Barbaar

Barbaar
[ Voor 35% gewijzigd door RubenSaurus op 29-01-2019 19:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Een Titan Grabbit maken die na t killen van x aantal grabbits uit is op wraak en je blijft volgen tot jij of het kapot is. Natuurlijk met de kans op goeie loot, maar ook n beste "straf" als je verliest.DigitalError schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:00:
[...]
Die stond er al 2 pagina's terug
Maar wat een barbaren joh die al die Grabbits doodgemaakt hebbener heerst een verdeeldheid op Reddit tussen voor en tegenstanders van het afschieten van die beestjes
![]()
Ook de devs hebben op twitter verschillende opmerkingen gemaakt dus het zou zomaar kunnen dat ze hier nog wel een easteregg van maken later en toevoegen aan de game
was meer een soort samenvatting van afgelopen weekend en dingen die ze nog willen / kunnen fixen voor vrijdag.Daffie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:52:
Ik dacht trouwens dat er gister of vandaag meer bekend werd gemaakt over wat er in de aanstaande open demo te doen is? Of is het gewoon exact hetzelfde?
Ben jij dit? want het is woord voor woord hetzelfdeCrapperDeCrap schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:32:
[...]
Een Titan Grabbit maken die na t killen van x aantal grabbits uit is op wraak en je blijft volgen tot jij of het kapot is. Natuurlijk met de kans op goeie loot, maar ook n beste "straf" als je verliest.
[ Voor 41% gewijzigd door RubenSaurus op 29-01-2019 21:26 ]
Het is exact wat Shadow Warrior doet met konijnen, dus er zullen wel meer mensen dit doorgetrokken hebben naar AnthemDigitalError schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:54:
[...]
Ben jij dit? want het is woord voor woord hetzelfde![]()
https://www.reddit.com/r/...out_the_grabbit_massacre/
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Jup. Denk gooi t daar ook ff neer.boe2 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 21:28:
[...]
Het is exact wat Shadow Warrior doet met konijnen, dus er zullen wel meer mensen dit doorgetrokken hebben naar Anthem
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Omdat een boel van de ellende niet zoveel met een bepaalde build te maken had maar met de hoeveelheid spelers die niet konden inloggen. Door het niet kunnen inloggen werd het alkeen maar erger.Lekker Ventje schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:41:
Typisch is wel dat de vloggers een week voor de VIP demo een veel beter versie van Anthem te spelen kregen waar een boel ellende uit de demo niet in voorkwam. Waarom hebben ze die versie dan ook niet aan ons gegeven, scheelt een boel negatieve publiciteit.
Ja dat snap ik, maar die nieuwere build had allemaal dingen waar nu steen en been over geklaagd wordt op internet zoals squad info en waypoints in de HUD enzo.8GUS schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:13:
[...]
Omdat een boel van de ellende niet zoveel met een bepaalde build te maken had maar met de hoeveelheid spelers die niet konden inloggen. Door het niet kunnen inloggen werd het alkeen maar erger.
Die vloggers zijn maar met een man of...naja 100 ofzo? Misschien nog niet eens. Maar dat kan wel een verschil maken.
[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 29-01-2019 23:31 ]
Ja vooral dat vertekende beeld snap je niet als je een demo aanbied en het niet "beta" noemt.DigitalError schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:29:
[...]
Ja dat snap ik, maar die nieuwere build had allemaal dingen waar nu steen en been over geklaagd wordt op internet zoals squad info en waypoints in de HUD enzo.
Ze zullen er vast een goede reden voor hebben, maar het geeft een vertekend beeld van de game.
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 30-01-2019 08:10 ]
Hier ben ik heel blij mee!
[ Voor 24% gewijzigd door RubenSaurus op 30-01-2019 09:21 ]
Ryan (die YouTuber) gokte op 5 euro voor een armor set (of tenminste dat hoopte hij) in plaats van die 20 die iedereen schreeuwt op YouTube.8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:20:
Wat me wel dwars zit is dat de prijzen voor de ingame shop niet worden gemeld. Iedere zogenaamde "Gamechanger" (youtubers dus) meld dat het nog niet bekend is welke prijzen skins gaan krijgen aangezien de economonie nog niet getweakt is.
Hoewel je niet verwacht dat EA zo stom is om voor een full priced game toch 20 euro per skin te vragen, melden ze ook niet welke prijzen ze wel gaan aanhouden. Zolang ze hier stil over blijven vraag ik het me af.
Hopelijk worden we positief verrast.
Dat hoopt ie idd. En dat zou nog enigszins, een beetje, ongeveer redelijk zijn.DigitalError schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:23:
[...]
Ryan (die YouTuber) gokte op 5 euro voor een armor set (of tenminste dat hoopte hij) in plaats van die 20 die iedereen schreeuwt op YouTube.
Mij lijkt 5 euro ook redelijk, maar goed je hoeft natuurlijk in de basis geen enkele euro te spenderen omdat alles gewoon met Coin betaalt kan worden.
Ja precies, je kunt wel eindeloos blijven speculeren maar zolang je niets weet van de devs heeft het weinig zin om er over door te blijven gaan. Het is nu onder de aandacht en de devs hebben het gezien dus ze weten hoe er over gedacht wordt. Dan hoef ik niet nog 100+ posts extra over hetzelfde gespeculeer.boe2 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:32:
Op reddit druk ik ondertussen gewoon op het downvote pijltje bij iedere titel waar het woord "microtransactions" of "PVP" in voorkomt. Kan me niet schelen wat er verder in de body staat.
Het is sowieso enorm overroepen. Maakt niet uit wat het kost, niemand verplicht je om cosmetische zooi te kopen.
PvP zit er bij launch gewoon niet in dus daar moet niemand over zeuren idd.boe2 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:32:
Op reddit druk ik ondertussen gewoon op het downvote pijltje bij iedere titel waar het woord "microtransactions" of "PVP" in voorkomt. Kan me niet schelen wat er verder in de body staat.
Het is sowieso enorm overroepen. Maakt niet uit wat het kost, niemand verplicht je om cosmetische zooi te kopen.
Ik denk dat veel devs gewoon met ontwikkelen bezig zijn en dat het team wat de demo beheerd niet alles heeft getoond? Er wordt op een gegeven moment afgesplitst en ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet wat er dan wel of niet in zit. Zeker als iets al wel klaar is maar men toch een oudere build pakt.8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:05:
Sprinting in Fort Tarsis was al een tijdje bekend. Wat mij vooral verbaasde is dat sommige devs niet op de hoogte waren dat het gedeactiveerd was voor de demo
Dat geloof ik wel, maar dan moet je ook niet openlijk op twitter vragen proberen te beantwoordenMartinspire schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:41:
[...]
Ik denk dat veel devs gewoon met ontwikkelen bezig zijn en dat het team wat de demo beheerd niet alles heeft getoond? Er wordt op een gegeven moment afgesplitst en ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet wat er dan wel of niet in zit. Zeker als iets al wel klaar is maar men toch een oudere build pakt.
Mijn collega's (buiten mijn directe team) weten ook niet precies wat ik wel of niet heb opgeleverd de afgelopen weken.
Dit vind ik dus onzin. De opmerking "het is alleen maar cosmetisch" heeft daar niets mee te maken. Je betaald al 50 a 60 euro voor de complete game. En dat ze de live service en de game verder willen uitbreiden en zo microtransacties erin gooien is ook prima.Ricmaniac schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:42:
Toch maakt me dat niet uit hoe duur ze zijn.
Althans.. ik vind het vervelend als het natuurlijk 20€ per skin zou kosten maar zolang het allemaal cosmetisch is, is het maar gewoon wat een gek er voor geeft
[ Voor 41% gewijzigd door 8GUS op 30-01-2019 09:49 ]
Sorry, maar misschien moet je de roze bril even afzetten. We hebben het over een full priced AAA game van EA waar nog voor de release beelden opduiken met 20 (!!!!) dollar. Het is direct heel anders als er beelden opdruiken van mtx van 99 cent ofzo. Wat een of andere random youtuber (die direct geld verdient aan Anthem) hoopt is totaal irrelevant.DigitalError schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:23:
[...]
Ryan (die YouTuber) gokte op 5 euro voor een armor set (of tenminste dat hoopte hij) in plaats van die 20 die iedereen schreeuwt op YouTube.
Mij lijkt 5 euro ook redelijk, maar goed je hoeft natuurlijk in de basis geen enkele euro te spenderen omdat alles gewoon met Coin betaalt kan worden.
De game zelf is al betaald, dus alles wat een ingame store kan komen, zijn plusjes voor de jongens erachter. Ik verwacht nog geen lootboxes of zelfs gear (buiten wat pre-order zut), als de game gewoon goed zal verkopen. Al maken ze die skins 40 euro, van de demo heb ik amper m'n outfit gezien en zelfs met ander kleurtje (standaard liep iedereen met die gele kleur) viel het me nog voor geen meter op dat ik met blauw kleurtje rondliep. Er zal wel een ander soort volk zijn die skins leuk vinden.Ricmaniac schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:42:
Toch maakt me dat niet uit hoe duur ze zijn.
Althans.. ik vind het vervelend als het natuurlijk 20€ per skin zou kosten maar zolang het allemaal cosmetisch is, is het maar gewoon wat een gek er voor geeft![]()
Als het maar geen lootbox systeem word dat je 5 boxen koopt voor 20€ en je iets moois zou kunnen krijgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er is op zich best een goede reden voor dat wij een andere versie hebben mogen spelen. Er gaat een aantal werken overheen voordat zowel Microsoft als Sony toestemming geeft. Hetzelfde verhaal geld in mindere mate voor patches, er is een versnelde weg voor hotfixes, de "same-day certification"DigitalError schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:29:
[...]
Ja dat snap ik, maar die nieuwere build had allemaal dingen waar nu steen en been over geklaagd wordt op internet zoals squad info en waypoints in de HUD enzo.
Ze zullen er vast een goede reden voor hebben, maar het geeft een vertekend beeld van de game.
Voor mij is het irritant, maar ik heb de game al gekocht en voor mij maakt het dus weinig uit. Maar voor de mensen die nog zitten te dubben of ze het spel wel of niet gaan kopen kan zo'n demo doorslaggevend zijn en dan moet het gewoon goed zijn.
Flauw, jij weet net zo goed als ik dat dit er niet komt. Voor de onwetenden die officieel bewijs willen, Michael Gamble, lead developer op twitter: "No season pass. Just get the game - don’t worry after that.". Laat ze maar wat skins verkopen, geen problemen mee.SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:53:
Ben meer benieuwd wat de eerste DLC mag gaan kosten met bijbehorende season pass
[ Voor 14% gewijzigd door neolite op 30-01-2019 10:00 ]
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Kijk, dit is exact wat we bedoelen. Er staat nergens dat cosmetics 20 dollar gaan kosten. Een willekeurige youtuber zuigt een bedrag uit zijn duim en iedereen papegaait het na, en is er heel boos over. Los daarvan, als een cosmetic voor jou te duur is, of je bent van mening dat de basegame op zich al genoeg kost (een mening die ik volledig deel): dan koop je het gewoon NIET. EA kan inderdaad vragen wat de gek ervoor geeft. Wees niet die gek.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:51:
Sorry, maar misschien moet je de roze bril even afzetten. We hebben het over een full priced AAA game van EA waar nog voor de release beelden opduiken met 20 (!!!!) dollar.
Devs hebben herhaaldelijk gezegd dat de toekomstige DLC etc gratis aangeboden worden. ze willen de playerbase niet opsplitsen achter een paywall.SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:53:
[...]
De game zelf is al betaald, dus alles wat een ingame store kan komen, zijn plusjes voor de jongens erachter. Ik verwacht nog geen lootboxes of zelfs gear (buiten wat pre-order zut), als de game gewoon goed zal verkopen. Al maken ze die skins 40 euro, van de demo heb ik amper m'n outfit gezien en zelfs met ander kleurtje (standaard liep iedereen met die gele kleur) viel het me nog voor geen meter op dat ik met blauw kleurtje rondliep. Er zal wel een ander soort volk zijn die skins leuk vinden.
Ben meer benieuwd wat de eerste DLC mag gaan kosten met bijbehorende season pass
Kom op, ik doeRicmaniac schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:59:
[...]
Devs hebben herhaaldelijk gezegd dat de toekomstige DLC etc gratis aangeboden worden. ze willen de playerbase niet opsplitsen achter een paywall.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er staat inderdaad nergens dat een skin 20 euro kost. Dat zijn allemaal speculaties waar je niets aan hebt.boe2 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:58:
[...]
Kijk, dit is exact wat we bedoelen. Er staat nergens dat cosmetics 20 dollar gaan kosten. Een willekeurige youtuber zuigt een bedrag uit zijn duim en iedereen papegaait het na, en is er heel boos over. Los daarvan, als een cosmetic voor jou te duur is, of je bent van mening dat de basegame op zich al genoeg kost (een mening die ik volledig deel): dan koop je het gewoon NIET. EA kan inderdaad vragen wat de gek ervoor geeft. Wees niet die gek.
Hoe wil je een game balanceren op cosmetische mtx?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:51:
[...]
Hoe je het ook wendt of keert, hoe de in-game economy nog verandert, dit is GEEN goed signaal in dit stadium van de game. Alleen het feit dat ze het weer in ter discussie laten komen na bovengenoemde debacles is al slecht nieuws voor de game. Bovendien, dat hele 'je bent niet verplicht cosmetics te kopen, dus het beïnvloed je niet negatief" slaat nergens op als de game gebalanceerd wordt om aan het eind van de rit de verkoop van mtx te maximaliseren.
Het is goed om positief te blijven, maar we hebben het over EA. Wacht dan ook even af hoe het precies uitpakt in plaats van nu al excuses voor ze aan te dragen.
Heel simpel. Coin drops. Zo kun je de grind alleen maar langer (of korter) maken als het moet.Xgar schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:10:
[...]
Hoe wil je een game balanceren op cosmetische mtx?
Maar dan blijven het nog steeds cosmetische items, dus geen invloed op de gameplay imo.8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:15:
[...]
Heel simpel. Coin drops. Zo kun je de grind alleen maar langer (of korter) maken als het moet.
Als EA aankomt met een pak van 100 euro, op welke manier beinvloedt dat jouw spelervaring?EA moet helemaal niet kunnen vragen wat ze willen
Dan kun je de mensen die dat kopen uitlachen.boe2 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:19:
Ik vind echt vreemd. De VIP demo heeft getoond dat er een enorm goed spel inzit, maar dat het geplaagd wordt door enkele grote problemen. Als je op youtube zoekt zou je denken dat die problemen onbestaand zijn, maar dat een verzonnen prijs van content die ze waarschijnlijk sowieso nooit zouden kopen, het einde van de wereld is.
[...]
Als EA aankomt met een pak van 100 euro, op welke manier beinvloedt dat jouw spelervaring?
Maakt niet zoveel uit. Dat is en blijft een groot deel van de gameplay loop. Juist omdat Anthem een 3rd person game is, zijn cosmetics belangrijker (voor zover je er waarde aan hecht). Dus hoe sneller je coins verdient, hoe sneller je een item kunt kopen, hoe sneller de lol eraf is. Duurt het te lang, dan is de lol er ook snel af.Xgar schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:17:
[...]
Maar dan blijven het nog steeds cosmetische items, dus geen invloed op de gameplay imo.
Imo is balanceren meer hoe sterk wapens, skills e.d. zijn.
Buiten dat zie ik me sowieso geen cosmetisch spul kopen, daar het voor mij geen meerwaarde heeft.
Een economie in-game balanceren kan echt heel erg veel fout mee gaan en je krijgt het eigenlijk nooit goed.Te strenge limitatie op aantal coins, te weinig coins per activiteit, te veel coins nodig voor een aankoop. De balans hiertussen is heel erg moeilijk, omdat je niet wil dat mensen bewust coins gaan farmen, maar activiteiten spelen die ze leuk vinden. Dus hoezo geen invloed op de gameplay? Als iedereen activiteit x doet en niet y omdat ze daar minder coins voor krijgen, maar jij liever y doet?Xgar schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:17:
[...]
Maar dan blijven het nog steeds cosmetische items, dus geen invloed op de gameplay imo.
Imo is balanceren meer hoe sterk wapens, skills e.d. zijn.
Buiten dat zie ik me sowieso geen cosmetisch spul kopen, daar het voor mij geen meerwaarde heeft.
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Is dat wel zo? Ik heb niet bepaald het idee dat mensen verder komen dan hard gillen, maar gewoon nog steeds alles kopen.8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:08:
EA moet helemaal niet kunnen vragen wat ze willen. EA moet zich goed realiseren dat we als community een stuk slimmer beginnen te worden. Dus wederom, openheid van zaken en je bent van het gezeur af. En als het dan 20 euro blijkt te zijn dan hebben ze een probleem. Je kunt namelijk wel zeggen "dan koop je het toch niet" maar dan verdienen ze er geen geld meer mee en wordt de game ook niet meer onderhouden. Het gaat allemaal om balans.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2019 10:31 ]
Goede vergelijking. In fortnite kan je heel snel heel veel geld uitgeven aan complete onzin. Welke impact dat heeft voor iemand die 0 euro uitgeeft? Niets. Nada.SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:28:
[...]
FUT packs in FIFA gaan al jaren als zoete broodjes, de Fortnite skins (2000 V-coins, dat is 20 euro) vliegen de deur uit, zelfs die freaking pickaxe van 15 euro staat al lange tijd als 'populaire' skin, hoe hard andere mensen ook gillen dat dit een game kapot maakt. Er hoeft maar 1 populaire youtuber of streamer te zijn die zo'n skin koopt en ermee gaat showen.. hoppa, weer 100 kopers erbij.
Wat ik al zeg. We zijn echt nog niet zover, maar lootboxes verdwijnen al langzaam. FIFA-punten mogen in Belgie niet meer verkocht worden. Dus het gaat de goede kant op.SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:28:
[...]
Is dat wel zo? Ik heb niet bepaald het idee dat mensen verder komen dan hard gillen, maar gewoon nog steeds alles kopen.
De basis is al jaren hetzelfde, het is maar wat een gek er voor geeft. 20 euro voor een skin? Worden wel verkocht. Natuurlijk heb je een clubje dat weer hard gaat gillen, boze vloggers hoe ze moeten boycotten, maar die andere spelers, die het allemaal niet boeien, kopen het toch wel.
FUT packs in FIFA gaan al jaren als zoete broodjes, de Fortnite skins (2000 V-coins, dat is 20 euro) vliegen de deur uit, zelfs die freaking pickaxe van 15 euro staat al lange tijd als 'populaire' skin, hoe hard andere mensen ook gillen dat dit een game kapot maakt. Er hoeft maar 1 populaire youtuber of streamer te zijn die zo'n skin koopt en ermee gaat showen.. hoppa, weer 100 kopers erbij.
Voor elke persoon hier die niets zou kopen, zijn er 10 die wel zo'n skin kopen. Dus voor dat clubje die hard gilt, geef je gewoon wat gratis koekjes (geen DLC, geen premium), en zijn er ook weer aantal tevreden.
Mja, als je alleen maar leest wat je zelf wilt lezen en je alleen aan je eigen waarheid vast blijft houden, dan heeft reageren niet echt veel zin vrees ik. Het gaat in de kern niet om het bedrag van 20 dollar en al helemaal niet om de mening van wat schreeuwerige youtubers.boe2 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:58:
[...]
Kijk, dit is exact wat we bedoelen. Er staat nergens dat cosmetics 20 dollar gaan kosten. Een willekeurige youtuber zuigt een bedrag uit zijn duim en iedereen papegaait het na, en is er heel boos over. Los daarvan, als een cosmetic voor jou te duur is, of je bent van mening dat de basegame op zich al genoeg kost (een mening die ik volledig deel): dan koop je het gewoon NIET. EA kan inderdaad vragen wat de gek ervoor geeft. Wees niet die gek.
Dit is een serieuze vraag?Xgar schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:10:
[...]
Hoe wil je een game balanceren op cosmetische mtx?
Tuurlijk is het een serieuze vraag, als je mijn vervolg post gelezen had, had je gezien dat ik onder balans zaken zoals sterkte van wapens, skills e.d. versta, dus met impact op de gameplay.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:36:
[...]
Mja, als je alleen maar leest wat je zelf wilt lezen en je alleen aan je eigen waarheid vast blijft houden, dan heeft reageren niet echt veel zin vrees ik. Het gaat in de kern niet om het bedrag van 20 dollar en al helemaal niet om de mening van wat schreeuwerige youtubers.
[...]
Dit is een serieuze vraag?
Hoe richt je een fysieke winkel in voor het maximaliseren van aankopen? Hoe deel je de schappen in? Hoe balanceer je een p2p mobile game voor het maximaliseren van aankopen? Hoe zorg je er voor dat mensen door blijven spelen op arcadekasten? Of de klassieke na een atrractie in een pretpark door een winkel naar buiten moeten. Etc. etc.
De uitvoering is iets anders, de psychologie erachter is iets anders maar het principe is exact hetzelfde. De een loopt er zo langs, de ander geeft er een godsvermogen aan uit, maar iedereen moet er langs en iedereen moet dezelfde omweg maken.
Ja Fortnite is gratis, maar dat maakt de prijzen niet minder belachelijk. Bovendien zijn er zat mensen die de Save The World hebben aangeschaft. En 20 euro voor een skin is gewoon belachelijk. Dat is voor mij ook de reden om er voorlopig niks meer in te gooien want ik doe te weinig met de meeste skins die ik al heb. Ook F2P games moeten de prijzen gaan verlagen. Eigenlijk zouden games als Anthem moeten laten zien wat voor prijzen acceptabel zijn.8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:32:
[...]
Wat ik al zeg. We zijn echt nog niet zover, maar lootboxes verdwijnen al langzaam. FIFA-punten mogen in Belgie niet meer verkocht worden. Dus het gaat de goede kant op.
Fortnite is gratis. Ander verhaal.
Het blijft een influencer ding natuurlijk, maar er wordt gelukkig langzaam naar iets regulerends toegewerkt. Ik hoop in ieder geval dat die trend zich blijft doorzetten.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
De kleuren zullen niet achter een paywall zitten aangezien er ook een custom kleuren editor in zat. Die blijft erin. Of de demo alleen basismaterialen had of dat het er in de volledige game minder zullen zijn weten we niet. Ik verwacht iets minder. (kan het alleen maar meevallenCrapperDeCrap schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:43:
Ik hoop dat je je javelin net zo kunt aanpassen als in de demo. Vond het behoorlijk uitgebreid. Dat kleur wiel werkt prachtig. Dus geen kleuren of die basis materials achter n paywall crap. Dat is voor mij voldoende.
Misschien dat bepaalde materialen unlocked worden met raids ofzo, geen idee verder maar dat zou me ook niet verbazen. Een soort van exclusieve meuk voor elite spelers8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:49:
[...]
De kleuren zullen niet achter een paywall zitten aangezien er ook een custom kleuren editor in zat. Die blijft erin. Of de demo alleen basismaterialen had of dat het er in de volledige game minder zullen zijn weten we niet. Ik verwacht iets minder. (kan het alleen maar meevallen)
Ja dat vond ik echt mooi gedaan.CrapperDeCrap schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:43:
Ik hoop dat je je javelin net zo kunt aanpassen als in de demo. Vond het behoorlijk uitgebreid. Dat kleur wiel werkt prachtig. Dus geen kleuren of die basis materials achter n paywall crap. Dat is voor mij voldoende.
Ik verwijs je graag naar de openingspostValdourian schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:37:
Is dit een soort Destiny? een soort Warframe? mmorpg?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Jawel, maar niet veel. In freeplay kunnen maar 4 spelers tegelijk op de kaart aanwezig zijn.Valdourian schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:01:
ik lees overal co-op... dus je komt geen spelers tegen in de wereld?
Valdourian schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:01:
ik lees overal co-op... dus je komt geen spelers tegen in de wereld?
8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:39:
[...]
Ik verwijs je graag naar de openingspostDaar vind je alvast wat basis informatie.
[ Voor 47% gewijzigd door Daffie op 30-01-2019 16:03 ]
momenteel wel, maar er gingen al geruchten dat ze na de launch willen kijken of dit misschien naar 8 kan ergens.8GUS schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:03:
[...]
Jawel, maar niet veel. In freeplay kunnen maar 4 spelers tegelijk op de kaart aanwezig zijn.
Sprekend als oudere gamer.....dit dusMartinspire schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:19:
Ik heb ook geen probleem met microtransacties als hetgeen je krijgt in overeenstemming is met wat je ervoor betaald. Een skin van 20 euro vind ik te duur, maar voor 5 euro vind ik het allemaal prima. Ook als je al 70 euro voor een game betaald hebt. Skins zijn vooral een kwestie van smaak en wordt vaak bovenop een grote hoeveelheid gratis beschikbare skins gezet, dus dan maakt het wat mij betreft niet veel uit. Dat het uiteindelijk winst oplevert voor de uitgever en ontwikkelaar is allemaal prima, dat is nou eenmaal het doel van het maken van spellen. En het is niet alsof ze vroeger nooit winst maakten.
[ Voor 28% gewijzigd door RubenSaurus op 31-01-2019 06:59 ]
Jup duidelijk gebruik gemaakt van de Andromeda "blauwdruk".boe2 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 08:50:
Had ergens gelezen dat de combat en UI van Anthem heel erg lijkt op die van Mass Effect Andromeda. Nu zit dat spel bij het origin access basic abonnement, dus besloot ik om het eens te installeren.
Een paar uur verder, en het lijkt er niet gewoon op: Het volledig dezelfde engine, combat voelt identiek en zelfs de UI lijkt er grotendeels op, inclusief het gebruik van 3 skill slots, met een "L+R" logo onder de derde skill. Je kan "primer" skills en "buster" skills equippen (dezelfde naam ja), die afhankelijk van hun elementen verschillende combo effecten kunnen hebben. Je hebt een melee knop met cooldown die ook kan gebruikt worden voor combos. Je hebt een (zeer beperkte) jetpack wat enorm veel verticaliteit toelaat.
Nu speelt de combat in Andromeda lekker weg, dus op zich is dat geen nadeel. Maar ik stel me wel grote vragen bij hun "10 jaar in ontwikkeling" claims aangezien Anthem overduidelijk ME: Andromeda als uitgangspunt genomen heeft.
In ieder geval, als je na het volgende demo weekend zin hebt in meer, maar je wil geen weken wachten op release, kan ME: Andromeda heel waarschijnlijk je honger wel stillen.
Lekker dit! Dit is precies wat Anthem uniek maakt. Kan niet wachten op de Interceptor dit weekend.CrapperDeCrap schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:27:
[...]
Kwam deze tegen. 1:53 - 2:40 dat is wat bij in ieder geval greep in de demo.
YouTube: Anthem Gameplay | Interceptor Guide (Movement / Gear) | VIP DEMO
[ Voor 4% gewijzigd door 8GUS op 31-01-2019 09:50 ]
Ik had interceptor gekozen en vind het inderdaad erg fijn spelen. de triple jump is echt super fijn en goed te gebruiken omdat je super snel van richting kan veranderen in de lucht.8GUS schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:50:
[...]
Lekker dit! Dit is precies wat Anthem uniek maakt. Kan niet wachten op de Interceptor dit weekend.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 31-01-2019 10:37 ]
Dit wist ik niet. Dat is ergens wel jammer ja.Ricmaniac schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:37:
[...]
Je ultimate ability is tof en super fijn dat je dan niet dood kan in al die tijd. enige nadeel is dat je niet kan vliegen in je ultimate modus. Stel dat je target dood is en een andere target is ver weg dan moet je er gewoon heen rennen.
De Ranger is de enige javelin die vliegend z'n ultimate kan doen. (Storm kan wel zweven maar niet full flight)8GUS schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:01:
[...]
Dit wist ik niet. Dat is ergens wel jammer ja.
je hebt een triple jump + dash wat je wel kan doen tijdens je ult dus moet lukken.8GUS schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:01:
[...]
Dit wist ik niet. Dat is ergens wel jammer ja.
Precies, en je kan dus n triple dash doen gevolgd door n triple jump en die volg je weer op met triple dash. Geen vliegen nodig. Je kunt t zelfs afwisselen. Je kan bijvoorbeeld jump, 2 dashes, jump, dash en dan eindigen met n sprong. Je laatste dash zorgt ervoor dat je een beetje blijft hangen, als je die opvolgt met n jump behoudt je je momentum en dan kun je eventueel gaan vliegen. Al vliegend in de lucht kun je ook je melee (die spin/kurkentrekker) als dodge gebruiken en onderbreken met n dash, zodat je weer verder kan vliegen oid. Dit kan maar één keer en wordt gereset zodra je de grond raakt. Vast nog meer mogelijk. Morgen maar weer verder klooien.Ambition88 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:38:
[...]
je hebt een triple jump + dash wat je wel kan doen tijdens je ult dus moet lukken.
Heb m nog niet kunnen spelen. Maar opties genoeg dusAmbition88 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:38:
[...]
je hebt een triple jump + dash wat je wel kan doen tijdens je ult dus moet lukken.
Heb je net een invite gestuurdSchuimpje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:10:
Het is dus het leukste om deze game wel met 3 anderen te spelen, headsetje op met microfoon en lekker door de wereld vliegen en knallen maar? Ga mezelf vanavond in ieder geval even joinen bij de PS4 community heb namelijk in mijn vriendenkring niemand die deze game gaat spelen dus..
Goed bezig! Dankjewel.DigitalError schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:29:
[...]
Heb je net een invite gestuurd![]()
scheelt je weer zoeken vanavond.
Kun je je vrienden ook niet overhalen om de demo te proberen? Misschien gaan ze wel overstag.
Dan kun je ze ook aan de community toevoegen
Bij mij in de vriendengroep heb ik er inmiddels al 2 die laaiend enthousiast zijn en de derde misschien na dit weekend ook wel, want die kon vorig weekend niet.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2019 13:15 ]
Ja maar dat was de VIP DEMO (toenang middels een key) vanaf morgen (waarschijnlijk 18:00) is de Open Demo en die is voor iedereen toegankelijk.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:14:
De demo tijd is toch al afgelopen?
Ja, Anthem voelt aan als ME: Andromeda. Voor mij een reden om Anthem niet te kopen. Ik heb een ME: Andromeda trauma.boe2 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 08:50:
Had ergens gelezen dat de combat en UI van Anthem heel erg lijkt op die van Mass Effect Andromeda. Nu zit dat spel bij het origin access basic abonnement, dus besloot ik om het eens te installeren.
Een paar uur verder, en het lijkt er niet gewoon op: Het volledig dezelfde engine, combat voelt identiek en zelfs de UI lijkt er grotendeels op, inclusief het gebruik van 3 skill slots, met een "L+R" logo onder de derde skill. Je kan "primer" skills en "buster" skills equippen (dezelfde naam ja), die afhankelijk van hun elementen verschillende combo effecten kunnen hebben. Je hebt een melee knop met cooldown die ook kan gebruikt worden voor combos. Je hebt een (zeer beperkte) jetpack wat enorm veel verticaliteit toelaat.
Nu speelt de combat in Andromeda lekker weg, dus op zich is dat geen nadeel. Maar ik stel me wel grote vragen bij hun "10 jaar in ontwikkeling" claims aangezien Anthem overduidelijk ME: Andromeda als uitgangspunt genomen heeft.
In ieder geval, als je na het volgende demo weekend zin hebt in meer, maar je wil geen weken wachten op release, kan ME: Andromeda heel waarschijnlijk je honger wel stillen.
Combat in Andromeda was erg goed. Dat je Anthem niet wil spelen is prima Maar de reden waarom je Anthem niet speelt zou niets te maken moeten hebben met een game die op andere fronten te kort kwam.Orac schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:23:
[...]
Ja, Anthem voelt aan als ME: Andromeda. Voor mij een reden om Anthem niet te kopen. Ik heb een ME: Andromeda trauma.
18.00 uur is correct, tenzij het weer een zooitje wordtRicmaniac schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:15:
[...]
Ja maar dat was de VIP DEMO (toenang middels een key) vanaf morgen (waarschijnlijk 18:00) is de Open Demo en die is voor iedereen toegankelijk.
Zo'n zooitje als de VIP demo lijkt me niet, maar het feit dat hij GRATIS te proberen is zal wel voor een behoorlijke load gaan zorgen. Denk dat je beter een uurtje of wat kunt wachten.DigitalError schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:26:
[...]
18.00 uur is correct, tenzij het weer een zooitje wordt
Uniek? Nee, dat heet gewoon Warframe.8GUS schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:50:
[...]
Lekker dit! Dit is precies wat Anthem uniek maakt. Kan niet wachten op de Interceptor dit weekend.
Ik ben erg benieuwd, VIP demo is me niet gelukt maar de demo ga ik zeker proberen.8GUS schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:27:
[...]
Zo'n zooitje als de VIP demo lijkt me niet, maar het feit dat hij GRATIS te proberen is zal wel voor een behoorlijke load gaan zorgen. Denk dat je beter een uurtje of wat kunt wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door lowskilled-ftw op 31-01-2019 13:34 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq