Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Gisteren had ik een aparte situatie:
In een plaatsje vroeg een civilian mij alle bandits te doden in een bepaald kampje. Bij het kampje aangekomen trof ik 5 bandits aan en een paard. Bij het gevecht wat volgde stierven 4 bandits en 1 was buitenwesten. Ik besloot deze op het paard te laden en mee te nemen naar de opdrachtgever. In het plaatsje aangekomen legde ik de laats overgebleven bandit voor de voeten van de opdrachtgever. Ik sprak de man aan het hij liet mij weten dat hij toch echt van mij verlangde dat ik alle bandits zou doden. Dus ik dode de bandit die voor zijn voeten lag. Op dat moment begon hij en een aantal andere civilians hysterisch te gillen. De opdrachtgever trok een mes, een mevrouw ging een knuppel halen en een derde persoon balde zijn vuisten. Alle 3 begonnen op mij in te hakken. Ik wilde de situatie niet verder laten escaleren dus weerde alleen de aanvallen af. Maar geen van de burgers koelde af en dus ben ik het plaatsje uit gevlucht. Twee minuten later kwam ik terug en waren de burgers gelukkig weer rustig. De opdracht gever was met terugwerkende kracht wel blij met de dood van de bandits en betaalde mij een alsnog een som geld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Argos schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:19:
Gisteren had ik een aparte situatie:
In een plaatsje vroeg een civilian mij alle bandits te doden in een bepaald kampje. Bij het kampje aangekomen trof ik 5 bandits aan en een paard. Bij het gevecht wat volgde stierven 4 bandits en 1 was buitenwesten. Ik besloot deze op het paard te laden en mee te nemen naar de opdrachtgever. In het plaatsje aangekomen legde ik de laats overgebleven bandit voor de voeten van de opdrachtgever. Ik sprak de man aan het hij liet mij weten dat hij toch echt van mij verlangde dat ik alle bandits zou doden. Dus ik dode de bandit die voor zijn voeten lag. Op dat moment begon hij en een aantal andere civilians hysterisch te gillen. De opdrachtgever trok een mes, een mevrouw ging een knuppel halen en een derde persoon balde zijn vuisten. Alle 3 begonnen op mij in te hakken. Ik wilde de situatie niet verder laten escaleren dus weerde alleen de aanvallen af. Maar geen van de burgers koelde af en dus ben ik het plaatsje uit gevlucht. Twee minuten later kwam ik terug en waren de burgers gelukkig weer rustig. De opdracht gever was met terugwerkende kracht wel blij met de dood van de bandits en betaalde mij een alsnog een som geld. 8)7
Is gewoon typisch zoiets waar de developer geen rekening mee hebben gehouden en iets wat de game niet verwacht. Geweld triggert blijkbaar de reactie van de NPC's, of het nu om die specifieke dude gaat of iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
bram1984 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:21:
[...]

Is gewoon typisch zoiets waar de developer geen rekening mee hebben gehouden en iets wat de game niet verwacht. Geweld triggert blijkbaar de reactie van de NPC's, of het nu om die specifieke dude gaat of iemand anders.
Ik gaf de npc de kans de laatste bandit zelf te doden of om daar getuigen van te zijn. Beide opties zijn niet meegenomen in de kunstmatige intelligentie. Dit had ik ook niet verwacht. Het is in een virtuele wereld leuk om te kijken hoeveel diepgang er in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
bram1984 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:17:
[...]

Wat vind je precies mooier dan? Het zijn twee totaal verschillende screenshots (verschillende setting, verschillende belichting etc.) waarbij Odyssey in ieder geval op de grond al betere textures heeft. Ik maak hier nu niet direct uit op dat Odyssey minder mooi is.

Ik vind het Odyssey plaatje ook niet heel sterk verder. Zijn genoeg mooiere screenshots te vinden van de game.

De industrie was ten tijde van Unity ook een stuk verder, wat de imposantere gebouwen zou kunnen verklaren, maar pin me daar niet op vast.

Ik associeer Unity verder met veel bugs, slechte performance en gigantische pop-in, dus ik ben eigenlijk juist blij dat ze van die lijn zijn afgestapt. Ik vind de open natuur setting ook veel avontuurlijker en leuker om doorheen te banjeren.
Lastig om te omschrijven, maar Unity (en Syndicate) voelde volwassener aan en zag er ook zo uit.

De industrie stapte toen voor het eerst volledig over naar de "next-gen" consoles, en ik denk dat Ubisoft zichzelf overtroffen had met de grafische kracht van Unity en de power van de consoles die het spel amper aan konden.

Ik kan wel lang door gaan over hoe ik Unity mooier vind, maar dat is niet het enige wat er is veranderd. Sinds Origins oogt en voelt het nog meer arcade. Je personage voelt en beweegt als een veertje, de animaties zijn losser en minder mooi uitgevoerd. Bij Unity en Syndicate 'voelde' je nog het gewicht van je personage. Bewegings-en-vecht animaties gingen trager maar zagen er naar mijn mening wel beter uit.

Je ziet gewoon dat ze een nieuwe richting in zijn gegaan, waar ik tot nu toe genoeg plezier mee beleef, maar ik had toch liever gezien dat ze de lijn van Unity en Syndicate enigszins konden aanhouden.

Ik vind overigens ook de open natuur map een stuk interessanter als 1 stad, maar jammer genoeg geven alle grote steden in Odyssey mij niet het gevoel als Parijs of Londen dat deed. Alle grote gebouwen voelen en ogen klein, alsof de schaal van mens en gebouwen weer terug gedraaid is (bij Unity was het volgens mij de makers ongeveer even groot zoals in het echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Ik speel met Kassandra, is wanneer je met Alexios speelt de rol van de ander omgedraaid, of is het plot dan heel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

-

[ Voor 100% gewijzigd door -SaveMe- op 29-12-2018 10:34 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
-SaveMe- schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:57:
Aan het einde van chapter 4. Ga me nu volledig op de missions toeleggen. Exploren heeft niet zoveel zin meer (cigarettes voltooid), de loot heeft geen zin meer (geld zat en andere meuk ook), en ik heb genoeg van het jagen en andere dingen. En de irritatie over sommige dingen loopt wel op nu. Bovendien hijgt er nog een stapel games in mijn nek, dus nu maar eens bezig gaan met verhaal en afronden.

Tot nu toe vind ik het verhaal wel plezant en Arthur wel een bad ass. Maar de missie structuur is toch wel matig en erg scripted allemaal. Dat was in GTA V beter imho... Strangers heb ik nu ook wel allemaal gezien bijna geloof ik ...
Verkeerde topic. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Lol zie het :) Zal em ff verplaatsen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ga snel met Odyssey beginnen. Iemand nog tips v.w.b. difficulty en exploration/guided mode?

Is nightmare goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
Twijfel gevalletje. Voorlopig ben ik nog druk met RDR2 maar daarna: Odyssey lijkt me geweldig, trekt me meer dan Origins. Maar als het goed bevalt en ik Origins ook wil spelen, gaat dat als een stap terug voelen van Odyssey of dan toch beter met Origins beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik zou dan met Origins beginnen, anders gaat het denk ik als een stap terug aanvoelen ...

Ik moet er zelf ook nog aan beginnen, maar denk dat ik eerst Dragon Quest XI wil spelen. Dat wil zeggen, als ik RDR2 ooit eens uit krijg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Argos schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:19:
Ik sprak de man aan het hij liet mij weten dat hij toch echt van mij verlangde dat ik alle bandits zou doden. Dus ik dode de bandit die voor zijn voeten lag. Op dat moment begon hij en een aantal andere civilians hysterisch te gillen.
_O- haha! Tja developers kunnen niet overal rekening mee houden. Zelf toen ik RDR2 speelde werd een NPC weggejaagd van een boerderij door mannen die hem in elkaar wilden slaan. In plaats van te helpen besloot ik de NPC te vangen en terug te brengen naar het groepje mannen zodat hij alsnog in elkaar geslagen kon worden, werd mij ook niet in dank afgenomen. Ik denk dat dit soort situaties wel inherent zijn aan open wereld spellen waarbij je veel vrijheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Klopt er soms helemaal geen hout van die levels die bij de enemies worden getoond? Ik speel het spel notabene op easy en dan krijg ik ze van het zelfde en soms zelfs van een level lager nog niet dood. Heb ik iets gemist? Bij Origins ging je sterkte verbeteren naar mate van de level weet ik nog. Dat lijkt hier ook bij, maar ik heb het idee dat dat niet voldoende is.

Het is verder niet zo dat ik een leek ben met dit soort games, want Origins heb ik gewoon op normal incl. alle DLC's uitgespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Froggle op 01-01-2019 20:28 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Froggle schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:26:
Klopt er soms helemaal geen hout van die levels die bij de enemies worden getoond? Ik speel het spel notabene op easy en dan krijg ik ze van het zelfde en soms zelfs van een level lager nog niet dood. Heb ik iets gemist? Bij Origins ging je sterkte verbeteren naar mate van de level weet ik nog. Dat lijkt hier ook bij, maar ik heb het idee dat dat niet voldoende is.

Het is verder niet zo dat ik een leek ben met dit soort games, want Origins heb ik gewoon op normal incl. alle DLC's uitgespeeld.
Klopt prima, maar de enemies schalen met je mee (zelfs de kippen! :+ ). Daardoor moet je op een speelstijl de focus gaan leggen en daarbij dus je skillset en perks van je outfit. Anders is je DPS gewoon te laag.

Maar in het begin voelt het vaak alsof je nog geen deuk in een pakje boter kan meppen hoor. Dat is een wezenlijk verschil met Origins door dat meeschalen (wat pas later is toegevoegd aan Origins)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Pas ook de skillset aan per tegenstander. kom je bepaalde huurlingen tegen kan je in je menu checken wat hun minpunten zijn en die dan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Messje schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:18:
Pas ook de skillset aan per tegenstander. kom je bepaalde huurlingen tegen kan je in je menu checken wat hun minpunten zijn en die dan gebruiken.
Weet je da ik dat eigenlijk niet tot amper doe? Ik stealth assassinate ze, gooi er wat poison en vuur tegen aan en de rest is ontwijken. Nu moet ik wel zeggen dat vanaf level 40, mercanaries eigenlijk pas geen echt probleem meer veroorzaken. Tot die tijd is het soms nog best wel even een uitputtingsslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Notna schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:23:
[...]

Weet je da ik dat eigenlijk niet tot amper doe? Ik stealth assassinate ze, gooi er wat poison en vuur tegen aan en de rest is ontwijken. Nu moet ik wel zeggen dat vanaf level 40, mercanaries eigenlijk pas geen echt probleem meer veroorzaken. Tot die tijd is het soms nog best wel even een uitputtingsslag.
Bij sommige huurlingen heeft stealth geen zin, Ik vind alleen de vuur huurlingen nog wat vervelend, de rest heb je vrij snel neer. Ik probeer nu wel te eindigen met de Spartan Kick, zodat ik ze mee kan nemen op mn schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Messje schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:28:
[...]

Bij sommige huurlingen heeft stealth geen zin, Ik vind alleen de vuur huurlingen nog wat vervelend, de rest heb je vrij snel neer. Ik probeer nu wel te eindigen met de Spartan Kick, zodat ik ze mee kan nemen op mn schip.
Nee, dat eerste begrijp ik. Maar dat merk ik dus pas als ik ze tegenkom en het niet werkt :+

Ik ben nooit actief opzoek gegaan naar huurlingen, behalve toen ik de laatste 2 van Tier 2 en de laatste in Tier 1 dood moest maken. Speelt wat relaxter dan ze steeds echt moeten zoeken.

De random gegenereerde namen zijn trouwens wel hilarisch soms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Notna schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:53:
[...]

Klopt prima, maar de enemies schalen met je mee (zelfs de kippen! :+ ). Daardoor moet je op een speelstijl de focus gaan leggen en daarbij dus je skillset en perks van je outfit. Anders is je DPS gewoon te laag.

Maar in het begin voelt het vaak alsof je nog geen deuk in een pakje boter kan meppen hoor. Dat is een wezenlijk verschil met Origins door dat meeschalen (wat pas later is toegevoegd aan Origins)
Ik merk hier eigenlijk weinig van, van dat pakje boter. Ik ben nu level 7 (ben nog steeds op het eerste eilandje) en mijn Kassandra is al best een bad ass chick. Met wat proper dodgen en parry'en en goede gear kom je al een heel eind. Al mijn gear ook van engravements voorzien, prima.
bram1984 schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:37:
Ik ga snel met Odyssey beginnen. Iemand nog tips v.w.b. difficulty en exploration/guided mode?

Is nightmare goed te doen?
Om maar even op mezelf te reageren. Ik heb 'm maar op Hard gezet. Nightmare was toch wel wat pittig. En verder exploration mode gekozen waarbij ik heel veel HUD elementen heb uitgeschakeld. Het voelt nu een stuk minder als icoontjes afgaan op de kaart, wat een positief iets is.

Weet iemand trouwens wat die kleine gele stippen zijn die soms op tegenstanders verschijnen? Het zijn dezelfde stippen die op loot verschijnen als je in de buurt bent, maar dan een andere kleur dus. Heb al zitten Googlen, maar ik kom niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 17:14
Leven die tegenstanders nog, of zijn ze dan dood? Kijk regelmatig met m'n vriendin mee als ze Odyssey speelt (wil zelf eerst Origins af hebben), en dan lijkt het erop dat de kleur van de loot stip - of vooral de sterretjes eromheen - van kleur wisselt als er rare/legendary items in de loot zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ShitHappens schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:13:
Leven die tegenstanders nog, of zijn ze dan dood? Kijk regelmatig met m'n vriendin mee als ze Odyssey speelt (wil zelf eerst Origins af hebben), en dan lijkt het erop dat de kleur van de loot stip - of vooral de sterretjes eromheen - van kleur wisselt als er rare/legendary items in de loot zitten.
Het is tijdens gevechten, dus ze leven nog. Die loot stippen zijn ook wit en niet geel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die gele stippen betekent dat je op die tegenstander mikt (mmestal met een speciale vaardigheid). Ik ken de naam niet vanbuiten, maar dat is bijvoorbeeld het geval voor die chain assassination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AntiChrist7 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:32:
Die gele stippen betekent dat je op die tegenstander mikt (mmestal met een speciale vaardigheid). Ik ken de naam niet vanbuiten, maar dat is bijvoorbeeld het geval voor die chain assassination
Ah okay. Dat is dus handig voor als je je tegenstander niet hebt gelockt met R3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Dubrillion schreef op donderdag 20 december 2018 @ 07:21:
Nu je het toch over skills heb. Gewoon even een simpel testje onder de gamers.

Welke skills worden er gebruikt in Odessey?
Odyssey abilities 1

Odyssey abilities 2

Toen de dlc uitkwam ben ik helemaal opnieuw begonnen, heb het nu helemaal uitgespeeld en ben level 63. Buiten die mini / timed quests om kan ik alleen nog de Polemarch Seals quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eindelijk 100% in mijn discovered regions. Een of ander eiland ten zuiden van Samos (pietluttig klein) denk ik was nog undiscovered op de map

Morgen zou deel 4 van lost tales er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:52
Zojuist level 50 afgetikt en de laatste story quests gedaan. Na even inkakken halverwege toch een geweldig einde. Goede game en er al iets meer dan 50 uur inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Henkje.doc schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:44:
Zojuist level 50 afgetikt en de laatste story quests gedaan. Na even inkakken halverwege toch een geweldig einde. Goede game en er al iets meer dan 50 uur inzitten.
Wel heel weinig of niet? Ik ben level 15 en heb er al 20 uur in zitten. Zit echt nog op het begin van de story. Geen sidequests en/of locaties gedaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:52
bram1984 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 05:58:
[...]

Wel heel weinig of niet? Ik ben level 15 en heb er al 20 uur in zitten. Zit echt nog op het begin van de story. Geen sidequests en/of locaties gedaan ofzo?
Tot level 40 de nodige sidequests gedaan en af en toe een locatie.
Daarna verder gegaan met de diverse hoofdquests en bv ook de cultists en de mercenary’s.

Zeker nog lang niet alles gedaan in ieder geval. De xbox gaf aan 94% bij de statistieken/achievments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
zou het niet een keer tijd worden voor het tweede onderdeel van DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
perryvdbosch schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:41:
zou het niet een keer tijd worden voor het tweede onderdeel van DLC?
Inderdaag, ik ben ook heel erg hard aan het aftellen ;-)

Op Reddit melden ze wel dat Lost Tales of Greece een nieuwe luikje kreeg: https://www.reddit.com/r/..._lost_tales_of_greece_is/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • +2 Henk 'm!
YouTube: Assassin's Creed Odyssey: January Monthly Update | Ubisoft [NA]

kort samengevat:

nieuwe mythical beast
auto scaling kan aan of afgezet worden
deel 2 van de eerste dlc story
meer engravings en levels
meer mercenary tiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Meer mercenary tiers? Oh boy :F

Ook een beetje #FWP. Ik heb nog steeds de maingame niet uitgespeeld :D :F. DLC nog niet aangeraakt en gezien mijn wil en tijd gaat dat ook nog wel even duren.

Ik wil namelijk eerst alle sidequests en kaarten 100% hebben alvorens ik verder ga. Maar ik realiseer mij dat dit onnodige tijd toevoegd aan het geheel.

[ Voor 83% gewijzigd door Notna op 09-01-2019 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Niet onbelangrijk. De level scaling vanaf dag 1 om zat te zeuren. Denk eigenlijk dat ik 'm gewoon op standaard laat staan. Ben er nu wel aan gewend:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wkbsvi2ogf921.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Goeie patch! Heb de game een maandje niet aangeraakt, gisteren weer verder gegaan. Level 31, game zoog me gelijk weer op in alle quests, items, skills etc. Voor mij de GOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
Ja hier dus hetzelfde, want RDR2 en ik dacht dit is een leuk 'opvulspel'. Woei ik zat goed verkeerd. Spel zit bomvol content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ghstly schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:31:
Ja hier dus hetzelfde, want RDR2 en ik dacht dit is een leuk 'opvulspel'. Woei ik zat goed verkeerd. Spel zit bomvol content.
Dan heb je Origins niet gespeeld denk ik? Of überhaupt een recente AC game? Daar ben je zo met gemak 100 uur aan kwijt als je de side content meepakt. Origins heb ik met alle sidequests en locaties iets van 110 uur over gedaan.

@SemperFidelis Qua fungehalte is het voor mij ook een van de leukste titels van 2018/19, samen met Spider-Man. GOTY vind ik persoonlijk niet. Daarvoor rammelt de game nog teveel aan veel kanten en is het niet volwassen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Hoe laat worden die patches live gezet over het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
bram1984 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:14:
[...]
Dan heb je Origins niet gespeeld denk ik? Of überhaupt een recente AC game? Daar ben je zo met gemak 100 uur aan kwijt als je de side content meepakt. Origins heb ik met alle sidequests en locaties iets van 110 uur over gedaan.
Ja Origins ook gespeeld (en de delen daarvoor, lol) incl. DLC en ik heb het idee dat Odyssey groter is. Of ze laten me meer op en neer reizen nu.

Het is bij mij ook geen GOTY, maar ik ben nu level 41 en heb de verhaallijn nog niet geheel uitgespeeld dus misschien veranderd dat nog. Maar ik vond God of War toch de betere game. En ik keek zo ontzettend uit naar Spider-Man en Red Dead Redemption 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ghstly schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:51:
[...]

Ja Origins ook gespeeld (en de delen daarvoor, lol) incl. DLC en ik heb het idee dat Odyssey groter is. Of ze laten me meer op en neer reizen nu.

Het is bij mij ook geen GOTY, maar ik ben nu level 41 en heb de verhaallijn nog niet geheel uitgespeeld dus misschien veranderd dat nog. Maar ik vond God of War toch de betere game. En ik keek zo ontzettend uit naar Spider-Man en Red Dead Redemption 2.
Odyssey is zeker groter. Dat zag ik ook meteen aan de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik heb alleen God of War niet gespeeld eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SemperFidelis schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:15:
Ik heb alleen God of War niet gespeeld eigenlijk.
Die heeft dan weer mijn stem. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de 30 skillpoints voor wie level 70 was zijn ook toegevoegd, en je verdient sneller vaardigheidspunten terug

[ Voor 29% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-01-2019 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Ik ben nu bezig met Red Dead. Ook een fantastische game. Niet te vergelijken met AC Odessey.

Mooie aan Red Dead is dat er zo gigantisch veel details in zitten. Het voelt bijna meer als een simulator dan een game.

Mooie aan AC is dat je het op kan pakken. Heerlijk onderuit gezakt op de bank relax kan gamen. En als je het zat ben leg je hem weg. Als je hem dan na 2 dagen op pak, zit je er ook gelijk weer in. Persoonlijk heb ik alles voor 99% gedaan en kan ik dan ook niet wachten op de volgende DLC. En het volgende Kassandra outfit !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Laatst online: 14-09 18:26
Ik was even benieuwd hoe dat precies werkt met het levels scalen van de vijanden. Ik ben nu level 7, speel op easy en heb de scaling op 'light' gezet. Toch blijven alle vijanden exact op mijn level. Kan iemand mij de mechanic uitleggen van dit systeem, of doe ik misschien iets verkeerd? :) Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vijanden blijven hooguit 2 levels lager dan jij. Alles scaled dus altijd mee.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah level 7.. dat was ik 100u geleden ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoi1966
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 13:16
Sinds de update loopt het spel regelmatig vast, meer mensen hier last van? (ben level 17 nu)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoi1966 op 13-01-2019 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hoi1966 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:17:
Sinds de update loopt het spel regelmatig vast, meer mensen hier last van? (ben level 17 nu)
Had ik voor de laatste update ook al oo de XBO. Met name als ik vanuit het pauzemenu kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoi1966
Notna schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:23:
[...]

Had ik voor de laatste update ook al oo de XBO. Met name als ik vanuit het pauzemenu kwam.
En is er wat aan te doen, aan dat vastlopen van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hoi1966 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:12:
[...]

En is er wat aan te doen, aan dat vastlopen van de game!
0.0. Game afsluiten en opnieuw starten. Ik heb sessies gehad da tik de game in 10 minuten 5 keer opnieuw kon starten.

Toen ben ik ook afgehaakt moet ik zeggen en ben ik wat anders gaan doen. maar het is complete willekeur wanneer de game wel of niet vastloopt. Er is ook aardig wat geklaag over op o.a Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoi1966
Notna schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:13:
[...]

0.0. Game afsluiten en opnieuw starten. Ik heb sessies gehad da tik de game in 10 minuten 5 keer opnieuw kon starten.

Toen ben ik ook afgehaakt moet ik zeggen en ben ik wat anders gaan doen. maar het is complete willekeur wanneer de game wel of niet vastloopt. Er is ook aardig wat geklaag over op o.a Reddit.
dus wachten maar op een update die dit allemaal gaat verhelpen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Morgen het tweede deel van de DLC

https://twitter.com/assas...tatus/1084921829968568323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Nice :) al wacht ik wel even tot alle drie de delen er zijn denk ik. Het eerste deel was zo snel klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Even mezelf quoten uit het PS4 topic voordat ik de handdoek definitief in de ring gooi. Is het voor mij nog interessant om verder te spelen? De story boeit me eigenlijk inmiddels al weinig meer (net zoals bij de meeste AC's). Ik heb weinig zin in nog 80 uur kampjes, grotjes en vraagtekentjes afwerken. Als dat het is gaat 'ie vanmiddag op Marktplaats.
bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:16:
Ik heb inmiddels een uurtje of 20 in AC Odyssey zitten en denk eraan 'm weer te verkopen. Het voelt nog steeds als Origins 2.0 waarbij ik Origins tot nu toe toch echt beter vind. Die bounty hunters zijn stront-irritant en voegen niks toe (ze hadden toen blijkbaar al mobiele telefoons om elkaar te informeren) en in essentie is het niet meer dan een vraagteken op de map afvink spelletje die echt veel te cartoonesk, knullig en "gamey" aanvoelt. Het doet niks nieuws, ondanks dat het er bij vlagen prachtig uitziet. Zonde om dit nog 80 uur te gaan doen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Hoezo zouden wij je moeten vertellen dat je een game moet spelen? Het is jouw tijd en hobby, als jij er na 20 uur klaar mee bent vooral verkopen :P Je hebt toch nog een main quest die je uit kan spelen?

Ik heb het vorige week weer opgepakt na wat drukke weken zonder vrije tijd, zit er weer helemaal in. Ben level 31, 40 uur er op zitten en kan niet wachten om weer een weekendje Griekenland in te duiken.

[ Voor 7% gewijzigd door SemperFidelis op 15-01-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SemperFidelis schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:54:
Hoezo zouden wij je moeten vertellen dat je een game moet spelen? Het is jouw tijd en hobby, als jij er na 20 uur klaar mee bent vooral verkopen :P Je hebt toch nog een main quest die je uit kan spelen?

Ik heb het vorige week weer opgepakt na wat drukke weken zonder vrije tijd, zit er weer helemaal in. Ben level 31, 40 uur er op zitten en kan niet wachten om weer een weekendje Griekenland in te duiken.
Nou, misschien omdat ik na 20 uur niet weet of de game na bijvoorbeeld 30 uur iets unieks of tofs doet waardoor het geheel weer vers en/of anders aanvoelt, en iemand die de game heeft uitgespeeld wel?

Je kan iemand overigens beter quoten of taggen als je op diegene reageert. Anders zien we dit niet (tenzij we het topic weer openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:06:
[...]

Nou, misschien omdat ik na 20 uur niet weet of de game na bijvoorbeeld 30 uur iets unieks of tofs doet waardoor het geheel weer vers en/of anders aanvoelt, en iemand die de game heeft uitgespeeld wel?

Je kan iemand overigens beter quoten of taggen als je op diegene reageert. Anders zien we dit niet (tenzij we het topic weer openen).
Iedereen beleeft de game anders. Jij hebt het over: "kampjes, grotjes en vraagtekentjes afwerken". Dat gevoel heb ik nooit gehad, dus kan moeilijk oordelen of jij dat na 20 uur opeens anders ervaart?

Deze game heeft een toffe main quest waar je de hele map over wordt gestuurd, interessante side quests die soms echt groot zijn, toffe combat waardoor je zo nu en dan ook een fortje wilt clearen, leuke loot, grappige contracts, leuke dialogen, tof leveling system etc.

Of jij dat na 20 uur wel gaat ervaren wat je de eerste 20 uren als 'afwerken' zag, ja geen idee. Denk dat je de game dan beter kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:35:
Even mezelf quoten uit het PS4 topic voordat ik de handdoek definitief in de ring gooi. Is het voor mij nog interessant om verder te spelen? De story boeit me eigenlijk inmiddels al weinig meer (net zoals bij de meeste AC's). Ik heb weinig zin in nog 80 uur kampjes, grotjes en vraagtekentjes afwerken. Als dat het is gaat 'ie vanmiddag op Marktplaats.

[...]
Kort: nee, deze game is niet anders na 80 uur dan het is na 10 uur.

Lang:Ja, je krijgt meer skills en je krijgt een introductie in wat 'hoofd' side quests zoals The cultists. Maar verder is de game exact hetzelfde als dat je het nu ziet.

Zeker als je de verhaallijn al niets meer vind, heb je weinig te zoeken in deze game. Ik heb bewust er voor gekozen zover met het verhaal te gaan dat ik alles kan unlocken, daarna ben ik eerst all sidequests en map exploration gaan doen alvorens ik met de mainquest verder ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@SemperFidelis @Notna

Dank voor jullie reacties. Staat reeds op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Hmmm, krijg ik nu elke keer als ik mijn inventory in wil te zien dat ik het tweede hoofdstuk van de DLC moet gaan spelen? Dat verveelt heel snel :(

Meer mensen die dit ervaren, of kun je dit ergens uitzetten?

Ok, een keer saven en de game opnieuw laden lost het voor nu op 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Ulti23 op 15-01-2019 23:24 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
spoiler:
Ik moet zeggen dat het einde van deze DLC me niet bevalt. Ik ben elke romance poging van Natakas uit de weg gegaan aangezien ik niks met zijn character heb, maar dan aan het einde hebben we ineens een baby :?

Voor zover ik begrijp heeft dat met continue the bloodline te maken maar aangezien mijn Kassandra al 2500 jaar oud kan worden door de Staff of Hermes Trismegistus lijkt het redlijk overbodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
erik91 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:34:
spoiler:
Ik moet zeggen dat het einde van deze DLC me niet bevalt. Ik ben elke romance poging van Natakas uit de weg gegaan aangezien ik niks met zijn character heb, maar dan aan het einde hebben we ineens een baby :?

Voor zover ik begrijp heeft dat met continue the bloodline te maken maar aangezien mijn Kassandra al 2500 jaar oud kan worden door de Staff of Hermes Trismegistus lijkt het redlijk overbodig...
Je moest eens weten. Heel LGBT ResetERA valt erover. Daar loopt zelfs een topic al 15 pagina's. Kan me voorstellen dat je een einde niet leuk vindt, maar wat een overdreven gezeur door sommigen mensen, zeg (ik bedoel niet jou daarmee overigens). Het leven is te kort om je druk te maken over het einde van een computerspelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja vind het ook maar flauw, maar uiteindelijk speel ik AC niet echt voor het verhaal, dat is al een tijdje veel te cliche/AAA. Ik doe het vooral voor de sfeer en de historische setting. En ik kan me geen story dlc herrinneren die ik echt goed vond, met uitzondering van AC3 (maar dat was dan ook alternative reality)

Wat ik wel niet snap is hoe de dlc/ending is als je Alexios hebt gekozen in het begin. Of kan je de dlc alleen als Kassandra spelen?

Remaster voor AC3 (die bij de season pass zità zou voor eind maart zijn (niet bevestigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
AntiChrist7 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:08:
Ja vind het ook maar flauw, maar uiteindelijk speel ik AC niet echt voor het verhaal, dat is al een tijdje veel te cliche/AAA. Ik doe het vooral voor de sfeer en de historische setting. En ik kan me geen story dlc herrinneren die ik echt goed vond, met uitzondering van AC3 (maar dat was dan ook alternative reality)

Wat ik wel niet snap is hoe de dlc/ending is als je Alexios hebt gekozen in het begin. Of kan je de dlc alleen als Kassandra spelen?

Remaster voor AC3 (die bij de season pass zità zou voor eind maart zijn (niet bevestigd)
Snap je het nu wel of niet? :+ :+

Als je Alexios kiest krijg je gewoon een vrouwelijke tegenpool ipv Natakas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

AntiChrist7 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:08:

Ik vond de Jack the Ripper uitbreiding van AC syndicate anders ook wel goed te doen.
Vooral de nieuwe mechanics.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erik91 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Snap je het nu wel of niet? :+ :+

Als je Alexios kiest krijg je gewoon een vrouwelijke tegenpool ipv Natakas.
het is geen double negative he :p
Bas170 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:14:
[...]

Ik vond de Jack the Ripper uitbreiding van AC syndicate anders ook wel goed te doen.
Vooral de nieuwe mechanics.
ja die was nog ok, maar Syndicate staat in het algemeen laag in mijn lijstje

spoiler:
Sterft de Tempest trouwens in elk scenario? ik had veel liever met haar aangepapt dan met Natakas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:19:
[...]

Je moest eens weten. Heel LGBT ResetERA valt erover. Daar loopt zelfs een topic al 15 pagina's. Kan me voorstellen dat je een einde niet leuk vindt, maar wat een overdreven gezeur door sommigen mensen, zeg (ik bedoel niet jou daarmee overigens). Het leven is te kort om je druk te maken over het einde van een computerspelletje.
:F

https://www.polygon.com/p...-romance-marriage-apology

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zucht, wat een gejank om niets weer... Het is een spelletje...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik krijg af en toe z'n slappe goochelaar van deze wereld! Waar gaat het in hemelsnaam naartoe als we ons hier druk om gaan maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasist
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-09 15:02
Legacy of the first blade ep. 2 was wel goed.. enkel vind ik dat je er best wel snel doorheen gaat

Terugkijkend op het hele spel (ik heb er dus 100 uur inzitten) vond ik vooral de start goed in kefalonia maar vind ik het jammer om te constateren dat er echt veel potentie zit in deze game maar dat dit er niet helemaal uitkomt.

Denkend aan;
- niet alleen cinematics battle of 300, maar doe hier iets meer mee
- de laadtijden verpesten de fun enigszins, je gaat toch hier je keuzes soms op baseren (althans dat heb ik)
- Sterke verhaallijn dweept steeds meer af als je verder gaat
- De events die gehouden worden slaan nergens op... af en toe een huurmoordernaartje opsporen.. (doe dan geen events..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Gisteravond de Spinx quest gehad, die vond ik echt tof _O_ een leuke afwisseling van elke keer een groot beest moeten killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:05
Messje schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:30:
Gisteravond de Spinx quest gehad, die vond ik echt tof _O_ een leuke afwisseling van elke keer een groot beest moeten killen.
in odyssey of in origins? want voor die laatste plaats je hem denk ik in het verkeerde forum maar idd awesome quest!

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
gamerboy schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:39:
[...]

in odyssey of in origins? want voor die laatste plaats je hem denk ik in het verkeerde forum maar idd awesome quest!
Odyssey, en prima afwisseling ten opzichte van Minotaur en Cyclops, de laatste moet ik nog vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afgelopen woensdag deze game gekregen voor mijn verjaardag, heb er nu 6 uurtjes ingestoken.
Wat een geweldige game, de nieuwe manier van blocken met LB & RB vind ik helemaal geweldig.
Ben net voorbij het proloog , wil natuurlijk wel alle icoontjes en side quests doen.

Ik moest bij een side quest 5 piratenschepen neerhalen, hier ervaarde ik wel veel lag.
Telkens wanneer het autosave logo onderkwam bleef het beeld 6 seconden vasthangen, soms wel 3 keer achter elkaar.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:30
G_Dragon schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:40:
Afgelopen woensdag deze game gekregen voor mijn verjaardag, heb er nu 6 uurtjes ingestoken.
Wat een geweldige game, de nieuwe manier van blocken met LB & RB vind ik helemaal geweldig.
Ben net voorbij het proloog , wil natuurlijk wel alle icoontjes en side quests doen.

Ik moest bij een side quest 5 piratenschepen neerhalen, hier ervaarde ik wel veel lag.
Telkens wanneer het autosave logo onderkwam bleef het beeld 6 seconden vasthangen, soms wel 3 keer achter elkaar.
Waar speel je op?
Ik speel op de one x en ervaar totaal geen lag. Zelfs niet met zeeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mike0001 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:17:
[...]

Waar speel je op?
Ik speel op de one x en ervaar totaal geen lag. Zelfs niet met zeeslagen
Speel ook op de One X :), vond het ook al appart dat dit telkens gebeurde.
Vanavond maar even kijken of dit een eenmalig iets was.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens 500 orichalcum uitgegeven bij Oikos, ik kreeg 3 keer gouden zeilen, nutteloos :p

Heb nog 1000 over, dus geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Die nieuwe Cyclops (Arges) was overigens een extreme push-over :')

Wat een lachertje. Als je een warrior build hebt is hij binnen 2 minuten neer. Zeker als je Assassin's Rush er ook nog tussendoor gooit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteravond nog even een paar uur gespeeld, ben nu inmiddels level 11.
Vind het een geweldige game en hoop dat hij me blijft verbazen.
Speel de game grotendeels voor de Story en wil de map 100% icons halen , zoals ik bij Orgins ook had gedaan.

@mike0001

Heb geen last meer van lag gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:32:
Gisteravond nog even een paar uur gespeeld, ben nu inmiddels level 11.
Vind het een geweldige game en hoop dat hij me blijft verbazen.
Speel de game grotendeels voor de Story en wil de map 100% icons halen , zoals ik bij Orgins ook had gedaan.

@mike0001

Heb geen last meer van lag gehad :)
Gewoon uit nieuwsgierigheid, aangezien je Origins blijkbaar ook al gespeeld hebt: waar verbaas je je zo over? Ik ben er na een uur of 25 (level 18 volgens mij) mee gestopt omdat juist niks me verbaasde. Gewoon Origins maar dan ietsje uitgebreider maar wel met minder gevoel voor schaal. Uiteindelijk was ik weer lekker icoontjes af aan het werken op een kaart. Misschien heb ik te snel opgegeven, maar tot aal level 18 vond ik niks noemenswaardig aan de game.

Edit: Ik hoop dat de volgende AC weer een soort van reboot wordt. Maar nu met de stap naar volwassenheid zoals andere games die deze generatie ook gedaan hebben. Het voelt en klinkt allemaal zo infantiel en "gamey". Iets ergens bezorgen? Laat me maar 10 minuten op een paard zitten of een manier van fast travel gebruiken en niet letterlijk 15 seconden een kant op rennen. Doe dat dan lekker zelf de volgende keer. De controls van het paard mogen ook drastisch aangepast worden qua feel. Het voelt meer alsof je in een auto zit. En dan die voice acting. Je kan bijna geen enkele NPC serieus nemen. Tegen het cartooneske aan. Als je op het begin dat gezin redt in dat afgebrande dorp, dan rennen ze 10 meter weg en dan gaan ze daar op een rijtje springend staan juichen alsof hun favoriete club heeft gescoord. Kan dan niet ff op een andere realistischere manier? :+

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 25-01-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

bram1984 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:08:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid, aangezien je Origins blijkbaar ook al gespeeld hebt: waar verbaas je je zo over? Ik ben er na een uur of 25 (level 18 volgens mij) mee gestopt omdat juist niks me verbaasde. Gewoon Origins maar dan ietsje uitgebreider maar wel met minder gevoel voor schaal. Uiteindelijk was ik weer lekker icoontjes af aan het werken op een kaart. Misschien heb ik te snel opgegeven, maar tot aal level 18 vond ik niks noemenswaardig aan de game.

Edit: Ik hoop dat de volgende AC weer een soort van reboot wordt. Maar nu met de stap naar volwassenheid zoals andere games die deze generatie ook gedaan hebben. Het voelt en klinkt allemaal zo infantiel en "gamey". Iets ergens bezorgen? Laat me maar 10 minuten op een paard zitten of een manier van fast travel gebruiken en niet letterlijk 15 seconden een kant op rennen. Doe dat dan lekker zelf de volgende keer. De controls van het paard mogen ook drastisch aangepast worden qua feel. Het voelt meer alsof je in een auto zit. En dan die voice acting. Je kan bijna geen enkele NPC serieus nemen. Tegen het cartooneske aan. Als je op het begin dat gezin redt in dat afgebrande dorp, dan rennen ze 10 meter weg en dan gaan ze daar op een rijtje springend staan juichen alsof hun favoriete club heeft gescoord. Kan dan niet ff op een andere realistischere manier? :+
Ik vind de setting en tijdperk erg interessant om in te spelen, ook al is het 70% een kopie van Orgins.
De nieuwe elementen voelen als een grote verbetering aan, waardoor het fijner speelt.
Weet niet of u de game speelde voor de story of andere redenen?

Zelf speel ik het spel namelijk echt voor de Storymode, alleen daarvoor moet je soms levelen voordat je bepaalde missies kan doen. Om die reden kies ik ervoor om elke nieuwe regio eerst alle Icons te completen voordat ik de story verder speel.
Op deze manier blijf je altijd iets boven het level van de storymissie, dit was in Orgins namelijk wel de beste manier.

Edit:

Ik zie dat jij je forumpost hebt aangpast.
Ik vind juist het vrij rondrennen en ondekken het mooiste wat erbij is, was al verbaast dat er een quick save optie in het menu was.
Zelfs als ik naar een ander eiland moet pak ik braaf mijn schip om erheen te varen, onderweg natuurlijk nog even de piraat uithangen :).

Ben het met je eens over dat gezin die stom begon te springen, mijn vriendin en ik dachten dat het een bug was en hebben het opgenomen. Maar dit is dus geen bug 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2019 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

bram1984 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:08:
[...]
Je kan bijna geen enkele NPC serieus nemen. Tegen het cartooneske aan. Als je op het begin dat gezin redt in dat afgebrande dorp, dan rennen ze 10 meter weg en dan gaan ze daar op een rijtje springend staan juichen alsof hun favoriete club heeft gescoord. Kan dan niet ff op een andere realistischere manier? :+
Oh, bij mij werden ze voor mijn neus toen ik wegliep achter mijn rug geëxecuteerd, dat zag er dramatisch en triest uit. :+ O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Jivebunny op 25-01-2019 10:16 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:42:
[...]

Ik vind de setting en tijdperk erg interessant om in te spelen, ook al is het 70% een kopie van Orgins.
De nieuwe elementen voelen als een grote verbetering aan, waardoor het fijner speelt.
Weet niet of u de game speelde voor de story of andere redenen?

Zelf speel ik het spel namelijk echt voor de Storymode, alleen daarvoor moet je soms levelen voordat je bepaalde missies kan doen. Om die reden kies ik ervoor om elke nieuwe regio eerst alle Icons te completen voordat ik de story verder speel.
Op deze manier blijf je altijd iets boven het level van de storymissie, dit was in Orgins namelijk wel de beste manier.

Edit:

Ik zie dat jij je forumpost hebt aangpast.
Ik vind juist het vrij rondrennen en ondekken het mooiste wat erbij is, was al verbaast dat er een quick save optie in het menu was.
Zelfs als ik naar een ander eiland moet pak ik braaf mijn schip om erheen te varen, onderweg natuurlijk nog even de piraat uithangen :).

Ben het met je eens over dat gezin die stom begon te springen, mijn vriendin en ik dachten dat het een bug was en hebben het opgenomen. Maar dit is dus geen bug 8)7
Mwah, ik vind het verhaal van AC doorgaans vrij lame dus dat aspect boeit me nooit zo. Ik speel het meer voor de lol en het freeroamen. Ik doe ook eerst alle sidecontent voordat ik verder ga met het verhaal.

De nieuwe elementen voelen op zich wel als een verbetering, maar aan de andere kant vind ik de game op veel vlakken minder dan Origins. Ik ben me in ieder geval in mijn 18 levels geen enkele keer verbaasd.

@Jivebunny Die executie zie je niet hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

bram1984 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:15:
[...]
@Jivebunny Die executie zie je niet hoor. ;)
Nee klopt, maar je loopt weg en hoort dan geloof ik nog iets of zo haha. In ieder geval was dat wel wat realistischer dan het andere scenario zo te horen haha.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar wordt er toch geprutst aan het einde van episode 2:

https://www.pcgamer.com/a...r-reflect-player-choices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Notna schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:55:
Die nieuwe Cyclops (Arges) was overigens een extreme push-over :')

Wat een lachertje. Als je een warrior build hebt is hij binnen 2 minuten neer. Zeker als je Assassin's Rush er ook nog tussendoor gooit :')
Inderdaad, geen van de drie cyclopen vormden een echte uitdaging. Ik haalde hem snel neer met een mix van vuurpijlen en zwaardaanvallen. Voordeel is dat mijn huidige armorset ook health genereert bij elke rake klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Echt te triest voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Ik heb Origins nooit gespeeld, maar ik vermaak mij uitstekend met deze game! Inmiddels lvl23, alleen ik vind de Story Line tot nu toe niet heel boeiend. Komt ook doordat je constant moeten levelen en niet echt vaart kan maken. Hebben jullie daar ook last van?

@bram1984 Heb je Kingdom Come : Deliverance al eens gespeeld? Als je van realisme houd is dat wel een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ramon89 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:36:
Ik heb Origins nooit gespeeld, maar ik vermaak mij uitstekend met deze game! Inmiddels lvl23, alleen ik vind de Story Line tot nu toe niet heel boeiend. Komt ook doordat je constant moeten levelen en niet echt vaart kan maken. Hebben jullie daar ook last van?

@bram1984 Heb je Kingdom Come : Deliverance al eens gespeeld? Als je van realisme houd is dat wel een aanrader :)
Nee en om eerlijk te zijn peins ik er ook niet over om dat te gaan doen. Lijkt me echt de meest saaie shit ever. Het hoeft ook weer geen simulatie te zijn in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51
Laatste trophy voor platinum, alle locaties in de map ontdekken...
Ik zit op 99,53% dus eentje nog te gaan, volgens mij ben ik overal geweest, dus niet 😢.
Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mila1994
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:02
chulin schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:55:
Ik zit op 99,53% dus eentje nog te gaan, volgens mij ben ik overal geweest, dus niet 😢.
Any ideas?
Ik had in de patch notes gelezen dat er blijkbaar een paar hele kleine eilandjes zijn die je ook moet bezoeken voor die trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chulin schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:55:
Any ideas?
heb je dat eiland onder Sames, genaamd Kradia gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:56

luigi87

Domotica Fanaticus

ramon89 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:36:

Ik ben laatst begonnen met de game en vindt hem erg goed. Mooie omgeving en het scheepje varen blijft ook wel leuk.
(mis alleen dat mannetje die op de pauken sloeg tijdens het roeien).

Ik vindt het irritant dat je in begin best snel levelt, waardoor je vaak je uitrusting aan het aanpassen bent. En bij de Smith je shit weer verkoopt.
Daarnaast kan je dan ook weer opnieuw je visuele aanpassingen van je gear weer terug zetten op wat je wilt.

Maar voor de rest is het wel een hele mooie game.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51
AntiChrist7 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:27:
[...]

heb je dat eiland onder Sames, genaamd Kradia gedaan?
Yep, ik was al geweest maar toch net nog een keer gedaan voor de zekerheid....
Damn.....zeker al met al 1 1/2 uur bezig met zoeken :'(

Ps: gevonden.... was te veel bezig met kleine eilandjes, en grote stuk ergens in de bergen vergeten 🤣

[ Voor 14% gewijzigd door chulin op 05-02-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
@bram1984 ik vond het spel alles behalve saai, de missies zijn echt heel gevarieerd, de story line is ook best interessant, de wereld is best groot en veel te doen, maar goed smaken verschillen ;)

@luigi87 vooral in het begin niet snel upgraden, vaak krijg je al snel betere spullen. Je weet dat je ook wapens kan demonteren voor grondstoffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

ramon89 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:56:
@bram1984 ik vond het spel alles behalve saai, de missies zijn echt heel gevarieerd, de story line is ook best interessant, de wereld is best groot en veel te doen, maar goed smaken verschillen ;)

@luigi87 vooral in het begin niet snel upgraden, vaak krijg je al snel betere spullen. Je weet dat je ook wapens kan demonteren voor grondstoffen?
Ben nu lvl 14 en upgraden doe eigenlijk niet. Tenzij ik een legendairy item heb. Voor de rest doe het constant demonteren voor grondstoffen inderdaad.

Iemand tips voor veel hout te verkrijgen? Ik heb nogal te kort voor me upgrades en gebruik veel pijlen.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

luigi87 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:37:
[...]

Ben nu lvl 14 en upgraden doe eigenlijk niet. Tenzij ik een legendairy item heb. Voor de rest doe het constant demonteren voor grondstoffen inderdaad.

Iemand tips voor veel hout te verkrijgen? Ik heb nogal te kort voor me upgrades en gebruik veel pijlen.
Veel hout kun je of kopen of piraatje spelen en veel schepen verslaan.
Zelf kocht ik altijd alle resources bij de blacksmith op. Geld daarvoor, door eerst items aan hem te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Vae Victis schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:39:
[...]

Veel hout kun je of kopen of piraatje spelen en veel schepen verslaan.
Zelf kocht ik altijd alle resources bij de blacksmith op. Geld daarvoor, door eerst items aan hem te verkopen.
Thanks, ga ik ff bij de Smith hout kopen. Geld gebruik je alleen maar bij de Smith voor upgrades of resources kopen, en schip upgrades toch?
er zijn geen mappen met speciale loot plekken meer in de game toch?

- leeg -

Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste