Dat verzin je niet van tevoren.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:24:
[...]
Speel je weer een wedstrijd om niks tegen de Engelsen
muah 3x 120 min in 2 weken en een dag minder rust voel je wel in de finaleAnkona schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:25:
Geeft wel zaterdag en zondag de leukste wedstrijden zo. Die engelsen hebben wat te bewijzen tegen de belgen. En de Kroaten kunnen beter dan de Engelsen het spel van de Fransen frustreren.
Better go easy on them. Anders gaan de giletjes in de uitverkoop, slecht voor de middenstand.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Merk er weinig van...knakworst schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:25:
Engeland heeft echt na hun eerste goal lopen fluimen. Nu kunnen ze ineens wel weer voetballen.
Verwijderd
Southgate.Martinspire schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:26:
Waarom komt Vardy nu pas?
Ze hadden al Rashford als nieuwe spitsMartinspire schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:26:
Tja van de 2-1 scoren krijg je nu eenmaal kramp.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, Kroatië heeft een wannaby Cruijff op het veld, dus ik vind het wel best.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tot de 1 -1 liepen beide ploegen te klungelen en prutsen met verschrikkelijk amateurvoetbal, na de 1 -1 is er 1 team wel gaan voetballen en die gaan nu verdiend de finale in
4 minuten kramp, 3 minuten om van het veld te gaan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
werd gespaard voor de finale.Martinspire schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:26:
Verwijderd
Precies! Modric is een klasse apart, en lijkt in zijn spel niet weinig op Cruijff vind ik.DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:27:
Moet ik nu happen dat zijn spel niet Cruijffiaans is?DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:27:
Klopt, maar dat gegeven maakt Engeland nog niet sterk en volwassen genoeg om het de Fransen lastig te maken.bvbal79 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:26:
[...]
muah 3x 120 min in 2 weken en een dag minder rust voel je wel in de finale
alles kan off-topic
Ik denk dat de Kroaten wel blij zijn als ze winnen want dan hebben ze een extra dag om te herstellen!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Misschien dat ze met die man minder wel kunnen voetballen?
Ok, laat dit klaar zijn. Penalties trek ik niet 😋
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
3 wissels over hebben aan het begin van de verlenging en dan toch met tien man uit moeten spelen. Ook knap.
alles kan off-topic
Echt een leuk wk dit, en dat zonder Nederland. Hoeveel 0-0 wedstrijden hebben we nu gehad? Eén?
Ik heb het niet over Engeland. Maar over het mogelijk spel van Kroatië in de finale. Dat zal door deze omstandigheden toch anders zijn.Ankona schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:28:
[...]
Klopt, maar dat gegeven maakt Engeland nog niet sterk en volwassen genoeg om het de Fransen lastig te maken.
Exocet schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:28:
Wie dit voor het WK voorspeld had, Kroatië in de finale.
knakworst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:51:
[...]
Ik zeg Kroatië. Stiekem goed elftal. Of Poetin regelt natuurlijk dat Rusland het WK wint.
Moet je hem wel eerst halen. Lijkt me bij verlenging wel duidelijk dat je hem nodig hebt
Triest. Nu gaan ze alsnog zieken die Engelsen, en ze waren zo sportief tot nu toe.
Southgate had Kane gewoon moeten wisselen, maar net als de vorige wedstrijd durft ie het niet.
En goh weer een overduidelijke corner niet geven. Dit kan toch geen toeval meer zijn?
En goh weer een overduidelijke corner niet geven. Dit kan toch geen toeval meer zijn?
Modric eruit. Voor het geval het toch penalties wordt.
Nope, de scheids is niet toevallig gewoon aan beide kanten slechttoolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:30:
Southgate had Kane gewoon moeten wisselen, maar net als de vorige wedstrijd durft ie het niet.
Hoeveel legendarische wedstrijden waar we het over twintig jaar nog over hebben...?jaapstobbe schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:30:
Echt een leuk wk dit, en dat zonder Nederland. Hoeveel 0-0 wedstrijden hebben we nu gehad? Eén?
Nul...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die scheids volgens mij al bekend bij engelandtoolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:30:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee echt hetoolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:30:
Daar komen de Kroaten toch wel goed weg. Geen corner. Maar belangrijker: een van die Kroaten geeft een soort elleboog in de rug van Maguire. Nul intentie om voor de bal te gaan. Niet dat daar ooit een penalty gegeven voor wordt. Maar toch.
Frankrijk - Kroatië.... was dat niet Llian Thuram x2 indertijd? Met sik?
Als voetbal hoofdbal had geheten was Engeland misschien kampioen geworden, maar ja, voetbal he...
Z.Korea - DuitslandFiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:31:
[...]
Hoeveel legendarische wedstrijden waar we het over twintig jaar nog over hebben...?
Nul...?
Verwijderd
We hebben in ieder geval een meer sportieve eindstrijd als je kijkt naar gisteren hoe Frankrijk de minuutjes zat te trekken..
Verwijderd
Engeland had een bloedsnelle voorhoede op kunnen stellen met Rashford, Sterling en Vardy. Maar dat is achteraf praten.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:30:
Spanje - MaltaFiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:31:
[...]
Hoeveel legendarische wedstrijden waar we het over twintig jaar nog over hebben...?
Nul...?
alles kan off-topic
Wat een gezeur over dat frankrijk van gisteren...Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:33:
We hebben in ieder geval een meer sportieve eindstrijd als je kijkt naar gisteren hoe Frankrijk de minuutjes zat te trekken..
Frankrijk was gewoon beter en hadden het gewoon uitgespeeld.
Isa toch bijna elk EK/WK zo dat een flut scheids een halve finale krijgt.
1x een duidelijke corner niet geven, ok kan gebeuren.
2x een duidelijke corner niet geven, ok vervelend maar kan gebeuren.
4x een duidelijke corner niet geven???
Zelfde rijtje met
Kroaat valt, vrije trap
Engelsman valt, niks. Etc
Dit kan haast geen toeval zijn, zo vaak zo gericht tegen 1 team fluiten.
Zelfde rijtje met
Kroaat valt, vrije trap
Verwijderd
Sparwasser kan ik me niet als enige heugen.Fiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:31:
[...]
Nul...?
Hebben die Engelsen wel door dat zij de ploeg zijn die moet scoren? Man man, alles of niets voetbal zou je verwachten, maar ze geven gewoon niet thuis. Terechte verliezer.
Dan ben je toch volkomen niet geschikt voor dit soort toneel.Exocet schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:32:
Waarom legt ie m niet breed? Prutser
Woest ben ik. Nu nog, 4 minuten later.
★ What does that mean? ★
Zweden - Luxemburg?
Hoeveel rellen gaan er vannacht in Engeland zijn?
Van mij mag België met 8-0 van Engeland winnen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik begreep inderdaad van mn Engelse neefje dat ie al een anti Engeland reputatie heeft. En dat zei ie al voor de wedstrijd.SinergyX schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:31:
[...]
Die scheids volgens mij al bekend bij engeland
Verwijderd
Uitgespeeld met de hoeken op zoeken om seconden te trekken. Prima, dat mag ook. Terecht gewoon ook. Eerlijk is eerlijk.Joostje123 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:33:
[...]
Wat een gezeur over dat frankrijk van gisteren...
Frankrijk was gewoon beter en hadden het gewoon uitgespeeld.
Maar als ik mag kiezen zie ik liever beide ploegen toch nog strijden.
Verwijderd
Wattan? Gun jij Kroatië het WK?poor Leno schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:35:
Hop tv uit, klaar mee. Hopen dat ze Frankrijk er iig uittikken
En nu...
Hands ook nog man man, wordt dit de 2-2?!
Mejor así
Laatste kans voor Engeland...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hahaha hi-la-ri-sch!! It’s coming home, wat een lachertje!
Bah
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Over 10 jaar krijgen we een zembla aflevering welk shirt de scheid nou vroeg.Fiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:31:
[...]
Nul...?
https://sportnieuws.nl/vo...al-wilde-shirtje-ronaldo/
Verwijderd
Gewoon naar huis toe.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:34:
Zelfde rijtje met
Kroaat valt, vrije trap
Doei!
Ik ken de Engelse pers niet, maar denken ze daar eigenlijk dat dit echt een goed elftal is?
Want okdanks de halve finale is dit toch echt niks?
Waarom kwam pickford niet mee?
Waarom kwam pickford niet mee?
Geen strafschoppen? Dat is een korte wedstrijd voor die Kroaten, zijn ze niet gewend.
alles kan off-topic
Going home...
Going naar bed...
Going naar bed...
Waarom niet?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Netjes Kroatië. Land van geen vijf miljoen inwoners in de finale.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De beste slimste ploeg heeft gewonnen.
Ik gun het Kroatië en Frankrijk beide niet. Interessante finale wordt dit 
Ik acht de Kroaten overigens echt compleet kansloos
Ik acht de Kroaten overigens echt compleet kansloos
Van tevoren werd er zeer weinig van verwacht, dus dit is zeker wel een prestatie. Maar ze hadden het natuurlijk ook vrij makkelijk.readytoflow schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:37:
Ik ken de Engelse pers niet, maar denken ze daar eigenlijk dat dit echt een goed elftal is?
Verwijderd
Haha ik had liever Engeland - Frankrijk gehad als Fransman zijnde. Maar goed, helaas!poor Leno schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:37:
[...]
Ben zelf Engels. Dus nee, ik gun Frankrijk nooit wat.
Bensimpel
Positieve meneer
Eerst nog tegen België hahaExocet schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:37:
They are coming home!
😆 - Denk ook eens om ;)
Gewoon een waardeloos team die Engelsen.
Daarbij neemt de scheids ook erg ruim de tijd in de dode momenten.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:34:
Zelfde rijtje met
Kroaat valt, vrije trap
Zuivere speeltijd zou nog een hele verlenging erbij betekenen. (in meerdere wedstrijden btw.)
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Wat een afgang voor de Engelsen. Kun je een snelle aanval neerzetten met Sterling, Rashford en Vardy, stel je de laatste twee stelselmatig niet op in je basiselftal.
Met de tactiek van Frankrijk van gisteren had Engeland de finale wel gehaald.
Met de tactiek van Frankrijk van gisteren had Engeland de finale wel gehaald.
Snap die haat naar Kroatie niet zo goed, ze spelen niet verdedigend, geen bus parkeren, geen gemeen spel, geen overdreven theater, niks mis mee toch? buiten het feit dat zij in de finale staan en ... niet
Verwijderd
Weg met Engeland, het ‘dominante’ team. Het pro Westerse gezeik op de fora. Het pro Engelse commentaar op NOS, waar je unbiased commentaar verwacht. Eindelijk weer een klein, underdog land in de finale.
Ik ga er voor zitten.
Ik ga er voor zitten.
Verwijderd
Omdat ze zo mooi als in de poule fase speelden ze enkel nog enorm geklierd hebben in de knock out.....vervelende ploeg
Engeland heeft 90 minuten praktisch niets laten zien. Ballen alleen maar om een dode spelsituatie te realiseren.
Het is dus mogelijk voor een klein landje. Geeft hoop voor Nederland.DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:38:
Netjes Kroatië. Land van geen vijf miljoen inwoners in de finale.
Zaterdag de echte finale...?

Wat een kletskoek zegVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:40:
[...]
Omdat ze zo mooi als in de poule fase speelden ze enkel nog enorm geklierd hebben in de knock out.....vervelende ploeg
Er zat weer zo'n zak hooi bij de NOS te verkondigen dat het "gespeeld was". Lever gewoon commentaar op de gebeurtenissen ipv het orakel van Delphi uit te hangen.
Op zich mooie finale denk ik zondag.

Op zich mooie finale denk ik zondag.
Verwijderd
Weet niet waar je dat vandaan haalt? Kroatië speelde het gehele eindtoernooi al goed voetbal.Grindtegel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:39:
Snap die haat naar Kroatie niet zo goed, ze spelen niet verdedigend, geen bus parkeren, geen gemeen spel, geen overdreven theater, niks mis mee toch? buiten het feit dat zij in de finale staan en ... niet
Daarnaast hadden ze nog tweemaal moeten scoren in de verlenging, word een interessante finaleGrindtegel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:39:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Perišić motm, goal en een goede assist. Verdiende winnaar, stiekem hoop ik dat ze het wk gaan winnen..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ja dat zeg ik tochVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:41:
[...]
Weet niet waar je dat vandaan haalt? Kroatië speelde het gehele eindtoernooi al goed voetbal.
Verwijderd
Gewoon gewonnen, als betere team. Met meer schoten op doel. Geen spelbederf of minuten trekken aan het eind. Al was er een andere scheids hadden ze alsnog gewonnen. Engeland was gewoon slecht.Ankona schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:37:
Geen strafschoppen? Dat is een korte wedstrijd voor die Kroaten, zijn ze niet gewend.
Accepteer het nou gewoon een keer. Een omgekeerde wereld, soms is het moeilijk te bevatten.