Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 132 Laatste
Acties:
  • 369.376 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:17

A13X

Dude

Freubel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:42:
[...]

[...]

De mijne zijn vandaag binnen gekomen, morgen mooi mijn vrije dag, dat wordt weer lekker freubelen :*)
Mijne zijn nog in Polen, en op de T&T staat Noorwegen aangegeven ;w

Dat gaat nog wel even duren...

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
darkkingll schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:45:
[...]

En anders op zoek naar een luide oranje Triumph ;) ik kan wel een tomtom regelen dus heb gewoon navigatie.
Heb hier een Zümo 595 dus kan de weg ook wel vinden naar 't centrale punt (denk ik) :> :P ..... Ik snap écht niet dat er zó moeilijk gedaan moet worden over een rit en een route.... Maar misschien ben/wordt ik wel té oud 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 15:35
Raym09 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Mijne zijn nog in Polen, en op de T&T staat Noorwegen aangegeven ;w

Dat gaat nog wel even duren...
Volgens de TT zitten de mijne nog in Polen :| Houd de moed erin ! :)

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:27
@gebruikershaes Ik wist niet dat je daarvoor in de groep moest zitten? Dat wil ik ook helemaal niet, want als het goed is kan ik tzt alles in het topic dat daarvoor bedoelt is vinden. Mocht ik inderdaad meegaan..

Positief nieuws: Ik ga morgen geen pech krijgen met de motor!
Jammere nieuws: De motor deed het nu al niet...

Ik netjes de motor weggereden, 2 minuutjes lopen om het blok hier, zodat ik hem op de gezamenlijke parkeerplaats kon zetten. Scheelt herrie ipv onder mijn carport. Beetje gepoetst, sleutel in het contact: ‘lo batt’. 8.8v

Dus morgen met de auto op de terugweg maar even langs Hans van Wijk voor een nieuwe. Donderdag maar met de motor dan :+

[ Voor 53% gewijzigd door lolgast op 26-06-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Dat was quote ipv edit....

[ Voor 93% gewijzigd door lolgast op 26-06-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 11:31
Iemand tips voor goedkope zomerhandschoenen die nog over je mouw kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Tsja... Een 2 Cilinder DUC proberen te starten met te weinig accuspanning is niet écht lekker, aanduwen is al helemaal een No-No.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Je kan hem wel een afrit/heuvel af laten rijden en koppeling laten komen, heeft mij bij de gixxer wel een flink blokkerend achterwiel en een mooie streep opgeleverd. :P Maar hij liep. 8)
wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:56:
[...]

Heb hier een Zümo 595 dus kan de weg ook wel vinden naar 't centrale punt (denk ik) :> :P ..... Ik snap écht niet dat er zó moeilijk gedaan moet worden over een rit en een route.... Maar misschien ben/wordt ik wel té oud 8)
Zeg }:|

En tsja, je zegt het zelf al dus dat scheelt haha :+

[ Voor 18% gewijzigd door Joopieboy op 26-06-2018 21:28 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:04
wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:25:
aanduwen is al helemaal een No-No.
Ze zouden een cue moeten nemen van Honda. Daar zijn alle zaken die veel voorkomen makkelijk gemaakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:44:
[...]

Ze zouden een cue moeten nemen van Honda. Daar zijn alle zaken die veel voorkomen makkelijk gemaakt :+
Zo'n Duc. heeft een "L-Twin" blok en heeft bést wel een beetje (heel) veel compressie wat je moet overbruggen als je 'm wil (kunnen) aanduwen. Jouw Honda tweecilnder is daar absoluut niet mee te vergelijken en is een V-Twin en gewoon niet te vergelijken met zo'n machine (en ook een V-Twin aanduwen is.... K*T). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik ga hem met 8.8v niet proberen aan te duwen. Niemand die mij kan vertellen dat die accu het bij naar huis gaan weer doet ipv gewoon hartstikke dood is. En dan sta ik in Den Haag te duwen ipv thuis :+ En ik denk dat Rutte dan gewoon doorfietst ipv dat hij ff helpt :D

Los daarvan kan ik niet snel genoeg lopen met deze motor aan de hand en opkomende koppeling om dat schadeloos af te ronden verwacht ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door lolgast op 26-06-2018 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:56:
[...]

Zo'n Duc. heeft een "L-Twin" blok en heeft bést wel een beetje (heel) veel compressie wat je moet overbruggen als je 'm wil (kunnen) aanduwen. Jouw Honda tweecilnder is daar absoluut niet mee te vergelijken en is een V-Twin en gewoon niet te vergelijken met zo'n machine (en ook een V-Twin aanduwen is.... K*T). ;)
Wat nog erger is, een 2/4 stroke aanstampen, bij voorkeur 4-500cc, wat was ik blij dat ik kisten aan had op dat moment toen die hapte naar de baas. :X Menigeen daardoor al kreupel zien worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:25:
[...]

Tsja... Een 2 Cilinder DUC proberen te starten met te weinig accuspanning is niet écht lekker, aanduwen is al helemaal een No-No.
Niet waar 8) startknop was kapot eind vorig jaar en ja een monster 1200 kan je aan duwen.

Gewoon in zn 2e versn. steppen tot 16km/h en klaar is klara

Moet zeggen dat ze bij de dealer me wel met grote ogen aan stonden te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Accident schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:00:
[...]

Niet waar 8) startknop was kapot eind vorig jaar en ja een monster 1200 kan je aan duwen.

16Km/h .... Dan ren je al bijna met de snelheid van een normale (geen wereldkampioen) marathon loper...MET een motor aan je hand :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

nee steppen, dus op de motor, naast begin ik niet aan :)

je hebt je work out wel gehad voor de dag iig

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:48

steveman

Comfortabel ten onder

Erg vervelend om tegenin te kijken, en gevaarlijk als ie in je rug staat...

... maar wel mooi licht:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RIarxV1.jpg

Ga de pax-steppies er mooi af laten.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:30
@steveman Mooie foto hoor!

Heb wel een random vraag misschien, maar die bar-end spiegeltjes. Zijn die een beetje goed qua zicht naar achteren? Vind het er wel gaaf uit zien namelijk, beter dan van die insecten sprietjes.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Leviathius schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:34:

Heb wel een random vraag misschien, maar die bar-end spiegeltjes. Zijn die een beetje goed qua zicht naar achteren? Vind het er wel gaaf uit zien namelijk, beter dan van die insecten sprietjes.
werkt prima imho, had vergelijkbaar op mn vorige

had voor de Duc Rizoma Spy-r gezien, mooi spul :)

tot dat je door hebt dat de prijs per spiegel is :+

[ Voor 3% gewijzigd door Accident op 26-06-2018 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@steveman Zónder passagierstepjes is inderdaad een héél stuk mooier (totdat je 't speelgoed een keer op de rechter zijkant laat landen en je een nieuwe einddemper nodig hebt die anders waarschijnlijk wél heel was gebleven).

:+

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 27-06-2018 00:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:07:
[...]

Ik neem aan dat de verzamel / eind plaats voor alle lokale routes toch wel te vinden zal zijn voor iedereen.... :?
True, ik loop ook een beetje te dollen, want ik ging er van uit dat degenen die niet inde WA groep zaten ook niet meegingen. De huidige lijst lijkt namelijk op de mensen uit de WA groep te zijn gebaseerd. Dus vandaar m'n oproepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
[...]

Dat vind ik heel knap van je. Heb het zelf geprobeerd met mijn ducje 696 en heb hard gefaald. Zelfs toen een vriend meeduwde kregen we hem niet gestart.
Uiteindelijk heeft hij z'n motor erbij gepakt en me geduwd met z'n voet op een van m'n stepjes.

De motor liep toen even totdat de accu helemaal leeg was. Dit werkt blijkbaar anders dan bij een auto en heeft een motor wel een volle accu nodig om te rijden.

Zelfde accu een nacht aan de lader en hij werkt weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

gebruikershaes schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:54:
[...]

Dat vind ik heel knap van je. Heb het zelf geprobeerd met mijn ducje 696 en heb hard gefaald. Zelfs toen een vriend meeduwde kregen we hem niet gestart.
Uiteindelijk heeft hij z'n motor erbij gepakt en me geduwd met z'n voet op een van m'n stepjes.

De motor liep toen even totdat de accu helemaal leeg was. Dit werkt blijkbaar anders dan bij een auto en heeft een motor wel een volle accu nodig om te rijden.

Zelfde accu een nacht aan de lader en hij werkt weer perfect.
denk dat het verschil in de toestand van de accu zit, die van mij was 100% alleen startknop was kaput :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
gebruikershaes schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:47:
[...]

True, ik loop ook een beetje te dollen, want ik ging er van uit dat degenen die niet inde WA groep zaten ook niet meegingen. De huidige lijst lijkt namelijk op de mensen uit de WA groep te zijn gebaseerd. Dus vandaar m'n oproepje.
Mocht ik spontaan tijd hebben wil ik het best overwegen, maar ik ga niet in een groep zitten voor zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Precies. 2 cilinders zijn goed aan te duwen.

Wel even goed op zadel ploffen met je gewicht als je de koppeling los laat.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
In november is die finale van de red bull WESS. Ik weet dat het mafkezerij is, maar iedereen die lef, zin en een dirt bike heeft mag meerijden. Het ontbeert met alleen aan dat laatste :+. Hoe lastig ik het ook af en toe op durf te zoeken met de Alp, dit zou gewoon zelfmoord zijn, dus ik zit te peinzen hoe ik nou toch iets kan regelen. Goedkope dirtbikes bestaan niet, minimaal 1500 euro voor een goed gebruikte.

Opknappen is geen probleem maar zelfs voor kapotte apparaten durven ze nog flink geld te vragen.

Wie heeft een creatief idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ik koop vanmiddag wel gewoon een nieuwe accu. Liever lui dan moe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 16:39
Tylen schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:03:
[...]

Zodat hij er niet vandoor schiet? Of vanwege wat anders.
StoOker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:22:
Iemand tips voor goedkope zomerhandschoenen die nog over je mouw kunnen? :)
XL Moto

Kijk hier even rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Panini schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:24:
[...]

Zodat hij er niet vandoor schiet? Of vanwege wat anders.
Zodat je extra veel druk op het achterbandje hebt en hij niet slipt en de zuigertje dus stil blijven staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 16:39
Tylen schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:25:
[...]

Zodat je extra veel druk op het achterbandje hebt en hij niet slipt en de zuigertje dus stil blijven staan ;)
Weer wat geleerd. :)
Kan nog wel eens van pas komen als ik de eigen tweepitter aan moet duwen.
lolgast schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:47:
Ik koop vanmiddag wel gewoon een nieuwe accu. Liever lui dan moe O-)
https://www.awaccu.nl/

Dit is trouwens wel een aanrader, winkel in Barendrecht waar ze enkel accu's verkopen. Komt vaak samen met verzendkosten goedkoper uit dan bij Hans van Wijk of een andere grote motorzaak. Tot nu toe 2x een accu gehaald en erg tevreden over de service.

[ Voor 5% gewijzigd door Panini op 27-06-2018 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Panini Die zitten niet op de route. Bij Hans van Wijk (heb ze net gebeld) kan ik de accu kopen, hangen ze hem 30 minuten aan de lader zodat hij vol zit, en kan ik hem thuis meteen gebruiken. Ook wat waard :)

[ Voor 9% gewijzigd door lolgast op 27-06-2018 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

.

[ Voor 99% gewijzigd door steveman op 27-06-2018 09:54 . Reden: potverdriedubbelpost ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

wimmel_1 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:26:
@steveman Zónder passagierstepjes is inderdaad een héél stuk mooier (totdat je 't speelgoed een keer op de rechter zijkant laat landen en je een nieuwe einddemper nodig hebt die anders waarschijnlijk wél heel was gebleven).

Vroegah misschien ja, gaat deze echt niet redden :P

Ze zijn iig fenomenaal voor het zicht naar voren :+

Op snelwegsnelheden wordt het allemaal wel wat blurry. Zodra het schemert zie je de koplampen van voertuigen een eind terug een figuurtje maken, soort klavertje vier. En bij het filteren is het geheel ook best wel breed. Eigenlijk horen de smalle kanten van de spiegels naar buiten te wijzen, maar dat maakte hem wel erg breed.

Desalniettemin, ik kan er wel mee uit de voeten hoor. Echt fijne spiegels op een motor heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Altijd wel de ellebogen naar binnen of juist naar buiten moeten draaien. Of zoals op m'n MT-03 destijds, flink in het handvat knijpen om het beeld tijdelijk te stabiliseren.

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 27-06-2018 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

Grubeater schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:43:
@xos Ben je er al uit qua folie? Ik kwam dit tegen bij de Polo, €9,99 25*33 cm of €19,99 50 * 50 cm. Budget oplossing tot dat je eruit bent?
Er zijn grofweg 2 mogelijkheden. En dunne alumium laag en een oplossing met een glasvezelmat met een reflecterende laag erop. Die laatste is beter, voornamelijk tegen directe warmeoverdracht, maar ook een stuk dikker en moeilijker om de contouren van het kuipwerk te volgen.

Uiteindelijk een dunne alumium reflecterende laag besteld die beschermt tegen stralingswarmte tot 550 graden. Ben er vrij zeker van dat dat goed gaat. Als dat toch niet afdoende is zal ik eerst de uitlaat iets moeten veranderen of ander kuipwerk moeten monteren om ruimte te maken.
wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:50:
@xos Helemaal niet meer aan gedacht maar: Ik had op m'n R6 met ABS circuitkuipen destijds isolatiemateriaal gebruikt wat in de scheepvaart gebruikt wordt om de stoomleidingen ten behoeven van de brandstofaanvoer te isoleren. Spul is erg goed hittebestendig én isoleert ook geluid als een malle.... Hoefde op "Zolder" amper/niet van 't gas af bij 't opkomen van 't rechte stuk áchter 't paddock :)

Normale EPP kuipdelen kunnen veel meer hebben qua hitte en verkleuren niet zo snel maar.... Dúúr!!
Wat bedoel je met normale EPP kuipdelen, originele? Heb EPP nog nooit zien staan als materiaal waar racekuipwerk van gemaakt wordt?

Ik geloof er niet in dat geluidsabsorberend materiaal in de onderkuip veel geluid scheelt op het circuit. Een R6 is ook veel makkelijker dan een RSV om geluidsarm te maken. Dat verschil zit niet in de onderkuipwerk. Heb flink wat moeite gedaan om de motor zo stil mogelijk te krijgen. Bij 5500 rpm 14db minder dan de typegoedkeuring voor de openbare weg en nog steeds zit ik op de grens wat toegestaan is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 18:48
Joopieboy schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:01:
Volgens mij heb ik daarnet @Anoniem: 727534 gespot onderweg naar huis op de trapfiets. Jij ging richting Erp langs Van Der Elzen. ;)
Nog steeds op de Suzuki GSX-F650? Dan moet je hem ook gehoord hebben ;).
Wat een enorm gave brulpijp onder dat ding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

steveman in "Het grote motortopic deel 19"

Brommertje is jarig vandaag \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:26

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb ook bar ends maar bij mij zitten ze ondersteboven. Kijken doe ik dan ook zeg maar "onder mijn polsen door". Dat is even wennen maar dat werkt eigenlijk prima.

Had ze eerst bovenop net als @steveman maar ik kwam er steeds tegenaan met mijn handschoenen. Qua zicht merk ik eigenlijk weinig verschil met "gewone" spiegels. Wat ik wel heb, is dat mijn linkerspiegel anders staat afgesteld dan mijn rechterspiegel. Geen idee waarom ik dat zo heb gedaan maar het kijkt prima.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
Heb ik ook. Links kijk ik wat verder naar achteren dan rechts. En eigenlijk ook logisch. Rechts afslaan moet je rekening houden met fietsers en brommers die er rechts voorbij willen.
Aan de linker kant heb je met sneller verkeer te maken en wil je dus verder terug kunnen kijken.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb echt nog geen minuut moeite gehad met het niet motorrijden dit jaar so far, maar sinds ik besloten heb om dat deze week wel te doen duurt elke minuut me te lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

lolgast schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:45:
Ik heb echt nog geen minuut moeite gehad met het niet motorrijden dit jaar so far, maar sinds ik besloten heb om dat deze week wel te doen duurt elke minuut me te lang :+
* Vrijdag is gearriveerd!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Vrijdag schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:02:
[...]

* Vrijdag is gearriveerd!

Jij melkt die username ook wel voor wat het waard is hè :P.

We zullen met zijn allen een petitie indienen bij de mods voor een nickchange naar maandag voor je }).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:35
HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:03:
[...]

We zullen met zijn allen een petitie indienen bij de mods voor een nickchange naar maandag voor je }).
Maandag is al in gebruik ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Thalaron schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:11:
[...]

Maandag is al in gebruik ;)
Gehaktdag dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

steveman schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:54:
Zodra het schemert zie je de koplampen van voertuigen een eind terug een figuurtje maken, soort klavertje vier.
Dat heb ik bij mijn "normale" spiegels ook bij sommige ledlampen. Dan zie ik een patroontje gevormd worden in m'n spiegel bij bepaalde snelheden/toerentallen.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:03:
[...]

Neen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FOvdqZZ.png

Crash baaaaaars O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:59
Na even motorloos te zijn geweest heb ik nu een andere gekocht; een BMW R1100RS. Totaal iets anders dan ik ooit heb gereden maar het viel in mijn budget en het lijkt me ideaal voor mijn toekomstige toeractiviteiten mede door de driedelige kofferset die erbij zat. Qua uiterlijk is het een "you either hate it or love it" design. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Waar zijn de noodzakelijke foto's?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cKQBPZR.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HTT-Thalan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-04 21:34
Alleen jammer dat die stickers zo klein zijn. Had voor het mooie 2 á 3 keer groter mogen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-06 09:06
Gisteren shims gehaald, en de kleppen goed gezet. Opbouwen kan bijna weer beginnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Hd9NfX7nS48wJJHcFfflaY7a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2pLaPIgQi9os9Im0pKwx3rI8/full.jpg

To do:
- Kleppendeksels e.d. erop
- Carbtune kopen en opnieuw syncen omdat de kleppen zijn gesteld
- Nieuwe olie in vering
- Bougies
- Nieuwe remvloeistof remmen
- Nieuwe olie koppeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
MichielK71 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:59:
[...]

Alleen jammer dat die stickers zo klein zijn. Had voor het mooie 2 á 3 keer groter mogen zijn.
Hindsight. De grote varianten waren een factor 10 duurder though :X. Weet ik dat voor de volgende keer.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Transalp jump Lithuania

Ik moet misschien toch even wat zwaardere veren regelen voordat ik de MX baan op rij.
Het lijkt prima te kunnen namelijk:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RSE0PgxxeE8]

Zojuist contact met de KNMV gehad, lid geworden, en aanvraagproces voor een OTR licentie gestart.
Daarmee mag ik vrij training op de aangesloten banen en de offroad / enduro ritten meerijden :).

[ Voor 41% gewijzigd door HTT-Thalan op 27-06-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:38
HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:10:
[...]

Hindsight. De grote varianten waren een factor 10 duurder though :X. Weet ik dat voor de volgende keer.

[video]

Ik moet misschien toch even wat zwaardere veren regelen voordat ik de MX baan op rij.
Het lijkt prima te kunnen namelijk:

[video]

Zojuist contact met de KNMV gehad, lid geworden, en aanvraagproces voor een OTR licentie gestart.
Daarmee mag ik vrij training op de aangesloten banen en de offroad / enduro ritten meerijden :).
Ritten mag ook gewoon als je dagpassen haalt.

En wat vering betreft kan wel, maar heb ook hyperpro en als ik niet meer bottom out wil gaan zal ik toch echt gewicht van de fiets af moeten halen.
Heb al in een vorige carter bescherming een mooie deuk opgelopen daardoor en je frame gaat het ook niet perse leuk vinden.
Hou er rekening mee dat er dingen kunnen gaan scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
kneusteun schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:27:
[...]

Ritten mag ook gewoon als je dagpassen haalt.

En wat vering betreft kan wel, maar heb ook hyperpro en als ik niet meer bottom out wil gaan zal ik toch echt gewicht van de fiets af moeten halen.
Heb al in een vorige carter bescherming een mooie deuk opgelopen daardoor en je frame gaat het ook niet perse leuk vinden.
Hou er rekening mee dat er dingen kunnen gaan scheuren.
Hm, dat is een goeie. Gewicht verwijderen is niet écht een optie natuurlijk, meeste zit in het blok, tank, brug en het frame. Ik heb nog wel een reserve frame en blok staan... de bedoeling is om daar op termijn een crossertje van te bouwen met mijn garagemaat, maar ik heb er nog geen werk van gemaakt.

Ik denk dat ik het beter hierbij hou, eventueel een stijvere veer voorin (achter geen problemen) en op termijn toch kijk naar wat lichters mocht ik echt vaker de baan op willen.

Het heeft gewoon wel wat, hard gaan met zo'n log apparaat :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Als ik dat soort sprongen ga wagen met de de TA ben ik bang dat het frame spontaan in twee breekt.
Vindt het er nogal iel uitzien :X

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Nou jongens, we hebben een datum gesmurft. :p Ik mag 26 Juli afrijden. Vandaag voor het eerst bij het CBR gereden, even gestopt.. man man man je moet gewoon door een steeg om er te komen. Da's flink veranderd met toen het nog in Bussum was! :p Maargoed, veel bochtjes geoefend, flink wat meer gas gegeven dan voorgaande weken, m'n instructeur was erg tevreden en ik zelf ook. Merk dat ik toch elke week iets meer durf en dat is wel echt fijn. Steeds meer vertrouwen met de fiets.

Heb 'm nu voor het eerst best wel heel plat gegooid( waarschijnlijk voor jullie doen stelt het niks voor, maar toch!). Ging voor een stoplicht op een 80 weg naar de linkerbaan van 2 om naar rechts de snelweg op te gaan, licht was rood, dus vertragen, auto rechts van me, licht groen. Dus ik pakte door, eigenlijk tikkeltje hard... en vol de bocht door. Blij dat ik goed door de bocht keek anders had ik in de kreukels gelegen. Net beetje te hard om comfortabel te zijn, maar nu heb ik wel gevoeld hoe het is om de motor echt plat te duwen. Stiekem was dat best lekker. :p Daarna lekker vol gas de auto voorbij, ingevoegd op de invoegstrook en vervolgens nog even langs een vrachtwagen gegast en de snelweg op. Instructeur was trots op me, haha. Nu nog net wat meer gas in 50/30 zones in het Gooi (een klinkerweggetje waar je 50 mag, wie verzint dat?) en m'n bochten wat netter. Heb nog 4 weken en dan knallen. :D

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-06 09:18

Least Inkling

Product of the cold war

Duimpjes gaan omhoog @SmurfLink

Leuk dat enthousiasme ;)

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Succes smurflink!!!

Ik wou net een visje halen, maar mijn motor wou niet :(.. ipv een lekker visje werd het een nieuwe accu..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Accuboeren doen weer goede zaken hier, zo te lezen :o

@xos Dat EPP spul wordt volgens mij inderdaad alleen maar gebruikt voor het originele kuipwerk. Ik ben het in iedergeval nog nooit tegengekomen als goedkoop aftermarket spul. Verschil qua geluid (R6 vs. RSV) is inderdaad wel een significant dingetje, ja :o

@SmurfLink : Succes voor over een maandje.... Alhoewel, over een maand mág je uiteraard gewoon al op je eigen brommer gaan rijden, hé d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 27-06-2018 17:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
SmurfLink schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:04:
Net beetje te hard om comfortabel te zijn, maar nu heb ik wel gevoeld hoe het is om de motor echt plat te duwen. Stiekem was dat best lekker. :p Daarna lekker vol gas de auto voorbij, ingevoegd op de invoegstrook en vervolgens nog even langs een vrachtwagen gegast en de snelweg op.
Ik weet nog dat ik vanuit stilstand een oprit richting de snelweg op moest en bij 130 moest invoegen bij een AVD rijles. Wat was dat kut zeg, doortrekken tot aan de redline en schakelen als Rossi (by comparison natuurlijk :+). Duurde ook even voor de andere student weer bij was :9.

Nu kan ik dat niet meer, want ik heb maar half de pk's die de lesmotor had :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-06 09:18

Least Inkling

Product of the cold war

darkkingll schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:21:
Succes smurflink!!!

Ik wou net een visje halen, maar mijn motor wou niet :(.. ipv een lekker visje werd het een nieuwe accu..
Snap ik wel, lust ook geen vis :+

Altijd weer een gedoe

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • +17 Henk 'm!
Thoit in "Het grote motortopic deel 21"
Damn you @Thoit ;)

Dat heb ik dus net gedaan:
Moto Guzzi V7iii Rough besteld 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.motoguzzi.com/mediaObject/motoguzzi-sites/MASTER/bikes/v7-III/v7-III-Rough/main-images/2018/v7-III-Rough_main_image/original/v7-III-Rough_main_image.jpg
http://www.motoguzzi.com/...ssic/V7-III/V7-III-Rough/

Goede deal met £800 gratis opties, dus ik heb volgende besteld:
2S000983 USB socket
2B003378 rear brake protection kit
897021 tank protection
2S001010 plate holder/tail tidy
606522M multi media
2S000914 Verniciato Nero/Black painted crash guards
2S000894 Satinato/Satin top fairing

http://author.it.piaggio....cessories%20Catalogue.pdf

Binnen 1 of 2 weken is alles binnen.. en ik heb met de dealer afgesproken dat ik help met de accesoires opzetten.. onder de category semi-'build not bought' :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bonus vraag, 3x raden wat Guzzi vraagt voor heatwrapping van uitlaat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:19

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@ToolkiT Afbeeldingslocatie: http://b.vimeocdn.com/ts/385/761/38576189_640.jpg

Zal wel niet goedkoop zijn.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bijna goed ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
500-euro?
Maar veel plezier ermee! Mooi ding.

[ Voor 16% gewijzigd door darkkingll op 27-06-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:35:
bonus vraag, 3x raden wat Guzzi vraagt voor heatwrapping van uitlaat?
750 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:40:
500-euro?
Maar veel plezier ermee! Mooi ding.
Zo erg is het nog net niet.. £201 ... terwijl de centrestand £179 kost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

BvZwolle schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:00:
[...]

Nog steeds op de Suzuki GSX-F650? Dan moet je hem ook gehoord hebben ;).
Wat een enorm gave brulpijp onder dat ding.
Jup die dus :P Ding maakt meer herrie dan mijn gixxer :+

Jij kent hem ook begrijp ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:43:
[...]

[...]

Zo erg is het nog net niet.. £201 ... terwijl de centrestand £179 kost 8)7
Valt flink mee dan inderdaad. Die 750 euro had mij gewoon niets verbaasd. De meest simpele dingen kunnen soms een vermogen kosten. Had zelf een heelplate nodig van carbon. Heel simpel ding met 2 gaten zonder andere onderdelen. Kost toch weer 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:54:
[...]

Valt flink mee dan inderdaad. Die 750 euro had mij gewoon niets verbaasd. De meest simpele dingen kunnen soms een vermogen kosten. Had zelf een heelplate nodig van carbon. Heel simpel ding met 2 gaten zonder andere onderdelen. Kost toch weer 80 euro.
Als je ziet dat dat spul op ebay een paar tientjes kost vind ik belachelijk overpriced.. de dealer ook.. die begon zijn email al met 'don't shoot the messenger'..
Ik vermoed dat het relatief duur is omdat het aanbrengen veel tijd kost.. maar dealer dacht dat het alleen materiaalkosten waren..

Anyway ik koop het wel zelf en doe het er zelf om.. nog leuker ook... aleen nog even uitzoeken hoeveel meter van dat spul ik nodig heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:25
Pff jullie gaan hard hier :P

Zat van het weekend bij een festival bij Biddinghuizen. Hoorde s'nachts genoeg motoren langs knallen met een hoop herrie. Misschien dat er een hoop mensen daar in de buurt wonen met een klein aanhangsel en groot compensatie gedrag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

aidanl schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:04:
Pff jullie gaan hard hier :P

Zat van het weekend bij een festival bij Biddinghuizen. Hoorde s'nachts genoeg motoren langs knallen met een hoop herrie. Misschien dat er een hoop mensen daar in de buurt wonen met een klein aanhangsel en groot compensatie gedrag :+
Nee dat valt wel mee 👋🏻👋🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Help! ik kan maar niet kiezen:

1) Ik zoek een naked (met add-on mini windscherm voor snelweg ritjes)
2) Meer PK als mijn vorige CBR600F van 2012
3) Liefst nog enigzins wat comfort voor de mede passagier (lees tinder dates :P)
4) ABS
5) Budget +- 10k (maar liefst minder.. blijft toch een mooi weer fiets ;) )

Triumph Street tripple r, Z900 of.... nog tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Workaholic op 27-06-2018 18:30 ]

Mijn V&A

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Alle benodigdheden kwamen vandaag tegelijk binnen: Leren handschoentjes maat XS, riem met handvaten, en een mooie deal op leren hoge schoenen, dus mijn apekoppie kon zojuist mee op zijn eerst toertje door de wijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VpzAUMTaU5NDCeqVjDbKZt9v/full.jpg

Hij deed al heel goed mee. Alleen 30 gebied gereden, dat blijft voorlopig zo. Zodra hij comfortabel is gaan we een keer richting het bos, daar een rondje doen, boodschappen enzo :). Duurt nog wel even voor hij de snelweg mee op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Tylen schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:03:
[...]

Dat inderdaad, vandaar het steppen, op snelheid voetjes van de vloer en koppeling op laten komen :)

Maar goed knopje is gefixt dus aanduwen is niet meer nodig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Leuk man @HTT-Thalan, lekker met de kleine op pad en gelijk verpesten. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Workaholic schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:23:

3) Liefst nog enigzins wat comfort voor de mede passagier (lees tinder dates :P)
4) ABS

MT10 SP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Helaas iets te duur - dan zou je uitkomen op een MT-09 oid. Z900 komt op de meeste sites als beste uit de test maar kan niet echt verliefd worden op het uiterlijk. Street tripple lijkt me ook wel wat - maar ik zit erg te twijfelen over die koplampen :D Lastig!

Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Joopieboy schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:34:
Leuk man @HTT-Thalan, lekker met de kleine op pad en gelijk verpesten. :D
En ook gelijk de goeie smaak aanleren, zodat hij later niet met een modelletje plastic fantastic* thuis komt O-).

*innuendo intended

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 21:56
Zal ik jullie nog eens proberen jaloers te maken met een paar foto's? :P

Zit sinds donderdag in de Dolomieten na een weekje Oostenrijk/Alpen, het is heerlijk hier! Erg veel geluk met het weer. Er wordt regelmatig niet zo goed weer voorspeld, maar tot nu toe is het alleen maar lekker geweest :D

Vandaag erg veel passen gereden, nog meer dan de afgelopen dagen. De bochten houden niet op hier! Voor de eerste keer dat m'n banden meer versleten zijn aan de zijkanten dan in het midden _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4uk1mfdl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5xDbvyAl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6Aa22tnl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zefimBLl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Workaholic schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:50:
[...]

Helaas iets te duur - dan zou je uitkomen op een MT-09 oid. Z900 komt op de meeste sites als beste uit de test maar kan niet echt verliefd worden op het uiterlijk. Street tripple lijkt me ook wel wat - maar ik zit erg te twijfelen over die koplampen :D Lastig!
Striple natuurlijk. Meer Triumph rijders hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:52

Secsytime

Automagisch

4) ABS

1 en 3 gaan niet samen, ken niet één naked die écht comfortabel is voor een passagier. Ik heb zelf een Street Triple R uit 2014, en heb ook op een z800 en een MT-09 gereden (niet SP versie), maar de Street rijdt toch wel het lekkerst. Maar het is net waar je naar op zoek bent.. De mini windschermpjes hoef je het niet voor te doen, die zijn allemaal even nutteloos in vergelijking met een echte fairing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Thanks voor de feedback! Echt comfortabel hoeft natuurlijk niet, als ze maar met een ritje van 1-2 uur (met pauze) gewoon achterop kan zonder dat het een supersport idee is waarbij ze bovenop mijn schouders zit :D

Zo op het eerste oog (maar ik moet nog een dealer vinden in de buurt) lijkt de passagier relatief op dezelfde hoogte te zitten.

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2018/06/27/image.md.png

[ Voor 35% gewijzigd door Workaholic op 27-06-2018 19:12 ]

Mijn V&A

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:28
Workaholic schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:08:
Thanks voor de feedback! Echt comfortabel hoeft natuurlijk niet, als ze maar met een ritje van 1-2 uur (met pauze) gewoon achterop kan zonder dat het een supersport idee is waarbij ze bovenop mijn schouders zit :D
Op een Tinder date is dat toch juist de bedoeling? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:45
Hadden jullie deze al gezien? KTM 790 Adventure:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/00GY0x0l.png

https://press.ktm.com/New...ueid=3050&l=international

[ Voor 28% gewijzigd door Nero22 op 27-06-2018 19:48 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:48
Staat al op de nominatielijst voor Melkunies potentiële motorfiets 2025!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 22:42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
*O*
Nieuwe accu erin, druk op het knopje: lopen

Bij het rondje om de motor merkte ik dat het remlicht het niet deed via de voorrem. Bleek een slecht contactje te zijn bij een bullet butt connector.

Niet slecht voor een Ducati, blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Die moet bij mij z.g.a.n. zijn, leve de motorrem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
In mijn ogen, des te belangrijker dat dat lampje het doet. Mijn vrouw is zich een paar keer helemaal de touwtyfus (haha wtf, dat is een woord :+ ) geschrokken toen ze achter me reed. Sindsdien tik ik altijd de rem aan bij gas los :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

met ander verkeer achter me doe ik dat ook idd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leviathius
@Ari Gold U vraagt, wij draaien. Hier is deel 1 van 2 met uitleg en instructies van de Protech kentekenplaathouder voor de MT-07.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to assemble the Protech Tail Tidy License Plate Holder | Tutorial

Ik heb voor het eerst een voiceover gedaan. Het blijft super vreemd om jezelf zo terug te horen. De tekst is wel in het engels trouwens, want tja, groter potentieel publiek bereik enzo jeweetzelf.

Deel 2 komt er ook spoedig aan, maar die moet ik nog aan elkaar knippen plakken. Daarin ga ik hem monteren op mijn motor. Dus, stay tuned!

ps. Weet iemand waarom YouTube mijn video's net iets meer korrelig maakt en het geluid iets zachter maakt dan wanneer ik de video lokaal via VLC afspeel? Deze video is ook gewoon 1080p 60hz en gefilmd met n goeie DSLR, maar toch is de uiteindelijke kwaliteit meh.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Volgens mij duurt het een aantal dagen voordat Youtube je video in HD toont

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

4) ABS

BMW S1000R komt net in je budget :Y
Dit is niet de goedkoopste online, maar ik vind deze kleur zo gaaf:
Afbeeldingslocatie: https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/354358dc-90e3-45c7-bcaf-853ff5df13ce_3cafd2c1-6dbb-43a4-bc8f-3e3e0a644167.jpg/640x480.jpg en is vol opties: ESA (electronische demperaanpassing, dus ook schakelen tussen comfort en sportief), handvatverwarming, cruisecontrol, rijmodi, ABS + ESP, en héél vet: quickshifter. Eventueel kan Wunderlich je nog comfort windschermpjes bieden. Dit is zeker wel leuker dan een MT10 SP @ToolkiT ;)

Of... als je meer comfort (en power) wil: de BMW K1300R. Minder sportief want langere wielbasis en iets meer rechtop zitten. Wel meer plek voor buddy en cardan. Heel vet apparaat:
Afbeeldingslocatie: https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/1169ae74-ef94-4207-a78d-0f90e949376f_8c4cd9c9-97e6-4381-93d7-6a8e385a006d.jpg/640x480.jpg

@SmurfLink Succes de 26e! Lekker bezig met de bochtjes!
@ToolkiT gefeliciteerd met aankoop! Wordt ie snel geleverd?
@Willem30 ook gefeliciteerd met aankoop! Waar blijven de foto's? :)

[ Voor 15% gewijzigd door noes op 27-06-2018 22:09 . Reden: K1300R vergeten ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Leviathius schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:44:
@Ari Gold U vraagt, wij draaien. Hier is deel 1 van 2 met uitleg en instructies van de Protech kentekenplaathouder voor de MT-07.

[video]
Ik heb voor het eerst een voiceover gedaan. Het blijft super vreemd om jezelf zo terug te horen. De tekst is wel in het engels trouwens, want tja, groter potentieel publiek bereik enzo jeweetzelf.

Deel 2 komt er ook spoedig aan, maar die moet ik nog aan elkaar knippen plakken. Daarin ga ik hem monteren op mijn motor. Dus, stay tuned!

ps. Weet iemand waarom YouTube mijn video's net iets meer korrelig maakt en het geluid iets zachter maakt dan wanneer ik de video lokaal via VLC afspeel? Deze video is ook gewoon 1080p 60hz en gefilmd met n goeie DSLR, maar toch is de uiteindelijke kwaliteit meh.. |:(
YouTube bepaalt de maximale bitrate aan de hand van het type container en resolutie die je gebruikt. Ik boost mijn resolutie en bitrate bij het renderen naar een profiel dat bij youtube een hogere bitrate triggert, ondanks dat de video niet die kwaliteit heeft.

Zoek maar eens op YouTube video encoding. Ik experimenteer nu met 4k mkv bestanden (ik film in HD).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-06 22:36
lolgast schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:52:
Volgens mij duurt het een aantal dagen voordat Youtube je video in HD toont
Als je een dial-up verbinding hebt misschien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:16:
[...]

YouTube bepaalt de maximale bitrate aan de hand van het type container en resolutie die je gebruikt. Ik boost mijn resolutie en bitrate bij het renderen naar een profiel dat bij youtube een hogere bitrate triggert, ondanks dat de video niet die kwaliteit heeft.

Zoek maar eens op YouTube video encoding. Ik experimenteer nu met 4k mkv bestanden (ik film in HD).
Ik snap er dus echt geen snollebolleke van... Ik doe precies wat YouTube als richtlijnen heeft qua bitrates, framerates, resoluties etc, maar nog steeds gaat de kwaliteit achteruit.

Volgende wat ik ga proberen is filmen in 2.7K (het bestaat) 60fps en dan wel gewoon renderen/exporteren als 1080p video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:25:
Alle benodigdheden kwamen vandaag tegelijk binnen: Leren handschoentjes maat XS, riem met handvaten, en een mooie deal op leren hoge schoenen, dus mijn apekoppie kon zojuist mee op zijn eerst toertje door de wijk:

[afbeelding]

Hij deed al heel goed mee. Alleen 30 gebied gereden, dat blijft voorlopig zo. Zodra hij comfortabel is gaan we een keer richting het bos, daar een rondje doen, boodschappen enzo :). Duurt nog wel even voor hij de snelweg mee op gaat.
Zo op de foto lijkt het verstandig om even goed te kijken of je zoontje niet met zijn voet in het achterwiel, of tussen het achterwiel en dat rekje kan komen met alle gevolgen van dien. Het is lastig om te zien maar het ziet er een beetje gevaarlijk uit. Zeker als je tzt wat uitdagender terrein opzoekt kan hij er zomaar afglijden waardoor zijn voet ergens terecht kan komen waar je het niet verwacht.. Stukje gaas of een plankje op dat zwarte beugeltje kan een hoop leed voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:35
@Workaholic wellicht is de BMW R1200R iets? Is het nieuwere broertje van mijn R1150R. Afgelopen weekend 7 uur gereden zonder een centje pijn!

Als 10K te besteden had zou ik vermoedelijk voor de R1200R of GS gegaan echter zat dat er helaas niet in.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Pagina: 1 ... 3 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.