Acties:
  • +4Henk 'm!

Introductie

De WWDC 2019 komt eraan! Het is al bijna zover. Op 3 juni trapt Apple haar jaarlijkse keynote af in San Jose. Bij de WWDC of te wel Worldwide Developer Conference staat nieuwe software centraal. Apple richt zich met dit event voornamelijk op ontwikkelaars.

Wat kunnen we verwachten?

Er zijn een aantal zaken die we steeds zien terugkomen tijdens de WWDC's, namelijk iOS, macOS, watchOS en tvOS. Dit jaar zal er mogelijk ook een nieuwe Mac Pro aangekondigd worden.
  • iOS 13: nieuwe versie voor iPhone en iPad met onder andere een dark mode en veel verbeteringen voor de iPad.
  • macOS 10.15: update voor de Mac met komst van veel nieuwe apps die overgezet worden vanaf de iPad.
  • watchOS 6: grote update voor de Apple Watch met mogelijk meer aandacht voor gezondheidsfuncties.
  • tvOS 13: aankomende versie voor de Apple TV HD en Apple TV 4K, met onder andere ondersteuning voor de TV Plus-dienst.
  • Mac Pro 2019: nieuwe modulaire krachtige Mac Pro voor professionals.
  • Eerste beta’s van alle nieuwe softwareversies verschijnen vlak na de aankondiging voor ontwikkelaars.

Waar live te volgen?

Op de Apple website zelf via Google Chrome / Edge op Windows en Safari op macOS.

Apple Keynote [APPLE]

[Voor 87% gewijzigd door mprkooij op 03-06-2019 12:59]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:06
Thanks voor het aanmaken van het topic @Donstil
Wilde dit eerder deze week al doen, maar was te lui om een OP te maken. :+

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:14
Ben dit keer wel benieuwd wat er allemaal gaat komen. Die vorige keynote sloeg nergens op.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +2Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-06 16:16
007 is van de partij!

• Rivanov
Ik land om 17:30 in Lyon, dus moet me haasten naar hotel zodat ik om 19:00 klaarzit. ;)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:43
KW25 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:48:
Ben dit keer wel benieuwd wat er allemaal gaat komen. Die vorige keynote sloeg nergens op.
Bedoel je de keynote van afgelopen maart of die van wwdc18?

Hopen dat de keynote interessanter wordt dan dit topic dan want dat zou dan alleen maar mooi zijn. Afgelopen keren was de entertainment vooral hier te zoeken :p

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:14
swv schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:11:
[...]

Bedoel je de keynote van afgelopen maart of die van wwdc18?

Hopen dat de keynote interessanter wordt dan dit topic dan want dat zou dan alleen maar mooi zijn. Afgelopen keren was de entertainment vooral hier te zoeken :p
Beide eigenlijk ;)

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• Rivanov
Dat die van afgelopen Maart niet 'spectaculair' was, was op voorhand al bekend. Die ging enkel om de services.
Sowieso is de laatste jaren de keynote niet meer spectaculair aangezien alles al op voorhand lekt / gelekt wordt.

• Rivanov
Gelekte screenshots van Music en TV apps voor macOS 10.15

https://9to5mac.com/2019/...music-tv-app-screenshots/

[Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 29-05-2019 17:53]

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-02 15:20

Woopdedooo

THT: Zie signature

Helaas missen we in NL zowat alle opties boven in de tv app. Sowieso ziet dat in de iOS TV-app nu belachelijk uit, een knop naar dezelfde pagina.

Ik hoop wel dat we ooit eens TV shows krijgen.

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!
Uffje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:00:
[...]

Helaas missen we in NL zowat alle opties boven in de tv app. Sowieso ziet dat in de iOS TV-app nu belachelijk uit, een knop naar dezelfde pagina.

Ik hoop wel dat we ooit eens TV shows krijgen.
Nou Apple Tv+ krijgen we sowieso. Dus dat komt in de iOS tv-app en maakt hem wat bruikbaarder.

Ook zou het kunnen dat bijvoorbeeld Showtime beschikbaar komt of andere Amerikaanse zenders welke hier geen rechten verkocht hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DenBeke
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-06 17:00
Ik ben benieuwd of we iets te horen gaan krijgen over de nieuwe Mac Pro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:43
Toevallig net behoefte gehad aan een functie welke nog steeds niet volledig beschikbaar is in NL, namelijk Quicktype 'Voorspellende invoermethode' zoals dat zo mooi heet. Laten we dus hopen dat er met iOS13 een Nederlandse uitbreiding volgt op deze functie en meer zoals te zien is op https://www.apple.com/nl/ios/feature-availability/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58
Kom maar door met die iOS dark mode :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Yeuh daar gaan we weer :) top mister Don!

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28

carpebios

-1 social credit

Ik ben toch wel heel benieuwd naar iOS 13, want als dark mode het grote nieuw gaat zijn, dan ben ik bang dat dit een flinke tegenvaller gaat worden. Een zwarte look is leuk, maar ook 3 jaar te laat, de hype is wel een beetje over. Ik hoop echt op een aparte look voor de iPad, met de mogelijkheid om meerdere accounts te activeren, eentje voor de dochter, eentje voor de vrouw en voor mijzelf.

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
DenBeke schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:42:
Ik ben benieuwd of we iets te horen gaan krijgen over de nieuwe Mac Pro.
Waarschijnlijk wel, want tijdens de Cult of Mac podcast hoorde ik dat de mensen van www.fcp.co zijn uitgenodigd. Die worden normaliter niet uitgenodigd voor een keynote. Dus er zal Final Cut Pro nieuws zijn en daarbij dus waarschijnlijk ook Mac Pro.

http://www.fcp.co/final-c...-co-is-going-to-wwdc-2020

Luister vanaf 6:25: http://hwcdn.libsyn.com/p...e018c495d188c0fa14c0b00af

[Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 31-05-2019 18:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!
WWDC is toch altijd slechts software gerelateerd en nooit hardware??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dilasaba
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 01-01-2020
Volgens mij ook niet. Maar ik kan het mij best voorstellen dat ze meer informatie willen delen om de pro-gemeenschap tevreden te houden. De link met WWDC en Pro-hardware, leg ik namelijk dan wel weer snel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Geert1976 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:44:
Niet altijd. In 2017 hadden ze zelfs verschillende hardware aankondigingen.

Zo kwam een vernieuwde MacBook Pro en iMac uit, en gaven ze de sneak-preview van de iMac Pro.
En ze hadden een OMT in de vorm van de HomePod.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:49:
[...]

Niet altijd. In 2017 hadden ze zelfs verschillende hardware aankondigingen.

Zo kwam een vernieuwde MacBook Pro en iMac uit, en gaven ze de sneak-preview van de iMac Pro.
En ze hadden een OMT in de vorm van de HomePod.
Duidelijk! ;) thanks

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
En WWDC is natuurlijk hét event bij uitstek om de Mac Pro te showen. :)
De doelgroep van dit apparaat zit recht voor je neus.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:44:
Wordt geregeld Hardware aangekondigd op de WWDC, de eerste generatie iPhones bijvoorbeeld. Zou dat zeker niet uitsluiten.

Edit: ooh stond hierboven al 8)7
carpebios schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:25:
Ik ben toch wel heel benieuwd naar iOS 13, want als dark mode het grote nieuw gaat zijn, dan ben ik bang dat dit een flinke tegenvaller gaat worden. Een zwarte look is leuk, maar ook 3 jaar te laat, de hype is wel een beetje over.
Ik denk dat dit wel meevalt. Android Q heeft het in september ook pas officieel en Apps ondersteunen het ook bij lange na nog niet allemaal.

Apple stapt op het goeie moment in denk ik. Namelijk op het moment dat ze al een aantal grote apps achter zich hebben met een darkmode en het dus naadlozer gaat worden.

Wel ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen. Zwart met Oranje lijkt mij niet heel fraai. Ik zie liever ook wat donker grijs in de mix. Minder fijn voor Oled maar veel fijner voor mijn ogen.

[Voor 68% gewijzigd door Donstil op 31-05-2019 19:53]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov
Begint dat "Leuk die feature, maar merk X heeft dit al jaaaaren" gezeur nu al?
Ieder jaar hetzelfde. Apple loopt bijna nooit voorop met features, maar zodra hun het implementeren werkt het vaak wel direct top! Laat anderen maar het voortouw nemen en pionieren. Apple wacht tot het juiste moment en perfectioneert het vervolgens.

Microsoft was al jaren eerder met een tablet op de markt gekomen, maar sloeg niet aan. Apple komt met de iPad, en de rest is history. :)

[Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 31-05-2019 19:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik hoop overigens op Nederlandse spraak voor mijn HomePod in iOS 13.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Rivanov schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:58:
Begint dat "Leuk die feature, maar merk X heeft dit al jaaaaren" gezeur nu al?
Ieder jaar hetzelfde. Apple loopt bijna nooit voorop met features, maar zodra hun het implementeren werkt het vaak wel direct top! Laat anderen maar het voortouw nemen en pionieren. Apple wacht tot het juiste moment en perfectioneert het vervolgens.

Microsoft was al jaren eerder met een tablet op de markt gekomen, maar sloeg niet aan. Apple komt met de iPad, en de rest is history. :)
Daarom noemde Apple Microsoft altijd de copy cat, omdat Apple niet innovatief was, en altijd alles beter maakte?....

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov
Laten we er geen flamewar van maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 08:20
Donstil schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:46:
[...]

Wordt geregeld Hardware aangekondigd op de WWDC, de eerste generatie iPhones bijvoorbeeld.
Zeker waar, alleen de eerste iPhone werd gepresenteerd op MacWorld, niet WWDC.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 10:27
Ik hoop echt dat iOS 13 nog beter wordt voor de iPad. Beter multitasken, meer MacOS achting.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoop vooral op multi-user support voor de iPad. Iedereen zn eigen apps en instellingen!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov
Mijn grootste wens is een nieuw iPad homescreen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:02

Splinter Cell

AMD HD7850

Nog 24 uur. Toetertjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
Nog paar uurtjes O+ *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!
als je de laatste 24 uur de diverse message boards/ (buitenlandse) fora / techsites afstruint en ziet dat vooral de Volume HUD (volgens mij 1 van de meest simpele, eenvoudige zaken in het OS) zeer veel aandacht krijgt, moet je je toch eigenlijk wel afvragen in welke staat we momenteel verkeren wat betreft iOS.

Kijk naar de Volume HUD die de dev van de Reddit client, Apollo, in zijn app heeft ingebouwd. Gewoonweg perfect!

Enniewee, ik vind het meer dan opmerkelijk dat het halve interwebs momenteel helemaal waus wordt van de mogelijk nieuwe Volume HUD in iOS 13, in mijn ogen alleszeggend over de staat van iOS.

[Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 03-06-2019 10:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:03:
Enniewee, ik vind het meer dan opmerkelijk dat het halve interwebs momenteel helemaal waus wordt van de mogelijk nieuwe Volume HUD in iOS 13, in mijn ogen alleszeggend over de staat van iOS.
Dat we nu tijd steken in de Volume HUD komt simpelweg door het feit dat dit het enige is wat gelekt is uit de Maart Alpha. Daar zou ik geen conclusies aan ophangen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Rivanov

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25

Ik vind btw het design van de banners dit jaar erg cool :)

Dit jaar wel vette Apple gifts hoor :o

[Voor 34% gewijzigd door Nick25 op 03-06-2019 10:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:02

Splinter Cell

AMD HD7850

CraigGod Federighi gaat ons gelukkig bijpraten wat Dark Mode is. Want dat is iets nieuws in de techwereld.

#duiding

[Voor 4% gewijzigd door Splinter Cell op 03-06-2019 10:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dit vind ik er dan weer een beetje vies uitzien eigenlijk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 15:15
Ik ben wel benieuwd naar vanavond, op Mac gebruik ik dark mode van zodra het beschikbaar was dus laat maar komen voor iOS.

En eens met de grove borstel door iTunes gaan is ook welkom. Ik gebruik zowel Apple Music voor muziek en iTunes voor films en dat is toch nog niet echt Apple-waardig geïntegreerd, zeker tussen iOS en MacOS.

Gamertag: I Darks I

Acties:
  • 0Henk 'm!
Darks schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:32:
Ik ben wel benieuwd naar vanavond, op Mac gebruik ik dark mode van zodra het beschikbaar was dus laat maar komen voor iOS.

En eens met de grove borstel door iTunes gaan is ook welkom. Ik gebruik zowel Apple Music voor muziek en iTunes voor films en dat is toch nog niet echt Apple-waardig geïntegreerd, zeker tussen iOS en MacOS.
Je weet dat Apple hoogstwaarschijnlijk binnenkort stopt met iTunes?

https://9to5mac.com/2019/06/02/itunes-death-wwdc-2019/

[Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 03-06-2019 12:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Daar snap ik overigens helemaal niets van.
iTunes op de Mac is prima, allemaal losse apps voor diverse zaken lijkt mij helemaal niet wenselijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:17:
Daar snap ik overigens helemaal niets van.
iTunes op de Mac is prima, allemaal losse apps voor diverse zaken lijkt mij helemaal niet wenselijk.
Nee, efficiënt is het inderdaad niet.
Vreemde zaak dat ze iTunes helemaal strippen en allerlei vervangende apps er voor in de plaats laten komen (of er al zijn).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 29-05 08:20
t past wel goed in de stijl van de rest van de apps. Waar microsoft 1 app heeft voor kalender, adresboek, todo-lijst en email doet apple dit juist in losse apps die onderling wel integratie hebben.
Persoonlijk vind ik t erg fijn om die zaken los te hebben, maakt t voor mij overzichtelijker.

Kijkend naar iTunes is het voornaamste wat ik daar doe muziek afspelen. Ik gebruik t niet voor iPhone sync, of series of films ofzo. Als ik dus een losse app heb specifiek gefocust op muziek is dat voor mij wel fijn. Denk dat dit voor meer mensen geldt.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

DoD Cerberus schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:36:
t past wel goed in de stijl van de rest van de apps. Waar microsoft 1 app heeft voor kalender, adresboek, todo-lijst en email doet apple dit juist in losse apps die onderling wel integratie hebben.
Persoonlijk vind ik t erg fijn om die zaken los te hebben, maakt t voor mij overzichtelijker.

Kijkend naar iTunes is het voornaamste wat ik daar doe muziek afspelen. Ik gebruik t niet voor iPhone sync, of series of films ofzo. Als ik dus een losse app heb specifiek gefocust op muziek is dat voor mij wel fijn. Denk dat dit voor meer mensen geldt.
Ben ik het mee eens, maar er is een ding dat mij heel handig lijkt en dat is als ze Notes en Reminders samenvoegen. Dat ik een reminder heb voor mijn notes zou ik heel fijn vinden.

Bedenk me trouwens net dat apple niet per se alles aan het scheiden is. Ze gaan naar alle waarschijnlijkheid find my iphone, friends en misschien nog een functie samenvoegen in een app.

... na de zomer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Laatst online: 23:16
Kijk er echt naar uit. Ik hoop echt dat de donkere modus eraan komt en dat ze deftig is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AppleFan2007
Weer iemand meer info over de Mac update want zoveel vind ik daar niet over.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Als je een paar uurtjes wacht zul je vast genoeg horen over een mac update.

Zit hier al jaren te wachten op een Apple ARM powered Macbook (Puur omdat ik benieuwd ben wat dat zou worden). Met Marzipian komt het mogelijk wat dichterbij, maar we zullen er dit jaar nog wel niet zijn.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:27:
Weer iemand meer info over de Mac update want zoveel vind ik daar niet over.
10.15 is de verwachting. Met universal en/of iOS apps op macOS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Splinter Cell schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:52:
CraigGod Federighi gaat ons gelukkig bijpraten wat Dark Mode is. Want dat is iets nieuws in de techwereld.

#duiding
Die zit nu al z'n haar te fohnen gok ik. Dark mode will be a m a z i n g....

(net als iPad als 2nd screen voor macOS, maar &*#&R$*&#$*&#!@ vast alleen op iPad Pro 2018+ omdat tja.. USB-C en > 2K resolutie.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AppleFan2007
Als Apple de donkere modus gaat invoeren verwacht ik er veel van. De donkere modus op de mac is fantastisch dus hoop dat het er even mooi uitziet.

WWDC 2019

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios

carpebios

-1 social credit

De Tesla openen met je iPhone? Of zou zoiets ook kunnen met een contactloze autosleutel?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

iPad krijgt dus officieel een eigen OS. *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gargantua
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-06 23:36
Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:21:
[...]

Nee, efficiënt is het inderdaad niet.
Vreemde zaak dat ze iTunes helemaal strippen en allerlei vervangende apps er voor in de plaats laten komen (of er al zijn).
Daar ziet het wel naar uit. Een (user-friendly) re-design van iTunes is zeker welkom maar om straks 3 apps te moeten openen om een iPhone (of iPad) te syncen o.i.d. is onzinnig.

Even afwachten dus op de berichten uit California ;)...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

carpebios schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:24:
De Tesla openen met je iPhone? Of zou zoiets ook kunnen met een contactloze autosleutel?
Apple Pay is oud binnenkort betalen met de auto sleutel waar je ook mee kunt bellen en de lampen van je wc aan kan zetten.

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 10:16
Nog snel even de papegaai verplaatsen en dan kan ik ook op de bank ploffen :)

Voor de verandering heb ik werkelijk helemaal niets in de gaten gehouden, dit jaar is echt alles nieuws voor mij :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Apple gaat iOS voor de iPad omdopen tot iPadOS

https://twitter.com/Steve...35579015081857027/photo/1

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Enjoy the event. *O*
(hoop dat de Apple haters dit jaar wegblijven

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-06 11:31
have fun mensen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:43
Stream is live, maar nog geen geluid

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Lig met migraine op de bank maar heb het op de achtergrond toch maar even aangezet. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Moeilijk voor te stellen dat Steve Jobs alweer 7,5 overleden is, stiekem toch benieuwd hoe Apple er uit had gezien als hij nog zou leven.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:56:
Lig met migraine op de bank maar heb het op de achtergrond toch maar even aangezet. Ben erg benieuwd!
oefff! das goed balen en pijnlijk! sterkte en beterschap, kerel!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
DennusB schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:56:
Beterschap :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:40
Haagse Mafkees is er ook bij :)

if (Apple) console.log('BOSS'); 😀

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
There we goooo *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 11:20
Iemand enig idee wat de stream zal kunnen wegen? Momenteel in het buitenland op de hotelkamer, helaas geen WiFi bereik hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:11
BOOM BOOM BOOM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:33
En daar begint het!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Leuke style dit. Laat zo maar komen als dark mode

[Voor 9% gewijzigd door Donstil op 03-06-2019 18:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iAdema
Lijkt al wel een beetje op dark mode dit :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zo! die intro ziet er wel heul erg lekker uit op mijn grote OLED TV

Acties:
  • +2Henk 'm!

• iAdema
Tsja, hier "slechts" direct led :P maar ook hier tof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
@Rivanov al op je hotel kamer :) ?

Acties:
  • +1Henk 'm!
ja, dit filmpje is toch wel een goeie hint naar Dark Mode

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:00:
Ja hier ook, heel Nice!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:40
Iedereen kan programmeren leren, van jong tot oud!

if (Apple) console.log('BOSS'); 😀

Acties:
  • +2Henk 'm!
Hackus schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:47:
Enjoy the event. *O*
(hoop dat de Apple haters dit jaar wegblijven
Na het evenement komen ze weer even vertellen dat het allemaal zo vernieuwend niet is.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:00:
Op mijn 85” Non oled tv ook hoor :P

Acties:
  • +3Henk 'm!
Tim in het zwart. #darkmode

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Donstil schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:02:
[...]

Na het evenement komen ze weer even vertellen dat het allemaal zo vernieuwend niet is.
Dus bij jou kan dat per definitie al niet. Dat klinkt best eng...

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gadver die vervelende ondertitel staat weer aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skidmarks
  • Laatst online: 16:17
Lijkt wel een begrafenis zoveel zwart ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iAdema
Dat is niet standaard hoor, op mijn ATV 4K niks te zien van ondertitels

Acties:
  • 0Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:04:
meteen uitgezet inderdaad

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
Klap klap :p

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:59
Donstil schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:04:
Kan je uitzetten op de Apple tv. Naar beneden swipen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:03:
[...]

Dus bij jou kan dat per definitie al niet. Dat klinkt best eng...
Laten we dat eerst even afwachten maar een zekerheid hebben we. Wat er ook aangekondigd wordt, haters gonna hate.

Acties:
  • +2Henk 'm!
ChrisM schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:04:
[...]

Kan je uitzetten op de Apple tv. Naar beneden swipen.
Soms is het leven zo simpel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gunghir
Wat een mooie intro weer bah bah geen ander tech bedrijf doet het zo flashy als apple.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:17

amphora

Websites & Fotografie

gunghir schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:05:
Wat een mooie intro weer bah bah geen ander tech bedrijf doet het zo flashy als apple.
Allemaal marketing, en die werkt, want ik kijk iedere keer weer en blijf in het eco systeem :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
cool eigen series!

[Voor 74% gewijzigd door Nick25 op 03-06-2019 19:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gunghir
amphora schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:06:
[...]

Allemaal marketing, en die werkt, want ik kijk iedere keer weer en blijf in het eco systeem :)
Hier nog een haha :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 21:18

Kek

3flix

wat is er met die stem van Tim aan de hand, klinkt wat wiebelig...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Grappig, wat is alles toch zwart daar op het podium. Tim is gekleed in zwart. Teken van black mode?

Acties:
  • +2Henk 'm!
Jeetje die trailer is wel ultrawide zeg.

Ziet er wel gaaf uit.

[Voor 25% gewijzigd door Donstil op 03-06-2019 19:08]

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee