Ik heb gisteren ook de update uitgevoerd, maar sindsdien doet het systeem raar. Vaak wordt het wachtwoord niet gepakt, bij opnieuw opstarten vervolgens wel. Na opstarten krijg ik de melding "toegankelijkheid inschakelen". Als ik daar op klik, kom ik in beveiliging en privacy, waar ik niets kan veranderen omdat ik de indruk heb dat mijn account geen beheerdersaccount meer te is. Daarnaast kan ik niet meer in "gebruikers en groepen" om dit te veranderen. Als ik hierop klik, geeft ie een voorkeurenfout aan. "het voorkeurspaneel "gebruikers en groepen" kan niet worden geladen".
Ook werkt Outlook niet mee, waarschijnlijk omdat er iets van rechten niet kloppen.
inmiddels al 3x het Mojave opnieuw geinstalleerd, maar steeds hetzelfde probleem..
Iemand een optie?
computer is een macbook air uit 2017
UPDATE: na weer een middagje kl*ten lijkt het probleem veroorzaakt te worden door de virusscanner, bullguard. Na deze tijdelijk te hebben uitgeschakeld leek alles weer te werken. Toen kon ik de virusscanner ook meer rechten geven, waardoor alles, zoals het nu lijkt, weer normaal werkt..
[
Voor 17% gewijzigd door
koendio op 23-10-2018 22:18
]