Toch niet Walker geeft wel wat weg laatste 10 minuten.knakworst schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:36:
Engeland is wel weer meer in balans laatste minuutjes.
Wie er ook wint vandaag, Frankrijk gaat een makkie krijgen
Laten we eerst meneer Snoeks maar wisselen. Die is weer de zwakste.
alles kan off-topic
Ik was in Frankrijk gister, na afloop zaten alle Fransen te toeteren, kunnen ze bij het eindsignaal vandaag weer doen.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:38:
Wie er ook wint vandaag, Frankrijk gaat een makkie krijgen
Sierd de Vos erin. Valt er tenminste nog wat te lachenAnkona schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:38:
Laten we eerst meneer Snoeks maar wisselen. Die is weer de zwakste.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mandzukic blijft toch een geweldige spits
[ Voor 10% gewijzigd door Joostje123 op 11-07-2018 21:41 ]
Als Kroatië zo vanaf de start had gespeeld stond het nu 5-1.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ok .wat een topvoetbal kenner..AC Monaco...de club van Subasic
Opmerkelijk hoe de wedstrijd zo is gekanteld zeg. Engeland mist duidelijk de ervaring om de wedstrijd dood te maken.
Sowieso daar in Serie A Mandzukic en PerisicJoostje123 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:40:
Mandzukic knfg toch een geweldige spits
ik heb nou niet echt 't gevoel naar een halve finale WK te kijken qua niveau. En ook qua spanning eigenlijk niet omdat 't zo vaak zo knullig is
Engeland lijkt leeg te zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kane is zó onzichtbaar dat als Snoeks zijn naam roeptoetert ik aan het nummer moet denken welke vanmiddag voorbij kwam
www.google.nl
Die bewaren we toch voor Frankrijk - Engeland...?knakworst schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:32:
Iedereen de Brexit memes klaarstaan?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kroatie heeft gesmeten met resources.
Als die moeten verlengen wordt het echt een slagveld.
★ What does that mean? ★
Bewaar maar voor België Engeland.Fiber schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:42:
[...]
Die bewaren we toch voor Frankrijk - Engeland...?
Ze hebben 4 wissels toch?MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 11-07-2018 21:44 ]
Verwijderd
Middenveld van Engeland komt er inderdaad totaal niet aan te pas nu. Tijd om in te grijpen vanaf de zijkant lijkt mij. Maar ja, die Southgate is behoorlijk behoudend gebleken wat betreft zijn opstellingen.MisteRMeesteR schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:42:
Kane is zó onzichtbaar dat als Snoeks zijn naam roeptoetert ik aan het nummer moet denken welke vanmiddag voorbij kwam
Tegen Rusland waren ze na 90 minuten ook allemaal helemaal leeg.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
alles kan off-topic
Zat teveel dicht. Je ziet dat nu ook veel meer van het veld gebruikt wordtDr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:40:
Als Kroatië zo vanaf de start had gespeeld stond het nu 5-1.
Verwijderd
Ouderwets radio luisteren niet mogelijk?Qu3st schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
Ik wil geen verlenging! Moet zo werken en moet nog douchen.....
Mbappe is op de brommer, de bruyne heeft de uitstraling van een skoda automonteur en er loopt vast ook nog wel een oud-pizzabakker rond op de velden. Ik zeg doen!alexbl69 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:40:
[...]
Sierd de Vos erin. Valt er tenminste nog wat te lachen
Zo speelt Engeland altijd na een doelpunt tegen.gambieter schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:42:
How do you save a random generator ?
Kroatië is gewoon een grote Houdini act. Ik zie ze deze pot er ook wel weer uitslepen.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
Ik dacht al wat ruik ik tochQu3st schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sure, maar wat ga je erop zetten en wie haal je eraf. Modric heeft wel bizarre conditie, die trekt het nog wel denk ikknakworst schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
[...]
Bewaar maar voor België Engeland.
[...]
Ze hebben 4 wissels toch?
★ What does that mean? ★
Laten we het hopen, zowel de ploeg als de supporters verdienen in mijn ogen helemaal niks.gambieter schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:42:
Zag beelden voorbij komen eergisteren bij VI en die waren 'vanouds' de stad aan het slopen + lekker coma aan het zuipen.

Waarom doen die Britten dat? Ze eten al niet erg gezond en dat drinken erbij lijkt me ook niet goed voor je lichaam/geest.
[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 11-07-2018 21:46 ]
Jawel, dat gaat het ook wel worden. Maar na 90 minuten vind ik wel zo fijner. Zal ik net dat ene doelpunt missen. Als het penalty's wordt dan zie ik het wel op het werk.
Bedankt @Hackus
lijkt me duidelijk, 1e minuut verlenging aanvallers vervangen door verse spelers, beide ploegen, dan wordt 't een grappige verlenging
"NEE!!"
Schreeuwde ik door de kamer toen hij ging schieten.
Waarom doet ie dat.. sta je zo lekker alles vast te zetten, verknoeit hij het weer met een achterlijke doelpoging.
Waarom doet ie dat.. sta je zo lekker alles vast te zetten, verknoeit hij het weer met een achterlijke doelpoging.
★ What does that mean? ★
Laatste kans Engeland...
Ik zag vooral een dronken Engels mokkel in d'r string met d'r truitje omhoogHollowGamer schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:45:
[...]
Laten we het hopen, zowel de ploeg als de supporters verdienen in mijn ogen helemaal niks.
Zag beelden voorbij komen eergisteren bij VI en die waren 'vanouds' de stad aan het slopen + lekker coma aan het zuipen.
Waarom doen die Britten dat? Ze eten al niet erg gezond en dat drinken erbij lijkt me ook niet goed voor je lichaam/geest.
Was dat niet een Belgische?DutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:48:
[...]
Ik zag vooral een dronken Engels mokkel in d'r string met d'r truitje omhoog
★ What does that mean? ★
Idd, _waarom_MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:48:
"NEE!!"
Voel jij verschil?
[ Voor 22% gewijzigd door MisteRMeesteR op 11-07-2018 21:49 ]
www.google.nl
Douchen moet lukken direct na fluiten voor extra tijd.Qu3st schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:43:
Nu dus!
Die Fransen hadden al een dag meer rust, en lachen zich nu helemaal een aap...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dacht het niet. Zo ken ik de Belgische dames ook niet. Engelse mokkeltjes daarintegen....
Ik ben al onderweg!toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:50:
[...]
Douchen moet lukken direct na fluiten voor extra tijd.
Nu dus!
Zij was sowieso al vrijwel naakt.DutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:48:
[...]
Ik zag vooral een dronken Engels mokkel in d'r string met d'r truitje omhoog
Maar had je ook die man gezien die even door het dak van een auto sprong?
Of die supporters die het `grappig vonden om even de IKEA te verbouwen?
Dit soort mensen zou ik het liefst laten vastzetten en alle schulden terug laten betalen.
Helaas zijn het meestal al mensen met een strafblad en weinig inkomen.
Nederland - Spanje kuch kuchD-e-n schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:52:
Alle verlengingen leiden tot strafschoppen?
Kan dat vrouwke op de Belg ff gewisseld worden voor Imke? Deze praat nogal eens overal doorheen en houdt dan ook meteen niet meer op met praten.
Als het gelijk blijft wel. Vorige keer scoorden de Kroaten maar de Russen ook.D-e-n schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:52:
Doorgaans wel, ik pak even de glazenbol erbij of dat ook hier het geval is.D-e-n schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:52:
Engelse publiek is wel het enige dat ik hoor tijdens de wedstrijd. Eindelijk wat sfeer vanaf de tribune in dat troosteloze land.
Voor Imke moet je vandaag bij de NOS zijn. Geen straf hoor.
Hebben wij tegen Spanje gespeeld dit WK? Damn iets gemist
Ik zat in de auto toen, maar in penalties waren die Croaten niet zo best toch?
Op zich maakt het niet uit. Beiden verliezen dik van Frankrijk (of welk team van de andere kant van het schema dan ook). Zou het leuk vinden voor Croatië. Sinds ‘98 hebben ze de gunfactor van mij gekregen.
Op zich maakt het niet uit. Beiden verliezen dik van Frankrijk (of welk team van de andere kant van het schema dan ook). Zou het leuk vinden voor Croatië. Sinds ‘98 hebben ze de gunfactor van mij gekregen.
Kroatië gaat door, dat voel ik aan alles.
Krijg je er wel meneer Snoeks bijDutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:54:
alles kan off-topic
Verwijderd
Keeper van Kroatië is echt wel goed hoor. Heeft alle penalty-reeksen tot nog toe gewonnen.readytoflow schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:54:
Ik zat in de auto toen, maar in penalties waren die Croaten niet zo best toch?
Als de Belgen nou eens bij de Belg blijven en de Muldertjes bij de NOS (gelukkig nu niet op de Belg)...DutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:54:
Engeland anders dan ook niet zo veel moeite tegen KroatiëVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:51:
3x op rij Kroatië. Ongelofelijk. Dit is toch geen wereldkampioen?!
Die is nu plaspauze aan het doen.
Haar analyses zijn ook best wel waardeloos.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:53:
Kan dat vrouwke op de Belg ff gewisseld worden voor Imke? Deze praat nogal eens overal doorheen en houdt dan ook meteen niet meer op met praten.
Zegt gewoon wat iedereen ziet. Daar zit ik niet echt op te wachten als kijker.
★ What does that mean? ★
Ze zit daar om haar geile stem.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:56:
[...]
Haar analyses zijn ook best wel waardeloos.
Zegt gewoon wat iedereen ziet. Daar zit ik niet echt op te wachten als kijker.
alles kan off-topic
Ah de slechtste speler aan Engelse zijde wordt eindelijk gewisseld
Oh nee, Eslie Jung is er uit. Wie gaat de commentator nu verkeerd uitspreken
Kroatië mag nu nog 4x wisselen?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Jup.Martinusz schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:57:
Kroatië mag nu nog 4x wisselen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Roos aan de bal...Terranova schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:57:
Oh nee, Eslie Jung is er uit. Wie gaat de commentator nu verkeerd uitspreken
De strategie is om geblesseerde spelers gewoon te laten staan.
Ik ga een petitie starten om Imke m ' n tomtom in te laten spreken.
Verwijderd
Heb vocoders op een iPad staan waarmee ik alle stemmen heel anders kan laten klinken.DutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:58:
[...]
Als ze dat net zo nietszeggend doet, zou ik gelijk een goede wegenkaart aanschaffen.DutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:58:
[...]
Potdomme wat er slecht gevoetbald zeg. Echt een grote straf dit nog een halfuur. Laat die kinderslot code ingrijpen.
Ik heb geen KPNknakworst schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:59:
Potdomme wat er slecht gevoetbald zeg. Echt een grote straf dit nog een halfuur. Laat die kinderslot code ingrijpen.

Ja, op mijn equalizer klinkt haar stem verre van dat.
Veel vrouwenstemmen en bv Marc Mary Huybrechts zijn niet om aan te horen dan.
Maar misschien als ze het nog een paar maanden doet wordt ze er wel goed in, ze liep ook vast eerder vanavond in de rust met haar analyse. Dat is echt dodelijk.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Kan me een Oranje herinneren wat op een EK alle 3 de poulewedstrijden verloor omdat het elftal in twee stukken uiteen viel. Engeland doet er weinig voor onder nu.
Al klaar? Tot nu toe mis je nog niks...toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:50:
[...]
Douchen moet lukken direct na fluiten voor extra tijd.
Nu dus!
Oh wauw geel voor Kroatie...
Wie zitten er nog meer daar in de studio behalve hugo borst en vd vaart?DutchOwnage schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:54:
Elect a clown, expect a circus.
Lijkt me sterk dat er voor Jinek ingegrepen moet worden Door een kinderslot
Als je nu 2e geelpakt kun je niet de finale missen toch?toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:01:
[...]
Al klaar? Tot nu toe mis je nog niks...
Oh wauw geel voor Kroatie...
Was dat niet een of andere regel?
Gewoon buitenspel val doen tbh.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 11-07-2018 22:03 ]
★ What does that mean? ★
Trainer van Twente. Kroaat.Slasher schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:02:
[...]
Wie zitten er nog meer daar in de studio behalve hugo borst en vd vaart?
En die hond, dat is wel degene die de minste onzin kraait.Slasher schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:02:
[...]
Wie zitten er nog meer daar in de studio behalve hugo borst en vd vaart?
alles kan off-topic
Ik was het helemaal vergeten.
Was het nog wat, deze wedstrijd of niet?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oranje kon tenminste nog scoren in die wedstrijden zonder er vrije trappen of corners voor nodig te hebbenVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:01:
Kan me een Oranje herinneren wat op een EK alle 3 de poulewedstrijden verloor omdat het elftal in twee stukken uiteen viel. Engeland doet er weinig voor onder nu.
Is wel veelzeggend dat tijdens de verlenging van een halve finale WK er hier meer gepost wordt over de prestaties van de commentatoren en analisten dan die van de spelers.
Als je eraf gestuurd wordt mis je de finale. Kaarten van vorige rondes zijn geschrapt.MrMonkE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:02:
[...]
Als je nu 2e geelpakt kun je niet de finale missen toch?
Was dat niet een of andere regel?
Gewoon buitenspel val doen tbh.
Verwijderd
Nee Daniel, je kan beter linea recta switchen naar de F1 topic... nu we het daar over hebben, is de topic van de volgende GP al geopend?DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
Ik was het helemaal vergeten.![]()
't is nog bezigDaniëlWW2 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
fabelachtig voetbal
fabelachtig slecht...
Netjes van die Rose.
Die pass terug.
Die pass terug.
★ What does that mean? ★
Wow ze hebben ze echt gevonden dit WK. Neem aan dat het hem was of weer de Ridder?
Knappe redding op die kopbal
Elect a clown, expect a circus.
Lekker verder vergeten, je mist niks.DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
Hoe oud ben je dan? vanaf 1988 (toen ik keek) heeft Nederland als het deelnam toch niet 3 poule wedstrijden verloren?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:01:
Wij hadden dan Robben weer nodig.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
Oranje kon tenminste nog scoren in die wedstrijden zonder er vrije trappen of corners voor nodig te hebben
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Scherp, wederom!Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
[...]
Oranje kon tenminste nog scoren in die wedstrijden zonder er vrije trappen of corners voor nodig te hebben

2012 toch?bvbal79 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Hoe oud ben je dan? vanaf 1988 (toen ik keek) heeft Nederland als het deelnam toch niet 3 poule wedstrijden verloren?