Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is langs elkaar heen gegaan idd.carpebios schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:30:
@Donstil had toch al een topic aangemaakt hiervoor?
O edit! ik zie nu pas dat jij hem twee dagen eerder hebt aangemaakt!
De discussie is inmiddels hier. [iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
(va 5s, iPad mini2, iPad Air)
update: ik verwacht wel later dit jaar de DarkMode in iOS12
[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 04-06-2018 21:04 . Reden: Extra info ]
Maar die AVG verbeteringen vind ik wel stoer!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
(voor degene die dat nog niet gedaan hebben)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als jij alleen deze gebruikt. Zou geen profiel van iemand anders gebruiken, dat kan voor vervelende problemen zorgen.kdhoe schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:37:
Mss een tip. Ik heb ooit een betalend developer account gehad. Al jaren verstreken. Ik kan wel gewoon inloggen op developer.apple.com en het iOS 12 profiel downloaden. Weet niet of dit standaard zo is of een bug. Vroeger ging dit in ieder geval niet. Dan kon je enkel downloaden tijdens het jaar dat je betaald had.
Ik wil maar zeggen, je kan je gerust registreren op de developer site (je hoeft geen betalend abbo nemen) en kijken of de downloads ook voor jou beschikbaar zijn.Hackus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:40:
[...]
Als jij alleen deze gebruikt. Zou geen profiel van iemand anders gebruiken, dat kan voor vervelende problemen zorgen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik ben zelf geen Dev. gebruiker, maar kan morgen wel een profiel aanvragen.kdhoe schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:42:
[...]
Ik wil maar zeggen, je kan je gerust registreren op de developer site (je hoeft geen betalend abbo nemen) en kijken of de downloads ook voor jou beschikbaar zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Hackus op 04-06-2018 22:22 ]
Verse iTunes installatie, maar wel een backup van de apps teruggezet.
Oh en op de iPhone X kun je EINDELIJK apps wegswipen zonder ingedrukt te houden. Ook erg benieuwd naar grouped notifications. Moet even wachten voor ik een paar berichten krijg
Tevens, telegram is een beetje glitchy op iOS 12. Verder, eerste indruk is opzich positief. Scrollen voelt wat soepeler.
De batterij percentage, netwerknaam en alle icoontjes als je bedieningspaneel naar beneden swiped zijn ietsjes groter.
Erg jammer is wel dat continuity meteen niet meer werkt op de laatste stabiele MacOS versie (de niet-beta dus).
[ Voor 7% gewijzigd door kevinkrs op 04-06-2018 22:36 ]
Stel voor dat @Donstil @Hackus medeauteur maakt, zodat jullie beiden de TS kunnen onderhouden. Voor de volgende keer is handiger om eerst een DM of een e-mail te sturen voordat je een 'groot' topic aanmaakt, zodat men niet langs elkaar heen werkt.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()