Acties:
  • +6Henk 'm!

WWDC Special Event — June 22

22 juni 2020 om 19:00 start Apple de aangepaste WWDC naar goeie traditie weer met een Keynote.

Wat kunnen we verwachten?

Er zijn een aantal zaken die we ook dit jaar weer zullen zien, nieuwe versies voor iOS, iPadOS, macOS, watchOS en natuurlijk tvOs maar de geruchten molen spreekt ook over Airpods Studio, nieuwe Apple watch bandjes, iMac refresh en een mogelijke teaser naar de ARM mac.

Waar live te volgen?

De presentatie vind dit jaar op Youtube plaats, deze video is hier te vinden want Apple staat helaas niet toe dat deze video Embedded wordt.

Doel topic

In dit topic slowchatten we traditiegetrouw op de dag van de keynote, tijdens de keynote en net na de keynote over de keynote.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-05 11:14
Mijn verwachtingen naast het bovenstaande: een nieuwe HomePod en wellicht nog een vernieuwde versie van de Apple TV.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is een developers conference, dus ik verwacht enkel previews van iOS/macOS/watchOS en wellicht een ARM dev kit (in de vorm van een Mac Mini). Alle andere hardware zal niet worden aangekondigd tijdens de WWDC.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnMartijn
Daedalus schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:33:
Het is een developer conference, dus ik verwacht enkel previews van iOS/macOS/watchOS en wellich t een ARM dev kit (in de vorm van een Mac Mini). Alle andere hardware zal niet worden aangekondigd tijdens de WWDC.
Dat wordt elk jaar gezegd, hardware wordt zeker wel aangekondigd:
- 2019: Mac Pro + XDR Display
- 2018 -
- 2017: Updates gehele MacBook lijn, HomePod, iPad, iMac Pro

Bron
Er zijn best wel wat Hardware aankondigingen geweest op afgelopen WWDC's inderdaad.
Dat zou ik niet zomaar uitsluiten.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ah ja, ik zie het :) Had altijd het idee dat mensen elk jaar weer diep teleurgesteld waren elke WWDC dat er geen (consumenten) hardware was aangekondigd, dus vandaar mijn getemperde verwachting.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ligt het aan mij of is er verdacht weinig bekend/gelekt van iOS14?
(Behalve "hackers hebben een vroege build te pakken", waar ook geen nieuws uit kwam verder)

Vooral bugfixes en stabiliteitsverbeteringen wordt het dan, denk ik?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:43
Ik verwacht slaapanalyse op watchOS. Daarnaast hoop ik op ik dat je Met iPadOS een optimale resolutie kan doen op als je een extern scherm gebruikt. Verder hoop ik lekker verrast te worden met mooie stabiele futures. :)

©2004

iOS 14 gaat waarschijnlijk ook Widgets voor de home screen krijgen.

Hier heb ik al meerdere artikelen over gelezen afgelopen weken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Daedalus schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:16:
Ah ja, ik zie het :) Had altijd het idee dat mensen elk jaar weer diep teleurgesteld waren elke WWDC dat er geen (consumenten) hardware was aangekondigd, dus vandaar mijn getemperde verwachting.
Nou die teleurstelling is er sowieso.
Geen keynote is compleet zonder :P
Geert1976 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:34:
iOS 14 gaat waarschijnlijk ook Widgets voor de home screen krijgen.

Hier heb ik al meerdere artikelen over gelezen afgelopen weken.
Daar hoop ik ook wel op eigenlijk. Al is het laatste gerucht wel dat die feature het niet gehaald heeft helaas.

[Voor 32% gewijzigd door Donstil op 17-06-2020 15:37]

• MartijnMartijn
Widgets zou voor mij geen toegevoegde waarde zijn op mijn iPhone. Voor iPadOs wel.
Daarnaast hoop ik op accounts op de iPad (Pro).

Sleep tracking zou ook een mooie feature zijn, al vraag ik me af wat dat met de batterijduur van de Watch gaat doen.

Wat betreft de iMac; daarvan verwacht ik wel dat hij komt. Met Intel, niet met ARM. Dunne randen en meer het design van het XDR scherm.
de iMac is ook echt hard toe aan een nieuwe uiterlijk.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:59
anandus schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:27:
Ligt het aan mij of is er verdacht weinig bekend/gelekt van iOS14?
(Behalve "hackers hebben een vroege build te pakken", waar ook geen nieuws uit kwam verder)

Vooral bugfixes en stabiliteitsverbeteringen wordt het dan, denk ik?
Dat vind ik juist tof, dan kan Apple ons nog eens verrassen met hun OS.

• AppleFan2007
MartijnMartijn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:49:
de iMac is ook echt hard toe aan een nieuwe uiterlijk.
Inderdaad, Apple heeft wel laten zien ondertussen dat ze apparaten kunnen maken met dunne randen.
De dikke randen hebben me ook altijd tegengehouden op een iMac te kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 21:11
Fatsoenlijke externe monitor support in iPadOS zou ook erg welkom zijn :) Nu ze de muis support op orde hebben is het een logisch vervolg op weg naar de iPad als laptopvervanger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnMartijn
AppleFan2007 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:23:
[...]

Inderdaad, Apple heeft wel laten zien ondertussen dat ze apparaten kunnen maken met dunne randen.
De dikke randen hebben me ook altijd tegengehouden op een iMac te kopen.
In verschillende fora zijn concepts gemaakt, als het zoiets wordt dan zou ik zeker blij worden.
Uiteraard geen HDD meer en een T3 chip met FaceID zou het afmaken.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 07:56

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Een nieuwe iMac! Wat niks anders is dan een grote iPad op een houder.

http://www.xbmcfreak.nl/

• MartijnMartijn
Erhnam schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:50:
Een nieuwe iMac! Wat niks anders is dan een grote iPad op een houder.
Zo gaat het gerucht inderdaad, iPad-achtig design :+
Ik heb geen vaste computer meer thuis maar dit design bevalt me wel eigenlijk.
Zeker als hij wat groter dan 27” zou worden zou ik hem wel weer overwegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik vind 27" een mooie maat, maar 23" (waarover wordt gespeculeerd) zou ik ook prima vinden. Face-ID zou een mooie toevoeging zijn.

[Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 17-06-2020 23:54]

• AppleFan2007
MartijnMartijn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:50:
[...]

In verschillende fora zijn concepts gemaakt, als het zoiets wordt dan zou ik zeker blij worden.
Uiteraard geen HDD meer en een T3 chip met FaceID zou het afmaken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die eerste in combinatie met de 2de zou een mooi design zijn.

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 19:26
Ik hoop dat er nu eindelijk multiple account support komt in iPasOS. Als ze dit maandag aankondigen is het voor mij al geslaagd 😀

[Voor 4% gewijzigd door astonmbp op 18-06-2020 12:55]

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-04 21:07
Erg benieuwd ook naar een verdere uitbreiding van Shortcuts. En dat ze wat gekke dingen, waardoor vaak toch nog een handmatige handeling nodig is, eindelijk gaan aanpakken.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 20:56
Wat ik het meeste hoop wat betreft de iMac is dat bij de grotere variant de RAM user upgradeable blijft, want zou erg zonden zijn als je zo'n enorme Apple markup moet gaan betallen voor iets simpels als RAM.

• MartijnMartijn
Pompi schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:58:
Wat ik het meeste hoop wat betreft de iMac is dat bij de grotere variant de RAM user upgradeable blijft, want zou erg zonden zijn als je zo'n enorme Apple markup moet gaan betallen voor iets simpels als RAM.
Ik ga er vanuit dat dit (helaas) niet blijft. Zeker niet met een dunner design. Als je kijkt naar de geschiedenis heeft een dunner design altijd effect gehad op wat je zelf nog kunt upgraden.

• AppleFan2007
cs-tweak schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:55:
Erg benieuwd ook naar een verdere uitbreiding van Shortcuts. En dat ze wat gekke dingen, waardoor vaak toch nog een handmatige handeling nodig is, eindelijk gaan aanpakken.
inderdaad, ik maakt een een 'automatisering' zodat de niet storen functie zou aangaan als ik op bepaalde locaties aankwam. Dit werkte niet dus dan maar op tijd gezet aangezien ik vaak op hetzelfde uur op die locaties ben, ging ook niet. Heb het ondertussen opgegeven met de shortcuts.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-06 11:08
Even een opsomming van wat 9to5Mac verwacht op basis van de uitgelekte builds:

iOS (of iPhone OS) 14
- Aanpasbaar homescreen (met list view, sorteeropties, Siri suggesties etc.)
- Meer instel mogelijkheden voor wallpapers
- Geluidsherkenning alarmen, sirenes, deurbellen etc. als toegankelijkheidsfunctie
- HomeKit update met diverse nieuwe functies
- Home screen widgets (twijfel of deze functie al gereed is)
- Nieuwe augmented reality functies
- Meer focus op performance en stabiliteit (o.a. door nieuwe manier van ontwikkelen)
- Aanpassen default apps
- CarKey
- Uitgebreidere variant van iCloud Keychain incl. 2FA
- Ingebouwde vertaling (Safari)
- Nieuwe handigheden voor Apple Pencil en Magic Keyboard
- Find My alerts
- Besturingssysteem herstellen zonder PC / Mac waarbij iOS over-the-air gedownload wordt
- Vernieuwde Podcast app

iPadOS 14
- Idem iOS
- Volledige Apple Pencil support voor Safari websites

watchOS 7
- Nieuwe Watch faces
- Kids Mode
- Zuurstof in bloed meteen
- Slaapmetingen

MacOS 10.16
- Vernieuwde iMessage
- Nieuwe Catalyst apps
- Veel tijd zal besteed worden aan de transitie naar ARM

tvOS 14
- Kids Mode
- Screen Time
- Vernieuwde Audio output opties

Hardware
- Airtags
- Apple TV
- AirPods Studio
- iMac

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:14
Ja.. via de TV app dus (op de Apple TV) ipv de Events app!
Bijkomend voordeel: als je een moderne tv hebt met de Apple TV app, kan je ook daar kijken.

Heb er zin in!
ChrisM schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 05:52:
[...]

Ja.. via de TV app dus (op de Apple TV) ipv de Events app!
Bijkomend voordeel: als je een moderne tv hebt met de Apple TV app, kan je ook daar kijken.

Heb er zin in!
Ik word inderdaad doorgestuurd door de oude Events-app. Maar als ik gewoon via de Apple TV-app naar een Event wil is het niet te vinden.

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

• AppleFan2007
THE_BASE schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 08:31:
[...]

Ik word inderdaad doorgestuurd door de oude Events-app. Maar als ik gewoon via de Apple TV-app naar een Event wil is het niet te vinden.
Je moet zoeken naar ‘Events’ of ‘WWDC’. Dan vind je het ook.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:03
De Popcorn heb ik al in huis gehaald. ;)
Zelf hoop ik op een flinke boost van HomeKit. B.v. ondersteuning van meer soorten apparaten. En dat Siri een keer NL begrijpt op de HomePod.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MartijnMartijn
Siri op de HomePod in Nederlands zou inderdaad een verademing zijn. Al vraag ik me af of dat nog gaat gebeuren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 18:12
robcoenen schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:53:

- Meer focus op performance en stabiliteit (o.a. door nieuwe manier van ontwikkelen)
Ben benieuwd....
MartijnMartijn schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 11:49:
Siri op de HomePod in Nederlands zou inderdaad een verademing zijn. Al vraag ik me af of dat nog gaat gebeuren.
Ja zie ik ook wel graag komen.

Nu gebruik ik hem alleen voor wekkers maar misschien dat dit met Nederlands zou veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:36
meesje schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 11:15:
De Popcorn heb ik al in huis gehaald. ;)
Zelf hoop ik op een flinke boost van HomeKit. B.v. ondersteuning van meer soorten apparaten. En dat Siri een keer NL begrijpt op de HomePod.
Inderdaad mogen ze HomeKit wat verder uitbreiden. Wat meer product categorieën zou wel fijn zijn. Stofzuigers, regenmeter van netatmo enzo. Vooral die laatste zou wel fijn zijn.

De regenmeter staat wel al in HomeKit, nu moet die nog waardes kunnen aangeven en aan automatiseren kunnen koppelen. Zou wel fijn zijn ism met een beregeningscomputer, zoals een Eve Aqua.

[Voor 9% gewijzigd door TheKerremenke op 20-06-2020 17:47]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +4Henk 'm!
Yeah! It's that time of year again! *O*

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Een nieuwe naam en nieuwe UI voor macOS: Big Sur, iOS blijft bij zijn vertrouwde naam en een handenwas-monitor in WatchOS 7. En meer. Vanavond in WWDC.

https://www.macrumors.com...wwdc-big-sur-ipados-leak/

:)

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

Erg benieuwd naar de presentatie van vanavond en met name de manier waarop ze alles gaan presenteren.
Ik verwacht dat ze de stijl van het Magic Keyboard for iPad hanteren. Dus demo's in en rondom Apple Park. :)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• anandus
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 06:45:
Yeah! It's that time of year again! *O*
offtopic:
Again? Ik heb pas drie maanden geleden MacOS op mijn laptop geïnstalleerd, dus voor mij is het de allereerste keer dat ik een Mac-event ga bekijken :)
anandus schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:22:
[...]
offtopic:
Again? Ik heb pas drie maanden geleden MacOS op mijn laptop geïnstalleerd, dus voor mij is het de allereerste keer dat ik een Mac-event ga bekijken :)
Het is ieder jaar WWDC. ;)

• anandus
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:31:
[...]

Het is ieder jaar WWDC. ;)
offtopic:
Voor mij dus niet :P

• MartijnMartijn
Heb er zin in! Ben benieuwd of het live is, of dat ze het van te voren hebben opgenomen.
MartijnMartijn schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:47:
Heb er zin in! Ben benieuwd of het live is, of dat ze het van te voren hebben opgenomen.
Ik vermoed dat het allemaal pre-recorded is.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
Zeker even met een schuin oog meekijken vanavond!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-06 21:42
Zelf nog steeds ongelofelijk tevreden met mijn HomePod's.
Heb recent nog een tweede aangeschaft om er een stereo paar van te maken. Om heel eerlijk te zijn valt de surround kwaliteit tegen. Ook de integratie met mijn Apple TV 4K valt me erg tegen. Vaak genoeg moet ik toch even de instellingen openen omdat YouTube niet synchroon loopt of ik niets hoor.

Gelukkig compenseert de geluidskwaliteit daar wel weer voor.

Siri in het nederlands zou erg fijn zijn. Ik denk dat het twee kanten op kan gaan:
Een geheel nieuwe refresh van de HomePod.
Of een flinke update/firmware upgrade voor de huidige. Ook aangezien ze laatst zijn geswitcht van iOS naar tvOS dat moet een reden hebben zou je zeggen.

Wat betreft tvOS 14 vind ik wat ik nu gezien heb wat karig. Weinig dat mij zou lokken om van de 3 naar de 4 te gaan, als ik al geen 4 had.

Ik ben zwaar geïntegreerd in HomeKit en hier zijn echt een hoop dingen die gewoon simpel beter kunnen. Een "quality of life" update. Met bijvoorbeeld; Apple TV automation dat als hij een video afspeelt de lichten kunnen dimmen. En bij pauze ze weer aangaan. Dit soort dingen zouden echt een game changer zijn. Nu moet je dit met homebridge doen wat niet voor iedereen weg gelegd is. Misschien dit in combinatie met shortcuts ook daar liggen echt verbeter punten. Idee is ongelofelijk goed, uitvoering tot nu toe minder. Valt me tegen van Apple ben dat niet gewend. Meestal als ze ergens mee komen is het gelijk gewoon goed.

Edit:

Nog een kleine wens voor HomePod zou voor mij zijn het niet meer hoeven gebruiken van een wakeword. Dus geen hey siri goodmorning. Maar bijvoorbeeld tussen 06 en 09 als ik goodmorning zeg in mijn kamer gaan mijn lampen aan. Niet hey siri.

[Voor 7% gewijzigd door Torac op 22-06-2020 10:05]

• MartijnMartijn
nieuws: Analist Kuo: Apple voorziet 13"-MacBook Pro en 24"-iMac als eerste va...

De ARM geruchten blijven aanhouden. Het zou een mooie stap zijn voor Apple. Al verwacht ik zoals gezegd gewoon intel in de nieuwe Macs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-06 15:11

Splinter Cell

AMD HD7850

"Good morning."

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:00
Denk niet dat we deze krijgen te horen op de manier zoals we die altijd horen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
"Good morning."
Klap klap *O*

we zitten er (bijna) weer klaar voor :P

[Voor 32% gewijzigd door Nick25 op 22-06-2020 11:01]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:13
Ben wel benieuwd. De beta vorig jaar installeren ging wat lastiger dan de jaren ervoor. Hoop dat het homescreen er na al die jaren eindelijk eens anders uit gaat zien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:48
Dus ik kijken in de agenda. Leeg. Maar... wat was er ook alweer vandaag? Owja vanavond weer Appletjes tijd :) Kom maar door. Weer klassiek dit topic volgen. Kijken welke functies in het digitale deel van mijn leven nu weer verbeterd worden volgens Apple. En zoals elk jaar ook nu weer de belofte aan mijzelf om de beta niet te installeren. Uhu :P

[Voor 3% gewijzigd door swv op 22-06-2020 12:28]

• meesje
De laatste info die ik voorbij zag komen is dat er geen nieuwe hardware wordt gepresenteerd. Vind ik op zich niet vreemd (wel jammer ;)) gezien het karakter van de WWDC.

• meesje
Volgens 9to5mac:

The same post claims tvOS will feature deeper integration with HomeKit. Right now, the Apple TV can control HomeKit accessores like smart lights using voice control on the Siri remote, but there isn’t a dedicated Home app on tvOS like there is for Apple’s other platforms.

Ik ben benieuwd. Kunnen we straks via een HomeKit scene/automation de Apple TV aanzetten, Netflix opstarten, etc? Of echt alleen maar een HomeKit app voor de ATV, en hopelijk dan niet een letterlijke kopie van iOS/macOS.

• MartijnMartijn
Hmm zuur inderdaad.. wel heel toevallig dat dit ineens vandaag naar buitenkomt, geen hardware. We zullen het vanavond wel zien. Ik kan me haast niet voorstellen na alle geruchten dat ze niets gaan aankondigen aan hardware.

Acties:
  • +1Henk 'm!
swv schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:25:
Dus ik kijken in de agenda. Leeg. Maar... wat was er ook alweer vandaag? Owja vanavond weer Appletjes tijd :) Kom maar door. Weer klassiek dit topic volgen. Kijken welke functies in het digitale deel van mijn leven nu weer verbeterd worden volgens Apple. En zoals elk jaar ook nu weer de belofte aan mijzelf om de beta niet te installeren. Uhu :P
Welkom ook dit jaar weer!

Ik heb alvast even op het dev portaal ingelogd, Collega heeft daar de 2fa voor dus anders moest ik een dag wachten enz :P

Dus ik ben er klaar voor.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dit klinkt overigens wel interessant

Donstil schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:02:
[...]

Welkom ook dit jaar weer!

Ik heb alvast even op het dev portaal ingelogd, Collega heeft daar de 2fa voor dus anders moest ik een dag wachten enz :P

Dus ik ben er klaar voor.
De IPSW verschijnt vanzelf wel ergens online vanavond. :)

Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:30:
[...]

De IPSW verschijnt vanzelf wel ergens online vanavond. :)
Absoluut, of het beta profiel :)

• Nick25
Donstil schreef op maandag 22 juni 2020 @ 14:28:
[...]

Absoluut, of het beta profiel :)
Die staan altijd binnen to time erop + de Google search hits gaan dan ook sky high :P

• AppleFan2007
Ook al zijn er geruchten voor geen hardware, hoop ik nog steeds op een nieuwe Apple TV en iMac.
Misschien de nieuwe iMac met ARM chip maar dan net zoals de Mac Pro ergens in november pas uitkomen.
Nick25 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:36:
[...]

Die staan altijd binnen to time erop + de Google search hits gaan dan ook sky high :P
Ja er is zelfs een website voor die ik hier niet mag linken.
Maar als je naar Beta profiles en com zoekt op Google kom je een heel eind met de eerste hit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:40:
[...]

Ja er is zelfs een website voor die ik hier niet mag linken.
Maar als je naar Beta profiles en com zoekt op Google kom je een heel eind met de eerste hit
i know :P plak het aan elkaar en :+

• Nick25
AppleFan2007 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:40:
Ook al zijn er geruchten voor geen hardware, hoop ik nog steeds op een nieuwe Apple TV en iMac.
Misschien de nieuwe iMac met ARM chip maar dan net zoals de Mac Pro ergens in november pas uitkomen.
Imac & apple tv zou me niks verbazen in 2017 was imac ook aan de beurt!

• MartijnMartijn
- dubbel -

[Voor 93% gewijzigd door MartijnMartijn op 22-06-2020 16:28]

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
Weet iemand toevallig al of de livestream ook via de Apple TV app op een LG oled smart tv te bekijken is.

• AppleFan2007
SidewalkSuper schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:57:
Weet iemand toevallig al of de livestream ook via de Apple TV app op een LG oled smart tv te bekijken is.
Normaal wel, de livestream is te kijken op ieder apparaat met de Apple TV app
Nick25 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:53:
[...]

i know :P plak het aan elkaar en :+
You don't always have to state the obvious. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Voor wie de WOOOO's gaat missen tijdens de keynote. :+

http://tyburg.github.io/projects/iwoo

lekker handig....via de Apple TV app heb ik 5 keuzes wat betreft de Keynote van zometeen... Allen staan onder het kopje ''WWDC 2020''

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:19

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Geert1976 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:43:
lekker handig....via de Apple TV app heb ik 5 keuzes wat betreft de Keynote van zometeen... Allen staan onder het kopje ''WWDC 2020''
Op Apple’s website speelt in ieder geval iets af. Ik durf niet te zeggen waar de andere 4 opties voor zijn :+

Launching containers into space

Whieee schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:44:
[...]

Op Apple’s website speelt in ieder geval iets af. Ik durf niet te zeggen waar de andere 4 opties voor zijn :+
wellicht 1 met een Keynote van Jobs vanuit het hiernamaals?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Geert1976 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:46:
[...]

wellicht 1 met een Keynote van Jobs vanuit het hiernamaals?
Walt Mossberg opperde net in de live feed van The Verge dat het misschien leuk zou zijn als de Memoji de keynote verzorgen. Dat biedt op zich wel opties natuurlijk.

Memoji inzetten als AR filter tijdens de Keynote zou eigenlijk op een bepaald punt wel moeten vandaag. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:43:
Is waarschijnlijk ter voorbereiding op de rest van de conference om simultaan verschillende sessies uit te zenden.
Maar voor nu is alles gelijk aangezien er maar één keynote actief is.

Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:49:
[...]

Is waarschijnlijk ter voorbereiding op de rest van de conference om simultaan verschillende sessies uit te zenden.
Maar voor nu is alles gelijk aangezien er maar één keynote actief is.
dan ga ik er maar vanuit dat het de meest linker app icoon is dat toegang geeft tot de Keynote van zometeen.
en wellicht die ernaast in het Mandarijn-Engels

Oh boy.. tijd om te switchen. Is de YouTube feed wel 4K?

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:05
Kan aan mij liggen, maar in de AppleTV app op mijn Samsung is niets te vinden

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• hk12nl
Zo, kinderen op bed; ik zit :p

©2004

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:59

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op mijn (al wat oude) Apple TV is het het hele Keynotes blokje verdwenen. :?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-05 12:49
SirLenncelot schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:56:
Kan aan mij liggen, maar in de AppleTV app op mijn Samsung is niets te vinden
Ik ook niet, alleen van 2019.
Kijk nu via de YouTube app.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

YouTube is ook enkel 1080p

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:36
R-utger schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:57:
[...]

Ik ook niet, alleen van 2019.
Kijk nu via de YouTube app.
Ff opnieuw de Apple TV+ app starten deed het bij mij oplossen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Zou Phil Schiller nog wat extra Corona kilo's erbij hebben gekregen? #dtv
1080p is het nieuwe 4K, was met de PlayStation 5 presentatie ook. Dat heurt

Splinter Cell schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:59:
Zou Phil Schiller nog wat extra Corona kilo's erbij hebben gekregen? #dtv
Ik in ieder geval wel 8)7

Here we go!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hk12nl
Leuk intro

©2004

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

YouTube stream loopt wel flink achter.

• meesje
TheKerremenke schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Ff opnieuw de Apple TV+ app starten deed het bij mij oplossen.
Bij mij heeft dat niet geholpen. Ik kan allen de WWDC 2019 opname vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 20:45
Dat is raar zonder applaus!

Acties:
  • +1Henk 'm!
meesje schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:01:
[...]

Bij mij heeft dat niet geholpen. Ik kan allen de WWDC 2019 opname vinden.
Moet je ff via de events app gaan, kom je bij de goeie uit. Had ik ook

Acties:
  • +1Henk 'm!

Anoniem: 343919

Ik moest inderdaad erg wennen dat er geen applaus was maar dat was al bekend haha.

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:05
Die YouTube stream hangt al vast

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hk12nl
Ze zullen toch niet nog meer bijgeschaafd hebben aan die emoji ><

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnMartijn
Veel plezier iedereen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee