If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
- .oisyn
- Registratie: September 2000
- Nu online
:strip_exif()/u/12461/avatar.gif?f=community)
zou mooi zijn, heb er nog een kleine 20k liggenSam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:34:
Net toch weer wat HTMLCoin gekocht via Bleutrade.
HTMLCoin begint weer te leven. Positief nu daaro + HITBTC Listing zeer binnenkort en een vote die te doen is voor top 10 exchange.
Daarnaast is het team vernieuwd en is er een nieuw marketing team ingehuurd en wordt er gesproken over een rebranding en mogelijke naamsverandering. + 3 tot 4 erg leuke projecten.
Tís altijd wel een gok natuurlijk, maar de mogelijke winst ligt erg hoog met een dergelijke goede munt op maar 5 sats koopprijs.
Kon nog wel eens gek lopen en zit er nu mooi in van te voren.
PSN ID: Svennie-NL
Iedereen op exchanges is zwaar in de war, de hele tijd knalt iedereen zijn alts naar bitcoin en weer terug, terwijl in werkelijkheid je verliest door FEES en de prijsverschillen ook flink in het nadeel kunnen werkenTweakerVincent schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:50:
Dat was schrikken vanmorgen, wordt een holdn er

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik las Tinder...Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:55:
TIMBERRR!!!

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Tekeningen, viltsculpturen en mozaïek | Mijn kunst kopen?
Toevallig vorige week ook nog wat bijgekocht. De kans dat deze munt een aardige opleving gaat krijgen acht ik vrij groot. Ze hebben ook wel een paar dramatische maanden achter de rug met al dat geruzie.Svennie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:50:
[...]
zou mooi zijn, heb er nog een kleine 20k liggen
Benieuwd of de aanstaande HitBTC listing voor de ommekeer kan gaan zorgen
[Voor 5% gewijzigd door Pelox op 11-05-2018 13:06]
420.
Ik wist niet dat HitBTC nog steeds een optie was, maar dat zou mooi zijn.jansenpam schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:03:
[...]
Toevallig vorige week ook nog wat bijgekocht. De kans dat deze munt een aardige opleving gaat krijgen acht ik vrij groot. Ze hebben ook wel een paar dramatische maanden achter de rug met al dat geruzie.
Benieuwd of de aanstaande HitBTC listing voor de ommekeer kan gaan zorgen
Ik heb die zooi veel te duur gekocht (gemiddelde koopprijs 12-13 sat denk ik). Ik ga alleen niet meer bijkopen maar gewoon wachten tot het wat gaat doen. Maar gelukkig zit er nog potentie in

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
'k Denk dat we in dit topic een paar leuke maanden gaan hebben.. Zeker nieuwe kansen dus.New Yorker schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:50:
Nieuwe kansen?
Het gaat om één Koreaanse Exchange Upbit die slechts een beperkte impact heeft op de markt.
Het marktaandeel is niet zo groot om zo'n paniek te rechtvaardigen.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Vandaag of morgen is er dus weer een flink herstel te verwachten als de paniek weer over is en men er achterkomt dat het toch wel meevalt.
Zelfde verhaal als een paar dagen terug met de SEC bijeenkomst over crypto. Ook niks.
inderdaad maar ik hoop niet dat we nog veel harder gaan zakken als dit......moet ook allemaal weer omhoog. De procentjes die omlaag gaan tellen harder dan de procentjes die omhoog gaan. paar maanden geleden een keer een tabel gezien wat gevold is van 10% naar beneden betekend veeel procent weer omhoog voor je weer gelijk zit.HoppyF schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:27:
Vandaag (wederom) een hoop paniekhazerij om niets.
Het gaat om één Koreaanse Exchange Upbit die slechts een beperkte impact heeft op de markt.
Vandaag of morgen is er dus weer een flink herstel te verwachten als de paniek weer over is en men er achterkomt dat het toch wel meevalt.
Zelfde verhaal als een paar dagen terug met de SEC bijeenkomst over crypto. Ook niks.

ICX is mijn enige munt naast BTC. Zit er ook goed diep in. Maar inzet is er al paar keer uitgehaald.
Dat zijn echt rotmomenten. Zie het als leergeld.marcc52 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:21:
Midden december ingestapt en Bitcoin gehodld. Ongeveer maand geleden om toch maar over te stappen in ALTS. Helaas met weinig succes meerdere malen ICX bijgekocht om vandaag het besluit te nemen om over te stappen in VEN. Uiteraard ging ICX weer eens door het dak heen nadat ik het verkocht... met als resultaat -40% op me totale pf. Heb nog veel te leren
We zitten nog prima in een bullish correctie... onder de 8600 duiken we daar pas onder. We zijn wel van 6400 naar bijna 10k gedaan hé. Ik snap die paniek niet van iedereen. Waarom kan niemand relativerencursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:35:
[...]
inderdaad maar ik hoop niet dat we nog veel harder gaan zakken als dit......moet ook allemaal weer omhoog. De procentjes die omlaag gaan tellen harder dan de procentjes die omhoog gaan. paar maanden geleden een keer een tabel gezien wat gevold is van 10% naar beneden betekend veeel procent weer omhoog voor je weer gelijk zit.

TA zit nog steeds op 10K+ in mei!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik quitte speel is het houdoe voor mijPelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:06:
pf nu min 30% in Euro's en -15% in BTC waarde.. nice..

niet houdoe.......waarom zou je dat doen met geld dat je toch kan missen.........lange termijn denken deze techniek gaat echt niet verdwijnen en gaat veel opleveren in de toekomst.
Iemand die het begrijpt!cursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:39:
[...]
niet houdoe.......waarom zou je dat doen met geld dat je toch kan missen.........lange termijn denken deze techniek gaat echt niet verdwijnen en gaat veel opleveren in de toekomst.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan moet ik niet van de stress zijn bezweken voor die tijdcursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:39:
[...]

Als dat niet het geval is dan heeft hij kennelijk niet de topicwarning gelezen en is hij als investeerder bijzonder dom bezig.RmNL90 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:42:
[...]
Mits hij het idd met geld doet dat ie kan missen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kan het wel missen maar kijk nu al maanden naar een inleg dik in de min en wat ik ook probeer het pakt wel erg vaak verkeerd uit.RmNL90 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:42:
[...]
Mits hij het idd met geld doet dat ie kan missen
Kan je nagaan als het tzt x2 is gegaan, stel je eens voor waar je dan naar kijkt en hoe je dan voelt ;-)road66 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:45:
[...]
Kan het wel missen maar kijk nu al maanden naar een inleg dik in de min en wat ik ook probeer het pakt wel erg vaak verkeerd uit.
Dat zal altijd zo blijven. Je wilt niet weten hoe vaak ik ben geswitched en dan nét het tegenovergestelde zag gebeuren. Blijven kijken op lange termijn, met de long term alts uiteraard. Tenminste, zo zie ik hetroad66 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:45:
[...]
Kan het wel missen maar kijk nu al maanden na een inleg dik in de min en wat ik ook probeer het pakt wel erg vaak verkeerd uit.

Jaa zeker, meerdere malen geprobeerd gemiddelde aankoopkoers te verlagen maar één keer is het genoeg hahaGovertNL schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:36:
Die candle van ICX was wel gigantisch zeg haha. Ben met 50 procent short gegaan op 4800. Nu goed moment zoeken om er weer meer terug te kopen. Dat die ging zakken na deze pump kon bijna niet anders. Maar volledig short gaan doe ik niet.
ICX is mijn enige munt naast BTC. Zit er ook goed diep in. Maar inzet is er al paar keer uitgehaald.
[...]
Dat zijn echt rotmomenten. Zie het als leergeld.

kijk naar de huizenmarkt. Wie had gedacht na de crisis dat het ooit goed zou komen. Hypotheekvormen gingen verdwijnen want dat was niet goed enzo.....iedereen dacht die prijzen komen echt niet meer terug. Kijk nu in 2018 zijn we gewoon weer bij het begin en de prijzen zijn weer hoog hoog hoog........
Zie ook nu in de crypto.......we dalen eventjes maar straks zitten we echt weer op de moon mars. Daar wil je toch bijhoren en niet achteraf denken

Precies, en een lekkere bak VEN en WAN bijkopen!cursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:47:
[...]
kijk naar de huizenmarkt. Wie had gedacht na de crisis dat het ooit goed zou komen. Hypotheekvormen gingen verdwijnen want dat was niet goed enzo.....iedereen dacht die prijzen komen echt niet meer terug. Kijk nu in 2018 zijn we gewoon weer bij het begin en de prijzen zijn weer hoog hoog hoog........
Zie ook nu in de crypto.......we dalen eventjes maar straks zitten we echt weer op de moon mars. Daar wil je toch bijhoren en niet achteraf denken. Er zal regulering komen maar dat wil niet zeggen dat het over is....kom op pak een biertje en

Veel mensen zitten er veel te emotioneel in ....lonehitman schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:46:
Blijft grappig om te zien hoe euforisch mensen kunnen zijn op de groene dagen en hoe ze reageren op de rode dagen. Simpele regel: Nooit verkopen met verlies. Uiteindelijk zullen de prijzen door de grotere vraag gaan stijgen. Is het niet dit jaar dan wel de jaren die daarop volgen. Voor nu HODL en bijkopen als je de ruimte hebt. Mocht je er geen vertrouwen in hebben je verlies nemen en uitstappen en nooit meer naar de crypto omkijken aub!

Ik refereer graag aan mij laatste geposte Joker meme. Ookal was die net anders

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb een klein speelveld om wat mee te swingtraden (wat tot nu toe niet al te best gaat), rest laat ik staan tot het einde van het jaar.RmNL90 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:46:
[...]
Dat zal altijd zo blijven. Je wilt niet weten hoe vaak ik ben geswitched en dan nét het tegenovergestelde zag gebeuren. Blijven kijken op lange termijn, met de long term alts uiteraard. Tenminste, zo zie ik het
Bytecoinradem205 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:54:
Nog iemand een tip welke munt ik bij moet kopen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je moet alleen de bedragen omdraaien, dan klopt het.hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Veel mensen zitten er veel te emotioneel in .....
Ik refereer graag aan mij laatste geposte Joker meme. Ookal was die net anders
[afbeelding]
420.
Dit in combinatie met een aantal BTC die is verplaatst uit de Mt. Gox wallet (https://www.ccn.com/8200-...-affects-bitcoin-price/).HoppyF schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:27:
Vandaag (wederom) een hoop paniekhazerij om niets.
"We" hebben geen idee, nooit van gehoord of naar gekekenRmNL90 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:54:
Wat vinden we hier trouwens van HOLO en RELEX?

XBL: fatalex NL
Idereen heeft wel eens zo'n periode gehad verwacht ik. Ikzelf ook, en t blijkt gewoon weer goed te komen uiteindelijk. Ervan uitgaande dat je niet in scams hebt geinvesteerd maar in degelijke projectenroad66 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:45:
[...]
Kan het wel missen maar kijk nu al maanden naar een inleg dik in de min en wat ik ook probeer het pakt wel erg vaak verkeerd uit.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Tekeningen, viltsculpturen en mozaïek | Mijn kunst kopen?
Zal mij niks verbazen als het straks terug veert en de grote jongens de bags weer vol hebbenroad66 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:56:
Toch wel toevallig deze daling in aanloop naar de consensus meeting of niet?

Momenteel ltc, ven en icx. ltc stelt wel erg teleur, veel op verloren sinds ik erin zit.zomertje schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:57:
[...]
Idereen heeft wel eens zo'n periode gehad verwacht ik. Ikzelf ook, en t blijkt gewoon weer goed te komen uiteindelijk. Ervan uitgaande dat je niet in scams hebt geinvesteerd maar in degelijke projecten
Solid coin, hebben partnership aangekondigd met Febo en Crocs, main def heeft Flappy Bird geprogrammeerd en is snelste blockchain die er is nu..
Gegarandeerd x1337% dit jaar!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
HTMLCoinradem205 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:54:
Nog iemand een tip welke munt ik bij moet kopen?
Enige noemenswaardige exchange is nu Bleutrade. Een whale heeft het muntje volledig in haar grip.
Mensen die wilden verkopen hebben dat nu al hoofdzakelijk gedaan, als deze whale de teugels laat vieren...
HITBtc komt er nu snel aan en die een andere top 10 met wat geluk ook (er is een voting).
Staat nu nog maar op 5 sats aankoop, dus elke sat winst is straks 20% op je aankoop.
Kan heel hard gaan.
Zoals je ziet gaan we vooral naar rechts, naar beneden en mogelijk omhoog, Ergens komt support en een bounce maar het kan ook zijn dat die er niet is. Happy Trading
[Voor 16% gewijzigd door JoebarRC op 11-05-2018 14:13]
Tja, wat is het beste moment om te kopen? Nobody knows.. Ik heb gekocht op 7300, maar ondertussen staat hij op 7150.. Misschien gaat de daling nog wel even door.jappiejaap schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:10:
Heerlijk begin van de dag sale time inkopen en HODL benieuwd of hij nu naar 8,4k gaat.
Ik heb hier al vaker uitgelegd dat dat niet per se een goede regel is. Je kunt prima een slechtlopend muntje met verlies verkopen om het daarna met een goedlopend muntje binnen een paar uur of dagen winstgevend af te sluiten.lonehitman schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:46:
Simpele regel: Nooit verkopen met verlies.
Meer toelichting? Zoek maar eens terug in het vorige topic.
Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven
Zeker goede tip. Real promising coin, working website... Great team.Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:06:
[...]
HTMLCoin
Enige noemenswaardige exchange is nu Bleutrade. Een whale heeft het muntje volledig in haar grip.
Mensen die wilden verkopen hebben dat nu al hoofdzakelijk gedaan, als deze whale de teugels laat vieren...
HITBtc komt er nu snel aan en die een andere top 10 met wat geluk ook (er is een voting).
Staat nu nog maar op 5 sats aankoop, dus elke sat winst is straks 20% op je aankoop.
Kan heel hard gaan.
Heb nog 300k van die waardeloze hoerenzooi.
When poma? When kucoin? When Hitbtc? When moon? When lambo?
I live inside that bubble, reality of the naive.
Prepare for the next ATH
Ik zou willen dat het anders was, maar LTC is het lachertje van de klas geworden. Wat dat betreft de grootste faal van allemaal, en er is even wat rotzooi te koop op een gemiddelde exchange, LTC spant met recht de troon. Zeldzaam wat een kut prestaties die levert momenteel.ggj87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:10:
Wat is die LTC toch een #^@/×%+&. Laat stijgen, vroeg dalen. Zo wordt het nooit wat natuurlijk

Ik proef sarcasme?verwijderd69 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:13:
[...]
Zeker goede tip. Real promising coin, working website... Great team.
Heb nog 300k van die waardeloze hoerenzooi.
When poma? When kucoin? When Hitbtc? When moon? When lambo?

En zodra je ze van de hand doet en in iets anders stapt vliegt 'ie als een gek omhoog. Ga je zien. Je komt er gewoon nooit vanaf. Als kauwgom onder je schoen die LTC.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:13:
[...]
Ik zou willen dat het anders was, maar LTC is het lachertje van de klas geworden. Wat dat betreft de grootste faal van allemaal, en er is even wat rotzooi te koop op een gemiddelde exchange, LTC spant met recht de troon. Zeldzaam wat een kut prestaties die levert momenteel.
Een licht vleugje.
Al een hele 5 dagen ongelooflijk, die hard holder. Maar het project is nog steeds hetzelfde hoor, allleen de koers is wat lager dan gister misschienmprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:14:
Ik was gister zo blij met ZIL, en hier 5 dagen op gewacht, binnen 2 uur terug bij af.....
Time will tell.
Iets met kopen als het bloed. En geloof me daar heeft het gebloed.
Heb 3 maanden geleden zil gekocht op ongeveer 5 dollarcent. Heeft heel lang niets gedaan. Sinds een maand ofzo gaat ie heerlijk. Geduld is een schone zaak.tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:17:
[...]
Al een hele 5 dagen ongelooflijk, die hard holder. Maar het project is nog steeds hetzelfde hoor, allleen de koers is wat lager dan gister misschien
Zoiets als een huwelijk ja, getrouwd zien ze er niet uit, kom je er bijna niet vanaf, en lukt het je wel kost het klauwen met geld ... ben je er eenmaal vanaf dan blijken ze opeens een stuk mooier te kunnen zijn en winnen ze een dag na vernietiging van de akte ook nog even de staatsloterij, en de straatprijs.ggj87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:16:
[...]
En zodra je ze van de hand doet en in iets anders stapt vliegt 'ie als een gek omhoog. Ga je zien. Je komt er gewoon nooit vanaf. Als kauwgom onder je schoen die LTC.
Nah .. de definitie van dom is geld in crypto stoppen ... 6k is vooral hoop dat je dan maar niet alles kwijt bent.
[Voor 18% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-05-2018 14:21]
Met ZIL komt het echt wel weer goed. Ik sta ook aan de zijlijn te wachten om opnieuw in te stappen, inmiddels kan ik er weer 3.500 extra halen tov vanochtend, iedere rode candle betekent weer extra ZIL als je in USDT zitmprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:14:
Ik was gister zo blij met ZIL, en hier 5 dagen op gewacht, binnen 2 uur terug bij af.....

Soms gaat het toenemen van de BTC waarde van je portfolio harder door in fiat dan in alts te zitten...
Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven
Zorg voor goede raamslotenmprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:14:

en dan zit ik alleen maar te loeren naar die klote grafieken op binance
Prepare for the next ATH

Ps. de richting waar we heen gaan maak ik pas bekend als we vertrokken zijn...
[Voor 51% gewijzigd door Taro op 11-05-2018 14:30]
Waar je wel en niet in moet investeren ga ik niet zeggen. Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren voor projectenroad66 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Momenteel ltc, ven en icx. ltc stelt wel erg teleur, veel op verloren sinds ik erin zit.

No shit. Ik hoop met je mee hoor, daar niet van. Maar ik brand mijn vingers er niet meer aan om bij te kopen.Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:17:
[...]
Time will tell.
Iets met kopen als het bloed. En geloof me daar heeft het gebloed.
Mochten ze ooit op een middelgrote exchange als Hitbtc terecht komen dan verwacht ik wep een pump.

Prepare for the next ATH
Knal m ff boven de 1910Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:29:
Wie doet er weer mee met een ritje ZIL?
Ps. de richting waar we heen gaan maak ik pas bekend als we vertrokken zijn...

Ja dat is het dus.... De wallets worden nu getest dus dat gaat nu wel door op HITbtc.verwijderd69 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:31:
[...]
No shit. Ik hoop met je mee hoor, daar niet van. Maar ik brand mijn vingers er niet meer aan om bij te kopen.
Mochten ze ooit op een middelgrote exchange als Hitbtc terecht komen dan verwacht ik wep een pump.
EN dan komt er nog een voting aan, dus vandaar mijn tip maargoed:)
Ha, ik heb juist het tegenovergestelde. Zag vanmorgen de slachting en mijn keuze is gewoon te holden. En geen zin om resources vrij te maken om bij te kopen. Dus vandaag is er niet veel te doen voor mij, ik check vanavond/morgen wel weer welke kant het is opgegaan. Wel lekker rustig al had ik het liever anders gezien.sourcecode schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:25:
nou de flow zit er lekker in zeg..........
en dan zit ik alleen maar te loeren naar die klote grafieken op binance
Het doet me deugd dat er nog animo voor is. En eerlijk is eerlijk als je in wilt stappen dan is het geen slecht moment.Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:32:
[...]
Ja dat is het dus.... De wallets worden nu getest dus dat gaat nu wel door op HITbtc.
EN dan komt er nog een voting aan, dus vandaar mijn tip maargoed:)
Ik ben ook gewoon een zure bagholder, sorry.

Bagjeverwijderd69 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:35:
[...]
Ik ben ook gewoon een zure bagholder, sorry.

GVT is echt aan het doodgaan gewoon he. Jemig. Die ligt echt gewoon in de goot met een lege spuit in zijn arm en een volgespoten condoom in......Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:38:
Lekker hoor! -18% op mijn BTC-waarde in een paar dagen om dan over fiat-waarde nog te zwijgen.
Maar stijgt ook wel weer natuurlijk.
Naast LTC en ondertussen pist xvg er nog eens rustig overheen..verwijderd69 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:41:
[...]
GVT is echt aan het doodgaan gewoon he. Jemig. Die ligt echt gewoon in de goot met een lege spuit in zijn arm en een volgespoten condoom in......
420.
Hahahaha inderdaad. Maar opzich valt het nog méé. Andere zijn nog veel harder getroffen. Zit nu te denken om fiat over te maken naar coinbase. Buy the dip moet je eigenlijk niet missen hé....verwijderd69 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:41:
[...]
GVT is echt aan het doodgaan gewoon he. Jemig. Die ligt echt gewoon in de goot met een lege spuit in zijn arm en een volgespoten condoom in......

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel
Op 1850 uitgestapt, sorry

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!