Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

DigitalError schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:26:
[...]

18.00 uur is correct, tenzij het weer een zooitje wordt :+
Dat soort dingen loopt ALTIJD fout :p. Biertje erbij en het gezellig maken op discord terwijl je af en toe eens probeert in te loggen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

boe2 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:39:
[...]

Dat soort dingen loopt ALTIJD fout :p. Biertje erbij en het gezellig maken op discord terwijl je af en toe eens probeert in te loggen :)
Didcord heb ik niet nodig op de PS4, maar verder was dat wel ongeveer hoe we het vrijdag deden. Beetje slap ouwehoeren enzo tot we er eindelijk in konden.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Rutger M
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-07 15:28
Schuimpje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:10:
Het is dus het leukste om deze game wel met 3 anderen te spelen, headsetje op met microfoon en lekker door de wereld vliegen en knallen maar? Ga mezelf vanavond in ieder geval even joinen bij de PS4 community heb namelijk in mijn vriendenkring niemand die deze game gaat spelen dus..
Verzoekje gestuurd, mijn lijst met IRL vrienden die Anthem gaan spelen is zeer minimaal. Hoop dat er een paar overstag gaan na de demo van dit weekend :D

PSN: Tripp0r

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:43
SinergyX schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Uniek? Nee, dat heet gewoon Warframe.
Daarrrrrr...........heb je wel een punt ja

Al voel het wel anders

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:02
lowskilled-ftw schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:31:
[...]

Ik ben erg benieuwd, VIP demo is me niet gelukt maar de demo ga ik zeker proberen.
Maatje van me zit met een GTX970, dus afwachten hoe het draait. Wellicht dat we dan wat co-op kunnen spelen.. Gameplay vids laten wel zien dat dit helemaal mijn 'kind of game' is.
Prima, ik draai ook met een GTX970. niet met 60 FPS op ulta maar imo prima

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 04-07 10:24

Schuimpje

Couch Warrior

Rutger M schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:01:
[...]

Verzoekje gestuurd, mijn lijst met IRL vrienden die Anthem gaan spelen is zeer minimaal. Hoop dat er een paar overstag gaan na de demo van dit weekend :D
Top! Gezellig!

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

8GUS schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:05:
[...]

Daarrrrrr...........heb je wel een punt ja

Al voel het wel anders
Is het in de basis ook nog steeds, denk dat het ergens bijna onmogelijk is om nog compleet uniek te zijn met een feature/mechanic, maar dat maakt het natuurlijk niet slechter. Indirect zou je zelfs kunnen zeggen dat een DMC al zo'n jump/dash/slide style had, maar gaat uiteindelijk om de uitvoering.

Vind de technische uitvoering van veel elementen aardig netjes, het is meer hoe alles bij elkaar komt in een daadwerkelijk gevecht, dat ik meer het gevoel krijg dat het net niet helemaal m'n ding is, zeker omdat ik het 'grote plaatje' van de game nog aardig mis (gametechnisch, lore boeit me veelal niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 8GUS
SinergyX schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:28:
[...]
Vind de technische uitvoering van veel elementen aardig netjes, het is meer hoe alles bij elkaar komt in een daadwerkelijk gevecht, dat ik meer het gevoel krijg dat het net niet helemaal m'n ding is, zeker omdat ik het 'grote plaatje' van de game nog aardig mis (gametechnisch, lore boeit me veelal niet).
Ik heb datzelfde gevoel altijd bij Warframe gehad. Hele toffe game, maar daar begrijp ik gametechnisch ook het de grote lijnen niet helemaal van. We gaan het allemaal zien.

Papa Probeert Gaming

http://blog.bioware.com/2019/01/31/hello-anthem-community/

Nieuwe blogpost, zegt niet heel veel alleen dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd ten opzichte van vorige week en dat ze al de hele week bezig zijn met testen enzo. Ook nog een korte lijst met fixes van dingen die wel in de full game komen maar de open demo niet meer gehaald hebben.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-07 14:39
Hoorde net via YouTube dat je schijnbaar al op 1 februari EA Access moet hebben om vanaf 15 februari van de tien uur speeltijd gebruik te kunnen maken. Ik denk dat ze bij EA van die abonnementen voor een maand afwillen om enkel van een demo of probeersessie gebruik te maken.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:33:
Hoorde net via YouTube dat je schijnbaar al op 1 februari EA Access moet hebben om vanaf 15 februari van de tien uur speeltijd gebruik te kunnen maken. Ik denk dat ze bij EA van die abonnementen voor een maand afwillen om enkel van een demo of probeersessie gebruik te maken.
Dat nieuws is bullshit, had het ook al voorbij zien komen.
https://www.reddit.com/r/...in_access_premier_before/
Het valt me op dat die youtubers weer lekker bezig zijn met desinformatie verspreiden gaat al de hele week zo.

DigitalError wijzigde deze reactie 31-01-2019 22:44 (9%)

• Ricmaniac
Yup "fake news" idd.. alhoewel het wel op de ea site stond >_<

https://twitter.com/Darokaz/status/1091055288482975744

• Lekker Ventje
DigitalError schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:37:
[...]

Dat nieuws is bullshit, had het ook al voorbij zien komen.
https://www.reddit.com/r/...in_access_premier_before/
Het valt me op dat die youtubers weer lekker bezig zijn met desinformatie verspreiden gaat al de hele week zo.
Die desinformatie had hij van Reddit gehaald. Was dus geen verzinsel van hem.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:13:
[...]

Die desinformatie had hij van Reddit gehaald. Was dus geen verzinsel van hem.
Maar het stond waarschijnlijk wel met koeienletters in z'n youtube titel :+ #clickbait

• Lekker Ventje
DigitalError schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:15:
[...]

Maar het stond waarschijnlijk wel met koeienletters in z'n youtube titel :+ #clickbait
Nee, het stond niet in zijn youtube titel en was dus ook geen clickbait. Niet elke youtuber verspreidt onzin, er zijn er meerdere die vlogs over Anthem maken.

Lekker Ventje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:17:
[...]

Nee, het stond niet in zijn youtube titel en was dus ook geen clickbait. Niet elke youtuber verspreidt onzin, er zijn er meerdere die vlogs over Anthem maken.
Wij moeten hier ook maar gokken want je hebt nergens de link van de video gepost he ;)

• Lekker Ventje
Zo ben je wel hetzelfde bezig als die youtubers.
Weet niet van wie die video was, heb het via de tv app bekeken.

• 8GUS
Lekker Ventje schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 07:08:
Zo ben je wel hetzelfde bezig als die youtubers.
Weet niet van wie die video was, heb het via de tv app bekeken.
Het zou handig zijn om een linkje te hebben. Maar goed, stel dat het waar is dan hoeven we de game ook niet te gaan spelen. Dan zal EA hun andere "praktijken" ook wel voortzetten. :|

Papa Probeert Gaming

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19:04
Stond de tijd bij de vorige demo vast? Hele dag vrij... als het eerder open gezet wordt ben ik blij al acht ik die kans heul klein...

Dit weekend voor het eerst een andere Javalin runnen! Vorig werken lol 12 gehaald maar toen was Mn tijd op...

Vanavond co-op met een maatje aanslingeren ! Ben benieuwd!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vorige week begon het stipt op het juiste uur. Al konden we niet meteen spelen omdat ze op dat moment de servercapaciteit nog aan het opschalen waren ("server is full"). Na een uurtje of twee leek alles in orde.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:06

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Hier nog wat lekkere beelden (31 jan) van de Ranger!

Heb er weer zin in dit weekend. :9

• Ricmaniac
nog wat handige (launch)Info

mfneed schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:44:
Stond de tijd bij de vorige demo vast? Hele dag vrij... als het eerder open gezet wordt ben ik blij al acht ik die kans heul klein...

Dit weekend voor het eerst een andere Javalin runnen! Vorig werken lol 12 gehaald maar toen was Mn tijd op...

Vanavond co-op met een maatje aanslingeren ! Ben benieuwd!
Ja die tijd staat vast, is ook meerdere malen gemeld hier dat het pas om 18.00 uur ging beginnen. Hopelijk kunnen we deze week wel echt spelen rond die tijd ipv 5,5 uur later :P

Sheet over primers en detonators:

okay wtf, is zat op m'n telefoon en daar zag ik de 2 posts boven me helemaal niet toen ik die sheet postte :+ lekker bijdehand zo :P

DigitalError wijzigde deze reactie 01-02-2019 13:05 (16%)

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 16-07 09:33
Is het dezelfde VIP demo die ik kan bespelen, of moet ik een heel nieuwe demo downloaden
melly schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:57:
Is het dezelfde VIP demo die ik kan bespelen, of moet ik een heel nieuwe demo downloaden
Is hetzelfde, er is alleen een update uitgekomen met bugfixes dus die moet je nog even installeren dan ;)

• melly
Top...đź‘Ť
Verdomde veel zin in deze game
Probeer al mn hele discord groep over te halen om voor dit spel te gaan,maar ik bemerk dat de belangstelling zeer laag is. Jammer....
melly schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:08:
Top...đź‘Ť
Verdomde veel zin in deze game
Probeer al mn hele discord groep over te halen om voor dit spel te gaan,maar ik bemerk dat de belangstelling zeer laag is. Jammer....
Misschien na dit weekend :P

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19:04
Vooral jammer dat de demo nu al niet live is... Wachten duurt lang xD
Nog een tip voor iedereen dit weekend:

• 8GUS
Mja, dat moeten ze dus ook aanpassen. Je kunt ook echt een eikel zijn en dat niet doen. Geen enkele optie om dan te respawnen.

Zou eerder zeggen Bioware Fix

8GUS wijzigde deze reactie 01-02-2019 14:50 (4%)

Papa Probeert Gaming

8GUS schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:50:
[...]

Mja, dat moeten ze dus ook aanpassen. Je kunt ook echt een eikel zijn en dat niet doen. Geen enkele optie om dan te respawnen.

Ja dat is echt wel een dikke fail inderdaad, ook dat je niet ff iemand kunt spectaten of een vrije camere hebt ofzo.

• Utoka
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-07 14:05
8GUS schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:50:
[...]

Is dat juist niet het idee van de restricted area's dat je niet zelf kan respawnen? Anders wordt het wel een stuk makkelijker. Moet zeggen dat ik nog nooit neer ben gegaan in een ander gebied dus weet niet of je dan wel zelf kan respawnen
Utoka schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:19:
[...]

Is dat juist niet het idee van de restricted area's dat je niet zelf kan respawnen? Anders wordt het wel een stuk makkelijker. Moet zeggen dat ik nog nooit neer ben gegaan in een ander gebied dus weet niet of je dan wel zelf kan respawnen
Ja net als in Destiny, is ook wel weer logisch ja maar volgens mij is dit ook in gebieden die niet restricted zijn.

• Ricmaniac
Ik had bijv het probleem (maar zou wel een bug zijn) dat ik crashde tijdens de laatste boss en toen kwam ik de game weer in achter een dichte deur.. kon niet meer het gevecht joinen. binnenin lagen me team maten dood maar kon ze dus niet reviven en hun konden niet respawnen toen ze dood lagen. Dus we waren vast en moesten gewoon stoppen :/

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Kan niet wachten om vanavond aan de slag te gaan!
Voortgang die je in de demo maakt gaat niet mee over tijdens de release toch?

Schuimpje schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:40:
Kan niet wachten om vanavond aan de slag te gaan!
Voortgang die je in de demo maakt gaat niet mee over tijdens de release toch?
Nee, alles wordt gewist na dit weekend.

• Rmg
  • Registratie: november 2003
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:22:
Ik had bijv het probleem (maar zou wel een bug zijn) dat ik crashde tijdens de laatste boss en toen kwam ik de game weer in achter een dichte deur.. kon niet meer het gevecht joinen. binnenin lagen me team maten dood maar kon ze dus niet reviven en hun konden niet respawnen toen ze dood lagen. Dus we waren vast en moesten gewoon stoppen :/
Als iedereen bij de spin dood is en je staat buiten in de tunnel kan je in het acid gaan staan. Als je dat met je overgebleven team doet is je hele squad dood en reset je naar voor de boss :Y)

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:39
Servers zijn up! no joke!

Gewoon enter na het bericht dat de server nog niet up zijn en gaan met die banaan :D :D :D

https://www.reddit.com/r/...emo_live_for_anyone_else/

spartacusNLD wijzigde deze reactie 01-02-2019 16:53 (15%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

spartacusNLD schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:52:
Servers zijn up! no joke!

Gewoon enter na het bericht dat de server nog niet up zijn en gaan met die banaan :D :D :D

https://www.reddit.com/r/...emo_live_for_anyone_else/

[Afbeelding]
Nice ik kan er inderdaad al in *O* *O* *O*

• Ricmaniac
op PC niet

toch wel.. krijg een melding dat de servers down zijn maar dan gaat die alsnog door lol

Ricmaniac wijzigde deze reactie 01-02-2019 17:09 (83%)

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:31
Nice, eerste 10 minuten dat ik speel zit ik gelijk al vast tussen het openen van men inventory en gameplay. Kan letterlijk niks anders dan toekijken en heb het spel moeten herstarten. Begint al goed.

• spartacusNLD
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:09:
op PC niet

toch wel.. krijg een melding dat de servers down zijn maar dan gaat die alsnog door lol
Ik zit toch ook op PC :)

werkt wel!
Poesmij schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:20:
Nice, eerste 10 minuten dat ik speel zit ik gelijk al vast tussen het openen van men inventory en gameplay. Kan letterlijk niks anders dan toekijken en heb het spel moeten herstarten. Begint al goed.
Hier alles in een keer goed. Vliegen is 100 * beter trouwens

spartacusNLD wijzigde deze reactie 01-02-2019 17:22 (41%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• LompeLars
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 14-07 20:34
Is er ook een discord groep of zo iets dergelijks van Tweakers voor deze game?

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03:11
Damn hoe spelen jullie interceptor op de pc? met V melee de hele tijd doen speelt echt super irritant.

ik had gewoon dat je kon switchen tussen melee/gun en dan met linkermousebutton gewoon kan aanvallen :'(

• Ricmaniac
Ambition88 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:41:
Damn hoe spelen jullie interceptor op de pc? met V melee de hele tijd doen speelt echt super irritant.

ik had gewoon dat je kon switchen tussen melee/gun en dan met linkermousebutton gewoon kan aanvallen :'(
Ben niet alleen maar aan het meleeén als interceptor. Maar idd gewoon met V. heb er geen last van.
Je ultimate kan je wel gewoon met left mouse button doen.

• Ricmaniac
Heb niet het idee dat er al iets veranderd is hoor ? .. bestuurd exact het zelfde.

• spartacusNLD
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:48:
[...]
Heb niet het idee dat er al iets veranderd is hoor ? .. bestuurd exact het zelfde.
Alle sensitiviteit (mbt vliegen) op 100 gezet? :)

en deze post gelezen?

https://www.reddit.com/r/...update_aiming_and_flight/

ze hebben daadwerkelijk wel dingen mbt controls verbeterd voor deze demo.

De build van de daadwerkelijke game zal nog meer fixes hebben.

spartacusNLD wijzigde deze reactie 01-02-2019 17:54 (36%)

• Ambition88
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:47:
[...]

Ben niet alleen maar aan het meleeén als interceptor. Maar idd gewoon met V. heb er geen last van.
Je ultimate kan je wel gewoon met left mouse button doen.
Ik merk het idd, went opzich wel snel wat ik wel irritant vind is dat je je ult niet in 1 keer kan poppen zeg maar.. zit een soort delay tussen met een flashy animation waardoor ik soms ffe het overzicht kwijt ben :p

• Ricmaniac
spartacusNLD schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:49:
[...]

nee het vliegt gewoon prima zoals ik vorige demo had gedaan en me sensitivity staat hetzelfde maar vliegt exact hetzelfde.. lijjkt me als het op 100% is aangepast het op 40% ook is aangepast.. heb vorige keer sensitivity hoog gezet en flight response omlaag naar 20.

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:38

Kasai

Legendary

Ambition88 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:41:

Hoe kan je interceptor spelen O-)

Atlas#22744

• Ricmaniac
Oke even kwartiertje met de controlls lopen klooien ik hou het gewoon zo>

Flight sens 60%
Flight precision 25%
Flight response 20%

Zo ben ik eraan gewent vorige demo en zo vliegt het nu ook gewoon chill.

• Ambition88
ah no, loading screen en toen het bericht ''servers went down'' ik ging net zo lekker en had 4 blauwe drops grrrr. :p

interceptor is wel leuk om te spelen, moeilijk om te masteren denk ik, die utility is echt sick.

2 man down ik onder vuur door weet ik veel hoeveel enemies, gebruik mn ult en res mn hele team weer doorgaan! xD
Kasai schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:59:
[...]

Hoe kan je interceptor spelen O-)
Level 12 worden ;) dan kun je een nieuwe javelin kiezen

• Kasai

Kasai

Legendary

DigitalError schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:08:
[...]

Level 12 worden ;) dan kun je een nieuwe javelin kiezen
Thanks!

Atlas#22744

Let wel op (want ik gok dat je dus vorige week niet gespeeld hebt) dat je naast de Ranger dan maar 1 nieuwe Javelin kunt kiezen voor dit weekend.
Iedereen die de VIP demo heeft gedaan kan ze wel alle vier kiezen.

• Ricmaniac
De UI is ook echt een stuk sneller geworden. Erg fijn vooral in dat mission select scherm waar je je friendss invite enzo.

• Ricmaniac
spartacusNLD schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:49:
[...]

en deze post gelezen?

https://www.reddit.com/r/...update_aiming_and_flight/

ze hebben daadwerkelijk wel dingen mbt controls verbeterd voor deze demo.

De build van de daadwerkelijke game zal nog meer fixes hebben.
Oke bij zwemmen merk ik het heel erg ! dat is echt super erg verbeterd.

• spartacusNLD
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:13:
[...]
Oke bij zwemmen merk ik het heel erg ! dat is echt super erg verbeterd.
Ben je nu sarcastisch? Het vliegen is verbeterd ja. Het zwemmen is nog steeds ruk :P

Zwemmen is vooral kut omdat je te diep valt en dan even compleet gedesoriënteerd bent :P

https://www.reddit.com/r/.../?st=JRMBK0E5&sh=03573358

DigitalError wijzigde deze reactie 01-02-2019 18:32 (40%)

• ActualFantasy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-07 14:42
Drama weer zeg.

Kom er wel gelijk in, maar zowel 2 missies als 1 stronghold progressen beide niet.. de opdracht is voltooid, maar gaat niet verder naar volgende stap.

• Ricmaniac
DigitalError schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:18:
Zwemmen is vooral kut omdat je te diep valt en dan even compleet gedesoriënteerd bent :P

https://www.reddit.com/r/.../?st=JRMBK0E5&sh=03573358
deze was al gedeeld paar posts terrug :+

Maar op pc leek het zo te gaan omdat je muis niet aan het midden van je scherm stond ofzo en je inderdaad gedisorienteerd was. Nu lijkt dat veranderd. kan gelijk goed bij sturen zodra ik er in kom

• Kasai

Kasai

Legendary

DigitalError schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:10:
[...]

Let wel op (want ik gok dat je dus vorige week niet gespeeld hebt) dat je naast de Ranger dan maar 1 nieuwe Javelin kunt kiezen voor dit weekend.
Iedereen die de VIP demo heeft gedaan kan ze wel alle vier kiezen.
Klopt en goed om te weten. Ga als nog voor de intercepter though <3

Atlas#22744

• Ambition88
damn nu al de 2e keer dat ik een loading screen krijg na 30 minuten binnen een stronghold te hebben gezeten en hij weer vastlopt.. beter fixen ze dat in de main game, voelt echt zonde van mn tijd, al is het spelen leuk.
Tweakers heeft inmiddels ook een preview op de frontpage gezet:
reviews: Anthem - BioWare kiest andere koers

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-07 12:52
Zit die launch bay er al in?
Die social hub? nee, die komt pas met de launch van de game.

• Ricmaniac
Er moet iets van een reddit / website komen waar je vette paints kan delen :P met welke kleuren en materials je alles doet. zal geheid wel komen in de nabije toekomst haha maar vind het nu al super vet om ermee te klooien in game

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 26-06 18:43
Zojuist op de PS4 (Pro) een half uurtje gespeeld. Uit pure verveling uitgezet. Jezus wat slecht. De (offline?) hub waar je begint hapert echt ontzettend erg en alles ziet er een beetje statisch uit. Voegt in ieder geval erg weinig toe heb ik het idee.

Vervolgens (vol hoop) begonnen aan de eerste missie. Voorop gesteld spreekt het type game mij ontzettend aan. Ik heb Destiny (2) helemaal grijs gespeeld en dit oogt als Destiny maar dan met mech-achtige machines die kunnen vliegen. Alle ingrediënten voor een toffe game, zou je zeggen.

Het begint goed met een stuk vliegen (cool!). Totdat ik al na luttele seconden oververhit raak en neerstort. OK.. je kunt dus niet oneindig vliegen, lame. Goed, we spelen vrolijk door... Na een paar seconden beland ik al meteen in een laadscherm. OK...

Ik sta plots in een soort van tunnel. Er rolt wat nietszeggende tekst over m'n scherm en moet de tunnel weer verlaten. Hup, weer een laadscherm, geduld begint op te raken, maar we spelen door.

Vervolgens kan er eindelijk geschoten worden. Het schieten voelt alleen wat houterig aan en heeft niet de "oomph" die Destiny (2) wel heeft, vooral bij headshots e.d.

De specials die je kunt gebruiken voegen ook niets toe. Enkel een kleine damage increase. Toegegeven, de special die je moet opbouwen is wel cool, maar ook die doet eigenlijk niet heel erg veel.

Na een 3-tal waves aan vijanden gesloopt te hebben ben ik al dermate verveeld in de game dat ik hem uit heb gezet. De game voelt aan alsof deze verre van af is. En dat terwijl de game eind van de maand al wordt uitgebracht.

Wat denkt men met deze demo te bereiken? Ik ben toch wel wat gewend inmiddels, maar dit heeft alle interesse die ik had in Anthem in een half uur als sneeuw voor de zon doen verdampen.

Ik ga weer lekker terug naar RE2 :-)
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:30:
Er moet iets van een reddit / website komen waar je vette paints kan delen :P met welke kleuren en materials je alles doet. zal geheid wel komen in de nabije toekomst haha maar vind het nu al super vet om ermee te klooien in game
Je bedoelt deze? :+
https://www.reddit.com/r/Fashionlancers

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:20
SparksNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:30:
Zojuist op de PS4 (Pro) een half uurtje gespeeld. Uit pure verveling uitgezet.
Je hebt het langer vol gehouden dan mij, ik was er na 10 minuten wel klaar mee.
Het is een mix van Destiny en Warframe met een generiek sausje er over.
Ik had niet anders verwacht na de mixed previews van vorige week.

Steam - BFV - PUBG

• Ricmaniac
SparksNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:30:
Zojuist op de PS4 (Pro) een half uurtje gespeeld. Uit pure verveling uitgezet. Jezus wat slecht. De (offline?) hub waar je begint hapert echt ontzettend erg en alles ziet er een beetje statisch uit. Voegt in ieder geval erg weinig toe heb ik het idee.

Vervolgens (vol hoop) begonnen aan de eerste missie. Voorop gesteld spreekt het type game mij ontzettend aan. Ik heb Destiny (2) helemaal grijs gespeeld en dit oogt als Destiny maar dan met mech-achtige machines die kunnen vliegen. Alle ingrediënten voor een toffe game, zou je zeggen.

Het begint goed met een stuk vliegen (cool!). Totdat ik al na luttele seconden oververhit raak en neerstort. OK.. je kunt dus niet oneindig vliegen, lame. Goed, we spelen vrolijk door... Na een paar seconden beland ik al meteen in een laadscherm. OK...

Ik sta plots in een soort van tunnel. Er rolt wat nietszeggende tekst over m'n scherm en moet de tunnel weer verlaten. Hup, weer een laadscherm, geduld begint op te raken, maar we spelen door.

Vervolgens kan er eindelijk geschoten worden. Het schieten voelt alleen wat houterig aan en heeft niet de "oomph" die Destiny (2) wel heeft, vooral bij headshots e.d.

De specials die je kunt gebruiken voegen ook niets toe. Enkel een kleine damage increase. Toegegeven, de special die je moet opbouwen is wel cool, maar ook die doet eigenlijk niet heel erg veel.

Na een 3-tal waves aan vijanden gesloopt te hebben ben ik al dermate verveeld in de game dat ik hem uit heb gezet. De game voelt aan alsof deze verre van af is. En dat terwijl de game eind van de maand al wordt uitgebracht.

Wat denkt men met deze demo te bereiken? Ik ben toch wel wat gewend inmiddels, maar dit heeft alle interesse die ik had in Anthem in een half uur als sneeuw voor de zon doen verdampen.

Ik ga weer lekker terug naar RE2 :-)
Hier is zo erg duidelijk dat je ook echt inderdaad maar een half uur gespeeld hebt en gewoon totaal niet verder heb gekeken hoe je beter zou kunnen spelen om je damage te verbeteren, anders naar het vliegen kijken zodat je niet over verhit raakt. Bedankt voor het delen van je subjectieve mening

• SparksNL
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:47:
[...]

Hier is zo erg duidelijk dat je ook echt inderdaad maar een half uur gespeeld hebt en gewoon totaal niet verder heb gekeken hoe je beter zou kunnen spelen om je damage te verbeteren, anders naar het vliegen kijken zodat je niet over verhit raakt. Bedankt voor het delen van je subjectieve mening
Met alle respect, maar ik was er na de eerste paar schoten eigenlijk wel al klaar mee. Ik heb geprobeerd om langer door te spelen, maar na 30 minuten vond ik het wel mooi geweest. Deze game voelt gewoon in de basis al niet goed.

Ik denk dat deze game qua speelstijl/genre het beste vergeleken kan worden met Destiny en The Division. In beide games had ik echt zin om verder te spelen. In deze game ontbreekt dat bij mij volkomen. En dat is niet omdat ik een afkeer heb tegen Anthem. Sterker nog, ik heb deze game eigenlijk helemaal niet gevolgd.

Ik acht de kans dat deze game hoog gaat scoren vrij klein. En 9 van de 10 keer klopt mijn gevoel over het algemeen wel. Wat vind jij dan zo goed aan de game als ik vragen mag?

• Therapy777
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 10:10
Ik heb ook eindelijk even kunnen spelen. Lijkt inderdaad erg op Destiny en dat trekt me niet zo. De customization is wel heel tof maar ik denk dat ik lekker wacht op een leuke aanbieding.

| Intel i7-3770K | Gigabyte GTX770 Windforce 3 OC | Asus Maximus V Gene | 16GB Corsair 1600Mhz CL9 | Samsung 840 Pro 512GB | Corsair HX650W |

• Ricmaniac
SparksNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:57:
[...]

Met alle respect, maar ik was er na de eerste paar schoten eigenlijk wel al klaar mee. Ik heb geprobeerd om langer door te spelen, maar na 30 minuten vond ik het wel mooi geweest. Deze game voelt gewoon in de basis al niet goed.

Ik denk dat deze game qua speelstijl/genre het beste vergeleken kan worden met Destiny en The Division. In beide games had ik echt zin om verder te spelen. In deze game ontbreekt dat bij mij volkomen. En dat is niet omdat ik een afkeer heb tegen Anthem. Sterker nog, ik heb deze game eigenlijk helemaal niet gevolgd.

Ik acht de kans dat deze game hoog gaat scoren vrij klein. En 9 van de 10 keer klopt mijn gevoel over het algemeen wel. Wat vind jij dan zo goed aan de game als ik vragen mag?
Helaas ben ik niet zo goed in me gevoel uit te spreken :P
De javelins vind ik alle 4 erg vet. gewoon uberhaupt de javelins aan zich hoe het speelt voelt tof. De vershillende skills die je met ze kan gebruiken en hoe je ze dus anders kan inzetten met je team denkend aan de combo's en assists (voorbeeld: taunt skill met colossus zodat je als Storm lekker in de lucht kan blijven hangen en je skills gooien zonder beshoten te worden)

Tevens zie ik al die negatieve puntjes die je noemt heel anders in.. als je naar beneden zuist tijdens het vliegen kost het je geen heat. Door onder water heen te vliegen van bijv watervallen of gewoon laag boven de rivieren vliegen zodat het water op spat geeft je een buff "Cool" hierdoor loopt je heatmeter ook niet omhoog.

Het enige waar ik het met je eens mee bent is dat ze de Demo erg verkeerd hebben aangepakt. het is meer een stress test beta ipv een demo om mensen over te halen deze game te spelen ja.

Tevens is de game al een stuk verder dan de build die wij in deze demo voorgeschoteld hebben gekregen (ook dat is misschien niet slim van ze) De game heeft zo veel meer diepgang dan wat deze demo laat zien.

Die offline hub is straks ook gewoon een plek waar je regelmatig terug keert om je javelins uit te breiden met nieuwe unlocks en niet alleen vanuit je forge. Quest givers etc etc. en een heel stuk groter dan hoe die nu in de demo beschikbaar is.
Tevens koms er een "launch bay" (multiplayer hub) maar die is pas bij launch beschikbaar.

Deze game focussed niet op gunplay maar meer om de abilities in combinatie met wat guns en daardoor vind ik het al niet te vergelijken met Destiny wat voornamelijk op gunplay focussed (en overigens ook lang niet zo goed was zoals nu met forsaken).

The devision vergelijking snap ik wel en misschien toont the division 2 wel meer diepgang dan Anthem dat weten we nog niet maar waarom moet 1 altijd beter zijn dan de ander. Ik vind futuristische robot suits iets vernieuwender dan een post apocalyptische stad dus kies ik nu gewoon voor anthem.

Maar om nou na een half uur te beoordelen dat het een slechte game is, is onterecht.

• SparksNL
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:35:
[...]

Helaas ben ik niet zo goed in me gevoel uit te spreken :P
De javelins vind ik alle 4 erg vet. gewoon uberhaupt de javelins aan zich hoe het speelt voelt tof. De vershillende skills die je met ze kan gebruiken en hoe je ze dus anders kan inzetten met je team denkend aan de combo's en assists (voorbeeld: taunt skill met colossus zodat je als Storm lekker in de lucht kan blijven hangen en je skills gooien zonder beshoten te worden)

Tevens zie ik al die negatieve puntjes die je noemt heel anders in.. als je naar beneden zuist tijdens het vliegen kost het je geen heat. Door onder water heen te vliegen van bijv watervallen of gewoon laag boven de rivieren vliegen zodat het water op spat geeft je een buff "Cool" hierdoor loopt je heatmeter ook niet omhoog.

Het enige waar ik het met je eens mee bent is dat ze de Demo erg verkeerd hebben aangepakt. het is meer een stress test beta ipv een demo om mensen over te halen deze game te spelen ja.

Tevens is de game al een stuk verder dan de build die wij in deze demo voorgeschoteld hebben gekregen (ook dat is misschien niet slim van ze) De game heeft zo veel meer diepgang dan wat deze demo laat zien.

Die offline hub is straks ook gewoon een plek waar je regelmatig terug keert om je javelins uit te breiden met nieuwe unlocks en niet alleen vanuit je forge. Quest givers etc etc. en een heel stuk groter dan hoe die nu in de demo beschikbaar is.
Tevens koms er een "launch bay" (multiplayer hub) maar die is pas bij launch beschikbaar.

Deze game focussed niet op gunplay maar meer om de abilities in combinatie met wat guns en daardoor vind ik het al niet te vergelijken met Destiny wat voornamelijk op gunplay focussed (en overigens ook lang niet zo goed was zoals nu met forsaken).

The devision vergelijking snap ik wel en misschien toont the division 2 wel meer diepgang dan Anthem dat weten we nog niet maar waarom moet 1 altijd beter zijn dan de ander. Ik vind futuristische robot suits iets vernieuwender dan een post apocalyptische stad dus kies ik nu gewoon voor anthem.

Maar om nou na een half uur te beoordelen dat het een slechte game is, is onterecht.
Alle gameplay elementen die je aanhaalt beschrijven een super toffe game welke echt precies in mijn straatje past. Ik hoop van harte dat de uiteindelijke game meer kwaliteit uitstraalt dan de demo, want deze heeft mij helaas niet weten te overtuigen.

Overigens heb ik niet gezegd dat het een slechte game is. Dat kan ik natuurlijk (nog) niet bepalen aan de hand van een demo. Dat de demo slecht is is deels discutabel (deels persoonlijk), maar dat de (PS4) demo op technisch vlak slecht is, staat buiten kijf.

• Ricmaniac
SparksNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:46:
[...]

Overigens heb ik niet gezegd dat het een slechte game is. Dat kan ik natuurlijk (nog) niet bepalen aan de hand van een demo. Dat de demo slecht is is deels discutabel (deels persoonlijk), maar dat de (PS4) demo op technisch vlak slecht is, staat buiten kijf.
Oke dat is ook nog zo natuurlijk. PS4 zelf geen ervaring mee alleen PC

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 03:12

SomerenV

It's something!

Vanavond even de demo gespeeld, maar de prestaties zijn niet al te best (i5-2500K, 24GB RAM, GTX1060 6GB). Nu heb ik geen exotische PC maar dergelijke dramatische prestaties heb ik lang niet meer meegemaakt.

Maar goed, beetje getweakt en verder gespeeld. De gameplay is best leuk, maar het mist impact ofzo. Schiet vijand 1 neer, ga door naar vijand 2 en schiet die neer, ga door naar vijand 3, repeat. Area clear, dingetje zoeken, door naar volgende area, repeat. En om de haverklap een laadscherm. Dan heb je nog de dramatische mouse controls, niks voelt alsof het echt gewicht heeft en wapens voelen niet krachtig aan. Ik heb de game dus na 45 minuten ongeveer ook afgesloten. Nu keek ik al niet echt uit naar de game maar ik wilde het wel proberen. Duidelijk niet mijn ding.

Wat ik niet snap is hoe de prestaties zo slecht kunnen zijn terwijl de Frostbite-engine er juist om bekend staat dat ie goed geoptimaliseerd is. Hetzelfde met de constante loading screens. Battlefield en Need for Speed hebben aardig grote maps, zonder dat je tussendoor moet laden. Iets gaat daar behoorlijk fout.

SomerenV wijzigde deze reactie 01-02-2019 23:58 (5%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Ben Irving heeft een stukje gepost over het Alliance systeem en Guilds:

https://www.reddit.com/r/...liance_system_and_guilds/

• kbloem
T
SparksNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:46:
[...]

Alle gameplay elementen die je aanhaalt beschrijven een super toffe game welke echt precies in mijn straatje past. Ik hoop van harte dat de uiteindelijke game meer kwaliteit uitstraalt dan de demo, want deze heeft mij helaas niet weten te overtuigen.

Ik speel deze demo voor het tweede weekend op rij met drie vrienden in een squad en ik denk dat de game vooral daarin uitblinkt. Samen combo’s maken en speel ook vooral op hard want de normal mode doet niet veel. Naast hardmode zitten er in de game nog drie extra modes in die wel flink wat uitdaging gaan bieden. Als echte loothoer zie ik mezelf wel flink wat uurtjes in deze game stoppen. Maar echt, zorg dat je met vrienden speelt. Ik denk ook dat je in een squad hebt gezeten die al wist waar ze mee bezig waren. Als jij nog kijkt wat je moet doen hebben zij de objectives al gehaald.

• kbloem
DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 00:12:

Vooral wat hij zegt over guilds geeft wel aan wat ze van plan zijn met de game. Dit is geen game die gewoon maar een uitbreiding krijgt na een half jaar.

• Ricmaniac
DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 00:12:

Lol dus eigenlijk als ik het goed begrijp met dat Alliance system wil je eigenlijk zo veel mogelijk vrienden in je friendlist hebben :P

Miss maar een google doc sheet maken met platform & username? :+

• Reuzekabouter
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17-07 06:06
SparksNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:57:
[...]

Ik sluit mij volledig bij dit aan. Ik vind dat deze game maar ontzettend raar aanvoelt.

Het vliegen met muis en keyboard is een worsteling; alsof je ontzettend zwaar bent (onderstuur). Ik had juist verwacht dat dit veel soepeler zou zijn. Dat verpest het lekker door de map heen bewegen en dat is toch wel een belangrijk dingetje met dit soort games.

Er zijn ook best wel wat laadschermen en die duren mij net iets to lang op een HDD, misschien dat dit niet zo'n bron van ergernis is op een SSD maar het verbaasde mij wel.

Toen je die eerste missie moest doen duurde het best wel even bij mij om uit te vogelen hoe ik nou daadwerkelijk die missie startte. Ik vind het maar raar in elkaar steken, maar misschien is dit de schuld van Destiny 2 - waar dit toch net iets lekkerder werkt en ik dit gewend ben geraakt.

Deze game komt over 20 dagen uit en ik ben er best wel een beetje van geschrokken. Ik had er veel meer van verwacht. Misschien is deze demo niet zo sterk in een eerste indruk te geven - en dat het later beter wordt - maar ik vrees met grote vreze.

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:11

Zalaroth

Mudkip

Het vliegen vind ik tof gedaan.
Helaas is dat ook het enige..

Kill, next, kill next, laden, laden, kill next.. Destiny redelijk lang gespeeld, maar ik vind dit echt aanvoelen als een slap aftreksel.
Verder doet het me ook niks. Moeilijk uit te leggen. Er zit geen ziel in ofzo. Er is ook niks wat mijn interesse opwerkt.

Gaat 'm niet worden. Sterker nog, krijg door deze demo meer zin in Destiny waar ik wel klaar mee was.

Maar ieder z'n ding, zal wel een smaak kwestie zijn. Ik zal toch verbaasd kijken als dit een succes wordt..

PSN: Zalaroth

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Gisteren een kleine 2 uur gespeeld..
Conclusie, pre-order gecanceld..
Buiten het vliegen wat erg tof is, is het voor mij constant herhaling. Had er echt veel meer van verwacht..

Schuimpje wijzigde deze reactie 02-02-2019 07:37 (1%)
Reden: Typfoutje

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13-07 14:18
Misschien kan wat end game gameplay nog wat mensen overtuigen :

• kbloem
Wat me opvalt is dat de meeste negatieve reacties komen uit solo play.

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-07 20:15
Ik hoor veel opmerkingen over herhalingen...
Wat verwachten jullie dan van een looter-shooter?
shoot shoot shoot loot loot loot

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• SparksNL
kbloem schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:14:
Wat me opvalt is dat de meeste negatieve reacties komen uit solo play.
Als de basis als totaal niet goed aanvoelt, zoals bijv. het schieten waar totaal geen kracht achter zit, dan gaat dit met een paar vrienden echt niet beter worden.

In dat geval zijn er namelijk tal van andere games welke in co-op leuker zijn. Nogmaals, ieder z’n ding, maar ik ga eerder Borderlands 2 voor de zoveelste keer spelen dan dat ik iets voel voor Anthem.

• Justin2000
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19:24
Alpha gespeeld, vorige week en gisteren. Vandaag kom ik er al weer niet in (Xbox) error bij laden missies & free play. Los van de problemen voelt het lang niet aan als af, ik verwacht dat er nog tal van performance problemen en bugs in blijven zitten in de final versie en ga sowieso niet pre-orderen, echt jammer.

Justin2k5 live opbrengst . xbone: justin2k5 iRacing profiel

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16-07 15:40
Hebben ze het laadscherm issue al gefixt? En ook de lag?

• 8GUS
Nieuwevolger schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:57:
Hebben ze het laadscherm issue al gefixt? En ook de lag?
Ja en ja. Heb beide in ieder geval niet gehad.

Papa Probeert Gaming

Justin2000 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:42:
Alpha gespeeld, vorige week en gisteren. Vandaag kom ik er al weer niet in (Xbox) error bij laden missies & free play. Los van de problemen voelt het lang niet aan als af, ik verwacht dat er nog tal van performance problemen en bugs in blijven zitten in de final versie en ga sowieso niet pre-orderen, echt jammer.
Gisteren waren er ook mensen op xbox die moord en brand schreeuwden en toen bleek dat de xbox services er zelf uit lagen :+
Hoop voor je dat je dit weekend nog wel even kunt spelen en zeker morgenavond ;)
8GUS schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:03:
[...]

Ja en ja. Heb beide in ieder geval niet gehad.
Idem hier, wel af en toe de framedrops als het chaotisch is maar verder geen issues gehad.

DigitalError wijzigde deze reactie 02-02-2019 10:12 (16%)

• Justin2000
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19:24
Helaas er een paar nieuwe ervoor terug gekregen, net een spontane server shutdown op xbox. Voor de connection bug last ik een tip om je javalin loadout aan te passen, hierna kon de missie wel laden (weet niet of dit toeval was of echt het probleem)

Justin2k5 live opbrengst . xbone: justin2k5 iRacing profiel

Interview van Eurogamer met Ben Irving over Endgame content en hij noemt daar een soort 'raid' waar ze mee bezig zijn ;)

https://www.eurogamer.net...owares-endgame-for-anthem

"The problem with 'raid'," lead producer Ben Irving tells me, during a pause from playing, "is it has a connotation - that it requires more people or has five bosses in a circle. That's why I'm using the word 'aspiration content'," he laughs. "In other games a raid is that and while I think that is important to a game like ours, we have an idea which is different but ticks the needs of why a raid is important. It's a similar thing. It's the thing you'll schedule with your buddies, will be hard, requires tons and tons of coordination and then there will be ways to show off if you are good at that or not."

DigitalError wijzigde deze reactie 02-02-2019 10:43 (61%)

• Kasai

Kasai

Legendary

Wat is er op tegen om het hier te doen :+

Atlas#22744

Kasai schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:43:
[...]

Wat is er op tegen om het hier te doen :+
Dit is pas later in de game beschikbaar (deze armor set) want hij verschilt van de set die we momenteel hebben in de demo, maar man wat ziet dat er nice uit! :9~

DigitalError wijzigde deze reactie 02-02-2019 10:46 (9%)

Voor diegene die zeiden dat de wereld saai en eentonig aanvoelde:

"Cataclysms will function similarly to seasonal content found in games like “Fortnite,” with a global change to the map, or what DICE is doing with “Battlefield V’s” Tides of War. These will be time-limited, thematic content that gives BioWare the chance to change how the world looks, feels, and reacts to players. Cataclysm events will only last for a limited period of time and the core experience tied to them will also fit somewhere on the spectrum between a “Destiny” strike and a raid."

bron: https://variety.com/2019/...-hook-players-1203125590/

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:27
die is er al:
https://www.reddit.com/r/Fashionlancers/

ik vind deze wel mooi

• melly
Ben zeer te spreken over Anthem.
Grafics (ultra) zijn zeer mooi.
De wereld spreekt mij aan net zoals de gameplay.
Perfect??...nee!!..ik zie genoeg punten die ik graag verbeterd zie.
En 1 daarvan is het zwemmen en vliegen. Dit gaat mij maar niet goed af.
Hebben jullie misschien tips om dit beter te beheersen ?
Zijn er misschien bepaalde settings waardoor het wat gemakkelijk verloopt ?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DigitalError schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:55:
Voor diegene die zeiden dat de wereld saai en eentonig aanvoelde:

"Cataclysms will function similarly to seasonal content found in games like “Fortnite,” with a global change to the map, or what DICE is doing with “Battlefield V’s” Tides of War. These will be time-limited, thematic content that gives BioWare the chance to change how the world looks, feels, and reacts to players. Cataclysm events will only last for a limited period of time and the core experience tied to them will also fit somewhere on the spectrum between a “Destiny” strike and a raid."

bron: https://variety.com/2019/...-hook-players-1203125590/
Wordt er dan ook daadwerkelijk met seasons gewerkt of?

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True