Toon posts:

WWDC18 - Maandag 4 juni 2018 19:00 uur (NL) OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

Introductie

Zoals elk jaar gaat in juni de Worldwide Developer Conference van start. De start van deze conferentie wordt traditiegetrouw afgetrapt met een Keynote waarin Apple doorgaans nieuwe software en/of hardware producten aangekondigt. De afgelopen jaren heeft Apple zich vooral gericht op de aankondiging van nieuwe besturingssystemen, en wat dat dan met zich meebrengt voor ontwikkelaars. Toch is het niet ongewoon dat er ook nieuwe hardware wordt aangekondigd.

Wat kunnen we zeker verwachten?

Omdat tijdens de conferentie de ontwikkelaar centraal staat, ligt het voor de hand dat Apple ook dit jaar met een update komt van haar besturingssystemen met nieuwe functies, verbeteringen en gereedschap voor ontwikkelaars. Om deze reden is de keynote ook interessant voor consumenten en Apple-liefhebbers. Ervan uitgaande dat de typenummering van de afgelopen jaren doorzet, zien op 4 juni iOS 12, macOS 10.14, watchOS 5 en tvOS 12 officieel het levenslicht. Van deze besturingssystemen worden in de uren en weken na de Keynote betaversies uitgebracht voor ontwikkelaars en publieke testers1.

Wat kunnen we van iOS 12 verwachten? Volgens Bloomberg hoeven we geen grote veranderingen te verwachten2. Wat we mogelijk gaan zien: ARKit 2.0, toegang tot NFC chip, Digitale Health aka gebruiksmonitor aka smartphoneverslaving tegengaan. Wie weet krijgt het ontwerp van iOS ook weer wat verbeteringen of wijzigingen. Zou het beginscherm eindelijk van modernere functies worden voorzien?

Tevens zou het kunnen dat Apple haar videostreamingdienst gaat tonen. Gezien de berichtgeving van de laatste maanden over de ontwikkeling van series voor de streamingdienst en het binnenhalen van prominente figuren uit de filmwereld. Zou een mooie aanvulling zijn op wat Apple Music vandaag de dag is.

Wat kunnen we misschien ook verwachten?

Zoals gezegd is de aankondiging van nieuwe hardware tijdens de WWDC Apple niet vreemd. Zo is er tijdens de WWDC 2017 ook nieuwe hardware aangekondigd. Op dit moment is zo goed als de hele Macs line-up nodig aan een refresh toe3 en hetzelfde geldt ook voor de iPads (Pro modellen). Er zijn echter geen aanwijzingen dat er nieuwe hardware wordt aangekondigd.

Welke verrassingen heeft Apple dit jaar voor ons in petto? Gaat MacOS iOS apps kunnen draaien? Krijgt iOS een dark mode? Wordt het saai en zal de focus liggen op stabiliteit en snelheid? Of juist weer bomvol nieuwe features? Maandag aanstaande om 19:00 uur kijken en wie weet worden we weer iets gelukkiger ;)!

Interessante links

1 https://beta.apple.com/sp/betaprogram/ Zoals elk jaar geldt: Installeren op eigen risico! Wees je bewust van de consequenties van het installeren van een (vroege) beta(versie).
2 https://www.bloomberg.com...es-at-software-conference
3 https://buyersguide.macrumors.com/#Mac

- Apple Developer pagina over WWDC
- MacRumors over WWDC

Waar live te volgen?

Livestreams
- Apple Events via website (Safari, Edge, Firefox en Chrome browser)
- Apple Events via Apple TV app
- Apple Events stream voor VLC e.d. https://p-events-delivery...fvljkb6/m3u8/atv_mvp.m3u8

Liveblogs
- Arstechnica
- Engadget
- MacRumors
- The Verge
- Wired

[Voor 10% gewijzigd door swv op 04-06-2018 18:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Live via de wwdc app atv :)
100% via apple website

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Ondanks dat ik wat minder actief ben op het forum kom ik er nog dagelijks en volg ik ook nog trouw het Apple nieuws. Daarom kon in navolging van vorig jaar een nieuw topic voor de WWDC niet uitblijven. Ik kijk er weer naar uit en ik kan niet wachten op wat komen gaat :)

• Nick25
Geruchten zijn er alweer genoeg 8)

Nieuwe Health functies in ios 12
Upgrade macbook
Ipad pro met face id
Apple watch apps (spotify app)

[Voor 60% gewijzigd door Nick25 op 31-05-2018 19:51]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben alleen benieuwd naar de SE2 of hoe het gaat heten. iOS12 zal naar verwachting weinig nieuws brengen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• swv
  • Nu online
Hackus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:52:
Ik ben alleen benieuwd naar de SE2 of hoe het gaat heten. iOS12 zal naar verwachting weinig nieuws brengen.
Ik twijfel of je daar op kunt hopen. Zal denk ik eerder september worden voor een refresh van de hele iPhone line-up. Dat wordt een saaie keynote voor jou dan.

Vorig jaar gingen ze ook rap door de verschillende aankondigingen heen en was het volgens mij desondanks toch nog een aardig lange keynote. Als er wederom Macs en iPads worden aangekondigd zal er voor een iPhone weinig plek zijn.

Kijken welke figuren nu weer het podium betreden. De afgelopen jaren toch aardig nieuwe gezichten erbij en dan voornamelijk ook topvrouwen. Niet erg, maar ik vond de vertrouwde gezichten (met presenteerskills) op het podium vaak wel fijn. Laatste twee jaar wordt het wat rommeliger of is men zenuwachtiger en lijkt de keynote wel een haastklus. Komt ook wel omdat Apple haar portfolio uitbouwt en daardoor meerdere afdelingen/divisies (en directeuren) heeft.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@swv exact wat je zegt, niet veel bijzonders de laatste paar jaar. (Alleen de X)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ben vooral benieuwd naar iOS 12 en macOS 10.14. WWDC is toch voornamelijk een software Keynote.

Verder verwacht ik toch wel grote stappen voor iOS 12. Er is ooit eens gezegd dat de nadruk op stabiliteit zou liggen maar nooit dat de enige vernieuwing stabiliteit zou zijn.

Voor iOS hoop ik op DarkMode en Notificatie vernieuwing. Bij macOS zie ik graag support voor iPad apps en voor watchOS hoop ik zoals elk jaar op eigen watchfaces.

[Voor 23% gewijzigd door Donstil op 31-05-2018 20:51]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:05

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik ben benieuwd of ze nog iets met de Mac mini doen..

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1Henk 'm!
Erhnam schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:34:
Ik ben benieuwd of ze nog iets met de Mac mini doen..
Aah ja ik ook. Ik heb er een als mediaplayer/download tank onder mijn tv (omdat de Apple tv niet alle audio codecs ondersteund) alleen die wordt toch wel wat oud nu.

Zou graag een nieuwe kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik heb alvast even een iOS 12 topic geopend. Dit om morgen de nieuwe functies en de beta's te bespreken.

[iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46
Erg benieuwd of er nog wat hardware aankomt dit jaar. Zelf wacht ik op een nieuwe iPad Pro en wellicht een nieuwe MacBook Pro.

Maar zoals het er nu uitziet ben ik er bang voor:
What to Expect at WWDC 2018: iOS 12, macOS 10.14, tvOS 12 and watchOS 5 But No Hardware

Vorig jaar zaten ze er niet naast..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:20
Ik kijk zo uit naar ios12. Ik vermoed dat ik alle bugs wel voorbij heb zien komen op mijn iPhone. Zoveel problemen gehad. Hopen op een stabiel iOS12!

Met als hoogte punt de toegangsscherm bug en de bug in volgende video:

[Voor 37% gewijzigd door grote_oever op 02-02-2021 22:27]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Vorig jaar kon ik uit de levertijden in de online Apple Store afleiden welke producten een update zouden krijgen. Dit jaar hebben alle producten de levertijd op dinsdag aanstaande staan. Dat betekent dat er in ieder geval geen hardware wordt aangekondigd met directe beschikbaarheid. Iets dat bij MacBooks vaak wel gangbaar is. Dus zou je kunnen concluderen dat we geen nieuwe MacBooks hoeven te verwachten. Dit strookt dan inderdaad met de geruchten van de afgelopen dagen dat het bij software zal blijven. Natuurlijk is het niet uitgesloten dat er geen hardware wordt aangekondigd, maar dan kan het gaan om een sneak preview o.i.d. Of in het geval van nieuwe iPad Pro’s pas een release over twee weken etc. Het zou ook kunnen dat een evenement in oktober nieuw leven wordt ingeblazen met aankondigingen van iPad en Mac :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Aaw fuck, opschieten met die MacMini upgrade! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 11:19
swv schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:19:
Vorig jaar kon ik uit de levertijden in de online Apple Store afleiden welke producten een update zouden krijgen. Dit jaar hebben alle producten de levertijd op dinsdag aanstaande staan.
Of ze zijn eindelijk slim geworden bij Apple door niet meteen de komst van nieuwe producten vrij te geven door middel van de levertijden. :P

Maar dat zal wel niet het geval zijn, denk dat jouw beredenering toch wat waarschijnlijker is. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
SanFran is er klaar voor:

Vind die witte banner met UI elementen erin toch wel typisch. Ben benieuwd of dat een hint is ergens voor. Misschien toch een refresh.

Edit: Ik zie op 9to5 dat het filmpje van de Dark Mode offline gehaald is. Dat bevestigd de komst dus eigenlijk alleen maar :)

jordiv30 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:04:
[...]

Of ze zijn eindelijk slim geworden bij Apple door niet meteen de komst van nieuwe producten vrij te geven door middel van de levertijden. :P

Maar dat zal wel niet het geval zijn, denk dat jouw beredenering toch wat waarschijnlijker is. :)
Nou ja of ze dat door hebben. Ze zijn een bedrijf wat de webwinkel nog steeds uren uitzet om nieuwe producten toe te voegen 8)7

[Voor 36% gewijzigd door Donstil op 04-06-2018 00:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!
“Zou het beginscherm eindelijk van modernere functies worden voorzien?”

Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? :P

Ik hoop op stabiliteit/veiligheid focus en dark mode.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swv
  • Nu online
WhatsappHack schreef op maandag 4 juni 2018 @ 01:51:
“Zou het beginscherm eindelijk van modernere functies worden voorzien?”

Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? :P

Ik hoop op stabiliteit/veiligheid focus en dark mode.
Nou, ehmmm :p In ieder geval meer personalisatiemogelijkheden dan het links uitlijnen van apps uit het jaar kruik. Het blijft een goude ouwe deze wens maar Apple heeft er nog steeds niks mee gedaan. Ik bedien mijn telefoon zo af en toe met alleen mijn rechter duim. Dan zou ik het fijn vinden als ik mijn belangrijkste apps kan positioneren in de omgeving van mijn rechter duim. Maar wat doet iOS al vanaf het begin? Precies in de tegenovergestelde linkerbovenhoek uitlijnen 8)7 Daarbij heb ik een hekel aan een overvol beginscherm om dit te omzeilen en wil ik nog wel wat kunnen zien van mijn ingestelde achtergrond. En sinds ik een Android telefoon heb van het werk ben ik erachter gekomen dat het toch wel fijn is dat het daar wel kan. Evenals de grootte van app icoontjes instellen bijvoorbeeld. Ik heb goede ogen: van mij hoeft het widgetscherm en het beginscherm niet zo ruim opgezet te zijn. Mag best wat kleiner allemaal. Widgets mogen wat mij betreft meer overzicht bieden. Bijvoorbeeld ook twee naast elkaar. Beetje het Android idee. Daarbij durf ik een grid van 5 x 7 apps wel aan (iPhone X).

[Voor 5% gewijzigd door swv op 04-06-2018 07:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiv30
Ik krijg het idee dat iedereen vooral hoopt op functies die Android al een tijdje heeft (uitgezonderd de dark mode). Dat is weleens precies andersom geweest. Ik ben inmiddels redelijk benieuwd naar wat we vanavond gaan zien. Ik zet al een tijdje al mijn geld op stabilisaties in de software, maar ik begin toch een beetje te twijfelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:43
Mark Gurman:

In case you missed my WWDC preview from the other day: multi player AR, Digital Health push for Apple devices, no iPad Pro revamp/new Macs at the event, deeper iOS/macOS integration, new Watch OS (+ details on the Apple Watch 4), much more

https://www.bloomberg.com...es-at-software-conference

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-05 09:23
Wat ik met name hoop, denk alleen niet dat het dit keer gaat gebeuren, dat Apple SIRI goed gaat verbeteren. SIRI blijf ik echt een vreemd product vinden van Apple. Op elk platform heeft het andere functies en kan het alleen bepaalde dingen. Je kan bijv op je AppleTV niet vragen wat het weer wordt. Op je Macbook heb je geen HomeKit en kan je niet aan SIRI vragen om het licht in een kamer uit te zetten. Om maar even wat voorbeelden te noemen over SIRI.

Daarnaast hoop ik ook heel erg op een dark mode. Het zit al in bepaalde apps. Het nadeel is alleen met bijv de darkmode van de NOS op dat hij wel met een wit splash screen opstart. Dus alsnog pijn aan je ogen :P

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 13:57
[verwijderd]

[Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:05:
Wat ik met name hoop, denk alleen niet dat het dit keer gaat gebeuren, dat Apple SIRI goed gaat verbeteren. SIRI blijf ik echt een vreemd product vinden van Apple. Op elk platform heeft het andere functies en kan het alleen bepaalde dingen. Je kan bijv op je AppleTV niet vragen wat het weer wordt. Op je Macbook heb je geen HomeKit en kan je niet aan SIRI vragen om het licht in een kamer uit te zetten. Om maar even wat voorbeelden te noemen over SIRI.

Daarnaast hoop ik ook heel erg op een dark mode. Het zit al in bepaalde apps. Het nadeel is alleen met bijv de darkmode van de NOS op dat hij wel met een wit splash screen opstart. Dus alsnog pijn aan je ogen :P
Ik denk dat 'The Looks' vernieuwd zijn en wat nieuwe emoticons etc. verder verwacht ik niets 'groots'.
Verbeteren van wat er nu aangeboden wordt, en ik hoop ook op Dark modus/ Donker thema.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
Hackus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:13:
[...]

Ik denk dat 'The Looks' vernieuwd zijn en wat nieuwe emoticons etc. verder verwacht ik niets 'groots'.
Verbeteren van wat er nu aangeboden wordt, en ik hoop ook op Dark modus/ Donker thema.
Ik moet zeggen dat ik ook wel een verbetering (is al eerder genoemd) als een nieuw notificatie center erg fijn zou vinden. Ik heb weliswaar voor alle notificaties het geluid uit staan. Alleen die lange lijst, alles door elkaar. Mag anders. Ik had laatst een mooi concept gezien op YouTube. Kan hem alleen even niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:48:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook wel een verbetering (is al eerder genoemd) als een nieuw notificatie center erg fijn zou vinden. Ik heb weliswaar voor alle notificaties het geluid uit staan. Alleen die lange lijst, alles door elkaar. Mag anders. Ik had laatst een mooi concept gezien op YouTube. Kan hem alleen even niet zo snel vinden.
Voor sommige zou dat fijn zijn. ik heb ook het meeste uitstaan (anders rammelt mijn toestel de hele dag met allerlei toontjes :D)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben echt super benieuwd wat ze vanavond gaan aankondigen. iOS blijft mooie software, maar je merkt dat ze achter beginnen te lopen en weinig vernieuwends doen. Ik hoor steeds meer mensen in m'n omgeving die al jaren met iOS lopen praten over Android als mogelijke opvolger omdat dat "veel meer kan". Lijkt me niet goed voor Apple!

Ik zit in ieder geval ruim op tijd klaar met de stream aan op m'n Apple TV :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:52:
Ik ben echt super benieuwd wat ze vanavond gaan aankondigen. iOS blijft mooie software, maar je merkt dat ze achter beginnen te lopen en weinig vernieuwends doen. Ik hoor steeds meer mensen in m'n omgeving die al jaren met iOS lopen praten over Android als mogelijke opvolger omdat dat "veel meer kan". Lijkt me niet goed voor Apple!

Ik zit in ieder geval ruim op tijd klaar met de stream aan op m'n Apple TV :D
Ik ook. Ben er helemaal klaar voor en hoop dat de stream vlekkeloos gaat verlopen. Niet zoals die ene keer dat de stream het niet deed ivm een livefeed van 50mb+ moest worden binnengehaald bij elke refresh. Waardoor ze de servers extra hard belaste en de stream er de grootste moeite mee had.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:45:
[...]

Ik ook. Ben er helemaal klaar voor en hoop dat de stream vlekkeloos gaat verlopen. Niet zoals die ene keer dat de stream het niet deed ivm een livefeed van 50mb+ moest worden binnengehaald bij elke refresh. Waardoor ze de servers extra hard belaste en de stream er de grootste moeite mee had.
Ja of die ene keer dat er de hele tijd een chinees door heen zat te lullen 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mar.tin schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:09:
Aaah, het momentje van het jaar om met een <insert thuisbezorgd maaltijd naar keuze hier> op de bank te gaan zitten. Met een <insert drankje naar keuze> in de hand om naar de nieuwe aankondigingen te gaan kijken.

Om daarna als een <insert voorvoegsel hier>-debiel die nieuwe extreem brakke bèta op je toestel te knallen om vervolgens zonder schroom terug naar tweakers te vliegen om te klagen over alle bugs :+.

#zin-in
Aww ik kijk ook al uit naar de eerste twee weken een mega brakke iPhone.
Ik zeg elk jaar "Volgend jaar stap ik wat beta's later in" maar ook dit jaar weer ga ik hem gewoon gelijk installeren vanavond (op mijn privé iPhone).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 07:34
Ben benieuwd of we de iPhone SE 2 gaan zien.

Als die er als de iPhone X uitziet is het voor mij een insta-buy. Maar ik verwacht het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:32:
[...]

Aww ik kijk ook al uit naar de eerste twee weken een mega brakke iPhone.
Ik zeg elk jaar "Volgend jaar stap ik wat beta's later in" maar ook dit jaar weer ga ik hem gewoon gelijk installeren vanavond (op mijn privé iPhone).
Komt hij direct vanavond uit dan? Is dat altijd zo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Volgens mij wel. Dan kunnen ontwikkelaars er direct mee aan de slag. De Public Beta volgt meestal twee weken later.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:43:
[...]

Volgens mij wel. Dan kunnen ontwikkelaars er direct mee aan de slag. De Public Beta volgt meestal twee weken later.
Ah ja, tof. Helaas ben ik geen dev. Dus zal nog even meoten wachten dan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:42:
[...]
Yup, althans de afgelopen 8 jaar ofz wel :)
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:44:
Ik hoorde van een vriend ( >:) ) dat je het Dev profiel gewoon kunt installeren als je geen dev bent.
Hoe je daar aan komt mogen we hier niet bespreken maar met Google is alles te vinden, dus dit vast ook :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• tom.cx
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Ja, dat moet je wel doen. Er gaan namelijk wel eens configuratieprofielen rond maar die moet je niet zomaar installeren. Heb er bij Everything Apple Pro een video over gezien wat voor schade dat kan aanrichten.

Update:

Dit is de video: YouTube: This Link Can Crash Your iPhone & Bypass Passcode on iOS 11!
Hier is de site waar je het profiel kan downloaden. Wat je dus beter niet kan doen. Wees gewaarschuwd.

[Voor 28% gewijzigd door tom.cx op 04-06-2018 16:36]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nick25
oOo Nog 2,5 uur

[Voor 6% gewijzigd door Nick25 op 04-06-2018 16:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
Yes! Dan gaan we hier lekker spammen :X O-)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:07

Splinter Cell

AMD HD7850

Zin in. Dark mode here we come.

Tweakers Hooligans On Tour.

[Voor 4% gewijzigd door Splinter Cell op 04-06-2018 17:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:29
n3z schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:34:
Ben benieuwd of we de iPhone SE 2 gaan zien.

Als die er als de iPhone X uitziet is het voor mij een insta-buy. Maar ik verwacht het niet.
Precies dit, verwachting is laag maar anders een insta-buy.
Ben toch bang voor een SE2 update met iPhone 7 hardware. Misschien nog met draadloos laden.

[Voor 13% gewijzigd door G33st op 04-06-2018 17:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
G33st schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:05:
[...]

Precies dit, verwachting is laag maar anders een insta-buy.
Ben toch bang voor een SE2 update met iPhone 7 hardware. Misschien nog met draadloos laden.
SE 2 komt echt niet vanavond op het toneel :)

[Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 04-06-2018 17:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:29
Nick25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:08:
[...]

SE 2 komt echt niet vanavond op het toneel :)
Ze moeten! :P

Ik ben klaar met mijn iPhone 7, maar vond het scherm van de iPhone X (die ik 2 weken gehad heb) te groot. Ik wil met een hand gewoon het hele scherm kunnen bereiken. Dus ik blijf hopen... maar verwacht niet teveel, haha.

Ben overigens toch flink vermoeid van Intents gisteren, dus te lui om te gaan sporten, dus alle tijd om rustig te kijken vanavond :)

[Voor 14% gewijzigd door G33st op 04-06-2018 17:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heb er ook weer zin in, maar kijk stiekem misschien toch iets meer uit naar de nieuwe Jailbreak waarbij functies als Dark Mode al lang inzitten ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:57
tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:43:
[...]

En dan komt het gezeur weer, als elk jaar, over de batterij die sneller leeg gaat :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Famous schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:20:
[...]

En dan komt het gezeur weer, als elk jaar, over de batterij die sneller leeg gaat :+
Enige nu wat sneller gaat is mijn hartslag ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zo ik zit ook klaar. Ff snel Westworld kijken en dan om 19:30 precies na de zieke kinderen inhaken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:01:
Zo ik zit ook klaar. Ff snel Westworld kijken en dan om 19:30 precies na de zieke kinderen inhaken.
:D

Ik heb een aantal blogs verzameld in de startpost. Andere blogs googelen jullie maar :p

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
Helaas is de Apple Store nog steeds online. Definitief geen hardware dus lijkt het.

[Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 04-06-2018 18:17]

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:51
Rivanov schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:11:
Helaas is de Apple Store nog steeds online. Definitief geen hardware dus lijkt het.
Het Developer Portal is ook nog niet offline hoor :P Zegt niet zoveel.

Acties:
  • +6Henk 'm!
Pagina naar iOS12 staat al online.

Klik klik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swv
  • Nu online
MelvinW schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:17:
[...]

Jawel! Ook geen nieuwe software dus :N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
MelvinW schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:17:
[...]

Apple Store gaat áltijd offline enkele uren voor een keynote. Of ze breken met de traditie of er komt dit jaar echt niets, zoals Mark Gurman al 'voorspeld' heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MelvinW
Rivanov schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:18:
[...]

Apple Store gaat áltijd offline enkele uren voor een keynote. Of ze breken met de traditie of er komt dit jaar echt niets, zoals Mark Gurman al 'voorspeld' heeft.
Ik verwacht minimaal dat AirPower komt. Als die nu nog niet in de Store verschijnt dan zal 'ie wel nooit komen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:18:
Pagina naar iOS12 staat al online.

Klik klik
Wat een naaistreek om dat nu al te spoilen. En ja ik heb de introductievideo bekeken :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Edit: Woeps browser flipt.

[Voor 116% gewijzigd door swv op 04-06-2018 18:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!
swv schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:20:
[...]

Wat een naaistreek om dat nu al te spoilen. En ja ik heb de introductievideo bekeken :(
De beste introductie video sinds jaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12
MelvinW schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:20:
[...]

Ik verwacht minimaal dat AirPower komt. Als die nu nog niet in de Store verschijnt dan zal 'ie wel nooit komen :P
Als AirPower nu niet komt dan idd nooit. Maar nog steeds erg jammer dat je een extra AirPod case zou moeten kopen als je die ook draadloos op zou willen laden a weet ik veel hoeveel euro voor de case.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Verwacht eerlijk gezegd enkel een definitieve releasedatum. Denk niet dat hij vanaf vandaag al te koop is. Er is gewoon totaal niets gelekt qua hardware en dat baart me zorgen. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
AirPower. Whow die was ik helemaal vergeten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MelvinW
SgtElPotato schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:23:
[...]

Als AirPower nu niet komt dan idd nooit. Maar nog steeds erg jammer dat je een extra AirPod case zou moeten kopen als je die ook draadloos op zou willen laden a weet ik veel hoeveel euro voor de case.
De case gaat $69 kosten, dat had Apple eerder al bekendgemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:25:
[...]

De case gaat $69 kosten, dat had Apple eerder al bekendgemaakt.
Ik heb mijn case moeten vervangen. Kosten hetzelfde, best keurig dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:59
Zal toch wel een refresh in de mac(book) lineup komen neem ik aan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd of ze nog iets bekendmaken over Apple Music met de webplayer en API's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

Als ie vanavond niet komt hoef ik hem niet eens meer :’)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
De VLC link voor de geïnteresseerden.

https://p-events-delivery...fvljkb6/m3u8/atv_mvp.m3u8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
Werkt atv al ? (Sta in de super markt :p)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
Nick25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:38:
Werkt atv al ? (Sta in de super markt :p)
Nee, Apple TV stream is nog niet actief.
De VLC link wel.

/edit: Apple TV is actief!

[Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 04-06-2018 18:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:40
Hoe moet ik die link openen in VLC? Heb net de recente versie gedownload.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
torp schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:45:
Hoe moet ik die link openen in VLC? Heb net de recente versie gedownload.
Als URL openen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ze gaan vanavond de SE2 aankondigen en die ligt donderdag/vrijdag a.s in de Apple Stores in de VS.
Dat komt dan mooi uit, want ik vertrek morgen naar Florida voor een vakantie en kan dan mooi een SE2 meenemen.

“One can dream”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
Apple TV stream is actief.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:46:
Ze gaan vanavond de SE2 aankondigen en die ligt donderdag/vrijdag a.s in de Apple Stores in de VS.
Dat komt dan mooi uit, want ik vertrek morgen naar Florida voor een vakantie en kan dan mooi een SE2 meenemen.

“One can dream”
Ik ga eind augustus voor 3 weken naar Florida dus die iPad Pro 10.5" met Face ID heeft nog even de tijd om uit te komen. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Apple TV stream doet het idd. Goede kwaliteit zo te zien en lekker stabiel!
Edit : Store is nog steeds online... fuck, das geen goed nieuws :(

[Voor 31% gewijzigd door DennusB op 04-06-2018 18:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Website stream doet het ook inmiddels.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Eerst zo een minuut of 20 luisteren naar Tim.
Over hoe fantastisch het allemaal gaat en sowieso een keer of 2567 het woord "incredible" voorbij komt en diverse cijfers/downloads/verkopen waar Tim helemaal lijp van wordt...

Rond 19.20u wordt 't pas interessant, verwacht ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:55:
Over hoe fantastisch het allemaal gaat en sowieso een keer of 2567 het woord "incredible" voorbij komt en diverse cijfers/downloads/verkopen waar Tim helemaal lijp van wordt...

Gelukkig kan je mee doen met de bingo : https://bingo.onemorething.nl/ :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:55:

Zieke kinderen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiv30
Dit wordt het slowchat topic toch?

Ben net thuis na een lange dag werken en ben eigenlijk kapot. Ik hoop dat Apple mij gaat verbazen vanavond, zodat ik aan het eind van de avond toch weer lekker kan hypen over nieuwe )hard- en) software. We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiv30
Goede tip! Ik zet hem aan op de MacBook. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:07

Splinter Cell

AMD HD7850

Het is nog geen 19:00.

Half-Life 3 confirmed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 22:00
Wel sportief dat ze Firefox tussen de app iconen plaatsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
ieperlingetje schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:58:
Wel sportief dat ze Firefox tussen de app iconen plaatsen.
Ja is onderhuids gewoon webkit joh :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Nieuw Spotify icon?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jordiv30
Leukste manier om in een Keynote te gaan wat mij betreft. Lekker logo's raden. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50
Te laat

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kak. Ze gaan niet presenteren, was een grapje :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Daar gaan we :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiv30
Oeps, loop weer een beetje achter via de Apple TV denk ik. Moet ik maar niet teveel hier gaan kijken, anders wordt alles gespoilerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
LOL wat een introfilm. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
Hereee we gooo :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb nog apps 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Haha het lijkt wel een filmtrailer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 18:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

David Attenborough :D _/-\o_

[Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 04-06-2018 19:04]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50
Mooi, developertjes in de zeik nemen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Haha prachtig gedaan. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ooh grappig doen filmpje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik vind mooi

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
Echt ge-wel-dig gemaakt. Heerlijk.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee