Kan je wel FullHD kijken met netflix?GaHard schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:14:
[...]
Ik heb het er nu net 2 dagen op staan dus ik moet het ook nog even bekijken. Heb altijd gewoon stock gebruikt hiervoor.
Face unlock werkt niet maar verder lijkt alles het te doen. Als je hem geroot hebt moet je in Magisk in de opties de hide functie aanzetten dan kom je door de safetynet test en zou het meeste gewoon als normaal moeten werken. Ik kan gewoon bankieren en netflix installeren via de playstore bv en dat zijn dingen waarvan je leest dat het weleens niet werkt.
Updates moet ik nog even bekijken maar ik geloof dat je die security updates gewoon als normaal krijgt en nieuwe builds wel weer moet flashen.
Ik ben ook wel tevreden over the phonelab al heeft het bij mij wel een aantal bezoekjes gekost. Eerst telefoon beschadigd, daarna verkeerde achterplaat en sindsdien altijd vlekken als het licht de camera verkeerd raakt. Hiervoor wil ik de telefoon zelf nog eens open maken.GaHard schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:58:
Van de week nieuwe bumper case, screen protector, accu en usb poort gehaald voor mijn OnePlus 6.
Tevens lineageos 18.1 (android 11) erop geflasht.
Telefoon is weer als nieuw. Ben nog super tevreden met dit toestel. Kan er nog makkelijk een paar jaar mee vooruit verwacht ik.
Lees hier veel over de accu leeftijd. Mijne zat op 75% na 2.5 jaar. Heb de mijne laten vervangen bij een PhoneLab winkel en dat kan ik ten zeerste aanraden. Ze zijn officieel OnePlus reparateur. Kon het toestel 5 kwartier later weer ophalen. Tevens hebben ze er gratis een andere (gebruikte, nieuw hadden ze niet op voorraad) usb poort ingezet. Kosten waren 41eu. Voor dat geld had ik geen zin om zelf te gaan zitten kutten hoewel het wel te doen moet zijn als je een beetje handig bent.
[ Voor 42% gewijzigd door twowheeler op 13-04-2021 16:34 ]