Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 17:48
dank je ,maakt geen verschil of ik het aan of uit zet hoor gewoon geen klik :?
Huigie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:30:
[...]

in de camera app, in de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:24
Nog iets geks: ik krijg geen notificaties van Tikkie als iemand betaald heeft. Tikkie heeft toestemming tot notificaties. App data gedelete, heeft geen effect, reinstall van de app ook niet. Andere apps geven wel notificaties. Contact gehad met Tikkie support maar bij hun is het probleem onbekend. Zou dus aan OxygenOS kunnen liggen maar dat lijkt me sterk. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
erp833 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:54:
dank je ,maakt geen verschil of ik het aan of uit zet hoor gewoon geen klik :?
[...]
Staat je media volume wel aan?
Edit: ah, het lijkt samen te hangen met je ringtone-volume :) werkt dus niet als je slider op vibrate of silent staat.

[ Voor 20% gewijzigd door Tuktop op 05-06-2018 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 17:48
Ja zekers,volle bak en de slider staat gewoon op beltoon aan
tuk2008 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:11:
[...]

Staat je media volume wel aan?
Edit: ah, het lijkt samen te hangen met je ringtone-volume :) werkt dus niet als je slider op vibrate of silent staat.

[ Voor 5% gewijzigd door erp833 op 05-06-2018 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
erp833 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:34:
Ja zekers,volle bak en de slider staat gewoon op beltoon aan
[...]
Dan hoor ik toch echt gewoon een klik. Slider naar beneden (= ringtone ingeschakeld) en ringtonevolume hoog, kan niet misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPGD
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-10 18:33
Vandaag tegen een issue aangelopen toen ik een hotspot wilde opzetten om te tetheren met mijn laptop. Ik kon wel verbinden met mijn laptop naar mijn telefoon maar ik had geen internet op mijn laptop.

Van alles geprobeerd qua instellingen aan beide kanten maar uiteindelijk opgelost met een reboot van de telefoon... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik ben tevreden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KOgnkgr_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Lekker veel muziek geluisterd en toch valt het mij mee. Pas tegen half 5 ging hij in besparingsmodus

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:14
tuk2008 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:10:
Nog iets geks: ik krijg geen notificaties van Tikkie als iemand betaald heeft. Tikkie heeft toestemming tot notificaties. App data gedelete, heeft geen effect, reinstall van de app ook niet. Andere apps geven wel notificaties. Contact gehad met Tikkie support maar bij hun is het probleem onbekend. Zou dus aan OxygenOS kunnen liggen maar dat lijkt me sterk. Vreemd!
Deze heb ik ook opgemerkt en ook last van. Mogelijk een batterij besparingsding?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-10 22:41
Nivida_intel schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:58:
Ik ben tevreden.
[afbeelding]

Lekker veel muziek geluisterd en toch valt het mij mee. Pas tegen half 5 ging hij in besparingsmodus
Niet slecht! Denk dat er nog ruimte voor verbetering is, mijne had namelijk 6u45min screen on time vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-07 17:40
Maardiweb schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:02:
[...]

Deze heb ik ook opgemerkt en ook last van. Mogelijk een batterij besparingsding?
Was mij ook opgevallen afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Maardiweb schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:02:
[...]

Dacht ik ook, dus even getest en Battery Optimization voor de Tikkie app uitgezet maar nog steeds geen notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou weleens meerdere OnePlus 6'jes naast elkaar willen hebben om de speaker te testen. Staat nu al een paar uur muziek aan, maar of ik ben niks gewend, of ik ben doof, of ik bevind me in een perfect afgestemde akoestische ruimte, maar ik vind het gewoon echt prima. Niks schel, niks slecht, niks blikkerig, maar oke :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
Mochten mensen interesse hebben in een directe vergelijking op bepaalde punten met een pixel 2 XL let me know 😎 momenteel beide telefoons, en eentje gaat weer weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:49
CLB schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:01:
Ik zou weleens meerdere OnePlus 6'jes naast elkaar willen hebben om de speaker te testen. Staat nu al een paar uur muziek aan, maar of ik ben niks gewend, of ik ben doof, of ik bevind me in een perfect afgestemde akoestische ruimte, maar ik vind het gewoon echt prima. Niks schel, niks slecht, niks blikkerig, maar oke :)
Ik heb precies hetzelfde, ik vind het geluid gewoon prima, doet niet onder tegenover mijn oude S5.

Misschien zijn we niks gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
CryRaven schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:03:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik vind het geluid gewoon prima, doet niet onder tegenover mijn oude S5.

Misschien zijn we niks gewend.
Vergeleken met de pixel 2, de S9+ , Phone x en de iPhone 8 plus klinkt die behoorlijk slecht. Maar goed dat zijn allen stuk duurdere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:05:
Vergeleken met de pixel 2, de S9+ , Phone x en de iPhone 8 plus klinkt die behoorlijk slecht.
Maar goed dat zijn allen stuk duurdere telefoons, voorzien van stereospeakers.
Ik zal ze er nog eens bij pakken, maar ik had het in eerste instantie over OnePlus 6'jes onderling ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
CLB schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:14:
[...]

Ik zal ze er nog eens bij pakken, maar ik had het in eerste instantie over OnePlus 6'jes onderling ;)
Mijn OnePlus 6 klinkt ook als een koekblik:( eigenlijk de enige teleurstelling in de telefoon so far. Misschien low light foto performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:19:
Mijn OnePlus 6 klinkt ook als een koekblik :(
Ja en door zulke uitspraken, die er veel zijn, zou ik dus eens naar jullie speaker luisteren. Ik ga namelijk bijna denken dat er onderling verschil inzit zeg maar. Maar het is een mening en kan aan zoveel factoren liggen, blijft tricky :) Wat je gewend bent, gehoor, wat voor muziek je luistert, in wat voor ruimte je bent enzovoort mja.

Ik vind het nog steeds wel chill dat de speaker links aan de onderkant zit, gebruik een toestel namelijk voor 98% in portretstand. Maar nu wat games testen enzo, dan is die speakerplaatsing daar, weer stuk minder fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
CLB schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:24:
[...]

Ja en door zulke uitspraken, die er veel zijn, zou ik dus eens naar jullie speaker luisteren. Ik ga namelijk bijna denken dat er onderling verschil inzit zeg maar. Maar het is een mening en kan aan zoveel factoren liggen, blijft tricky :) Wat je gewend bent, gehoor, wat voor muziek je luistert, in wat voor ruimte je bent enzovoort mja.

Ik vind het nog steeds wel chill dat de speaker links aan de onderkant zit, gebruik een toestel namelijk voor 98% in portretstand. Maar nu wat games testen enzo, dan is die speakerplaatsing daar, weer stuk minder fijn.
Ik ben eigenlijk helemaal geen audio purist of muziek liefhebber maar vond zelfs het luisteren naar een YouTube filmpje bijna onprettig om naar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:24:
[...]
Ja en door zulke uitspraken, die er veel zijn, zou ik dus eens naar jullie speaker luisteren. Ik ga namelijk bijna denken dat er onderling verschil inzit zeg maar.
Ik en 2 collega's hebben de Oneplus 6. Ikzelf + 1 collega vinden de speaker echt waardeloos terwijl de andere collega hem 'redelijk matig' vindt. Hij klinkt overigens op alle 3 de toestellen, voor zover ik ze kan vergelijken, even ruk. Ter referentie: de speaker op m'n Oneplus 3 klinkt wel wat beter. Ik vind het een enorm lullige besparing, hopelijk kan een eventuele equalizer update de boel wat oppoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Tranzy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:29:
Ik heb sinds gisteren mijn Oneplus. Kan er nog niet veel over zeggen behalve dat ik het geluid bagger vind maar heb wel een probleem met mijn carkit.

Hij connect prima maar de carkit (Skoda Columbus systeem) blijft zoeken naar netwerk. Opnieuw koppelen en het gaat wel goed.
De oplossing was de sim in slot 2 doen. Blijkbaar ziet de carkit dat als primaire slot.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Daiov97 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:34:
[...]

Niet slecht! Denk dat er nog ruimte voor verbetering is, mijne had namelijk 6u45min screen on time vandaag.
Hier ook niet te klagen: 4,5 uur screen on time, krap 16u van de lader af, wat muziek geluisterd via m'n bluetooth headphone en uurtje Netflix, web browsing, etc. 38% resterend!

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Ik begin inmiddels - na al het geklaag met niet al te zuinig heftige termen - ook te denken dat ik een andere speaker op m'n OP6 heb dan de rest. Vind het helemaal prima klinken, totaal geen lage tonen maar dat had ik niet verwacht, maar zeker niet onaangenaam en met name stemmen komen er m.i. helemaal prima en goed verstaanbaar uit. Precies wat ik verwacht van een built-in speaker. Voor de rest: bluetooth speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:05

DarkSide

theres no place like ::1

Kwam er achter dat je "ok Google" kunt gebruiken door het lockscreen.
Dit kon mijn OP3 niet. Super handig.
Ook getest of andere dan in mijn telefoon kunnen komen. Maar die stemmen worden niet herkend. Dus dat is goed.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:07
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:01:
Mochten mensen interesse hebben in een directe vergelijking op bepaalde punten met een pixel 2 XL let me know 😎 momenteel beide telefoons, en eentje gaat weer weg..
Ik twijfel zelf dus deze beide toestellen. Alsook tussen een S9+ vanwege de steeds interessanter wordende prijs.
Je ervaringen interesseren me dus zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 13:31
Vergeleken met de 5t is het gewoon een achteruitgang en dat vind ik jammer. Je verwacht toch minimaal dezelfde kwaliteit of een verbetering als je een opvolger koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
offtopic:
De oppo find x komt 19 juni.
Aangezien de oneplus samenwerkt met oppo is er een grote kans dat delen in de nieuwe onneplus terecht komen.
3 D scanner
Supervooc laden
In scherm vingerprint scanner
5x optisch zoom en 40% betere stabilisatie dan huidige methode

https://www.gizmochina.co...-emerge-to-reveal-design/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
SurfHenk schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:40:
[...]

Ik twijfel zelf dus deze beide toestellen. Alsook tussen een S9+ vanwege de steeds interessanter wordende prijs.
Je ervaringen interesseren me dus zeker!
Mocht je gerichte vragen hebben, stel ze gerust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Paar dagen in gebruik nu komende van een S8+ wat een verademing!

Mijn eerste indruk zover:

• Geen Samsung bloatware of nog interrupties door Samsung meldingen van Bixby en alle andere crapware.
• Super, echt supersnel niet normaal vergeleken met S8+. Ik vlieg echt door de menu's en applicaties :9 8)
• Geweldig om weer te modden, rooten etc. superieure community support, heb ik echt gemist bij Samsung.
• Notch vind ik niks maar de optie om deze te hiden werkt prima. Uiteraard zie je de notch als het scherm uitstaat, maar aan zie je het echt niet. Klein nadeel icoontjes rechtsboven worden ingekort en klokje staat links.
• Face unlock, misschien niet veilig maar wow supersnel! Nadeel: Werkt niet in het donker.
• Fingerprint reader echt veel beter dan S8, niet meer 3x proberen (was ook niet zo heel moeilijk).
• Dash charge O+

En dat voor 435 excl btw _/-\o_

Een half uur na ontvangst overigens direct gesoftbricked O-) maar met de geweldige XDA community support snel weer op weg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
mkools24 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:13:
Paar dagen in gebruik nu komende van een S8+ wat een verademing!

Mijn eerste indruk zover:

• Face unlock, misschien niet veilig maar wow supersnel! Nadeel: Werkt niet in het donker.

Instellingen -> beveiliging & Schermvergrendeling -> Gezichtsontgrendeling -> Ondersteunende verlichting bij gezichtsherkenning.

Dan doet ie het ook in het donker ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 06-06-2018 09:20 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Laatst online: 20-05-2021
BillSpaarbank schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:20:
[...]

Instellingen -> beveiliging & Schermvergrendeling -> Gezichtsontgrendeling -> Ondersteunende verlichting bij gezichtsherkenning.

Dan doet ie het ook in het donker ;)
Top, bedankt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:07
Wouter Lucassen schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:51:
[...]

Mocht je gerichte vragen hebben, stel ze gerust.
Ik was gewoon benieuwd naar je algemene bevindingen bij dagelijks gebruik. Welke zaken bij de ene of andere beter zijn..
De Pixel 2 XL is nog steeds gevoeliger duurder ondanks dat hij een andere processor en minder RAM aan boord heeft. Echter heeft hij wel de betere camera. En ook de standaard google software. Ben benieuwd wat dit in de praktijk betekent..
Ook heeft de Pixel 2 XL volgens reviews niet het beste scherm.
En wat voor mij ook erg belangrijk is is accuduur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
SurfHenk schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:44:
[...]

Ik was gewoon benieuwd naar je algemene bevindingen bij dagelijks gebruik. Welke zaken bij de ene of andere beter zijn..
De Pixel 2 XL is nog steeds gevoeliger duurder ondanks dat hij een andere processor en minder RAM aan boord heeft. Echter heeft hij wel de betere camera. En ook de standaard google software. Ben benieuwd wat dit in de praktijk betekent..
Ook heeft de Pixel 2 XL volgens reviews niet het beste scherm.
En wat voor mij ook erg belangrijk is is accuduur..
Accuduur is dik in orde. Camera is beduidend beter, vooral in low-light is het verschil naar mijn mening groot. Het scherm vind ik minder. Het scherm van de de op6 is een stuk meer "immersive". Luidspreker is bij de pixel 2 XL dan weer een stuk beter. De pixel 2 XL is geenzins langzaam te noemen maar de op6 ontgrendelt echt een stuk sneller dan de pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 00:06
Mijn telefoon toont een paarse tint op minimale felheid en heeft een plek/vlek met een grote groep pixels die erg donker zijn vergeleken de rest.

Dit heb ik aangegeven bij oneplus support en die wilden mij gaan helpen. De ups zou de telefoon komen ophalen en hier kreeg ik dus een melding voor.

Maar later kwam. Er raar nieuws binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VjwfRQ9R5Dm1VFbpruEWSoLN/thumb.jpg

Oneplus weigert mij te helpen omdat ik hem via belsimpel gekocht hebt terwijl dit natuurlijk niet zou moeten uitmaken.

Gebeurt dit vaker? Ik neem ondertussen contact op met belsimpel om te kijken wat die zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:29
roccothehelper schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:33:
Mijn telefoon toont een paarse tint op minimale felheid en heeft een plek/vlek met een grote groep pixels die erg donker zijn vergeleken de rest.

Dit heb ik aangegeven bij oneplus support en die wilden mij gaan helpen. De ups zou de telefoon komen ophalen en hier kreeg ik dus een melding voor.

[afbeelding]

Oneplus weigert mij te helpen omdat ik hem via belsimpel gekocht hebt terwijl dit natuurlijk niet zou moeten uitmaken.

Gebeurt dit vaker? Ik neem ondertussen contact op met belsimpel om te kijken wat die zeggen.
Snap sowieso niet helemaal waarom je direct met Oneplus contact opneemt? Je hebt hem bij Belsimpel gekocht, laat hun maar zorgen voor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop

[afbeelding]

Dat is zeer gebruikelijk: de verkoper, en niet de fabrikant, moet zorgdragen voor afhandeling van problemen die binnen de garantie vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roccothehelper
tuk2008 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:55:
[...]

Dat is zeer gebruikelijk: de verkoper, en niet de fabrikant, moet zorgdragen voor afhandeling van problemen die binnen de garantie vallen.
Niet mee eens. Ik handel het altijd via fabrikanten af omdat verkopers er vaak veel langer over doen. Die gaan immers achter de schermen ook gewoon naar de fabrikant!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[afbeelding]

Volgens Belsimpel kan OnePlus er wel iets mee:
Hoe zit het met de garantie op de OnePlus-producten van Belsimpel?
De garantie op OnePlus-producten van Belsimpel is op dezelfde manier geregeld als via OnePlus. Je hebt standaard 2 jaar garantie en je kunt te alle tijde bij Belsimpel, of OnePlus, terecht voor de afhandeling van je garantie. Meer informatie vind je op de garantie & reparatie-pagina.
Waar stuur ik mijn OnePlus-product naartoe als ik deze wil laten repareren?
De telefoons hebben standaard 2 jaar fabrieksgarantie en kunnen voor reparatie aangemeld worden via Belsimpel, of direct naar OnePlus worden opgestuurd. Ga hiervoor naar de reparatiepagina van Belsimpel of de repairpagina van OnePlus.
Zie ook https://www.belsimpel.nl/...s/fabrikanten/oneplus-faq

Of de afspraken tussen Belsimpel of OnePlus is niet duidelijk, of OnePlus probeert wat kosten te besparen op verzending etc en wijst je naar Belsimpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwin Snoek
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-11-2023
De winkel is verantwoordelijk voor het product die het verkoopt. Dus daar moet je zijn. Het is alleen vreemd dat Belsimpel officieel dealer is geworden en dat Oneplus zo reageert en niet behulpzaam is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
roccothehelper schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Niet mee eens. Ik handel het altijd via fabrikanten af omdat verkopers er vaak veel langer over doen. Die gaan immers achter de schermen ook gewoon naar de fabrikant!
Synology verplicht je ook om via de reseller te gaan, er zijn zeker nog zo'n producten. Soms betaal je ook liever gewoon wat meer voor goede service. Coolblue bijvoorbeeld. M'n broer kocht vorige week een iPhone X, de aan/uit knop deed het soms niet. Gaat naar coolblue om het uit te leggen en die persoon zegt; Ha maar geen probleem hoor, binnen de 30 dagen niet tevreden, krijg je je geld terug. Dus die crediteert de ene iPhone en hij vertrekt met een nieuwe (zonder het aan/uit knop probleem). Coolblue komt ook niet naar buiten met hé wij zijn de goedkoopste! Maar ze willen wel de beste service bieden, en eerlijk gezegd wil ik daar ook voor betalen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
roccothehelper schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Het kan dat je het daar niet mee eens bent, maar volgens mij toch echt de normale gang van zaken, om als eerste contact de verkoper te benaderen.
Productaansprakelijkheid
Mankeert er iets aan het gekochte product binnen korte tijd na aankoop, dan ga je dus naar de winkel. Als consument heb je zelden te maken met de fabrikant, de leverancier of de producent. De verkoper moet ervoor instaan dat er niets aan het product mankeert. Soms zal een verkoper zich beroepen op onmacht en je doorsturen naar de fabrikant. Dit is alleen terecht als het product zélf schade veroorzaakt (productaansprakelijkheid), en niet als er iets mis is met het product (ondeugdelijk product).
https://nl.hellolaw.com/j...nkel-en-niet-de-fabrikant

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Klopt je hebt Garantie en je hebt Fabrieksgarantie.

Een levert de Fabriek/Fabrikant van het product.
De ander is de leverancier/verkoper van het product.

De winkel is altijd je eerst aanspreekpunt.
En het kan zijn dat de fabriek vindt dat je nergens recht op hebt. Terwijl je nog gewoon garantie hebt.

Het is verder wel raar geregeld.
Belsimpel moet het gewoon oplossen. Maar ook OP heeft volgens mij aangegeven dat zij gewoon de garantie afhandelen zoals ze normaal altijd deden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roccothehelper
MetalG schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:44:
[...]

Synology verplicht je ook om via de reseller te gaan, er zijn zeker nog zo'n producten. Soms betaal je ook liever gewoon wat meer voor goede service. Coolblue bijvoorbeeld. M'n broer kocht vorige week een iPhone X, de aan/uit knop deed het soms niet. Gaat naar coolblue om het uit te leggen en die persoon zegt; Ha maar geen probleem hoor, binnen de 30 dagen niet tevreden, krijg je je geld terug. Dus die crediteert de ene iPhone en hij vertrekt met een nieuwe (zonder het aan/uit knop probleem). Coolblue komt ook niet naar buiten met hé wij zijn de goedkoopste! Maar ze willen wel de beste service bieden, en eerlijk gezegd wil ik daar ook voor betalen. :+
Belsimpel geeft zelf aan dat support via oneplus te doen is zoals hier al gezegd:
Dennischo schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:41:
[...]

Volgens Belsimpel kan OnePlus er wel iets mee:

[...]

[...]

Zie ook https://www.belsimpel.nl/...s/fabrikanten/oneplus-faq

Of de afspraken tussen Belsimpel of OnePlus is niet duidelijk, of OnePlus probeert wat kosten te besparen op verzending etc en wijst je naar Belsimpel.
Verder denk ik niet dat ze het doen om verzend kosten te besparen. De ups is namelijk gewoon naar mijn huis gekomen. Althans ze waren onderweg en ik hen afgebeld!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik ga hier gelijk achter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:32:
[...]

Ik ga hier gelijk achter aan.
Hoe bedoel je als ik vragen mag? Werk je voor een van beide bedrijven of gewoon een tweaker die op onderzoek gaat? Bijde zijn welkom natuurlijk ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

roccothehelper schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:37:
[...]

Hoe bedoel je als ik vragen mag? Werk je voor een van beide bedrijven of gewoon een tweaker die op onderzoek gaat? Bijde zijn welkom natuurlijk ;)
Hoi ik ben Nigel. Ik werk bij OnePlus :)

Edit: Ik ben overgestapt naar een nieuw bedrijfs account genaamd: OnePlus
Hier mag je mij berichtjes sturen, taggen of vragen stellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:38:
[...]

Hoi ik ben Nigel. Ik werk bij OnePlus :)
Nja alvast bedankt dan! Keep me posted. En succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hier hetzelfde speaker is prima :)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Lang geleden dat ik een telefoon had waarbij ik met gemak een nachtje laden kon overslaan.

Gisterochtend om half 8 van de (slow) lader gehaald en nu net gaat ie weer aan de fast charge (en voor bedtijd er weer af).

Proberen of ik met die verse lading vrijdagavond kan halen zonder tussentijds bij te laden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zqPUEG45T9rs299PhDGKxYDz/full.jpg

Ik vind het erg netjes, 2 dagen en 7+ uur schermtijd op één lading.

[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 06-06-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hmmm geen autofocus update helaas.

Iemand enig idee hoe ik, desnoods met root toegang, de autobrightness wat minder zuinig instel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:43
vaagisdenaam schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:01:
[...]

Hmmm geen autofocus update helaas.

Iemand enig idee hoe ik, desnoods met root toegang, de autobrightness wat minder zuinig instel?
Op XDA staat een mod voor een fellere auto brightness. Werkt via Magisk en doet t perfect :)

Autofocus mag inderdaad wel gefixed worden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op het moment aan het oriënteren voor een nieuw toestel, en de OnePlus6 staat op het moment bovenaan het lijstje.
Echter kan ik 1 ding online niet vinden, is dit toestel rSAP compatible ?
De OnePlus5 was dit blijkbaar niet, maar wellicht wel in de 6 ?

[ Voor 10% gewijzigd door Madshark op 07-06-2018 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Madshark schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 00:23:
Op het moment aan het oriënteren voor een nieuw toestel, en de OnePlus6 staat op het moment bovenaan het lijstje.
Echter kan ik 1 ding online niet vinden, is dit toestel rSAP compatible ?
De OnePlus5 was dit blijkbaar niet, maar wellicht wel in de 6 ?
Dat is hij niet (volgens mij,)
Ik ken ook niet echt toestellen die het zijn.

Je hebt er wel apps voor volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Ben wel benieuwd wat die 'optimize external audio' gaat doen, gezien de vele kritiek op de speaker (ervan uitgaande dat 'external audio' op de speaker slaat). Is er iemand met een goede microfoon en wat audio-kennis in staat om een before & after te maken zodat we kunnen vergelijken? Bijv. een aantal soorten muziek en wat spraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
DarkSide schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:20:
[...]

Dat is hij niet (volgens mij,)
Ik ken ook niet echt toestellen die het zijn.

Je hebt er wel apps voor volgens mij.
Hier staat wel iets over Android telefoons en rSAP, had je zelf misschien ook al gevonden. Is een tijdje niet geupdate, maar misschien weten ze daar meer:
http://www.android-rsap.com/compatibility.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
  • Laatst online: 13-04 17:41
Dat mag ook best wel, ik heb een OP6 op 't bureau liggen klaar om te worden geretourneerd aan BelSImpel omdat er geen fatsoenlijk gesprek mee gevoerd kan worden. Constant vragen waarom ik zo slecht te verstaan ben. Maakt niet uit of ik bel met headset of gewoon of via speaker. Brakke gesprekskwaliteit dus ding is nu geparkeerd in een la.

Kom maar door dus OnePlus!

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:17
galgootje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:59:
[...]

Dat mag ook best wel, ik heb een OP6 op 't bureau liggen klaar om te worden geretourneerd aan BelSImpel omdat er geen fatsoenlijk gesprek mee gevoerd kan worden. Constant vragen waarom ik zo slecht te verstaan ben. Maakt niet uit of ik bel met headset of gewoon of via speaker. Brakke gesprekskwaliteit dus ding is nu geparkeerd in een la.

Mark
Ik heb er eigenlijk geen probleem mee. Ik vind het zelfs stukken beter dan mijn Xiaomi mi5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
Zojuist m'n OnePlus 6 128gb, Mirror Black besteld.
2 jaar geleden overgestapt op Iphone (om eens te proberen), nu toch weer opgelucht/blij dat ik weer terug ga naar Android.
Weet iemand toevallig waarom de Midnight Black versies overal uitverkocht zijn/slecht leverbaar zijn en de Mirror Black versies nog volop op voorraad zijn? Heeft dit puur te maken met de voorkeur van velen voor de matte achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
Vincedf schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:00:
Zojuist m'n OnePlus 6 128gb, Mirror Black besteld.
2 jaar geleden overgestapt op Iphone (om eens te proberen), nu toch weer opgelucht/blij dat ik weer terug ga naar Android.
Weet iemand toevallig waarom de Midnight Black versies overal uitverkocht zijn/slecht leverbaar zijn en de Mirror Black versies nog volop op voorraad zijn? Heeft dit puur te maken met de voorkeur van velen voor de matte achterkant?
Het was in elk geval wél mijn voorkeur, Mirror black had ik van gelezen dat het érg besmettelijk is.

Maar ach, als je een case gebruikt (er zit standaard al een soort sleeve bij van zacht rubber, op zich okee) zoals ik (karbon case erbij) dan zie je de glimmende achterkant toch niet. Dus ach...

Maargoed, toen ik bij BelSimpel bestelde was er alléén nog de midnight black op dat moment, dus dat kwam goed uit. :-)

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
1voud schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:00:
[...]

Ik heb er eigenlijk geen probleem mee. Ik vind het zelfs stukken beter dan mijn Xiaomi mi5.
Las op Reddit ook een aardige thread over problemen met de call quality, blijkbaar dus toch wel een aardig issue. Ik heb 't niet altijd, maar té regelmatig.

Grappig ook wel dat veel mensen gewoon vrijwel niet meer bellen met hun telefoon, las ik ook daar. :)

Maargoed, ik wacht met retourneren nog héél even tot versie 5.1.6 uitkomt van OxygenOS. Wie weet krijgen ze 't wel gefixt en kan 't beestje hier blijven.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om te antwoorden op twee personen? Meerdere posts onder elkaar plaatsen is niet gewenst.

Daarnaast is het ook niet gewenst om elke post af te sluiten met de groetjes.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 07-06-2018 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
galgootje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:06:
[...]

Grappig ook wel dat veel mensen gewoon vrijwel niet meer bellen met hun telefoon, las ik ook daar. :)
Ik heb 100min/sms per maand, en dat is puur omdat ik er niet minder kan selecteren en zo nu en dan een keer bel met een klantenservice. Puur data is geen oplossing voor mij helaas...
Gemiddeld bel ik denk ik 4 minuten per maand :)

De belkwaliteit kan me echt gestolen worden. Maar keurig dat OnePlus netjes gehoor geeft aan klachten en feedback.

[ Voor 11% gewijzigd door vaagisdenaam op 07-06-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:20
Hmm bijzonder. De belkwaliteit heb ik tot nu toe als (zeer) goed ervaren en heb toch al aardig wat gebeld.
Eigenlijk doet hij het beter bij mij dan mijn OP3, helderder gespreksgeluid waardoor ik het beter kan verstaan (slechthorend aan beide oren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Suicyder schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:36:
Hmm bijzonder. De belkwaliteit heb ik tot nu toe als (zeer) goed ervaren en heb toch al aardig wat gebeld.
Eigenlijk doet hij het beter bij mij dan mijn OP3, helderder gespreksgeluid waardoor ik het beter kan verstaan (slechthorend aan beide oren)
Het verschilt bij mij echt per persoon. Mobiel naar mobiel gaat prima. Met de vaste lijn thuis krijg ik wel klachten over slechte verstaanbaarheid.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
BillSpaarbank schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:55:
[...]

Het verschilt bij mij echt per persoon. Mobiel naar mobiel gaat prima. Met de vaste lijn thuis krijg ik wel klachten over slechte verstaanbaarheid.
Wellicht dat ik daarom geen nadelige ervaringen heb, ik bel zelden tot nooit met vaste nummers :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn microfoon werkt goed, zelfs beter dan die van de Galaxy s7 Edge volgens mijn vriendin. Ik ben er dus zeker op vooruit gegaan. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:16
Zo, bijna een dag met de OnePlus 6 128GB Silk White.

Ik heb altijd de grote merken gehad, nu voor de eerste keer OnePlus en wauw wat een beest en wat fijn zo'n kale Android zonder bloatware en onzinnige opties :P

Notch heb ik zelf totaal geen probleem mee vind het wel wat hebben en de hier veelbesproken speaker klinkt naar mijn mening vrij goed maar kan beter.. wellicht komt hier nog iets voor maar zou de telefoon er niet voor laten liggen.

Tot nu toe zeer tevreden met deze nieuwe ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:20

Tammesp

Next is now

Meulendijks89 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:23:
Zo, bijna een dag met de OnePlus 6 128GB Silk White.

Ik heb altijd de grote merken gehad, nu voor de eerste keer OnePlus en wauw wat een beest en wat fijn zo'n kale Android zonder bloatware en onzinnige opties :P

Notch heb ik zelf totaal geen probleem mee vind het wel wat hebben en de hier veelbesproken speaker klinkt naar mijn mening vrij goed maar kan beter.. wellicht komt hier nog iets voor maar zou de telefoon er niet voor laten liggen.

Tot nu toe zeer tevreden met deze nieuwe ervaring :)
Bevalt de Silk White als kleur ook? Ik twijfel nogal of ik deze kleur moet nemen, lijkt meer op een vrouwen kleur door de rose gold. Of valt dat reuze mee? :P

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tammesp schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:51:
Bevalt de Silk White als kleur ook?
Is geen rose gold imo:
OnePlus 6 - event

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

OnePlus 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:46
galgootje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:59:
[...]

Mark
Vreemd. Ik vrees dat jij een maandagmorgenmodel hebt. Mijn vrouw heeft een OP6 en ik kan haar prima verstaan. Ik zeg: retourneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
oltk schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Vreemd. Ik vrees dat jij een maandagmorgenmodel hebt. Mijn vrouw heeft een OP6 en ik kan haar prima verstaan. Ik zeg: retourneren!
Ik wacht even de 5.1.6 update af (schijnt dat die call troubles zou moeten fixen) en ik heb 31 dagen retourrecht bij BelSimpel, dus als de fix vlot komt zoals ergens hierboven in 't draadje aangegeven wordt dan zou 't misschien nog goed kunnen komen.

Intussen m'n werk weer aan't doen met een OP3, blijft 't prima doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 14:18
[...]

Bevalt de Silk White als kleur ook? Ik twijfel nogal of ik deze kleur moet nemen, lijkt meer op een vrouwen kleur door de rose gold. Of valt dat reuze mee? :P
Boeiend, beetje gender neutraal denken hoor 8)7
Zelf zou ik voor die gegaan zijn als ik een OP6 zou kopen. Wie weet een silk white 6t tzt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:20

Tammesp

Next is now

Top, bedankt man! Nu twijfel ik een stuk minder 8)
l3art schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:00:
[...]

Boeiend, beetje gender neutraal denken hoor 8)7
Zelf zou ik voor die gegaan zijn als ik een OP6 zou kopen. Wie weet een silk white 6t tzt.
Dat gender neutraal denken, zit er nog niet echt in.. Maar zodra ik voor deze ga, gaat het wellicht in de toekomst wat makkelijker ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:03:
Top, bedankt man! Nu twijfel ik een stuk minder 8)
Gewoon doen, ding is prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
[...]

Ja bevalt zeker, ik heb altijd zwart gehad en was tijd voor wat anders. Ik zei zelf tegen mijn vriendin is die kleur niet meer voor vrouwen? maar zij vond van niet dus zelf de knoop doorgehakt en dus gekozen voor de witte.

Het is trouwens wel meer rose goud, het is zeker geen goud zoals je het kent.. zoals op de eerste foto hierboven die CLB post van de presentatie is het in iedergeval niet.

Edit:

foto van presentatie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FBBUqxRLdLVTo5G39nU7cnZw/full.jpg

Deze heb ik net zelf gemaakt:

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UuoIgYdvYE4kacz8FvNc1bcc/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VNzgrSwYOWc3cCrKZW8jLuD5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LYqhTBen554zHs39X6jKyWhE/thumb.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door DM89 op 07-06-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wow, wat een kleurverschil!

* Huigie belt tandarts of ie ook rose gold kan leveren...

edit: echt wel slecht hoor, of mijn scherm is ernstig slecht gekalibreerd... de foto's op de oneplus site laten bij lange na niet deze roze gloed/kleur zien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dFB74C1hsNlbMAD4NEorfOON/full.png

[ Voor 55% gewijzigd door Huigie op 07-06-2018 17:53 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 15:02
Goed, toch nog 1 ander issue met de OP6. Heb het hier al eens voorbij zien komen, maar bluetooth icm met mijn auto heeft vervelende problemen.
  • Bluetooth audio streamen van Spotify; Het eerste nummer wordt goed weergegeven op het display van mijn auto, alle daaropvolgende nummers worden niet getoond, de 1e blijft hangen
  • Als ik in gesprek ben en tussendoor verbindt hij met m'n auto (en dat komt helaas vaak voor) dan valt hoor ik niets meer, de ontvangende partij wel. Gesprek beëindigen en terugbellen is dan de oplossing
Goed, nu staan autofabrikanten niet bekend om de beste ondersteuning, maar mijn Samsung S6, OP5 van m'n vriendin en een iPhone hebben deze problemen niet.

Ik bel veel in de auto (en dus ook terwijl ik ik de auto stap) en stream altijd muziek, dus ik vind dit toch wel erg storend. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Huigie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:48:
Wow, wat een kleurverschil!

* Huigie belt tandarts of ie ook rose gold kan leveren...

edit: echt wel slecht hoor, of mijn scherm is ernstig slecht gekalibreerd... de foto's op de oneplus site laten bij lange na niet deze roze gloed/kleur zien

[afbeelding]
Zoals het wordt afgebeeld op de oneplus site komt niet overeen met de werkelijkheid! Nu vind ik het zelf niet lelijk maar het klopt in iedergeval niet. Je mag het echt rose goud noemen en zeker geen goud.

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 07-06-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:43
The Realone schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:17:
Goed, toch nog 1 ander issue met de OP6. Heb het hier al eens voorbij zien komen, maar bluetooth icm met mijn auto heeft vervelende problemen.
  • Bluetooth audio streamen van Spotify; Het eerste nummer wordt goed weergegeven op het display van mijn auto, alle daaropvolgende nummers worden niet getoond, de 1e blijft hangen
  • Als ik in gesprek ben en tussendoor verbindt hij met m'n auto (en dat komt helaas vaak voor) dan valt hoor ik niets meer, de ontvangende partij wel. Gesprek beëindigen en terugbellen is dan de oplossing
Goed, nu staan autofabrikanten niet bekend om de beste ondersteuning, maar mijn Samsung S6, OP5 van m'n vriendin en een iPhone hebben deze problemen niet.

Ik bel veel in de auto (en dus ook terwijl ik ik de auto stap) en stream altijd muziek, dus ik vind dit toch wel erg storend. :|
Wat van auto heb je? Ik rijd een Golf GTD en zowel mn vorige OP5 als mijn huidige OP6 doen het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen, dat ik het ook niet zo rose'ig heb ervaren in Londen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 15:02
Step-han schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:16:
[...]

Wat van auto heb je? Ik rijd een Golf GTD en zowel mn vorige OP5 als mijn huidige OP6 doen het perfect.
2014 Toyota Auris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
CLB schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:17:
[...]

Ik moet zeggen, dat ik het ook niet zo rose'ig heb ervaren in Londen hoor :)
Is toch echt niet zoals OnePlus het afbeeld.. is toch eigenlijk ool niet netjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 14:18

Er zijn veel issues met Bluetooth met zowel de oneplus 6 als de 5T. Feedback forum van oneplus staat er vol mee. Niet alleen met streamen, maar ook met connecten, meldingen dat de telefoon geen ontvangst zou hebben, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 07-06-2018 22:06 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyVacation
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Er zijn veel issues met Bluetooth met zowel de oneplus 6 als de 5T. Feedback forum van oneplus staat er vol mee.
Hier helaas ook, na 10-20 min normaal muziek afspelen begint de muziek op willekeurige momenten even te haperen. Rijd een volvo v40, vorige telefoon had dit issue niet.
Met mijn bluetooth oortjes nog geen problemen gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 08-10 20:35
Hier toch geen problemen te melden met mijn toyota yaris uit 2016 Bluetooth werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Misschien hebben jullie het al geprobeerd maar zet de always bluetooth scanning even uit. Ik kreeg na een week ook in eens issues met m'n bluetooth oortjes. Na het uitzetten geen last meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR0522
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
Had met zowel m'n smartwatch als met de auto Bluetooth problemen. Na in de ontwikkelopties de AVRCP -modus veranderd te hebben naar 1.5 (staat standaard op 1.4) geen problemen meer. Wellicht een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ben best wel geërgerd door de "shelf", die widgetpagina die je ziet als je naar rechts veegt. Bovenaan staat daar "never settle", die tekst kan je wel weghalen maar daarmee gaat die widget nog niet weg. Hij is dus niet te verwijderen, zeer irritant want het is wel een gedeelte van mijn scherm. Ik heb er een post over gemaakt op de OP forums: https://forums.oneplus.co...le-not-removeable.848799/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Probeer deze eens
https://play.google.com/s...com.android_rsap.irmctest

Well vaker gezien dat een telefoon niet lekker praat met een auto. En dat dit de oplossing is.

BTW het Spotify issue dat hij alleen de eerste artiest weergeeft heeft mijn OP3 ook.
Aangezien ik toch AA gebruik erger ik me er niet aan.
Vriend heeft de OP5. En heeft hetzelfde. Beide rijden we VAG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:16:
Ik ben best wel geërgerd door de "shelf", die widgetpagina die je ziet als je naar rechts veegt. Bovenaan staat daar "never settle", die tekst kan je wel weghalen maar daarmee gaat die widget nog niet weg. Hij is dus niet te verwijderen, zeer irritant want het is wel een gedeelte van mijn scherm. Ik heb er een post over gemaakt op de OP forums: https://forums.oneplus.co...le-not-removeable.848799/
Je kan Shelf wel degelijk verwijderen: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RM26CyZUOCc]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Frozen schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:16:
Wat suf zeg, dat je dat niet kunt weghalen! Sowieso mogen ze wat mij betreft iets meer vrijheid geven: Google feed ipv Shelf en vrije keuze in Gallery (de OP6 app linkt nog altijd naar de OP gallery, ondanks dat Google Photo's m'n standaard is) en Dialer. Dat laatste kan ook aan Google liggen, dat ze de dialer niet beschikbaar maken. Update: sweet mother of god, afgaande op je post op het OP forum: wat is de community daar onvriendelijk en onbehulpzaam!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:52:
Je kan Shelf wel degelijk verwijderen:
Hij bedoelt niet de hele Shelf, maar de 'weather widget' met tekst Never Settle bovenin de Shelf feed.
En nu aan de koffie jij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Tuktop op 08-06-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij 53 procent na 2 h 45 m SOT. Had echt wel wat Beter verwacht. Hoe zit het met de batterij van de OP6 bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zegt natuurlijk niks tot weinig als wij niet weten op welke helderheid scherm stond in die tijd, wat je die drie uur hebt gedaan en wanneer het toestel voor het laatst van de lader afgehaald is. Als dat dinsdag was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 14:41
Update: sweet mother of god, afgaande op je post op het OP forum: wat is de community daar onvriendelijk en onbehulpzaam!
Wow ongelofelijk. Maar goed dat het hier er niet zo aan toe gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tuk2008 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:04:
[...]

Wat suf zeg, dat je dat niet kunt weghalen! Sowieso mogen ze wat mij betreft iets meer vrijheid geven: Google feed ipv Shelf en vrije keuze in Gallery (de OP6 app linkt nog altijd naar de OP gallery, ondanks dat Google Photo's m'n standaard is) en Dialer. Dat laatste kan ook aan Google liggen, dat ze de dialer niet beschikbaar maken. Update: sweet mother of god, afgaande op je post op het OP forum: wat is de community daar onvriendelijk en onbehulpzaam!

[...]

Hij bedoelt niet de hele Shelf, maar de 'weather widget' met tekst Never Settle bovenin de Shelf feed.
En nu aan de koffie jij :)
Hoe weet je dat? Ik kon dat er totaal niet uit opmaken, of er zit een steekje los bij mij. Alhoewel ik wallen onder m'n wallen heb vandaag :+.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:42:
Batterij 53 procent na 2 h 45 m SOT. Had echt wel wat Beter verwacht. Hoe zit het met de batterij van de OP6 bij jullie?
Niet lullig bedoeld, maar dat is echt al honderd keer gevraagd in dit topic :p. Je kunt ook op trefwoord zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:53:
[...]

Hoe weet je dat? Ik kon dat er totaal niet uit opmaken, of er zit een steekje los bij mij. Alhoewel ik wallen onder m'n wallen heb vandaag :+.
Hij heeft wel gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Als je er wat langer rondhangt dan snap je wel waar dat vandaan komt. Er zitten te veel minder bedeelden(qua hersencellen) op dat forum. Nuttige info is door de vele nutteloze posts nog amper te vinden. De moderators daar kunnen het gewoon niet aan denk ik.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Even terugkomende op belkwaliteit en verstaanbaarheid. Vandaag voor het eerst een vast nummer gebeld en warempel, ik was blijkbaar niet te verstaan. Bel die persoon mobiel, geen probleem..... WTF 8)7

Hopen dat OP dat oplost in de volgende update, want moge duidelijk zijn dat het niet aan de hardware ligt als het alleen in combinatie met vaste nummers gebeurd voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat belprobleem naar vaste nummers is een bekend probleem en wordt heus wel opgepakt denk ik..

Call drop issues, inaudible voice, unable to make calls, unable to receive calls,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 16:56

Geckoo

Good news, everyone!

Ik vroeg mij af wat de mensen gebruiker;
Poll: Onscreen buttons of swipe
Onscreen Buttons
Swipe gestures
Prei!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400587&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

daarnaast ook gelijk de vraag, ik gerbruik de gestures maar dan kan ik niet de spiltscreen etc. instellen, iemand suggesties hoe dat wel mogelijk is?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Pagina: 1 ... 17 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!