LpvE schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:10:
[...]
Reset naar fabrieksinstellingen. Wel ff alles backuppen wat belangrijk is. Tja, 'tis niet anders. Maar bij mij werkte het wel. Heb overgens tablet terug gestuurd naar gearbest voor een ruil of een refund aangezien de back-camera niet meer aanwezig was. Ik kon wel $30 retour krijgen om het af te kopen maar een tablet zonder camera is toch niet handig aangezien ik nog wel eens barcodes of QR codes scan of inlog met Digid. Heb al eerder een tablet terug gestuurd en dat ging toch wel goed dus nog maar een keer geprobeerd. Gelukkig betaald paypal de retour kosten.

Okee, bedankt voor de info. Dat ga ik ook nog eens proberen dan met de Hi9 Air hier. Als ik hem weer uit de gecrashte stand krijg tenminste, want dat gebeurt nu zo'n beetje na elke keer. Eerst dacht ik dat het aan Youtube lag, maar dat is dus niet zo. Daarna duurt het uren of een dag voordat hij weer aan gaat. En anders gaat hij ook terug. Ik beb gelukkig ook met Paypal betaald. Hmmm, 19 okt afgeschreven, en het is nu 3 nov, ik moet er snel werk van maken nu. Nou ja, hij was ook nog 5 dagen onderweg dus er zit nog wat speling in qua melden binnen 2 weken (als consumentenrecht tenminste ook geldt voor het Czech warehouse waar ik hem vandaan had). Maar een nieuwe tablet is ook goed, mits hij 100% werkt.
Waar moest jij hem naartoe terugsturen? Chine, of hebben ze ook iets dichterbij?
*** update ***
Crasht nu ook random na Netflix uit sleep. Support met Geabest is omslachting. Er zijn al 5 dagen voorbij en nu vragen ze in de ticket na de foto van het gecrashte scherm ook een video (niet dat je er dan iets anders op ziet). Maar die video komt blijkbaar niet door, ook al is ie ruim onder de 10MB die ze stellen, en krijg ik geen foutmelding. Maar goed, dan volgens instructie los sturen via de email, krijg je daar weer een ticket nummer van, maar een melding dat we verder gaan in het bestaande topic (ook wel zo logisch), maar goed, daar is na 5 dagen nog steeds geen reply. Nou, het advies was een factory reset, deze stappen:
We kindly ask that you perform a factory reset for your device and see if this resolves the problem(s).
1) Long press the power button and the volume+ at the same time;
2) When the screen is bright, loosen the button and wait for the image to appear. If not, please repeat step 1;
3) Use the volume + and volume - keys to adjust the light bar to "data/factory reset wipe", press the power button to confirm;
4) Use the volume + and volume - keys to adjust the light bar to "delete, all user data Yes", press the power button to confirm;
5) Wait for the next screen, select "system now reboot" to restart, press the power button to confirm.
[
Voor 38% gewijzigd door
Verwijderd op 13-02-2019 11:29
]