Nou jongens, we hebben een datum gesmurft.

Ik mag 26 Juli afrijden. Vandaag voor het eerst bij het CBR gereden, even gestopt.. man man man je moet gewoon door een steeg om er te komen. Da's flink veranderd met toen het nog in Bussum was!

Maargoed, veel bochtjes geoefend, flink wat meer gas gegeven dan voorgaande weken, m'n instructeur was erg tevreden en ik zelf ook. Merk dat ik toch elke week iets meer durf en dat is wel echt fijn. Steeds meer vertrouwen met de fiets.
Heb 'm nu voor het eerst best wel heel plat gegooid( waarschijnlijk voor jullie doen stelt het niks voor, maar toch!). Ging voor een stoplicht op een 80 weg naar de linkerbaan van 2 om naar rechts de snelweg op te gaan, licht was rood, dus vertragen, auto rechts van me, licht groen. Dus ik pakte door, eigenlijk tikkeltje hard... en vol de bocht door. Blij dat ik goed door de bocht keek anders had ik in de kreukels gelegen. Net beetje te hard om comfortabel te zijn, maar nu heb ik wel gevoeld hoe het is om de motor echt plat te duwen. Stiekem was dat best lekker.

Daarna lekker vol gas de auto voorbij, ingevoegd op de invoegstrook en vervolgens nog even langs een vrachtwagen gegast en de snelweg op. Instructeur was trots op me, haha. Nu nog net wat meer gas in 50/30 zones in het Gooi (een klinkerweggetje waar je 50 mag, wie verzint dat?) en m'n bochten wat netter. Heb nog 4 weken en dan knallen.
I have stability. The ability to stab.