PSN: xMaurice93
Die eerste twee lukken misschien nog, maar die laatste is wel een uitdaging ja.Spotmatic schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:54:
HAM krijgt het druk met RAI, RIC en VER...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt, aan de zijkanten blauwe stickers.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gat wordt redelijk snel kleiner jaMaurice079 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:55:
RIC loopt in op VER
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
VER gaat RIC DRS geven om RAI voor te blijven.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:56:
Poeh, gat tussen VER en RIC wordt nu wel rap kleiner. Afgelopen ronde een halve seconde.
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat Max het gat gewoon aan het managen is en straks weer gaat aanzetten.
"When you grow up your heart dies"
Lijkt niet, maar is zo. Maar zal denk ik ook managen zijn.Deruxian schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:57:
Bottas lijkt op Vettel in te lopen?
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 08-07-2018 15:58 ]
Mercedes hoopt dat Bottas wint en dat het publiek het verschil tussen hem en Hamilton niet zietDeruxian schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:57:
Bottas lijkt op Vettel in te lopen?
People as things, that’s where it starts.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hij hoeft alleen maar "you're the best crowd" te roepenRobinHood schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:59:
[...]
Mercedes hoopt dat Bottas wint en dat het publiek het verschil tussen hem en Hamilton niet ziet
Waarom? Lijkt me heel kort...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 6% gewijzigd door Breezers op 08-07-2018 16:01 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 08-07-2018 16:01 ]
DUGG
Daarom, hij heeft vaak genoeg naast Hamilton gestaan om te weten wat ie zoal zegtThomasG schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:00:
[...]
Hij hoeft alleen maar "you're the best crowd" te roepen
En Hamilton.Mach schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:01:
Jammer. Zo geeft ie RAI een gratis plekje
Max gaat denk ik niet meer naar binnen. Die heeft namelijk eerste keuze om te stoppen. Ik ga er dan ook vanuit dat hij de race gewoon uitrijdt en hoopt P3 of P4 te pakken.Vos schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:01:
Als Max ook nog moet is hij die pisang tov Ricciardo.
I served in a company of heroes.
Alles heeft een reden, of een idee erachter.Mach schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:01:
Jammer. Zo geeft ie RAI een gratis plekje
Waiting on the world to change
Dat gaat nooit lukken tov Hamiltonsjaool schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:02:
[...]
Max gaat denk ik niet meer naar binnen. Die heeft namelijk eerste keuze om te stoppen. Ik ga er dan ook vanuit dat hij de race gewoon uitrijdt en hoopt P3 of P4 te pakken.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 08-07-2018 16:03 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
[ Voor 7% gewijzigd door Formula one op 08-07-2018 16:04 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 21% gewijzigd door Exocet op 08-07-2018 16:05 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 08-07-2018 16:07 ]
Stroll is al binnen geweestFormula one schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:05:
Straks stroll ook in de grindbak hij gaat er veelste lang op die band
[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 08-07-2018 16:06 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Achter HAM toch.Vos schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:06:
Phew voor Ricciardo en Hamilton.
Ik meen Track Positie.RobinHood schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:07:
Hoe kan RIC hier nou voordeel van hebben? Pitten tijdens een SC is toch veel handiger?
Nu krijgen we wel een gevecht tussen HAM en VER. Wordt het ten minste nog een beetje spannend.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:07:
Daarmee is ook het podium voor HAM bezegeld. Ondanks de betere banden denk ik niet dat RB nog ruzie gaat maken met HAM.
Verwijderd
Snap het ook nog niet echt.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:07:
Daarmee is ook het podium voor HAM bezegeld. Ondanks de betere banden denk ik niet dat RB nog ruzie gaat maken met HAM.
Bensimpel
Positieve meneer
8 ronde oudere bandjes, plus ver heeft hele verse super softs.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:07:
😆 - Denk ook eens om ;)
Dan waren HAM én RIC hem sowieso voorbij gereden na de SC.Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:07:
Verstappen geeft hier podium mee op. Had gewoon buiten gebleven.
Vrees dat je gelijk hebt. Maar buiten blijven had hem ook niet geholpen, was hij ook zeker weten gepakt.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:07:
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1