Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.044 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:11
@SmurfLink gefeliciteerd!! *O* of je hem nou met een voldoende of met een perfecto haalt, uiteindelijk krijg je hetzelde pasje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:44

Vrijdag

De Zwarte

SmurfLink schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:21:
Ik heb inmiddels mijn halve lichaamsgewicht eruit gezweet... maar het is gelukt! Ik ben geslaagd. :D

Was nog wel even kiele kiele, ik had wat twijfelachtige acties, maar de examinator zag ook veel goede dingen dus hij vond het voldoende. Pff, wat een opluchting zeg. Maar wat een warmte. Ik heb al gedoucht en zweet me nu nogmaals dood. Maar het was het waard. :D :D :D

Stomme gemeente heeft pas maandag plek -.- Terwijl ze ook op zaterdag open zijn deze week... Dat is wel irritant, naja dan heb ik 'm wel met m'n verjaardag.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/759f4179c9318e8c1e50e5dbad4e0006/tenor.gif

Grats! d:)b *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ardj schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:22:
[...]

Gefeliciteerd! :D Hoe ging 't voor je eigen gevoel?

Praat me niet van gemeentes, ik kon ook pas op maandag en vervolgens vergeten ze mn nummertje (vlak voor sluitingstijd). Nog ruzie staan maken om 'm uiteindelijk toch nog aan te kunnen vragen 8)7
Ik vond 'm redelijk maar niet goed. Die inhaalactie was gewoon dom, we waren op een andere snelwegoprit dan ik dacht, die ik dacht heeft lang 2 banen dus ik wou een lesauto met een hangende erachter inhalen... maar de 2e baan was veeeeel korter dus ik redde het net om er tussen te eindigen. Dacht dat ik daarop gezakt zou zijn. Maar verder had ik wel wat pluspunten. Ik weet niet wie in dit topic dat advies gaf om tijdens het rijden jezelf punten te geven, maar dat was echt ge-ni-aal! _/-\o_ Zat inderdaad op dat soort punten te letten en ging heel veel goed. Veel inzicht, op tijd remmen voor een fietser die uit het niets kwam, bejaarde voorrang geven bij het afslaan, dat soort dingen. En op snelheid zitten op de snelweg en m'n bochtjes gingen ook goed.

Wauw, hopelijk vergeten ze het bij mij niet. :p Als ik 'm maandag aanvraag kan ik 'm hopelijk met mn verjaardag de week erop ophalen. Toch leuk cadeautje!

@Vrijdag Om even een indicatie te geven hoe warm ik het heb, dat ziet er echt werkelijk als een verademing uit. :p Mag hopen dat de champagne wel gekoeld was tho!

[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 26-07-2018 12:32 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:13

Least Inkling

Product of the cold war

@SmurfLink nou. ook weer achter de rug :+

Je hebt het zelf voor elkaar gekregen, wij zaten er voor niets tussen ;)

Super hoor! en nou een motor fixen :Y *O* *O*

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SmurfLink schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:31:
[...]

Ik vond 'm redelijk maar niet goed. Die inhaalactie was gewoon dom, we waren op een andere snelwegoprit dan ik dacht, die ik dacht heeft lang 2 banen dus ik wou een lesauto met een hangende erachter inhalen... maar de 2e baan was veeeeel korter dus ik redde het net om er tussen te eindigen. Dacht dat ik daarop gezakt zou zijn. Maar verder had ik wel wat pluspunten. Ik weet niet wie in dit topic dat advies gaf om tijdens het rijden jezelf punten te geven, maar dat was echt ge-ni-aal! _/-\o_ Zat inderdaad op dat soort punten te letten en ging heel veel goed. Veel inzicht, op tijd remmen voor een fietser die uit het niets kwam, bejaarde voorrang geven bij het afslaan, dat soort dingen. En op snelheid zitten op de snelweg en m'n bochtjes gingen ook goed.

Wauw, hopelijk vergeten ze het bij mij niet. :p Als ik 'm maandag aanvraag kan ik 'm hopelijk met mn verjaardag de week erop ophalen. Toch leuk cadeautje!

@Vrijdag Om even een indicatie te geven hoe warm ik het heb, dat ziet er echt werkelijk als een verademing uit. :p Mag hopen dat de champagne wel gekoeld was tho!
Het is niet alleen de actie en het maken van een fout maar ook heel belangrijk hoe je dat weer op lost. Als dat kan door een dot gas (en je gaat niet op je achterwiel/creëert een gevaarlijke situatie) is dat vaak ook prima.

En je weet: hebben is hebben :Y 8)

Het zal inderdaad bloedheet geweest zijn! Zeker als je ook nog eens examenstress hebt. Nu kan je in elk geval lekker met je voeten in een bak koud water en een biertje erbij genieten van je overwinning :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Eerst maar eens een bak watermeloen, gezien ik even niet meer kan drinken.. maar die bak koud water klinkt wel errug goed... ff kijken of ik een teiltje heb waar m'n maat kano inpast. :p
Smurfin komt me zo lunch brengen, zij wil naar de stad maar ik denk niet dat ik dat ga overleven. :9 nou is het koopavond dus ik ga wel subtiel aangeven dat we ook na het eten kunnen gaan. Als de zon iets minder intens is.

De motor heb ik hopelijk in September bij elkaar gespaard. Dus dan kan het Tweakers MC in actie komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn halve lichaamsgewicht eruit gezweet... maar het is gelukt! Ik ben geslaagd. :D

Was nog wel even kiele kiele, ik had wat twijfelachtige acties, maar de examinator zag ook veel goede dingen dus hij vond het voldoende. Pff, wat een opluchting zeg. Maar wat een warmte. Ik heb al gedoucht en zweet me nu nogmaals dood. Maar het was het waard. :D :D :D

Stomme gemeente heeft pas maandag plek -.- Terwijl ze ook op zaterdag open zijn deze week... Dat is wel irritant, naja dan heb ik 'm wel met m'n verjaardag.
Congratulations *O* oOo *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anders gewoon een opblaaskinderzwembad kopen, kan je ook kwijt op een balkon/in de huiskamer ;)
En als het niet hoeft zou ik gewoon niet de stad in gaan, lekker vanavond als het íets is afgekoeld.

Roept @Leviathius voor de GoT MC sticker/shirt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Goed bezig @SmurfLink ! Gefelicitaart!
Nu wel ijsjes trakteren he? :-P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
[...]
Gefeliciteerd! d:)b

Dikke achteraf-tip, afspraak bij het gemeentehuis weken van tevoren alvast maken als het kan. Annuleren kan altijd. Spreek uit pijnlijke ervaring :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Congrats!
Melkunie schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:57:
[...]

Dikke achteraf-tip, afspraak bij het gemeentehuis weken van tevoren alvast maken als het kan. Annuleren kan altijd. Spreek uit pijnlijke ervaring :+
Precies! Op zich wel een goede tip om op te nemen in de TS/OP (of hoe het hier op GoT ook moge heten _O- ). Drie jaar geleden moest je voor het ophalen van een rijbewijs ook een afspraak maken (Utrecht). Denk je het rijbewijs op tijd aangevraagd te hebben, kan je het niet ophalen. ;w

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:16
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:51:
Anders gewoon een opblaaskinderzwembad kopen, kan je ook kwijt op een balkon/in de huiskamer ;)
En als het niet hoeft zou ik gewoon niet de stad in gaan, lekker vanavond als het íets is afgekoeld.

Ha ja ik vraag er weleens naar, maar krijg gemengde reacties van iedereen erover |:(.

Dus bij deze weer een laatste poging O-). Wat vinden we van onderstaande logo als sticker/shirt?
Tweakers mc logo grijze tekst

Er kan nog vanalles aangepast worden natuurlijk of zelfs iets anders ontworpen worden (vrijwilligers?).

Ohja, @SmurfLink Gefeliciteerd!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

@Leviathius ik ben voor hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:29
Ik heb pas mijn examen aangevraagd, helaas kan ik 17 oktober pas :(.

Even kijken wat ik tot die tijd doe, ik vind het een beetje onzinnig om elke week 2 uur te gaan lessen tot die tijd.
Het valt wel een beetje samen met de drukte bij de rijschool (ivm vakanties), die hebben vanaf september weer volop tijd.
Binnenkort maar eens overleggen met m'n instructeur :)
Melkunie schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:57:
[...]

Oh, das wel een goeie inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik vind die sticker ook prima :)

@SmurfLink , gefeliciteerd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:51:

Dit idee?

@SmurfLink woohoo, goed om te horen dat mijn gefeliciteerd terwijl je nog bezig was terecht was :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
@L0we 17 oktober?! Holy shit dat is echt niet normaal. Persoonlijk zou ik stoppen met lessen in de tussentijd en de laatste 4 weken weer wat gaan rijden. Dit is echt geld in de bodemloze put smijten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
lolgast schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:40:
@L0we 17 oktober?! Holy shit dat is echt niet normaal. Persoonlijk zou ik stoppen met lessen in de tussentijd en de laatste 4 weken weer wat gaan rijden. Dit is echt geld in de bodemloze put smijten
Als het bij mij allemaal goed gaat heb ik zelfs bijna mijn AVD in die maand :+ (wel nadat ik AVB heb gehaald natuurlijk)

Heb trouwens nog steeds een hekel aan die knipperlicht die niet automatisch uitgaat :+ Was hem tig keer vergeten gisteren :P

Gefeliciteerd @SmurfLink *O* *O* *O* *O* oOo oOo

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Leviathius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:13:
[...]

Ha ja ik vraag er weleens naar, maar krijg gemengde reacties van iedereen erover |:(.

Dus bij deze weer een laatste poging O-). Wat vinden we van onderstaande logo als sticker/shirt?
[afbeelding]

Er kan nog vanalles aangepast worden natuurlijk of zelfs iets anders ontworpen worden (vrijwilligers?).

Deze op een zwart shirt, hoeft wat mij betreft niets meer aan te gebeuren (y)
Chakotay schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:40:
[...]

Dit idee?

[video]

@SmurfLink woohoo, goed om te horen dat mijn gefeliciteerd terwijl je nog bezig was terecht was :P
Ja zoiets ja :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
timmie271 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:43:
[...]

Als het bij mij allemaal goed gaat heb ik zelfs bijna mijn AVD in die maand :+ (wel nadat ik AVB heb gehaald natuurlijk)

Heb trouwens nog steeds een hekel aan die knipperlicht die niet automatisch uitgaat :+ Was hem tig keer vergeten gisteren :P

Zijn hier genoeg mensen (waaronder ik) die een tik hebben om, om de zoveel tijd op het knopje om het knipperlicht uit te zetten drukken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Die tik heb ik ook inderdaad. Maar goed nieuws @timmie271, een Honda Goldwing (en wellicht ook andere) zet automatisch de knipperlichten uit. Dus dat is altijd nog een optie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Herr BMW heeft hier over nagedacht: gaat na verloop van tijd vanzelf uit.

Maar dat nadenken doet ie niet voor niets uiteraard...

Ik klik een beetje autistisch 3 keer om zeker te weten dat ie uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
Klopt BMW K75 heeft dat al, die hebben echter ook per richting aan iedere kant een knop.

[ Voor 54% gewijzigd door Thoit op 26-07-2018 13:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
[...]

Heb trouwens nog steeds een hekel aan die DAT knipperlicht die WAT niet automatisch uitgaat :+ Was hem tig keer vergeten gisteren :P

Als je straks niet meer aan het lessen bent (wat niet impliciet wil zeggen dat je dan niets meer leert, eerder het tegenovergestelde is wáár) ga je waarschijnlijk héél anders tegen het motorrijden aan kijken als dat je dat nú doet en dus gaat alles véél gemakkelijker en "als vanzelf".

@SmurfLink CONGRAT's oOo *O* d:)b

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

SmurfLink schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:31:
[...]

Ik weet niet wie in dit topic dat advies gaf om tijdens het rijden jezelf punten te geven, maar dat was echt ge-ni-aal! _/-\o_ Zat inderdaad op dat soort punten te letten en ging heel veel goed. Veel inzicht, op tijd remmen voor een fietser die uit het niets kwam, bejaarde voorrang geven bij het afslaan, dat soort dingen. En op snelheid zitten op de snelweg en m'n bochtjes gingen ook goed.
[...]
Dank u :*) en gefeliciteerd! Blij dat de tip geholpen heeft. Mij maakte het ook veel rustiger (en had het eigenlijk pas bedacht te gaan doen terwijl ik aan het afrijden was, de 2e keer).

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
lolgast schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:40:
Dat was mijn idee ook ja. Ik heb nog 2 lessen van een uurtje gepland staan, volgende week en eind augustus. Denk dat ik daarna vanaf half september weer plan.
[...]

Gaat bij mij ook over mijn AVD :). AVB heb ik al op zak met een dagopleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
L0we schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:52:
[...]

Dat was mijn idee ook ja. Ik heb nog 2 lessen van een uurtje gepland staan, volgende week en eind augustus. Denk dat ik daarna vanaf half september weer plan.

[...]

Gaat bij mij ook over mijn AVD :). AVB heb ik al op zak met een dagopleiding.
Dat wist ik dus daarom ook mijn opmerking van AVB erbij :)
Al kopen ze bij mij trouwens vooraf wat data in wat misschien ook wel helpt?
wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:48:
[...]

Als je straks niet meer aan het lessen bent (wat niet impliciet wil zeggen dat je dan niets meer leert, eerder het tegenovergestelde is wáár) ga je waarschijnlijk héél anders tegen het motorrijden aan kijken als dat je dat nú doet en dus gaat alles véél gemakkelijker en "als vanzelf".

Da klopt zeker :) rijinstructeur was al positief over hoe soepel ik schakelde om even een vrachtwagen in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik moet toch nog steeds wennen aan die namen (AVD, AVB)

Zover ik het weet ,heette het vroegâh bijzondere verrichtingen en praktijk examen.
En nu zijn het 2 verschillende dagen??

Edit: Als ik nu even lees op het www, moet men tegenwoordig MEER verrichtingen kunnen. Ik had er (meen ik) max. 5 die ik moest kennen. En er werden er 2 gevraagd op het examen.

[ Voor 45% gewijzigd door streamnl op 26-07-2018 14:01 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
streamnl schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:58:

Zover ik het weet ,heette het vroegâh bijzondere verrichtingen en praktijk examen.
AVB: voertuigbeheersing
AVD: verkeersdeelname

Ach ja. Mij komt het prima uit dat ik nu gewoon voor A kan gaan op m'n 21ste :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
streamnl schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:58:

Zelfs díe termen waren destijds aan mij niet eens besteed.... Rondje over de appél plaats op de kazerne als dienstplichtig militair.... Oké....Je hebt vaker met tweewielige motorvoertuigen gereden, dus: Stempeltje in het militaire paspoort en gás er op (met die MotoGuzzi V50 PK Beul) :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
timmie271 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:58:
[...]

Dat wist ik dus daarom ook mijn opmerking van AVB erbij :)
Al kopen ze bij mij trouwens vooraf wat data in wat misschien ook wel helpt?
Ik heb zomaar het idee dat ze dat bij mij geen data in hebben gekocht :P.

Maargoed, oktober is volgens mij wel een prima seizoen om een motor te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:01:
[...]

Zelfs díe termen waren aan mij niet eens besteed.... Rondje over de appél plaats op de kazerne als dienstplichtig militair.... Oké....Je hebt vaker met tweewielige motorvoertuigen gereden, dus: Stempeltje in het militaire paspoort en gás er op (met die MotoGuzzi V50 PK Beul) :o 8)
Ik heb B & C bij defensie gehaald. Stelde ook niet heel erg veel voor, maar niet zo gemakkelijk als jij het behaald ;)
Aangezien ik geen motorchauffeur werd, mocht ik die helaas niet halen. Wel geprobeerd om het te regelen.
Ik vind de MotoGuzzi V50 nog steeds super gaaf om te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 26-07-2018 14:05 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:12

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

gaat dat tegenwoordig nog gemakkelijk bij defensie met het behalen van rijbewijzen?

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

M'n pa heeft in dienst (zo'n 40 jaar geleden) en daarna tijdens werk (vrachtwagenchauffeur) álle rijbewijzen gehaald, behalve z'n motor. Blijft indrukwekkend, zo'n bijna vol pasje, maar ik krijg hem maar niet op de motor. Zelfs niet achterop. :+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
streamnl schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:03:
[...]

Ik heb B & C bij defensie gehaald. Aangezien ik geen motorchauffeur werd, mocht ik die helaas niet halen. Wel geprobeerd om het te regelen.
Ik vind de MotoGuzzi V50 nog steeds super gaaf om te zien.
Énige rede dat ik 't wél mocht "halen" was omdat ik als Intendance medewerker aan de werkplaats verbonden zat en de monteurs dus vrij simpel kon ontlasten door alle proefritten uit te voeren (Seedorf was een actieve/parate én drukke basis + ik had een HTS Apeldoorn achtergrond). Voordat ik 't stempeltje kreeg werd ik bijna dagelijks aan de kant gezet door de KMAR en dat werd iedere keer op 't conto van de Batterij (41AFDVA SSVBT) bijgeschreven als "minpunt".....

Is overigens ook 't enige stempeltje wat ik daar kréég... De rest hád ik al als burger.

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 26-07-2018 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nu dan ook maar gefeliciteerd @SmurfLink

Nu eindelijk echt "leren" rijden, vooral veel km's maken.
* Rubman vond het de eerste paar keer toch gek zonder gejengel van de instructeur in zijn oor :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:14
@SmurfLink gefeliciteerd!!
Thoit schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:45:
[...]

Zijn hier genoeg mensen (waaronder ik) die een tik hebben om, om de zoveel tijd op het knopje om het knipperlicht uit te zetten drukken :+
Toen ik vakantie filmpjes terug zat te kijken (GoPro op chestharness) viel het me op hoe vaak ik wel niet onbewust op het knopje loop te rammen :+

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*O* :)F
Gefeliciteerd, we hebben geen moment getwijveld!

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 20:29

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Leviathius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:13:
[...]

[afbeelding]

Ik zou die afbeelding maar niet op de achterkant van een shirt laten afdrukken.
Want je krijgt geheid problemen met een bepaalde MC...

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Zondagskindje schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:15:
[...]

Ik denk persoonlijk dat dat nog bést wel eens mee kan gaan vallen. Ken wat jongens welke actief full-member zijn van zo'n "clubje" waar jij waarschinlijk op doelt en die jongens zijn écht niet "dom / wereldvreemd' op IT gebied.... + ze kunnen een grap vaak écht wel op waarde inschatten.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 26-07-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 20:29

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:21:
[...]

Ik denk persoonlijk dat dat nog bést wel eens mee kan gaan vallen. Ken wat jongens welke actief full-member zijn van zo'n "clubje" waar jij waarschinlijk op doelt en die jongens zijn écht niet "dom / wereldvreemd' op IT gebied.... + ze kunnen een grap vaak wel op waarde inschatten.
Een gewaarschuwd mens.... ;)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:48:
[...]

Als je dan toch aan het verbeteren bent. Het is richtingaanwijzer ipv knipperlicht.

😘

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
Ja maar, ja maar dan hacken wij hun clubhuis toch gewoon!? B) :Y)

Ik denk inderdaad dat het wel mee zal vallen. Er zijn genoeg normale motorcluppies in Nederland en die hebben echt niet allemaal ruzie met hells angels of satudarah. Kunnen het ook gewoon bescheiden houden en het logo op de borst plaatsen. Op de plek van een borstzak zeg maar.

Ik ben in ieder geval aan het kijken wat het zou kosten voor die stickers en t-shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:06:
gaat dat tegenwoordig nog gemakkelijk bij defensie met het behalen van rijbewijzen?
Wat ik nog hoor van vrienden die nog steeds bij defensie zitten, nee.
edit: ik ben in '98 in dienst gegaan en sinds '07 ben ik burger
wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:08:
Énige rede dat ik 't wél mocht "halen" was omdat ik als Intendance medewerker aan de werkplaats verbonden zat en de monteurs dus vrij simpel kon ontlasten door alle proefritten uit te voeren (Seedorf was een actieve/parate én drukke basis + ik had een HTS Apeldoorn achtergrond). Voordat ik 't stempeltje kreeg werd ik bijna dagelijks aan de kant gezet door de KMAR en dat werd iedere keer op 't conto van de Batterij (41AFDVA SSVBT) bijgeschreven als "minpunt".....

Is overigens ook 't enige stempeltje wat ik daar kréég... De rest hád ik al als burger.
Ik heb alleen A als burger gehaald. Heb ook het gevoel dat ik daar ook echt iets voor gedaan heb.
Rubman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:08:
* Rubman vond het de eerste paar keer toch gek zonder gejengel van de instructeur in zijn oor :+
Ik weet precies wat je bedoeld ;)

[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 26-07-2018 14:28 . Reden: verkeerde quote ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thoit
GF heeft nu inmiddels luxere motorkleding als dat ik dat heb. Ze kreeg net nog op tijd voor de vakantie de Airwave 2 broek en Alpinestars 2 binnen. Tevens heeft ze een helm met zonnevizier erin, ik niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
lolgast schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:46:
Die tik heb ik ook inderdaad. Maar goed nieuws @timmie271, een Honda Goldwing (en wellicht ook andere) zet automatisch de knipperlichten uit. Dus dat is altijd nog een optie :+
Ik heb ooit in een grijs verleden gelest op een Kawa GT 550. Daar ging het knipperlicht automatisch uit. Afhankelijk van afstand en tijd (geloof iets van 200 meter en/of 10 seconden ofzo).

Het is dus niet iets wat sinds kort pas beschikbaar is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Raakte het relais niet gewoon overbelast? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielK71
Dan loop je in ieder geval altijd met minimaal 2 mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
lolgast schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:34:
Raakte het relais niet gewoon overbelast? :D
Een overbelast "MAAK" relais is feitelijk een relais wat tijdelijk blijft plakken waarmee de lampjes dus altijd áán blijven. Wordt 't ding écht te warm dan gaan de lampjes natuurlijk ook vanzelf wel weer een keer uit maar dan gaat er vaak méér uit dan alleen díe bewuste lampjes :o

Met een "Breek" relais zouden de lampjes standaard altijd áán blijven (beetje dát wat US voertuigen vaak doen met d'r "Running Lights").

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:15:
[...]

Maak je geen zorgen dat valt heel erg mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Leviathius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:25:
Ja maar, ja maar dan hacken wij hun clubhuis toch gewoon!? B) :Y)

Ik denk inderdaad dat het wel mee zal vallen. Er zijn genoeg normale motorcluppies in Nederland en die hebben echt niet allemaal ruzie met hells angels of satudarah. Kunnen het ook gewoon bescheiden houden en het logo op de borst plaatsen. Op de plek van een borstzak zeg maar.

Ik ben in ieder geval aan het kijken wat het zou kosten voor die stickers en t-shirt.
Mijn schoonvader kan het drukken en shirts bestellen.
Heeft een klein druk bedrijfje. Kledingprints.nl

Zal ik daar eens navragen wat het kost?
Is van alles mogelijk tot zelf shirts aanleveren of alles uit handen geven behalve logo maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Rubman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:02:
[...]

Is van alles mogelijk tot zelf shirts aanleveren of alles uit handen geven behalve logo maken.
Yes, goed plan! Mijn vader zit ook in de drukwerk industrie, die ging ook kijken wat hij kon regelen. Maar als een écht kleding print bedrijfje is natuurlijk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Rubman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:02:
[...]

De shirtjes welke je schoonpa gebruikt komen wellicht van "Fruit of the Loom" (net zoals bijna alle reclame shirts welke voor bedrukken gebruikt worden)? Daar moet je als particulier niet tussen willen gaan zitten met een "batch" van 100 stuks blanco shirtjes en dan verwachten dat 't printen "goedkoper" wordt....

Als je schoonpa 't wil drukken dan mág 'ie ook gewoon de shirts leveren, toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 26-07-2018 15:11 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:52
Ra ra ra wie heeft er het voorblad van het nieuwe clubblad gehaald 8).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2udQ7hareFWRu04Gn6hEoofA/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielK71
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:24:

[afbeelding]
Ik ben benieuwd wat er in staat. Krijg deze nu als het goed is voor de eerste keer toegezonden.

@SmurfLink *O* *O* *O* Gefeliciteerd met het halen van het motor rijbewijs *O* *O* Veel veilige kilometers toegewenst.

[ Voor 14% gewijzigd door MichielK71 op 26-07-2018 15:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter

[afbeelding]
Ze hebben dus nog tot én met Oktober 2018 de tijd om de nieuwe cover aan te passen naar een "RODE" Trans-Alp?

>:) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

MichielK71 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:27:
[...]

Ik ben benieuwd wat er in staat. Krijg deze nu als het goed is voor de eerste keer toegezonden.
Ik sta er weer in met mijn tronie, pagina 15. 8)7
Mocht je niets in de brievenbus vinden kun je de Transalper hier wel lenen. Ik heb het al uit. :+

@SmurfLink Gefeliciteerd! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Grubeater op 26-07-2018 16:38 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
@SmurfLink feliz, en nou shoppen jij! :7.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

[afbeelding]
Geen idee, maar het is niet de jouwe, want die is rood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

@Leviathius @wimmel_1
Ik zal eens even navraag doen wat het kost om shirts te laten drukken.

Het enige wat ik nodig heb is wat voor shirts willen we, hoeveel, welke maten (dat kan later voor de prijs niet belangrijk) en welke kleur etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Rubman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:09:
@Leviathius @wimmel_1
Ik zal eens even navraag doen wat het kost om shirts te laten drukken.

Het enige wat ik nodig heb is wat voor shirts willen we, hoeveel, welke maten (dat kan later voor de prijs niet belangrijk) en welke kleur etc.
Ik denk gewoon normale t-shirts (v-hals denk ik), hoeveel weten we nog niet. Maar misschien kantie daarvoor een inschatting geven voor hoeveel het per shirt is, per 5 en per 10 ofzo? Kleur van het shirt zal zwart het gaafste zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Ik heb het nu officieel gehad met die noppen op de snelweg :'). Ze zijn geweldig in het terrein en ze hebben me nooit écht een reden gegeven om er niet op te vertrouwen, plat door de bocht, keihard remmen, maar dat gehobbel en nerveuze gedrag op minder-dan-perfect asfalt is gewoon bloed irritant :P.

Ik trek ze er vanavond af en monteer even iets soepelers, want ik heb de komende weken veel snelwegkilometers te maken en mijn offroad route is nu toch één grote sahara geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:34:
Ik heb het nu officieel gehad met die noppen op de snelweg :'). Ze zijn geweldig in het terrein en ze hebben me nooit écht een reden gegeven om er niet op te vertrouwen, plat door de bocht, keihard remmen, maar dat gehobbel en nerveuze gedrag op minder-dan-perfect asfalt is gewoon bloed irritant :P.

Ik trek ze er vanavond af en monteer even iets soepelers, want ik heb de komende weken veel snelwegkilometers te maken en mijn offroad route is nu toch één grote sahara geworden.
Volgend jaar rijd je met een SM op slick's als je zo doorgaat hé.... ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:
[...]

Volgend jaar rijd je met een SM op slick's als je zo doorgaat hé.... ;) >:)
_O- ik vroeg het me net af, moet ik de "biggest dirt bike" nu omdopen naar "biggest supermoto" :').

Wel even snel nog een videootje opnemen voor de tussentijdse 'stand' van de Mitas bandjes voor de review die nog moet volgen. Ik heb genoeg ervaring moet die dingen ondertussen, zitten er nu 2000km onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik zit tussen Oostenrijk en Italië, op de Nassfeld pas... Blijkbaar erg populair bij tweewielers :) heb er al honderden zien passeren. Wou dat ik ook mijn Strom mee had, maar ja dan was vrouwlief er niet en de jongens :) kiezen is delen zeggen we dan. Ik kijk en luister wel naar de parade.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Dryhte schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:55:
Ik zit tussen Oostenrijk en Italië, op de Nassfeld pas... Blijkbaar erg populair bij tweewielers :) heb er al honderden zien passeren. Wou dat ik ook mijn Strom mee had, maar ja dan was vrouwlief er niet en de jongens :) kiezen is delen zeggen we dan. Ik kijk en luister wel naar de parade.
Aan Sinterklaas vraag je dus gewoon een trekhaak + aanhanger. Probleem opgelost? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 12:59
Dryhte schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:55:
Wou dat ik ook mijn Strom mee had, maar ja dan was vrouwlief er niet
Een makkelijkere keus is er niet :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:56:
[...]

Aan Sinterklaas vraag je dus gewoon een trekhaak + aanhanger. Probleem opgelost? :)
Ach ja die komt er ooit wel. Maar ik weet niet of die 1kkm met aanhanger even gerust en comfortabel gereden waren als nu zonder :) kinderen zijn bovendien al 8 en 10. Binnen 10j willen ze niet eens meer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Dryhte schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:47:
[...]

Ach ja die komt er ooit wel. Maar ik weet niet of die 1kkm met aanhanger even gerust en comfortabel gereden waren als nu zonder :) kinderen zijn bovendien al 8 en 10. Binnen 10j willen ze niet eens meer mee...
Een Grom op een stevige fietsdrager? Kan waarschijnlijk net niet met 101 kg. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Grubeater schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:14:
[...]

Een Grom op een stevige fietsdrager? Kan waarschijnlijk net niet met 101 kg. -O-
Zou ook over de maximale kogeldruk van je trekhaak heen gaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
[...]

Een VW Crafter met dubbele cabine? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ardj schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:25:
[...]

Een VW Crafter met dubbele cabine? :+
D'ruit met dat ding.... VW Amarok FTW, en dan gewoon +3500KG mogen trekken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Een Vito wil vast ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
De nieuwe niet meer..... De 3.0 V6 Diesel = helaas "Gone" vanwege de CO2 normen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Gelukkig voor de mensen in het noorden is de N7 bij Groningen gesloten, daar is een bitumenvoeg door de hitte omhoog gekomen. Daar moet je niet met je motor per ongeluk overheen rijden.
Kans dat dit op andere plekken in het land ook kan gebeuren, dus let op.

@wimmel_1 Waarschijnlijk kregen ze de CO2 en ook de SOx waarden zonder sjoemelen niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

gefeliciteerd (y) (y) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
[...]

Zou er van die 10pk nog wat overblijven op 2000m? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
Ik ben voorstander van ATGATT, maar was toch wel even aan het smelten in een volledig zwarte doorwaaipak op de terugweg naar huis.

Tijd voor minder hete gear at this time. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Voor de geïnteresseerden in de stickers. Ik heb zojuist met mijn vader gesproken over hoe en wat enzo en we moeten nog een paar zaken duidelijk krijgen.

1. Willen we dat de achtergrond van de sticker wit is of doorzichtig?
2. In het geval van witte achtergrond, willen we dan een ronde sticker of gewoon een vierkant?
2a In het geval van rond zal dat duurder zijn natuurlijk.
3. Hoeveel stickers zal ik bestellen? Ik zat zelf aan 100stk te denken. Dat zal in het begin meer dan voldoende zijn.

Morgen ga ik een mailtje opstellen voor het bestellen van de stickers en dan weet ik ook hoe duur het zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Mijn voorkeur gaat uit naar doorzichtig ivm de kleur van de motor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Leviathius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:57:
Voor de geïnteresseerden in de stickers. Ik heb zojuist met mijn vader gesproken over hoe en wat enzo en we moeten nog een paar zaken duidelijk krijgen.

1. Willen we dat de achtergrond van de sticker wit is of doorzichtig?
2. In het geval van witte achtergrond, willen we dan een ronde sticker of gewoon een vierkant?
2a In het geval van rond zal dat duurder zijn natuurlijk.
3. Hoeveel stickers zal ik bestellen? Ik zat zelf aan 100stk te denken. Dat zal in het begin meer dan voldoende zijn.

Morgen moet ik een mailtje opstellen voor het bestellen van de stickers en dan weet ik ook hoe duur het zal zijn.
Hoezó MOET je een mailtje op gaan stellen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
wimmel_1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:09:
[...]

Hoezó MOET je een mailtje op gaan stellen? :o
Zo zeg jij bent scherp haha. Ik zal het aanpassen naar 'morgen ga ik een mailtje opstellen'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
8)7 Dat was me een waar feestje.... denk je dat de stad uitgestorven zou zijn omdat niemand stom genoeg is om met dit weer te gaan shoppen.... NOPE. Het was knijterdruk.. :p Ach, ik werd omgekocht met ijsjes en goed uitzicht, dus het was op zich wel prima. Op de warmte na... die is nog steeds niet prima.. hopelijk gaat het tegen alle weersvoorspellingen in snel afkoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Leviathius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:14:
[...]

Zo zeg jij bent scherp haha. Ik zal het aanpassen naar 'morgen ga ik een mailtje opstellen'. :P
Ik ben ooit nét een groenteboer welke in SLA handelt.... Maar dan nét even wat anders 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:21
Grubeater schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:51:
Gelukkig voor de mensen in het noorden is de N7 bij Groningen gesloten, daar is een bitumenvoeg door de hitte omhoog gekomen. Daar moet je niet met je motor per ongeluk overheen rijden.
Kans dat dit op andere plekken in het land ook kan gebeuren, dus let op.
Asfalt bij de Vlaketunnel (a58) had er ook al last van.
https://www.bndestem.nl/z...alt-vlaketunnel~a3380ce5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Het is best bizar om bij t stoplicht te wachten, laars op de grond en een afdruk achter te laten in de lasnaden van het asfalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:21
noes schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Het is best bizar om bij t stoplicht te wachten, laars op de grond en een afdruk achter te laten in de lasnaden van het asfalt.
Nu vind ik de Vlaketunnel ook een rot ding. Iedereen rijd daar 130 + (je mag daar 130) maar zodra ze door hebben dat ze een tunnel in gaan gaat iedereen lopen remmen 8)7

Zijn ze de tunnel uit is het weer gas erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SmurfLink schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:14:
[...]

8)7 Dat was me een waar feestje.... denk je dat de stad uitgestorven zou zijn omdat niemand stom genoeg is om met dit weer te gaan shoppen.... NOPE. Het was knijterdruk.. :p Ach, ik werd omgekocht met ijsjes en goed uitzicht, dus het was op zich wel prima. Op de warmte na... die is nog steeds niet prima.. hopelijk gaat het tegen alle weersvoorspellingen in snel afkoelen!
Begon hier thuis al met 36 graden weg te smelten... morgen 37/38 en dan in de nacht onweer. Kan het daarna lekker broeiierig warm worden :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
SmurfLink schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:14:
[...]

Ik kom net terug van een avondje sleutelen en het is nog steeds bloed benauwd buiten _O-.

Het is een setje Michelen Sirac geworden, en een set nieuwe remblokken :+. De Mitasjes blijven even een weekje of zes in opslag. De alternatieven waren Metzeler Tourance, Conti Trail Attack 2 of Scorpion Trail 2.

Dat rijd gelijk een stuk rustiger...

Na de vakantie is ook de remschijf aan de beurt. Die zouden we meegepakt hebben, maar hij had het juiste type niet liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CzUov1HZPkw4JeZVQDeHQQSg/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SGwAm8SXccYMMdKF33bHZMdo/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D9JZLq4SJBBU1fKgzGVTtOpf/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D9JZLq4SJBBU1fKgzGVTtOpf/full.jpg

We zijn weer wat centen lichter :X maar deze vakantie zal een stuk lekker rijden.

[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-07-2018 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Tijd voor een tweede set velgen @HTT-Thalan, dat hebben wel meer mensen die offroad gaan met hun allroad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Grubeater schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:54:
Tijd voor een tweede set velgen @HTT-Thalan, dat hebben wel meer mensen die offroad gaan met hun allroad.
Precies :)

Dan kan je ook voor een set echte offroad banden gaan en een echte onroad set. Voor beide doeleinden is er tussen in het toch net niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 09:05
@SmurfLink Gefeliciteerd *O* :)F :)B oOo
Elmo heeft nieuwe schoenen :+
Staat 'm goed

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

PilatuS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:08:
[...]

Dan kan je ook voor een set echte offroad banden gaan en een echte onroad set. Voor beide doeleinden is er tussen in het toch net niet.
Tweede setje wordt alleen wat moeilijker met al die aluminium velgen die wegroesten. Ik wil in de toekomst ook een tweede set velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Grubeater schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:15:
[...]

Tweede setje wordt alleen wat moeilijker met al die aluminium velgen die wegroesten. Ik wil in de toekomst ook een tweede set velgen.
Is er niet iets voor te koop wat niet kapot roest ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

PilatuS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:40:
[...]

Is er niet iets voor te koop wat niet kapot roest ?
Naaf laten herspaken met een nieuwe aluminium velg en rvs spaken bij Haan Wheels of een ander naafboer, ben je €300-€350 voor kwijt als je een (gouden) Excel Takasago velg neemt.
Afbeeldingslocatie: https://www.carid.com/images/rk-excel-america/items/excel-takasago-rim-silver-3.jpg

Een stalen velg is natuurlijk eens stuk goedkoper, maar staat niet zo mooi.

Er zijn puristen bij de Transalpclub die onderzocht hebben waar je een Excel velg kunt laten de-anodiseren en in de juiste kleur kunt laten anodiseren omdat de standaard goudkleur van de Excel velgen net wat donkerder is dan de originele velgen van Honda. Kost je zo nog 100 euro extra. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Grubeater op 27-07-2018 01:18 . Reden: Puristen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:02
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:41:
[...]

_O- ik vroeg het me net af, moet ik de "biggest dirt bike" nu omdopen naar "biggest supermoto" :').

Wel even snel nog een videootje opnemen voor de tussentijdse 'stand' van de Mitas bandjes voor de review die nog moet volgen. Ik heb genoeg ervaring moet die dingen ondertussen, zitten er nu 2000km onder.
Afbeeldingslocatie: http://rossifumi46.fr/wp-content/uploads/2011/04/nuevas_fotos_moto_024.sized_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:39:
[...]

Ik kom net terug van een avondje sleutelen en het is nog steeds bloed benauwd buiten _O-.

Het is een setje Michelen Sirac geworden, en een set nieuwe remblokken :+. De Mitasjes blijven even een weekje of zes in opslag. De alternatieven waren Metzeler Tourance, Conti Trail Attack 2 of Scorpion Trail 2.

Dat rijd gelijk een stuk rustiger...

Na de vakantie is ook de remschijf aan de beurt. Die zouden we meegepakt hebben, maar hij had het juiste type niet liggen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

We zijn weer wat centen lichter :X maar deze vakantie zal een stuk lekker rijden.
Ik zie jouw post en ik moest even aan Grease denken... Sleutelen aan je eigen motor... Kei gaaf.

Als kleine jongetje heb ik (waarschijnlijk net als de meeste hier) ooit Grease gekeken. Een verschrikkelijke film maar de acteur had wel indruk op mij gemaakt. Ik wou net als de acteur ("later als ik groot ben") ook zelf aan een motor sleutelen.

Nog een weekje of 8, dan heb ik ook een garage én dit jaar een beetje leren sleutelen. Zin in d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
PilatuS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:08:
[...]

Die gaan er ook komen van de winter :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

streamnl schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 07:38:
[...]

Ik zie jouw post en ik moest even aan Grease denken... Sleutelen aan je eigen motor... Kei gaaf.

Als kleine jongetje heb ik (waarschijnlijk net als de meeste hier) ooit Grease gekeken. Een verschrikkelijke film maar de acteur had wel indruk op mij gemaakt. Ik wou net als de acteur ("later als ik groot ben") ook zelf aan een motor sleutelen.

Nog een weekje of 8, dan heb ik ook een garage én dit jaar een beetje leren sleutelen. Zin in d:)b
Die sleutelden aan hun auto :P The Fonz, díe sleutelde aan zijn motor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:05:
[...]

Die sleutelden aan hun auto :P The Fonz, díe sleutelde aan zijn motor 8)
Ik doelde op Grease 2

The Fonz... Helemaal vergeten. Hij sleutelde idd ook aan zijn motor

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1 ... 30 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.