Denk dat hij dat EK probeert te vergeten
Dat is het hele toernooi al. Ook veelzeggend.Sempy schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
Is wel veelzeggend dat tijdens de verlenging van een halve finale WK er hier meer gepost wordt over de prestaties van de commentatoren en analisten dan die van de spelers.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is engeland slechts een week van het penaltysyndroom afgeweest of gaan ze door?
Was dat niet in portugal toen met de Robben wissel?
★ What does that mean? ★
Nu ben ik klaar! Nog even de verlenging thuis kijken maar zo richting werk.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:01:
[...]
Al klaar? Tot nu toe mis je nog niks...
Oh wauw geel voor Kroatie...
@Hackus ruikt het al iets beter?
[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 11-07-2018 22:08 ]
Oekraïne, het Charkov debacle.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:06:
[...]
www.google.nl
Die heb ik inderdaad permanent uit mijn geheugen verbannen
Ik vond hem in de eerste helft voor Engeland.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:06:
Vind de scheids en grensrechter wel pro Kroatië. Net die corner, nu dit. Amai
★ What does that mean? ★
Dat was 2004. En dat kwam nog goed toen omdat Tsjechië zo aardig was om haar sportieve plicht tegen Duitsland te doen.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:06:
[...]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
nee, dat was 2008 dacht ikMrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:06:
[...]
edit: 2004 zelfs
[ Voor 4% gewijzigd door rik86 op 11-07-2018 22:08 ]
Toen ie meerdere keren weigerde om Lovren geel te geven?MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:07:
[...]
Ik vond hem in de eerste helft voor Engeland.
Die rechtsback van Kroatie heeft wel ijzeren longen zeg, die blijft gaan. Hoeveel km heeft die al wel niet gemaakt?
Verwijderd
Lekker doorvlammen. Geen kinderspel benodigd op halve finales waar elk contact leidt tot een fluitsignaal.PWM schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:07:
Wat een idioot met die fluit. Slechtste op het veld.
Op het EK dachten ze er ook vanaf te zijn, in de volgende ronde gingen ze alsnog naar huis op strafschoppen.jaapstobbe schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:06:
Is engeland slechts een week van het penaltysyndroom afgeweest of gaan ze door?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Engelsen echt op apegapen. Ze mogen blij zijn als t pingels gaan worden.
Verwijderd
Serieus? Buitenspel vlaggen zonder buitenspel etc.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:07:
[...]
Ik vond hem in de eerste helft voor Engeland.
Dus eigenlijk doen 'we' al drie eindtoernooien niet mee...bvbal79 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:07:
[...]
Die heb ik inderdaad permanent uit mijn geheugen verbannen

Edit: O nee, nu vergeet ik het prachtige WK van 2014...
[ Voor 10% gewijzigd door Fiber op 11-07-2018 22:10 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik vind hem ook wel ok, lekker doorspelen en niet zeiken....Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:08:
[...]
Lekker doorvlammen. Geen kinderspel benodigd op halve finales waar elk contact leidt tot een fluitsignaal.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja, gisteren met collega's erover gesproken, maar ik kan me echt niets meer herinneren van dat EK in Polen.Fiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:09:
[...]
Dus eigenlijk doen 'we' al drie eindtoernooien niet mee...
Bij elke liggende Kroaat fluit ieVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:08:
[...]
Lekker doorvlammen. Geen kinderspel benodigd op halve finales waar elk contact leidt tot een fluitsignaal.
Edit
En weer
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 11-07-2018 22:10 ]
Ik wou dat ik Frans was vanavond. Ik zou me helemaal rot lachen.
bron?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat lachen komt wel. De Fransen hebben de echte finale al gewonnen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:10:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Doe ik zeker. Als Frankrijk verliest zondag is het eigen schuld. Nu hopen dat Giroud op de bank blijft.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:10:
Verwijderd
Tegen die keeper van Kroatië wil je geen penalties moeten nemen. Die won al zijn series tot nog toe. Houdt dacht ik >30% nota bene.
Zelf zou ik ontroostbaar zijn.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:10:
Maar ik denk wel dat ze inmiddels in Parijs een plekje voor de beker aan het vrijmaken zijn.
★ What does that mean? ★
ik dat de openingswedstrijd een afgang was en dat Portugal ons echt niet ligtQu3st schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:10:
[...]
Ja, gisteren met collega's erover gesproken, maar ik kan me echt niets meer herinneren van dat EK in Polen.
Tenzij Kroatie gewoon effe 4 verlengde wedstrijden achter elkaar gaat winnen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:10:
How do you save a random generator ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Om met Youp van 't Hek te spreken - geef Engeland / Kroatië 2-0 voor, misschien dat het dan nog interessant kan worden.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:11:
[...]
Doe ik zeker. Als Frankrijk verliest zondag is het eigen schuld. Nu hopen dat Giroud op de bank blijft.
Steeds bijna in de loop van de engelse spitsen, dat gaat een keer goed.
Perecic man, mijn held!
Perecic man, mijn held!
[ Voor 17% gewijzigd door MrMonkE op 11-07-2018 22:13 ]
★ What does that mean? ★
Tja, tegen mezelf en allen met mij, nogmaals:enchion schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:11:
[...]
Tenzij Kroatie gewoon effe 4 verlengde wedstrijden achter elkaar gaat winnen.
2004.
Verwijderd
Toch zie ik ook best wel graag een finale Engeland - Frankrijk.
Kan zo maar een totaal andere wedstrijd worden dan vooraf gedacht.
Kan zo maar een totaal andere wedstrijd worden dan vooraf gedacht.
Nu toch een wissel voor Kroatië denk ik...
Verwijderd
Kijk die Engelsen neuzen nou zwetsen over het feit dat Mandzukic ligt. Zeiken waarom hij ligt? Komop, klaag je nou echt om een van de weinige spelers die een echte die hard is? Wauw..
Met iemand als Beckham of deBruine zou het een stuk beter gaan.Martinspire schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:14:
Die Engelse aanval is toch totaal niet gevaarlijk. Je gaat begrijpen waarom ze zo focussen op dode spel situaties...
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Wat zal Southgate allemaal wel niet over zich heen krijgen wanneer het mis gaat voor de Engelsen?
Verwijderd
Ik weet niet wat erger is, die vaatdoek van een scheids, de grens of die Snoeks die alles negeert of goedpraat.
Hoeveel kansen heeft Engeland dit toernooi gehad uit een niet dood spelmoment? 1?
Verwijderd
Bij mij staat Snoeks al sinds minuut 6 uit..Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:16:
Ik weet niet wat erger is, die vaatdoek van een scheids, de grens of die Snoeks die alles negeert of goedpraat.
Wat gebeurde er in 2004 ?Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:14:
[...]
Tja, tegen mezelf en allen met mij, nogmaals:
2004.
Wikipedia: UEFA Euro 2004
[ Voor 17% gewijzigd door enchion op 11-07-2018 22:18 ]
En waarom hem niet gewoon totaal negeren. Je hebt niets aan al die negativiteit en agressie. Hoe sommige spelers tegen de scheids schreeuwen en die uitdrukkingen op hun gelaat. Pure agressie. Sommige spelers zijn simpelweg ontoerekeningssvatbaar af en toe. Zou gewoon geel moeten zijn, altijd. Dan houd het op. Het houd namelijk nooit vanzelf op.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:14:
Kijk die Engelsen neuzen nou zwetsen over het feit dat Mandzukic ligt. Zeiken waarom hij ligt? Komop, klaag je nou echt om een van de weinige spelers die een echte die hard is? Wauw..

★ What does that mean? ★
Portugal - Griekenland. Dat liep ook anders af dan vooraf ingeschat door velen.enchion schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:17:
[...]
Wat gebeurde er in 2004 ?
Wikipedia: UEFA Euro 2004
Ik acht die kans kleiner dan toen alleen. Griekenland speelde puur anti-voetbal maar was daarmee gruwelijk effectief. Ze gaven erg weinig weg. Dat doen Kroatië en Engeland wel, dus zelfs als ze er eentje in krijgen tegen Frankrijk dan zijn te verdedigend veel te zwak om dat vast te houden.
But you never know. Ben benieuwd wat de odds zijn bij de bookies over een half uur.
[ Voor 37% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-07-2018 22:21 ]
Verwijderd
Heb nog altijd medelijden met die ondankbare overgang van Charisteas naar Feyenoord. Kon het nooit goed doen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:19:
[...]
Portugal - Griekenland. Dat liep ook anders af dan vooraf ingeschat door velen.
Maar zou Kuipers de finale krijgen? Doen we ook nog mee, en komen we verder dan de Belgen.
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-07-2018 22:21 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Zero tolerance beleid inzetten. Iets wat ik al lang opper. Een beslissing is een eindbeslissing. Kom je verhaal halen, dan is het geel! Kom je zeiken, dan is het geel!MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:18:
[...]
En waarom hem niet gewoon totaal negeren. Je hebt niets aan al die negativiteit en agressie. Hoe sommige spelers tegen de scheids schreeuwen en die uitdrukkingen op hun gelaat. Pure agressie. Sommige spelers zijn simpelweg ontoerekeningssvatbaar af en toe. Zou gewoon geel moeten zijn, altijd. Dan houd het op. Het houd namelijk nooit vanzelf op.
POR-GRI ergste finale allertijden en de zwartste pagina uit de EK historie
Minuut 6 van de openingswedstrijd neem ik aan.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:17:
[...]
Bij mij staat Snoeks al sinds minuut 6 uit..
Ik vlucht naar de BBC tenzij het op ITV is, Dan ga ik naar één. En als Duitsland speelt naar ZDF of WDR of welke het ook uitzendt.
★ What does that mean? ★
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hop hop hoppaaa
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat een verdedigings blunder dit..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
En daar is ie dan toch, de 2-1 voor Kroatië. Kon niet uitblijven met dat geklungel van de Engelsen.
Ah, ik maar denken dat je een ander voorbeeld had van een team dat uitsluitend met verlengingen het kampioenschap had gewonnen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:19:
[...]
Portugal - Griekenland. Dat liep ook anders af dan vooraf ingeschat door velen.
Gebeurd.
It's not coming home.
It's not coming home.
2-2...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Zit toch echt totaal geen idee of lijn in het spel van de Engelsen. Southgate gaat afgemaakt worden in de tabloids.
Mooi. Laat die Engelsen zich maar eens meten in de kleine finale. De finale zelf wordt een formaliteit.
Terechte voorsprong voor Kroatië
Mejor así
It's the’re coming home
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kroatië moet wel winnen anders ben ik mijn geld kwijt..
Dan had Kroatie in de 1e helft al met 10 gestaan... Wil je dit echt?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:20:
[...]
Zero tolerance beleid inzetten. Iets wat ik al lang opper. Een beslissing is een eindbeslissing. Kom je verhaal halen, dan is het geel! Kom je zeiken, dan is het geel!
The losers are going home
Lekker voor hun arrogante houding.
Lekker voor hun arrogante houding.
Kroatië is gewoon beter, het is ze gegund
Dat dachten we ook bij het EK.Coltrui schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:22:
Mooi. Laat die Engelsen zich maar eens meten in de kleine finale. De finale zelf wordt een formaliteit.
Gaat Frankrijk weer een "Portugal" meemaken ?
Haha nietsnut Mandzukic alsnog een held wauw.
Portugal 2016? Wel alles gelijk tot de finale toch?enchion schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:21:
[...]
Ah, ik maar denken dat je een ander voorbeeld had van een team dat uitsluitend met verlengingen het kampioenschap had gewonnen.
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 11-07-2018 22:24 ]
Omdat?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:23:
Elke keer als Kroatië speelt krijg ik minder en minder sympathie voor die lui.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ze hebben het zeker weten meer waar gemaakt dan de Engelsen tot nog toe op dit eindtoernooi.
Come on boys!!!
Make @MrMonkE proud!
Nu hoef ik mijn irc bot niet opnieuw te deployen want ik heb Frankrijk en Croatia al in de finale gezet voor de halve finales
Make @MrMonkE proud!
Nu hoef ik mijn irc bot niet opnieuw te deployen want ik heb Frankrijk en Croatia al in de finale gezet voor de halve finales
★ What does that mean? ★
Belgie weeral tegen Engeland, met hun B-teams
Here's to you Nicola and Bart
Speel je weer een wedstrijd om niks tegen de EngelsenColtrui schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:22:
Ik heb 2-2 voorspeld, het zal toch niet
Geeft wel zaterdag en zondag de leukste wedstrijden zo. Die engelsen hebben wat te bewijzen tegen de belgen. En de Kroaten kunnen beter dan de Engelsen het spel van de Fransen frustreren.
alles kan off-topic
toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:24:
[...]
Speel je weer een wedstrijd om niks tegen de Engelsen
Nee, gekkies, dit wordt full blown hard gaan.Unrealiac schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:24:
Belgie weeral tegen Engeland, met hun B-teams
Die gasten gaan die kutwedstrijd/farce wel allemaal goed willen maken. En Januzaj zal niet starten
[ Voor 41% gewijzigd door Coltrui op 11-07-2018 22:26 ]
Engeland heeft echt na hun eerste goal lopen fluimen. Nu kunnen ze ineens wel weer voetballen.
Verwijderd
Doet me denken aan Portugal 2016. Niks kunnen winnen in reguliere tijd en toch kampioen worden.