Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WWDC18 - Maandag 4 juni 2018 19:00 uur (NL) OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:46

Introductie

Zoals elk jaar gaat in juni de Worldwide Developer Conference van start. De start van deze conferentie wordt traditiegetrouw afgetrapt met een Keynote waarin Apple doorgaans nieuwe software en/of hardware producten aangekondigt. De afgelopen jaren heeft Apple zich vooral gericht op de aankondiging van nieuwe besturingssystemen, en wat dat dan met zich meebrengt voor ontwikkelaars. Toch is het niet ongewoon dat er ook nieuwe hardware wordt aangekondigd.

Wat kunnen we zeker verwachten?

Omdat tijdens de conferentie de ontwikkelaar centraal staat, ligt het voor de hand dat Apple ook dit jaar met een update komt van haar besturingssystemen met nieuwe functies, verbeteringen en gereedschap voor ontwikkelaars. Om deze reden is de keynote ook interessant voor consumenten en Apple-liefhebbers. Ervan uitgaande dat de typenummering van de afgelopen jaren doorzet, zien op 4 juni iOS 12, macOS 10.14, watchOS 5 en tvOS 12 officieel het levenslicht. Van deze besturingssystemen worden in de uren en weken na de Keynote betaversies uitgebracht voor ontwikkelaars en publieke testers1.

Wat kunnen we van iOS 12 verwachten? Volgens Bloomberg hoeven we geen grote veranderingen te verwachten2. Wat we mogelijk gaan zien: ARKit 2.0, toegang tot NFC chip, Digitale Health aka gebruiksmonitor aka smartphoneverslaving tegengaan. Wie weet krijgt het ontwerp van iOS ook weer wat verbeteringen of wijzigingen. Zou het beginscherm eindelijk van modernere functies worden voorzien?

Tevens zou het kunnen dat Apple haar videostreamingdienst gaat tonen. Gezien de berichtgeving van de laatste maanden over de ontwikkeling van series voor de streamingdienst en het binnenhalen van prominente figuren uit de filmwereld. Zou een mooie aanvulling zijn op wat Apple Music vandaag de dag is.

Wat kunnen we misschien ook verwachten?

Zoals gezegd is de aankondiging van nieuwe hardware tijdens de WWDC Apple niet vreemd. Zo is er tijdens de WWDC 2017 ook nieuwe hardware aangekondigd. Op dit moment is zo goed als de hele Macs line-up nodig aan een refresh toe3 en hetzelfde geldt ook voor de iPads (Pro modellen). Er zijn echter geen aanwijzingen dat er nieuwe hardware wordt aangekondigd.

Welke verrassingen heeft Apple dit jaar voor ons in petto? Gaat MacOS iOS apps kunnen draaien? Krijgt iOS een dark mode? Wordt het saai en zal de focus liggen op stabiliteit en snelheid? Of juist weer bomvol nieuwe features? Maandag aanstaande om 19:00 uur kijken en wie weet worden we weer iets gelukkiger ;)!

Interessante links

1 https://beta.apple.com/sp/betaprogram/ Zoals elk jaar geldt: Installeren op eigen risico! Wees je bewust van de consequenties van het installeren van een (vroege) beta(versie).
2 https://www.bloomberg.com...es-at-software-conference
3 https://buyersguide.macrumors.com/#Mac

- Apple Developer pagina over WWDC
- MacRumors over WWDC

Waar live te volgen?

Livestreams
- Apple Events via website (Safari, Edge, Firefox en Chrome browser)
- Apple Events via Apple TV app
- Apple Events stream voor VLC e.d. https://p-events-delivery...fvljkb6/m3u8/atv_mvp.m3u8

Liveblogs
- Arstechnica
- Engadget
- MacRumors
- The Verge
- Wired

swv wijzigde deze reactie 04-06-2018 18:39 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
Live via de wwdc app atv :)
100% via apple website

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
Ondanks dat ik wat minder actief ben op het forum kom ik er nog dagelijks en volg ik ook nog trouw het Apple nieuws. Daarom kon in navolging van vorig jaar een nieuw topic voor de WWDC niet uitblijven. Ik kijk er weer naar uit en ik kan niet wachten op wat komen gaat :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:35
Ben vooral benieuwd naar iOS 12 en macOS 10.14. WWDC is toch voornamelijk een software Keynote.

Verder verwacht ik toch wel grote stappen voor iOS 12. Er is ooit eens gezegd dat de nadruk op stabiliteit zou liggen maar nooit dat de enige vernieuwing stabiliteit zou zijn.

Voor iOS hoop ik op DarkMode en Notificatie vernieuwing. Bij macOS zie ik graag support voor iPad apps en voor watchOS hoop ik zoals elk jaar op eigen watchfaces.

Donstil wijzigde deze reactie 31-05-2018 20:51 (23%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
quote:
Erhnam schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:34:
Ik ben benieuwd of ze nog iets met de Mac mini doen..
Aah ja ik ook. Ik heb er een als mediaplayer/download tank onder mijn tv (omdat de Apple tv niet alle audio codecs ondersteund) alleen die wordt toch wel wat oud nu.

Zou graag een nieuwe kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
Ik heb alvast even een iOS 12 topic geopend. Dit om morgen de nieuwe functies en de beta's te bespreken.

[iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• swv
Vorig jaar kon ik uit de levertijden in de online Apple Store afleiden welke producten een update zouden krijgen. Dit jaar hebben alle producten de levertijd op dinsdag aanstaande staan. Dat betekent dat er in ieder geval geen hardware wordt aangekondigd met directe beschikbaarheid. Iets dat bij MacBooks vaak wel gangbaar is. Dus zou je kunnen concluderen dat we geen nieuwe MacBooks hoeven te verwachten. Dit strookt dan inderdaad met de geruchten van de afgelopen dagen dat het bij software zal blijven. Natuurlijk is het niet uitgesloten dat er geen hardware wordt aangekondigd, maar dan kan het gaan om een sneak preview o.i.d. Of in het geval van nieuwe iPad Pro’s pas een release over twee weken etc. Het zou ook kunnen dat een evenement in oktober nieuw leven wordt ingeblazen met aankondigingen van iPad en Mac :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
SanFran is er klaar voor:

Vind die witte banner met UI elementen erin toch wel typisch. Ben benieuwd of dat een hint is ergens voor. Misschien toch een refresh.

Edit: Ik zie op 9to5 dat het filmpje van de Dark Mode offline gehaald is. Dat bevestigd de komst dus eigenlijk alleen maar :)

quote:
jordiv30 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:04:
[...]

Of ze zijn eindelijk slim geworden bij Apple door niet meteen de komst van nieuwe producten vrij te geven door middel van de levertijden. :P

Maar dat zal wel niet het geval zijn, denk dat jouw beredenering toch wat waarschijnlijker is. :)
Nou ja of ze dat door hebben. Ze zijn een bedrijf wat de webwinkel nog steeds uren uitzet om nieuwe producten toe te voegen 8)7

Donstil wijzigde deze reactie 04-06-2018 00:00 (36%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-06 22:58
Wat ik met name hoop, denk alleen niet dat het dit keer gaat gebeuren, dat Apple SIRI goed gaat verbeteren. SIRI blijf ik echt een vreemd product vinden van Apple. Op elk platform heeft het andere functies en kan het alleen bepaalde dingen. Je kan bijv op je AppleTV niet vragen wat het weer wordt. Op je Macbook heb je geen HomeKit en kan je niet aan SIRI vragen om het licht in een kamer uit te zetten. Om maar even wat voorbeelden te noemen over SIRI.

Daarnaast hoop ik ook heel erg op een dark mode. Het zit al in bepaalde apps. Het nadeel is alleen met bijv de darkmode van de NOS op dat hij wel met een wit splash screen opstart. Dus alsnog pijn aan je ogen :P

Acties:
  • +5Henk 'm!

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:28

mvdam

Tweaker-Gekkie

Aaah, het momentje van het jaar om met een <insert thuisbezorgd maaltijd naar keuze hier> op de bank te gaan zitten. Met een <insert drankje naar keuze> in de hand om naar de nieuwe aankondigingen te gaan kijken.

Om daarna als een <insert voorvoegsel hier>-debiel die nieuwe extreem brakke bèta op je toestel te knallen om vervolgens zonder schroom terug naar tweakers te vliegen om te klagen over alle bugs :+.

#zin-in

Nissan Leaf 2013 24kWh Base > Nissan Leaf 2016 30kWh Tekna > Nissan Leaf 2018 40kWh Editiòn

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik ben echt super benieuwd wat ze vanavond gaan aankondigen. iOS blijft mooie software, maar je merkt dat ze achter beginnen te lopen en weinig vernieuwends doen. Ik hoor steeds meer mensen in m'n omgeving die al jaren met iOS lopen praten over Android als mogelijke opvolger omdat dat "veel meer kan". Lijkt me niet goed voor Apple!

Ik zit in ieder geval ruim op tijd klaar met de stream aan op m'n Apple TV :D

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:52:
Ik ben echt super benieuwd wat ze vanavond gaan aankondigen. iOS blijft mooie software, maar je merkt dat ze achter beginnen te lopen en weinig vernieuwends doen. Ik hoor steeds meer mensen in m'n omgeving die al jaren met iOS lopen praten over Android als mogelijke opvolger omdat dat "veel meer kan". Lijkt me niet goed voor Apple!

Ik zit in ieder geval ruim op tijd klaar met de stream aan op m'n Apple TV :D
Ik ook. Ben er helemaal klaar voor en hoop dat de stream vlekkeloos gaat verlopen. Niet zoals die ene keer dat de stream het niet deed ivm een livefeed van 50mb+ moest worden binnengehaald bij elke refresh. Waardoor ze de servers extra hard belaste en de stream er de grootste moeite mee had.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
quote:
tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:45:
[...]

Ik ook. Ben er helemaal klaar voor en hoop dat de stream vlekkeloos gaat verlopen. Niet zoals die ene keer dat de stream het niet deed ivm een livefeed van 50mb+ moest worden binnengehaald bij elke refresh. Waardoor ze de servers extra hard belaste en de stream er de grootste moeite mee had.
Ja of die ene keer dat er de hele tijd een chinees door heen zat te lullen 8)7

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Komt hij direct vanavond uit dan? Is dat altijd zo?
Volgens mij wel. Dan kunnen ontwikkelaars er direct mee aan de slag. De Public Beta volgt meestal twee weken later.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• tom.cx
quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Ah ja, tof. Helaas ben ik geen dev. Dus zal nog even meoten wachten dan :P
Ja, dat moet je wel doen. Er gaan namelijk wel eens configuratieprofielen rond maar die moet je niet zomaar installeren. Heb er bij Everything Apple Pro een video over gezien wat voor schade dat kan aanrichten.

Update:

Dit is de video: YouTube: This Link Can Crash Your iPhone & Bypass Passcode on iOS 11!
Hier is de site waar je het profiel kan downloaden. Wat je dus beter niet kan doen. Wees gewaarschuwd.

tom.cx wijzigde deze reactie 04-06-2018 16:36 (28%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
oOo Nog 2,5 uur

Nick25 wijzigde deze reactie 04-06-2018 16:35 (6%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:09

Splinter Cell

AMD HD7850

Zin in. Dark mode here we come.

Tweakers Hooligans On Tour.

Splinter Cell wijzigde deze reactie 04-06-2018 17:03 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:47
quote:
Nick25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:08:
[...]

SE 2 komt echt niet vanavond op het toneel :)
Ze moeten! :P

Ik ben klaar met mijn iPhone 7, maar vond het scherm van de iPhone X (die ik 2 weken gehad heb) te groot. Ik wil met een hand gewoon het hele scherm kunnen bereiken. Dus ik blijf hopen... maar verwacht niet teveel, haha.

Ben overigens toch flink vermoeid van Intents gisteren, dus te lui om te gaan sporten, dus alle tijd om rustig te kijken vanavond :)

G33st wijzigde deze reactie 04-06-2018 17:16 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:14

Famous

R 400+

quote:
tom.cx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:43:
[...]

Volgens mij wel. Dan kunnen ontwikkelaars er direct mee aan de slag. De Public Beta volgt meestal twee weken later.
En dan komt het gezeur weer, als elk jaar, over de batterij die sneller leeg gaat :+

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
Famous schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:20:
[...]

En dan komt het gezeur weer, als elk jaar, over de batterij die sneller leeg gaat :+
Enige nu wat sneller gaat is mijn hartslag ;)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
quote:
Donstil schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:01:
Zo ik zit ook klaar. Ff snel Westworld kijken en dan om 19:30 precies na de zieke kinderen inhaken.
:D

Ik heb een aantal blogs verzameld in de startpost. Andere blogs googelen jullie maar :p

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:36
Helaas is de Apple Store nog steeds online. Definitief geen hardware dus lijkt het.

Rivanov wijzigde deze reactie 04-06-2018 18:17 (41%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Donstil
Pagina naar iOS12 staat al online.

Klik klik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
quote:
Rivanov schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:18:
[...]

Apple Store gaat áltijd offline enkele uren voor een keynote. Of ze breken met de traditie of er komt dit jaar echt niets, zoals Mark Gurman al 'voorspeld' heeft.
Ik verwacht minimaal dat AirPower komt. Als die nu nog niet in de Store verschijnt dan zal 'ie wel nooit komen :P

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
quote:
Donstil schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:18:
Pagina naar iOS12 staat al online.

Klik klik
Wat een naaistreek om dat nu al te spoilen. En ja ik heb de introductievideo bekeken :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
Edit: Woeps browser flipt.

swv wijzigde deze reactie 04-06-2018 18:23 (116%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
AirPower. Whow die was ik helemaal vergeten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
De VLC link voor de geïnteresseerden.

https://p-events-delivery...fvljkb6/m3u8/atv_mvp.m3u8

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ze gaan vanavond de SE2 aankondigen en die ligt donderdag/vrijdag a.s in de Apple Stores in de VS.
Dat komt dan mooi uit, want ik vertrek morgen naar Florida voor een vakantie en kan dan mooi een SE2 meenemen.

“One can dream”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
quote:
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:46:
Ze gaan vanavond de SE2 aankondigen en die ligt donderdag/vrijdag a.s in de Apple Stores in de VS.
Dat komt dan mooi uit, want ik vertrek morgen naar Florida voor een vakantie en kan dan mooi een SE2 meenemen.

“One can dream”
Ik ga eind augustus voor 3 weken naar Florida dus die iPad Pro 10.5" met Face ID heeft nog even de tijd om uit te komen. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!
Eerst zo een minuut of 20 luisteren naar Tim.
Over hoe fantastisch het allemaal gaat en sowieso een keer of 2567 het woord "incredible" voorbij komt en diverse cijfers/downloads/verkopen waar Tim helemaal lijp van wordt...

Rond 19.20u wordt 't pas interessant, verwacht ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
quote:
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:55:
Eerst zo een minuut of 20 luisteren naar Tim.
Over hoe fantastisch het allemaal gaat en sowieso een keer of 2567 het woord "incredible" voorbij komt en diverse cijfers/downloads/verkopen waar Tim helemaal lijp van wordt...

Rond 19.20u wordt 't pas interessant, verwacht ik.
Gelukkig kan je mee doen met de bingo : https://bingo.onemorething.nl/ :P

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Het is nog geen 19:00.

Half-Life 3 confirmed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Nieuw Spotify icon?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 25-06 13:39
Leukste manier om in een Keynote te gaan wat mij betreft. Lekker logo's raden. 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
quote:
Kak. Ze gaan niet presenteren, was een grapje :P

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Mooi, developertjes in de zeik nemen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Haha prachtig gedaan. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik vind mooi

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
Echt ge-wel-dig gemaakt. Heerlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
Haha zetten ze Developers even weg als een afwijkend stoort. Wat niet gaat met normale mensen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

JAAAAAAAAAAAA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
Cijfertjes :p

Klapvee ready

Nick25 wijzigde deze reactie 04-06-2018 19:06 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Cijfers...cijfers...cijfers _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

MindBLOWING.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
quote:
Let op hoor :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Man man man, alles is fan-tas-tisch en ongelofelijk. Wauw :P

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
100 miljard in (bijna) tien jaar. Dat is toch wel bizar hoor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Make the App Store great again.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Iemand al gemerkt dat het thema van de keynote wel erg zwart is? ;)
Doet het overigens lekker op m'n LG OLED TV.

Dark Mode confirmed

Rivanov wijzigde deze reactie 04-06-2018 19:10 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

CraigGod.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Nu online
Darkmodus is wel al duidelijk aan de achtergrond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

quote:
Donstil schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:09:
100 miljard in (bijna) tien jaar. Dat is toch wel bizar hoor.
En dat is dan nog maar een klein deel van de totale omzet uit alle apps. :D

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 2 32GB  iPhone 8 64GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
Hoppa iOS12 gelijk erin, weg met die cijfertjes

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
Atv stream is perfect btw :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
"Today, it's all about software"

Géén hardware dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
quote:
Ik wou net zeggen. Betere kwaliteit hebben we in het verleden nog niet gezien volgens mij.

swv wijzigde deze reactie 04-06-2018 19:13 (3%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
quote:
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:10:
[...]

Daar kan je een hoop zieke kinderen mee genezen...ik noem een Afrika
Hats allemaal een iPad.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
God, ze gaan Android weer ff belachelijk maken. Toch beetje jammer!

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:13:
God, ze gaan Android weer ff belachelijk maken. Toch beetje jammer!
6% adoptie is dan ook best belachelijk. ;)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 2 32GB  iPhone 8 64GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
Maar dit is toch gewoon een kwestie van animaties versnellen of ben ik nou gek :P?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Het bold San Francisco font ziet er wel lekker uit op de slides.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jordiv30
Alle iDevices blijven ondersteund. Dat is wat mij betreft een teken dat er geen grote vernieuwingen aankomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18:44
quote:
swv schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:12:
[...]

Ik wou net zeggen. Betere kwaliteit hebben we in het verleden nog niet gezien volgens mij.
Misschien vloeken in de kerk, maar de Chromecast doet het ook prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Zolang Dark Mode er maar in zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Eigenlijk vind ik het best opmerkelijk dat ze zo de focus leggen op het verbeteren van de gebruikerservaring op devices uit 2013. Hulde aan Apple wat mij betreft.

#team_UTC+1

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
AR. Gaap.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
quote:
jordiv30 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:17:
Iemand een logo gezien dat hint op Dark Mode? Ik niet namelijk.
Dat wordt de One More Thing. Dan flippen ze de switch naar Dark Mode.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
quote:
Nope

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-06 18:02
quote:
Rivanov schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:17:
[...]

Dat wordt de One More Thing. Dan flippen ze de switch naar Dark Mode.
De stream is ook al aardig dark... ;)

PC: AMD Ryzen 5 2600 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | Corsair Vengeance LPX 32GB | Samsung 970 Evo 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | MSI GeForce GT 1030 | Dell UltraSharp UP2516D | LAPTOP: Apple MacBook Pro 13" | MOBIEL: Xiaomi Pocophone F1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:17:
Ja idd, wat hebben we nou aan die AR shit. Voeg eens wat nuttigs toe...
Wacht even met al je commentaar over wat er nog niet besproken is. Ze zijn nét begonnen.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online

Niets duidt hier op Dark Mode :P

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
Heb een beetje het idee dat ik Microsoft support aan de lijn heb, man praat hetzelfde engels.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Hopelijk wordt het swipen nu wat vloeiender, met name binnen apps zelf en foto's bij nieuwsartikelen. Bijvoorbeeld op de NOS en Telegraaf app.

Zelfs op een iPad 10.5 schokt dat gewoon.

Splinter Cell wijzigde deze reactie 04-06-2018 19:20 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
quote:
jordiv30 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:19:
En verschillende dingen zullen al meteen een stuk minder interessant zijn als ik de logo's zo bekijk.

Misschien groepsvideobellen op FaceTime? En een nieuw notificatiecenter?
Notificatie center update zou ik ZOOOO waarderen!

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordiv30
Notificaties gaan ze wel iets aan veranderen zo te zien. Er is een apart logo voor notificaties, dus er gaat sowieso iets veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Oke, Measure ziet er wel cool uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Measure is dan wel een mooie toepassing van AR _O_

#team_UTC+1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Leuk dat News... Nog steeds niet in NL beschikbaar.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• jordiv30
Jammer dat ze hierbij geen vergelijking met Android maken. Dat zal een stuk minder mooi uitpakken voor Apple. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
quote:
Splinter Cell schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:22:
Leuk dat News... Nog steeds niet in NL beschikbaar.
Het heeft wel een eigen icon op de overzicht slide met de te bespreken punten. Laten we hopen dat het eindelijk ook naar Nederland komt. Maar het zal wel tevergeefse hoop zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!
leuk dat News...net als Apple Pay

Ow wacht...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
Amazing hoor die 2009 grafix

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordiv30
Gewoon Google News downloaden zolang Apple News nog niet in Nederland is. Werkt prima wat mij betreft.

Voor de rest is het inderdaad triest dat Nederland zo vaak achtergesteld wordt. Geen Apple News, geen Apple Pay, geen voorspellende tekst...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
quote:
jordiv30 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:24:
Gewoon Google News downloaden zolang Apple News nog niet in Nederland is. Werkt prima wat mij betreft.

Voor de rest is het inderdaad triest dat Nederland zo vaak achtergesteld wordt. Geen Apple News, geen Apple Pay, geen voorspellende tekst...
Grappige is dat de News widget wél in Nederland werkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

quote:
jordiv30 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:24:

Gewoon naar Nieuwskoerier.nl surfen. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
Ja, en wat kun je hier nou uiteindelijk mee? Helemaal niets. Beetje naar je schermpje kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
quote:
MelvinW schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:26:
[...]

Als alleen Bunq meewerkt is het voor Apple niet interessant. Er zal minstens 1 grote bank moeten zijn die bereid is Apple Pay te ondersteunen. Zolang dat er niet is zal Apple Pay ook niet naar Nederland komen.
ING heeft al meerdere keren aangegeven het graag te willen supporten, maar Apple doet lastig.

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
quote:
DennusB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:25:
[...]

Bij Bunq werkt het al maanden onofficieel prima hoor :)
IFTFY

Acties:
  • +1Henk 'm!
Met Lego kun je alles maken 🎼🎼

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
Aardig kinderachtigde demo dat lego gedoe

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

quote:
Ik zag een halve maan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
Hee Siri icoon zit erbij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
quote:
wardjj schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:30:
[...]

Kan natuurlijk ook gewoon night shift zijn, met meer uitgebreide schema's oid.
Ja soort van Night Shift met uitgebreide DARK MODE :9

Acties:
  • +2Henk 'm!
Goedverdoeme wat is het daar donker in die zaal

Ik zet 3 kratjes bier in voor Dark Mode in iOS 12

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zo zo, ze doen eindelijk wat Google Photo's al jaren doet ! :P

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
quote:
Geert1976 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:31:
Goedverdoeme wat is het daar donker in die zaal

Ik zet 3 kratjes bier in voor Dark Mode in iOS 12
De zwarte achtergrond geeft het eigenlijk ook al weg. SPOILER!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordiv30
Apple News, Siri, Dicteren, iBooks, Aandelen app (gaaap), notificatiecenter, iMessages en FaceTime updates dus.
Pagina: 1 2 3 4 5

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Bitcoin

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True