Opvallend wel dat de penalty niet opnieuw is genomen. Die VAR moet toch zien dat de keeper al ruim van de lijn af is. Waar is die VAR voor als je dat niet eens kan meenemen xD
Hij zou ook rood hebben gehad van de VAR.enchion schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:33:
[...]
Idd ik zie tot nu toe dit WK eigenlijk geeneen speler die doorgebroken is op z`n voeten blijven staan als er een mogelijkheid to tacklen is.
Ze worden 100% van de tijd gepakt.
1 van de redenen dat voetbal vroeger mooier was.
Solo van Maradona kan tegenwoordig niet meer, hij zou al 5 keer gestruikeld zijn voordat hij voor het doel staat.
★ What does that mean? ★
"intentie om de bal te spelen"Vos schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:31:
Regels:
Een opzettelijke handsbal, duwen, vasthouden of een tackle zonder intentie om de bal te spelen, waarbij een scoringskans ontnomen wordt in het strafschopgebied, dienen nog altijd bestraft te worden met een rode kaart. Alleen een tackle mét intentie om de bal te spelen of onopzettelijk hands zullen voortaan met een gele kaart worden bestraft.
Van achter je tegenstander de bal spelen door z'n benen heen?

Kroatië staat psychologisch al achter. Dan blijven ze straks weer met hun knock-out fase trauma zitten
En met de VAR zien ze die handsbal ook meteen.enchion schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:33:
[...]
Idd ik zie tot nu toe dit WK eigenlijk geeneen speler die doorgebroken is op z`n voeten blijven staan als er een mogelijkheid to tacklen is.
Ze worden 100% van de tijd gepakt.
1 van de redenen dat voetbal vroeger mooier was.
Solo van Maradona kan tegenwoordig niet meer, hij zou al 5 keer gestruikeld zijn voordat hij voor het doel staat.
Ook frankrijk? Die Belgen hebben maar 1 wedstrijd gepseeld die erom deed, en dat was Engeland. En die wilde liever tweede worden. Morgen weer een land waarvan je zegt, mja, dat moet te doen zijn. En daarna krijgen ze pas echt tegengas.MrMonkE schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:32:
[...]
BE the WK
Als ik de belgen hoor hebben ze al gewonnen.
Iedereen is slechter dan zij.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Uiteraard, iedereen zal dit zien als intentie om de bal te bespelen. Maar doordat hij de speler hiermee neerhaalt, ontneemt hij een 100% scoringkans. Maar toch voelt het niet goed om hiervoor geel te geven, al begrijp ik het wel.Zingo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:30:
[...]
Nee, dit was 100% een tackle richting de bal. Hij raakt de speler pas echt goed nadat hij de bal aantikt. Als hij echt de speler wilde pakken had hij het wel anders gedaan. De speler pakken op die plek is ook achterlijk dom, want je krijgt die penal hoe dan ook tegen (en ja hij kan gepakt worden). Maar dit was voor mijn gevoel wel echt op de bal bedoeld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bensimpel
Positieve meneer
Keeper mag gewoon uit zijn doel staan.Zingo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:33:
Opvallend wel dat de penalty niet opnieuw is genomen. Die VAR moet toch zien dat de keeper al ruim van de lijn af is. Waar is die VAR voor als je dat niet eens kan meenemen xD
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik vond het echt een slecht ingeschoten pingel. Je zag allang aankomen dat Schmeichel die hoek in ging duiken. Een speler van het kaliber Modric moet hem dan gewoon rustig in de andere hoek tikken.
Met geldklopper Guus Hiddink aan het roer?

Want als Nederland zich gekwalificeerd had dan was meneer natuurlijk wel blijven zitten.
Oh nee, dat was allemaal de schuld van Danny Blind ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Geef ze eens ongelijk..wie vind jij beter spelen dan 🤣MrMonkE schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:32:
[...]
BE the WK
Als ik de belgen hoor hebben ze al gewonnen.
Iedereen is slechter dan zij.
Tenzij de regels veranderd zijn sinds ik de cursus gevolgd heb mag de keeper niet van de lijn af tot de bal genomen is. Hij stond er al ruim voor voordat de voet van Modric de bal raakte.
Dat vinden de belgen, dat vind ik nietcarpebios schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:34:
[...]
Ook frankrijk? Die Belgen hebben maar 1 wedstrijd gepseeld die erom deed, en dat was Engeland. En die wilde liever tweede worden. Morgen weer een land waarvan je zegt, mja, dat moet te doen zijn. En daarna krijgen ze pas echt tegengas.
Laat ze eerst maar van Japan winnen.
Was gewoon heel slecht die penalty.Zingo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:35:
[...]
Tenzij de regels veranderd zijn sinds ik de cursus gevolgd heb mag de keeper niet van de lijn af tot de bal genomen is. Hij stond er al ruim voor voordat de voet van Modric de bal raakte.
Laag.
[ Voor 28% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2018 22:36 ]
★ What does that mean? ★
Is nog steeds zo alleen iedere penalty zal opnieuw genomen moeten worden. Keepers stappen naar voren en andere spelers stappen te vroeg inZingo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:35:
[...]
Die Kroaten verdienen het eigenlijk ook niet dus laat Schmeichel Junior er nog maar gauw een paar pakken.
Ben wel een beetje klaar met die angsthazen. Denemarken kan gewoon niet beter, maar Kroatië moet zich kapot schamen.
Ben wel een beetje klaar met die angsthazen. Denemarken kan gewoon niet beter, maar Kroatië moet zich kapot schamen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heb tijdens de groepfase wel een paar leuke (en goede) wedstrijden gezien, maar het niveau zakt nu wel heel diep.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat slecht ...
Waar heb jij het over. Hiddink was tijdens de vorige EK al weg. Niks met dit WK te maken....koekoekOPSLAGHOND schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:34:
[...]
Met geldklopper Guus Hiddink aan het roer?![]()
Want als Nederland zich gekwalificeerd had dan was meneer natuurlijk wel blijven zitten.
Oh nee, dat was allemaal de schuld van Danny Blind ...
Ja en puur door lafheid zoals @Fiber al zei.alexbl69 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:37:
Heb tijdens de groepfase wel een paar leuke (en goede) wedstrijden gezien, maar het niveau zakt nu wel heel diep.
En ook spanje hetzelfde verhaal eerder vandaag.
Goeie save.
★ What does that mean? ★
Allebei missen, oke hahaha, 3x achter elkaar gemist.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
kom op jongens, ik wil wel voor 11u naar bed
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Past wel bij het niveau van de wedstrijdcarpebios schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:39:
Allebei missen, oke hahaha, 3x achter elkaar gemist.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Haha, wat een niveau! Hoe kan je een pingel zo slecht nemen joh.
[ Voor 50% gewijzigd door Hupske op 01-07-2018 22:39 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
laag = slecht
Echt man, een beroepsvoetballer op het WK.
Echt man, een beroepsvoetballer op het WK.
★ What does that mean? ★
Komt die keeper van Kroatië niet te ver van zijn lijn bij die 1e?
Zelfs penalty's nemen is te moeilijk...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
questionable but OK
Ik twijfel ook altijd of iets wel een vloeiende beweging was, bij spanje dacht ik ook, mag dit?
Maakt toch geen teet uit, dr in dat telt.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:41:
Laffe penals van Kroatië hoor. Zit geen kracht in.
Zelfde hoek.
scheids vindt het OK maar het moet een vloeiende beweging zijn...carpebios schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:41:
Ik twijfel ook altijd of iets wel een vloeiende beweging was, bij spanje dacht ik ook, mag dit?
Sowieso mag het van mij wel een vloeiende beweging zijn. Gewoon in één keer, geen vertragingen. Je hebt al nauwelijks kans als keeper.
Nu weer. Echt heel ver.FreakNL schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:39:
Komt die keeper van Kroatië niet te ver van zijn lijn bij die 1e?
Ik denk dat ze die over hadden laten nemen.
★ What does that mean? ★
Mensen die geinteresseerd zijn in penalty analyse kunnen dit lezen:
World Cup 2018: Everything you need to know about penalty shootouts
World Cup 2018: Everything you need to know about penalty shootouts
Niet waar.iichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:42:
[...]
scheids vindt het OK maar het moet een vloeiende beweging zijn...
Moet een beweging naar voren continu zijn
Bij Sparta - AZ dit jaar 2 keer...MrMonkE schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:42:
[...]
Nu weer. Echt heel ver.
Ik denk dat ze die over hadden laten nemen.
SchadeFreakNL schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:42:
Schone....
De Ajacieden missen alles?
Die Kroatie keeper staat voor de lijn en springt te vroeg naar voren. Scheids zou moeten ingrijpen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Iets met in Nederland gespeeld.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Oeps.bvbal79 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:38:
[...]
Waar heb jij het over. Hiddink was tijdens de vorige EK al weg. Niks met dit WK te maken....koekoek
Dit is de schuld van Max Verstappen!
Hahahaha, wat is dit voor een reeks!
Voor Schone is 11 meter te dichtbij. Leg hem op 25 meter en de bal is onhoudbaar.
alles kan off-topic
Was toch wel een zekerheidje normaal gesproken. SMEIGHEL is lekker bezig.
Zijn die keepers nou zo goed, of de penalty nemers zo slecht?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die van Krohn Dehli ging er toch inHupske schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:44:
Iets met in Nederland gespeeld.
Als je de keeper de verkeerde hoek in wil sturen maakt dat ook niet uit. Kijk naar Mendieta, altijd zacht, keeper ging altijd fout.
Eens. Alhoewel Schmeichel het ook doet nu..gambieter schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:44:
Die Kroatie keeper staat voor de lijn en springt te vroeg naar voren. Scheids zou moeten ingrijpen.
Peter Schmeivhel gaat helemaal uit zijn dak op de tribune
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
BeideDaniëlWW2 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:44:
Feyenoorders ookcarpebios schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:43:
De Ajacieden missen alles?
De (oud) NL competitie spelers falen allemaal lol.
Die moet toch wel heel erg over. Die keeper stond alles behalve stil. (maar ook wel heel erg slecht geschoten)
[ Voor 22% gewijzigd door Ankona op 01-07-2018 22:45 ]
alles kan off-topic
Nu ook alle Feyenoorders ...
Man man man...de spelers uit de Mickey Mouse divisie...
Die vele lage ballen zijn in principe makkelijker te vangen.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:44:
Het Oranje effect...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op Krohn Deli naFleximex schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:45:
Schmeichel niet gezien bij de penalty tijdens de wedstrijd?gambieter schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:44:
Als deze mis gaat komen steeds mindere goden aan bod
★ What does that mean? ★
Keukenkampioendr.lowtune schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:45:
Man man man...de spelers uit de Mickey Mouse divisie...
Onjuist, krohn-deli scoorde welFleximex schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:45:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
2 teams die niet hebben geoefend op penalties.enchion schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:45:
2 peneltystoppers tegen elkaar.
Inderdaad.
Maar een goed genomen pingel zit altijd.
Die ene Kroaat met dat schuivertje stond ooit in de belangstelling van Feyenoord
Het is voorbij, gelukkig zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
de nummer 2 en 5 van de Eredivisie laat Denemarken huilen.
Heb hier geen kampioen gezien iig...
Niet goed genoeg bevonden?D-e-n schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:46:
Die ene Kroaat met dat schuivertje stond ooit in de belangstelling van Feyenoord
Pffff Kroatië toch nog door.
Die gaan het nog lastig zat krijgen tegen de thuis spelende Russen.
Die gaan het nog lastig zat krijgen tegen de thuis spelende Russen.
Hopen de Kroaten wel weten hoe je een bus moet slopen