Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Heb het gister even via EA Access geprobeerd maar blij dat ik het abbo gewoon weer kan cancelen.

Leuke gimmick dat vliegen maar verder speel ik wel gewoon weer verder in Destiny als ik die gameplay wil.

Moet eerlijk zeggen ik momenteel sowieso weer alleen Destiny en Diablo speel wat dit dan toch wel erg veel van hetzelfde maakt :) Denk ook niet dat ik mijn vaste game groepje zover krijg om het te activeren.

Ach, vast wel een prima game verder en beter dan alle gehypte battle royal klonen zoals Apex Legends :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
Stylze schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 04:35:
De early review van GameSpot is niet al te best.. ben toch bang dat deze game het niet gaat redden het doet gewoon te weinig nieuws.

Nog even de reviews afw8en en hopen dat het toch nog meevalt
Alleen de review is nutteloos. Want zover ik weet is de early acces build het zelfde als de demo build. En dus alleen alles unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Blijft toch een persoonlijk iets of de game wel of niet je ding is. Diablo 3 speel ik na bijna 7 jaar nog steeds regelmatig terwijl ik collega’s heb die niet eens level 70 gehaald hebben omdat ze de game na een paar uur al beu waren.
Ik heb de afgelopen weken Warframe gespeeld maar heb daar ook niet het idee dat het afwisselend is. Heb nu een aantal planeten vrijgespeeld en op elke planeet kom ik weer dezelfde missies tegen. Het wordt steeds lastiger om nog vernieuwend te zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:15:
Blijft toch een persoonlijk iets of de game wel of niet je ding is. Diablo 3 speel ik na bijna 7 jaar nog steeds regelmatig terwijl ik collega’s heb die niet eens level 70 gehaald hebben omdat ze de game na een paar uur al beu waren.
Ik heb de afgelopen weken Warframe gespeeld maar heb daar ook niet het idee dat het afwisselend is. Heb nu een aantal planeten vrijgespeeld en op elke planeet kom ik weer dezelfde missies tegen. Het wordt steeds lastiger om nog vernieuwend te zijn.
Destiny scoorde maar een zesje en daarin heb ik denk ik de meeste ps4 uren zitten.

Alles gaat met de gameplay te maken hebben, als die leuk is met vrienden dan zie ik de lootgrind nog wel zitten.

Voor mij heeft het nu met de multiplayer te maken. Fifa is de game waarbij we ons vaak kapot lachen terwijl dat al jaren hetzelfde is.

Het is inderdaad moeilijk om nog vernieuwend te zijn. Helemaal gezien de druk vanuit de uitgevers geldschieters die bepaalde returns eisen. Het zal ze daarom ook weerhouden om extreme stappen te zetten in het kader van vernieuwing.

Bioware voelt die druk als dochteronderneming ook. Ik hoop alleen dat die een voor mij goed verhaal neer weten ze zetten. Doen ze dat biet dan is dat jammer maar misschien ook wel de prijs die je met een miltiplayer game betaald. Voor goede verhalen moet je denk ik ook bij singleplayer games zijn. Een cutscene of voor mijn part een stukje lezen uit een codex werkt toch beter als je niet drie anderen er doorheen hoort praten waarvan er eentje altijd snel door wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is het trouwens mogelijk om gespeelde missies nog een keer te doen? Kan iemand dat al vertellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
Kogel is door de kerk.
22 feb Kan ik mijn kopie ophalen bij MM Almere😀. Helaas heeft die kleine wel nog vakantie... dus dat wordt wachten tot de avond😂... maar heb er wel zin in.

@DigitalError ik zal je een deze dagen toevoegen aan mijn friendlist op psn.
Kan niet wachten😀

[ Voor 22% gewijzigd door loki504 op 16-02-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:02:
Is het trouwens mogelijk om gespeelde missies nog een keer te doen? Kan iemand dat al vertellen?
Ik denk dat dat pas kan als je de story-line uitgespeeld hebt net zoals in de meeste games. misschien dat de eersten daar vandaag wel zijn en dan zullen we het wel horen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
kbloem schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:36:
[...]

Destiny scoorde maar een zesje en daarin heb ik denk ik de meeste ps4 uren zitten.
Die zesjes was vooral door gebrek aan content (volgens mij was ik binnen 2 uur al stuff aan het herhalen om verder te kunnen en uiteindelijk in een uur of 6 klaar met alles) en omdat het de beloftes niet wist te leveren. Bij de beta zat ik al met de vraag "is dit alles" en dat maakt dat de game door veel spelers slechte reviews kreeg. En er waren nog de nodige problemen die ze uiteindelijk ook niet hebben aangepakt (zoals dat je in de crucible met matige loot of lage levels totaal geen kans maakt)
Alles gaat met de gameplay te maken hebben, als die leuk is met vrienden dan zie ik de lootgrind nog wel zitten.
Het feit dat je er vanuit gaat dat het een grind wordt en daarbij ook de grind leuk vind, geeft aan dat je een andere speler bent dan de massa. Ik heb zelf ook helemaal niks met grinden. Ik vind het lui leveldesign en zeker als je gear alleen met wat nummers omhoog gaat, totaal irrelevant. Ik ben dan ook benieuwd of de game wat meer weet te bieden dan dat en vooral ook hoe lang je over de game zelf doet als je alles 1x gaat spelen. Voor mij is de game dan waarschijnlijk klaar. Grinden is echt zo'n ongelofelijk slechte mechanic. Ik hoop dat het snel uitsterft.
Een cutscene of voor mijn part een stukje lezen uit een codex werkt toch beter als je niet drie anderen er doorheen hoort praten waarvan er eentje altijd snel door wilt gaan.
Ik geef altijd duidelijk aan bij de mensen waar ik mee speel dat ik de cutscenes graag wil zien en het voor mij 1 van de motivators is om een game leuk te vinden en te gaan spelen. Dan geef ik wel weer aan wanneer ie klaar is en er verder geluld kan worden. Is volgens mij nog nergens echt een probleem geweest. Meestal ging degene die dus alles snel wil doen, gewoon effe pissen of wat te drinken halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zonder grinden zijn games als Diablo snel uitgestorven.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:51
Ik heb vanochtend ff uurtje gespeeld en ik wordt wel blij van wat ik nu heb gezien. Ziet er echt geweldig uit. Cutscene is erg gaaf en indrukwekkend en ben blij om nu het hele verhaal te kunnen spelen. Vind het tot nog toe erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:29
Ik ga mijn laatste paar uur die ik nog over heb van de trial bewaren tot volgende week. Het schijnt dat er dan pas een day 1 patch komt. Voor nu is het voor mij veel te buggy om nog leuk te zijn. Het geluid valt regelmatig weg, het spel crasht regelmatig en de framerate is erg wisselvallig. Als er een stormmet regen is in freeplay dipt de fps tot laag in de 30 en als de zon schijnt vlieg ik rond met 70-80 fps. De motion blur kon ik nog steeds niet uitzetten en volgens mij deed het veranderen van de grafische ook niets (geen hogere fps van ultra->high en het zag er niet anders uit).

Ik geloof ook niet dat er ook maar 1 developer dit spel heeft geprobeerd te spelen met muis en toetsenbord. De menu's werken namelijk voor geen meter en zijn ontzettend verwarrend. Het lang moeten indrukken van toetsen is irritant en inconsistent. Als je uit de forge wil moet je heel lang ESC ingedrukt houden, maar wil je uit een ander menu dan hoef je er alleen maar op te drukken. Dan is er ook nog steeds geen text chat, wat het spelen met randoms onnodig lastig maakt. Het vliegen is alleen na het aanpassen van de sensitivities te doen.

De hoeveelheid laadschermen is ook niet meer van deze tijd. In skyrim zitten minder laadschermen. Daarbij zijn de laadschermen ook nog veel te lang, zeker als je naar een freeplay wereld gaat. Dat maakt het extra vervelend dat je tijdens het spelen niet van wapens/abbilities kan wisselen. Als je een nieuw wapen krijgt en die wilt proberen moet je naar de forge (laadscherm), wapen selecteren, uit de forge naar tarsis (laadscherm), naar je suit lopen en via het vage menu naar freeplay gaan (heel lang laadscherm). Als het wapen niet bevalt moet je weer naar tarsis (lang laadscherm) en het hele verhaal nog een keer doorlopen.
Om de vergelijking met destiny te maken, daar heb je gewoon een hele set wapens in je inventory die je kan blijven wisselen tijdens missies. Je kan zelf met een app op je telefoon items van je ene karakter naar je inventory slepen, terwijl je ingame bent.

Ik had het allemaal voor lief genomen als het spel verder leuk is om te spelen. Maar het schieten voelt niet goed aan en het vliegen is voor de meeste javelins erg gelimiteerd. Ik speel zelf met de storm, omdat ik uit de demo al doorkreeg dat je daar het minst afhankelijk bent van je wapens en veel langer in de lucht kan blijven hoveren. Dat maakt het spel nog enigszins leuk (totdat je dus een abbility naar een missie meeneemt die niet lekker werkt en daar dus weer aan vast zit). Ik heb beelden gezien van iemand die de demo heeft gehackt en daarbij de restricties van het vliegen heeft weggehaald. Hij kon hoger, sneller en oneindig ver vliegen en had de fov ook nog eens verhoogd. Dat zag er heel vet uit, maar dat hebben ze dus in dit spel om wat voor reden dan ook gelimiteerd.

Dan komt nog het punt waarop ik ben gestopt met spelen. Ergens in de verplichte storyline zit een missie die erg vreemd is. Als je de demo hebt gespeeld weet je hoe de andere missies in elkaar steken. Maar bij deze worden een stuk of 12 challenges gegeven die je moet voltooien om verder te kunnen. Dat zijn challenges als 'doe 5 world events' of 'vindt 3 chests in freeplay' of 'revive 3 javelins'. Het zijn in ieder geval dingen die helemaal niets met het verhaal te maken hebben en helemaal niet leuk zijn om zo verplicht te doen. Het voelt heel erg alsof ze met deze missies het spel proberen op te rekken. En voor mij als trial speler voelt het als een soort muur waar je heel veel tijd aan kwijt bent voordat je verder kan en waarschijnlijk je 10 uur op zijn.

Al met al is er vergeleken met de demo maar bar weinig verbeterd. Het lopen door tarsis is nog steeds veel te traag. Ze hebben een sprint toegevoegd die nauwelijks sneller gaat dan lopen. Er zijn nog steeds veel mensen met de 95%laadbug. Het schieten is niet veranderd, de tethering aan je medespelers zit er nog steeds in, al is het van 3 naar 25 seconden gegaan voordat je naar je teammaten wordt geteleporteerd (en weer op een laadscherm mag gaan wachten). Ik ben benieuwd wat er met de day1 patch wordt gefixt, maar ik verwacht er niet veel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@mcbacon0

Dat het schieten een beetje underpowered voelt klopt ook, in Destiny is schieten 1 en abilities 2 maar in Anthem is het precies omgekeerd en ze willen eigenlijk dat je zo veel mogelijk ability combo's maakt want daar zit de echte kracht in.

Ik lees veel over die rare missie inderdaad, mensen zijn er totaal niet blij mee en het haalt blijkbaar het tempo compleet uit de game. Beetje jammer dat ze dit er zo in gemaakt hebben want zo voelt het een beetje als freeplay forceren.

hier nog iemand op reddit die er op reageert en wel handige tip trouwens:
https://www.reddit.com/r/...gs_about_a_certain_quest/

Voor de rest komen er natuurlijk vrijdag nog een shitload aan bugfixes en toevoegingen uit, maar dat was al lang en breed bekend, dus ik vind het verstandig van je dat je inderdaad wat van die 10 uur bewaard voor de volledige uitvoering van de 22e aankomende week.
Ik hoop dat je het dan meer naar je zin hebt en dat de gameplay beter aanvoelt voor je.

[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 16-02-2019 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Leuk wat er in die reddit post staat, maar lijkt helemaal niet te kloppen. Bij mij stonden er nog helemaal geen challenges ingevuld. Overal stond 0/X. Het klopt dat je niet per se dingen in freeplay hoeft te doen, maar dat betekend dat je de eerste stronghold dus weer een paar keer achter elkaar gaat doen. En die heb ik in de demo al 10 keer gedaan. Ik lees daar wel dat je dus ook kennelijk contracts kan gaan doen, maar dat verteld het spel je ook niet. En welke leveren mij dan de dingen op die ik nodig heb?
Verder staat er dus eigenlijk dat het inderdaad bedoelt is als 'rem' op het verhaal omdat ze bang zijn dat mensen te snel door het spel heen vliegen. En natuurlijk willen mensen zo snel mogelijk door het spel, in een lootgame gaat het meestal om de endgame. Tijdens het verhaal maakt het geen donder uit welke wapens je vindt omdat je 5 minuten later een nieuwe hebt gevonden die een hoger level heeft en dus sowieso sterker is. Dat houdt pas op als je max level bent en dus door het verhaal bent.

Nog een probleem met die missie is dat 1 van de challenges is dat je 50 melee kills moet doen. Leuk als je niet in een interceptor zit en dus een melee hebt met cooldown...
Sorry maar wat een belachelijke manier van goedpraten van een belachelijke quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Na 1 uur spelen beginnen de laadschermen erg irritant te worden.
ook als je het einde van de missie hebt gehaald moet je soms 3 minuten wachten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Klopt@Pykow De laadtijden zouden wat korter moeten zijn. Maar ik vind de immersie en gameplay verder wel gaaf hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Is dat laadschermen vooral een issue op PC of ook op consoles?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ook 10 uur gespeeld op Xbox One X, bevalt mij eigenlijk prima tot nu toe, beter dan de demo.
Wat kleine dingen inderdaad, zoals de laadtijden in missies en een paar irritante NPC's.
Kwa gameplay is het natuurlijk weinig vernieuwend, maar ik heb geen moeite met een grind, speel nog steeds veel Destiny 2.
Al kan de moeilijks graad op normal wel wat hoger denk ik, ligt een stuk lager dan in de demo dacht ik.
Omgevingen zien er mooi uit, het verhaal volg ik nog niet echt, wat screenshots gemaakt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BLmipfUkXQTnW5RqG4x6EnHg/medium.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oVHigLooyivrViIzjtAKWlnU/medium.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MuQCJtUvVIcI0K64Pzxk4Ekm/medium.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jkt8Z2MpuNsxCSV6vAmcTrIz/medium.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7Ph1U3v9yftwNMhGru6JXXwJ/medium.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LcoVoBFnvmVlF5dILrxEmBuk/medium.png
kbloem schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:02:
Ja dat kan, had één missie opnieuw gedaan. Kwam toen pas in de laatste seconden van de missies binnen.

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 16-02-2019 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Martinspire schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:08:
Is dat laadschermen vooral een issue op PC of ook op consoles?
Denk op alle platformen.
Ik heb de game alweer verwijderd van mijn PC.

De eerste missies lijken erg veel op elkaar en aangezien je in de demo level 13 was en soort gelijke missies had, verwacht ik dat ik straks al uren kwijt ben aan steeds hetzelfde te moeten doen.

Ik wist dat Anthem een loot/grind game zal worden, maar met zoveel laadschermen en menutjes etc.
wordt het gewoon bloed irritant om steeds te moeten wachten. Steeds tussen de (korte/kleine) missies naar een laadscherm te moeten kijken, dat verpest het gewoon.
Het haalt je volledig uit de game.

Normaal gesproken vindt ik het looten/grinden leuk om te doen.
Ik speel ook Destiny, Division, Borderlands, Diablo3 of zelfs speel ik Forza Horizon en wel ik geld verzamelen voor dikke auto's.
Maar als ik iedere moment naar een laadscherm zit te kijken, dan is het over.

Qua gameplay is het aardig, maar alleen daarmee red deze game het in mijn ogen niet.
De laadschermen kunnen ze misschien sneller maken of zelfs ervoor zorgen dat je missies achter elkaar kan spelen, maar dan nog ben ik benieuwd of het niet zal gaan irriteren.

Ik hou de topic/game wel in de gaten, mocht ze ooit een oplossing hebben gevonden hiervoor.
ik had ook een klein beetje schrik hiervoor, het is namelijk een game van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb er nu vijf uur inzitten en het speelt veel beter dan de demo. Vraag me wel af hoelang de game leuk blijft om te spelen, mede omdat de omgevingen er tot nu toe allemaal hetzelfde uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
Ik ben nu level 8. Mijn power level blijft op 3 (de power level die je kunt zien wanneer je een missie start & een vriend van me ziet mij ook op power level 3) hangen, terwijl ik al wel veel betere items heb dan dat. Is dit nu bugged of mis ik nu iets?

Als ik mijn character in the forge bekijk, zie ik 73 rechtsboven in staan (naast common colossus). Is dit niet het power level?

[ Voor 49% gewijzigd door mpra op 16-02-2019 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
mpra schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:32:
Ik ben nu level 8. Mijn power level blijft op 3 (de power level die je kunt zien wanneer je een missie start & een vriend van me ziet mij ook op power level 3) hangen, terwijl ik al wel veel betere items heb dan dat. Is dit nu bugged of mis ik nu iets?

Als ik mijn character in the forge bekijk, zie ik 73 rechtsboven in staan (naast common colossus). Is dit niet het power level?
Is bugged. Bij mij blijft het ook op 3 staan en ik speel sinds level 2 met een Storm maar er blijft staan dat ik met een Ranger speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHF
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 13:08

RHF

Stylze schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 04:35:
De early review van GameSpot is niet al te best.. ben toch bang dat deze game het niet gaat redden het doet gewoon te weinig nieuws.

Nog even de reviews afw8en en hopen dat het toch nog meevalt
Heb de game nu enkele uren kunnen spelen en voor mij is het verrassend goede coop game. Alleen is er weinig aan maar coop echt de moeite waard vind ik. Het vliegen en in 4-coop de missies uitvoeren is misschien niet vernieuwend maar in deze game is het goed uitgewerkt. De wereld is groot en mooi (a al avatar vind ik).

Zelf op mijn oude hardware (game laptop GTX980m) op 2560x1080 draait het nog prima op medium en goed speelbaar op high settings. Het loot-en en blijven upgraden van je javelin is vermakelijk. Ik verwacht dat deze game het wel kan redden alleen de jeugd die "gratis" games als Fortnite en Apex spelen zullen niet snel overstappen als deze game EUR 50 of meer kost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De jeugd die Fortnite en Apex spelen ga ik anders echt niet missen hoor :P (en die games speel ik beiden zelf ook)

Die level weergave is inderdaad bugged, zal vrijdag wel opgelost worden net als een boel andere dingen.

Ik lees op reddit echt alleen maar ellende over die missie met die freeplay unlock meuk (die tombs), en dan vooral dat mensen geen multikills bijgeschreven krijgen of missions completed (multikills is minimaal 5 kills hebben ze bevestigd). Hoop dat ze deze week nog even naar die missie gaan kijken en het een en ander aanpassen voor vrijdag dan.

[ Voor 74% gewijzigd door RubenSaurus op 16-02-2019 19:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Als je als laatste in een groep terecht komt. Loadingscreen omdat je niet optijd erbij kunt komen. Loadingscreen voor een dungeon. Langste laadtijd en weer niet bij kunnen komen is loadingscreen. Main story missie dus heb ik maar de helft gehoord en gedaan. Toen ie klaar was loadingscreen. Opeens zonder prompt in de socialhub. Even de forge in loadingscreen. Dan weg naar Taris en dus...loadingscreen.

Dit is heel erg slecht gamedesign. Dan kun je de tofste setting en de beste gameplay hebben, maar dit is zeer matig.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32
Toevallig mensen die Light of the Legion gesalvaged hebben ? die marksman rifle?

Twijfel of ik die moet bewaren omdat het een "special" item is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Ik speel hem op PC (2700x - 1070 - 1080p) en ik was na de demo heel kritisch, maar het zat bij m'n EA abonnement, dus ik heb het toch maar geinstalleerd.

En ik weet niet wat het is, maar ik heb me echt in tijden niet zo vermaakt met een spel. Het draait best ok op Ultra (55 - 85 fps) en de gameplay is blijkbaar precies wat ik leuk vind. Het is een soort kruising tussen Diablo, Destiny en Monster Hunter, met na iedere missie een paar Bioware gesprekjes.

Als je deze gameplayloop niet leuk vindt, dan is er inderdaad weinig aan, maar ik ga nu weer even spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ricmaniac schreef op zondag 17 februari 2019 @ 01:43:
Toevallig mensen die Light of the Legion gesalvaged hebben ? die marksman rifle?

Twijfel of ik die moet bewaren omdat het een "special" item is
Ik zag gisteren een video waar ze uitlegde dat als je hem equiped had er betere lootsdrops waren vanwege de luck die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kbloem schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:16:
[...]

Ik zag gisteren een video waar ze uitlegde dat als je hem equiped had er betere lootsdrops waren vanwege de luck die erop zit.
Ja maar als ik hem equip is me power veel lager want heb zelf al veel hogere items. Dat wapen is 18 power wat insane is voor het begin. Maar rond level 14 krijg je al hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:09:
[...]

Ja maar als ik hem equip is me power veel lager want heb zelf al veel hogere items. Dat wapen is 18 power wat insane is voor het begin. Maar rond level 14 krijg je al hoger.
Gewoon de betere gear equippen en als je hem wilt bewaren omdat ie speciaal is pleur je hem toch in je vault? ;) scheelt je weer ruimte in je rugzakje :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ricmaniac
DigitalError schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:18:
[...]

Gewoon de betere gear equippen en als je hem wilt bewaren omdat ie speciaal is pleur je hem toch in je vault? ;) scheelt je weer ruimte in je rugzakje :P
Alles zit standaard in je vault =p je vault is je inventory eigenlijk

----------------------------------------------------------------

Mijn spiderman inspired suit :) en nog zelf bedacht ook ipv reddit oid haha :P

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Ub0gxAw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Ik betrap mezelf erop dat ik dit weekend lang, heeeel lang naar streams heb gekeken van Anthem haha.. misschien toch mn pre order maar weer opnieuw plaatsen bij bol ....

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:51:
Ik betrap mezelf erop dat ik dit weekend lang, heeeel lang naar streams heb gekeken van Anthem haha.. misschien toch mn pre order maar weer opnieuw plaatsen bij bol ....
Dat is juist wat ik niet heb gedaan, zitten te veel spoilers in lijkt me. ben op Reddit ook zeer selectief in de posts die ik open om te lezen namelijk. Zit niet te wachten op story spoilers, maar de bugs en gameplay wil ik wel meer over weten natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik vind het verhaal best wel leuk trouwens. verwachte alles continue te skippen maar dat doe ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2019 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
enige wat mij heel erg tegen staat is het aantal loading screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Er is 1 missie die bugged is (miss alleen PC) ik heb hem nu al 3 keer gedaan en bij het einde complete die niet. is een known issue op de forums van EA. helaas niks aan te doen dan blijven proberen tot die wel complete :( gelukkig krijg je elke keer gewoon xp en loot =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tiberya schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:10:
enige wat mij heel erg tegen staat is het aantal loading screens
Lees dit ook veel, schijnt toch wel de grootse ergenis te zijn des te meer omdat je grote kans hebt gelijk weer in een nieuw loading screen te komen omdat je teammates al onderweg zijn en je die melding van teleport krijgt.
Daardoor ook kans dat je wat van de story mist dus een hoop zijn al solo aan het spelen voor de story wat misschien ook wel handig is al je rushende teammates hebt, ik wil alles liever gewoon rustig aan doen.

Hopelijk kunnen ze hier nog iets aan sleutelen maar zal game technisch niet zo makkelijk zijn denk ik maar geen idee.

Kijk nog wel steeds uit naar de 22ste :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sipio op 17-02-2019 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Hoor verder nog niemand over de lip sync. Daar viel iedereen zo over bij Mass Effect Andromeda.
Met Anthem hebben ze de lat echt enorm verhoogd, dat mag ook gezegd worden. Daarentegen zal deze game wellicht veel minder npc's en tekst hebben dan Andromeda en is er simpelweg meer gelegenheid de cutscenes beter te programmeren, maar toch, ziet er echt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
worden er al meer mensen de lange dialogen en veel rondlopen van praat met die. dan met die. blablabla. helemaal spuugzat? ik heb het gevoel dat ik 20 minuten kan spelen om daarna 30 minuten in de stad rond te lopen met iedereen te lullen om weer 2 missies van 20 minuten te spelen. hoop dat ik snel door die blabla bullshit heen ben. luisteren doe ik inmiddels al niet meer.. esc esc esc. next. gewoon te langdradig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het aantal laadschermen wel irritant, maar de tijd die het duurt valt nog wel mee. Misschien dan toch een PC dingetje... Nou heb ik wel een Xbox One X met een SSD eraan, maar ik verwacht van de meeste PC spelers wel een vergelijkbare laadsnelheid, dus als het dan echt heel lang duurt, dan is het frustrerend. Maar de schermen duren nooit langer dan een minuut. Wat ik vooral rare keuze vind is dat je naar de Forge kunt gaan aan het einde van een missie, daar kun je niet eens een nieuwe missie opstarten.

Verder heb je wel die sociale plek, maar daar kun je weer geen normale verhaal-missies ophalen. En dat lopen naar al die personen om de dialoog te starten om vervolgens weer naar de speelwereld te gaan, wordt volgens mij ook wel snel herhalend. En waarom je in de spelwereld ook niet je gear kunt aanpassen, blijft een rare beslissing. Dit haalt enorm de snelheid eruit. Ook het starten van missies moet daar toch ook gewoon kunnen. De hele opzet maakt de game zoveel trager dat het lijkt alsof het is om de speeltijd te rekken. En waarom die stad zo enorm traag moet zijn met lage FPS snap ik ook nog niet. Heb motion blur e.d. al uitgezet, dat helpt wel, maar alsnog zie ik even niet waar alle rekenkracht nu in gaat zitten. Ben benieuwd wat de day-1 patch gaat brengen.

Overigens ben ik nog geen rare bugs tegengekomen, dus op dat vlak draait de game wel gewoon prima. Ik ben het vooral niet eens met de manier waarop de game is ontworpen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2019 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
eerste public expedition,maar de matchmaker kan niemand vinden. Das ook jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De loading screens schijnen de verbetering te krijgen op de 22e. daar zouden ook nog meer bugs opgelost mee moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik heb geen idee waarom maar ik heb zin om deze game te gaan spelen.

Ik hou niet van looter shooters, ik vind EA helemaal niets en ik ken niemand binnen mijn kring die deze game gaat spelen.
Maar al dagen zit ik streams te kijken en wat ik zie bevalt mij op de een of andere manier heel erg.
Snap er niets van lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:27:
Ik vind het aantal laadschermen wel irritant, maar de tijd die het duurt valt nog wel mee. Misschien dan toch een PC dingetje... Nou heb ik wel een Xbox One X met een SSD eraan, maar ik verwacht van de meeste PC spelers wel een vergelijkbare laadsnelheid, dus als het dan echt heel lang duurt, dan is het frustrerend. Maar de schermen duren nooit langer dan een minuut. Wat ik vooral rare keuze vind is dat je naar de Forge kunt gaan aan het einde van een missie, daar kun je niet eens een nieuwe missie opstarten.

Verder heb je wel die sociale plek, maar daar kun je weer geen normale verhaal-missies ophalen. En dat lopen naar al die personen om de dialoog te starten om vervolgens weer naar de speelwereld te gaan, wordt volgens mij ook wel snel herhalend. En waarom je in de spelwereld ook niet je gear kunt aanpassen, blijft een rare beslissing. Dit haalt enorm de snelheid eruit. Ook het starten van missies moet daar toch ook gewoon kunnen. De hele opzet maakt de game zoveel trager dat het lijkt alsof het is om de speeltijd te rekken. En waarom die stad zo enorm traag moet zijn met lage FPS snap ik ook nog niet. Heb motion blur e.d. al uitgezet, dat helpt wel, maar alsnog zie ik even niet waar alle rekenkracht nu in gaat zitten. Ben benieuwd wat de day-1 patch gaat brengen.

Overigens ben ik nog geen rare bugs tegengekomen, dus op dat vlak draait de game wel gewoon prima. Ik ben het vooral niet eens met de manier waarop de game is ontworpen :P
De reden dat je in de buitenwereld je gear niet aan kunt passen is omdat ze willen voorkomen dat je tijdens Strongholds en andere endgame content de hele tijd om je team moet staan te wachten omdat ze bij elke geardrop hun loadout gaan staan aan te passen ;) (dat is wat de devs verteld hebben vorige maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DigitalError schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:56:
[...]

De reden dat je in de buitenwereld je gear niet aan kunt passen is omdat ze willen voorkomen dat je tijdens Strongholds en andere endgame content de hele tijd om je team moet staan te wachten omdat ze bij elke geardrop hun loadout gaan staan aan te passen ;) (dat is wat de devs verteld hebben vorige maand)
Maar dan nog hadden ze een deel van de map kunnen gebruiken om de stad in te zetten zodat daarheen laden niet nodig was. Had ook veel cooler geweest als het in en uitgaan van de stad, onderdeel was van de gameplay. Je wordt nu ergens gespawned en dat is gewoon erg nep. Verder zie ik ook eigenlijk nergens dat je nog naar andere steden gaat (mede hierdoor wellicht) waardoor de wereld ook niet echt afwisselend is.

Ik snap wat ze willen bereiken, maar vraag me af of dit ook niet anders had gekund. Nu spendeer je enorm veel tijd in laadschermen en post-missie schermen dat het meer afleid van de actie dan met een dergelijk in-map systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Maar dan nog hadden ze een deel van de map kunnen gebruiken om de stad in te zetten zodat daarheen laden niet nodig was. Had ook veel cooler geweest als het in en uitgaan van de stad, onderdeel was van de gameplay. Je wordt nu ergens gespawned en dat is gewoon erg nep. Verder zie ik ook eigenlijk nergens dat je nog naar andere steden gaat (mede hierdoor wellicht) waardoor de wereld ook niet echt afwisselend is.

Ik snap wat ze willen bereiken, maar vraag me af of dit ook niet anders had gekund. Nu spendeer je enorm veel tijd in laadschermen en post-missie schermen dat het meer afleid van de actie dan met een dergelijk in-map systeem
Ik ben het met je eens dat het laden van en naar de stad echt gaar is en dat het veel cooler zou zijn om gewoon van dat platform weg te vliegen.

Over die andere steden, ze hebben ergens al iets laten vallen over andere steden in de toekomst, misschien zelfs nog wel binnen Act 1 dus dat zou wel goed moeten komen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ben beetje geswitched nu naar Storm. vind dat voor mij persoonlijk denk ik toch fijner spelen dan Interceptor. Voelt gewoon tof om zo goed als continue tijdens combat in de lucht te kunnen hangen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Geeft precies aan waarom ik er ook mee gestopt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ben het er wel mee eens. Ik had er meer van verwacht, ik hoopte op iets als Diablo wat loot en verbeteren van het personage betreft. Het lijkt er deels op maar de hele tijd in dezelfde omgeving helpt ook niet echt mee. Op je gemak de omgeving verkennen is er ook niet bij als je verplicht samen moet spelen, constant dat schermpje in beeld dat je te ver achterloopt. En elke keer weer een laadscherm waar je die bij andere games in vergelijkbare situaties niet hebt.
Ik wacht wel tot het volledig in EA Access staat volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat de eerdere Bioware games zoals Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Knights of the Old Republic, Dragon Age etc meer een niche markt aanspraken. Deze game is veel meer mainstream gericht waardoor het ook logisch is dat er veel meer (on)gefundeerd commentaar is. Daarnaast ben je tegenwoordig populairder als youtuber als je lekker negatief bent. Alles voor de views toch?

De groep gamers die eerdere Bioware games speelde vanwege de immersive storytelling zouden deze gewoon over moeten slaan omdat het gewoon een lootshooter is. Dragon Age staat ook weer aan de horizon dus dan kunnen ze zich daarmee weer op hun “oudere” fans richten.

Edit: wat me ook echt opvalt is dat talloze “reviews” single olyer ervaringen zijn. Heb toch het idee dat playstation gamers veel van de game compleet anders ervaren omdat er veel meer met meerdere mensen vanuit een party samengespeeld gaat worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Kenny_026 op 17-02-2019 17:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het een beetje een lulverhaal eerlijk gezegd. Hij trekt vergelijkingen met Mass Effect Andromeda die niet echt eerlijk zijn en daarbij is het dezelfde dev dus hoezo verwacht je iets wat enorm veel anders is dan dat?

Daarbij geeft ie aan dat ie even verplicht coop moest doen en daar niks aan vond omdat men zo snel ging. Ik heb nog geen enkele keer gehad dat een cutscene of conversatie werd onderbroken omdat anderen buiten range waren, dus dat is volgens mij gewoon onzin. Daarnaast komt dit nu ook vooral omdat het een trial is en men zoveel mogelijk wil doen. En het was in de demo (waar je altijd alles public moest doen) al vrij duidelijk waar de nadruk op zou liggen.

Nee, dit is gewoon een zuur iemand die alels maar gaat afzeiken omdat het niet voldoet aan zijn torenhoge onrealistische verwachtingen en daarbij de game wil spelen zoals deze gewoon niet ontworpen is. Prima voor zijn mening, maar weinig relevant.

Dat ie niets met het verhaal heeft is prima en dat ie de karakters niks vind ook, maar ze zijn imo niet slecht. Dat ze een voice-actor hergebruiken lijkt me ook geen rare keuze (Nolan North anyone?) en dat een game qua opzet te vergelijken is lijkt me nogal wiedes. Je hebt nou eenmaal karakters nodig die je missies geven en personages die je daarbij helpen. Ik zie niet hoe dat afwijkt van 90% van andere dergelijke games.

Er is wel wat mis met de game, maar ik heb niet het idee dat ie echt de dingen aansnijdt die veelzeggend zijn. Nee, gewoon gefrustreerd dat ie een wall raakte en probeert maar wat dingen te vinden om zijn mening te ondersteunen. De meer dan 1/6 aan downvotes zegt voldoende imo.

Ik vind het trouwens opvallend dat ie zo nadelig kijkt op het verhaal. Ik zie hem ook verder niet footage van Tarsis tonen, ik ben daar nu volgens mij 40% van de tijd geweest. En elke missie kan je daar met meerdere mensen praten. Het heen en weer lopen is wel wat tergend, maar de gesprekken zijn imo prima. Keuzes om de gesprekken te sturen zijn niet bijzonder maar ook niet saai. De stad evolueert ook langzaam. Ik begon met een klein gebied en alles was vrij leeg en nu lopen er al weer veel mensen en is er meer te doen/praten. Mede door de langere laadschermen blijf ik nu langer in Tarsis omdat je er dan wat meer aan hebt. Veel dialogen zetten daarna weer andere dialogen aan, waardoor ik nu aardig wat te bespreken heb. Het is niet echt mijn ding, maar nu begin ik het wel wat meer te waarderen. Waypoints en hoe te zien waar je moet zijn voor wie is ook een beetje vaag. Moet veel op de map kijken om te weten waar ik heen kan want de GUI toont vrij weinig.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28
Gezien de staat van de VIP demo is het niet bijster verstandig om 15 euro te gaan betalen voor eerdere toegang. Ik had eerder ingeschat dat het 4 weken na de normale release nog een bende is :P . Les geleerd voor hem hopelijk? Betalen voor een beta is uberhaupt een nare ontwikkeling, vroeger was er waardering wanneer je de moeite nam om een game te testen. Kreeg je vaak een kleine reward of zelfs een gratis game. Nu moet jij betalen...

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 17-02-2019 17:46 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Aangezien je friends in-game currency voor je regelen zoek ik mede Xbox spelers die van plan zijn flink in Anthem te duiken :)

Add me op Xbox: Profasual

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In principe betaal je natuurlijk ook 15 euro voor EA Access Premier (dus de complete library van EA) met als bonus dat je Anthem eerder kan spelen, dus ik vind dat sowieso een raar argument. Het geeft niet als je de game niet leuk vind en ik snap dat het voor veel mensen niet in hun straatje past maar dan kun je altijd nog iets anders gaan spelen met je EA Access Premier :P

Ik heb in ieder geval na het lezen van al die berichten op Reddit nog steeds onwijs veel zin om vrijdag aan de slag te gaan, ik heb me in de demo's ook al 32 uur prima weten te vermaken en met meer content tot mijn beschikking ben ik niet bang dat ik na een week al uitgekeken ben op Anthem. Verder komt er nog vanalles aan getuige de roadmap dus ik ben er wel even zoet mee.
En bij Destiny 2 en The Division was het begin ook karig en werd de game later beter en voller dus het zal allemaal wel loslopen, maar haten is makkelijk en levert internetpunten op he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28
@DigitalError
Nou ja ik kan mij eerlijk gezegd nog wel voorstellen dat iemand dan speciaal voor anthem die EA Access premier gebruikt. Niet omdat ik aanraad 15 euro voor 7 dagen eerder toegang te betalen maar omdat ik zelf de laatste jaren werkelijk waar niets van EA heb gevonden dat mijn interesse kon trekken. Sterker nog op deze pc, gebouwd in nov 2017, stond Origin niet eens geïnstalleerd :X .

Wat ik wel op Origin heb; Battlefield 4, 9 uur gespeeld. Titanfall 41 uur (last played 21 december 2014...) en battlefield3 49 uur. Is verder ook niet dat ik nooit shooters speel. Op uplay bijvoorbeeld Siege (700 uur), Wildlands (77) en de diverse far cry games. EA heeft eigenlijk gewoon een heel smal bereik aan grote titels. Je hebt de battlefield reeks en FIFA en de rest is vergane glorie. Denk aan Need for Speed, Burnout en The Sims. Wat dat betreft kunnen ze Anthem goed gebruiken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom gaat het verhaal altijd over de Freelancer en Owen die een missie moeten uitvoeren maar speel je in de praktijk altijd een missie met vier anderen? Het verhaal lijkt totaal niet aan te sluiten bij de gameplay. Hebben ze echt zo weinig aandacht voor hun games tegenwoordig?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Flghter1982 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:24:
worden er al meer mensen de lange dialogen en veel rondlopen van praat met die. dan met die. blablabla. helemaal spuugzat? ik heb het gevoel dat ik 20 minuten kan spelen om daarna 30 minuten in de stad rond te lopen met iedereen te lullen om weer 2 missies van 20 minuten te spelen. hoop dat ik snel door die blabla bullshit heen ben. luisteren doe ik inmiddels al niet meer.. esc esc esc. next. gewoon te langdradig. :(
Nope, ben het persoonlijk ook spuugzat. Na IEDERE missie ben je weer 20 minuten kwijt om het hele fort te doorlopen om de faux-humor slechte dialogen te aanhoren die niet slecht zouden staan in een disney tienersitcom (nee echt, de dialogen lijken geschreven om de stereotiepe millenial te parodieren). Doe je het niet, riskeer je faction rep en extra missies te mislopen.

De honeymoon periode is na een weekend al voorbij voor mij. Het verkennen en de combat is is leuk, maar alles daarond is zooo langdradig. Het complete gebrek aan communicatie helpt ook niet; Voice chat werkt enkel wanneer iedereen het aan heeft staan, wat zo goed als nooit het geval is. Text chat is er ook niet. Je zit met een multiplayer spel waar je helemaal niet met je teamgenoten kan communiceren, wat compleet van de pot gerukt is. Het lootsysteem is brak, de vele laadschermen gaan snel vervelen en je bent gewoon meer tijd in het fort kwijt dan met de missies.
Ik wou het echt leuk vinden, ben dol op looter shooters. Maar deze ga ik gewoon uitspelen en daarna niet meer aanraken vrees ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
boe2 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:42:
[...]

Nope, ben het persoonlijk ook spuugzat. Na IEDERE missie ben je weer 20 minuten kwijt om het hele fort te doorlopen om de faux-humor slechte dialogen te aanhoren die niet slecht zouden staan in een disney tienersitcom (nee echt, de dialogen lijken geschreven om de stereotiepe millenial te parodieren). Doe je het niet, riskeer je faction rep en extra missies te mislopen.

De honeymoon periode is na een weekend al voorbij voor mij. Het verkennen en de combat is is leuk, maar alles daarond is zooo langdradig. Het complete gebrek aan communicatie helpt ook niet; Voice chat werkt enkel wanneer iedereen het aan heeft staan, wat zo goed als nooit het geval is. Text chat is er ook niet. Je zit met een multiplayer spel waar je helemaal niet met je teamgenoten kan communiceren, wat compleet van de pot gerukt is. Het lootsysteem is brak, de vele laadschermen gaan snel vervelen en je bent gewoon meer tijd in het fort kwijt dan met de missies.
Ik wou het echt leuk vinden, ben dol op looter shooters. Maar deze ga ik gewoon uitspelen en daarna niet meer aanraken vrees ik.
daar is inmiddels ook de frustratie van loot salvages bij gekomen.. 1 voor 1.. 5 sec delay.. en op naar de volgende. en dat keer 100. en ja die 5 seconden zit er ook als je dingen naar de Trashbin stuurt om alles in 1x te salvagen. ik hoop dat de end-game het waard is.. de weg er naartoe is pretty bad so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Dit land totaal niet bij mij. Text chat, waar hebben we het over in 2019.... Je kunt toch ook met real life vrienden zoiets gesproken doen? Of klopt het wat ik bij iedere “review” en mening die ik lees vermoed.... dat pc gamen eenzaam gamen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sowieso trek ik me zelf zo weinig aan van al die reviewers die het afkraken.. speel dan lekker niet dan blijft de leuke community de ccommunity die het wel leuk vind over.

Nou hoorde ik ook een streamster zeggen van: dit heeft anthem niet en division 2 en destiny 2 wel etc etc en daar moet die mee competen.

Nou opzich heeft ze misschien een punt maar ik vind de style van Anthem persoonlijk veel vetter dan gewoon boots to ground division 2 en daarom zal ik anthem spelen en niet division 2.

Er zijn veel youtubers/streamers die niet het respect voor andere hun meningen kunnen opbouwen dat er misschien gewoon spelers zijn die een andere mening dan hen hebben.

Zeker moeten ze met Anthem niet te lang wachten met extra content andrs is de grote playerbase denk ik inderdaad al weggelopen.Ik zelf vermaak me prima met 29 uur nu al in de game (exclusief demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Spoiler van halverwege de story

spoiler:
OMG de betrayal van Owen zag ik echt niet aankomen :o

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2019 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:58:
Sowieso trek ik me zelf zo weinig aan van al die reviewers die het afkraken.. speel dan lekker niet dan blijft de leuke community de ccommunity die het wel leuk vind over.

Nou hoorde ik ook een streamster zeggen van: dit heeft anthem niet en division 2 en destiny 2 wel etc etc en daar moet die mee competen.

Nou opzich heeft ze misschien een punt maar ik vind de style van Anthem persoonlijk veel vetter dan gewoon boots to ground division 2 en daarom zal ik anthem spelen en niet division 2.

Er zijn veel youtubers/streamers die niet het respect voor andere hun meningen kunnen opbouwen dat er misschien gewoon spelers zijn die een andere mening dan hen hebben.

Zeker moeten ze met Anthem niet te lang wachten met extra content andrs is de grote playerbase denk ik inderdaad al weggelopen.Ik zelf vermaak me prima met 29 uur nu al in de game (exclusief demo)
Ik vind zowel de style van Anthem als The Division erg goed, maar ik heb van allebei de demo/beta gespeeld en Division 2 voelt gewoon als een Division 1.5 en tja dan ga ik toch liever voor iets compleet nieuws zoals Anthem.

Dat hele gedoe over textchat heb ik als ps4 speler ook totaal niks mee want alles gaat in parties zoals eerder ook al aangehaald werd hier. Verder heeft BioWare ook al heel duidelijk aangegeven waarom ze het niet hebben (iets met moeilijk implementeren in verband met nieuwe regelgeving in de US over textchats) en of dat nou een BS reden is of niet, ze gaan het voorlopig niet implementeren. Maar ook op de pc zijn er zat chat opties zoals Discord enzo dus ik zie het hele probleem sowieso niet echt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:26
Nou, heb de game gespeeld met Origin access. Ben level 17 geworden, bij de quest die me dwingt om achievements te halen ben ik maar gekapt met het verhaal. Heb een beetje de stronghold zitten grinden en alles in het spel wel gezien nu.

Combat is leuk en de wereld ziet er vet uit. Dat is het enige wat deze game goed doet. Ik denk niet dat dat genoeg is op de lange termijn. Misschien kom ik over een jaar wel eens terug.

De meest bizarre gebreken:

1: geen text chat. Communicatie is nog lastiger dan bij Dark Souls, in een game die je samen met je vrienden moet spelen. Je kan dus geen nieuwe vrienden maken omdat er geen manier is om te communiceren. In de 2 dagen dat ik gespeeld heb ik ongeveer 5 woorden uitgewisseld met andere spelers, ondanks dat ik meer dan 10x in voice chat heb gevraagd of iemand me kon horen/wou samenwerken. Hoog console port gevoel. Ook fijn als je die events in je eentje moet grinden omdat je niemand kan laten weten in freeplay dat je samen wilt werken. Ook leuk voor de totaal nutteloze launch bay. Lekker naar elkaar zwaaien. Moet je alsnog terug naar Tarsus om een missie te starten.
2: geen stats page. Reken zelf maar uit wat al je gear doet in deze loot shooter. Oja, je weet ook niet hoeveel hp je hebt.
3: elke item kan alle affixes rollen. Zo kan je een sniper rifle met +20% pistol damage en +20% shotgun ammo vinden. Legendaries hebben 1 uniek effect (bijv elke hit op een enemy +10% damage, stack 10 keer.) maar de rest van de affixes zijn net zo random als op groene gear. Grote kans dat ze dus totaal nutteloos zijn. Snap niet waarom de affixes niet een beetje gelimiteerd zijn. Je kan zelfs als non-colossus affixes rollen die de wapens die colossus-only zijn verbeteren. Letterlijk nutteloos, dus.
4: primer en combo systeem wordt niet uitgelegd, heb ik zelf maar uit moeten vogelen na 10 uur. De beschrijvingen van de abilities zouden een plaatje moeten hebben om aan te geven wat een primer en wat een finisher is. Deze plaatjes kloppen niet. Veel abilities zijn missen de plaatjes of hebben de verkeerde.
5: geen field of view slider. Erg fijn onderwater en met de colossus die m'n halve scherm inneemt. Console port much?
6: achievements halen voor een quest. Sommigen zijn superirritant zoals 15 kisten openmaken. Dat moet je per se individueel doen. Zit je lekker met je maten door het verhaal te spelen, kan iedereen even individueel 3 uur achievements gaan grinden. Voelt echt als padding in een game met maar 7 missies voor de main storyline. Al mijn vrienden stopten op dit moment en gingen weer Apex Legends spelen.

Vreemd genoeg geen last gehad van lange laadtijden. Misschien om dat ik een debiele 32gig ram heb en een goede SSD.

Ik denk dat de day 1 patch geen van deze gebreken zal verhelpen. Heb je een pre-order, cancel hem dan. Je kan beter een maandje origin access nemen en dan wachten om te zien of het spel gefixed wordt.

Ik hoop dat de mensen die de game leuk vinden dat ook nog doen na 30 uur. De combat is leuk en de wereld vind ik ook interessant, qua setting. Het zou zonde zijn als de game ten onder gaat. Maarja, bij 9 van de 10 games met "huge potential" gebeurt niks anders dan een langzame aftakeling richting een server shutdown.

Edit: het negeren of prijzen van het ontbreken van basale textchat vind ik niet OK. De game is gericht op teamwork en een beetje sociaal met elkaar zijn maar je kan niet eens met elkaar communiceren. Waarom zou ik mijn vrienden maar op discord moeten zoeken? Dat geeft toch aan dat er een noodzaak is? Al helemaal toen ik die random events in freeplay moest grinden voor het verhaal. Deze kunnen best pittig zijn, maar iedereen doet in freeplay maar zijn eigen ding. Voice chat is zelfs gedeactiveerd in freeplay! Je kan ze gewoon geen signaal geven dat je samen wilt werken. Dat geeft mij het idee dat de pc versie een afterthought is of de devs echt veel te weinig tijd hadden. Of allebei.

[ Voor 35% gewijzigd door Grotbewoner op 18-02-2019 02:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Disney tienersitcom? Ik weet niet welke shit jij hebt gekeken, maar het lijkt er werkelijk niet op. Ik zie verhalen van oudjes die alles doen om te overleven, jeugd met een traumatische ervaring, mensen die een shop beginnen, de mede freelancer die wat problemen met bandits heeft en het daadwerkelijk overleven in een tijd waarin de mensheid op zijn achterste benen staat. Misschien dat je je stoort aan de schrijfstijl, maar dan moet je werkelijk 90% van alle media niet meer trekken. Ik denk dat je hiermee ook mensen op het verkeerde been zet met wat ze kunnen verwachten. Prima als je het niet leuk vind, maar gebruik dan wel eerlijke vergelijkingen en ga niet zo overdrijven.

Ik snap best dat alle karakters doen alsof ze een beetje de app uit de mouw kijken, gezien de keren dat ze al hetzelfde hebben meegemaakt om vervolgens weer allerlei drama mee te maken. Ik vind dat juist realistischer dan te doen alsof ze praten met een superheld/idool en alles wat hij doet meteen te hypen.

Daarnaast: zoveel loop je niet mis, dus als je je eraan stoort zou ik het gewoon skippen. Zeker als je er toch maar 1x doorheen gaat spelen.
De honeymoon periode is na een weekend al voorbij voor mij. Het verkennen en de combat is is leuk, maar alles daarond is zooo langdradig. Het complete gebrek aan communicatie helpt ook niet; Voice chat werkt enkel wanneer iedereen het aan heeft staan, wat zo goed als nooit het geval is. Text chat is er ook niet. Je zit met een multiplayer spel waar je helemaal niet met je teamgenoten kan communiceren, wat compleet van de pot gerukt is.
Wat is dat geneuk om Text Chat? Dudes, de moeilijkheidsgraad is de eerste 10 uur totaal niet lastig, overal ga je wel in de eerste keer doorheen. En als je wilt babbelen zijn er genoeg LookingForGroup manieren om met vaste parties aan de slag te gaan. Het enige wat ik in alle games zie in textchat is dat men elkaar uitscheld, dat men het beter denkt te weten of om te spammen. Ik speel al jaren op console (met een half oog ook de pc exclusives) en mis er werkelijk nooit niks aan.

Ik heb nu verder nog geen missie gehad waar mensen raar bezig zijn (wat tegenwoordig ook een unicum lijkt te zijn), mensen reviven waar nodig, doen mee met objectives en kunnen zonder het ApexLegends spotsysteem al prima hun werk doen. Ik zie niet waarom jullie klagen over teamplay. Werkelijk niks aan de hand.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2019 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Oh wow, een weekend niet op werk en 6 pagina's verder. Beetje zitten skimmen over de meningen. Grappig te zien dat het flink uiteenloopt. Wat ik wel vage keuze vind van EA is om de day one patch pas vrijdag te doen. Wat ik begrijp van reddit posts is deze build eigenlijk nog niet 1.0. Het heeft ook nog die affixes voor andere classes op class specific gear waarvan gezegd zou zijn dat dit niet meer zou moeten gebeuren.

Ik ben op zich wel blij dat ik als PS4 speler nog moet wachten tot die dag :)

De vergelijking met Andromeda kan ik me voorstellen, ik vond het ook erg voelen als Andromeda. Al was die game een ongelofelijke grind en dat als singelplayer. Al vond het die game niet slecht, niet zo goed als eerdere MA titels, maar zeker niet slecht. Maar als ze dan toch de andromeda route gaan(ik heb nogsteeds het idee dat dit in MA universe speelt), dan wil ik graag shield recharge op m'n spark dash tyvm.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Van het weekend het spel ook redelijk kunnen spelen, ben nu bijna zo ver om alle tombs te kunnen doen (de missies met die achievements). Daarbij had ik gisteren wel een ervaring wat ik goede opsomming vind van het hele spel.

Heel erg vet met flinke gebreken een relatief toxic community. Gisteren was ik bezig voor die achievements in free play en had een aantal keer gehad dat ik bezig was met een world event (in mn eentje) en dat ging moeizaam maar prima. Ik kan zo'n uitdaging wel waarderen. Net voor het eind komt er een random meehelpen, gaat rete snel naar de kist en opent dat. Lekker dan, half uur bezig geweest om 1. een world event te complete en 2. de kist aan het eind te kunnen openen (ook 1 van de achievements) maar dan komt een random en die steelt hem voor mn neus weg. En dat gebeurde niet 1x maar gewoon meerdere keren.

En dan kan je dus ook niet contact met die gast opzoeken want geen text chat, en voice bleek ook niet te werken :/

Verder top spel, maar dit zuigt wel.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 02:06:
[...]
Disney tienersitcom? Ik weet niet welke shit jij hebt gekeken, maar het lijkt er werkelijk niet op. Ik zie verhalen van oudjes die alles doen om te overleven, jeugd met een traumatische ervaring, mensen die een shop beginnen, de mede freelancer die wat problemen met bandits heeft en het daadwerkelijk overleven in een tijd waarin de mensheid op zijn achterste benen staat. Misschien dat je je stoort aan de schrijfstijl, maar dan moet je werkelijk 90% van alle media niet meer trekken. Ik denk dat je hiermee ook mensen op het verkeerde been zet met wat ze kunnen verwachten. Prima als je het niet leuk vind, maar gebruik dan wel eerlijke vergelijkingen en ga niet zo overdrijven.
Traumatische ervaringen? Apart toch, want het is alsof we naar een episode van Friends zonder lachband zitten te kijken. Die geforceerde humor in letterlijk IEDERE conversatie gaat zeer snel vervelen.

En leuk dat jullie consoleplayers geen text chat nodig hebben. Persoonlijk ben ik het gewend van letterlijk iedere andere multiplayer co-op game die ik ooit gespeeld heb, en voor mij is het een groot gemis. Vooral om dat voice chat ook maar half lijkt te werken, en in freeplay zelfs helemaal niet werkt, tenzij je manueel eerst een party maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 18-02-2019 08:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Als ik de verhalen lees over de laadtijden, denk ik toch dat de frostbyte engine voor heel veel ellende heeft gezorgd bij bioware en dat de engine niet echt helemaal geschikt is voor de ideeën die ze hadden met mass affect andromeda en Anthem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Leuk spel uit de budget bak te vissen. Toch handig dat EA premium om te kijken of het wat is. Dit spel heeft de meeste vreselijke dialogen die ik ooit heb aangehoord. Ik doe echt me best het verhaal en de personages volledig te negerer anders word ik misselijk van dit spel.

Het vliegen is erg vet. De combat lijkt ansicht wel ok maar de vijanden lijken geen eens een AI te hebben, hooguit een minimaal scriptje, ze kijken je aan en schieten en of rennen naar je toe. Daarnaast is het zo ontiegelijk “floaty”. Je knalt iemand met een shotgun in ze face, een kwart seconde later verdwijnt ze healthbar en daarna verdwijnt de enemy.

Geen enkele impact of wat dan ook. Gooi een granaat in een groepje en afgezien van een leuke explosie staat de vijand er nog gewoon. Je mag in 2019 toch wel standaard ragdolls verwachten? Ik speel al jaren Warhammer vermintide (ook 4p coop), een spel waar je acties en skills wel volledige ragdoll effecten hebben.

Daarnaast zijn de vijanden volledig ruk, vooral op als je de game moeilijker zet. Het is gewoon een groot spamfest van spook damage. Door de wirwar van effecten is het bijna onmogelijk er iets van te begrijpen waarom je volledige schield en 90% van je health in 0.10 seconde verdwenen is.

Omdat je zo snel kan weg vliegen hebben vijanden vaak vage onlogische skills voor om je alsnog te raken. Totaal low effort game, alleen de graphics zijn erg goed.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
7 Main missions voor de story lol, als je die grind van de trials niet mee rekent kan je letterlijk binnen 5 uurtjes het spel hebben uitgespeeld.. damn dat gaat echt nergens over.

Gameplay bevalt me super goed, maar het spel ansich vind ik nog wel erg karig en veelste kort.
Het starten van missies de hoeveelheid laadschermen, het nog steeds niet kunnen rennen, het voelt allemaal zo omslachtig aan, wat een gedoe. :+

[ Voor 48% gewijzigd door Ambition88 op 18-02-2019 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
boe2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:37:
[...]

Apart toch, want het is alsof we naar een episode van Friends zonder lachband zitten te kijken.
Niet fucken met Friends, die zijn voor een live audience opgenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotbewoner schreef op maandag 18 februari 2019 @ 01:47:
Nou, heb de game gespeeld met Origin access. Ben level 17 geworden, bij de quest die me dwingt om achievements te halen ben ik maar gekapt met het verhaal. Heb een beetje de stronghold zitten grinden en alles in het spel wel gezien nu.

Combat is leuk en de wereld ziet er vet uit. Dat is het enige wat deze game goed doet. Ik denk niet dat dat genoeg is op de lange termijn. Misschien kom ik over een jaar wel eens terug.

De meest bizarre gebreken:

1: geen text chat. Communicatie is nog lastiger dan bij Dark Souls, in een game die je samen met je vrienden moet spelen. Je kan dus geen nieuwe vrienden maken omdat er geen manier is om te communiceren. In de 2 dagen dat ik gespeeld heb ik ongeveer 5 woorden uitgewisseld met andere spelers, ondanks dat ik meer dan 10x in voice chat heb gevraagd of iemand me kon horen/wou samenwerken. Hoog console port gevoel. Ook fijn als je die events in je eentje moet grinden omdat je niemand kan laten weten in freeplay dat je samen wilt werken. Ook leuk voor de totaal nutteloze launch bay. Lekker naar elkaar zwaaien. Moet je alsnog terug naar Tarsus om een missie te starten.
2: geen stats page. Reken zelf maar uit wat al je gear doet in deze loot shooter. Oja, je weet ook niet hoeveel hp je hebt.
3: elke item kan alle affixes rollen. Zo kan je een sniper rifle met +20% pistol damage en +20% shotgun ammo vinden. Legendaries hebben 1 uniek effect (bijv elke hit op een enemy +10% damage, stack 10 keer.) maar de rest van de affixes zijn net zo random als op groene gear. Grote kans dat ze dus totaal nutteloos zijn. Snap niet waarom de affixes niet een beetje gelimiteerd zijn. Je kan zelfs als non-colossus affixes rollen die de wapens die colossus-only zijn verbeteren. Letterlijk nutteloos, dus.
4: primer en combo systeem wordt niet uitgelegd, heb ik zelf maar uit moeten vogelen na 10 uur. De beschrijvingen van de abilities zouden een plaatje moeten hebben om aan te geven wat een primer en wat een finisher is. Deze plaatjes kloppen niet. Veel abilities zijn missen de plaatjes of hebben de verkeerde.
5: geen field of view slider. Erg fijn onderwater en met de colossus die m'n halve scherm inneemt. Console port much?
6: achievements halen voor een quest. Sommigen zijn superirritant zoals 15 kisten openmaken. Dat moet je per se individueel doen. Zit je lekker met je maten door het verhaal te spelen, kan iedereen even individueel 3 uur achievements gaan grinden. Voelt echt als padding in een game met maar 7 missies voor de main storyline. Al mijn vrienden stopten op dit moment en gingen weer Apex Legends spelen.

Vreemd genoeg geen last gehad van lange laadtijden. Misschien om dat ik een debiele 32gig ram heb en een goede SSD.

Ik denk dat de day 1 patch geen van deze gebreken zal verhelpen. Heb je een pre-order, cancel hem dan. Je kan beter een maandje origin access nemen en dan wachten om te zien of het spel gefixed wordt.

Ik hoop dat de mensen die de game leuk vinden dat ook nog doen na 30 uur. De combat is leuk en de wereld vind ik ook interessant, qua setting. Het zou zonde zijn als de game ten onder gaat. Maarja, bij 9 van de 10 games met "huge potential" gebeurt niks anders dan een langzame aftakeling richting een server shutdown.

Edit: het negeren of prijzen van het ontbreken van basale textchat vind ik niet OK. De game is gericht op teamwork en een beetje sociaal met elkaar zijn maar je kan niet eens met elkaar communiceren. Waarom zou ik mijn vrienden maar op discord moeten zoeken? Dat geeft toch aan dat er een noodzaak is? Al helemaal toen ik die random events in freeplay moest grinden voor het verhaal. Deze kunnen best pittig zijn, maar iedereen doet in freeplay maar zijn eigen ding. Voice chat is zelfs gedeactiveerd in freeplay! Je kan ze gewoon geen signaal geven dat je samen wilt werken. Dat geeft mij het idee dat de pc versie een afterthought is of de devs echt veel te weinig tijd hadden. Of allebei.
Punt 3,4,5 & 6 worden opgelost in de day one patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ambition88 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:41:
7 Main missions voor de story lol, als je die grind van de trials niet mee rekent kan je letterlijk binnen 5 uurtjes het spel hebben uitgespeeld.. damn dat gaat echt nergens over.

Gameplay bevalt me super goed, maar het spel ansich vind ik nog wel erg karig en veelste kort.
Het starten van missies de hoeveelheid laadschermen, het nog steeds niet kunnen rennen, het voelt allemaal zo omslachtig aan, wat een gedoe. :+
Als dit waar is dan is het waarschijnlijk (en helaas) Destiny all over again:
Tof en verfrissend in het begin, end-game te snel op uitgekeken en weinig content, die we er weer bij kunnen kopen met DLC om de game weer interessant te maken. Ik zou er bij EA niet echt van staan te kijken.

Zou het wel jammer vinden, de game an sich heeft wel potentie en de setting is prachtig.
Ik zal niet voorbarig conclusies trekken, maar ik trek 'm ook niet zonder meer uit de schappen komende vrijdag :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:59:
[...]

Als dit waar is dan is het waarschijnlijk (en helaas) Destiny all over again:
Tof en verfrissend in het begin, end-game te snel op uitgekeken en weinig content, die we er weer bij kunnen kopen met DLC om de game weer interessant te maken. Ik zou er bij EA niet echt van staan te kijken.

Zou het wel jammer vinden, de game an sich heeft wel potentie en de setting is prachtig.
Ik zal niet voorbarig conclusies trekken, maar ik trek 'm ook niet zonder meer uit de schappen komende vrijdag :)
Alle story DLC wordt gratis want BioWare wil de playerbase niet scheiden door een paywall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Alle story DLC wordt gratis want BioWare wil de playerbase niet scheiden door een paywall
Dat wil niet zeggen dat ze alle andere content die ze uitbrengen toch achter een paywall gaan plaatsen. Als de microtransacties te weinig opbrengen gaat EA BioWare toch dwingen om meer omzet te genereren voordat de "service" eruit wordt getrokken.

Waar ik er heilig van overtuigd was dat ik deze game op day1 zou halen hebben mij de vele negatieve reviews over de game en de end-game content mij enorm doen twijfelen. Allemaal zijn ze het erover eens dat de wereld mooi is en dat de combat en vliegen erg vet is maar de vele bugs/issues en repetitieve missies/quests zijn wel zorgwekkend. En ondanks dat het verhelderend is om te lezen hoe openbaar BioWare met zijn fanbase communiceert, heeft het er toch alle schijn van dat de game eigenlijk te vroeg is uitgebracht... Ik vind de keuze persoonlijk dus vrij moeilijk om mijzelf te overtuigen om hier vrijdag 6 tientjes voor neer te leggen. Toch wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:45
Nu heb ik even snel er door heen gelezen, het tempo zit er inmiddels goed in op dit topic. Maar aangezien in mijn vriendengroep ik deze game waarschijnlijk als enige ga spelenl, vraag ik me af of ik de main story nu wel of niet alleen zou moeten kunnen spelen, of wordt ik dus echt verplicht om met anderen te spelen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Er zit een goed spel in, echt waar, maar het zit bedolven onder vele frustratiepuntjes.

Zoals het feit dat random spelers wel je actieve freeplay sessie kunnen joinen, maar vrienden niet (echt, wtf?). Story missies die gated zijn achter achievements in een poging om de speelduur te rekken (want ja, de story is ERG dun). Een wel erg dramatisch gebrek aan varieteit van vijanden (zelfs het laatste gevecht is een standaard bossfight met extra hp). Contracts waarvoor je nog altijd het hele fort door moet schuifelen ipv alles op 1 bord te hebben. Het was wat een koude douche dat al die zaken van de demo (waar je beperkte content verwacht) ook in het finale spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Ik hoop het echt, dat zou me positief verrassen :)

Nogmaals, ben niet negatief ingesteld over dit spel, maar Destiny 1 en 2 zijn me wat dat betreft in negatieve zin bijgebleven. Uiteindelijk zijn dat best toffe spellen geworden, maar daar moesten wel meerdere investeringen aan te pas komen. En ik vind dat een game in beginsel al goed moet zijn, maar goed, misschien word ik wel oud :P
Met EA erachter blijf je toch altijd huiverig voor dat soort dingen ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:26:
[...]

Ik hoop het echt, dat zou me positief verrassen :)

Nogmaals, ben niet negatief ingesteld over dit spel, maar Destiny 1 en 2 zijn me wat dat betreft in negatieve zin bijgebleven. Uiteindelijk zijn dat best toffe spellen geworden, maar daar moesten wel meerdere investeringen aan te pas komen. En ik vind dat een game in beginsel al goed moet zijn, maar goed, misschien word ik wel oud :P
Met EA erachter blijf je toch altijd huiverig voor dat soort dingen ;)
BioWare heeft het meerdere malen bevestigd, dus dan lijkt het me wel redelijk zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
ourplayground schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:15:
Nu heb ik even snel er door heen gelezen, het tempo zit er inmiddels goed in op dit topic. Maar aangezien in mijn vriendengroep ik deze game waarschijnlijk als enige ga spelenl, vraag ik me af of ik de main story nu wel of niet alleen zou moeten kunnen spelen, of wordt ik dus echt verplicht om met anderen te spelen?
Main story, welke story? het zijn een stuk of 8 cutscenes en dan heb je het wel zo een beetje gezien. 8)7

Je speelt sowieso met 3 andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Er zit wel 1 heel vervelende bug in! Als je de story hebt complete kan je de legendary contracts niet meer zien. ik moet nog 1 missie doen dus zie nog wel contracts (geen legendary nog unlocked) maar me maten zien helemaal niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ambition88 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:32:
[...]

Main story, welke story? het zijn een stuk of 8 cutscenes en dan heb je het wel zo een beetje gezien. 8)7

Je speelt sowieso met 3 andere.
je overdrijft nu weer. Het verhaal is geen game of thrones niveau maar het is imhho een beter verhaal dan veel andere games. iedereen die klaagt over het verhaal heeft ook 95/100 dialoges geskipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ourplayground schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:15:
Het domme aan dit spel is dat de main story een volledige solo story is. De Freelancer is altijd alleen in het verhaal en pas tijdens de actiestukken zie je opeens andere spelers om je heen. Dus doe net alsof die andere spelers AI zijn en je mist er helemaal niks aan.

En dat is ook mijn grootste kritiekpunt op dit spel, het verhaal is niet alleen belachelijk slecht (geforceerde humor, missende elementen,...) maar sluit ook ontzettend slecht aan op de gameplay zelf. De link tussen gameplay en verhaal is er gewoon niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcbacon0
Ik heb dit weekend een paar streams gekeken. De endgame is lachwekkend, het eerste wat je ziet na de credits is dat je nog meer achievement mag gaan halen om het spel"echt" uit te spelen. Je mag dan 100 world event doen, 25 strongholds, 25 contracts en 25 quickplay missies. Daarna schijnt er nog 1 story mission te zijn. Leuk...

Een andere hilarische bug die in die streams te zien was, was dat je als level 3 character gewoon een quickplay stronghold kan joinen en zo in de allerlaatste missie van het spel terecht komt. Of het bij je hebben van een bepaald wapen zorgt ervoor dat het andere wapen niet meer rechtdoor schiet, waardoor je steeds een paar cm naast de vijand moet mikken om raak te schieten.
Melantrix schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:51:
... maar dan komt een random en die steelt hem voor mn neus weg. En dat gebeurde niet 1x maar gewoon meerdere keren.
Dat krijg je als je iedereen gaat verplichten om een aantal van die chests zelf(!) te openen.
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:52:
[...]

Punt 3,4,5 & 6 worden opgelost in de day one patch
Waar haal jij vandaan dat punt 5 en 6 worden opgelost? De enige manier om punt 6 te fixen is om die hele quest er uit te halen, wat ze natuurlijk niet gaan doen. En vindt jij het niet raar dat ze die day 1 patch niet uitbrengen op de dag dat mensen het spel kunnen spelen? Dus 15 feb, ipv 22 feb? Dit is de versie van het spel waar veel gamecritici hun review op baseren, of in ieder geval hun eerste indrukken. Lijkt mij dus niet slim om deze bak stront voor te schuiven met de melding dat je belooft dat het volgende week beter is.

Als er iets is wat mij aan MEA doet herinneren dan is het de puinhoop die dit spel op dit moment is. Met als enige hoop dat het beter wordt developers die blijven roepen "not at launch" en fans die blijven roepen "wordt gefixt in een toekomstige patch" of "ik heb hier geen last van dus het is geen probleem". Want hoe debiel is het dat je in een coop multiplayer game geen text chat kan toevoegen? En dat moet dan door een of andere Amerikaanse wet komen? Hoe kan het dan dat geen enkel ander spel daar last van heeft? En hoe kan je het blijven goedpraten?
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 02:06:
[...]
... En als je wilt babbelen zijn er genoeg LookingForGroup manieren om met vaste parties aan de slag te gaan. Het enige wat ik in alle games zie in textchat is dat men elkaar uitscheld, dat men het beter denkt te weten of om te spammen. Ik speel al jaren op console (met een half oog ook de pc exclusives) en mis er werkelijk nooit niks aan.
Dat er andere mogelijkheden zijn om met mensen te praten is natuurlijk helemaal geen argument. Het hoort gewoon in het spel te zitten. Zeker als je in het spel blijft zeggen dat het het spel beter is met andere mensen, bijvoorbeeld als je een prive sessie probeert te starten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
FYI: Het verhaal is niet slecht als de humor niet jouw smaak is of als personages je niet liggen. Dat is zeggen als dat een Ferrari een slechte auto is omdat ie rood is en rood niet jouw favo kleur is. Prima dat je er een mening over hebt, maar laten we wel bij de feiten blijven...
mcbacon0 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:43:
Dat er andere mogelijkheden zijn om met mensen te praten is natuurlijk helemaal geen argument. Het hoort gewoon in het spel te zitten. Zeker als je in het spel blijft zeggen dat het het spel beter is met andere mensen, bijvoorbeeld als je een prive sessie probeert te starten.
Gezien het in geen enkel console spel zit, ga ik er vanuit dat het grote onzin is. Ja voice-chat moet werken, maar ook dat is voorlopig niet nodig omdat de missies nog makkelijk zat is. Pas bij de end-game zou het een dingetje kunnen zijn, maar daarvoor heb je dat niet nodig en krijg je er alleen maar toxic chat van. Op consoles wordt ook voicechat vrijwel nooit gebruikt, maar maak je gewoon een party aan met je vriendjes (wat op PC bv ook via Discord kan) en ga je zo spelen. Zeggen dat textchat essentieel is, is gewoon onzin en gaat voorbij aan de enorme hoeveelheid trash die er op dergelijke chat voorbij komt.

[ Voor 68% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcbacon0 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:43:

[...]

Dat krijg je als je iedereen gaat verplichten om een aantal van die chests zelf(!) te openen.

[...]

Waar haal jij vandaan dat punt 5 en 6 worden opgelost? De enige manier om punt 6 te fixen is om die hele quest er uit te halen, wat ze natuurlijk niet gaan doen. En vindt jij het niet raar dat ze die day 1 patch niet uitbrengen op de dag dat mensen het spel kunnen spelen? Dus 15 feb, ipv 22 feb? Dit is de versie van het spel waar veel gamecritici hun review op baseren, of in ieder geval hun eerste indrukken. Lijkt mij dus niet slim om deze bak stront voor te schuiven met de melding dat je belooft dat het volgende week beter is.
Gewoon wat van de devs volgen op twitter, dan kom je al een heel eind qua informatie.
Ja het is niet handig om die patch pas de 22e uit te geven maar dat is wel wat ze al die tijd al gecommuniceerd hebben dus mensen weten het van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Melantrix schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:51:
Van het weekend het spel ook redelijk kunnen spelen, ben nu bijna zo ver om alle tombs te kunnen doen (de missies met die achievements). Daarbij had ik gisteren wel een ervaring wat ik goede opsomming vind van het hele spel.

Heel erg vet met flinke gebreken een relatief toxic community. Gisteren was ik bezig voor die achievements in free play en had een aantal keer gehad dat ik bezig was met een world event (in mn eentje) en dat ging moeizaam maar prima. Ik kan zo'n uitdaging wel waarderen. Net voor het eind komt er een random meehelpen, gaat rete snel naar de kist en opent dat. Lekker dan, half uur bezig geweest om 1. een world event te complete en 2. de kist aan het eind te kunnen openen (ook 1 van de achievements) maar dan komt een random en die steelt hem voor mn neus weg. En dat gebeurde niet 1x maar gewoon meerdere keren.

En dan kan je dus ook niet contact met die gast opzoeken want geen text chat, en voice bleek ook niet te werken :/

Verder top spel, maar dit zuigt wel.
LET OP KAN SPOILERS BEVATTEN!!!

Helaas dezelfde ervaring...

Eerst de pluspunten :

- Mooie wereld.
- Leuk (maar kort) verhaal.
- Leuke characters/mooi geanimeerd.
- Tijdens verhaal mooie missies/routes (Met een beetje plannen gewoon 4-5 minuten aan 1 stuk kunnen vliegen).
- De gameplay is erg fijn, hier en daar nog wat kleine 'bugjes' maar voelt lekker soepel.

Nu wat minpunten

- Waar is de content? Main story gedaan en nu? 3 strongholds...
- Onduidelijk wat de voor/nadelen zijn van stats op mods/wapens etc. +gear/+stats etc bieden.
- Geen totaaloverzicht wat je damage/armor/HP/resistances werkelijk zijn.
- Omslachtige langzame rot menu's, overal...
- Geen mute om 'mouth breathers' en gillende kinder ellende uit te zetten.
- Kick optie, nu al meerdere malen gezien dat iemand gewoon aan het begin blijft staan of gewoon hele andere dingen gaat doen tijdens een missie?!
- 'Player collision' is echt SUPER IRRITANT!

Grootste minpunt is toch wel content.
Als je level 30 bent/main story gedaan hebt (hoeft niet beide) zijn er de volgende dingen :
- Contracten van 3 verschillende facties.
- Arcanists
- Freelancers
- Sentinels

De rewards zijn niets zeggend? Ik kreeg een popup dat er een bepaalde ruimte was toegekend die ik nergens kan vinden?! En heb nu al 2 van de 3 facties op maximum.

Hard is een stuk moeilijker dan hard tijdens de alpha/beta. Daar was het goed te doen met een gearscore van 150 ofzo en nu is het moeilijk met een gearscore van 400+ met 6 mods/masterwork/legendary guns en level 36 'gear'.

Neemt niet weg dat ik die Tyrant Mine al 80 keer gedaan heb :) Blijft een mooie ervaring.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:44:
Gezien het in geen enkel console spel zit, ga ik er vanuit dat het grote onzin is. Ja voice-chat moet werken, maar ook dat is voorlopig niet nodig omdat de missies nog makkelijk zat is. Pas bij de end-game zou het een dingetje kunnen zijn, maar daarvoor heb je dat niet nodig en krijg je er alleen maar toxic chat van. Op consoles wordt ook voicechat vrijwel nooit gebruikt, maar maak je gewoon een party aan met je vriendjes (wat op PC bv ook via Discord kan) en ga je zo spelen. Zeggen dat textchat essentieel is, is gewoon onzin en gaat voorbij aan de enorme hoeveelheid trash die er op dergelijke chat voorbij komt.
Dat is natuurlijk ook precies de reden waarom het niet in dit spel zit. Dit is namelijk een behoorlijk slecht uitgevoerde console port. En dat zie je in meerdere dingen terug. Dat neemt niet weg dat pc spelers gewoon verwachten dat deze functie in een coop multiplayer game zit. Dat een text chat "toxic" is, wat dat dan ook mag betekenen, is voor mij weer nooit een probleem geweest.
Text chat is niet essentieel, maar wel een basic feature, die met geen enkele reden weg gelaten hoort te worden. Het was bij de demo in een van die missies bijvoorbeeld handig geweest als je kon zeggen welke kleur welke pilaar moest worden om verder te gaan. Nu krijg je mensen die geen idee hebben wat ze moeten doen, en de puzzel blijven verkloten door de kleuren steeds te veranderen. Dat is op zn minst gezegd frustrerend.
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Gewoon wat van de devs volgen op twitter, dan kom je al een heel eind qua informatie.
Ja het is niet handig om die patch pas de 22e uit te geven maar dat is wel wat ze al die tijd al gecommuniceerd hebben dus mensen weten het van te voren.
Hoe gaan ze die achievement missie fixen? Gaan ze de chests nu voor iedereen laten tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcbacon0 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:00:
[...]

Hoe gaan ze die achievement missie fixen? Gaan ze de chests nu voor iedereen laten tellen?
precies ;) dat was altijd al de bedoeling dus dat het nu niet werkt is een bug.

Mocht iemand moeite hebben met het vinden van chests, hier is een route die je kunt volgen:
https://www.reddit.com/r/.../artt2s/chest_farm_route/

[ Voor 35% gewijzigd door RubenSaurus op 18-02-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:03:
[...]

precies ;) dat was altijd al de bedoeling dus dat het nu niet werkt is een bug.
Ok, dat is dus niet waar ik op hoopte. Ze moeten dit soort missies er helemaal uit halen. Maar ze hebben de filler kennelijk hard nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beebie121
begin me bijna schuldig te voelen dat ik de conversaties helemaal niet zo slecht vind.. ligt vast aan mij dan.

Ben nog lang niet max level en heb nog lang niet de story uitgespeeld.
Maar ik vind het een hartstikke tof spel! Kan lekker beetje met mn zoon in Freeplay gaan lekker beetje vliegen en ouwehoeren.
De gameplay vind ik ook erg leuk.
Wil dingen blijven ontdekken, en ik hoop dat ze veel dingen erin gaan stoppen die je ergens kan vinden, bijvoorbeeld in wat grotten ofzo of ruines. Beetje a la Tombraider.

Ik vind het tot nog toe een erg leuk spel, heb hem niet los hoeven aanschaffen (EA Premium) en ben benieuwd of en welke toekomst dit spel heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
beebie121 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:16:
begin me bijna schuldig te voelen dat ik de conversaties helemaal niet zo slecht vind.. ligt vast aan mij dan.

Ben nog lang niet max level en heb nog lang niet de story uitgespeeld.
Maar ik vind het een hartstikke tof spel! Kan lekker beetje met mn zoon in Freeplay gaan lekker beetje vliegen en ouwehoeren.
De gameplay vind ik ook erg leuk.
Wil dingen blijven ontdekken, en ik hoop dat ze veel dingen erin gaan stoppen die je ergens kan vinden, bijvoorbeeld in wat grotten ofzo of ruines. Beetje a la Tombraider.

Ik vind het tot nog toe een erg leuk spel, heb hem niet los hoeven aanschaffen (EA Premium) en ben benieuwd of en welke toekomst dit spel heeft.
Hoeft je niet schuldig te voelen hoor XD ik heb exact hetzelfde. Ben die dialoges gewent van Bioware en irriteer me er totaal niet aan. Ja het kost veel tijd maar hoef ook niet in 1 weekend per se een spel uit te spelen >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:26
Ik vond de conversaties mixed. Het hoofdverhaal vond ik wel te doen en de interactie met je oude kameraden en je assistent kon ik wel waarderen. Werd wel moe van de constante grappen en dat omgaan met die autistische vrouw van de sentinels vond ik cringy. Je kon ook niet echt je toon kiezen daar, om haar gewoon te vertellen dat ze professioneel moet zijn of dat ze anders maar iemand moeten zoeken die wel met een ander mens kan praten. Moest wel af en toe lachen bij de scènes met je oude maten.

Wat ik wel jammer vond was de andere conversaties met de non-essentiële story characters. Telkens precies dezelfde setup. Praten, beetje grapjes maken, dan een van twee opties kiezen om te reageren en aan het einde van de praat +reputatie punten. Het maakt dus geen ene zak uit wat je kiest.

Na dat 20x gedaan gehebben ben ik maar door de non-story conversations gaan skippen. Die constant grapperige toon maakte het ook lastiger om het verhaal serieus te nemen. Iedereen gedraagt zich erg kinderachtig en bijdehand. Dat is anders dan bij mass effect 1-2 waar er een veel beter balans was tussen grappen met je maten en serieuze zaken bespreken. Naar mijn gevoel :-).

[ Voor 15% gewijzigd door Grotbewoner op 18-02-2019 12:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JaY-
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Tot nu toe vermaak ik me prima met de goede gameplay en moet je een beetje door de bugs heen kijken. In Tarsis voelt alles wat beperkt en repeterend aan, maar wat mij betreft maakt de gameplay met rennen/vliegen/schieten dat goed :)

Via Origin Access kan ik trouwens vier drie invites weg geven voor een week gratis basic. Dat is dan inclusief de 10 uur trial en gewoon nu al te spelen. Mocht je de game dus wat uurtjes gratis willen uitproberen, stuur me dan ff een DM.

Sowieso mag je me toevoegen op Origin om is een potje samen te spelen: id = JaY-Semmetry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Op reddit staat een post rond lange laadtijden waarbij de harde schijf voortdurend wordt geraadpleegd. Insane meer dan bij andere games.

https://www.reddit.com/r/..._game_read_610gb_from_my/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Grotbewoner schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:46:
Wat ik wel jammer vond was de andere conversaties met de non-essentiële story characters. Telkens precies dezelfde setup. Praten, beetje grapjes maken, dan een van twee opties kiezen om te reageren en aan het einde van de praat +reputatie punten. Het maakt dus geen ene zak uit wat je kiest.
Volgens mij heeft het wel effect ergens, al ben ik nog niet echt ver om daar een goed beeld van te krijgen. Maar volgens mij opent het andere vragen en items bij andere karakters en wellicht meer gesprekken voor meer XP. Je zult er niet ineens nieuwe missies van krijgen, maar als je de ene personage helpt, zal het bij anderen wat triggeren

spoiler:
Zoals die bakkerij die granen in de stad zelf wil planten om vervolgens bij die muts van het cafe wat vragen te unlocken en zo verder. Ik vermoed dat dit gaat leiden tot meer bevolking in je stad wat er weer toe leidt dat bepaalde missies eerder beschikbaar zijn, maar pin me er niet op vast. Het leverde in ieder geval wat XP op omdat ik dus met die muts ging praten.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2019 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
1 ding wat ze ook echt met de day one patch a.s. vrijdag mogen patchen van mij is de loot van titans.. Al sloop jij 99% van een titan maar ben je dood bij die laatste procent dat hij dood gaat krijg je geen loot. is me nu al 2 keer gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:18:
1 ding wat ze ook echt met de day one patch a.s. vrijdag mogen patchen van mij is de loot van titans.. Al sloop jij 99% van een titan maar ben je dood bij die laatste procent dat hij dood gaat krijg je geen loot. is me nu al 2 keer gebeurd.
https://twitter.com/GambleMike/status/1097272340314914816 ;)

Verder heeft Mark Darrah gisteren gezegd dat hij druk bezig is met de patchnotes voor vrijdag en dat ze die in eerste instantie pas vrijdag vrij zouden geven maar dat ze dat nu eerder gaan doen zodat mensen alvast kunnen lezen wat er allemaal verbeterd gaat worden.

[ Voor 24% gewijzigd door RubenSaurus op 18-02-2019 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:21:
[...]

https://twitter.com/GambleMike/status/1097272340314914816 ;)

Verder heeft Mark Darrah gisteren gezegd dat hij druk bezig is met de patchnotes voor vrijdag en dat ze die in eerste instantie pas vrijdag vrij zouden geven maar dat ze dat nu eerder gaan doen zodat mensen alvast kunnen lezen wat er allemaal verbeterd gaat worden.
Hoop dat ze dat gauw uitbrengen :P en niet donderdag pas oid. zo veel vragen van de community nu XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik heb zelf nog geen stronghold gedaan, ik dacht dat het alleen een demo dingetje was, maar ik hoor nu dat je nog steeds geen lootbox krijgt nadat je de baas hebt verslagen, wat heeft het dan voor nut om de baas te verslaan? kan je toch beter gewoon na de 2 lootboxes de stronghold leaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:37:
Ik heb zelf nog geen stronghold gedaan, ik dacht dat het alleen een demo dingetje was, maar ik hoor nu dat je nog steeds een lootbox krijgt nadat je de baas hebt verslagen, wat heeft het dan voor nut om de baas te verslaan? kan je toch beter gewoon na de 2 lootboxes de stronghold leaven?
Dat is ook precies wat er de hele tijd gebeurd als ik Reddit mag geloven, zie allemaal posts over dat na de 2e chest het hele team weg gaat 8)7
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord