Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:41:
[...]

Dat is ook precies wat er de hele tijd gebeurd als ik Reddit mag geloven, zie allemaal posts over dat na de 2e chest het hele team weg gaat 8)7
Lol ik heb hier niet eens bij stil gestaan XD speel alleen maar met vriendne en wij clearen steeds die hele dungeon lol

maar je hebt bijv ook een challenge om x aantal strongholds te doen.. denk niet dat dat mee telt als je leaved

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 18-02-2019 14:43 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Ricmaniac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:43:
[...]

Lol ik heb hier niet eens bij stil gestaan XD speel alleen maar met vriendne en wij clearen steeds die hele dungeon lol

maar je hebt bijv ook een challenge om x aantal strongholds te doen.. denk niet dat dat mee telt als je leaved
Ik vind het maar een beetje apart, je hoort juist na de endboss de gekste loot te krijgen, daar doe je het toch voor.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weten we zeker dat je geen loot krijgt? miss krijg je van die boss gewoon loot zonder een kist te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Ricmaniac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:49:
Weten we zeker dat je geen loot krijgt? miss krijg je van die boss gewoon loot zonder een kist te openen
Ik weet dat dit in de demo 100% zo was, vond ik toen al zo frapant, maar ik dacht van ze wilen niet teveel rewards/loot spoilen, maar nu lees ik overal dat dit in de full game nog steeds zo is.

Zelf heb ik nog geen stronghold gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Begrijp ik nu goed dat als ik een abbo neem op Origin Premier ik uit die Vault alle games kan spelen en dus ook Anthem ?
En zo lang ik lid blijf ik kan spelen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Iusedto schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:56:
Begrijp ik nu goed dat als ik een abbo neem op Origin Premier ik uit die Vault alle games kan spelen en dus ook Anthem ?
En zo lang ik lid blijf ik kan spelen ?
Ja dat klopt. je kan ook je lid maatschap gelijk opzeggen dan kan je doorspelen tot die 30 dagen voorbij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:58:
[...]
Ja dat klopt. je kan ook je lid maatschap gelijk opzeggen dan kan je doorspelen tot die 30 dagen voorbij zijn
Ah, dat is heel mooi.
Bedankt voor je antwoord.

Wordt dat mijn vervanger voor WoW :)
En qua kosten is het bijna identiek.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:43:
[...]

Ja dat deden wij in de demo ook gewoon, de hele stronghold afmaken.

Ik neem inderdaad aan dat die challenges dan niet voltooid zijn maar misschien hebben ze die al lang gehaald :P
Ambition88 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:48:
[...]

Ik vind het maar een beetje apart, je hoort juist na de endboss de gekste loot te krijgen, daar doe je het toch voor.. 8)7
Ja dat lijkt mij wel de normale gang van zaken, tenminste... in alle andere loot-shooters die er zijn :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:50
Ricmaniac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:49:
Ja, 100%. Toen ik de stronghold deed werd ik er ook eens ingegooid net na de tweede kist (omdat mensen daar dus leaven, niet over nagedacht). Toen de baas neer ging heb ik specifiek nog lopen zoeken bij zijn lijk en rondgekeken op zoek naar ene kist voor ik in het after action rapport kwam. De loot 1: grijze drop van een random mob. Ik vond dat al raar.

Weer een typisch probleem wat eigenlijk te dom voor woorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Grotbewoner schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:22:
[...]

Ja, 100%. Toen ik de stronghold deed werd ik er ook eens ingegooid net na de tweede kist (omdat mensen daar dus leaven, niet over nagedacht). Toen de baas neer ging heb ik specifiek nog lopen zoeken bij zijn lijk en rondgekeken op zoek naar ene kist voor ik in het after action rapport kwam. De loot 1: grijze drop van een random mob. Ik vond dat al raar.

Weer een typisch probleem wat eigenlijk te dom voor woorden is.
Dit is toch te achterlijk voor woorden. Dat is juist het beginsel van een "looting" game waarbij je pas de beste loot verdiend op moment dat je de eindbaas neer haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zelf net de laatste campaign mission gedaan. Had die nog even laten liggen maar nu zelf ook afgemaakt. Persoonlijk vond ik hem vet. sowieso de combat etc

cinematic die daarna nog komt verklapt wel een klein beetje waar de story heen gaat. Althans vermoeden natuurlijk maar ben benieuwd. Nu moet ik alle agent missies nog doen voordat ik de legendary contracts kan doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 18-02-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede avond, ik zoek nog mensen om endgame neer te maaien (lees grand master 1-3) ben op het moment ilvl 414+ ranger.

Zou wel nice zijn om met premade de endgame te doen on en off streams.

heb je intresse of wil je free alliance points kan je me toevoegen.

IGN:

origin: The_Wrouk

Anthem: Wrouk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Copy/paste van Reddit :

Day One Update Details

High level fixes

Improved loading times

Fixed many infinite loading screens

Fixed multiple challenges not tracking properly

A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash

Weapons and gear now have numbers present for modifiers

General Fixes and Improvements

Loot Reveal and Expedition Summary now correctly play during the end of expedition screen.

The gather party mechanic has been made more lenient in a number of situations

At the end of expedition screen players will no longer get stuck on "Recording Victories" or "Skipping All".

Game no longer hangs in Javelin menu when unlocking the second, third or fourth javelin

During the mission “What Freelancers Do” dying after killing Junkmaw & freeing Arcanists leaves you unable to progress, this has been fixed

Challenges now unlock for players at the correct levels

Fixed some camera issues during cutscenes

Legendary Contracts can now be accepted from the Social Hub contract board

Some enemies have had their shield values decreased

Loot now properly drops for players who are downed

The texture quality on the NPC Prospero has been improved

Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen

Fixed the time outs on echoes and relics to prevent griefing and to handle disconnections properly

Players can no longer fall through the floor during the 3rd trial in the Fortress of Dawn

Completing the tutorial expedition will now show the correct Ranger appearance

After disconnecting, rejoining an expedition will now place you back into a squad if you were in one previously

Corrected an issue where players could not interact with each other in the launch bay in certain circumstances

Corrected an issue during the Mission "Bad Deal" where outlaws won't spawn, blocking progress

The start of expedition screen has been improved

Addressed a variety of situations where killing enemies does not properly progress world events

Opening a chest now increments Tomb of the Legionnaire progress for all squad members present

Scar snipers can no longer shoot through Storm Shield

Corrected an issue where players would get stuck on the end of expedition screen in some situations

Players will no longer get disconnected if joining the "Finding Old Friends" mission while the cinematic is playing

Addressed a number of situations where players can get stuck on the environment in the launch bay

Increased the damage of the electric status effect

Corrected an issue where the Shield of Dawn could be crafted with less materials then intended in some situations

The Platinum Mission feat now grants completion as intended

Status effects can more reliably be applied to Titans

Strongholds

Fixed an issue that would cause a Stronghold server crash after defeating the last boss

Temple of Scar - Players can no longer get stuck in the mined tunnel in the explosives room

Temple of Scar - Players can no longer be blocked from entering the explosives room due to fog wall

Fixed Tyrant Mine so people that join the stronghold in-progress do not end up locked away from their team

Adjusted lighting in Tyrant Mine underwater section to make it easier to navigate to the exit

The Swarm Tyrant will no longer get stuck in the side cave entrances in some situations

Corrected an issue where players would spawn into different areas of the Tyrant Mine in certain situations

Gear and Weapons

After having 1st pilot unlock suit after tutorials, creating a new pilot and going to forge no longer causes load screen hang

Ice damage bonuses are now correctly applied on ice gear

Suit-wide bonuses from inscription are now functioning properly

Players can no longer salvage equipped items

Javelin specific gear and/or weapons are no longer able to be used on javelins they aren't intended for

Corrected an issue where in some circumstances Masterwork Components do not have any inscriptions

The Endless Siege Masterwork Autocannon no longer displays a damage increase of 0% in its tooltip

Javelins

The Colossus javelin is now able to activate its shield more quickly after using an ability or firing a weapon

The Storm javelin now reacts to getting hit when its shields are up

Fixed an exploit that allowed the Storm's ultimate attack to be used more times than intended

The Colossus javelin can now shield and revive at the same time

Interceptor Combo Aura has been increased in power and now has a damage over time component

Crafting

Non-Masterwork materials purchased from the crafting store now show as their proper rarity instead of incorrectly showing as Masterwork

Controls

Additional Mouse and Keyboard control improvements have been made

UI

Some conversations were not popping up the reputation points post conversation completion, this has been fixed

The squad screen now displays the correct information for each player

Fixed a number of issues where subtitles will no longer get stuck on the screen after dialogue has finished as often

Settings should no longer reset upon exiting and restarting the game on Xbox One

Motion blur can now correctly be turned off

The Electric Status Effect now shows scaled damage properly

An option has been added to hide the Squad Member HUD

The edge of the compass will now pulse to indicate enemy locations

A notification has been added in Fort Tarsis if a player's vault is at the cap of 250 items

On the "Repair the Strider" step of "A Cry for Help" the search radar has been adjusted to correctly lead the player to all 4 tools

Primer and Detonator icons have been added to all Interceptor gear

Corrected a user interface issue where a player’s ultimate would show as available when it isn't'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Een aantal fixes zijn wel handig, elke keer in die 'mined tunnel' was er iemand de sjaak en zat vast...

Hoeveel masterwork en legendary items hebben 'jullie' ?

Ik was verrast dat ze dropte op normal.. Heb nu 1 legendary en 7 masterwork..
Een aantal zijn erg sterk, sniper als je hovered +40% weakpoint damage... Leuk voor 40K crits op swarm boss... Maar het effect is veel minder op normale vijanden...?

Elemental assault rifle die X% per hit elemental damage omhoog gooit tot (20 stacks) 20% geloof ik. Het resultaat is bizar met b.v. flame mortar bij colossus. Normaal 700 damage per tik naar 1200+ .

Ook een pistool dat 110% weapon/melee damage increase geeft als je een vijand point blank schiet.
Moet het nog testen maar heb ook een autocannon met een stacking damage buff, misschien kun je beide buff tegelijk aan hebben :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dat is toch al flink wat voor day one patch.

en: Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen

Dus er was toch wel loot bij het einde. (dacht ik al)

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 19-02-2019 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:14:
[...]

Ja dat deden wij in de demo ook gewoon, de hele stronghold afmaken.

Ik neem inderdaad aan dat die challenges dan niet voltooid zijn maar misschien hebben ze die al lang gehaald :P
Mijn gok: gezien de drop redelijk vroeg zit, lijkt het me dat ze het doen voor loot en niet voor de challenges. Dus even alles op blauw krijgen en wat levellen. Ik denk dat je dan moet kijken wat voor level ze hebben, maar wellicht is dit de makkelijkste manier bij max-level om betere loot te krijgen. En gezien er altijd wel mensen mee doen, helpt dat ook wel. De patch maakt het in ieder geval zo dat er nu een lootdrop aan het eind is, ik denk dat daarmee het grootste probleem wel is opgelost hierover.

Gister ook die stronghold gedaan en ik vind het jammer dat het dus dezelfde is als uit de demo. Ben nu sowieso op het punt dat ik een aantal missies al heb gedaan, waardoor het een beetje op de automatische piloot gaat, maar verder vermaak ik me nog wel. Ben nog niet aan op het punt waarbij de assignments verplicht gedaan moeten worden (volgens mij), al zie ik dat niet echt als een probleem. Er zijn meer games waar bij je een bepaald level moet hebben voor je verder kunt. Bij Destiny 2 ben ik ook op zo'n punt dat ik de 2e DLC niet kan spelen omdat mijn (gear) level te laag is. En de andere DLC zal wel hetzelfde mee zitten. Tja, ik heb niet dagen zitten spelen tussen de DLC in, net als dat velen geen freeroam hebben gedaan tussen de missies in.

Ik heb nu nog een uurtje, wellicht 2 voor mn Ea Access en denk dat ik die maar freeroamend ga doorbrengen. Dan ben ik in ieder geval klaar met de hoofdmoot en valt mn game niet stil als ik ergens mee bezig ben.

De patch is aardig, maar ik hoop dat er nog wel wat andere unlisted fixes in zitten want van mij mogen ze nog wel wat meer aanpassingen doen. En ik denk dat voor een aantal hier de fixes ook niet voldoende zullen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2019 08:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
prutser001 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:13:
Een aantal fixes zijn wel handig, elke keer in die 'mined tunnel' was er iemand de sjaak en zat vast...

Hoeveel masterwork en legendary items hebben 'jullie' ?
Ik heb alleen 4 masterwork wapens die in hard kunnen droppen.
(er kunnen namelijk maar 6 masterworks droppen onder GM1)

Al het andere masterwork is boven GM1 of hoger

Speelde voornamelijk op hard omdat we nog een aantal vrienden aan het progressen waren.
2 missies ofzo pas op GM1 gedaan. was alleen echt stom want de masterloot die ik daar gedropt kreeg waren 2 wapens die ik dus al had vanuit Hard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die challenges voor die Tombs worden nu vanaf level 3 al getracked ;)

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Hoe weet je dit? Lijkt me namelijk vrij onlogisch.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het klopt inderdaad dat er onder GM1 maar een select aantal masterworks droppen, dit is door de devs gezegd op Twitter.

Hier de volledige post en reacties op die patch informatie voor de volledigheid, goed om te zien dat BioWare ook zo actief is op Reddit:

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ye-roon schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:51:
[...]

Hoe weet je dit? Lijkt me namelijk vrij onlogisch.
Omdat ik zelf met me maten het hele weekend Anthem heb gespeeld.
En op GM1 kregen we pas andere loot.

Toen opgezocht en ergens een twitter post gevonden maar kan die niet meer vinden sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Speelde voornamelijk op hard omdat we nog een aantal vrienden aan het progressen waren.
2 missies ofzo pas op GM1 gedaan. was alleen echt stom want de masterloot die ik daar gedropt kreeg waren 2 wapens die ik dus al had vanuit Hard 8)7
Nog geen missies gedaan op Hard, meeste mensen waar ik mee speel zijn of nog geen 30 of hebben gewoon hun 'build' nog niet gevonden en presteren daardoor niet.

En random zonder communicatie is gewoon niet te doen, ook al een paar keer gezien dat het level 8-12 spelers waren die even op hard gingen... Drama dus. En waar Hard tijdens de beta 'makkelijk' op hard was met de juiste combi (iedereen een puur fire/ice + det build) werkelijk een fluitje. Nu met een 300 'gearscore' was Hard ook echt Hard e waarschijnlijk ook doordat de communicatie werkelijk 0 is, van alle potjes misschien een handjevol dat er 1 persoon was die VOIP gebruikte en VOIP ook werkelijk werkte.

Misschien dat ik vanavond een keer hard ga proberen.

Owja en op Normal Tyrant heb ik ook al een legendary... loot tables!? Zou de gearscore hoger zijn als ze op hard/GM1 droppen? Mijn legendary was 47 waar een masterwork 45 was..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:14
En wat houdt dit in?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dat als je bij de irritante quest aankomt dat je dan niet uren in freeplay bezig bent omdat je de meeste objectives al op een meer natuurlijke weg behaald hebt en het dus niet zo gaar aanvoelt als een complete onderbreking van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
wanneer zou die patch moeten droppen eigenlijk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:01:
wanneer zou die patch moeten droppen eigenlijk?
Ik gok gewoon vrijdag met de launch, ze hebben wel al wat dingen server side aangepast voor dat chest farming enzo las ik op de twitter van Michael Gamble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
prutser001 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:56:
[...]

Nog geen missies gedaan op Hard, meeste mensen waar ik mee speel zijn of nog geen 30 of hebben gewoon hun 'build' nog niet gevonden en presteren daardoor niet.

En random zonder communicatie is gewoon niet te doen, ook al een paar keer gezien dat het level 8-12 spelers waren die even op hard gingen... Drama dus. En waar Hard tijdens de beta 'makkelijk' op hard was met de juiste combi (iedereen een puur fire/ice + det build) werkelijk een fluitje. Nu met een 300 'gearscore' was Hard ook echt Hard e waarschijnlijk ook doordat de communicatie werkelijk 0 is, van alle potjes misschien een handjevol dat er 1 persoon was die VOIP gebruikte en VOIP ook werkelijk werkte.

Misschien dat ik vanavond een keer hard ga proberen.

Owja en op Normal Tyrant heb ik ook al een legendary... loot tables!? Zou de gearscore hoger zijn als ze op hard/GM1 droppen? Mijn legendary was 47 waar een masterwork 45 was..
Vraag me af of dat gebugged is want ik zou het heel gek vinden als daar een legendary dropt.

Bedoel je met hard wel gewoon de difficulty "Hard" ? want ik heb echt vanaf begin tot eind alle missies op Hard gedaan en vond ik echt easy. Ook met randoms. had het wat moeilijker verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
DigitalError schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Dat als je bij de irritante quest aankomt dat je dan niet uren in freeplay bezig bent omdat je de meeste objectives al op een meer natuurlijke weg behaald hebt en het dus niet zo gaar aanvoelt als een complete onderbreking van het verhaal.
Okay thanks, dat wilde ik weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 19:14
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:03:
[...]
Vraag me af of dat gebugged is want ik zou het heel gek vinden als daar een legendary dropt.

Bedoel je met hard wel gewoon de difficulty "Hard" ? want ik heb echt vanaf begin tot eind alle missies op Hard gedaan en vond ik echt easy. Ook met randoms. had het wat moeilijker verwacht
Zolang er iemand is die gebruik maakt van de combo systemen is het inderdaad makkelijk ja. Heb ook geen moeite gehad met de 'hard' difficulty. Als niemand freezed of dingen in de fik zet is het een stuk pittiger. Eigenlijk vanaf level 3 direct alles op hard gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Ok, het gaat voor mij vrijdag als first pick de Colossus worden met de Fire Mortar + Railgun combo. Kan...niet..wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Timmor schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:22:
Ok, het gaat voor mij vrijdag als first pick de Colossus worden met de Fire Mortar + Railgun combo. Kan...niet..wachten...
Je moet ook zeker de Flamethrower, Lightningcoil een keer proberen. Donders wat is dat fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:30:
[...]

Je moet ook zeker de Flamethrower, Lightningcoil een keer proberen. Donders wat is dat fijn spelen.
Die had ik tijdens de Demo gebruikt.... lelijk effectief inderdaad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben over de Interceptor nu weer erg goed te spreken. Was er zondag een beetje van afgestapt en over gegaan naar Storm. Begreep blijkbaar de speelstijl wat verkeerd. Snapte zijn passive Aura ability niet goed etc maar met de juiste skills kan ik weer gewoon lekker rammen met dat ding op Grandmaster 1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik weet niet of deze al gepost is, maar je kan hier: http://anthemarchive.com/ de loot vinden die bestaat in de game.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ye-roon schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:33:
Ik weet niet of deze al gepost is, maar je kan hier: http://anthemarchive.com/ de loot vinden die bestaat in de game.
oeeh nice :) met alle mogelijke stats er op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Helaas door RL(werk) drukte nog niet kunnen spelen maar ik hoop vanavond toch eindelijk eens te kunnen beginnen met Anthem.
Persoonlijk spreken die Storm en Colossus mij erg aan.

Helaas maar tot 21.00 de tijd maar dat kan ik later wel inhalen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Klopt het dat in game communiceren met je team dmv een mic niet werkt?
Gisteren dit getest met een vriend namelijk , ik zie spraakgolven als ik spreek,maar hij hoort niets.

Wat wordt dit spel getrashed trouwens zeg( forums , YouTube)..heel jammer
Heb zelf nog de grootse lol in het spel en alle vertrouwen er in dat het goed gaat komen

[ Voor 32% gewijzigd door melly op 19-02-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Ik heb het zelf nog niet gebruikt, af en toe hoorde ik wel wat mensen praten, maar t kwam bijna niet boven de game sound uit...

https://www.reddit.com/r/...ents/asa6y4/ingame_voice/ - Lijken meer mensen last te hebben van issues met de ingame voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Zag het niet tussen de day one patch staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen om 22.00 uur is er een extra livestream van de devs op Twitch
https://twitter.com/Darokaz/status/1097923673758068737

https://www.twitch.tv/anthemgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Even een vraagje!

Iemand enig idee wat de stat + Support Luck %x doet? is dat de "luck" voor droprates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:48:
Even een vraagje!

Iemand enig idee wat de stat + Support Luck %x doet? is dat de "luck" voor droprates?
ja dat is precies wat het is en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
DigitalError schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:50:
[...]

ja dat is precies wat het is en meer niet.
wat is het wel dan?

En staan alle stats ergens uitgelegd?

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 19-02-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:06:
[...]

wat is het wel dan?

En staan alle stats ergens uitgelegd?
Het geeft extra luck voor wat er dropt, ik zeg toch dat het klopt wat je vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
DigitalError schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:08:
[...]

Het geeft extra luck voor wat er dropt, ik zeg toch dat het klopt wat je vraagt :P
haha sorry, lees het nu goed xD

Maarrrr, staat daar ergens een lijst voor? Waar alles staat uigelegd wat wat is? icoontjes etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:11:
[...]

haha sorry, lees het nu goed xD

Maarrrr, staat daar ergens een lijst voor? Waar alles staat uigelegd wat wat is? icoontjes etc...
bedoel je zoiets? http://anthemarchive.com

of zoiets?
DigitalError in "[Multi] Anthem"

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 19-02-2019 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
jou eerdere post alleen dan met bijv. +shock % etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:04
is er een mogelijkheid om een contract ook te weigeren? kan aldoor alleen maarf accept en exit doen. niet exit alleen.

En je kan niet echt zien wat voor reward je krijgt van een contract of wel?

Ik moet zeggen ik vind het steeds leuker worden hahaha. Lekker beetje free roamen, Hier gebeurd wat, daar gebeurd wat. echt geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:29
Op opencritic staat de gemiddelde score nu op 64/100. Komt uit 11 reviews, dus lang niet alles zit er bij, maar de eerste indrukken zijn dus niet erg positief.

Was het misschien toch niet zo'n goed idee om de day1 patch op dag 7 uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcbacon0 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:06:
Op opencritic staat de gemiddelde score nu op 64/100. Komt uit 11 reviews, dus lang niet alles zit er bij, maar de eerste indrukken zijn dus niet erg positief.

Was het misschien toch niet zo'n goed idee om de day1 patch op dag 7 uit te brengen.
Of het was geen goed idee om early access te geven van EA :P
Het is hoe dan ook een zooitje, er zijn nu ook ineens mensen aan het streamen vanaf een ps4 terwijl wij pas vrijdag om middernacht kunnen beginnen en de servers dus niet eens live zouden moeten zijn.
Gaat allemaal weer fantastisch!

Wat is die Andrew Wilson toch ook een ontzettende paardenlul he...
https://www.reddit.com/r/...call_in_february_2018_ea/

[ Voor 32% gewijzigd door RubenSaurus op 19-02-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nog even een aantal strongholds gedaan voor de weekly challenge die ik nog moest completen. Nu pas echt het gevoel dat ik me Interceptor goed begrijp en tot ze potentie speel.

Even kijken of ik er vandaag nog 3 kan doen dan heb ik de weekly challenge gehaald en die verloopt in 1 dag oid. (geeft 2000 coins)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mcbacon0 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:06:

Ik geef persoonlijk werkelijk geen ruk om reviews, heb een paar uurtjes de open demo gespeeld en dat was genoeg voor mij om de game te kopen.
Als ik mijzelf een uurtje of 20/30 kan vermaken met deze game is het goed genoeg voor mij.

Als ik soms het commentaar van sommigen op reddit lees hoe kut de game wel niet is en dat het niet genoeg content heeft en elke keer hetzelfde doen blah blah, en dan hebben ze al meer dan 30 uur in de game zitten lol, het was dus zo kut dat ze wel 30 uur doorgespeeld hebben.

Ik vind zelf ook veel games kut maar die speel ik dan ook echt geen 30 uur.

Komt bij mij een beetje over als een dikke schnitzel eten van een kilo en daarna zeggen dat hij niet te vreten was (kromme vergelijking maar zo komt het op mij over)

Dat gezegd hebbende, er staan ook genoeg post van mensen die het enorm naar hun zin hebben maar de klagers schreeuwen vaak het hardst en diegenen die het leuk vinden zijn gewoon aan het spelen.

Ik zeg niet dat een hoop mensen geen punt hebben want er moet genoeg 'mis' zijn met de game als je diverse dingen leest en er zal ongetwijfeld veel verbeterd kunnen worden maar nogmaals, voor mij persoonlijk.. Ik zie het allemaal wel, etentje met mijn vriendin is duurder voor een paar uurtjes.

Ik vind het wel mooi hoe de devs reageren, ze houden iedereen goed op de hoogte, ben zelf enorm fan van Rockstar maar die hebben zich nog niet eens laten horen over die fake hdr wat ze met Red Dead redemption 2 hebben gedaan om maar iets te noemen.

En ook al was die early acces wel de volledige game, wereldwijd release is op de 22ste en het was al lang bekend dat er ook op die dag een day one patch zou komen.

Als ik het goed begrepen heb komt er in maart ook alweer een toevoeging dus tja, de game (een live game) is gewoon nog niet helemaal af.

Ik heb zelf ook (zoals velen wel hebben) geen hekel aan EA, ik vind de battlefield series geweldig bijvoorbeeld, en mocht het gebeuren dat ze de plug eruit trekken mocht de game 'floppen' dan denk ik dat ik mijn uurtjes plezier er al wel uit heb gehaald.

Maar nogmaals, kan me best voorstellen dat velen het de volle mep niet waard vinden voor de content dat de game nu heeft maar ik kan niet wachten op de 22ste :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Gisteren was het dan toch zover, ik kon het bijna niet geloven:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cw4QIvAl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rEJfv5hl.jpg

_/-\o_

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen op de PS4, de preload is begonnen en bedraagt 38,2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
heb gister mn eerste rare gekregen. Was ik al blij mee haha.

Moet wel ff zien uit te vogelen hoe je combo's maakt. Welke skill/gun/grenade een primer is welke een detonator is.

Heb eerst de ranger gepakt, want lekker safe, en nu heb ik de storm. Vind het erg leuk spelen zeg! Dacht dat die lastig zou zijn.
Maar nu heb ik die vuurvlieg die ik kan gebruiken (die kan ook door muren zien blijkbaar) of toch die bliksem die je direct gebruikt.
keuzes keuzes keuzes.
Maar ik vind het een erg tof spel (weet ik, heb het al vaker gezegd).
Ik hoef ook niet in 20 uur alles gedaan te hebben, ik mag ook graag een beetje exploren. Hier een grotje, daar een event.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
beebie121 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:57:
heb gister mn eerste rare gekregen. Was ik al blij mee haha.

Moet wel ff zien uit te vogelen hoe je combo's maakt. Welke skill/gun/grenade een primer is welke een detonator is.

Heb eerst de ranger gepakt, want lekker safe, en nu heb ik de storm. Vind het erg leuk spelen zeg! Dacht dat die lastig zou zijn.
Maar nu heb ik die vuurvlieg die ik kan gebruiken (die kan ook door muren zien blijkbaar) of toch die bliksem die je direct gebruikt.
keuzes keuzes keuzes.
Maar ik vind het een erg tof spel (weet ik, heb het al vaker gezegd).
Ik hoef ook niet in 20 uur alles gedaan te hebben, ik mag ook graag een beetje exploren. Hier een grotje, daar een event.
Je kan het Primer/Detonator stukje makkelijk zien bij de items en skills als je ze equiped hebt door een rondje of een explosie icoontje (soort ster)

de rondje is een primer en die ster een detonator.

Hier een handig overzicht met de skills en dan zie je die icoontjes achter de skills die ik bedoel.

De Ranger die je eerst speelde is btw de enige class waarvan de melee skill een primer is. Bij de andere javelins is de melee een detonator

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 20-02-2019 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:15:
[...]
Je kan het Primer/Detonator stukje makkelijk zien bij de items en skills als je ze equiped hebt door een rondje of een explosie icoontje (soort ster)

Hier een handig overzicht met de skills en dan zie je die icoontjes achter de skills die ik bedoel.

De Ranger die je eerst speelde is btw de enige class waarvan de melee skill een primer is. Bij de andere javelins is de melee een detonator
Die zocht ik al een tijdje maar wist niet meer waar ik hem opgeslagen had :+
zal hem meteen ff in de topicstart gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ricmaniac schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:15:
[...]

Ik heb de game nog niet gespeeld, maar dit snap ik al niet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poulske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:24:
[...]

Om Combo's te kunnen maken moet je enemies eerst 'primen' met een primer (vaak een elemental attack zoals freezing of burning granades ofzo), en daarna killen met een 'detonator' dat is de enige manier om combo's te krijgen. En die geven dan weer extra veel damage ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 20-02-2019 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
maar ik zie wel een impact detonator staan maar geen impact primer.
Erg handig overzicht zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:33:
maar ik zie wel een impact detonator staan maar geen impact primer.
Erg handig overzicht zeg
Dat maakt ook niet uit want je kunt bijvoorbeeld ook een freeze primer doen en een electric detonator ;) (dat is gewoon de klasse waar het in valt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
DigitalError schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:36:
[...]

Dat maakt ook niet uit want je kunt bijvoorbeeld ook een freeze primer doen en een electric detonator ;) (dat is gewoon de klasse waar het in valt)
ahh ok dan. ik dacht dat het dus hetzelfde moest zijn!

En nog een (noob)vraag: stel ik doe een primer en mijn teammates doen een detonator, dan is de detonator opgebruikt? of is de primer actief voor bijvoorbeeld 5 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Poulske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:24:
[...]

Zelfs al had je het al gespeeld, het wordt -helemaal- niet uitgelegd in het spel. Je moet er zelf maar achter komen wat die icoontjes zijn en waarom je soms plots een 'combo' krijgt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:00:
[...]

ahh ok dan. ik dacht dat het dus hetzelfde moest zijn!

En nog een (noob)vraag: stel ik doe een primer en mijn teammates doen een detonator, dan is de detonator opgebruikt? of is de primer actief voor bijvoorbeeld 5 seconden?
Ze zijn inderdaad niet oneindig geldig, die freeze is op een gegeven moment natuurlijk ontdooid :P maar je teammates en jij kunnen wel elkaars primers gebruiken om die combo's te scoren dus dat moet vast goedkomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 16:38
Mijn eerste paar uurtjes zitten er in (dankzij @JaY- ), en ik moet zeggen dat ik snel weer wil spelen :)
Ik zie mixed reviews en dat maakt mij nieuwsgierig. Wil mijn eigen mening vormen.
Voor nu erg positief, speelt lekker weg. Veel Heroic entrances gemaakt met m'n collosus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

DigitalError schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:02:
[...]

Ze zijn inderdaad niet oneindig geldig, die freeze is op een gegeven moment natuurlijk ontdooid :P maar je teammates en jij kunnen wel elkaars primers gebruiken om die combo's te scoren dus dat moet vast goedkomen ;)
Elke primer kan maar één keer gedetonate worden. Daarna moet de enemy opnieuw geprimed worden. Eventuele elemental debuffs blijven wel actief, maar dit geeft niet per se een prime weer.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaPrinciple
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06-2023
Staat de journal ergens online? Wanneer ik aan het spelen ben wil ik actie, maar op het werk heb ik af en toe een momentje tussendoor waarop ik wel iets kan lezen... Moest het niet zo veel zijn zou ik het nog in game willen lezen maar er zijn zo veel entries dat ik de moed niet heb om eraan te beginnen, zoveel game tijd heb ik niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Gisteren 30 geworden, was al voorbij de laatste Heart of Rage missie... Even wat freeplay gespeeld dus en wat contracts die ik nog had liggen. Zit nu rond de 370 gear score.

Kan ik daarmee al GM1? Wilde het proberen maar het was al laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaPrinciple schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:08:
Staat de journal ergens online? Wanneer ik aan het spelen ben wil ik actie, maar op het werk heb ik af en toe een momentje tussendoor waarop ik wel iets kan lezen... Moest het niet zo veel zijn zou ik het nog in game willen lezen maar er zijn zo veel entries dat ik de moed niet heb om eraan te beginnen, zoveel game tijd heb ik niet :-)
nog niet voor zover ik weet maar er zal vast wel een mafkees zijn die dat allemaal op een website gaat gooien denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
boe2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:00:
[...]

Zelfs al had je het al gespeeld, het wordt -helemaal- niet uitgelegd in het spel. Je moet er zelf maar achter komen wat die icoontjes zijn en waarom je soms plots een 'combo' krijgt.
Ja ik zag al diverse Beginner guides voorbij komen op het internet. Voor vrijdag maar even een doorlezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
evadnl schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:14:
Gisteren 30 geworden, was al voorbij de laatste Heart of Rage missie... Even wat freeplay gespeeld dus en wat contracts die ik nog had liggen. Zit nu rond de 370 gear score.

Ja makkelijk. ik ging op 310 oid al naar GM1. De quota is ook 300 voor je GM1 kan doen volgen mij

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 20-02-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evadnl schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:14:

Zou volgens mij wel moeten kunnen, ik dacht dat de reccomended op 300 stond maar dat dat niet goed was en dat vrijdag aangepast wordt maar ik weet niet naar hoeveel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:45
Ik zie in de TS dat er een PSN groepje is opgezet.
Nu is dat allemaal hartstikke mooi, maar ik als Xbox speler (ja ze bestaan) zoek eigenlijk ook nog wat mensen om mee te spelen.
Is het een idee om een googledocs (oid) documentje aan te maken met game id, console, rush/relaxed (manier van spelen) zodat mensen elkaar kunnen vinden?
Mochten er mensen Anthem gaan spelen en daarbij rustig alles willen uitvinden (en dus niet van links naar rechts over de map heen sjezen) dan mag je me zeker toevoegen om samen te gamen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Ricmaniac schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Ja makkelijk. ik ging op 310 oid al naar GM1. De quota is ook 300 voor je GM1 kan doen volgen mij
Zolang je geen Furies tegenkomt, gaat dat prima. Furies daarentegen |:(

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Zojuist aanvraag gedaan voor de PSN Anthem Community. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:43:
Ik zie in de TS dat er een PSN groepje is opgezet.
Nu is dat allemaal hartstikke mooi, maar ik als Xbox speler (ja ze bestaan) zoek eigenlijk ook nog wat mensen om mee te spelen.
Is het een idee om een googledocs (oid) documentje aan te maken met game id, console, rush/relaxed (manier van spelen) zodat mensen elkaar kunnen vinden?
Mochten er mensen Anthem gaan spelen en daarbij rustig alles willen uitvinden (en dus niet van links naar rechts over de map heen sjezen) dan mag je me zeker toevoegen om samen te gamen.
https://docs.google.com/s...jt5o-Y60/edit?usp=sharing

heel simpel opgezet maar zou voldoende moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
https://www.budgetgaming.nl/ps4/anthem.html

Wehkamp heeft ze dus al verstuurt...

Helaas wou mijn MediaMarkt er nog niet aan geloven. De 22ste mag ik de eerste zijn. Eerder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:45
loki504 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:58:
https://www.budgetgaming.nl/ps4/anthem.html

Wehkamp heeft ze dus al verstuurt...

Helaas wou mijn MediaMarkt er nog niet aan geloven. De 22ste mag ik de eerste zijn. Eerder niet.
Ik gok dat mediamarkt m netjes voor €55,- heeft vrijdag.
Belangrijkste is, als je hem nu al hebt, kan je al spelen...? (op xbox of PS4)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb de spreadsheet link aan de topicstart toegevoegd dus dan kunnen mensen hem daar ook vinden.
ourplayground schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:01:
[...]

ja dat kan dus omdat de servers al live zijn

[ Voor 61% gewijzigd door RubenSaurus op 20-02-2019 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
ourplayground schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:01:
[...]

Er zijn mensen volgens @DigitalError die hem al gestreamt hebben op de ps4.

Dat zou niet eerlijk zijn voor de mensen die een bedrijf hebben gekozen die wel aan de regels houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
loki504 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:04:
[...]

Er zijn mensen volgens @DigitalError die hem al gestreamt hebben op de ps4.

Dat zou niet eerlijk zijn voor de mensen die een bedrijf hebben gekozen die wel aan de regels houden.
ja en zo gaat het elke release, ik ga die game sowieso niet op schijf kopen want ik deel hem met de PS4 van m'n vrienden zoals met alle andere games maar die webwinkels flikken dit elke keer.
Ze zouden er gewoon eens een keer op moeten handhaven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
DigitalError schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:07:
[...]

ja en zo gaat het elke release, ik ga die game sowieso niet op schijf kopen want ik deel hem met de PS4 van m'n vrienden zoals met alle andere games maar die webwinkels flikken dit elke keer.
Ze zouden er gewoon eens een keer op moeten handhaven ofzo.
Ja zeker bij een online iets moet dit makkelijk te doen zijn. En ik haal hem juist op schijf omdat 69 gewoon absurt is. En mocht het toch niks zijn ik hem niet kan verkopen.

Maar als je kan delen is wel lekker ja(kan je dan ook samen tegelijk spelen?). En is een geshared account eigenlijk legaal(als in het mag van Sony?). Of moet ik daar VEEEEEEER weg van blijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
loki504 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:11:
[...]

Ja zeker bij een online iets moet dit makkelijk te doen zijn. En ik haal hem juist op schijf omdat 69 gewoon absurt is. En mocht het toch niks zijn ik hem niet kan verkopen.

Maar als je kan delen is wel lekker ja(kan je dan ook samen tegelijk spelen?). En is een geshared account eigenlijk legaal(als in het mag van Sony?). Of moet ik daar VEEEEEEER weg van blijven?
Ik deel mijn account niet :P alleen mijn games, de PS4 van mijn vriendin staat ingesteld als mijn PRIMARY ps4 en dan download ik alle games daarop en zij logt dan in met haar account en gaat lekker spelen.
Ondertussen start ik mijn ps4 op, download de game daar ook en ga zelf ook aan de slag ;)
Is allemaal legaal en welbekend bij Sony.

Check anders even het ps4 topic en zoek op gamesharing ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 20-02-2019 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Nou, als iemand hem ondertussen al fysiek in de winkel ziet liggen hoor ik het graag. Dan annuleer ik mijn bol.com order :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Poulske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:15:
Nou, als iemand hem ondertussen al fysiek in de winkel ziet liggen hoor ik het graag. Dan annuleer ik mijn bol.com order :+
Maar dan mis je de oo zo geweldige pre-order. :)

Ik zou gewoon een paar winkels in de buurt bellen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok niet dat ze al in de winkel liggen, dat eerder opsturen is vaak in verband met eventuele vertraging maar zou eigenlijk ook niet mogen. Misschien morgen einde van de middag ofzo dat ze iets coulanter zijn in de MM ofzo omdat het toch om middernacht in de verkoop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
DigitalError schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:49:
Ik gok niet dat ze al in de winkel liggen, dat eerder opsturen is vaak in verband met eventuele vertraging maar zou eigenlijk ook niet mogen. Misschien morgen einde van de middag ofzo dat ze iets coulanter zijn in de MM ofzo omdat het toch om middernacht in de verkoop gaat.
Maar zullen ze niet gewoon de PS4 servers dicht hebben? ook al zou je de game hebben aangezien Anthem always online is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
loki504 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Maar dan mis je de oo zo geweldige pre-order. :)

Ik zou gewoon een paar winkels in de buurt bellen en vragen.
Nah, ben ik te lui voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
Gamekings review! Half uur interessante inzichten.

https://www.gamekings.tv/videos/anthem-review-in-progress/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evadnl
Probeer die review te kijken, maar hij buffert echt zo tergend traag....

Gisteren lvl30 geworden, hoop lol gehad, máár ben ook wel kritisch. Het meest erger ik me aan de missies/contracts waar je letterlijk een repeat in ziet, ga naar x y of z en voer daar a b of c uit. Dit is echt in 80% van de gevallen steeds 3 stages... Dat is erg jammer.

Ook sommige gesprekken heb ik een beetje het idee van dat ze het als content fillers gebruikt hebben, het voegte voor mij weinig toe. Het was meestal ook langer luisteren naar de gesprekken dan dat je actie had... Je kwam terug van een missie en je kon gelijk enorm lang praten met iedereen.
spoiler: story
Die "mode politie" bijvoorbeeld, ging echt nergens over, waar zie je het resultaat (ik noem ze zo, het waren natuurlijk die kleermakers)? Dat gesprek met die vrouw die graan wilde gaan verbouwen in combinatie met die dame in de bar die mogelijk geld had vond ik dan wel weer leuk om te zien, daar had je daadwerkelijjk later zicht op wat het deed. Hadden ze ineens weer een bakkerij.

"Rushers" die zodanig vooruit rushen in missies waardoor je buiten de event gelocked word met de 3 anderen... Vervolgens gaat diegene dood en kan je leaven want je kunt er niet bij om te ressen (al 2 of 3 keer gehad). Ja dit valt weg zodra je met vrienden zal spelen.

Bugs en dergelijke, ik heb me er niet zo druk om gemaakt. Ik had vanaf het begin al de mogelijkheid om 3 javalins te unlocken en bij lvl8 geloof ik de laatste, haha. Op het eind pas tegen de bug aan gelopen dat je geen missie progression kreeg, de herstart van de missie deed dit het weer wel...

Ik heb hoop voor de game, ik vind het tot nu toe, erg leuk. Ik gun het bIoware enorm dat ze hier een mooi succes van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:55:
[...]
Maar zullen ze niet gewoon de PS4 servers dicht hebben? ook al zou je de game hebben aangezien Anthem always online is.
Nee want er zijn sinds gisteravond al mensen aan het streamen vanaf hun ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Vanmorgen mijn pre-order bij Bol.com geannuleerd en bij ygz.nl besteld. Was ook nog goedkoper.
Zojuist de verzendbevestiging gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

SkillUp omschrijft exact wat ik de 15e al aangaf, de herhaling is na 2 missies al overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
Poulske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:10:
Vanmorgen mijn pre-order bij Bol.com geannuleerd en bij ygz.nl besteld. Was ook nog goedkoper.
Zojuist de verzendbevestiging gekregen. :D
Had hem net in de bus liggen van ygz, verassend genoeg :) en heb net gewoon zonder problemen even gespeeld op de ps4.
Onverwachte leuke verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hmm blijkbaar kan je dus zelfs gewoon legendary uit easy krijgen :S net even 4 strongholds op easy gedaan om de weekly challenge nog optijd te halen. Heb wel 2x masterwork gekregen (beide 1 van die 6 wapens) maar iemand uit de party kreeg een legendary

edit: oh wacht.. misschien was dit wel zijn eerste masterwork en noemt hij het legendary .. dat weet ik niet (ken hem niet)

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 20-02-2019 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand die mij kan uitleggen waar ik banners kan equipen?:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Sipio schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 07:42:
[...]

Ik geef persoonlijk werkelijk geen ruk om reviews, heb een paar uurtjes de open demo gespeeld en dat was genoeg voor mij om de game te kopen.
Als ik mijzelf een uurtje of 20/30 kan vermaken met deze game is het goed genoeg voor mij.

Als ik soms het commentaar van sommigen op reddit lees hoe kut de game wel niet is en dat het niet genoeg content heeft en elke keer hetzelfde doen blah blah, en dan hebben ze al meer dan 30 uur in de game zitten lol, het was dus zo kut dat ze wel 30 uur doorgespeeld hebben.

Ik vind zelf ook veel games kut maar die speel ik dan ook echt geen 30 uur.

Komt bij mij een beetje over als een dikke schnitzel eten van een kilo en daarna zeggen dat hij niet te vreten was (kromme vergelijking maar zo komt het op mij over)

Dat gezegd hebbende, er staan ook genoeg post van mensen die het enorm naar hun zin hebben maar de klagers schreeuwen vaak het hardst en diegenen die het leuk vinden zijn gewoon aan het spelen.

Ik zeg niet dat een hoop mensen geen punt hebben want er moet genoeg 'mis' zijn met de game als je diverse dingen leest en er zal ongetwijfeld veel verbeterd kunnen worden maar nogmaals, voor mij persoonlijk.. Ik zie het allemaal wel, etentje met mijn vriendin is duurder voor een paar uurtjes.

Ik vind het wel mooi hoe de devs reageren, ze houden iedereen goed op de hoogte, ben zelf enorm fan van Rockstar maar die hebben zich nog niet eens laten horen over die fake hdr wat ze met Red Dead redemption 2 hebben gedaan om maar iets te noemen.

En ook al was die early acces wel de volledige game, wereldwijd release is op de 22ste en het was al lang bekend dat er ook op die dag een day one patch zou komen.

Als ik het goed begrepen heb komt er in maart ook alweer een toevoeging dus tja, de game (een live game) is gewoon nog niet helemaal af.

Ik heb zelf ook (zoals velen wel hebben) geen hekel aan EA, ik vind de battlefield series geweldig bijvoorbeeld, en mocht het gebeuren dat ze de plug eruit trekken mocht de game 'floppen' dan denk ik dat ik mijn uurtjes plezier er al wel uit heb gehaald.

Maar nogmaals, kan me best voorstellen dat velen het de volle mep niet waard vinden voor de content dat de game nu heeft maar ik kan niet wachten op de 22ste :)
Op de 'zeik auto' springen en bashen levert meer views op he, ik zeg zeker niet dat Anthem perfect is en dat er dingen anders hadden gekund. Ik heb ook flink gegrind, zit op 55 uur nu en heb me redelijk goed vermaakt. Tot nu eigenlijk 2 irritant bugs gehad. Tunnel met explosieven bij Scars stronghold waar ik in de muur vast zat, en uitgesloten bij 1 van de verhaal quests omdat die 'mist muur' ineens tevoorschijn kwam..

En ja ik was meer in de veronderstelling dat de 'stronghold' van de alpha/beta etc eigenlijk 1 van velen zou zijn en niet de enige tot een bepaald punt. Ik hoop ook dat de 22 Februari patch nog wat leuks gaat bieden, dit was meer een grote beta test/bug hunt dan een 'pre-release' of hoe je het ook wilt noemen. Headstart is ook geen sprake van want ik was na een uurtje of 10 al lvl30 en na 55 uur heb ik 4 Javelins op 400+ (Epic).

Zeker niet alles is perfect in Anthem, maar het is zeker vermakelijk, en inderdaad een avondje eten/stappen is ook al snel 70 euro de man (excl parkeren/benzine etc)

Nu redenen waar ik en andere Bioware 'fans' over vallen:
Wat voor Bioware fans meer in het verkeerde keelgat schiet is dat er voor Andromeda een ruk team is gebruikt en verschrikkelijk veel tijd in onzin is gegaan op Twitter/Politieke meningen etc (LGQBTBBQ/SJWTF en andere afkortingen voor zeik volk) En dat ze dus mensen naar toen nog niet aangekondigd, Anthem hebben getrokken. Voor een hoop Bioware fans was Andromeda het grote nieuwe Mass Effect (Trilogy). De nieuwe hoop etc... Wat dus op zijn zachts gezegd tegenviel.. En nu dus compleet de stekker uit is getrokken.. Waar is dan al die manpower naartoe gegaan?!

Maarja, nu weer spelen!
mfneed schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:24:
Iemand die mij kan uitleggen waar ik banners kan equipen?:)
Naar de lobby gaan, squad kiezen en 'rechter muisknop' ingedrukt houden op je naam.

[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 20-02-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
FidoDido schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Had hem net in de bus liggen van ygz, verassend genoeg :) en heb net gewoon zonder problemen even gespeeld op de ps4.
Onverwachte leuke verrassing :)
Was het installeren en gaan of moest je een patch downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
kbloem schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:28:
[...]

Was het installeren en gaan of moest je een patch downloaden?
Kon na installeren al meteen spelen de pro loog zeg maar en ondertussen was die het volledige spel aan het klaar maken zag ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke blijkbaar kan je wel legendaries op lager niveau krijgen. Loot systeem werkt namelijk zo: als je loot krijgt is er een roll en kan het masterwork worden.. als het een masterwork is rollt het systeem nog een keer om zo te bepalen of het een legendary is of niet.

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord