8GUS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:09:
[...]
Team UI zit wel in release. Is ook al bevestigd. Healer heb je niet nodig ivm heal drops van mobs (en bosses droppen ook heals en ammo tussendoor). Geen healer vind ik wel weer eens verfrissend.
Vliegen heb ik totaal niet als gimmick bevonden. Begrijp ook niet hoe je daarbij komt. Ten eerste heb je het nodig om van punt A naar B te komen en ten tweede is het in combat echt nodig om bijvoorbeeld snel naar een groep mobs of een weakpoint van een boss te komen.
Melee is zeker geen Destiny, maar als je de Interceptor niet hebt geprobeerd dan snap ik waar je vandaan komt. Wil trouwens niet zeggen dat ik niet begrijp waarom we niet vanaf het begin alle Javelins konden uitproberen. Op basis hiervan zullen veel mensen hun mening ook vormen zonder alles te kunnen proberen.
Niet alle abilities zijn auto aim. Vraag me nu langzaam af of je het wel goed hebt gespeeld of dat dit meer frustratie is dat de demo meer een beta leek?
Best dat jij niet begrijpt hoe ik daarbij kom, dit is mijn blik op de game, klaar. Als de game nog dichterbij Destiny had gezeten, had ik niet eens een pre-order gehad, ik ben een warframe speler en daar heeft flight factor 10 meer impact dan 'nodig van punt A naar B', of 'snel naar een groep mobs te komen'.
De manier hoe melee 'locked' op een mob (muv interceptor), dat is geen melee, maar gewoon een dash-charge attack met cooldown, in de basis meer principe van Destiny dan van Warframe.
Geen healer is waarom ik ook zeg, een halfbakken trinity, de 1 vind het leuk, de ander niet. Titanfall heeft indirect ook tank/ranged, ook geen healer, maar daar vangen ze het af met een cooldown principe. Maar hele tactiek-idee erachter, manier van vechten, jack of all zonder unieke stempel (tegenstelling tot manier van Destiny, Warframe, Titanfall, Division, noem ze maar op).
Servers die de aantal spelers niet aankunnen, ik ben niets anders met EA gewend (BF, FIFA vorig jaar, tot zelfs 3 maanden), dat zijn allemaal bijzaken wanneer je de game wil spelen.