Laat het smaken, je moe toch IETS, deze avond...DutchOwnage schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:42:
[...]
Nou is het ook verdomd lastig om een sneetje wit tijgerbrood met Nutella te weerstaanVerveel me te pletter mensen, maar toch afkijken
Schrik bijna wakker. Commentator probeert er duidelijk nog iets van te maken.
Wat een slaapverwekkende vertoning inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:42:
Zzzzz wat is dit. Lopen ze te pitte daar?
Je hoopt elke keer weer op een mooie, spannende wedstrijd, maar eigenlijk komt dat meestal niet uit...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Colombia dan maar?Hupske schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:42:
Maar wie moet er dan WK worden??
alles kan off-topic
Verwacht morgen wel het nodige van Bra-Mex.
Bensimpel
Positieve meneer
Val zowaar hier in slaap, kan de var niet beide naar huis sturen? Of slapen zij ondertussen ook?
😆 - Denk ook eens om ;)
Omdat het zo geweldig is krijgen we er straks gewoon nog een half uur gratis bij ook...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Eigenlijk raar, normaal krijg je op je flikker als je niet snel ingooit, maar hier wordt gewoon toegestaan dat iemand op zn gemakje van de andere kant komt, omdat die extra ver kan ingooien
Float like a butterfly, sting like a bee.
Geen idee wat de uitslag zal zijn (gok op Mexico), maar er gaat me een partij kaarten vallen, niet normaal. Oer-Zuid-Amerikaans duel.DutchOwnage schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:46:
Verwacht morgen wel het nodige van Bra-Mex.
Omdat het duidelijk niet als doel heeft tijd te rekken denk ik.Martinusz schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:48:
Eigenlijk raar, normaal krijg je op je flikker als je niet snel ingooit, maar hier wordt gewoon toegestaan dat iemand op zn gemakje van de andere kant komt, omdat die extra ver kan ingooien
Dit in tegenstelling tot sommige mensen die 2 minuten met de bal in de nek staan.
(Ziggo just died here btw) Pfew doet het alweer.
★ What does that mean? ★
Je vergeet ZwitserlandVon Helm schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:49:
Zou wat zijn als Engeland/colombia/Rusland/Denemarken in de finale komt. Wat een bagger WK.
Japan hoop ik dan toch.
★ What does that mean? ★
Waar zijn die kringgesprekjes eigenlijk goed voor...?

Poeh vallen mij voetballend ook tegen. Moet dan maar Frankrijk worden of Brazilie
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Pff.. wat zijn voetballers ook een drama queens zeg.
★ What does that mean? ★
sterk optreden van de scheids na die knal tegen z'n hoofd. Hij zit wat te kijken naar de speler op de grond terwijl ondertussen het spel gewoon doorgaat.
En weer 2 minuten zitten janken op het veld.
Ik vind hem wel goed die reusJeroenTheStig schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:59:
sterk optreden van de scheids na die knal tegen z'n hoofd. Hij zit wat te kijken naar de speler op de grond terwijl ondertussen het spel gewoon doorgaat.
Tot nu toe in elk geval.
★ What does that mean? ★
Ik vind hem lelijk.MrMonkE schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:59:
[...]
Ik vind hem wel goed die reus
Tot nu toe in elk geval.
alles kan off-topic
Schone ontpopt zich als de Pirlo van Denemarken
ahahaha erg lastig als je alleen met rechts kunt trappen. Je zou denken dat je dat tot op zekere hoogte toch echt wel kan trainen dat je er zo een lullige voorzet mee kunt geven in plaats van de bal naar je rechterbeen te moeten verplaatsen.
★ What does that mean? ★
Die inworpen zijn wel gaaf hoor
Zal die spierpijn in zijn schouders hebben morgen?

Nou, kansen genoeg voor Denemarken, maar afmaken is wat moeilijk..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kroatië heeft een geweldig middenveld, maar ze slaan het telkens over door de lange bal te spelen.
Had als laatste wissel wel gedacht dat er een spits in zou komen zoals Dolberg
Op naar de laatste 15 minuten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De halve finale in Petersburg is waarschijnlijk de echte finale. Ik hoop op Belgie en Frankrijk. Ze kunnen aan de rechterkant van het schema wat mij betreft met loting de finalist gaan bepalen. Oersaaie wedstrijden.
Klopt!Deadsy schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:14:
Zou Sisto niet de 4e wissel zijn?
Gaan snel he, die regelwijzigingenDeadsy schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:14:
Zou Sisto niet de 4e wissel zijn?
Lekker aanvallende wissels ook wel...

Denk dat het volledig aan me voorbij gegaan is.
Had die 4e wissel dan wel aan het begin van de extra tijd gedaan
En de winnaar hiervan moet tegen de Russische bus? Ik vrees het ergste dan.
Zullen ze straks echt moe zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 01-07-2018 22:22 ]
Combineer de middagwedstrijd met deze en je weet ongeveer wat je kan verwachten...D-e-n schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:20:
En de winnaar hiervan moet tegen de Russische bus? Ik vrees het ergste dan.

Winnaar hiervan of Rusland staat dus al in de halve finale....
Ik denk het wel ja, Rood en pingel.
Geel, nieuwe regel?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alsof die speler zich om niets laat vallen 
Hij had de bal alleen maar een zetje hoeven geven.
Hij had de bal alleen maar een zetje hoeven geven.
Moet rood zijn. Was geen poging de bal te spelen, maar puur op de man.
alles kan off-topic
Wel terechte penalty. Geel?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Deze scheids zien we sowieso niet meer terug in de finale. Extra kansen voor KuipersVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:25:
Geen rood? Wat een kut sport is dit geworden.
Nou, dat was het dan voor Denemarken.
En mis...
Ik verwacht geen doel, dus dat worden sowieso strafschoppen in een reeks.
Ik verwacht geen doel, dus dat worden sowieso strafschoppen in een reeks.
[ Voor 81% gewijzigd door algalid op 01-07-2018 22:27 ]
Okeeee, heeft Denemarken geluk!
⏩ PVOutput☀️
Als iets een doorgebroken speler is, dan is het dit wel. Duidelijker gaan ze echt niet worden. Echt onbegrijpelijk dat hier geel wordt gegeven.
En mis! Wow!
En mis! Wow!
WTF
ooooooohkeeee
Kuipers zien we ook niet meer terug na het niet geven van die strafschop voor een dubbele Ippon tegen Spanje.JeroenTheStig schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:26:
[...]
Deze scheids zien we sowieso niet meer terug in de finale. Extra kansen voor Kuipers
alles kan off-topic
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gemist
Oh nu wordt het toch nog spannend!
Oh nu wordt het toch nog spannend!
OMG.
Ik zei nog in mezelf. je moet je vader verbazen.
En hij doet het ook nog.
Ik zei nog in mezelf. je moet je vader verbazen.
En hij doet het ook nog.
How do you save a random generator ?
Schmeichel!!!!
Mis? Fantastische redding!RoD schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:26:
Als iets een doorgebroken speler is, dan is het dit wel. Duidelijker gaan ze echt niet worden. Echt onbegrijpelijk dat hier geel wordt gegeven.
En mis! Wow!
oh, die wedstrijd heb ik niet volledig gezien, omdat een andere nederlander Oostenrijk op z'n kop aan het zetten was. Maar dat zou idd jammer zijn.Ankona schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:27:
[...]
Kuipers zien we ook niet meer terug na het niet geven van die strafschop voor een dubbele Ippon tegen Spanje.
idd, kan nu mijn directe tegenstander op zaterdagmiddag vanachteren neerhakken als hij mij voorbij gaat en een op een met de keeper komt.Joostje123 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:25:
Geel terrecht ook nieuwe regel
Op mijn "niveau" is dat 10minuten tijdstraf

Dus, penalty gemist, waardoor Denemarken vrij-uit gaat waar het een simpelweg een goal was geweest, prima wijziging in de spelregels dit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is het toch met die waardeloze regels in het voetbal? Hoe mag deze vent blijven staan? De arbitrage wordt met de dag slechter...
Als je het over die keer had dat Sergio Ramos en die andere gast aan elkaar zaten te trekken dan denk ik niet dat dit gevolgen heeft voor KuipersAnkona schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:27:
[...]
Kuipers zien we ook niet meer terug na het niet geven van die strafschop voor een dubbele Ippon tegen Spanje.
Dit is alleen als het niet opzettelijk of met intentie om de bal niet te spelen is, wordt uitgevoerd.Joostje123 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:25:
Geel terrecht ook nieuwe regel
Volgens mij haalt hij bewust de tegenstander neer en had het rood moeten zijn.
⏩ PVOutput☀️
En gewoon klemvast. Dan verneder je die penalty nemer echt maximaal. Lekkere opwarmer voor de serie straks.
alles kan off-topic
Pfff... 
Terug naar 16 landen, met in 2e ronde 2 groepen, nu voetballen ze met mest in de billen. Ben je gelijk ook van de kleine ruklanden af.
Terug naar 16 landen, met in 2e ronde 2 groepen, nu voetballen ze met mest in de billen. Ben je gelijk ook van de kleine ruklanden af.
Je zult Red Bull-land bedoelen?JeroenTheStig schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:28:
[...]
oh, die wedstrijd heb ik niet volledig gezien, omdat een andere nederlander Oostenrijk op z'n kop aan het zetten was. Maar dat zou idd jammer zijn.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zo blijft het spannend, maar een doorgebroken speler vloeren moet toch rood zijn..?
Denk de bal die Pique niet kon inkoppen omdat hij in de "houtgreep" naar de grond werd getrokken.Deadsy schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:28:
[...]
Als je het over die keer had dat Sergio Ramos en die andere gast aan elkaar zaten te trekken dan denk ik niet dat dit gevolgen heeft voor Kuipers
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kroatië naar huis. Smeighel heeft hier een enorme boost van gekregen. Met Schone en N. Jorgensen heb je zowiezo al 2 hele goede penaltynemers.
Als Nederlander toch trots dat we geen bijdrage leveren aan het voetbal niveau daar in Rusland
Nee, dit was 100% een tackle richting de bal. Hij raakt de speler pas echt goed nadat hij de bal aantikt. Als hij echt de speler wilde pakken had hij het wel anders gedaan. De speler pakken op die plek is ook achterlijk dom, want je krijgt die penal hoe dan ook tegen (en ja hij kan gepakt worden). Maar dit was voor mijn gevoel wel echt op de bal bedoeld.Quad schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:28:
[...]
Dit is alleen als het niet opzettelijk of met intentie om de bal niet te spelen is, wordt uitgevoerd.
Volgens mij haalt hij bewust de tegenstander neer en had het rood moeten zijn.
Niet normaal dat je gewoon kan schieten maar jezelf laat neerleggen, en daarna de pingel nog mist ook...
Volgens mij zou Oranje het gemiddelde niveau verhogen.iichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:30:
Als Nederlander toch trots dat we geen bijdrage leveren aan het voetbal niveau daar in Rusland![]()

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regels:
Een opzettelijke handsbal, duwen, vasthouden of een tackle zonder intentie om de bal te spelen, waarbij een scoringskans ontnomen wordt in het strafschopgebied, dienen nog altijd bestraft te worden met een rode kaart. Alleen een tackle mét intentie om de bal te spelen of onopzettelijk hands zullen voortaan met een gele kaart worden bestraft.
Een opzettelijke handsbal, duwen, vasthouden of een tackle zonder intentie om de bal te spelen, waarbij een scoringskans ontnomen wordt in het strafschopgebied, dienen nog altijd bestraft te worden met een rode kaart. Alleen een tackle mét intentie om de bal te spelen of onopzettelijk hands zullen voortaan met een gele kaart worden bestraft.
Zit stiekem toch een hoop ervaring opgedaan in Nederland tussen al die landen.iichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:30:
Als Nederlander toch trots dat we geen bijdrage leveren aan het voetbal niveau daar in Rusland![]()
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Welk niveau, Zwart '28 uit 1928 laat nog een hoger niveau zien...DaniëlWW2 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:30:
[...]
Volgens mij zou Oranje het gemiddelde niveau verhogen.
Nee. Dan heb je Denemarken of Rusland in de halve finale. Dat vind ik persoonlijk toch van geen niveau.SRich schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:30:
Ik hoop ook dat de Denen doorgaan
Wij waren hier gewoon WK gewordeniichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:30:
Ja dat bedoel ik

go

[ Voor 3% gewijzigd door iichel op 01-07-2018 22:32 ]
http://www.theifab.com/la.../disciplinary-action-2018Vos schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:31:
Regels:
Where a player commits an offence against an opponent within their own penalty area which denies an opponent an obvious goal-scoring opportunity and the referee awards a penalty kick, the offender is cautioned if the offence was an attempt to play the ball; in all other circumstances (e.g. holding, pulling, pushing, no possibility to play the ball etc.) the offending player must be sent off.
Als je ploegen zoals Duitsland zag dan was het zomaar mogelijk geweest.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BE the WK
Als ik de belgen hoor hebben ze al gewonnen.
Iedereen is slechter dan zij.
★ What does that mean? ★
Idd ik zie tot nu toe dit WK eigenlijk geeneen speler die doorgebroken is op z`n voeten blijven staan als er een mogelijkheid to tacklen is.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:27:
Zo blijkt dat onsportief spelen loont. Ben er klaar mee voor vandaag. Bah. Kut Denen.
Ze worden 100% van de tijd gepakt.
1 van de redenen dat voetbal vroeger mooier was.
Solo van Maradona kan tegenwoordig niet meer, hij zou al 5 keer gestruikeld zijn voordat hij voor het doel staat.
How do you save a random generator ?