Heb je niet de mogelijkheid om vanaf een stopcontact naar buiten te boren? Ik heb onlangs screens laten plaatsen. Op de 1e verdieping is alles van buiten naar binnen geboord en via kabelgoten gaat de motorkabel naar het stopcontact. Niet ideaal, maar in de meeste gevallen valt dit achter het gordijn.mierenfokker schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:35:
[...]
Wij hebben niet direct binnen de mogelijkheid tot aansluiten helaas... niet aan gedacht tijdens het bouwen
In de woonkamer wilde ik dit echter pertinent niet en heb ik zelf vooraf van buiten naar binnen een gat geboord. Bij een hoekraam heb ik buiten (redelijk uit het zicht) een kabeldoos gemonteerd en daar zijn de 2 screens op aangesloten. De voeding komt van een stopcontact binnen en daarvoor moest ik ongeveer 70cm in de muur frezen (ik heb uiteindelijk niet gefreesd, maar gewoon flink wat gaten geboord, scheelt een hoop stof!).
Het derde screen is aangesloten op een ander stopcontact en daarvoor moest ik +/- 120cm overbruggen tussen gat en stopcontact en deze moest ook nog eens de hoek om.
Daarna alles weer netjes afgesmeerd en weer een laag verf erover, je ziet er nu eigenlijk niets meer van.
Is zoiets geen optie? Misschien kan je foto's delen van de situatie zodat anderen kunnen meedenken?
[ Voor 4% gewijzigd door mtthw op 04-05-2021 21:36 ]