Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WWDC18 - Maandag 4 juni 2018 19:00 uur (NL) OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:52
quote:
Hackus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:28:
[...]
Sommige mensen maken gewoon nog eens een al bestaand topic
[iOS 12] Ervaringen & Discussie Topic
Ja is dubbel gegaan, dat zei ik in je topic ook al.

Discussie is inmiddels hier: [iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie
Misschien kan een mod ze samenvoegen om verwarring te voorkomen.

Donstil wijzigde deze reactie 04-06-2018 21:36 (18%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:50
Ah super, geen nieuwe hardware, wel memoji’s 👌🏻.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:17:
Een beetje belachelijk allemaal. Wel wat funny features, maar weer geen darkmode in iOS, nog steeds niets over de Airpower... holy moly. M'n vertrouwen gaat vlot achteruit in Apple de laatste tijd
Liever de hele rits aan privacy (broodnodig!), security en development features wat ze nu hebben aangekondigd dan dark mode op iOS waar vele app makes zelf al iets voor hebben bedacht. OmniFocus heeft hier iets moois voor bedacht dat werkt op basis van hoeveelheid aanwezige licht. In weinig licht omgevingen switcht het zelf naar een dark mode. Dat is veel beter voor je ogen dan geforceerd in een vol verlichte omgeving naar een vrij donkere omgeving te kijken of vice versa.

En verder was het goed te zien hoe ze Workflow in zowel iOS, Siri als macOS hebben geïntegreerd. Ik hoop alleen dat het ook zonder Siri te gebruiken is.
quote:
Tom schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:31:
Geen updates in hardware is jammer, of zouden er stille updates worden doorgevoerd in specs?
Die komen als de tijd daar is. Dat is niet nu zoals je hebt gemerkt. Ik denk dat je dit soort dingen eerder in september/oktober mag verwachten dan nu (ze blijven afhankelijk van hun partners zoals Intel).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:03

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:00

Ethirty

Who...me?

quote:
ppl schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:48:
[...]

Die komen als de tijd daar is. Dat is niet nu zoals je hebt gemerkt. Ik denk dat je dit soort dingen eerder in september/oktober mag verwachten dan nu (ze blijven afhankelijk van hun partners zoals Intel).
Nou ja, het is niet alsof er niet al betere hardware van Intel op de markt is. En ze hebben in het verleden wel vaker hardware nieuws gehad op WWDC. We zullen het zien op de volgende keynote.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone 8 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13:27
Aii dat is minder, had echt gehoopt op hardware

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07-11 12:05
Ik ben toch echt wel een beetje teleurgesteld... Ik had gehoopt over uitbreiding van CoreNFC en ondersteuning voor progressive web apps... over allebei helaas niks te vinden in de documentatie van Apple.

Ik snap wel dat dit een beetje de snow leopard onder de iOS versies moet zijn, maar ik had graag wat meer nieuwe leuke developer API's gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• My_self
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:22
Erg teleurgesteld in het feit dat Macs van 2011 niet meer ondersteund worden. In mijn optiek kan macOS 10.14 (Mojave) gemakkelijk op iMac's en MacBook's vanaf 2011 gebruikt worden.

My_self wijzigde deze reactie 04-06-2018 23:22 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
Ethirty schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Airpods en Apple watch zie ik hier ook nog wel met enige regelmaat.
Met enige regelmaat. Geloof me, dat is niets vergeleken met New York. Waar je in de trein er een per trein tegen komt, zie je ze hier in elke coupe meerdere AirPods, zelfs jeugd onder de 16 en ouderen. Hetzelfde met Apple Watches. Ik zou bijna zeggen: iedereen loopt er mee.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:33
quote:
THE_BASE schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 02:20:
[...]

Met enige regelmaat. Geloof me, dat is niets vergeleken met New York. Waar je in de trein er een per trein tegen komt, zie je ze hier in elke coupe meerdere AirPods, zelfs jeugd onder de 16 en ouderen. Hetzelfde met Apple Watches. Ik zou bijna zeggen: iedereen loopt er mee.
Het heeft me altijd verbaast. In Washington DC en New York is het alsof er bijna niets anders dan Apple bestaat. Hier in Nederland heb ik maar een enkeling met Airpods of Apple Watch gezien in mijn nabijheid. Het is werkelijk waar fascinerend om te zien.
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True