mcbacon0 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:06:
Op opencritic staat de gemiddelde score nu op 64/100. Komt uit 11 reviews, dus lang niet alles zit er bij, maar de eerste indrukken zijn dus niet erg positief.
Was het misschien toch niet zo'n goed idee om de day1 patch op dag 7 uit te brengen.
Ik geef persoonlijk werkelijk geen ruk om reviews, heb een paar uurtjes de open demo gespeeld en dat was genoeg voor mij om de game te kopen.
Als ik mijzelf een uurtje of 20/30 kan vermaken met deze game is het goed genoeg voor mij.
Als ik soms het commentaar van sommigen op reddit lees hoe kut de game wel niet is en dat het niet genoeg content heeft en elke keer hetzelfde doen blah blah, en dan hebben ze al meer dan 30 uur in de game zitten lol, het was dus zo kut dat ze wel 30 uur doorgespeeld hebben.
Ik vind zelf ook veel games kut maar die speel ik dan ook echt geen 30 uur.
Komt bij mij een beetje over als een dikke schnitzel eten van een kilo en daarna zeggen dat hij niet te vreten was (kromme vergelijking maar zo komt het op mij over)
Dat gezegd hebbende, er staan ook genoeg post van mensen die het enorm naar hun zin hebben maar de klagers schreeuwen vaak het hardst en diegenen die het leuk vinden zijn gewoon aan het spelen.
Ik zeg niet dat een hoop mensen geen punt hebben want er moet genoeg 'mis' zijn met de game als je diverse dingen leest en er zal ongetwijfeld veel verbeterd kunnen worden maar nogmaals, voor mij persoonlijk.. Ik zie het allemaal wel, etentje met mijn vriendin is duurder voor een paar uurtjes.
Ik vind het wel mooi hoe de devs reageren, ze houden iedereen goed op de hoogte, ben zelf enorm fan van Rockstar maar die hebben zich nog niet eens laten horen over die fake hdr wat ze met Red Dead redemption 2 hebben gedaan om maar iets te noemen.
En ook al was die early acces wel de volledige game, wereldwijd release is op de 22ste en het was al lang bekend dat er ook op die dag een day one patch zou komen.
Als ik het goed begrepen heb komt er in maart ook alweer een toevoeging dus tja, de game (een live game) is gewoon nog niet helemaal af.
Ik heb zelf ook (zoals velen wel hebben) geen hekel aan EA, ik vind de battlefield series geweldig bijvoorbeeld, en mocht het gebeuren dat ze de plug eruit trekken mocht de game 'floppen' dan denk ik dat ik mijn uurtjes plezier er al wel uit heb gehaald.
Maar nogmaals, kan me best voorstellen dat velen het de volle mep niet waard vinden voor de content dat de game nu heeft maar ik kan niet wachten op de 22ste