Inderdaad, kan best wat vriendelijker allemaal!mugenmarco schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:21:
Soms vraag ik mij echt af of het wel goed gaat komen indien een aantal Tweakers in dit sub forum elkaar op een Tweakers evenement tegen komen (O_O)
het is veel veiliger achter het toetsenbordmugenmarco schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:21:
Soms vraag ik mij echt af of het wel goed gaat komen indien een aantal Tweakers in dit sub forum elkaar op een Tweakers evenement tegen komen (O_O)
Online en offline is voor mij toch wel een wereld van verschil. Ik heb in augustus lekker met Aaron Van Wirdum (Opperhoofd nederlandse afdeling Core propaganda) gebabbeld, alleen moest ik nog terug naar Belgie rijden dus ik kon het niet te laat maken.mugenmarco schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:21:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik vind dat hier wel goed gemodereerd word. Kudos voor de mods die zich niet kwaad laten maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 14:33 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Zoals dat plaatje van die 2 honden aan de ketting die naar elkaar grommen. Als de kettingen opeens losschieten kijken ze mekaar stom aan en lopen ieder een kant op.
Ps. Ik heb toch wat OMG bijgekocht voor op de stapel. Prices are so cheap mann...
Ps. Ik heb toch wat OMG bijgekocht voor op de stapel. Prices are so cheap mann...
En mijn reactie mag ook weg want ik speelde even hard terug met mijn beschuldigen dat .oisyn corrupt is.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:39:
Je weet dat het mis is met de koers als zelfs de moderators op de man gaan spelen
Tijd voor een vrolijke meme!
[YouTube: Stop Using Wolf Of Wall Street memes!]
Ik had mezelf al gemodbreakt vóór deze reactieVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:39:
Je weet dat het mis is met de koers als zelfs de moderators op de man gaan spelen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Marketcap onder 170B nu
Is dit dan de laatste geforceerde druk voordat we als een idioot naar de maan schieten of houd ik mezelf voor de gek? Ik begin weak te worden. Bah..
Is dit dan de laatste geforceerde druk voordat we als een idioot naar de maan schieten of houd ik mezelf voor de gek? Ik begin weak te worden. Bah..
De mijne mag je ook weghalen..oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:42:
[...]
Ik heb mezelf al gemodbreakt vóór deze reactie
[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 14:43 ]
een mod die zichzelf moet modbreaken.oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:42:
[...]
Ik had mezelf al gemodbreakt vóór deze reactie
Laat er geen twijfel bestaan over mijn integriteitmugenmarco schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:43:
[...]
een mod die zichzelf moet modbreaken![]()
Alleen op tweakers
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben blij dat .oisyn 100 miljoen miljard keer beter is dan /r/bitcoin mods.
Bijna 5200 nu. Op 18 oktober vorig jaar ketste BTC daar nog op af. Nu lijkt het zo op het oog een zwak punt. Gaan we vandaag 5k nog zien? Of eronder?
Ik heb 200 XRP in een short, staat op 7% winst nu. Dus ik hoop van wel. En ik hoop mijn 4 BSV te dumpen maar alleen Bittrex ontvangt momenteel BSV en de koers is daar al naar iets van 50 USD per BSV gedropt. Ook zijn de meeste exchanges bang dat SV van hun exchanges gaat stelen met een reorg. Calvin and CSW controleren 100% hun chain.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:46:
Bijna 5200 nu. Op 18 oktober vorig jaar ketste BTC daar nog op af. Nu lijkt het zo op het oog een zwak punt. Gaan we vandaag 5k nog zien? Of eronder?
Verwijderd
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:45:
Ik ben blij dat .oisyn 100 miljoen miljard keer beter is dan /r/bitcoin mods.
Dan twijfel je dus blijkbaar zelf ook over je eigen integriteit....oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:44:
[...]
Laat er geen twijfel bestaan over mijn integriteit. Heb zelfs een note bij mezelf geplaatst
You're either part of the solution or you're part of the problem
Crypto ends in 2018. Wat zal in 2019 de hype gaan worden?
2019 wordt het jaar dat ieder zijn toreklotaaf loopt te showen.Matadores schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:56:
Ik heb het domein vast geregistreerd, high risk, high reward!
Aan onzin geen gebrek van mijn kant
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 19-11-2018 15:03 ]
Dit voelt als een soort black friday pre-sale. Alles in de uitverkoop. Helaas zit ik er nog in en zak vrolijk mee het putje in. Het is straks zo goedkoop dat iedereen weer vrolijk in wil stappen. Althans zo probeer ik mijzelf te overtuigen.. Tot die tijd blijf ik vrolijk werken en hopen dat de aandelen in het bedrijf wél doorstijgen.
Verwijderd
Pepers kweken! Ik ben al aan het voorbereiden.Matadores schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:56:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1720079/35
Helaas een vrij dood topic. Ook weinig memes in dat wereldje. Maar wellicht als de hype wat aanslaat.
Nee man, Kain_niaK Coin.
Zat tijdens mijn hoorcollege af en toe de koersen te kijken. Pohhh, hoe iets zo hard kan verdampen in waarde is echt een bijzonderheid op zich. Eerlijk waar geloof ik niet dat dit een normale markt is en denk dat die bch gasten een behoorlijke vinger in de pap hebben. Ik hold ook al doet het wel een beetje pijn maar ik koop niet meer bij. Ik koop wel weer bij als de oorlog is gaan liggen.
Ik ben compleet afgeslacht, mijn Stratis staat -40% over 7 dagen.
Als ie ooit op een tientje komt betaal ik het eerste rondje bier voor alle Tweakers in dit topic die mij kunnen laten zien dat ze ook nog wat (M)IOTA’s hebben (@Chris.nl mag zich sowieso zat zuipen op mijn kosten
Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:12:
Zat tijdens mijn hoorcollege af en toe de koersen te kijken. Pohhh, hoe iets zo hard kan verdampen in waarde is echt een bijzonderheid op zich. Eerlijk waar geloof ik niet dat dit een normale markt is en denk dat die bch gasten een behoorlijke vinger in de pap hebben. Ik hold ook al doet het wel een beetje pijn maar ik koop niet meer bij. Ik koop wel weer bij als de oorlog is gaan liggen.
Omdat ik die note heb geplaatst? Dat moet je even uitleggen.poehee schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:53:
[...]
Dan twijfel je dus blijkbaar zelf ook over je eigen integriteit...
De notes bij een persoon geven een beeld van hoe een persoon zich gedraagt (zowel positief als negatief). In de regel wordt er een note geplaatst bij elk "vergrijp", zodat patronen duidelijk zichtbaar worden en dus of er eventueel verder opgetreden moet worden.
Het zou niet eerlijk zijn als die note er niet zou staan als ik een keer over de schreef ga. En mods zijn ook maar gewoon mensen
Waaar komt de bounce.. dat is de vraag. Zit erover te denken om bijv. op 4900 (Binance) bitcoin te kopen en dan na een bounce weer terug te gaan naar TUSD/BTC.
4900 here we come.
Dit zijn wel goede dagen voor arbitrage
Dit zijn wel goede dagen voor arbitrage
[ Voor 55% gewijzigd door alki op 19-11-2018 15:28 ]
Volgens Alessio zitten we nog wel even in de dip.
[Twitter: https://twitter.com/Cryptopanini/status/1064398998994214913?s=19]
De capitulatie begint een feit te worden.
Tussen de 4750 en 4900 dollar over ongeveer een uurtje als de trend van vorige week doorzet.
Toen was het zo goed als iedere dag rond etenstijd drama.
Buy orders staan ingeklopt, meeste rond de 5 en 10% onder de koers van nu.
Mogelijk de laatste zakker....... Mogelijk nog een volgende.
Ladderen en DCAen maar
Kans dat we bij de eerst volgende bull run het huidige punt voorbij zullen knallen is voor mij groot genoeg om weer in te stappen
Ps mijn laddertje loopt tot aan 3400 dollar
Net de wick op Kraken gevangen op 4200 euro (wick ging tot 4114)
Toen was het zo goed als iedere dag rond etenstijd drama.
Buy orders staan ingeklopt, meeste rond de 5 en 10% onder de koers van nu.
Mogelijk de laatste zakker....... Mogelijk nog een volgende.
Ladderen en DCAen maar
Kans dat we bij de eerst volgende bull run het huidige punt voorbij zullen knallen is voor mij groot genoeg om weer in te stappen
Ps mijn laddertje loopt tot aan 3400 dollar
[ Voor 7% gewijzigd door fast_ray op 19-11-2018 15:40 ]
Ik snap hem welTominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:27:
[Embed]
Ik ook wel, dit jaar is bitcoin misschien wel frustrerender dan de altijd nutteloos terugkerende pietendiscussie.
Ik ben voor nu ook gestopt met het financieren van deze put die steeds dieper gaat. Ik spaar en ik gooi het geld er wel weer in als het erop lijkt dat we naar nieuwe ATH's gaan.
Ongelooflijk, XRP blijft maar gaan. Je lacht je toch rot als je XRP's hebt? Ik bezit ze helaas niet.. maar leuk voor de holders.
Ik blijf maandelijks bijkopen, zie geen reden om deze vette maanden over te slaan.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:05:
[...]
Ik ook wel, dit jaar is bitcoin misschien wel frustrerender dan de altijd nutteloos terugkerende pietendiscussie.![]()
Ik ben voor nu ook gestopt met het financieren van deze put die steeds dieper gaat. Ik spaar en ik gooi het geld er wel weer in als het erop lijkt dat we naar nieuwe ATH's gaan.
Nja, waarschijnlijk koop ik ook wel weer bij maar ik wacht nog even tot een betere bodem. Denk namelijk dat we 4xxx nog wel gaan zien. Dan koop ik sowieso wel bijChris.nl schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:07:
[...]
Ik blijf maandelijks bijkopen, zie geen reden om deze vette maanden over te slaan.
Voor nu laat ik m'n geld nog even niks doen op de bankrekening. We hebben ook nog steeds geen bounce gehad van de 5000. <5000 is dus een kwestie van tijd naar mijn idee. Nog steeds teveel sell pressure van wie dat ook mag zijn.
Blijven kopen zoveel je kan, dat doe ik ook iedere week als ik weer loon krijg.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:07:
Ongelooflijk, XRP blijft maar gaan. Je lacht je toch rot als je XRP's hebt? Ik bezit ze helaas niet.. maar leuk voor de holders.
$ 589,- end of year!
Verwijderd
Hahha we gaan echt helemaal compleet naar de tering.
Wie had dat gedacht. Van een vrijstaand huisje op de Filippijnen, naar de complete filistijnen.
Wie had dat gedacht. Van een vrijstaand huisje op de Filippijnen, naar de complete filistijnen.
0.48 Dollar is toch niet zo bijzonder...?ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:07:
Tja XRP is de enige safehaven op dit moment
De rest gaat down down down.. helaas.
Ik houd het BTC paar in de gaten.-Skyhawk- schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:16:
[...]
0.48 Dollar is toch niet zo bijzonder...?
Meer dan 100% in plus ten opzichte van vorig jaar terwijl de rest door het putje gaat vind ik wel bijzonder feitje.-Skyhawk- schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:16:
[...]
0.48 Dollar is toch niet zo bijzonder...?
@-Skyhawk- Opzich wel. XRP doet het al tijden beter dan Bitcoin wat wel opvallend is aangezien Bitcoin = king. Blijkbaar niet helemaal want xrp komt eraan!

Dat bitcoin cash gozertje heeft zo zijn eigen mening en verspreid de nodige verontrustende berichten over xrp[CSW: XRP Will Be Found to Be Both a Security and in Violation of Section 5 of the Securities Act of 1933]
Craig Steven Wright (CSW) tweeted to say, "XRP is going to be 'found' to be both a security and in violation of Section 5 of the Securities Act of 1933. The Act mandates the registration of securities with the SEC. These must be offered exclusively on a registered exchange."
CSW added, "The consequence is that all purchases of XRP will come to an immediate halt. It is likely that purchasers could argue they purchased XRP under false pretenses and seek a refund."
Hoewel XRP het inderdaad goed doet tegenover andere coins zegt die 100% natuurlijk weer compleet niets. Kijk dan van de ATH tot nu toe en vergelijk dat met andere coins.Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:18:
[...]
Meer dan 100% in plus ten opzichte van vorig jaar terwijl de rest door het putje gaat vind ik wel bijzonder feitje.![]()
Heeft ondertussen heel wat XRP mensen geblokt.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:19:
@-Skyhawk- Opzich wel. XRP doet het al tijden beter dan Bitcoin wat wel opvallend is aangezien Bitcoin = king. Blijkbaar niet helemaal want xrp komt eraan!![]()
![]()
[...]
Dat bitcoin cash gozertje heeft zo zijn eigen mening en verspreid de nodige verontrustende berichten over xrp
Heb ook laatst een bagje XRP aangeschaft, puur voor de fun en verbaas me er wel over.
Welke munt staat er niet 100% in de plus vergeleken met vorig jaar ?Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:18:
[...]
Meer dan 100% in plus ten opzichte van vorig jaar terwijl de rest door het putje gaat vind ik wel bijzonder feitje.![]()
icxSlux schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:21:
[...]
Welke munt staat er niet 100% in de plus vergeleken met vorig jaar ?
Ja maar ATH is 1 dag. En dat geld voor elke coin. 100% ten opzichte van heel jaar is toch gewoon solid. Heel veel andere staan stuk lager dan jaar geleden.PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:20:
[...]
Hoewel XRP het inderdaad goed doet tegenover andere coins zegt die 100% natuurlijk weer compleet niets. Kijk dan van de ATH tot nu toe en vergelijk dat met andere coins.
Nou als je de laatste paar jaar een huisje op de Filippijnen had, was die ook al een keer of 4 weggespoeld of gewaaid. Dus in dat perspectief gezien, gaat het net als de cryptokoersen...Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:16:
Nou, hup onder die $5k, hebben we dat ook maar weer gehad...
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:16:
Het is appels met peren vergelijken door datum X te pakken. Het zegt gewoon geen kont. Wacht nog heel even en het is geen +100% maar -70% en dat binnen de komende 2 maanden. Ga je dan ook posten en zeggen dat XRP op -70% staat tegenover vorig jaar ?Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:22:
[...]
Ja maar ATH is 1 dag. En dat geld voor elke coin. 100% ten opzichte van heel jaar is toch gewoon solid. Heel veel andere staan stuk lager dan jaar geleden.
Het is gewoon een leuk feitje denk ik dan. ADA van vorig jaar had je nu ook nog goed gestaand als hodler. Mja zo blijft het.. En XRP zie ik niet meer naar 20 cent van vorig jaar gaan. Gebeurt te veel voor.PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:25:
[...]
Het is appels met peren vergelijken door datum X te pakken. Het zegt gewoon geen kont. Wacht nog heel even en het is geen +100% maar -70% en dat binnen de komende 2 maanden. Ga je dan ook posten en zeggen dat XRP op -70% staat tegenover vorig jaar ?
Ja, ik weet het zeker.... kerstmuziek op SkyRadio, bullrun is coming... ;-)
Verwijderd
We spreken weer als bitcoin door de 3k zaktKlaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:32:
[...]
Het is gewoon een leuk feitje denk ik dan. ADA van vorig jaar had je nu ook nog goed gestaand als hodler. Mja zo blijft het.. En XRP zie ik niet meer naar 20 cent van vorig jaar gaan. Gebeurt te veel voor.
Hopelijk is tegen die tijd XRP z'n eigen baas. Geduvel met BTC moet eens over zijn. Voor al onze geliefde altcoins. Time will tell.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:33:
[...]
We spreken weer als bitcoin door de 3k zakt
Het is dingen mooier laten lijken dan dat ze zijn door net dat ene stukje info te pakken waarbij de boel er goed uit komt te zien. Je zegt dat 100% tegenover vorig jaar solid is, als in: het is een coin die het goed doet. Alleen over 2 maanden staat ie op -70% als je een jaar terug kijkt. Is de coin dan opeens niet meer solid maar zwak ?Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:32:
[...]
Het is gewoon een leuk feitje denk ik dan. ADA van vorig jaar had je nu ook nog goed gestaand als hodler. Mja zo blijft het.. En XRP zie ik niet meer naar 20 cent van vorig jaar gaan. Gebeurt te veel voor.
Zelfs als ie over 2 maanden op 1 dollar zou staan wat 100% hoger is dan nu zit op 1 jaar nog steeds op meer dan -50%. Daarom pak je juist de ATH omdat dit een goed beeld geeft. Jij pakt nu 1 jaar, maar over 2 maanden is dat plaatje compleet anders. Het is goochelen met de cijfers om een bepaald beeld te laten zien wat gewoon niet waar is.
Zou het niet grappig zijn als iedereen gaat fomo'en op XRP en die x4 gaat en BTC van nr.1 flipt?
Als dat gebeurt weet ik niet of "grappig" het eerste woord is wat veel mensen hierbij denken 😂
ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:38:
Zou het niet grappig zijn als iedereen gaat fomo'en op XRP en die x4 gaat en BTC van nr.1 flipt?
Verwijderd
The flippening.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:38:
Met al het gerommel rond bitcoin de laatste tijd zou het best eens kunnen gaan gebeuren.
Leven in de brouwerij.
Maar XRP op 1 lijkt me ook weer niet goed. Dan is echt alles waar crypto ooit voor stond totaal teniet gedaan.
Nou dat boeit mij op dit moment echt even niet dan.. Laat maar gebeuren!Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:41:
[...]
The flippening.
Met al het gerommel rond bitcoin de laatste tijd zou het best eens kunnen gaan gebeuren.
Leven in de brouwerij.
Maar XRP op 1 lijkt me ook weer niet goed. Dan is echt alles waar crypto ooit voor stond totaal teniet gedaan.
Zero.
Het is BSV en BCH vriend. En je kunt nu BSV dumpen, doe ik ook. Heb je die brute analyse van kraken gelezen?
Ik vind kraken toppers en voeren goed beleid. Heb daar mijn geld ook weer is heen gestuurd. Wat ik dan niet snap: waarom listen zij ingodsnaam BCHSV terwijl het niet eens aan hun eisen voldoet. Wees dan ook gewoon straight en ondersteun het niet..Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:42:
Het is BSV en BCH vriend. En je kunt nu BSV dumpen, doe ik ook. Heb je die brute analyse van kraken gelezen?
WARNING: Bitcoin SV does NOT meet Kraken’s usual listing requirements. It should be seen as an extremely high risk investment. There are many red flags that traders should be aware of:
No known wallets supporting replay protection (be careful!)
No support in major block explorers
Miners apparently subsidized or operating at a loss
Representatives threatening and openly hostile toward other chains
Chain’s survival may be mutually exclusive with other chains
Supply is temporarily constrained because of limited wallet support
Some large holders have indicated they’d be dumping everything ASAP
Kraken has done only very minimal code review
Custodial losses taken on due to attacks originating from nChain or its affiliates will be socialized among all BSV holders on Kraken. Given the volatile state of the network and threats that have been made, Kraken cannot guarantee perfect custody of BSV.
BCHABC en BCHSV, zie binance. Lijkt me zeer wenselijk om verwarring te voorkomen, goed dat de CEO van Binance hier een duidelijk signaal heeft gegeven.Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:42:
Dit kan ik bevestigen.oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:44:
[...]
Laat er geen twijfel bestaan over mijn integriteit. Heb zelfs een note bij mezelf geplaatst
Hij vroeg ook eerlijk een andere moderator om het af te handelen.
De fomo lijkt toe te slaan bij XRP. Binnenkort Flippening
Staat er toch duidelijk in? Als Calvin een eorg doet dan betalen iedereen die bsv coins op kraken heeft daarvoor. Kraken zegt: als er gestolen word zijn wij niet aansprakelijk en worden je coins niet vergoed.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:47:
[...]
Ik vind kraken toppers en voeren goed beleid. Heb daar mijn geld ook weer is heen gestuurd. Wat ik dan niet snap: waarom listen zij ingodsnaam BCHSV terwijl het niet eens aan hun eisen voldoet. Wees dan ook gewoon straight en ondersteun het niet..
[...]
Ze kunnen er ook voor kiezen om SV withdraw-only te maken. Dan krijgen de holders wel hun coins en loopt niemand risico (en als er dan een reorg plaatsvindt die de withdraw ongedaan maakt, dan heb je opnieuw gewoon weer coins bij Kraken. Of althans, de coins staan bij Kraken, je account balance is waarschijnlijk niet vanzelf opnieuw opgehoogd maar dat zouden ze kunnen doen)Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:07:
[...]
Staat er toch duidelijk in? Als Calvin een eorg doet dan betalen iedereen die bsv coins op kraken heeft daarvoor. Kraken zegt: als er gestolen word zijn wij niet aansprakelijk en worden je coins niet vergoed.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 19-11-2018 17:13 ]
Er zijm 2 of 3 exhanges die met core in bed liggen. Bjnance, bitfinex en nog een aantal. Die maken van de gelegenheid gebruik om de bch ticker te killen. Maar we zijn nu niet meer in augustus 2017. Achter de schermen hebben we veel betere relaties met exchanges en zelfs websites zoals livecoinwatch. De bch ticker zal blijven en de relschoppers zullen zich uiteindelijk wel aanpassen. Als je denkt dat bch en bsv op gelijke voet staan dan weet je niet wat er aan de hand is. Bsv heeft 1 miner. Bch heeft alle btc miners minus slush pool. Chinees cartel okay, maar nog altijd beter dan alleen 1 billionaireTuutjDrie schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:47:
[...]
BCHABC en BCHSV, zie binance. Lijkt me zeer wenselijk om verwarring te voorkomen, goed dat de CEO van Binance hier een duidelijk signaal heeft gegeven.
Stom xrp mijn short zal nu wel 10% rood staan
Ik vind de manier waarop ze bijvoorbeeld op bitcoin.com BCH als dé bitcoin presenteren vrij schandalig. In alles wordt geprobeerd beide zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken. Niet chique, er zullen genoeg mensen zijn die BCH gekocht hebben terwijl ze denken BTC te hebben gekocht.Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:13:
[...]
Er zijm 2 of 3 exhanges die met core in bed liggen. Bjnance, bitfinex en nog een aantal. Die maken van de gelegenheid gebruik om de bch ticker te killen. Maar we zijn nu niet meer in augustus 2017. Achter de schermen hebben we veel betere relaties met exchanges en zelfs websites zoals livecoinwatch. De bch ticker zal blijven en de relschoppers zullen zich uiteindelijk wel aanpassen. Als je denkt dat bch en bsv op gelijke voet staan dan weet je niet wat er aan de hand is. Bsv heeft 1 miner. Bch heeft alle btc miners minus slush pool. Chinees cartel okay, maar nog altijd beter dan alleen 1 billionaire
"Jullie" pretenderen eindeloos vertrouwen te hebben in BCH, toch doen "jullie" alles om met BCH zo dicht mogelijk tegen BTC te schurken.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-11-2018 17:19 ]
Ik dacht al 'Hij zal toch zeker long bedoelen?' bij je vorige post waarin je aangaf in een shortpositie te zitten.Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:15:
Stom xrp mijn short zal nu wel 10% rood staan
Jezus Jaap. 12 likes voor je post.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:16:
Rookworst zonder r is ook worst.
BTC is dood, lang leve XRP. volgens mij is dit de nieuwe werkelijkheid.
Idd, ik zit XBTUSD - Bitmex te kijken, ben benieuwd of ie eraan gaat :-)
In de 4800 en 5000 range zit zoveel support ik kan me nog niet voorstellen dat we onder de 5000 gaan 1,2,3....
An sich heb je gelijk. Ik gooi maandelijks sowieso voor €7 pd stuk aan crypto ipv het te besteden aan sigaretten. Daarnaast gaat er wat maandelijks beungeld in. Als ik dit een paar maand ga opsparen dan voelt het niet meer als stukgooien maar als een leuk bedragje. Ik ben dik tevreden met mijn gemiddelde aankoopprijs, deze maand kan die weer een stukje dalen. Niemand weet wanneer we weer gaan stijgen dus bla.... Zolang je maar doet wat goed voelt, dan is het goed.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:11:
[...]
Nja, waarschijnlijk koop ik ook wel weer bij maar ik wacht nog even tot een betere bodem. Denk namelijk dat we 4xxx nog wel gaan zien. Dan koop ik sowieso wel bij![]()
Voor nu laat ik m'n geld nog even niks doen op de bankrekening. We hebben ook nog steeds geen bounce gehad van de 5000. <5000 is dus een kwestie van tijd naar mijn idee. Nog steeds teveel sell pressure van wie dat ook mag zijn.
Ik pak vooralsnog geweldige verliezen maar ben er niet rouwig om, dus ik doe iig wat goed voelt voor mij.
Mooi dit. Je weet als deze opmerkingen gemaakt worden dat je moet inkopen:)hager1 schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:28:
BTC is dood, lang leve XRP. volgens mij is dit de nieuwe werkelijkheid.
Stiekem zie ik hem er vol doorheen vallen en dan ook gewoon straight naar 4.8k. Leuk dat daar misschien veel support zou zitten maar die whales gooien alle support stuk.Wurmpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:29:
In de 4800 en 5000 range zit zoveel support ik kan me nog niet voorstellen dat we onder de 5000 gaan 1,2,3....
Ben toch wel heel erg blij dat ik gisteren alles omgezet heb naar USDT op Binance! Had verwacht dat we zouden dalen, maar zo heftig.... Keek net even op mijn Kucoin account, wat een bloedbad in mijn PF daar zeg......
Ergens rond die 4800 en 5000 een bounce kan ook prima. Dat we dan over een paar dagen alsnog onder die 5k gaan komen en flink lager zit er mogelijk best in.Wurmpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:29:
rip 5000 holyshit. Dat ziet er zo goedkoop uit eigenlijk, wauw! Dat ik dit nog mag meemaken
Verwijderd
Oh nee?PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:11:
[...]
We zijn gewoon nog niet laag genoeg gegaan. De reden is denk ik simpel. Wie wil er nu kopen met vertrouwen dat het over 1 week meer waard is ?
[...]
Zo hoog heeft ie nooit gestaan hoor
https://techcrunch.com/20...y-hits-8500/?guccounter=1
Er speelt zich daar een leuk gevecht af iigPilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:32:
[...]
Ergens rond die 4800 en 5000 een bounce kan ook prima. Dat we dan over een paar dagen alsnog onder die 5k gaan komen en flink lager zit er mogelijk best in.
Ik verwacht toch echt wel een bounce op hele korte termijn. Chips, moet de auto in richting huis....
Idem hier, 1,5 uur terugrijden vanuit Gouda....benieuwd hoeveel me dat gaat 'kosten'Swaha schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:33:
Ik verwacht toch echt wel een bounce op hele korte termijn. Chips, moet de auto in richting huis....
hij tikte de 4.9k aan met maar een minimale bounce. Nu net boven 5k maar op deze manier gaan we echt nog veeeeeel verder zakken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!