Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 369 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 21:25
Kruitdamp schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:34:
[...]

Idem hier, 1,5 uur terugrijden vanuit Gouda....benieuwd hoeveel me dat gaat 'kosten' :'(
Als dat bedrag nou enorm hoog is heb je mooi argument om een chauffeur te nemen :P

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Iedereen wil nog even van zijn bitcoin af voordat de aardappels op tafel staan 😊

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ok, toch wel een mooie bounce nu.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Groen!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:02
Wat een verdomd lekkere prijzen. Ik heb in juni de overgebleven cryptocurrencies die ik nog had verkocht en me er daarna ook niet meer echt mee bezig gehouden, maar als het zo door blijft gaan ga ik binnenkort weer een gokje wagen. :P

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
Voor het eerst kan ik bijna 1 hele Bitcoin kopen met m'n geparkeerde geld. Lagerrrr! Ik wil er 2.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11 13:22
JorzoR schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:44:
Voor het eerst kan ik bijna 1 hele Bitcoin kopen met m'n geparkeerde geld. Lagerrrr! Ik wil er 2.
De aanhodler van fiat/stable coins wins :9~

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Pfffffft.... Geldt Lambo ook als het negatief is? :(

Zo veel bounce zie ik nog niet trouwens? Nou ja, hij is iets groter dan de drop ervoor met ietsje minder volume - hoe leggen we dat deze keer uit?

Ik heb me na februari voorgenomen om geen panic sells meer te doen, maar ik ben nu al bijna net zoveel geld kwijt als in februari toen ik een paar keer "in paniek" verkocht heb om daarna voor fors meer te moeten terugkopen.

[ Voor 36% gewijzigd door Specy op 19-11-2018 18:02 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Sahara schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:51:
[...]

De aanhodler van fiat/stable coins wins :9~
Dat en/of XRP :)

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/c3DKzf/Ds-PCOo-IXQAAw-O5-P.jpg

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:21

Bever!

3

• Klaas25
Ikke niet :9 XRP is saving my ass als een holder.

• Tominatie
  • Niet online
ok fuck it ik koop gewoon weer wat bij. Kan het toch niet weerstaan

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Had ik het toch bij het rechte eind

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Had ik het helaas toch bij het rechte eind.....
Mijn volgende voorspelling is 3 k, zo rond februari om vervolgens als 1 streep richting de 10 k te gaan.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Daar gaan we jongens. Het ziet er naar uit dat we de eerste reorg hebben op BSV. Ik ben benieuwd van welke exchange ze gestolen hebben? Southexchange of bitrex.

Wedden dat Calvin/CSW het vervolgens gaan blamen op Roger?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ar5p9A8R6vOrT83RHddkAEa9/thumb.jpg

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:46

ScreamGT

joejoe

Sam2013 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:12:
Had ik het helaas toch bij het rechte eind.....
Mijn volgende voorspelling is 3 k, zo rond februari om vervolgens als 1 streep richting de 10 k te gaan.
Mooi. Ik ga al Mn centjes nu in Bitcoin stoppen! Thanks voor dit advies

Oh, en kijk XRP eens standhouden. Lekker hoor.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Kain_niaK

Kain_niaK

TuutjDrie schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:17:
[...]

Ik vind de manier waarop ze bijvoorbeeld op bitcoin.com BCH als dé bitcoin presenteren vrij schandalig. In alles wordt geprobeerd beide zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken. Niet chique, er zullen genoeg mensen zijn die BCH gekocht hebben terwijl ze denken BTC te hebben gekocht.

"Jullie" pretenderen eindeloos vertrouwen te hebben in BCH, toch doen "jullie" alles om met BCH zo dicht mogelijk tegen BTC te schurken.
Dat is een dikke leugen. Roger heeft nooit BTC voor BCH verkocht of met prijzen gesjoemeld. Op Bitcoin.com word er over Bitcoin (BTC) en Bitcoin Cash (BCH) gesproken of soms Bitcoin Core (BTC) en Bitcoin Cash (BCH). Daarbij waarom lult er nooit iemand over Bitcoin Gold, Bitcoin Diamond, Bitcoin Private, die hebben ook allemaal Bitcoin in hun naam zitten.

Daarbij is het een feit dat Satoshi Bitcoin heeft ontworpen als betaal systeem en niet als digitaal goud en Satoshi heeft de naam Bitcoin bedacht. Dus die belist wat het woord Bitcoin betekent.

• Tominatie
  • Niet online
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:13:
Daar gaan we jongens. Het ziet er naar uit dat we de eerste reorg hebben op BSV. Ik ben benieuwd van welke exchange ze gestolen hebben? Southexchange of bitrex.

Wedden dat Calvin/CSW het vervolgens gaan blamen op Roger?

[Afbeelding]
Kan je me in noob taal uitleggen wat dit inhoudt?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
when moon

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 11:07

RMX

Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:16:
[...]

Dat is een dikke leugen. Roger heeft nooit BTC voor BCH verkocht of met prijzen gesjoemeld. Op Bitcoin.com word er over Bitcoin (BTC) en Bitcoin Cash (BCH) gesproken of soms Bitcoin Core (BTC) en Bitcoin Cash (BCH). Daarbij waarom lult er nooit iemand over Bitcoin Gold, Bitcoin Diamond, Bitcoin Private, die hebben ook allemaal Bitcoin in hun naam zitten.

Daarbij is het een feit dat Satoshi Bitcoin heeft ontworpen als betaal systeem en niet als digitaal goud en Satoshi heeft de naam Bitcoin bedacht. Dus die belist wat het woord Bitcoin betekent.
Ga toch weg met je propaganda.
Klein voorbeeld:
https://bitcoinist.com/ba...defaults-to-bitcoin-cash/

Verdedig die clown van een Ver toch niet want die doet het alleen voor eigen gewin.

Verwijderd

De 23e.

Afbeeldingslocatie: https://www.nieuwetijdskind.com/wp-content/uploads/2018/02/Volle-maan-2-maart-2018-in-de-zelfkritische-maagd-640x480.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 18:33 ]

• Tominatie
  • Niet online
Soon brotha.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xe5B1Wn.png

Duidelijke bullish div, tijd voor een correctie. :>

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:16:
of soms Bitcoin Core (BTC) en Bitcoin Cash (BCH).
Maar Bitcoin Core is geen Bitcoin.
https://wallet.bitcoin.com/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ADA gaat ook weer wat omhoog *O*.

Ik wil eigenlijk niet naar mijn pf kijken maar met al dat slechte nieuws kan ik het niet laten ;w.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 22:22
Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:34:
[...]

Soon brotha.

[Afbeelding]

Duidelijke bullish div, tijd voor een correctie. :>
Hoop gewoon dat dit net zo werkt als een badeendje. Hoe verder je hem onder water trekt hoe harder hij naar boven schiet :9~

Eens zien of vandaag mijn TRX order gehaald is, onder het mom van, eerder leuk aan verdient :)

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08

• Klaas25
Onder de 5K zitten zeker ook van die automatisch sell orders. Dus dan heb je zo 4,5K?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er zitten altijd automatische sellorders rond waar men denkt dat support zit. Ik heb nog maar ff voor de laatste keer een ETHtje er tegen aan geslagen. Zo goedkoop jongens! Wederom! Laat dat kreng dan nu maar lekker bouncen. Dan kan ik daar nog iets positiefs uit trekken op die manier.

[ Voor 62% gewijzigd door DAMAGE op 19-11-2018 18:52 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:49:
Onder de 5K zitten zeker ook van die automatisch sell orders. Dus dan heb je zo 4,5K?
Rond dat bedrag zitten ook mensen die juist kopen omdat er eigenlijk altijd wel een bounce volgt. Waar precies is natuurlijk de vraag, maar genoeg mensen die tussen 5k en 4.8k willen kopen :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:21:
[...]

Kan je me in noob taal uitleggen wat dit inhoudt?
Als 100% van de hashrate van een chain controleert kun je BSV naar een exchange sturen en daar andere coins voor kopen. Wanneer je die andere coins eenmaal in je eigen wallet hebt zitten kun je een langere chain die je in het geheim hebt gemaakt publcieren. Vermits je de enige miner in het systeem bent kun je dan die chain als valid gaan zien. De exchanges verbinden hun BSV nodes allemaal met jou miners en dan word dus de transactie ongedaan gemaakt. De BSV verwdijnt uit de wallets van de exchanges en terug in de wallets van miner.

Dit is wat de Bitoin Gold kerel heeftt gedaan. 90% van de hashrate op Bitcoin Gold was van hem, hij had een algo genomen waar hij al voor Bitcoin Gold op de markt kwam asics voor had gemaakt.

Toen heeft hij goed verborgen dat hij 90% van de hash had. En zo heeft hij miljoenen van exchanges gestolen. En Bitcoin Gold is nog steeds listed!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Klopt, dan gaat het vaak hard.

Ik ben een uurtje geleden volledig ingestapt, hoop op een bounce vlak onder de 5k. En anders heb ik gewoon veel goedkope muntjes met weinig restwaarde :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
Die zitten er zeker. Maar ook de resistance is heel hoog tussen de 4500 en 5000K. Ik denk dat we eerst een tijdje sideways gaan. Tenzij er sell of buy order worden weggehaald.

• Klaas25
Zouden de instituten nu blijven kopen kopen kopen? Of verkopen die ondertussen ook? Maar ze zijn nog geen onderdeel van de markt toch? Dat is gewoon de average joe.

• tias86
Ik heb vanochtend al mijn holdings verkocht en all-in gegaan op Animation Vision Cash.. "toevallig"

[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 19-11-2018 19:01 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

RMX schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:31:
[...]

Ga toch weg met je propaganda.
Klein voorbeeld:
https://bitcoinist.com/ba...defaults-to-bitcoin-cash/

Verdedig die clown van een Ver toch niet want die doet het alleen voor eigen gewin.
Als je zelf de Bitcoin.com app download dan weet je dat het niet uit maakt of je nu BTC naar een BCH address stuurt of andersom. De priv keys voor beide zijn hetzelfde. De app laat gewoon beide coins zien. Moet ik het eens laten zien in een video? Je kunt naar mijn 1Niak6WPi1NDYquYGBc6TYVerheyEGeXM7 elke fork van Bitcoin sturen. Bitcoin Gold, Bitcoin Private, Bitcoin Cash, Bitcoin SV. Natuurlijk heb ik alleen maar een Bitcoin Cash en Bitcoin wallet dus als je Bitcoin gold stuurt zal ik dat niet zien. Maar mocht ik dat address in een fork checker gooien dan zou ik de Bitcoin Gold zien als je die stuurde en dan heb ik er ook toegang toe. Gold wallet downloaden en priv key importeren.

[ Voor 29% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 18:58 ]

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 17:23
Wurmpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:53:
[...]

Die zitten er zeker. Maar ook de resistance is heel hoog tussen de 4500 en 5000K. Ik denk dat we eerst een tijdje sideways gaan. Tenzij er sell of buy order worden weggehaald.
Ik verwacht ook een bounce op / net onder de 5k, anders breken we uit de trend die we sinds begin dit jaar hebben.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/Mciu2MVD/

Mijn Firewizzie

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja en nu word er al maanden (half jaar denk ik) gewoon de taal Bitcoin (BTC) en Bitcoin (BCH) gebruikt. Iedereen kan zelf de feiten gaan controleren. Dat het gedoe met Bitcoin.com scamt mensen uit hun geld is volledig geengineerd door de coreons met hun propaganda. Klopt helemaal niks van. Zover ik weet heeft Roger nog nooit ook maar een rote cent van iemand gestolen.

Theymos daarin tegen heeft 6000 BTC van BItcointalk gestolen en Charlie Shrem is iemand die van bijna iedereen leent en het niet altijd terug betaald. Daarom dat hij nu door geschillende mensen word aangeklaagd.

Roger is nog nooit voor diefstal of scam aangeklaagd geweest en de mensen hier moeten al die core propaganda niet geloven. de Bitcoin.com app is ook een target van shill campangnes om hem een 1 star rating te geven maar dat lukt voor geen meter want er zijn te veel echt mensen in de wereld die de wallet gebruiken en er tevreden mee zijn.

Roger is een van de meest integere mensen in crypto, daarom dat ze hem zo haten. Je krijgt die kerel niet corrupt. In 2011 verkocht hij zijn lambo om meer Bitcoin mee te kopen.

Hij is natuurlijk stinkend rijk geworden met als zijn crypto want hij kocht alles. Op zijn Ethereum heeft hij minstens maal 1000 gedaan. :P

En vermits hij een van angel investors van Ripple Labs was zal hij ook wel veel aan zijn XRP hebben verdient.

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 19:05 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:02:
[...]

Ja en nu word er al maanden (half jaar denk ik) gewoon de taal Bitcoin (BTC) en Bitcoin (BCH) gebruikt. Iedereen kan zelf de feiten gaan controleren.
Precies, klik op de link en zie de feiten. Onderaan staat "Supports both Bitcoin Cash (BCH) & Bitcoin Core (BTC)".
Dat het gedoe met Bitcoin.com scamt mensen uit hun geld is volledig geengineerd door de coreons met hun propaganda.
Ik heb even geen zin om het op te zoeken, maar ik heb berichten gezien van mensen die weldegelijk de verkeerde dingen hadden gekocht en op die manier geld zijn kwijtgeraakt omdat ze gekochte Bitcoin Cash naar een Bitcoin deposit adres stuurde van een merchant, met de Bitcoin.com app.
Zover ik weet heeft Roger nog nooit ook maar een rote cent van iemand gestolen.
Het gaat niet om stelen, het gaat om de verwarring die het veroorzaakt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Klaas25
Maar we hebben dus met zn allen 41miljard dollar zien verdampen. Foetsie... Lucht. Weg. Echt bizar als je bij stilstaat.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Niet zo bizar als je stilstaat bij het feit dat marketcap niets zegt.

• Kain_niaK

Kain_niaK

.oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:05:
[...]

Precies, klik op de link en zie de feiten. Onderaan staat "Supports both Bitcoin Cash (BCH) & Bitcoin Core (BTC)".

[...]

Ik heb even geen zin om het op te zoeken, maar ik heb berichten gezien van mensen die weldegelijk de verkeerde dingen hadden gekocht en op die manier geld zijn kwijtgeraakt omdat ze gekochte Bitcoin Cash naar een Bitcoin deposit adres stuurde van een merchant, met de Bitcoin.com app.

[...]

Het gaat niet om stelen, het gaat om de verwarring die het veroorzaakt.
Ik had het over het kopen van Bitcoin op Bitcoin.com niet de app. Daarbij hoeveel maanden heeft het geduurd voor cashaddr er was? Daarna is iedereen toch overgeschakeld op het andere andres formaat?

Waarom lul je nooit over de andere forks van Bitcoin? Of gebruiken die allemaal een andere adres formaat?

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 19:08 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:06:
[...]

Ik had het over het kopen van Bitcoin op Bitcoin.com niet de app.
Maar het doet er niet zo toe waar jij het over hebt, beide zijn van Bitcoin.com.
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:06:
Waarom lul je nooit over de andere forks van Bitcoin?
Omdat geen enkele fork claimt "Bitcoin" te zijn. We hebben deze discussie al 10x gehad, en elke keer lijk jij dat gegeven te vergeten. Doe je dat bewust?

[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 19-11-2018 19:10 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik had nooit verwacht dat ik zulke prijzen nog ooit zou zien........
echt bizar.......
wat een snoepwinkel nu

Prepare for the next ATH

• Kain_niaK

Kain_niaK

Roger heeft alle recht om Bitcoin Cash Bitcoin te noemen, hij mag het noemen wat hij wil.

Als mensen geen onderscheid kunnen maken tussen ticker symbolen.

Amerikaanse dollars en Canadese dollars and Australieze dollars. USD, CAD, AU. Toch niet zo moeilijk? Allemaal dollars maar met andere tickers.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:09:
Roger heeft alle recht om Bitcoin Cash Bitcoin te noemen, hij mag het noemen wat hij wil.
Moving the goalpost, maar fijn dat we nu op dit punt zijn aangekomen. Eerst beweerde je dat hij dat niet deed, nu beweer je dat het zjin goed recht is. Feit blijft dat Bitcoin de major chain is met de meeste proof of work, en daarom zijn zij de enige echte Bitcoin. Feit blijft ook dat Bitcoin Cash "Bitcoin" noemen gewoon verwarrend werkt voor nieuwe mensen. Die weten niets van tickers.

VS/Australische/Canadese/Whatever Dollars worden nooit gewoon Dollars genoemd bij wisselkantoren. Doen ze dat wel, dan zul je binnen de kortste keren de lawsuits zien.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 19-11-2018 19:15 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Amerikaanse dollars en Canadese dollars and Australieze dollars. USD, CAD, AU. Toch niet zo moeilijk? Allemaal dollars maar met andere tickers.
Door bitcoin.com (en bitcoin Twitter account) in te zetten als propagandatools voor BCH heeft hij veel mensen op het verkeerde been gezet.. De vergelijking die trekt slaat nergens op omdat bij de anders Dollar valuta niet gedaan wordt alsof het de enige dollar is.. Dit deed (doet?) de BCH community juist wel...

Nogal een verschil..

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Die flapdrol roger maakt er een potje van met zijn bcash namen, het is alleen maar verwarrend en daar is het hem juist om te doen.

Als het een echte man was hadden hij en zijn discipelen het iets anders genoemd waar de naam bitcoin niet in voor komt.

• Klaas25
Weer OMG en ADA voor me hold potje gekocht..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Lekker ver beneden de kostprijs minen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsYk32mWwAAfFZG.jpg

Black friday *O*
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsYcUdhXcAAT-JQ.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 19-11-2018 19:25 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

tja hoe gaan we de nacht in........ mmm keuzes
bouncje naar boven zou wel logisch zijn toch ?

Prepare for the next ATH

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Taro schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:19:
Lekker ver beneden de kostprijs minen:
[Afbeelding]
Miljoenen verbranden voor een wedstrijdje ver plassen. |:( Beide coins samen nog niet de helft waard t.o.v. voor de fork.

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-11-2018 19:28 ]

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:55:
Ik heb vanochtend al mijn holdings verkocht en all-in gegaan op Animation Vision Cash.. "toevallig"
Say whut? En je GET dan?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Gelukkig zijn alleen BCH and BSV houders momenteel geld aan het verliezen. Alle andere coins zijn lekker aan het stijgen toch? Jihan had gezegt: Als jullie BCH aanvallen laat ik BTC onder de 5000 zakken.

En kijk wat er nu gebeurt ...

En CSW/Calvin hebben net een 18 block deep reorg van BSV gedaan dus alleen een idiot koopt momenteel BSV, je coins verdwijnen voor je eigen ogen ....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8wQgfZo.png

[ Voor 30% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 19:30 ]

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

.oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:06:
Niet zo bizar als je stilstaat bij het feit dat marketcap niets zegt.
Het is anders wel toevallig dat de marketcap altijd daalt als er weer eens wat uit bitcoin of een andere coin wordt gehaald.
Zodra er dan weer iets stijgt zie je ook de marketcap toenemen.
De totale marketcap bedoel ik dan.

XRP = trash

• BTC100K2021

BTC100K2021

Zo nu gaan we eens even flink zakken. De 5K ging eraan alsof er geen support is.

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-11 21:11
Ik denk nog steeds dat grote instituten, die zich langzaam iets hebben ingekocht, dit extra doen om het grote geld straks voor weinig te kunnen laten in stappen. Jan met de pet moet er dan wel eerst uit, dus spelen ze in op de psyche. Ik verwacht over een dag of 4 nog een daling tot 4500 om het daarna nooit weer te zien.

• BTC100K2021

BTC100K2021

RelBel80 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:32:
Ik denk nog steeds dat grote instituten, die zich langzaam iets hebben ingekocht, dit extra doen om het grote geld straks voor weinig te kunnen laten in stappen. Jan met de pet moet er dan wel eerst uit, dus spelen ze in op de psyche. Ik verwacht over een dag of 4 nog een daling tot 4500 om het daarna nooit weer te zien.
Het is de schuld van de Rabobank en de instanties.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:28:
Gelukkig zijn alleen BCH and BSV houders momenteel geld aan het verliezen. Alle andere coins zijn lekker aan het stijgen toch? Jihan had gezegt: Als jullie BCH aanvallen laat ik BTC onder de 5000 zakken.
Ja alle andere coins staan er gewoon lekker voor. Helemaal niks aan de hand!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kom er maar in met die bounce!

-O-

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Eerst nog even richting de 4850... En daarna weer even flink omhoog. Ben er klaar voor.

• tias86
Just kidding, die hold ik de moeder natuurlijk

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mr_Ripple schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:30:
[...]

Het is anders wel toevallig dat de marketcap altijd daalt als er weer eens wat uit bitcoin of een andere coin wordt gehaald.
Zodra er dan weer iets stijgt zie je ook de marketcap toenemen.
De totale marketcap bedoel ik dan.
De marketcap is een functie van de koers, de totale marketcap is en functie van alle koersen. Het heeft niets met marketcap te maken, maar puur met het feit dat een daling/stijging in BTC overeenkomt met een daling/stijging van andere coins.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:06
Ah, even kijken hoe het in het crypto-topic gaat!

...
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:02:
Roger is een van de meest integere mensen in crypto
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/2ALDsRipuShI8A3gXV/source.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:15:
[...]

Die flapdrol roger maakt er een potje van met zijn bcash namen, het is alleen maar verwarrend en daar is het hem juist om te doen.

Als het een echte man was hadden hij en zijn discipelen het iets anders genoemd waar de naam bitcoin niet in voor komt.
Wat dat betreft sta ik achter Jihan:

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:28:
Jihan had gezegt: Als jullie BCH aanvallen laat ik BTC onder de 5000 zakken.
Dat is niet waar.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
BTC onder de 5k op Coinbase.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 22:22
Kraken ook inmiddels.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITFINEX%3ABTCUSD

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 19-11-2018 19:50 ]

Verwijderd

Prachtig spektakel, met kerst bitcoin weer $1000,-
Laat de boel nu maar klappen. Haha

• Kain_niaK

Kain_niaK

Echt wel.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

.oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:41:
[...]

De marketcap is een functie van de koers, de totale marketcap is en functie van alle koersen. Het heeft niets met marketcap te maken, maar puur met het feit dat een daling/stijging in BTC overeenkomt met een daling/stijging van andere coins.
Als er voor 41 miljard btc wordt verkocht dan daalt de marketcap met 41 miljard toch?
Ik zie 'm teruggaan naar 150 miljard en van daaruit over de jaren weer langzaam toenemen.
Het doet me sterk aan het verloop van de AEX denken jaren terug, van 800 punten naar 150, en daarna weer langzaam hoger 8)7

XRP = trash

• The Redman
https://www.reddit.com/r/...tion_to_start_a_hash_war/

Zie comments op de vermeende uitspraak in je favoriete sub.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Black friday onder crypto?

Weg

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:46

ScreamGT

joejoe

Reddit is best leuk om te lezen terwijl ik zit te poepen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• ggj87
Iemand kocht even de complete sellwall a 122 BTC op Bitfinex.

• The Redman
Mr_Ripple schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:52:
[...]

Als er voor 41 miljard btc wordt verkocht dan daalt de marketcap met 41 miljard toch?
Economics door een Ripple-investeerder. 8)7

market cap = last price * circulating supply

[ Voor 8% gewijzigd door The Redman op 19-11-2018 19:55 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4Tn3RP9.png

https://cash.coin.dance/

edit: Jonathan Toomin zegt:
There was a length-2 orphan race on Bitcoin SV:

bch@feather:~$ ssh sv@maker bin/bitcoin-cli getchaintips
[
{
"height": 557319,
"hash": "000000000000000001ae1a2eeda841d099e85b00b29a8f84bdd4f58e380338de",
"branchlen": 0,
"status": "active"
},
{
"height": 557301,
"hash": "000000000000000001a11bf6da0ce31699ac4cbd312fb573886f85b979252f70",
"branchlen": 2,
"status": "valid-fork"
},
....
Block 557299 had two children. Both of those children had children. One of the grandchildren of 557299 was sterile, generating the orphaned block 557301 with hash ....2f70 shown here. The other branch of the fork had more children, and eventually won the orphan race.

This is far from the only orphan race that BSV has had, but this is the first one that took 2 blocks to resolve. Since the Nov 17th stress tests started, SVPool alone has had 5 orphan blocks. They represent about 25% of the BSV hashrate, so if their orphan rate is representative of the network, it would predict about 20 orphans overall, or an orphan rate of 4.6%. An orphan rate of 4.6% is consistent with an average block propagation latency of 28 seconds: 1-e^(-28/600.) = 0.04559. The 354 blocks produced on SV in the last 3 days have had an average blocksize of 5.018 MB. An average of 28 seconds for 5 MB indicates an average block propagation speed of 0.18 MB/s. This number is quite poor; in comparison, we noticed about 1 MB/s during the Sep 1 stress test. The low performance is likely due to mempool desynchrony issues with Bitcoin SV due to CPU saturation from the single-threading of net_processing.cpp code and the INV_BROADCAST_MAX bug.

It is not my belief that this chainsplit was due to malicious miner activity. I believe this happened on their own due to poor management of the stress test transactions.
Wat is beter voor BSV dat ze incompetent zijn of niet crimineel?

[ Voor 114% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 19:58 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[...]

Ik zie 'm teruggaan naar 150 miljard en van daaruit over de jaren weer langzaam toenemen.
Het doet me sterk aan het verloop van de AEX denken jaren terug, van 800 punten naar 150, en daarna weer langzaam hoger 8)7
Nee, de laatste koers vs het aantal munten is de marketcap.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mischien ETH kopen als het naar 120 dollar gaat.

Weg

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:56:
[...]

Nee, de laatste koers vs het aantal munten is de marketcap.
Ok duidelijk :)

XRP = trash

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:47
[...]

It's a zero sum game... Als er voor 41 miljard is verkocht dan is er ook voor 41 miljard gekocht..

• Klaas25
XRP neemt het vanaf hier over!! Bitcoin het was leuk. Bedankt voor de 10 jaren. DOEI.

Ik bescheur het om deze video. Zo hilarish!
https://twitter.com/Cryptanzee/status/1064452123755274241

[ Voor 40% gewijzigd door Klaas25 op 19-11-2018 20:07 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

XRP - BTC scheelt maar een paar miljoen.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Met de nieuwe BSV ontwikkelingen gaan we misschien straks weer coinspice streamen. Als er nog iemand op de stream wil om bcash bcash bcash te roepen dat zou wel geinig zijn.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:06:
XRP neemt het vanaf hier over!! Bitcoin het was leuk. Bedankt voor de 10 jaren. DOEI.

Ik bescheur het om deze video. Zo hilarish!
https://twitter.com/Cryptanzee/status/1064452123755274241
lol.. zou wat zijn zeg :) 8)7 8)7 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

• Ertepeller
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:53
Daar ging de 4900 op Coinbase

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een spektakel zeg op de maandag :)

Prepare for the next ATH

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:52
echt amazing hoe erg de koersen aan het zakken zijn. Dat zoveel mensen verwachten dat er in December weer een enorme stijging gaat komen snap ik alleen niet, dat dit vorig jaar gebeurde (toen bitcoin helemaal nog niet zo populair was en de meeste mensen pas NA die run gingen instappen en nu dus dik verlies staan) zegt niks over dat het nu weer zal gebeuren.

Mensen blijven HODLEN en ook in December blijven ze dit doen met de gedachte dat de koers naar de moon gaat..

Zit ik er naast? vast wel want dat zit ik 9 van de 10x xD

• ggj87
502x op Binance. Ik ben heeel benieuwd wat er gaat gebeuren als hij er doorheen gaat. Het moet haast wel. Gaan er een hoop SL’s af, of zien we een dikke bounce?

• Klaas25
De 5 is weg op coinmarketcap.. Weer een mentale grens doorbroken.

• The Redman
$4870 op Bitmex _O_

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Hij moet zo wel een keertje gaan stijgen.. anders krijg je een capitulation van 5k naar 2 of zo.. daar heb ik toch geen zin in..

Zero.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

En nog steeds geen bounce...

De tijd leert of het tij keert

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
"maar zolang je niks verkoopt heb je geen verlies" :')

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Gaat toch hard de laatste tijd

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 21:25
Alles wel aardig oversold momenteel.
Zou me niets verbazen als we zo een significante uptick krijgen

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 17:59

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Vraag me af wanneer de daling weer afvlakt en hoe lang hij dan weer op dat punt blijft schommelen.

Join het DPC Whatpulse team

• ggj87
Nog steeds 5020 op Binance. Iemand is volhardend :X

BFX ook nog steeds 503x.

[ Voor 21% gewijzigd door ggj87 op 19-11-2018 20:20 ]

Pagina: 1 ... 369 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!