Acties:
  • 0Henk 'm!
http://i64.tinypic.com/2cqhd3m.jpg

Snel na de WWDC18 AS Maandag 4 juni 2018 19:00 uur (NL) zal de Dev. Beta beschikbaar komen van het nieuwe iOS12, voor iOS toestellen van Apple. In deze link alvast wat info en speculatie https://youtu.be/e0h1vW282O0

De 1e public Beta verschijnt meestal dag of 20 na de 1eDev. Dat alles zal door forumleden gemeld worden hier, om zo een ieder te informeren en te chatten over iOS12.

Begin Sept. zal de Final versie beschikbaar zijn voor iedereen die geen Beta account heeft. Een public Beta account is hier aan te vragen https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

* let wel op dat een Beta versie geheel op eigen risico is.

Enjoy your Apple Gear.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nog even wachten en het gaat los. Hier kun je chatten over het Event WWDC18 - Maandag 4 juni 2018 19:00 uur (NL)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:09

carpebios

-1 social credit

@Donstil had toch al een topic aangemaakt hiervoor?

O edit! ik zie nu pas dat jij hem twee dagen eerder hebt aangemaakt!

[Voor 63% gewijzigd door carpebios op 04-06-2018 18:33]

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

Acties:
  • 0Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:30:
@Donstil had toch al een topic aangemaakt hiervoor?

O edit! ik zie nu pas dat jij hem twee dagen eerder hebt aangemaakt!
Dat is langs elkaar heen gegaan idd.

De discussie is inmiddels hier. [iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!
Alles wat nu op iOS11 draait gaat dus ook mee naar iOS12
(va 5s, iPad mini2, iPad Air)
update: ik verwacht wel later dit jaar de DarkMode in iOS12

[Voor 25% gewijzigd door Hackus op 04-06-2018 21:04. Reden: Extra info]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Nou mensen, wat vinden we ervan? Toch geen dark modus....
Maar die AVG verbeteringen vind ik wel stoer!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Developers moeten wel een iOS12 profiel aanvragen.
(voor degene die dat nog niet gedaan hebben)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Is te downloaden inderdaad, net als OSX beta 10.14

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 11:35
Mss een tip. Ik heb ooit een betalend developer account gehad. Al jaren verstreken. Ik kan wel gewoon inloggen op developer.apple.com en het iOS 12 profiel downloaden. Weet niet of dit standaard zo is of een bug. Vroeger ging dit in ieder geval niet. Dan kon je enkel downloaden tijdens het jaar dat je betaald had.

Acties:
  • 0Henk 'm!
kdhoe schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:37:
Mss een tip. Ik heb ooit een betalend developer account gehad. Al jaren verstreken. Ik kan wel gewoon inloggen op developer.apple.com en het iOS 12 profiel downloaden. Weet niet of dit standaard zo is of een bug. Vroeger ging dit in ieder geval niet. Dan kon je enkel downloaden tijdens het jaar dat je betaald had.
Als jij alleen deze gebruikt. Zou geen profiel van iemand anders gebruiken, dat kan voor vervelende problemen zorgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 11:35
Hackus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:40:
[...]

Als jij alleen deze gebruikt. Zou geen profiel van iemand anders gebruiken, dat kan voor vervelende problemen zorgen.
Ik wil maar zeggen, je kan je gerust registreren op de developer site (je hoeft geen betalend abbo nemen) en kijken of de downloads ook voor jou beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:21
Kunnen de twee iOS 12 topics even worden samengevoegd?

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!
kdhoe schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:42:
[...]

Ik wil maar zeggen, je kan je gerust registreren op de developer site (je hoeft geen betalend abbo nemen) en kijken of de downloads ook voor jou beschikbaar zijn.
ik ben zelf geen Dev. gebruiker, maar kan morgen wel een profiel aanvragen.

[Voor 22% gewijzigd door Hackus op 04-06-2018 22:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-03 22:37
Zojuist iOS 12 geinstalleerd. Erg blij dat ze eindelijk een functie hebben toegevoegd dat je kunt zien hoe lang je een App gebruikt. (En eigenlijk ook de screen-on-time, al zegt dat ook niet alles uiteraard)

Verse iTunes installatie, maar wel een backup van de apps teruggezet.

Oh en op de iPhone X kun je EINDELIJK apps wegswipen zonder ingedrukt te houden. Ook erg benieuwd naar grouped notifications. Moet even wachten voor ik een paar berichten krijg :p

Tevens, telegram is een beetje glitchy op iOS 12. Verder, eerste indruk is opzich positief. Scrollen voelt wat soepeler.

De batterij percentage, netwerknaam en alle icoontjes als je bedieningspaneel naar beneden swiped zijn ietsjes groter.

Erg jammer is wel dat continuity meteen niet meer werkt op de laatste stabiele MacOS versie (de niet-beta dus). :(

[Voor 7% gewijzigd door kevinkrs op 04-06-2018 22:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Twee iOS 12 topics is niet echt handig. Omdat dit topic minder berichten heeft, gaat deze op slot. Ik kan de berichten in dit topic helaas niet samenvoegen met het andere topic, omdat dit de hele discussie daar ontwricht. Je kun je bericht daar wel opnieuw plaatsen.

Stel voor dat @Donstil @Hackus medeauteur maakt, zodat jullie beiden de TS kunnen onderhouden. Voor de volgende keer is handiger om eerst een DM of een e-mail te sturen voordat je een 'groot' topic aanmaakt, zodat men niet langs elkaar heen werkt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee