Flappie schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:20:
Wie heeft er nog een tip voor het volgende:
Op het platte dak van onze woonkeuken zit een lichtkoepel van 2 bij 1 meter met een ronde bovenkant.
Ik zou hier graag zonwering opmaken, bj voorkeur aan de buitenkant!
Ik zat te denken om een screen te bestellen welke in de geleiders door touwen naar beneden wordt getrokken. Om het probleem van de ronde koepel op te lossen zou deze op een hardhouten frame kunnen monteren om de koepel heen ligt op het dak.
Toen we onze woning kochten was deze al reeds gedeeltelijk voorzien van Brustor screens welke ook met touwen aan de zijkanten werkt. Ik zie dat dit echter voor screens niet (meer?) gebruikelijk is. Dan kom je al snel uit bij verandascreens die erg duur zijn. Enige andere oplossing die ik heb gevonden is het JVS Lockscreen. Iemand ervaring mee of een goede tip?
Blijf bij JVS uit de buurt! Een typische dozenschuiver. Blijf hier weg als je fatsoenlijk behandeld wilt worden.
Wij hebben daar onlangs zonwering besteld.
De verkoper heeft in de showroom een offerte gemaakt voor een zonwering. Deze heb ik getekend, maar een kopie kreeg ik niet mee, want: "die zat al in de mail". Had ik maar een foto gemaakt van de getekende offerte, want de verkoper heeft een fout gemaakt bij de bestelling en de verkeerde kleur doek besteld.
Volgens het bedrijf is dat de schuld van de klant, want als klant moet je blijven controleren of het bedrijf alles wel steeds goed doet. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun eigen geklungel. Ze schrijven letterlijk: "wij kunnen toch niet weten welke kleur doek de voorkeur van de klant had en aangezien er niet binnen 12 uur gereageerd is op de bestelling is dat niet onze fout."
Fouten in het opmeten, of fouten in de bestelling, het is allemaal de fout van de klant. De algemene voorwaarden slaan werkelijk nergens op en staan vol met 'zwarte lijst bedingen'. Zaken die voor de rechter nooit stand houden, maar ze komen er mee weg omdat niemand zin heeft om de tijd te nemen het eens netjes uit te vechten.
Bellen kan niet, je wordt nooit fatsoenlijk te woord gestaan. Ze weigeren simpelweg te vertellen hoe ze heten en per e-mail blijven ze vragen om jezelf te herhalen.
Nee, blijf hier weg als je kunt!