[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 54 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Jammer. Echt jammer. Die Russen moeten het gewoon afbollen en visjes gaan bakken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Westerse landen hebben nooit succes gehad in Moskou.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:58
whahahahahahahahah, fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:53
En Putin zag dat het goed was. Wat een drama voor het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
Ik val nu letterlijk in die laatste pingel want andere dingen te doen. Wtf Rusland Door? ?? Hoe was de wedstrijd verder? Rusland verdient door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 21:21
Tja niet altijd de beste wint

Kijk in het verleden naar Portugal of zelfs Griekenland

Ik vind dit wel mooi, houdt het toernooi spannend. Onverwachte dingetjes

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 01-07-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:58

knakworst

Get more sats!

Nu moet Kroatië maar het WK winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:24
Ah, dat wordt weer op mijn eigen kant van het bed slapen vanavond
(Mijn vriendin is hartstochtelijk voor Spanje, en ik moest iets te hard lachen)

Wel leuk voor het toernooi. Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder loopt! :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:00
Een land als Spanje moet gewoon zijn verantwoordelijkheid pakken en beter spelen.
Met dit voetbal verdienden ze om uit het toernooi te vliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

DutchOwnage schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:43:
Ik val nu letterlijk in die laatste pingel want andere dingen te doen. Wtf Rusland Door? ?? Hoe was de wedstrijd verder? Rusland verdient door?
Bus geparkeerd, Spanje kwam er niet door. Niet om aan te gluren maar wel spannend.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:31
Uruguay gaat dit WK winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 16:59

Mach

[END]Avengers

Het wk van het afstraffen van de arrogantie van de “grote” landen ?

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:53
Harribo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:43:
Tja niet altijd de beste wint

Kijk in het verleden naar Portugal of zelfs Griekenland
Waarom allemaal verre landen. Wij hebben een traditie om op dit soort manieren het toernooi uitgeschopt te worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het zag er niet uit, maar knap gedaan van de Russen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ik denk België. Maar ik hoop op Engeland... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

FreakNL

Well do ya punk?

Spanje heeft nooit overtuigd.

Weer een (op papier) favoriet eruit.

Wordt leuk in dat deel van het schema zo, een land als Engeland of Rusland of Kroatië kan nu zomaar de finale halen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Nee, man, Zwitserland. Je moet blijkbaar niks kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik kan echt niet geloven dat mensen hier blij van worden. Dit is toch om te janken als je vam voetbal houdt. Zeker de helft van de landen in deze helft van het schema zijn voor Nederland nog te doen. Wat een niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Fiber schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:44:
[...]

Bus geparkeerd, Spanje kwam er niet door. Niet om aan te gluren maar wel spannend.
Thx. Gelukkig niet al te veel gemist dus. Hmmm Rusland dus, weet niet zo goed of ik daar wel zo blij mee moet zijn en of het toernooi er bij gebaat is. Maar ja, ze hebben gewonnen en als daar verder niets op aan te merken valt is het alleen Spain tot blame.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

FreakNL

Well do ya punk?

Frankrijk gaat met gemak dit WK winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:46:
Ik kan echt niet geloven dat mensen hier blij van worden. Dit is toch om te janken als je vam voetbal houdt. Zeker de helft van de landen in deze helft van het schema zijn voor Nederland nog te doen. Wat een niveau.
Tuurlijk was het lelijk, maar Spanje kon simpelweg niks afmaken. Ik begrijp die Russen wel hoor.. die dachten er direct uit te gaan. En dan dit. Is toch mooi man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:30
Alleen van de Russen kan ik het hebben, zo voor het thuispubliek

Spanje had gewoon wat meer lef moeten hebben deze wedstrijd. Ze roepen het over zichzelf af. Verdiend verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:48
De Spaanse vloek is er nog altijd: ze verliezen keer op keer van het thuisland. Straks zien welke tegenstander de Russen volgende week eindelijk kan laten inpakken. Van die ploeg word je helaas niet enthousiast met louter blokkeervoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mexico gaat gewoon winnen hoor, een 1 klap van hun vloek af.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:47:
[...]

Tuurlijk was het lelijk, maar Spanje kon simpelweg niks afmaken. Ik begrijp die Russen wel hoor.. die dachten er direct uit te gaan. En dan dit. Is toch mooi man :+
Die Russen begrijp ik wel. Ik begrijp Andorra ook altijd wel. Maar dat betekent niet dat ik ze op een WK wil zien.

Jij hebt kennelijk het WK van 1990 niet bewust meegemaakt maar het is echt geen feest voor het voetbal als dit soort kut ploegen bij de laatste acht gaan komen, of erger. Je moet er niet aan denken dat Kroatië, Engeland of Colombia niet de halve finale ploegen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Helm
  • Registratie: April 2018
  • Niet online
Kroatie gaat nu met gemak naar de finale. Niet om aan te zien dat spel van Rusland. Nu ook nog eens in de kwart finale.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:43
FreakNL schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:45:
Spanje heeft nooit overtuigd.

Weer een (op papier) favoriet eruit.

Wordt leuk in dat deel van het schema zo, een land als Engeland of Rusland of Kroatië kan nu zomaar de finale halen...
In theorie kunnen dus Rusland, Denemarken, Kroatië, Zweden, Zwitserland, Colombia en Engeland de finale halen, de overgebleven landen van het rechterrijtje.

In het ergste geval voor de toplanden: Japan - Zweden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:46:
Nee Nederland is ook een "grote" ploeg, dus die zouden er ook uit gaan.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
chengbondkwok schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:54:
[...]

In theorie kunnen dus Rusland, Denemarken, Kroatië, Zweden, Zwitserland, Colombia en Engeland de finale halen, de overgebleven landen van het rechterrijtje.

In het ergste geval voor de toplanden: Japan - Zweden :P
In theorie kunnen alle landen de finale halen.
In de praktijk zal 1 van de landen die je opnoemt ook werkelijk de finale gaan spelen.
Het wordt alleszins geen 'klassieke' topaffiche

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:51
WK-sensatie Mbappé doneert salaris en bonus aan goede doel:

https://www.telegraaf.nl/...s-en-bonus-aan-goede-doel

Respect voor deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
enchion schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:56:
[...]

Nee Nederland is ook een "grote" ploeg, dus die zouden er ook uit gaan.
Nederland is geen grote ploeg. De sterren hebben wij niet meer. Wij zijn als Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
polli_ schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:02:

Respect voor deze actie.
Prima actie hoor, om het even in context te plaatsen
Mbappe weekly wage PSG: €300,000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009

Herman

FP ProMod
polli_ schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:02:

Respect voor deze actie.
Waarom zou je zoiets aan de grote klok hangen?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Napo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:10:
[...]

Prima actie hoor, om het even in context te plaatsen

[...]
Ja, mooi. Hij kan het ook mooi niet doen. Ik baal altijd een beetje van mensen die grootverdieners kleineren omdat ze een 'naar hun normen' habbekrats afstaan. Ze doen het toch maar - kunnen het even goed niet doen en geen kat die er dan wat van zegt. Maar als ze het wél doen: ho maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Coltrui schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:16:
[...]

Ja, mooi. Hij kan het ook mooi niet doen. Ik baal altijd een beetje van mensen die grootverdieners kleineren omdat ze een 'naar hun normen' habbekrats afstaan. Ze doen het toch maar - kunnen het even goed niet doen en geen kat die er dan wat van zegt. Maar als ze het wél doen: ho maar! :)
Zeker een prima actie, en ook goed dat hij het doet maar het maakt nogal een verschil uit als je per jaar nog geen miljoen binnenhaalt of dat je er elke week 300.000 bij mag schrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ok, om het even in perspectief te plaatsen - jij praat over wat je binnenhaalt - geef jij datzelfde percentage weg? :) Die gasten hebben een levensstandaard, het houdt ook op als ze ergens in de 30 zijn.

Ik weet wel dat het niet vergelijkbaar is - maar hij kan het net zo goed houden. Dat je je bedenkingen hebt dat er méér vanaf kan is voor jouw rekening, hij doet het toch maar. En ik denk niet dat hij er zelf iets bij te winnen heeft. Ik vind het jammer dat er altijd gemekkerd wordt over een rijk persoon die wat doneert, in die zin dat het altijd meer kan zijn. Maar dat vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Park the Bussia
Wat een vieze kutploeg. Ok, Spanje had helemaal geen diepgang maar wat is dit o zo dom om Rusland in de halve finale te zien. Jakkes. Een affiche waar niemand op zit te wachten.

[ Voor 85% gewijzigd door Tomski1986 op 01-07-2018 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Coltrui schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:22:
Ik vind het jammer dat er altijd gemekkerd wordt over een rijk persoon die wat doneert, in die zin dat het altijd meer kan zijn
Vanwaar is het mekkeren? het is context meegeven aan een actie. Ik vind het een prima actie en dat siert hem. Klaarblijkelijk is het geven van enige context onwenselijk?

Dat het mekkeren is, is jouw waardeoordeel, dat je denkt dat het van mij meer moet zijn is jouw conclusie. Enige wat ik doe is context geven. De overige conclusies (buiten dat ik - nogmaals - aangeef dat het een prima actie is) komen van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00
Blij dat Duitsland eruit ijs. Wat is het geval als alle toppers verzaken, dan pakt Duitsland de beker. Nu kan dat niet. Heb er geen moeite mee als Kroatie en Belgie final/e halen, maar die beker voor hun, dat zou wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
FreakNL schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:47:
Frankrijk gaat met gemak dit WK winnen
Denk ik ook. Die hebben gewoon 3 matchen met de handrem op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Napo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:27:
[...]

Vanwaar is het mekkeren? het is context meegeven aan een actie. Ik vind het een prima actie en dat siert hem. Klaarblijkelijk is het geven van enige context onwenselijk?

Dat het mekkeren is, is jouw waardeoordeel, dat je denkt dat het van mij meer moet zijn is jouw conclusie. Enige wat ik doe is context geven. De overige conclusies (buiten dat ik - nogmaals - aangeef dat het een prima actie is) komen van jou ;)
Heb je 100% gelijk in. Had het ook niet over jou hoor, maar wel over mensen die gaan lopen roepen 'ach kijk hem interessant en belangrijk doen.' Mocht dat zo overgekomen zijn, excuses, hopelijk bij dezen rechtgezet ;)

Elke Euro naar een goed doel is prima, hoeft verder niemand zich mee te bemoeien. 'Het mag best meer zijn, gezien wat ie verdient' is zo'n dooddoener. Mensen hebben geen idee wat het alleen al kost om die storting te doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:47
Dat moment wanneer iedereen klaagt over het pussy of park the bus voetbal, maar geen een topland er blijkbaar een deugdelijk antwoord op heeft.. Zo kun je er ook heen kijken, want dat zal toch moeten gebeuren. Anders kunnen ze het beste kappen met het hele voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Parking the bus and scoring is een heel ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

Martinspire

Awesomeness

Tomski1986 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:29:
[...]

Denk ik ook. Die hebben gewoon 3 matchen met de handrem op gespeeld.
Kunnen ze dan ook weer spelen zonder handrem erop? Ik denk dat je dat nog best uit de wedstrijd-flow kan halen.

Hier ook iemand die het terecht vond dat Rusland gewonnen heeft. Spanje gaf Rusland ook de mogelijkheid om de bus te parkeren. Toen ze wat meer ruimte lieten kregen ze ook meteen wat aanvallen om de oren, maar het gaf ze zelf ook meer ruimte. Iets wat ik toch wel meer zie dit WK. Het is niet alleen een land wat de bus parkeert, maar ook wat de kans krijgt om de bus te parkeren.

Misschien niet het mooiste voetbal, maar overall kun je toch niet zeggen dat Spanje beter was. Veel balverlies. Ja leuk 90% pass accuracy en honderden passes maar dar koop je niks voor. En voorin totaal geen goede combinaties. Veel te voorspelbaar ook. Dat werkte 4 jaar geleden nog, maar nu niet. Ook hadden ze geen Torres of andere spits voorin waarvan je weet dat als die de bal heeft dat ie gevaarlijk is. Dat gevoel had ik niet bij dit Spanje.

En Rusland heeft nu voor het eerst een penalty reeks gespeeld en ook meteen gewonnen. Als ze er komende ronde uit liggen denk ik dat ze toch tevreden terug kunnen kijken en is het dus minder erg als ze straks van Kroatië oid verliezen. Sowieso mooi gedaan van de Russen. Goed op getrained en weinig van te zeggen als je elke pingel maakt.

Dit Rusland heeft veel weg van toen Griekenland het EK won. Weinig bekende en grote namen, maar wel een echt team wat er staat en wat nog wel ver kan komen zo. Al heeft Kroatië laten zien dat ze een dergelijke tegenstander wel aankunnen.

Kuipers heeft ook een prima wedstrijd gefloten volgens mij. Ben benieuwd of ie er nog 1 mag doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 01-07-2018 19:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Coltrui schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:41:
Parking the bus and scoring is een heel ander verhaal...
Hmm, denk dat het toch wel iets met elkaar te maken heeft hoor. Waarom laten ze de ruimtes bewust dicht achterin? Juist, dat bedoel ik.
Dan kun je als land of club zo geil voetballen als je wilt, maar daar kom je er niet mee dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 01-07-2018 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Ben ik dan de enige die Uruguay het voordeel van de twiifel geeft tegen Frankrijk?

Frankrijk speelt misschien met de handrem op, maar het is nog steeds slap voetbal, op een aantal indiviuele flitsen na.
Frankrijk had compleet gehakt kunnen maken van een slap Argentinië. Uiteindelijk hebben ze toch 3 tegendoelpunten gepakt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anton.net op 01-07-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wat betreft de salarissen van onze sporthelden: ik probeer daar altijd zo min mogelijk over te weten. Het maakt mij best enigzins jaloers geef ik eeerlijk toe, maar al het moois wat we ervoor terugkrijgen is onbetaalbaar. Dat zeg ik als grote sportliefhebber. Neem nu vandaag met onze Max Verstappen. Ik heb een waanzinnige middag gehad met vrienden en familie dankzij dat ventje. Maakt het mij uit dat hij 20.000.000 per jaar bij elkaar harkt? Geen ene fuc*, want middagen als deze daar doen we het voor. Onbetaalbaar :)Sporters kunnen er zowiezo niets aan doen, daarvoor zou je de commercie kunnen aanspreken.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 01-07-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Mosin schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:44:
[...]

Hmm, denk dat het toch wel iets met elkaar te maken heeft hoor. Waarom laten ze de ruimtes bewust dicht achterin? Juist, dat bedoel ik.
Dan kun je als land of club zo geil voetballen als je wilt, maar daar kom je er niet mee dan.
Ik denk he - maar da's a wild guess - dat elke verdediging de ruimtes achteraan bewust dicht wil houden? ;)

Dat is nou net het beginsel van wedstrijden winnen. Als dat lukt, wel, dán pas moet je aan aanvallen denken. En da's iets waar teams als Kroatië en vooral Uruguay echt tijd in hebben gestoken. (België niet, die spelen kamikaze, toch zonder Vermaelen en Kompany: daar is het echt roulette: daar is het echt alles op de aanval - wie de meeste doelpunten maakt wint.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Coltrui schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:48:
[...]

Ik denk he - maar da's a wild guess - dat elke verdediging de ruimtes achteraan bewust dicht wil houden? ;)

Dat is nou net het beginsel van wedstrijden winnen. Als dat lukt, wel, dán pas moet je aan aanvallen denken. En da's iets waar teams als Kroatië en vooral Uruguay echt tijd in hebben gestoken. (België niet, die spelen kamikaze, toch zonder Vermaelen en Kompany: daar is het echt roulette: daar is het echt alles op de aanval - wie de meeste doelpunten maakt wint.)
Nou dat sowieso. Alleen hebben de toplanden die ik heb gezien allemaal een steek laten vallen in dat opzicht. Ze zullen zich er daarom aan moeten gaan aanpassen. Bij Duitsland met Hummels en Boateng ben je sowieso de lul. Kijk naar Bayern, daar gebeurd dat grapje elk jaar weer opnieuw :F
Dus die toplanden hebben veel kwaliteit, maar dan is het niet raar dat ze eruit geknikkerd worden aangezien ze geen tijd erin steken of teveel ruimtes laten vallen.
De wedstrijd van toenstraks heb ik niet gezien, op de penalties na. Dat is gewoon een deel geluk hebben tegen Spanje, maar daar kan ik verder niets over zeggen als ik het niet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Maar dat zei ik hier al: het ontbreekt de toplanden (uit het verleden) aan een plan B. Echt waar. Spanje kan niet anders dan tikki takka (want ze zijn er altijd ver mee gekomen), Portugal redt het niet met plan Ronaldo (wat tot nu toe wel gelukt is), Argentinië met Messi dito in hun voorbereiding. Maar as het eens niet lukt, ligt er geen B-plan klaar, gewoon uit gewoonte dat alles wel zal lukken...

Edit: cru gezegd: wij als lulhannesen hier kunnen op die manier ook wel een ploeg 'coachen'.

[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 01-07-2018 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Afgelopen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Goal. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wtfff was effe nog met mn eten bezig voor minuutje en bam 1-0

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Komt wel een gelijkmaker, ik hoop dat het dan geen 80 minuten saaiheid wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Lekker begin zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
v8power67 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:02:
Wtfff was effe nog met mn eten bezig voor minuutje en bam 1-0
Eet smakelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:22
Herman schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:15:
[...]

Precies, Mertens doet ook heel veel voor goede doelen, maar loopt er niet mee rond te paaien onder het mom van kijk mij eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Haha weer goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Damn, goed begin zo :p

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Al niet meer Afgelopen, maar weer overnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik heb nog gelijk ook haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gekkehuis 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 19:58
10 10 10

alles beter dan die zaadwedstrijd met de russen

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wtfff 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En door,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Gaat lukk3n thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Serieus, elk weldenkend mens weet toch dat Kroatië dit gewoon beenhard gaat winnen? Toch? TOCH? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Met deze snelheid wordt het 18-18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 10:46

iichel

Gazoooo

Nu al leukere wedstrijd dan SPA RUS :D

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Coltrui schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:06:
Serieus, elk weldenkend mens weet toch dat Kroatië dit gewoon beenhard gaat winnen? Toch? TOCH? :P
Ga ik wel vanuit. Vind het bij Denemarken nogal aan scorend vermogen ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik ga lekker nergens meer van uit dit toernooi 8) Laat me compleet verassen, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Nu even vanuit Belgisch perspectief: Spanje is naar huis. Als Kroatië dit niet haalt en als Engeland na die opzettelijke verliespartij tegen BE het niet haalt van Colombia, ga ik wel even lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik kijk heel erg uit naar België-Brazilië ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

O, ik ook. Als die wedstrijd er komt (Japan niet onderschatten), en Brazilië wint zijn 1/8 finale, voorspel ik een doelpuntenfestival.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DutchOwnage schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:12:
Ik kijk heel erg uit naar België-Brazilië ;)
Nee hoor, mexico verrast en gooit Brazilië eruit ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vind Mexico en Zwitserland nog steeds de meest totale ploegen, maar ssst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hmm dus de tacovreters gaan de sambadansers eruit gooien? Interessant, en het zou me niks verbazen :9 Maar ik hoop toch eerlijk gezegd op Bra-Bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Voor wie het interesseert: recentste BEL-MEX (10/11/2017) eindigde op 3-3. En Mexico was de betere ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Denemarken valt me niets tegen hoor. Had veel meer overwicht van Kroatië verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Martinspire schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:41:
[...]

Dit Rusland heeft veel weg van toen Griekenland het EK won. Weinig bekende en grote namen, maar wel een echt team wat er staat en wat nog wel ver kan komen zo.
De naam Griekenland op die Europese beker is wat mij betreft dan ook een schandvlek die de hele prijs gedevalueerd heeft. Als ieder team met wat geluk en een goede organisatie zo'n prijs kan winnen is het ook geen eer meer om tussen al die prijswinnaars te mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

DutchOwnage schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:32:
Denemarken valt me niets tegen hoor. Had veel meer overwicht van Kroatië verwacht.
't Is nog lang. Ik verwacht wel een duidelijke score na 90 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Op weer bijgewerkt…

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Herman schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:15:
[...]

Als ze de goede doelen erbij hadden gezet ( weet niet hoe dat in het originele bericht is) kan ik me nog voorstellen dat het ook een stukje reclame is voor de gekozen doelen.
Daarbij doet dit het vast goed bij de chauvinistische Fransen :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Afvalzak schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:01:
[...]

Als ze de goede doelen erbij hadden gezet ( weet niet hoe dat in het originele bericht is) kan ik me nog voorstellen dat het ook een stukje reclame is voor de gekozen doelen.
Daarbij doet dit het vast goed bij de chauvinistische Fransen :D
Het is dan ook geen reclame voor de goede doelen, maar voor Mbappé zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anton.net schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:03:
[...]

Het is dan ook geen reclame voor de goede doelen, maar voor Mbappé zelf ;)
Volgens mij kwam dit als opmerking dat meer voetballers dat zouden moeten doen en dus zijn voorbeeld volgen. Lijkt me niet zo heel erg lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ha, kom op gasten zeg... Stort zelf eens wat en kom dan met je commentaar.

Kan toch niet zijn dat - hoe vaak het komt in de pers - steunbetuigingen van grootverdieners plots als iets slechts wordt gezien? Elke euro enzovoorts... Stimuleert anderen (behalve blijkbaar degenen die hier azijnerig liggen doen en vinden dat iemand anders meer moet afdragen. Makkelijk gezegd vanachter dat toetsenbord, zeker als je zelf geen cent doneert.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Punt is gewoon dat wanneer een bekend persoon geld doneert en het in de pers komt het niet volledig zelfzuchtig hoeft te zijn.
Want doordat bekend word dat hun een dergelijk groot bedrag schenken stijgt hun media waarde gigantisch waardoor hun sponsoring waarde flink omhoog gaat.

Maar daarnaast blijft het een mooi iets, hij had het ook aan een dikke auto ofzo kunnen uitgeven.

Ps, @Coltrui
De mensen hier zullen vast ook geven (ik doneer geld en vrije tijd als vrijwilliger) maar de mensen die geld doneren doen dit naar hun inkomen.

ps.
De pot begint wel saai te worden. Hebben ze allemaal even bloed gedoneerd in de rust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Denemarken gaat hier gewoon winne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Deadsy schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:13:
Punt is gewoon dat wanneer een bekend persoon geld doneert en het in de pers komt het niet volledig zelfzuchtig hoeft te zijn.
Want doordat bekend word dat hun een dergelijk groot bedrag schenken stijgt hun media waarde gigantisch waardoor hun sponsoring waarde flink omhoog gaat.

Maar daarnaast blijft het een mooi iets, hij had het ook aan een dikke auto ofzo kunnen uitgeven.

Ps, @Coltrui
De mensen hier zullen vast ook geven (ik doneer geld en vrije tijd als vrijwilliger) maar de mensen die geld doneren doen dit naar hun inkomen.

ps.
De pot begint wel saai te worden. Hebben ze allemaal even bloed gedoneerd in de rust?
Nee, long story short, punt is gewoon: je kan als celebrity best niks bijdragen. Want extra funds worden je kwalijk genomen, want goh, die kan toch meer? Doe je niks, heb je ook die tegenwind niet. Nou, kies maar.

En even PS: nee hoor, de gasten die echt doneren, klagen niet over het feit dat een topvoetballer te weinig geeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 01-07-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat een drama als je een overtreding maakt en de scheids dat doorziet maar toch moedwillig vasthouden dat jij hem mee moet krijgen. Damn wat triest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vind dat Modric de 2-1 moet maken. Maar goed, ik vind ook dat mijn kinders wat minder boterhammen met Nutella moeten eten. Gebeurt dus ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Coltrui op 01-07-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik denk dat we verlengingen gaan krijgen. Er is veel actie, maar alles hangt af van een goal die niet binnen raakt.

En dat kind in de tribune zit van verveling op zijn iPad +)

[ Voor 21% gewijzigd door algalid op 01-07-2018 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bagger wedstrijd dit. Vond persoonlijk Rusland-Spanje leuker Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Wat is dat toch dat teams niet voluit gaan vanuit hun eigen kunnen? Kroatië gaat hier zo overheen, als ze hun spel spelen. Maar het kan/mag niet blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:33
Ik had wel grootsere verwachtingen van Kroatië eigenlijk, wat een zaadpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:01

Hupske

AFCA

Maar wie moet er dan WK worden??

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zzzzz wat is dit. Lopen ze te pitte daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Coltrui schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:35:
Ik vind dat Modric de 2-1 moet maken. Maar goed, ik vind ook dat mijn kinders wat minder boterhammen met Nutella moeten eten. Gebeurt dus ook niet.
Nou is het ook verdomd lastig om een sneetje wit tijgerbrood met Nutella te weerstaan :+ Verveel me te pletter mensen, maar toch afkijken >:)
Pagina: 1 ... 54 ... 95 Laatste