[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.854 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:10
Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:44:
[...]

Hahahaha inderdaad. Maar opzich valt het nog méé. Andere zijn nog veel harder getroffen. Zit nu te denken om fiat over te maken naar coinbase. Buy the dip moet je eigenlijk niet missen hé.... >:)
Maar is het een dip of is het een dip in een dip van een andere dip?

Sorry, inception weer gezien..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:44:
[...]

Hahahaha inderdaad. Maar opzich valt het nog méé. Andere zijn nog veel harder getroffen. Zit nu te denken om fiat over te maken naar coinbase. Buy the dip moet je eigenlijk niet missen hé.... >:)
Ik heb hetzelfde besloten, mooi koop moment. Voor 3 uur overgemaakt is tussen half 5-half 6 op Coinbase 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Maar is het een dip of is het een dip in een dip van een andere dip?

Sorry, inception weer gezien..
BTC is nu -8.85%. Das echt niets om je druk over te maken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Als dit al een dip is lol. Gewoon mensen die geld pakken en weer wat lager inkopen.
EN daar ben je nu te laat voor als je niet hetzelfde hebt gedaan....
Dus zit je even vast en moet je even hodlen.

Staat nog zo verschrikkelijk in de kinderschoenen dit hele gedoe.
Noem me 1 grote naam die al aan blockchain doen:o.
Als het gaat rollen gaat het hard.

[ Voor 28% gewijzigd door Thommie.nl op 11-05-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:46:
Als dit al een dip is lol. Gewoon mensen die geld pakken en weer wat lager inkopen.

Mindgeek. HA!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:46:

Ik weet nog 2 dagen geleden dat ik zei op $9200 geloof ik: "de dip is geweest denk ik, ben sowieso te laat met uitstappen dus ik hold verder"

Kijk waar we nu staan :+ _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ach het komt ook wel weer goed allemaal. -24% op PF valt ook best wel mee. Lekker boeiend.

Komt vanzelf weer een moment waarop het helemaal los gaat. BTC $50k, ETH $6500, XRP $15, GVT $90k, GET $135, VEN $680, HTML 2 sats.

Komt helemaal goed.

Lekkah hodlen en geniete van de leve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:54:
Ach het komt ook wel weer goed allemaal. -24% op PF valt ook best wel mee. Lekker boeiend.

Komt vanzelf weer een moment waarop het helemaal los gaat. BTC $50k, ETH $6500, XRP $15, GVT $90k, GET $135, VEN $680, HTML 2 sats.

Komt helemaal goed.

hahaha LMAO.
deze ga ik bookmarken en je ermee invrijwen;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:08
Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:55:
[...]

hahaha LMAO.
Van mij mag hij naar 2 sats gaan. Maar dan moet GVT ook echt op 90k staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 15:28
Weer een rondje PIVX aan het doen. Ben precies de enige die vandaag winst maakt.
Meestal mislukken zo een acties bij mij maar momenteel loopt het lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:28:
pfff alles met verlies verkocht...... de bubbel is duidelijk gebarsten... ben blij dat ik er met -60% vanaf kom.... duure les ... |:(
Waarom zou je dat doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
ZIL, kom op maat, even knallen weer! Anders komt er een bepaalde bodyguard op je af!!! :+

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/ct4bl.png

[ Voor 58% gewijzigd door mprkooij op 11-05-2018 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:55:
[...]

hahaha LMAO.
Haha dat mag je zeker doen. Als we gaan moonen dan moon ik toch mee 8) maar ff serieus natuurlijk en het hangt er vanaf wat de markt in zijn totaliteit doet en of de exchanges doorgaan:

Ik denk dat je geen slechte keuze hebt gemaakt door nu in te slaan op 5 sats. Zelfs al zou er een pump komen tot 10 sats, en als Hitbtc doorgaat dan gaat dat zeker weten een stuk hoger, dan verdubbel jij je geld al.

Ik zit zelf op gemiddeld een sat of 7. Dus ik zal er ook niet snel op achteruit gaan.

Ik heb mijn vrienden en een pa van een maat er ook ingesleept en die staan er wat minder goed voor :+

Gaat gelukkig allemaal om kleine bedragen. Ik ben ingestapt op nieuwjaarsdag en heb alle fud en drama meegemaakt. 38 sats gezien bij een 17k bitcoin etc. Etc.

Ik zal ophouden dit pareltje te bashen.

Let's moon :(:) *O*

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2018 15:06 . Reden: Verkeerde gay smiley ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dear KuCoin Users,

In an attempt to remain as one of the most trustworthy and transparent exchanges in operation, KuCoin will start enforcing KYC checks on users. This measure is to ensure KuCoin remains compliant with the developing regulations in the crypto industry.
Pfffff :N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
pff ik hoorde van iedereen dat ze super rijk waren geworden door crypto, sommige zelfs miljener, maar bij mij is het alleen maar ellende!! zit er nu 3 maanden in en had verwacht dat mijn inleg al minimaal vertienvoudigd zou zijn, maar is alleen maar gezakt.. eerst al geld verloren aan bitconnect en nu weer die bitcoin die alleen maar zakt... had de mensen moeten geloven die zeiden dat het een bubbel en ponzi was... maar ik was te hebberig... ben blij dat ik niet alles kwijt ben en nog wat van me geld over heb... kan me huur bijna niet meer betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Nah .. de definitie van dom is geld in crypto stoppen ... 6k is vooral hoop dat je dan maar niet alles kwijt bent.
Zo'n vaart zal het nu ook weer niet lopen, dit is pure prijs manipulatie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lonehitman
Quote: En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Feit: je houdt van je muntjes als ze in het groen staan.
Gedachte: je haat je muntjes als ze in het rood staan.

Waarom zou je drukte maken om het feit dat de munten een tijdje in het rood staan. Mocht je hier wel stress om hebben dan heb je te veel geld in de crypto staan of je doet het met geld wat je eigenlijk niet kan missen. Maar de rode dagen zijn juist de dagen om je investering rendabeler te maken door op deze dagen bij te kopen! Oftewel, wees blij met deze rode dagen! Happy trading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:09:
[...]

pff ik hoorde van iedereen dat ze super rijk waren geworden door crypto, sommige zelfs miljener, maar bij mij is het alleen maar ellende!! zit er nu 3 maanden in en had verwacht dat mijn inleg al minimaal vertienvoudigd zou zijn, maar is alleen maar gezakt.. eerst al geld verloren aan bitconnect en nu weer die bitcoin die alleen maar zakt... had de mensen moeten geloven die zeiden dat het een bubbel en ponzi was... maar ik was te hebberig... ben blij dat ik niet alles kwijt ben en nog wat van me geld over heb... kan me huur bijna niet meer betalen..
Hoop dat je niet aan het trollen bent nu... Maar sterkte man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 08:50
[...]

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-jDB7NejywAY/VVQUjaazP3I/AAAAAAAABo0/6rMyrA541o0/s1600/2.jpg

Gewoon geduld hebben, over 10-20 jaar is 8k voor een btc peanuts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Als bmfd niet aan t trollen is dan ik eet ik mijn get op nou daaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wachten met kopen jongens. De suicide hotline post staat nog niet upvoted op de r/CryptoCurrency subreddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

mprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:59:
ZIL, kom op maat, even knallen weer! Anders komt er een bepaalde bodyguard op je af!!! :+

[afbeelding]
Is dit echt? Die bodyguard? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:14:
[...]

Is dit echt? Die bodyguard? :')
Haha aangezien hij redelijk wat geld had verdient met de Crypto heeft hij zijn eigen bodyguard die alles voor hem regelt. Zodat hij niet te gek gaat doen ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zie ik daar een plukje groen? :?
mprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:15:
[...]

Haha aangezien hij redelijk wat geld had verdient met de Crypto heeft hij zijn eigen bodyguard die alles voor hem regelt. Zodat hij niet te gek gaat doen ofzo :p
en om zijn kleding uit te zoeken.. hij had beter een fatsoenlijke auto kunnen kopen.

[ Voor 84% gewijzigd door Pelox op 11-05-2018 15:16 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:15:
Zie ik daar een plukje groen? :?

[...]

en om zijn kleding uit te zoeken.. hij had beter een fatsoenlijke auto kunnen kopen.
omaygod BUY BUY BUY BUY BUY BUY MOON MOON MOON MOON

FOMO FOMO FOMO FOMO 10K 10K 10K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:17:
[...]

omaygod BUY BUY BUY BUY BUY BUY MOON MOON MOON MOON

FOMO FOMO FOMO FOMO 10K 10K 10K
WAAAA!!! *O* *O* oOo oOo *O* *O*

ooh. wacht.. dat was hem al weer.. -O-

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 11-05-2018 15:18 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 30-08 09:12
[...]

Wel zuur dat je niet eens meer beleggingsadvies kan krijgen nu Facebook die advertenties heeft geblokkeerd :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Komt helemaal goed.

Haha als dit waar wordt, dan koop ik voor jou een hele dikke magnum met kwaliteitschampagne!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Oeh, een echte Magnum 2.1 halfautomatisch? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:20:
[...]

Haha als dit waar wordt, dan koop ik voor jou een hele dikke magnum met kwaliteitschampagne!
Is dat een goede combi een magnum en champagne? En welke neem je dan? een witte of met nootjes? of toch een double coconut?

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 11-05-2018 15:24 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024

Komt helemaal goed.

Hahaha met deze bedragen heb ik in 1 klap mijn hypotheek afgelost. Ik duim met je mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:24:
[...]

Is dat een goede combi een magnum en champagne? En welke neem je dan? een witte of met nootjes? of toch een double coconut?
Witte met nootjes in samenwerking met een vintage Bollinger werkt altijd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Danster schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:26:
[...]

Hahaha met deze bedragen heb ik in 1 klap mijn hypotheek afgelost. Ik duim met je mee :)
Beter niet je hypotheek helemaal aflossen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:20:
[...]

We komen er wel hmr. Crypto bestaat nu een jaar of... 8?

2025 lachen we ons helemaal kapot.

Of niet natuurlijk. Deze post is geen advies. Cryptocurrencies zijn extreem volatiel. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:27:
[...]

Bij wijze van ;) zit al in mijn door xrp betaalde nieuwe achtertuin. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:27:
[...]

Nieuw vastgoed kopen en je hypotheek aanhouden!

Indien die bedragen werkelijkheid worden koop ik in ieder geval nóg een appartement in Amsterdam.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:28:
[...]

Nieuw vastgoed kopen en je hypotheek aanhouden!

Indien die bedragen werkelijkheid worden koop ik in ieder geval nóg een appartement berging in Amsterdam.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:12
Vanochtend om 10 uur dacht ik al, dit gaat fout. Toch weer een stukje verkocht. Laat maar lekker inkakken, ik koop in de dip wel :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:32
We zijn al 5 kwartier aan het stijgen. Kopen jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
technoaddict schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:33:
Das niet zo slim nu na zo'n stijging.. beter even wachten op de dip nu..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
technoaddict schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:33:
Ik ben alweer aan boord, maar helaas lijkt Binance hier soms te bevriezen, eerder nooit last van gehad. Ben ik de enige of bij anderen ook? Na een F5 blijkt dat het inderdaad even is bevroren en de werkelijkheid er anders uitziet.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:36:
[...]

Ik ben alweer aan boord, maar helaas lijkt Binance hier soms te bevriezen, eerder nooit last van gehad. Ben ik de enige of bij anderen ook? Na een F5 blijkt dat het inderdaad even is bevroren en de werkelijkheid er anders uitziet.
Yes had ik vanochtend ook last van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:36:
[...]

Binance in de browser is altijd drama. Op MacOS heb je een Binance app, ik weet niet of die er ook voor Windows is maar lijkt mij wel? Die werkt altijd probleemloos en laat de CPU van mijn laptop ook niet zo heet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:38:
[...]

Binance in de browser is altijd drama. Op MacOS heb je een Binance app, ik weet niet of die er ook voor Windows is maar lijkt mij wel? Die werkt altijd probleemloos en laat de CPU van mijn laptop ook niet zo heet worden.
Die heb ik ook voor Windows, maar gebruik ik liever niet omdat het switchen naar/van browser tabs dan meer moeite kost. Maar inderdaad, mijn laptop (i7) wordt erg heet van Binance, de ventilatoren gaan ook hard aan het werk als het volume toeneemt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Kan alles nu gvd ne keer niet gewoon blijven stijgen zeg ... wat een wereld :-p

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
[...]

Bubbel en ponzi? De markt is relatief gezien nog erg klein. Een aantal grote spelers of groepen, kleinere spelers kunnen de hele markt manipuleren op dit moment. Des te meer mensen in deze markt stappen hoe stabieler de markt gaat worden. Op dit moment doe jij te veel aan kortetermijnvisie wat je nu geld kost. Op het moment dat jouw coins in de plus stonden, had je het geld ook niet vrij te besteden. Zodoende maakt het niets uit of je in de plus of in de min staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nog even en LTC valt uit de top 10..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Is het wijs om mijn ICX te verkopen voor bijvoorbeeld VEN of ander om zo misschien weer 10% herstel te pakken of werkt het zo niet?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 09:22
Doe dan op zijn maximaal 50% van, zeker niet alles. Ik zou gewoon vandaag lekker wat anders gaan doen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 11-05-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Tranzy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:46:
Is het wijs om mijn ICX te verkopen voor bijvoorbeeld VEN of ander om zo misschien weer 10% herstel te pakken of werkt het zo niet?
Als je weet wat de koersen gaan doen wel. Anders weet niemand het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:46:
Ik heb het vannochtend geprobeerd, is geen succes gebleken. Het is uiteraard afhankelijk of je nog vertrouwen hebt in ICX. Deze heeft zich in BTC waarde goed gehouden deze dip maar kans op hoge % omhoog hoef je niet te verwachten ben ik bang.. Als jij denkt dat VEN meer potentie heeft op korte termijn kan je de munten simpelweg omzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:45:
Nog even en LTC valt uit de top 10..
en terecht ... met zo'n moeilijk trage ontwikkeling en misselijk mannetje aan roer als die Charlie Lee verdient LTC ook niet beter. Ik heb veel gezegd over XVG, maar LTC is ook geen klap beter. Net zulke rotzooi als de rest ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten jullie wel eens op Yobit? Echt een shady exchange maar ze hebben een dicegame. oOo

Ik zweer erbij. Je hebt <48 en >52. Ik speel alleen >52 en begin dan met 10 TRX. Verlies ik up ik naar 20, 40, 80, 160 etc. Tot nu toe valt ie altijd binnen 5 keer. Als ik 1x win stop ik meteen en speel later op de dag nog een keertje. Zo'n 2 a 3 keer per dag. Tot nu toe 300 TRX erbij gekregen op deze manier. Zelfs al is TRX sinds aankoop al meer dan 100 sats gezakt, mijn BTC waarde blijft maar stijgen. Natuurlijk is dit echt super high risk voor kleine gains, maar tis toch elke keer weer leuke spanning. Nog even extra gokken in gokken. Mind-boggling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Valt wel mee, toch? Zelfde verhaal als bij Binance
The KYC is never going to be compulsory, which means if client chooses not to complete his/her KYC, the client could always trade without any restrictions. However there will be a limit of 2 BTC on withdrawal amount in 24 hours.
https://support.kucoin.co...003181794-Why-KuCoin-KYC-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Heb weer wat extra GET gehaald, ETH ratio is laagste in tijden (0.0009) en zal straks wel weer naar (0.0012) gaan, snelle 20% :)

Edit: volgens mij is arbitrage mogelijk via DDEX (daar 0.00099), 10% is snel te pakken lijkt het :)

[ Voor 28% gewijzigd door Rookert25 op 11-05-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:08
Ah, er komt (nog meer) leven in de brouwerij. Ik zie dat Kim Dotcom een White paper voor zijn coin heeft gepubliceerd https://k.im/docs/whitepaper.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:48:
[...]

Ik heb het vannochtend geprobeerd, is geen succes gebleken. Het is uiteraard afhankelijk of je nog vertrouwen hebt in ICX. Deze heeft zich in BTC waarde goed gehouden deze dip maar kans op hoge % omhoog hoef je niet te verwachten ben ik bang.. Als jij denkt dat VEN meer potentie heeft op korte termijn kan je de munten simpelweg omzetten ;)
Ik had pas geleden 50 procent VEN omgezet net voor de stijging in april (lees maar even terug) en sinds dien stuck ermee. Dit zou mijn kans zijn om er weer terug te kopen maar ben er wel wat kwijt dan.

Had gehoopt op minstens 48k met icx. Had ze gekocht op 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:11:
[...]

Ik had pas geleden 50 procent VEN omgezet net voor de stijging in april (lees maar even terug) en sinds dien stuck ermee. Dit zou mijn kans zijn om er weer terug te kopen maar ben er wel wat kwijt dan.

Had gehoopt op minstens 48k met icx. Had ze gekocht op 40k.
Mooie winst op icx dan toch, ik voorzie een grotere % stijging met ven dan met icx, aangezien de announcement van de tokenswap en partners weinig met de koers heeft gedaan. Uiteraard is de keuze aan jou :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:14:
[...]

Mooie winst op icx dan toch, ik voorzie een grotere % stijging met ven dan met icx, aangezien de announcement van de tokenswap en partners weinig met de koers heeft gedaan. Uiteraard is de keuze aan jou :*) !
Helaas was de winst hoger als ik het had laten staan op ven. Die steeg 10k. Nu moet ik ze met verlies terug kopen 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:19:
[...]

Helaas was de winst hoger als ik het had laten staan op ven. Die steeg 10k. Nu moet ik ze met verlies terug kopen 🤨
Ven is Keynote speaker op Consensus, hopen op mooie aankondigingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:20:
[...]

Ven is Keynote speaker op Consensus, hopen op mooie aankondigingen!
Wanneer is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tranzy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:20:
[...]

Wanneer is dat precies?
Volgende week

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

We zijn er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ggj87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:23:
Oeh, een echte Magnum 2.1 halfautomatisch? :9~
UZI 9 MM(POWER LEVEL OVER9000!)
YouTube: The Terminator Uzi 9MM

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:50:
Zitten jullie wel eens op Yobit? Echt een shady exchange maar ze hebben een dicegame. oOo

Ik zweer erbij. Je hebt <48 en >52. Ik speel alleen >52 en begin dan met 10 TRX. Verlies ik up ik naar 20, 40, 80, 160 etc. Tot nu toe valt ie altijd binnen 5 keer. Als ik 1x win stop ik meteen en speel later op de dag nog een keertje. Zo'n 2 a 3 keer per dag. Tot nu toe 300 TRX erbij gekregen op deze manier. Zelfs al is TRX sinds aankoop al meer dan 100 sats gezakt, mijn BTC waarde blijft maar stijgen. Natuurlijk is dit echt super high risk voor kleine gains, maar tis toch elke keer weer leuke spanning. Nog even extra gokken in gokken. Mind-boggling.
Jack in the box! Terug op stift, elleboog op tafel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:20:
[...]

Wanneer is dat precies?
Begint a.s. zondag t/m woensdag. VEN is keynote speaker op dinsdag 15 mei 2:20 PM
2:20 PM - 3:00 PM. Hiernaast is de stand naast Microsoft en IBM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:25:
[...]

VEN is keynote speaker op dinsdag 15 mei 2:20 PM
Kan het me niet voorstellen, normaliter is zulk nieuws al goed voor een stijging van 418% in een uur tijd. Crypto .. je weet wel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:25:
[...]

Begint a.s. zondag t/m woensdag. VEN is keynote speaker op dinsdag 15 mei 2:20 PM
2:20 PM - 3:00 PM. Hiernaast is de stand naast Microsoft en IBM :9
Je bedoelt VEN heeft een partnership met Concensus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:27:
[...]

Kan het me niet voorstellen, normaliter is zulk nieuws al goed voor een stijging van 418% in een uur tijd. Crypto .. je weet wel. 8)7
Op het moment is dat goed voor een daling van 418% in een uur tijd, haha ;) . Hebben slechts 40 min spreektijd voor 4 sprekers, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi 10000 van bijgekocht, trekt allemaal wel bij naar de avond toe *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
De alts beginnen weer een beetje te recoveren. Voorzichtig, en een beetje - maar normaal gesproken is dat een goed teken voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:29:
[...]

Je bedoelt VEN heeft een partnership met Concensus.
Niet dat ik weet? Staat op de website van Consensus vermeld dat VEN keynote speaker is op de tijden die ik aangaf, hiernaast zijn ze hoofdsponsor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:32
2 uur geleden BTC verzonden van Coinbase naar Binance, maar nog steeds in behandeling op Coinbase met 0 verificaties. Duurt lang :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Specy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:30:
De alts beginnen weer een beetje te recoveren. Voorzichtig, en een beetje - maar normaal gesproken is dat een goed teken voor BTC.
Niets goed aan. Het enige goede voor BTC en de rest van de pleuris troep is als er weer een debiel langskomt en er even 80 miljoen USD in ramt .. alle triggers gaan af, en dan maar hopen dat er nog zo'n lamlul ergens op de wereld dat volgt ... alleen dan lijkt het ergens op. Helemaal verrot pompen dat ding en z.s.m. je geld er uit. Dat is goed voor BTC, al het andere is ellende op ellende, dip op dip, hoop gezeik fomo, fud nietszeggende TA's, elkaar gek maken en al dat soort onzin.

Iemand met te veel geld moet daar op Bitfinex tekeer gaan als een beest, dat werkt tenminste. oOo

@Verwijderd zin om samen even flink te zeiken? ... I feel sad -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-05-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Heb mijn ICX omgezet naar ven weer. We zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 12:43
technoaddict schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:33:
2 uur geleden BTC verzonden van Coinbase naar Binance, maar nog steeds in behandeling op Coinbase met 0 verificaties. Duurt lang :s
Duurt minimaal een dag; tenmiste had ik deze week met een LTC storting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
frank131331 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:37:
[...]

Duurt minimaal een dag; tenmiste had ik deze week met een LTC storting
Ik had laatst Ltc binnen no time binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 12:43
Ton Hasselt schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:42:
[...]

Ik had laatst Ltc binnen no time binnen.
Hmm ik hou altijd rekening met een dag, zowel met ETH als LTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik weet al wat deze daling veroorzaakt heeft; FlappyCoin is van CMC gegooid :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Niets goed aan. Het enige goede voor BTC en de rest van de pleuris troep is als er weer een debiel langskomt en er even 80 miljoen USD in ramt .. alle triggers gaan af, en dan maar hopen dat er nog zo'n lamlul ergens op de wereld dat volgt ... alleen dan lijkt het ergens op. Helemaal verrot pompen dat ding en z.s.m. je geld er uit. Dat is goed voor BTC, al het andere is ellende op ellende, dip op dip, hoop gezeik fomo, fud nietszeggende TA's, elkaar gek maken en al dat soort onzin.

Iemand met te veel geld moet daar op Bitfinex tekeer gaan als een beest, dat werkt tenminste. oOo

@Verwijderd zin om samen even flink te zeiken? ... I feel sad -O-
Zo te zien gaat het je alleen ook prima af! Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Blaf die bitcoin maar helemaal vol met lauwe USD tot de restjes eruit sijpelen.

Is gezond voor bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:31:
[...]

Niet dat ik weet? Staat op de website van Consensus vermeld dat VEN keynote speaker is op de tijden die ik aangaf, hiernaast zijn ze hoofdsponsor.
Volgens mij doet de CEO van VeChain alleen mee aan een paneldiscussie over supply chain toepassing van blockchain, verwacht niet dat hij die discussie kaapt om een aankondiging te doen, zou beetje asociaal zijn en niet gebruikelijk.

Hopelijk worden ze wel genoemd in andere "special announcements" gedurende de conferentie. Daarnaast is er een meet-up en live AMA met 100 genodigden uit community in New York dag na Consensus, denk dat dat een stuk interessanter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:44:
Ik weet al wat deze daling veroorzaakt heeft; FlappyCoin is van CMC gegooid :N
En het is bijna moederdag! Statistisch gezien de grootste hel voor BTC en alts omdat moeders dan internationaal een uur tot twee uur minder traden .. kan maar zo een daling van 34% opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:47:
[...]

En het is bijna moederdag! Statistisch gezien de grootste hel voor BTC en alts omdat moeders dan internationaal een uur tot twee uur minder traden .. kan maar zo een daling van 34% opleveren.
Dat is waar ook! Iedereen is natuurlijk aan het cashen om een mooi cadeautje te kunnen kopen. En nu maar klagen, we hadden het kunnen weten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 06:12:
Dus het kan vriezen of dooien haal ik eruit.

Plaats dan wel een beetje een goede TA, dit is echt onzin imo.
Goeie TA laat altijd twee opties open, beste vriend. Alweer onzin zeg. Reageer dan gewoon niet. Zucht...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:49:
[...]

Goeie TA laat altijd twee opties open, beste vriend. Alweer onzin zeg. Reageer dan gewoon niet. Zucht...
Meestal omhoog of omlaag, soms aangevuld met een flauwekul argument over support ... Jij zal wel goud verdient hebben vanmorgen met die dikke zakker ... waarschijnlijk zag jij die 3 weken terug al aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:51:
[...]

Meestal omhoog of omlaag, soms aangevuld met een flauwekul argument over support ... Jij zal wel goud verdient hebben vanmorgen met die dikke zakker ... waarschijnlijk zag jij die 3 weken terug al aankomen.
Nou, nee. Ben vannacht te vroeg ingestapt. Mijn eigen schuld, ik werd te ongeduldig. Moet je niet doen, merk ik ook nu weer. Dan maar de rit uitzitten.

Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vragen aan jou van vannacht. Maar dat zal waarschijnlijk een ijdele hoop zijn. Veel verder dan "onzin" roepen en dingen in het belachelijke trekken kom jij blijkbaar niet.

[ Voor 18% gewijzigd door TomTorquay op 11-05-2018 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
[...]

@hmr waar hadden we het vanmiddag nog eens over? :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:55:
[...]
Nou, nee. Ben vannacht te vroeg ingestapt. Mijn eigen schuld, ik werd te ongeduldig. Moet je niet doen, merk ik ook nu weer. Dan maar de rit uitzitten.

Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vragen aan jou van vannacht. Maar dat zal waarschijnlijk een ijdele hoop zijn. Veel verder dan "onzin" roepen en dingen in het belachelijke trekken kom jij blijkbaar niet.
Ik ga niet eens moeite doen om die te beantwoorden, jij bent er op uit om woorden te verdraaien, dus vind het prima zo .. zal het nog eens zeggen TA's zijn dikke BULLSHIT! ..doe er uw voordeel mee zou ik zeggen. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:51:
[...]

Waarom reageer jij altijd zo cynisch en sceptisch? Iedereen is er toch vrij in om een tactiek te gebruiken die voor diegene werkt? Ik zie het probleem niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
De PHwaarde daalt hier net zo hard als de koers... het zuur bijt bijna door mijn scherm heen. Volgens mij wordt het weer eens tijd voor een Original Tweakers Airdrop, misschien werkt dat wat sfeer verhogend. Of een lekker pilsje om het weekend in te luiden, proost!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:57:
[...]

Ik ga niet eens moeite doen om die te beantwoorden, jij bent er op uit om woorden te verdraaien, dus vind het prima zo .. zal het nog eens zeggen TA's zijn dikke BULLSHIT! ..doe er uw voordeel mee zou ik zeggen. ;w
Wat een flauw antwoord jongen ;w

Trouwens, ik heb vannacht voorspeld dat, als we inzakten, we wsl zouden bouncen op $8500. En waar is BTC gebouncet? Toeval natuurlijk...

En als jij TA bullshit vindt, dan moet jij dat zelf weten. Maar daarom moet je nog niet op elke post van mij daarover reageren. En zeker niet op zo'n denigrerende manier...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:00:
[...]
Wat een flauw antwoord jongen ;w

Trouwens, ik heb vannacht voorspeld dat, als we inzakten, we wsl zouden bouncen op $8500. En waar is BTC gebouncet? Toeval natuurlijk...

En als jij TA bullshit vindt, dan moet jij dat zelf weten. Maar daarom moet je nog niet op elke post van mij daarover reageren. En zeker niet op zo'n denigrerende manier...
Lekker laten lullen joh. Kan jou het schelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:59
Beetje lief blijven voor elkaar, als iemand TA als hulpmiddel wil gebruiken, prima toch. Ik geloof er zelf ook niet echt in, behalve in het support/resistance verhaal. Daar zit op de een of andere manier vaak wel kern van waarheid in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

support/resistance zit zeker een kern van waarheid in, vaak juist omdat iedereen (naja iedereen, een groot deel van de mensen dan. Ik wil soms nog wel eens overdrijven merk ik) zich aan die 'regels' houdt en dus als er een support geraakt dreigt te worden (en er dus doorheen kan gaan) mensen uit voorzorg gaan verkopen. En ja, dan klopt het inderdaad. Dus als er maar genoeg mensen zijn die zich aan de TA houden of een poging doen, dan werkt het in zekere zin dus. Volgens mij klinkt dit verhaal wel logisch :+

[ Voor 19% gewijzigd door DAMAGE op 11-05-2018 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Helix schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:04:
Beetje lief blijven voor elkaar, als iemand TA als hulpmiddel wil gebruiken, prima toch. Ik geloof er zelf ook niet echt in, behalve in het support/resistance verhaal. Daar zit op de een of andere manier vaak wel kern van waarheid in.
Ik geloof TA's alleen maar als er heel veel kleuren en lijnen inzitten dan ga ik er automatisch ook vanuit dat alles klopt. ;) ;) ;)
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/i9RpFoq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 09:22
Zo! Gokje gewaagd. Mijn BNB bag voor 50% in BNB/GTO gestopt. Terugkoop bij een waarde van 0.1 BNB.
Zeer benieuwd wat dit brengt, geen onderzoek, pure gok, want hij was dik gezakt. We gaan het zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zo zeg, ik let even een dagje niet op en het gaat meteen mis. Ik kan jullie ook niet ff alleen laten hé?

En dan moet de weekend dip nog komen!!!! >:)

Maar wees gerust mijn ta zegt dat we alsnog bouncen op 6800. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Flagg schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:10:
Zo zeg, ik let even een dagje niet op en het gaat meteen mis. Ik kan jullie ook niet ff alleen laten hé?

En dan moet de weekend dip nog komen!!!! >:)

Met zo'n dip kan het dit weekend alleen maar beter gaan toch? Lekker man!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Flagg schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:10:
Heb het nog eens even nagekeken, de belangrijkste support ligt op 0 :+

Pagina: 1 2 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!