Het grote ik ben een schaap dus volg de meute en de rest topic?
[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 10-12-2018 18:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 10-12-2018 18:53 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
* Bommes is solo Vepsa eigenaarlolgast schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:53:
Het grote ik ben een schaap dus volg de meute en de rest topic?
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ik had een paar maanden geleden al zoiets van: Wanneer zou 'ie eens komen met een verzoek tot aanpassen van die gegevens.....Bommes schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:14:
>>knip<<
@wimmel_1 voor de startpost
Yammie er uit![]()
Terug er bij: Suzuki v-strom DL1000 uit 2006
>>knip<<
[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 10-12-2018 20:23 ]
wimmel_1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:21:
[...]
Ik had een paar maanden geleden al zoiets van: Wanneer zou 'ie eens komen met een verzoek tot aanpassen van die gegevens.....
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Haha, tja ik heb het er van het weekend maar van genomen.. Soms is het te druk of in mijn planning of in mijn hoofd en nu is het ook snel weer vroeg donker, wat voor mij toch wel belangrijke redenen zijn om niet te gaan. Niet zo zeer vanwege dat ik er een probleem mee heb om in het donker te rijden, maar de 'andere weggebruikers' in deze tijd van het jaar zien je makkelijker over het hoofd.. (zal ook wel te maken hebben met feestdagen drukte e.d.) Dit weekend was m'n dochter logeren en had ik verder alle tijd voor mijzelf.R0y. schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:09:
[...]
Herkenbaar gebied!
Die van mij staat lekker warm binnen. Zou graag binnenkort weer eens een rondje doen maar ik vind het te koudHoop nog ergens op een windstille dag dat het zonnetje een beetje doorkomt.. maar ben bang dat dit nog even gaat duren.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Zekers wél!!! Heb je er ook een jaartal en/of een foto bij?Japiooo schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:48:
@wimmel_1 Sinds kort heb ik een andere motor, nu een Harley-Davidson Road King.
Kun je dit aanpassen?
Wel een flinke verandering, altijd pk-reuzen gehad en nu dit..
Maar bevalt prima tot nu toe en risico van kwijtraken van mijn rijbewijs is een flink stuk gedaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Crimsoon op 10-12-2018 21:44 ]
T minus whenever it feels right
De rasechte Beemer rijder heeft niet alleen een topic nodig maar een compleet forum.Melkunie schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:49:
"Het grote Honda, Yama en de rest - motortopic"
Je stelt nu dus eigenlijk dat BMW motoren per definitie zóveel discussie opwekken dat er een afzonderlijk forum voor noodzakelijk is?sypie schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:46:
[...]
De rasechte Beemer rijder heeft niet alleen een topic nodig maar een compleet forum.
Nee, ik zeg dat er veel meer mooie dingen over te discussiëren zijn omdat die machines zo lekker lang mee gaan. De mijne is al 22 jaar oud, doet het nog prima. (heeft alleen het nodige onderhoud nodig aan de remmen)wimmel_1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:49:
[...]
Je stelt nu dus eigenlijk dat BMW motoren per definitie zóveel discussie opwekken dat er een afzonderlijk forum voor noodzakelijk is?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
https://tweakers.net/ext/f/TqvwCFELPN3QQFvWRE24Ivgc/full.jpgZekers wél!!! Heb je er ook een jaartal en/of een foto bij?
Is inderdaad behoorlijk wat anders dan een ZX12-R(Age of reason?)
[ Voor 3% gewijzigd door Japiooo op 10-12-2018 22:09 . Reden: Foutje in de link. ]
[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 10-12-2018 23:29 ]
Als er één hek over een dam staat.....lolgast schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:41:
Hahah. Daar heb je dat spreekwoordelijke hek weer
Aah, ook al één van de oudste motoren, zag ik. Zijn er maar een stuk of 3 ouder, als ik goed geteld heb.wimmel_1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:27:
(...)Je bent volgens mij de éérste en daarbij ook de enige hier welke met een aanhanger achter een motorfiets rijd
Nou, de veren die eruit komen, zijn ook progressief... Dus wat dat betreft.wimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:13:
Die progressieve Wilbers veren gaan sowieso al een wereld van verschil maken ten opzichten van de standaard "fietspomp" veren welke door BMW destijds nog gemonteerd werden!
Serieus écht mooi om te zien dat je zo'n fiets weer voor het hedendaagse verkeer aan het opmaken bent. BMW was qua vering het padje een beetje bijster ná de K serie...
Dat knopje zouden ze moeten verbieden tenzij de berijder van de motorfiets weet dat hij/zij met zijn/haar tengels van dat knopje áf moet blijven tijdens het dóór de file rijdenWielerManiak schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:44:
@Wild Chocolate Wat een luxe! Ik was al vebaast dat ik een digitale brandstofindicatie op de motor had aangezien het bouwjaar. Er is een ding wat ik wel mis, en dat is een gevaarlicht functie/knopje, maar dat vonden ze blijkbaar nog niet zo belangrijk in dat jaar.
Dat klopt, zie ik ook veel gebeuren, maar zo heeft het theorie boek me dat niet aangeleerd.wimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:57:
[...]
Dat knopje zouden ze moeten verbieden tenzij de berijder van de motorfiets weet dat hij/zij met zijn/haar tengels van dat knopje áf moet blijven tijdens het dóór de file rijden
Gamertag: timmie271
Welke waterlandseweg is dat? De mijn is toch echt dubbelbaans (2 banen dezelfde richting op) tegenwoordigtimmie271 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 01:18:
Ach ik mis dat knopje ook op m'n motor uit 2012, maar mijn fluoriscerende gele pak zorgt el wel voor dat ze wat opzij gaan
Had alleen vanmorgen onderweg naar school op de waterlandseweg (zeewolde-almere) file door een ongeluk. Dit is een 2-baans weg waar de andere kant dus nog rustig met 80+ doortuft terwijl je eigen kant stil staat. Halen jullie dan alsnog de stilstaande rij in of geloven jullie het dan wel? Had er vanmorgen 2 die gewoon gingen inhalen, maar vond het zelf wel prima om er maar even tussen te blijven. Vind dat risico net even te groot ten opzichte van tussen een file doorrijden waar ik al weer meer handigheid in krijg
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Net als grootlicht op een motor... nee, ik zie je dan niet beter als je die aan hebt, ik heb vooral geen enkel idee meer hoe ver je nu weg bent en hoe hard je rijdt.wimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:57:
[...]
Dat knopje zouden ze moeten verbieden tenzij de berijder van de motorfiets weet dat hij/zij met zijn/haar tengels van dat knopje áf moet blijven tijdens het dóór de file rijden![]()
Ik zie als automobilist in de file vaak maar één kant van jouw motorfiets als ik in m'n spiegels kijk. Als je je gevaarlichten aan hebt staan dan zie ik dus ook maar één kant van de knipperlichten en mág ik er dus vanuit gaan dat je áchter me wil gaan invoegen?
En néé: Daar ga ik niet vanuit omdat ik zelf ook motor rijd, maar.....
Het meer populaire broertje van de mijneWielerManiak schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:29:
Beetje laat, maar ik heb 2 maanden terug ook mijn A2 mogen ontvangen, en snel de motor daarna mogen ophalen.
Het gaat om een Kawasaki GPZ 550 uit 1983 (deze mag ook in de TS, omgeving Noord-Brabant)
[Afbeelding]
Heb er ongeveer 1300km meegereden in de tussentijd, voornamelijk woon/studeer(werk)? verkeer. Top ding om mee te rijden ondanks dat het veel wennen is na het rijden op moderne motoren van de rijschool.
Een choke.. wat is dat
Wil de grafiekjes best wat uitbreiden, maar ik wacht even een paar dagen voor de huidige OP-update-manie weer wat gezakt is. Eerst alle schaapjes over de damsbruynis schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:44:
Is het toeval dat er toevallig net 2 motoren voorbij komen uit de jaren 80?
Als ik de OP bekijk zit er een enorme variatie in bouwjaren (ik hoor nog een grafiekje aankomen @Melkunie)
Ik had toch een irritant knipperend sneeuwvlokje op mijn dashboard vanmorgen... (2°C voelde aardig fris)spinnenman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:18:
We mogen niet klagen voor de tijd van het jaar![]()
Vorig jaar rond deze tijd lag er al een pak sneeuw..
Hihi, iemand heeft het weerbericht van dit weekend nog niet gelezen....spinnenman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:18:
We mogen niet klagen voor de tijd van het jaar![]()
Vorig jaar rond deze tijd lag er al een pak sneeuw..
I have stability. The ability to stab.
Ik heb 5 suuzuki'sMelkunie schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:15:
UUUUUPDAAAAAAATEEEEE
[Afbeelding]
@wimmel_1, er staat overigens 1 keer Harley Davidson en 1 keer Moto Guzzi (zonder streepje dus) in de openingspost. Trekt m'n grafiekje een beetje scheef
Euhm ja de gooiseweg bedoel ik inderdaadTylen schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:07:
[...]
Welke waterlandseweg is dat? De mijn is toch echt dubbelbaans (2 banen dezelfde richting op) tegenwoordig. Of bedoel je einde gooiseweg?
Maar gewoon inhalen en als er een tegenligger komt even ertussen duiken. Zo doe ik het altijd.
Gelukkig/helaas heeft mijn Triumph geen alarmlicht-functie, kan ik de alarmlichten dus ook niet aanzetten tijdens het filterenwimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:57:
[...]
Dat knopje zouden ze moeten verbieden tenzij de berijder van de motorfiets weet dat hij/zij met zijn/haar tengels van dat knopje áf moet blijven tijdens het dóór de file rijden![]()
Ik zie als automobilist in de file vaak maar één kant van jouw motorfiets als ik in m'n spiegels kijk. Als je je gevaarlichten aan hebt staan dan zie ik dus ook maar één kant van de knipperlichten en mág ik er dus vanuit gaan dat je áchter me wil gaan invoegen?
En néé: Daar ga ik niet vanuit omdat ik zelf ook motor rijd, maar.....
Got to love itBobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:21:
Vrijdag 4u rijles is de vrieskou, joy :-)
Waar koop ik thermisch ondergoed voor een deftige prijs?
Vooral doen waar jij jezelf prettig bij voelt. In de Eifel zie ik ook vaak mensen op de meest idiote plaatsen inhalen omdat ze misschien weten wat er komt of het er maar op gokken. Als ik mij er niet prettig bij voel, blijf ik er achter hangen tot er voldoende ruimte is.timmie271 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:15:
[...]
Euhm ja de gooiseweg bedoel ik inderdaad
Ga ik meenemen voor de volgende keeral hoop ik dat het niet te vaak gebeurd want die fiat 500 was wel wat korter geworden.....
Dat uiteraard. Ik ga mezelf niet iets dwingen als ik me er niet veilig bij voelThoit schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:32:
[...]
Vooral doen waar jij jezelf prettig bij voelt. In de Eifel zie ik ook vaak mensen op de meest idiote plaatsen inhalen omdat ze misschien weten wat er komt of het er maar op gokken. Als ik mij er niet prettig bij voel, blijf ik er achter hangen tot er voldoende ruimte is.
Ik ga dat donderdagnacht wel eventjes doenBobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:21:
[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 11-12-2018 10:40 ]
De Lidl heeft eens in de zoveel tijd aanbiedingen van hun merk Crivit. Dik tevreden mee, en was spotgoedkoop. Heb het nu sinds begin dit jaar toch wel een paar keer aangehad. Ook als ik een middagje ging fietsen. Erg prettig. Gok dat het dit weekend bij m'n fietstochtje wel weer aangaat.BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:21:
[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 11-12-2018 10:42 ]
Ik heb het bij de Action gehaald, was puur alleen voor lessen/examen aangezien ik toch niet van plan ben veel te rijden in de winter.BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:21:
[ Voor 6% gewijzigd door psnepvangers op 11-12-2018 10:45 ]
Hier in Flevoland blijft het lekker droog hoorSmurfLink schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:51:
[...]
Hihi, iemand heeft het weerbericht van dit weekend nog niet gelezen....
Oeh dat tikt aanf2ride2001 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:51:
[...]
Ik heb 5 suuzuki'sKan de lijst weer omhoog?
Meestal zijn dat gewoon idioten. Als de eerste rijder in een blinde bocht gaat afsnijden / buitenom inhalen ben je gewoon met kamikaze acties bezig. Je ziet daar niet voor niets vaak de trauma-heli.Thoit schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:32:
[...]
Vooral doen waar jij jezelf prettig bij voelt. In de Eifel zie ik ook vaak mensen op de meest idiote plaatsen inhalen omdat ze misschien weten wat er komt of het er maar op gokken. Als ik mij er niet prettig bij voel, blijf ik er achter hangen tot er voldoende ruimte is.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Westen van het land kans op sneeuwspinnenman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:44:
[...]
Hier in Flevoland blijft het lekker droog hoor
ik hoop het toch echt nietSmurfLink schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:58:
[...]
Westen van het land kans op sneeuwIk woon zelf ook in flevoland maar meestal betekent dat dus dat wij de ellende meekrijgen. Is het niet de sneeuw dan wel dikke mist.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nice. mooi ding.Dynazap schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:00:
@wimmel_1 Wil je mij ook toevoegen aan de startpost?
Yamaha MT07 bj 2014 en kom uit Flevoland.
[Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Bij de Lidl, daar hebben ze motor onderkleding (zelf ook daar gekocht). Of bij Decathlon, thermo ondergoed.BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:21:
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
prachtig ding, zou hem zelf ook graag willenDynazap schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:00:
@wimmel_1 Wil je mij ook toevoegen aan de startpost?
Yamaha MT07 bj 2014 en kom uit Flevoland.
[Afbeelding]
Persoonlijk vond ik het thermospul van de Lidl véél te strak. Had al een maat groter besteld maar dit was niet leuk meer. Heb nu het thermospul van de Action liggen, maar dat is niet bijzonder warm naar mijn idee.MichielK71 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:18:
[...]
Bij de Lidl, daar hebben ze motor onderkleding (zelf ook daar gekocht). Of bij Decathlon, thermo ondergoed.
Wormwiel? Beste kan je even de technische tekening van je motor erbij pakken en kijken hoe de fabrikant het beschrijft.Rubman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:15:
* Rubman moet nog steeds een mooie eigen foto maken van de VFR800Fi
En ik kom er vanochtend achter dat mijn kilometerteller een beetje zwabbert/schommelt. Dan vliegt hij heen en weer tussen de 40en 60 bijvoorbeeld terwijl je redelijk stabiel 50 rijdt.
Klopt het dat dit enkel het dopje, palletje is bij het voorste tandwiel wat versleten is en vervangen moet worden? of kan het iets anders zijn?
Hoe heet dat dopje eigenlijk?
[ Voor 24% gewijzigd door Thoit op 11-12-2018 11:38 ]
Toevallig is het nu in de aanbieding of ergens rond deze periodeSmurfLink schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:42:
[...]
De Lidl heeft eens in de zoveel tijd aanbiedingen van hun merk Crivit. Dik tevreden mee, en was spotgoedkoop. Heb het nu sinds begin dit jaar toch wel een paar keer aangehad. Ook als ik een middagje ging fietsen. Erg prettig. Gok dat het dit weekend bij m'n fietstochtje wel weer aangaat.
Goed dat je dit zegt... Dan weet ik dat ik daar niet voor naar de action hoef aangezien ik nu ook met thermokleding rond rijd. Echter is dat een broek van de Hema en m'n vaders shirt van craft. Dan is een shirt van de action niet een al te beste keus denk ik zomaarpsnepvangers schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:42:
[...]
Ik heb het bij de Action gehaald, was puur alleen voor lessen/examen aangezien ik toch niet van plan ben veel te rijden in de winter.
Kosten, €3,- per stukmaar geen top kwaliteit. Voor af en toe is het prima.
Woon in het Oosten van Flevoland. Dat jij nou in het Westen van Flevoland woontSmurfLink schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:58:
[...]
Westen van het land kans op sneeuwIk woon zelf ook in flevoland maar meestal betekent dat dus dat wij de ellende meekrijgen. Is het niet de sneeuw dan wel dikke mist.
Gaat hier de regel van n+1 ook nog op?Melkunie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:44:
[...]
Oeh dat tikt aan![]()
Maar zolang ze niet in de OP staan kan ik niets doen
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Bij de Lidl hebben ze thermo-ondergoed.BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:21:
He, dat was mij favoriete lesmotor (ook op afgereden) bij Joop Hagen in Vaassen. Kon je altijd een Hoop JagenHTT-Thalan schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:18:
[...]
Het meer populaire broertje van de mijne.
[Afbeelding]
Ik ben best te spreken over het rijgedrag maar niet over de bouwkwaliteit.
... mijn ogen.... het brandt...Leviathius schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:51:
Krijg dit net doorgestuurd van een collega, maar op de motozoom website gebruiken ze... interessante... banners![]()
https://www.motozoom.com/
[ Voor 36% gewijzigd door SmurfLink op 11-12-2018 13:00 ]
Bruh.. het is maar wat je als 'merk' wil uitstralenLeviathius schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:51:
Krijg dit net doorgestuurd van een collega, maar op de motozoom website gebruiken ze... interessante... banners![]()
Verwijderd
Jezus wat platvloers.Leviathius schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:51:
Inderdaad.Dynazap schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:22:
[...]
Bruh.. het is maar wat je als 'merk' wil uitstralen.
Geeft niet echt een 'premium' of serieuze uitstraling
Nouja daar ben ik het ergens wel mee eens, na 1200 km rijden merk ik dat:HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:18:
[...]
Ik ben best te spreken over het rijgedrag maar niet over de bouwkwaliteit.
Heb er even geen foto bij. Is inderdaad een aparte uitvoering, zitten standaard wat meer accessoires op zoals handkappen en carterbescherming.wimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:55:
@sawmire Heb je er ook een foto bij, of hoeft dat niet?
Die Moto-Cage uitvoering heb ik hier in NL overigens nog nooit in't echt gezien, wel een keer in Frankrijk. Érg mooie uitvoering!!
Done!! ÉRG Leuke fiets. FELI!!sawmire schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:00:
[...]
Heb er even geen foto bij. Is inderdaad een aparte uitvoering, zitten standaard wat meer accessoires op zoals handkappen en carterbescherming.
[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 11-12-2018 14:14 ]
Verwijderd
Moet? Volgens wie?Woask schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:15:
Balhoofdlager moet vervangen worden.Hoevaak laten jullie hem vervangen? Ik heb het eerlijk gezegd niet gevoeld dat sturen moeilijker als normaal gaat. Mijne heeft het 7 jaar en 15000km uitgehouden.
man dit is wel ff flinke porno zo inene, doe eens een NSFW tag ofzo !wimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:07:
[...]
Done!! ÉRG Leuke fiets. FELI!!
[Afbeelding]
Óf heb je de rode variant?
[Afbeelding]
Ik heb het balhoofd van mijn super tenere in bij 56.000 km nog niet vervangen. Ik ga er vanuit dat die in de eerste 28.000 km ook nooit vervangen is. Verder zou ik niet durven zeggen wat normaal is voor een balhoofdlager. Ja, de moer moest laatst wel bijgesteld worden want dit was losgetrild, maar de monteur stond er ook van te kijken dat er nog niets te merken was van enige slijtage.Woask schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:15:
Balhoofdlager moet vervangen worden.Hoevaak laten jullie hem vervangen? Ik heb het eerlijk gezegd niet gevoeld dat sturen moeilijker als normaal gaat. Mijne heeft het 7 jaar en 15000km uitgehouden.
[ Voor 3% gewijzigd door DrivinUCrazy op 11-12-2018 14:54 ]
Ik heb de rodewimmel_1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:07:
[...]
Done!! ÉRG Leuke fiets. FELI!!
[Afbeelding]
Óf heb je de rode variant?
[Afbeelding]
Vaak slijt het erin, je merkt het niet eens. Anders de motor op middenbok en het voorwiel van de grond.Woask schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:15:
Ik zal er vandaag eens even naar kijken. Het is ook best raar want als hij eenmaal aangaat blijft hij wel aan.DrivinUCrazy schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:53:
[...]
@WielerManiak
Dat achterlicht zou ik toch wel echt fiksen, niets zo gevaarlijk als onzichtbaar in het donker rondrijden omdat je achterlicht het niet doet. Waarschijnlijk ergens wat geoxideerde contactjes en/of een los massapunt.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
T minus whenever it feels right
Zojuist even alles weer nagegaan, achterlicht kap opengemaakt, lampjes even eruit gehaald alles even gecheckt of alles goed contact heeft. En even het contact slot schoon gemaakt en denk idd dat dat het was want ik kan het probleem niet meer reproduceren. Nu heb ik er laatste tijd veel in de regen mee gereden en kon de motor niet altijd overdekt wegzetten dus dat zal iets zijn waar ik wat meer op moet letten.Crimsoon schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:06:
@WielerManiak Al naar je contactslot gekeken? Waarschijnlijk zit er vuil op de contactjes waardoor ze niet altijd goed verbonden zijn.
Gesteld ergens rond de 50dkm, maar zal met een 10dkm ook nog wel eens vervangen moeten worden verwacht ik.Woask schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:15:
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2018 21:16 ]
Bij mijn oude SV1000S is die eens vervangen bij iets van 45k km. Tijdens het upgraden van de vering was er te zien dat ie niet meer goed was, hoewel ik er toen nog niets van heb gemerkt. Vervangen omdat de boel toch open lag was niet heel duur. Er is toen gelijk een konische ingekomen waarvan werd gezegt dat die flink langer mee zou moeten gaan.Woask schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:15:
Heb het gemerkt op de route Utrecht- Zeewolde.... morgenmiddag maar even motor afspoelen en ketting smeren. Daar heb ik nu geen zin meer inVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:14:
Rijkswaterstaat is begonnen met strooien zag ik net op de A1 en later op hun website https://rijkswaterstaatstrooit.nl
Rest vd week maar even met de auto.
XBL: DonFrans
[ Voor 22% gewijzigd door NL-RaVeR op 12-12-2018 08:11 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 32% gewijzigd door DrivinUCrazy op 12-12-2018 09:20 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq