile
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-08 12:39
je kan zo door de muur lopen in de raid. ;)

https://twitter.com/DarkR3ptile/status/1091707536116514817

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

• Ambition88
  • Nu online
Ik vind dit wel een interessant filmpje, gaat over wat je allemaal kunt doen als je lvl 30 bent (endgame content)

Is natuurlijk wel soort van een ''spoiler'' dus als je dat niet wilt weten, niet kijken i guess.

YouTube: Anthem Endgame Gameplay ALL THE INFO & Why I'ts Not Enough Yet (Anth...

• Ambition88
  • Nu online
Net de stronghold op hard gefinished, is blauw de max loot die je kan krijgen in deze demo?

• Ricmaniac
  • Laatst online: 09:34
Ambition88 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 16:43:
Net de stronghold op hard gefinished, is blauw de max loot die je kan krijgen in deze demo?
Ja in de demo wel.. met 19 power

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:19
Game voelt wel beetje saai aan, terwijl de gameplay wel heel lekker is en de wereld er fantastisch uitziet. Vliegen is tof gedaan alhoewel ik nog wel een beetje moet oefenen maar dat is juist wel leuk.
Maar het voelt toch een beetje leeg ofzo, en de hub is echt slecht gedaan met first person (hoezo hier first person terwijl je toch juist je nieuwe gear wil zien als je in zo'n hub aan het chillen bent?) en het houterige rondlopen daar voelt net alsof ze die hub 20 jaar geleden hebben gemaakt en de rest van de game wel gewoon nu:). Alle NPCs zijn ook doodsaai die er rondlopen en zien er echt uit als poppen en beweging totaal niet realistisch.

Nja maar toch is het zo'n grote game dat ik het waarschijnlijk niet kan laten om hem alsnog te kopen, tenzij de reviews echt heel matig gaan zijn, die gaan wel een doorslaggevende rol geven voor mij nu in ieder geval dus ik pre order uhm zeker niet nog.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:14
Vandaag ook de demo gespeeld, heb alle missies gedaan maar niet mijn cup of tea.

De wereld is saai, gameplay eentonig. Het vliegen werkt wel goed maar ik ben een beetje bang dat de game snel gaat vervelen en herhalend wordt.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:09
Ben het met veel kritiek hier wel eens.
Besturing is echt ramp en framerate helpt ook niet mee lijkt het, de wereld is saai en ik voorzie dezelfde issues als met destiny 2, te snel door te weinig content dus herhaling tot er dlc komt etc.

• Ricmaniac
kneusteun schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:21:
Ben het met veel kritiek hier wel eens.
Besturing is echt ramp en framerate helpt ook niet mee lijkt het, de wereld is saai en ik voorzie dezelfde issues als met destiny 2, te snel door te weinig content dus herhaling tot er dlc komt etc.
Maar is herhaling niet met elke looter ?

En hoe weet je nou of het te weinig content is =p die demo is zo kaal als wat.

Diablo is eigenlijk ook continue herhaling maar dat kan je ook blijven spelen doordat je de difficulty omhoog gooit

Ricmaniac wijzigde deze reactie 02-02-2019 17:26 (11%)

Stylze schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:16:
Game voelt wel beetje saai aan, terwijl de gameplay wel heel lekker is en de wereld er fantastisch uitziet. Vliegen is tof gedaan alhoewel ik nog wel een beetje moet oefenen maar dat is juist wel leuk.
Maar het voelt toch een beetje leeg ofzo, en de hub is echt slecht gedaan met first person (hoezo hier first person terwijl je toch juist je nieuwe gear wil zien als je in zo'n hub aan het chillen bent?) en het houterige rondlopen daar voelt net alsof ze die hub 20 jaar geleden hebben gemaakt en de rest van de game wel gewoon nu:). Alle NPCs zijn ook doodsaai die er rondlopen en zien er echt uit als poppen en beweging totaal niet realistisch.

Nja maar toch is het zo'n grote game dat ik het waarschijnlijk niet kan laten om hem alsnog te kopen, tenzij de reviews echt heel matig gaan zijn, die gaan wel een doorslaggevende rol geven voor mij nu in ieder geval dus ik pre order uhm zeker niet nog.
First person in fort Tarsis is misschien gaar omdat de rest wel 3rd person is. Maar nieuwe Gear zien heeft daar niks mee te maken want die zit op je javelin en niet op je character :P

Ook is deze demo oud en uitgekleed en zijn er al meer ingame beelden bekend die een stuk voller Tarsis laten zien met veel dynamiek ;)

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:19
Daar heb je wel een punt idd niet eens aan gedacht haha, maar het voelt zo houterig aan daar dat is wel irritant, hopelijk heb je gelijk en is het in de full versie een stuk beter.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:28
Valdourian schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:17:
Ik hoor veel opmerkingen over herhalingen...
Wat verwachten jullie dan van een looter-shooter?
shoot shoot shoot loot loot loot
Het ding is een beetje dat het vooraf niet helemaal als loot-shooter gepresenteerd is. Daarnaast is het wat mij betreft ook een probleem van het hele genre en/of de gameindustrie: dergelijke shit was 20 jaar geleden ook al prima mogelijk. Je neemt brakke AI (want laten we wel wezen, echt spannend wordt het op dat vlak niet echt), je neemt er veel van en geeft ze veel health en overpowered wapens. Je plakt er een level-sticker op en zodra iemand een hoger level bereikt, geef je ze sterkere wapens en meer health.

Dat maakt dat het al snel herhalend aan voelt en neemt de uitdaging weg. Ja sommigen kunnen helemaal los gaan op de statistieken en 5% effectiever werken door allerlei gear te verzamelen, maar dat maakt het niet een goede game. Dat is zeggen dat schaken een goede game is, maar alleen als je er honderden uren in steekt.

Het is nog steeds zo dat games qua uitdaging niet weten te vernieuwen, ze leggen je alleen allerlei handicaps op, om maar te doen alsof een game uitdagend is. Bij sommige games betekend dat dan dat je hele patronen uit je hoofd moet leren en stuff vaak moet doen om zo om de handicaps heen te werken, maar dat maakt een game imo niet goed.
Ricmaniac schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:25:
[...]

Maar is herhaling niet met elke looter ?

En hoe weet je nou of het te weinig content is =p die demo is zo kaal als wat.

Diablo is eigenlijk ook continue herhaling maar dat kan je ook blijven spelen doordat je de difficulty omhoog gooit
Difficulty omhoog gooien is bij mij niet de definitie van "zo maak je een game goed". Prima als dat je ding is. Maar zie hierboven waarom ik dat niet vind.
kbloem schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:14:
Wat me opvalt is dat de meeste negatieve reacties komen uit solo play.
Dat is ook waarbij je veel moderne coop shooters kunt beoordelen op hoe goed ze werkelijk zijn. Elke game kan leuk zijn om coop te spelen zolang je team maar leuk mee doet. Maar qua gameplay kan het tergend zijn. En het maakt ook dat je goed kunt zien dat de balans van de game gewoon niet goed zit. Dat enkele kern-elementen leuk werken voor coop maar solo is er gewoon weinig aan.
DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:55:
Voor diegene die zeiden dat de wereld saai en eentonig aanvoelde:

"Cataclysms will function similarly to seasonal content found in games like “Fortnite,” with a global change to the map, or what DICE is doing with “Battlefield V’s” Tides of War. These will be time-limited, thematic content that gives BioWare the chance to change how the world looks, feels, and reacts to players. Cataclysm events will only last for a limited period of time and the core experience tied to them will also fit somewhere on the spectrum between a “Destiny” strike and a raid."

bron: https://variety.com/2019/...-hook-players-1203125590/
Als ik de game straks heb, ben ik er in een week of 2 wel doorheen. Dan kunnen ze leuk seizoenen hebben, maar daar wordt de wereld niet beter van. Alleen anders. Je kunt een berg besneeuwd maken, maar dat maakt hem niet meteen interessant. Je kunt er 100 enemies omheen spawnen, maar dat maakt hem niet interessant. De wereld blijft gewoon statisch, bevat veel minder detail dan in de eerste paar trailers en heeft eigenlijk alleen random enemies er rond lopen en voelt dus niet als wereld waar je echt wat gaat bereiken. Zeker niet als je ergens bent geweest en vervolgens spawnen er gewoon weer nieuwe enemies. Wat ook een beetje staat of valt met het verhaal om mij (en velen met mij) bezig te houden.

Ik verwacht ook helemaal niet veel content. Als ik er straks een week mee zoet ben, dan is het veel. Ik verwacht een soort Destiny waarbij er veel werd beloofd, maar als het er eenmaal is, dan valt het gewoon wat tegen en ben je er te snel doorheen om uberhaupt tot dergelijke season-content te komen.

Tides of War veranderd trouwens ook geen drol aan de maps. Het brengt wat nieuwe modi e.d. met zich mee, maar dat is een kwestie van toevoegen. En het maakt een huidige map dus ook niet boeiender. Fortnite doet het leuk door de wereld aan te passen, maar ook die game wordt vrij saai als je hem regelmatig doet. Daarbij voegt het ook allerlei challenges toe, waarbij ik niet verwacht dat Anthem dat echt wekelijks/dagelijks zal blijven doen. Ik hoop het voor je, maar denk het niet

Martinspire - PC, PS4, X1

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:12
@DigitalError ben je trouwens van plan om iets van een tweakers/NL/BE guild te maken?(er even vanuit gaan dat je hem ook gaat spelen). Tot nu toe bevalt de demo mij erg goed.(in tegensteling tot de meeste) ik wacht de division 2 beta even af(hopen dat ik die ook kan proberen). En dan bepalen wie mijn 50/60 euro krijgt.
loki504 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:57:
@DigitalError ben je trouwens van plan om iets van een tweakers/NL/BE guild te maken?(er even vanuit gaan dat je hem ook gaat spelen). Tot nu toe bevalt de demo mij erg goed.(in tegensteling tot de meeste) ik wacht de division 2 beta even af(hopen dat ik die ook kan proberen). En dan bepalen wie mijn 50/60 euro krijgt.
Zodra die mogelijkheid er is ben ik dat inderdaad van plan, maar zoals al gezegd door de devs zit dat er op de launch nog niet in maar alleen dat Alliance systeem.

Op de PlayStation is er wel een Tweakers Anthem Freelancers community die je kunt joinen (mits je op de PS4 speelt natuurlijk).
Ik zal het nieuws van de devs in de gaten houden en zodra er iets bekend is lezen we het hier ;)

• loki504
DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:13:
[...]

Zodra die mogelijkheid er is ben ik dat inderdaad van plan, maar zoals al gezegd door de devs zit dat er op de launch nog niet in maar alleen dat Alliance systeem.

Op de PlayStation is er wel een Tweakers Anthem Freelancers community die je kunt joinen (mits je op de PS4 speelt natuurlijk).
Ik zal het nieuws van de devs in de gaten houden en zodra er iets bekend is lezen we het hier ;)
Top! Ja ik zit op ps4. Helemaal vergeten te melden😀

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik blijf proberen om het leuk te vinden maar helaas.. @DigitalError ik waardeer je enthousiasme maar ik vind het helemaal niks helaas.

Schuimpje schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:16:
Ik blijf proberen om het leuk te vinden maar helaas.. @DigitalError ik waardeer je enthousiasme maar ik vind het helemaal niks helaas.
Dat geeft toch niet, ik vind sommige games ook niet leuk en dat is maar goed ook anders werd het wel een hele dure hobby :P

• Reuzekabouter
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03:37
DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:22:
[...]

Dat geeft toch niet, ik vind sommige games ook niet leuk en dat is maar goed ook anders werd het wel een hele dure hobby :P
Dat is absoluut waar, maar het is gewoon ontzettend zonde hoe weinig aandacht is besteedt aan de PC port want eigenlijk is dit wel precies een van de genres waar ik ontzettend van hou.

De besturing op de PC is gewoon regelrecht een ramp met muis en keyboard. Voor de gein heb ik mijn Xbox One controller eventjes aangezet en voila de besturing is opeens perfect, dit moet gewoon niet mogen bij een gerenommeerd bedrijf als Bioware.

Ik heb misschien niet een hele dikke PC (i5 8400, GTX 1060 6GB), maar ik vind de performance ook maar teleurstellend. Het gaat het horten en stoten zo nu en dan op medium graphics.

Zonde man. Ik wacht het lekker of tot na de release en zie wat mensen ervan zeggen hiero op Tweakers en dan zal ik alsnog het overwegen of Anthem het waard is. Ik hoop dat tegen die tijd het een stuk beter is, want ik heb op zich wel zin in deze game.

• 8GUS
Reuzekabouter schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:42:
[...]

Dat is absoluut waar, maar het is gewoon ontzettend zonde hoe weinig aandacht is besteedt aan de PC port want eigenlijk is dit wel precies een van de genres waar ik ontzettend van hou.

De besturing op de PC is gewoon regelrecht een ramp met muis en keyboard. Voor de gein heb ik mijn Xbox One controller eventjes aangezet en voila de besturing is opeens perfect, dit moet gewoon niet mogen bij een gerenommeerd bedrijf als Bioware.

Ik heb misschien niet een hele dikke PC (i5 8400, GTX 1060 6GB), maar ik vind de performance ook maar teleurstellend. Het gaat het horten en stoten zo nu en dan op medium graphics.

Zonde man. Ik wacht het lekker of tot na de release en zie wat mensen ervan zeggen hiero op Tweakers en dan zal ik alsnog het overwegen of Anthem het waard is. Ik hoop dat tegen die tijd het een stuk beter is, want ik heb op zich wel zin in deze game.
Muis en keyboard werkt prima vind ik hoor. Zelfs vliegen heb ik weinig last mee. Kan beter, maar geen grote issues. Misschien eens wat meer je met je sensitivity spelen?

Papa Probeert Gaming

• luukleeftink
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-09 22:14
Reuzekabouter schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:42:
[...]

Wat versta je onder horten en stoten? Na de demo van vorige week gisteravond Anthem nog even aangeslingerd en het draait naar mijn gevoel prima. Heb nog niet gecheckts met een FPS-counter. Ik draai het op een Ryzen 5 2600, GTX 1060 6GB, 16 GB ram. Resolutie van 2560 x 1440 en als ik het mij goed herinner high graphics.

Game ansich is wel oké. Solo vind ik het maar weinig aan, want er valt weinig te ontdekke. Ik ben meer een Assassins Creed, Witcher figuur. Gisteren met drie anderen een boss aangepakt en dat was wel erg tof. Mooi om te zien hoe, in dit geval, de drie verschillende javalins elkaar aanvullen.

• Campo di Casa
  • Laatst online: 22-09 21:06
Wat een ruk zooi. Vanmorgen ff de demo gedaan op de PS4. Na een half uurtje klapte de game eruit. Was niet erg aangezien ik toch moest stoppen. Vanmiddag nog een aantal keren geprobeerd maar kom er niet meer in. Krijg telkens “error retrieving Anthem live service data”.

Was al niet overtuigd van de beelden die ik had gezien, ook niet echt van het half uurtje uitproberen, maar als een dev geen fatsoenlijke demo kan aanbieden... dan hou ik voor gezien.

PSN ID: campodicasa

• Ricmaniac
Goed ik ben er inmiddels wel uit ! :) ik ga met launch voor mainly de Interceptor.
Demo nu even genoeg gespeeld en wacht lekker tot dat die uit komt.

Hoe de game ook eindigd met of zonder end game content. Levelen en gearen in een nieuwe game waarbij iedereen weer "noob" is vind ik de eerste paar weken toch altijd leuk!

Ricmaniac schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:00:
Goed ik ben er inmiddels wel uit ! :) ik ga met launch voor mainly de Interceptor.

Hoe de game ook eindigd met of zonder end game content. Levelen en gearen in een nieuwe game waarbij iedereen weer "noob" is vind ik de eerste paar weken toch altijd leuk!
Ik ben er ook wel uit, Storm als main en Ranger on the side.
Morgenmiddag en avond ga ik nog wel spelen maar vooral omdat ze gezegd hebben dat er iets gaat gebeuren in de game ;)

• Ricmaniac
DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 23:13:
[...]

Ik ben er ook wel uit, Storm als main en Ranger on the side.
Morgenmiddag en avond ga ik nog wel spelen maar vooral omdat ze gezegd hebben dat er iets gaat gebeuren in de game ;)
Ja ik kan dan niet spelen. Hoop niet dat het iets is als in dat je nog wat extra's krijgt zoals een skin als je daar bij was =p

Ricmaniac schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 23:15:
[...]

Ja ik kan dan niet spelen. Hoop niet dat het iets is als in dat je nog wat extra's krijgt zoals een skin als je daar bij was =p
Dat denk ik niet aangezien het voor een groot deel van de wereld al erg laat is op dat moment.

• Reuzekabouter
luukleeftink schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:18:
[...]

Wat versta je onder horten en stoten? Na de demo van vorige week gisteravond Anthem nog even aangeslingerd en het draait naar mijn gevoel prima. Heb nog niet gecheckts met een FPS-counter. Ik draai het op een Ryzen 5 2600, GTX 1060 6GB, 16 GB ram. Resolutie van 2560 x 1440 en als ik het mij goed herinner high graphics.
Met horten en stoten bedoel ik een niet stabiele 60 fps wat ik met shooters toch wel ontzettend belangrijk vind. Anders krijg ik motion sickness, snap je?. Anthem draait op 1080p op medium graphics.

FPS wordt gemeten met MSI Afterburner en het grappige is dat ondanks het programma beweerd dat het op 60fps draait dit op sommige momenten zeker niet het geval is. Wat voor Voodoo magie Anthem op mijn PC doet is een raadsel, maar om een of andere reden lijkt MSI Afterburner het niet goed te meten. Heel vreemd; ik heb dat nog niet eerder gezien.

Reuzekabouter wijzigde deze reactie 03-02-2019 01:22 (5%)

• loki504
@Reuzekabouter heb je ook naar de frametime(zo heet dat geloof ik). Gekeken. Want dat kan ook voor rare dingen zorgen.

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-09 15:04
Ik speel zelf op een PS4 Pro en ik zag een fimpje met geklaag over framerate. Die fluctueerd dus van 28-32. Ligt het aan mij, mn leeftijd of is het gewoon klagen over cijfertjes want ik zie het niet. Ik heb een SSD erin zitten, misschien maakt dat wat verschil..

Maar ik zit net dus ook een lifestream te kijken van Destin van IGN. Ze zitten met het zelfde verveelde gezicht als ik de Stronghold nog een keer te spelen. Als je het mij vraagt is de balans in de demo gewoon niet goed. De loot drops zijn natuurlijk hoger maar ik heb daardoor het idee dat hard mode veel te makkelijk is. Hoop dat die balans in de game beter is. Ze zijn vanuit de gedachte van endgame gaan ontwikkelen maar ik hoef nou ook niet in 20 uurtjes naar level 30 te vliegen.

Daarbij hoop ik dat je in de volledige game ook missies kan herhalen. Met zo’n shooter die je met vrienden doen, net als Destiny mis je natuurlijk door al het gelul in de party story elementen. Zou fijn zijn als je die alleen in alle rust nog een keer over zou kunnen doen. In de demo moet je namelijk maar geluk hebben dat je op het juiste moment een random missie joined. Ik ben al meerdere keren tijdens de “puzzle” gejoined.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ricmaniac schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:00:

Ik sluit me bij je aan, Interceptor is echt leuk om te spelen.

Heb met een maat op zijn account ook even de storm unlocked, ook dat is gaaf, maar ergens vind ik die lame :+ Ranger is ondanks dat ie niks bijzonders heeft toch ook erg leuk om te spelen, Colossus zal ik mee moeten wachten tot de game uit komt.

Voor de rest speelt de game echt super leuk weg, vooral het combo systeem is erg interessant. Met mijn ranger is het zo simpel als een frost nade en energy blast, maar met de interceptor is het wat complexer doordat ik nog vrij weinig abilities heb. Heb alleen nog niet kunnen uitproberen met andere spelers.

Atlas#22744

• LompeLars
  • Registratie: april 2015
  • Nu online
Heeft er iemand problemen met de colossus als in, niet echt tanky voor een tank?

• Streepje
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:17

Streepje

noem me maar Streepje

mijn ervaring met de demo.

Spel speelt lekker weg als je eenmaal kan blijven spelen, ik heb vrij veel crashes to desktop gehad
het vliegen vond ik vrij lastig, als je de muis iets te ver beweegt vlieg je zo een andere kant op
Het onderwater vliegen vond ik ronduit k*t
De menus zijn voor mijn gevoel erg moeilijk en onduidelijk, met de muis ergens opklikken werkte voor mij niet en dus moest ik ineens weer de enter toets en pijltjes gebruiken.

Momenteel twijfel ik dus ook enorm of ik het spel wel ga kopen of niet, Denk dat ik maar even een paar weken wacht en dan eens de reviews bekijk

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Ricmaniac
LompeLars schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:01:
Heeft er iemand problemen met de colossus als in, niet echt tanky voor een tank?
Gebruik je je schild wel goed?
Je kan bijvoorbeeld vliegen etc terwijl je je schild voor je houd. En het is mod afhankelijk.
Met de juiste mods heb je een HP daar zeg je u tegen en kan je echt amper dood.

Idealistisch tank jij een aantal mobs met je schild en maken je team mates ze af.

Maar ook solo kan je prima met de colossus spelen als je wat betere mods hebt

• kbloem
Een colossus moet je ook wel van de juiste components voorzien in de forge. Zet zwaar in op health en shield components als je als echte tank middenin het gevecht wilt zitten.
Komt omdat de Colossus geen echte tank is :P
Op reddit klagen mensen hier ook over en devs hebben al gezegd dat ze wat aanpassingen gaan maken omdat iedereen er nu vanuit gaat dat de Colossus een tank is :+

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:53
Het lijkt mij wel tanky als je de combos aan elkaar kunt rijgen.

• Vortigen
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:16
Fijn dat ik de demo gratis heb kunnen spelen. Ik wilde primair weten of mijn pc het kon draaien. En dat lukt aardig.
M'n oude 970 OC kan met wat tweaks in het menu de game aan. (mix tussen vooral high en wat medium).

Gameplay kan ik niks over zeggen. Heb t zojuist maar een uurtje gespeeld.
Na wat stuntelen om de eerste missie proberen te laten launchen (no clue waarom het de eerste paar keer niet lukte en ik daarna ineens in een groep zat. Vind de menu's erg onduidelijk. Dit kan wennen zijn natuurlijk) heb ik me redelijk vermaakt.
Vliegen met m+k is wel raar...maar dit schijnt verbeterd te zijn voor de release. Een shooter op de PC ga ik namelijk NIET met een controller spelen :)

Ik wacht de reviews af na release en hou de streamers in de gaten die het op 15 feb gaan spelen.

Vooralsnog ben ik meer geintereseerd in Metro Exodus die toevallig op dezelfde datum uitkomt.
Maar Anthem blijft op mijn radar staan want dit zou best wel eens een leuke looter/shooter kunnen worden als je met een groep vaste mensen kan spelen.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Volg dit topic al een poosje en dacht eigenlijk dat dit geen game voor mij is mede vanwege dat ik nog niet zo heel erg lang een xbox heb, dus ook nog geen vrienden erop, had ze op de base PS4 wel maar die staat nu in de slaapkamer dus de one x is mijn main console op het moment mede vanwege 4k.

Maar heb dit weekend de demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik het tot zover echt een heerlijke game vind.
Het vliegen is echt mooi gedaan vind ik en de wereld is echt prachtig imo.

Ook het costumizen van de Javalin is mooi en ben elke keer weer benieuwd hoe anderen de Javalin aangekleed hebben.

Heb de missies met randoms gespeeld en moet zeggen dat dat gewoon erg leuk was.
Ook in freeplay, beetje die emotes naar elkaar doen lol :+

Ik kijk echter maar tegen 1 ding enorm op en dat is dat ik verschrikkelijke angst heb voor spinnen (ja ik weet het zijn maar pixels blah blah hahah lol bang voor een paar pixels etc etc, ja sorry het is best beschamend ik weet het maar ik kan het niet zo goed onder woorden brengen waarom.
Ik durf dus ook de stronghold eigenlijk niet te doen, het scheelt wel dat het geen first person is en ik denk dat het ook minder erg is omdat er andere spelers bij zijn die ook los gaan op die beesten maar toch heb ik het nog niet aangedurfd.

Ik kwam in mijn eentje tijdens freeplay een aantal Schorpioenen tegen en dat triggerde mijn angst ook al een beetje.

Ik hoop dus eigenlijk dat in de full game niet heel veel spider bosses zitten eigenlijk, maar ondanks dit zit ik er toch wel aan te denken om deze game te kopen tijdens release, zoals gezegd vind ik de wereld en het vliegen etc ontzettend mooi.

Was eigenlijk ook erg geïnteresseerd in Metro exodus maar heb daar al wat video's van bekeken en dat gaat denk ik niks worden met die spinnen mede doordat dat wel first person is.

Zal er nog eens goed over nadenken maar deze game speelt echt lekker weg verder (y)

Net level 12 geworden en ga nog even met de colossus spelen.

Sipio wijzigde deze reactie 03-02-2019 13:56 (4%)

• LompeLars
  • Registratie: april 2015
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:23:
[...]

Gebruik je je schild wel goed?
Je kan bijvoorbeeld vliegen etc terwijl je je schild voor je houd. En het is mod afhankelijk.
Met de juiste mods heb je een HP daar zeg je u tegen en kan je echt amper dood.

Idealistisch tank jij een aantal mobs met je schild en maken je team mates ze af.

Maar ook solo kan je prima met de colossus spelen als je wat betere mods hebt
Ik gebruik me schild wel. Maar dat ding neemt alleen dmg op van de voorkant. En ik heb het gevoel dat hij net zo veel dmg neemt als de normale energie schilden van de andere 3 javelins. Maar die zijn 360 graden en auto regen + je kan gewoon schieten. Iets wat niet kan als je je schild deployed van je colossus. Al met al vind ik het een slechtere klungelige versie en je krijgt er niks voor terug.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deze demo is van pakweg een halfjaar geleden, en een must-see imo:

Echt wel een COMPLEET andere ervaring dan de demo doet vermoeden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• kbloem
boe2 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:46:
[YouTube: Anthem Full Gameplay Demo — E3 Best Action Game Winner]
Wat graphics betreft bedoel je?

• Ricmaniac
boe2 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:46:
[YouTube: Anthem Full Gameplay Demo — E3 Best Action Game Winner]
Hoezo compleet anders though. Graphics zijn zeker wat anders maar hun spelen donders traag zeg maar. ik liep amper gewoon over de grond zonder te springen of te dashen haha.

Maar buiten dat is het toch gewoon de stronghold zoals wij hem ook hadden?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ricmaniac schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:21:
[...]

Hoezo compleet anders though. Graphics zijn zeker wat anders maar hun spelen donders traag zeg maar. ik liep amper gewoon over de grond zonder te springen of te dashen haha.

Maar buiten dat is het toch gewoon de stronghold zoals wij hem ook hadden?
Als je de helft van de video skipt zodat je enkel het deel ziet dat in de demo zit wel ja...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 18:37
boe2 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:27:
[...]

Als je de helft van de video skipt zodat je enkel het deel ziet dat in de demo zit wel ja...
Dat is toch exact wat je nu speelt? De demo is een klein stukje van de game? :?

• Reuzekabouter
@loki504 Dat is hetzelfde, of bedoel je iets anders?

• fuqua
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:41
is er al bekend hoe de wereld in elkaar steekt met anthem ? is het bijvoorbeeld 1 open wereld zoals zelda: botw / fortnite of meer grote levels zoals bij Destiny 2 ?

• Ambition88
  • Nu online
Iemand enig idee hoelaat die extra info of wat het ook mag zijn is?

sowieso vandaag toch?

Ambition88 wijzigde deze reactie 03-02-2019 15:47 (15%)

Ambition88 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:46:
Iemand enig idee hoelaat die extra info of wat het ook mag zijn is?

sowieso vandaag toch?
Het enige wat ze gezegd hebben is: Sunday afternoon, dus als dat lokale tijd is bij hun is het hier vanaf 19.00 uur pas.

• Ambition88
  • Nu online
DigitalError schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Het enige wat ze gezegd hebben is: Sunday afternoon, dus als dat lokale tijd is bij hun is het hier vanaf 19.00 uur pas.
Ah ben benieuwd of je ingame moet zijn of.. omdat ze zeiden keep playing, lekker vaag.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:14
Zal wel iets van verlenging van de BETA zijn.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Poulske schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:23:
Zal wel iets van verlenging van de BETA zijn.
Dat denk ik niet want ze twitteren net de reguliere eindtijd door ;)
En daarnaast zitten ze al de hele tijd 'opmerkelijke' tweets te maken over dat het weer aan het veranderen is enzo met een knipoog erbij :P

mensen posten al dat er dingen veranderen...
https://www.reddit.com/r/...nts/amqidl/somethings_up/

https://www.reddit.com/r/...e_this_is_what_they_were/

Er spawnen nu Titans in freeroam.

DigitalError wijzigde deze reactie 03-02-2019 18:25 (63%)

even een aparte post voor de outfit :P dan kunnen jullie apart reageren op posts :P

Hier een van de 5 Storm builds die ik heb in de demo:

• loki504
Reuzekabouter schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:08:
@loki504 Dat is hetzelfde, of bedoel je iets anders?
Ik bedoel. YouTube: Why Are Frametimes Important?

Even snel uitgelegt. Als de eerste 50 frame in 30 miliseconden getoont en renterd worden. En de laatste 10 in de andere 30 miliseconden. Zorgt dit ook voor een lag terwijl afterburner zegt je hebt prima 60 FPS.

Vaak genoeg wordt dit met een driver update gefixt. (Als het aan de drivers ligt).

• Ambition88
  • Nu online
Nou ik heb net een uur lang freeplay gespeeld, maar ik ben geen giants tegen gekomen :/

• Kasai

Kasai

Legendary

Mijn bijdrage;

https://tweakers.net/ext/f/M1Ccuh5GrdnMwiqQ3ea1KXkt/thumb.png

Kasai wijzigde deze reactie 03-02-2019 19:58 (4%)

Atlas#22744

Ambition88 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:56:
Nou ik heb net een uur lang freeplay gespeeld, maar ik ben geen giants tegen gekomen :/
ik ook nog niet helaas -O-

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ben net 2 giants tegengekomen, maar toen liep mijn game vast :(

Atlas#22744

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:32
Ambition88 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:56:
is dat het speciale van 7 uur? Ik ben vorige week al giants tegenkomen in grotten in de freeroam wereld...

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-09 23:25

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Voor de mensen die een GTX 960 hebben en benieuwd zijn van de FPS:

Mijn specs:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 197,23€ 197,23
1Asus H170 PRO GAMING€ 140,-€ 140,-
1Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 0,-€ 0,-
1Sharkoon T3-W Rood€ 39,04€ 39,04
1Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail€ 119,95€ 119,95
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 28,50€ 28,50
2Crucial CT4G4DFS8213€ 42,-€ 84,-
1Samsung SH-224DB Zwart€ 0,-€ 0,-
1Sharkoon WPM500 Bronze€ 51,95€ 51,95
1Crucial BX100 250GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 660,67

Review Samsung C27H800 Monitor

To easy schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:02:
[...]

is dat het speciale van 7 uur? Ik ben vorige week al giants tegenkomen in grotten in de freeroam wereld...
Lesser ash titans waren dat, er zijn sinds de shaperstorm ook Ancient Ash Titans toegevoegd ;)

• TerrorJaap
  • Laatst online: 07:43
To easy schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:02:
[...]

Maar maar wanneer gebeurt er wat dan? 🤪
Heel holand bakt begint zo, dan is het te laat 😝😋😜

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:32
DigitalError schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:05:
[...]

Lesser ash titans waren dat, er zijn sinds de shaperstorm ook Ancient Ash Titans toegevoegd ;)
ja die idd. Aah oke dan misschien toch eventjes nog kijken ;)
TerrorJaap schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:08:
[...]

Maar maar wanneer gebeurt er wat dan? 🤪
Heel holand bakt begint zo, dan is het te laat 😝😋😜
DigitalError in "[Multi] Anthem"

Net een Ancient Ash Titan ontmoet :P was wel een stukkie zwaarder dan wat we tot nu toe gezien hadden maar daardoor ook erg leuk natuurlijk!

DigitalError wijzigde deze reactie 03-02-2019 20:44 (19%)

Vandaag een paar uurtjes gespeeld en het bevalt goed. Vooraf niet gedacht dat ik het leuk zou vinden, zo'n loot loot loot shooter, maar het vliegen en de abilities zijn echt leuk uitgewerkt en maakt het echt wat unieks.

Ik vraag me alleen af of me dit echt tientallen uren bezig gaat houden. De gameplay is tot nu toe redelijk hetzelfde zodra je wat abilities hebt. Zeker op gunplay gebied mis ik echt variatie, wapens voelen niet echt uniek aan. Wellicht even met Premier proberen.
https://twitter.com/GambleMike/status/1092156437155897344

Have we talked about reputation challenges? No? OK. Arcanist, Freelancers and Sentinels represent the factions (currently😎) in Anthem. Doing missions, making conversation choices, doing freeplay events all give you specific points for each faction.
Getting those points applies to challenges, which unlock crafting blueprints and other goodies. They also change the look of your personal Fort Tarsis.

There are 3 challenges for each of the factions in the launch game.

In conversations you’ll have to make choices for one faction or another - BUT - you can make up for it by running freeplay or missions

DigitalError wijzigde deze reactie 03-02-2019 21:26 (11%)

• Ambition88
  • Nu online
Ik ben die ancient ash titan ook tegengekomen, valt me op dat het wel allemaal vrij makkelijk is..

De stronghold op hard is ook eigenlijk best een walk in the park na 2/3 keer gedaan te hebben met toch vrij slechte gear. :p

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
zo, dacht nog ff wat anthem spelen maar gaat niet helemaal soepel.

eerste bleef het spel hangen bij een filmpje van marcus, net voor lvl12
volgende spel schakelde ik over met alt+tab, nou daarna het spel op zwart en met geen mogelijkheid meer terug, kill process.
alt+tab geeft overigens altijd windowed mode, enorm irritant. was volgens mij eerst niet.
ow en spel daarna was mijn geluid ineens weg.
en een server has shutdown disconnected melding.
Ambition88 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:58:
Ik ben die ancient ash titan ook tegengekomen, valt me op dat het wel allemaal vrij makkelijk is..

De stronghold op hard is ook eigenlijk best een walk in the park na 2/3 keer gedaan te hebben met toch vrij slechte gear. :p
Die Ancient Ash Titan heeft een zeer gevaarlijke ally, de Game Server Crasher! Nu al 3x achter elkaar gecrasht op dat punt :'(

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:56
Tsurany schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:18:
Vandaag een paar uurtjes gespeeld en het bevalt goed. Vooraf niet gedacht dat ik het leuk zou vinden, zo'n loot loot loot shooter, maar het vliegen en de abilities zijn echt leuk uitgewerkt en maakt het echt wat unieks.

Ik vraag me alleen af of me dit echt tientallen uren bezig gaat houden. De gameplay is tot nu toe redelijk hetzelfde zodra je wat abilities hebt. Zeker op gunplay gebied mis ik echt variatie, wapens voelen niet echt uniek aan. Wellicht even met Premier proberen.
Ik zit na het spelen van de demo eigenlijk met hetzelfde gevoel. Het sfeertje is tof, de wereld is mooi, de RPG elementen zijn tof uitgewerkt (al ben ik daar al gauw fan van :P) en het vliegen voelt echt bad-ass aan. Dat laatste voegt naar mijn mening echt wel iets toe, en geef toe; wie wil er nou niet een soort Iron Man zijn :+
Het is ook erg gaaf om vanaf je basis zo de jungle in te vliegen zonder laadschermen.

Maar ook ik vraag me af hoe lang dit leuk blijft. De gunfights zijn niet slecht, maar... meh... ook weer niet heel speciaal. Het lijkt wel erg veel op Destiny. En laat Destiny 2 nou net een miskoop geweest zijn voor mij. Ja, met de DLC's is het beter geworden naar het schijnt, maar daar heb ik me na Destiny 1 niet meer aan gewaagd. Ik vind dat een game in de basis al genoeg te bieden moet hebben, en niet na het (nog eens) neertellen van tientallen Euro's.

Als de basis game genoeg content krijgt om het interessant te houden, met een daarbij behorende goede en uitdagende end-game, dan zie ik het wel zitten. Is dat er niet voldoende, dan laat ik 'm (voorlopig) aan me voorbij gaan.

Join het GoT Pulse-Team!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ambition88 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:58:

Als Storm is het allemaal gemakkelijk. Die grote vuurringen moet je je geen zorgen maken aangezien je in de lucht hangt. Zijn minions gaan in 1 klap dood met je lightning strike en zijn laser kan je dodgen.

Nu ja, Ancient Ash titan verslagen, heb ik wel alles gedaan wat je in de demo kan doen :)

Die Ancient Ash Titan is wel heel erg snel neer zeg. Doet amper damage en als Storm blijf je gewoon buiten het bereik hoveren en abilities smijten.

• Ricmaniac
Toch nog even online kunnen gaan na niet te kunnen spelen vandaag.. Eventjes kijken wat er aan de hand is in freeplay :P

Maakt het nog uit of je dit of niet doet eigenlijk ? :P krijgt geen bonus skin oid?

Ricmaniac wijzigde deze reactie 03-02-2019 23:45 (26%)

Ricmaniac schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:35:
Toch nog even online kunnen gaan na niet te kunnen spelen vandaag.. Eventjes kijken wat er aan de hand is in freeplay :P

Maakt het nog uit of je dit of niet doet eigenlijk ? :P krijgt geen bonus skin oid?
Nee helemaal niks, dit is gewoon om even te proeven.

• Ricmaniac
Mijn Flash inspired javelin!

Beetje van reddit gestolen :p maar flash fan

• Ambition88
  • Nu online
hier 10 minuten gameplay van GM 1 difficulty.

lookin good!

YouTube: 10 Minutes of Anthem Grandmaster - Endgame Difficulty Gameplay

• Ricmaniac
Nice ! is gelijk al fijn om te horen dat er met die legendary contract randomizer in zit en niet exact hetzelfde is.

• Ambition88
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 4 februari 2019 @ 00:38:
[...]

Nice ! is gelijk al fijn om te horen dat er met die legendary contract randomizer in zit en niet exact hetzelfde is.
Ja en die combo setup, je kan je gear echt goed afstemmen op je playstyle.

Elke stat complimenteert weer een andere ability of gearpiece, gaat diep!

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 00:50 (10%)

• Ricmaniac
Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 00:49:
[...]

Ja en die combo setup, je kan je gear echt goed afstemmen op je playstyle.

Elke stat complimenteert weer een andere ability of gearpiece, gaat diep!
Ja combo's zitten ook gewoon in de Demo :P dat is erg effectief.
Leuke combo trouwens als colossus: Flame thrower + lightning coil..
Flame thrower is een primer die zeg maar de debuff op de enemies doet en dan met die lightning coll trigger je het continue. zieke damage als je meerdere mobs tegelijk pakt.

• Reuzekabouter
loki504 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:22:
[...]

Ik bedoel. YouTube: Why Are Frametimes Important?

Even snel uitgelegt. Als de eerste 50 frame in 30 miliseconden getoont en renterd worden. En de laatste 10 in de andere 30 miliseconden. Zorgt dit ook voor een lag terwijl afterburner zegt je hebt prima 60 FPS.

Vaak genoeg wordt dit met een driver update gefixt. (Als het aan de drivers ligt).
Bedankt voor de uitleg, misschien dat dat het is ja.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf al moeilijk genoeg had op normal mode, misschien wordt ik te oud (47) maar er gebeurd soms zoveel op het scherm dat ik af en toe al dacht wtf gebeurd er allemaal :P

Maar als ik die filmpjes zie kan ik niet wachten om weer een waterval af te duiken 8)

Gisteren ook nog wel zo'n ash titan tegengekomen en wel neer gekregen samen met 2 randoms maar duurde wel ff, daarna beetje klappen naar elkaar met die emotes :+

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19-09 12:39
In mijn discord community ben ik de enige die positief is over Anthem. Zeer veel negatieve reacties zoals, saai..slechte controles...veel bugs... geen vertrouwen in EA of hoe de end-game gaat worden.
Ook op forums lees ik veel kritiek of twijfels over dit spel.
Ik ben verbaast over het feit hoe massaal mensen dit spel vinden tegenvallen,mede omdat ik wel positief ben over wat de demo mij heeft laten zien (en ja,ik zie zat punten waar aan gewerkt moet worden)
Heel jammer,heb echt de hoop dat dit een succes gaat worden en ik begin hier wat aan te twijfelen

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:56
melly schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:46:
In mijn discord community ben ik de enige die positief is over Anthem. Zeer veel negatieve reacties zoals, saai..slechte controles...veel bugs... geen vertrouwen in EA of hoe de end-game gaat worden.
Ik ben verbaast over het feit hoe massaal mensen dit spel vinden tegenvallen,mede omdat ik wel positief ben over wat de demo mij heeft laten zien (en ja,ik zie zat punten waar aan gewerkt moet worden)
Heel jammer,heb echt de hoop dat dit een succes gaat worden en ik begin hier wat aan te twijfelen
Tegenvallen is een groot woord, maar zoals ik eerder aanhaalde vraag ik mezelf af hoe leuk dit spel op de lange termijn blijft.

Ik heb meermaals in mijn leven meegedaan aan beta's, stresstests, etc. en de ene was positiever dan de ander. Om maar een voorbeeld te geven: toen ik mee deed aan de open beta van WoW en die afgelopen was, baalde ik als een stekker. Ik smachtte naar meer en kon niet wachten tot ie echt uit kwam.

Dat gevoel mis ik bij Anthem tot nu toe een beetje. Ik heb sessies gehad van een uurtje, en dan vond ik het wel even genoeg en ging ik wat potjes BO4 doen. Dat is wat mij betreft geen goed teken.
Misschien word ik wel gewoon ouder en is dat de reden :+

Maar goed, ik laat me graag positief verrassen. Het concept is namelijk best tof en het lijkt me oprecht leuk om met m'n vaste game maten weer eens een leuke MMO te doen.

Join het GoT Pulse-Team!

• Ambition88
  • Nu online
Als je puur op de demo afgaat, kan ik me die reacties wel voorstellen, maar mensen moeten wat verder kijken dan hun neus lang is. :p

demo is puur om de gameplay te proeven en daar is zeker niks mis mee, alles eromheen zal in de full game veel beter zijn (loading screens etc)

Sowieso moet je van dit soort spellen houden, grinden zonder een echt doel.

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 09:55 (4%)

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 14-09 17:42

ourplayground

kersnaamgebrui

Ik begrijp je helemaal. Ook ik vond de demo best ok weg spelen. Waar ik echter moeite mee had is om ook maar een beetje in een "verhaal" te komen zodat ik wat meer doe dan rond vliegen naar een blauw of geel driehoekje en alles wat daar leeft met de grond gelijk te maken. Doordat ik dom ben wezen doorspelen ben ik erg enthousiast geworden over de gameplay en de wereld. Waar ik nog heel erg over twijfel na de demo is of de uiteindelijke game niet 30x het herhalen van de demo is? Wat is het verhaal? Waar is de uitleg? Is dat Fort waar je je opdrachten blijkbaar vandaan moet halen zo statisch als bij de demo of kan je je ook makkelijk een avond vermaken in alleen dat fort?
Ik vermoed dat ik hem wel ga halen, al is het alleen maar om de tijd te overbruggen tot 15 maart, wanneer division 2 uitkomt.
Waar EA denk ik ongelofelijk de fout mee in is gegaan, is ons te droppen halverwege het spel. Ik vermoed dat als ze ons gewoon vanaf het begin tot een level 3 javelin hadden laten spelen er veel minder vragen waren geweest en minder negatieve reacties.

Xbox live Gamertag & PSN: kersnaamgebrui

Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:54:
[...]

Als je puur op de demo afgaat, kan ik me die reacties wel voorstellen, maar mensen moeten wat verder kijken dan hun neus lang is. :p

demo is puur om de gameplay te proeven en daar is zeker niks mis mee, alles eromheen zal in de full game veel beter zijn (loading screens etc)

Sowieso moet je van dit soort spellen houden, grinden zonder een echt doel.
Hier kan ik me echt niet in vinden. Juist een demo is bedoeld om een indruk van de gameplay te geven zodat je kan besluiten of je de game aan wilt schaffen of niet. Een demo moet dan ook een goede indruk geven en een game vol bugs, gepaard met beloftes dat die gefixt zijn, is geen goede indruk.

• Ambition88
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:59:
[...]

Hier kan ik me echt niet in vinden. Juist een demo is bedoeld om een indruk van de gameplay te geven zodat je kan besluiten of je de game aan wilt schaffen of niet. Een demo moet dan ook een goede indruk geven en een game vol bugs, gepaard met beloftes dat die gefixt zijn, is geen goede indruk.
En de gameplay beviel je niet of? dat kan.

Maar los van het technisch aspect (lange laadschermen, disconnects) ben ik zelf in denk ik een uur of 15 zowat geen 1 grote bug tegengekomen, behalve dat mijn ingame geluid 1x keer wegviel en verholpen moest worden door een restart.

Het enige wat ik jammer vond is dat alles wordt gewiped naar dit weekend en blue items de max waren, ik kan zelf niet wachten om een gekke interceptor te maken met sick abilities. _/-\o_

In de demo welke vrij makkelijk is, lijkt het misschien boring maar op hogere difficulties (zie GM gameplay paar berichten hierboven) komt er een hoop teamwork om de hoek kijken en heeft het spel ineens een stuk meer diepgang.

Persoonlijk ben ik sowieso altijd een MMO fanboy geweest dus ben ook niet geheel objectief. :D

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-02-2019 10:06 (20%)

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-09 13:10
Ambition88 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:03:
[...]

In de demo welke vrij makkelijk is, lijkt het misschien boring maar op hogere difficulties (zie GM gameplay paar berichten hierboven) komt er een hoop teamwork om de hoek kijken en heeft het spel ineens een stuk meer diepgang.

Persoonlijk ben ik sowieso altijd een MMO fanboy geweest dus ben ook niet geheel objectief. :D
Ik zie de moeilijkheidsgraad alleen maar als nog meer bullet spunge effect.
Laten we de baas 9000% meer health geven, word ie nog moeilijker van. :+

Ik vond de game leuk om te spelen, maar met alle problemen, de economie die nog niet bekend is enz wacht ik toch een tijdje om te zien hoe het spel zich ontwikkelt.
Ik heb juist dat ik niet kan wachten tot ik aan de slag kan de 22e (playstation dus geen kans op early acces).
Heb ongeveer 32 uur gespeeld de afgelopen 2 weekenden bij elkaar :+

@ourplayground Fort Tarsis is normaal een heel stuk dynamischer maar ze hebben zo'n beetje alles eruit gestript om geen story spoilers te geven in de demo ;)
Ook veranderd het Fort naarmate je keuzes en progressie maakt in de main game.

• Ambition88
  • Nu online
Poesmij schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:09:
[...]

Ik zie de moeilijkheidsgraad alleen maar als nog meer bullet spunge effect.
Laten we de baas 9000% meer health geven, word ie nog moeilijker van. :+

Ik vond de game leuk om te spelen, maar met alle problemen, de economie die nog niet bekend is enz wacht ik toch een tijdje om te zien hoe het spel zich ontwikkelt.
Tja zo werkt het helaas in de meeste MMO's veel meer kan je ook niet echt doen, ik meende wel iets gelezen te hebben dat de AI op hogere difficulties ook wat ''slimmer'' is, maar wat hiervan waar is weet ik niet.

Of het verhaal mij zal aanspreken betwijfel ik, maar ik vind het gewoon leuk om elke keer wat sterker te worden en de gameplay is echt super fun.
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Android

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True