Yep, op 1 satoshi.
Zit hier nog veels te kort in en met niet al te veel geld, maar ik had toevallig dit bericht gelezen en een ander die een weerstand op 9450 had aangegeven.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:00:
[...]
Wat een flauw antwoord jongen![]()
Trouwens, ik heb vannacht voorspeld dat, als we inzakten, we wsl zouden bouncen op $8500. En waar is BTC gebouncet? Toeval natuurlijk...
En als jij TA bullshit vindt, dan moet jij dat zelf weten. Maar daarom moet je nog niet op elke post van mij daarover reageren. En zeker niet op zo'n denigrerende manier...
Ik had dus een sell limit op 9400 gezet en een buy op 8600, dat heeft dus prima uitgepakt. Het was wel met geld wat vrijgekomen was bij verlies sell maar ok
Zij we het toch een keer eens over 1 analyse die je maakt.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:12:
[...]
Heb het nog eens even nagekeken, de belangrijkste support ligt op 0
Begrijp me niet verkeerd Tom ... ik vind het allemaal prima en leuk hoor, maar het is je inmiddels bekend dat ik er niet in geloof, er zullen ongetwijfeld goede TA's zijn, en ook gelukstreffers die het meer dan eens goed hebben, maar ...nouja, de rest heb ik genoemd....
We houden er gewoon over op. Ik wil jou verder niet persoonlijk aan gaan vallen of afzeiken. In ieder geval mijn excuses als dat zo is opgevat.

Verwijderd
Hahaha als we die halen gooi ik mijn complete belastingteruggave + al het vakantiegeld + de complete spaarrekening erin.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:12:
[...]
Heb het nog eens even nagekeken, de belangrijkste support ligt op 0
Kost me waarschijnlijk wel mijn relatie, maar je moet wat voor je hobby overhebben.
Verwijderd
Verbroedering tijdens een flinke daling. Crypto blijft me verbazen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:16:
[...]
Zij we het toch een keer eens over 1 analyse die je maakt.![]()
Begrijp me niet verkeerd Tom ... ik vind het allemaal prima en leuk hoor, maar het is je inmiddels bekend dat ik er niet in geloof, er zullen ongetwijfeld goede TA's zijn, en ook gelukstreffers die het meer dan eens goed hebben, maar ...nouja, de rest heb ik genoemd....
We houden er gewoon over op. Ik wil jou verder niet persoonlijk aan gaan vallen of afzeiken. In ieder geval mijn excuses als dat zo is opgevat.--->
Leuk dat het goed lijkt uit te pakken. Maar laat ons niet te vroeg victorie kraaien, laag instappen is één ding, maar dan moet het daarna wel nog omhoog gaan natuurlijkJoebarRC schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:13:
Zit hier nog veels te kort in en met niet al te veel geld, maar ik had toevallig dit bericht gelezen en een ander die een weerstand op 9450 had aangegeven.
Ik had dus een sell limit op 9400 gezet en een buy op 8600, dat heeft dus prima uitgepakt. Het was wel met geld wat vrijgekomen was bij verlies sell maar ok. Dus geluk of niet, lijkt erop dat sommige mensen wel iets kunnen inschatten en ik heb er een keer naar geluisterd. Als ik geluisterd had naar 8500 had het nog beter geweest
Ik kan maar één tip meegeven en dat is DYOR: anderen halfblind volgen is steeds riskant. Aan je "cool" mankeer je alleszins niks, knap dat je je aan vooraf opgelegde in- en uitstapmomenten hebt gehouden!
Zand eroverTurbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:16:
We houden er gewoon over op. Ik wil jou verder niet persoonlijk aan gaan vallen of afzeiken. In ieder geval mijn excuses als dat zo is opgevat.--->

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het advies is natuurlijk niet gratis. @TomTorquay ziet zijn deel graag tegemoet.JoebarRC schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:13:
[...]
Zit hier nog veels te kort in en met niet al te veel geld, maar ik had toevallig dit bericht gelezen en een ander die een weerstand op 9450 had aangegeven.
Ik had dus een sell limit op 9400 gezet en een buy op 8600, dat heeft dus prima uitgepakt. Het was wel met geld wat vrijgekomen was bij verlies sell maar ok. Dus geluk of niet, lijkt erop dat sommige mensen wel iets kunnen inschatten en ik heb er een keer naar geluisterd. Als ik geluisterd had naar 8500 had het nog beter geweest
Graag uitbetalen in NEO op onderstaand adres:Beaulion schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:25:
[...]
Het advies is natuurlijk niet gratis. @TomTorquay ziet zijn deel graag tegemoet.
nee grapje joh

Kies de volgende keer voor LTC of ETH, en sneller en goedkoper.technoaddict schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:33:
2 uur geleden BTC verzonden van Coinbase naar Binance, maar nog steeds in behandeling op Coinbase met 0 verificaties. Duurt lang
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik keek even naar top-100 bitcoin wallets en volgens mij zitten daar echt een heleboel wallets tussen waarvan de eigenaren de private keys zijn vergeten.
Zo zijn er 4 verschillende wallets die op 4 mei 2011 elk 10.000 bitcoins hebben ontvangen, maar vanaf dat moment is er niets meer met de wallets gedaan. In totaal is dat nu ~$350.000.000 waard. Erg kut lijkt me dat.
Er is ook een wallet uit 2011 met 79.956 bitcoins ($691 miljoen), die na de eerste input ook niet meer gebruikt lijkt te zijn. Pijnlijk.
https://bitinfocharts.com...Hb8ybZjqQMjJrcCrHGW9sb6uF
Zo zijn er 4 verschillende wallets die op 4 mei 2011 elk 10.000 bitcoins hebben ontvangen, maar vanaf dat moment is er niets meer met de wallets gedaan. In totaal is dat nu ~$350.000.000 waard. Erg kut lijkt me dat.

Er is ook een wallet uit 2011 met 79.956 bitcoins ($691 miljoen), die na de eerste input ook niet meer gebruikt lijkt te zijn. Pijnlijk.

True! Maar ook helemaal vergeten. Is al weer een tijdje terug dat ik voor het laatst had gekocht op Coinbase. DamnitTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:28:
[...]
Kies de volgende keer voor LTC of ETH, en sneller en goedkoper.
Naar schatting zijn er ook zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen BTC die verloren zijn gegaan.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:34:
Ik keek even naar top-100 bitcoin wallets en volgens mij zitten daar echt een heleboel wallets tussen waarvan de eigenaren de private keys zijn vergeten.
Zo zijn er 4 verschillende wallets die op 4 mei 2011 elk 10.000 bitcoins hebben ontvangen, maar vanaf dat moment is er niets meer met de wallets gedaan. In totaal is dat nu ~$350.000.000 waard. Erg kut lijkt me dat.![]()
Er is ook een wallet uit 2011 met 79.956 bitcoins ($691 miljoen), die na de eerste input ook niet meer gebruikt lijkt te zijn. Pijnlijk.![]()
Ik ga pas weer traden als al die MT GOX nieuws paniekverkoopzaaiers eruit zijn.
je kan nog meer verdienen door aan de kant van de weg aardbeien of sinaasappels te verkopen.
En in de tussentijd wacht je tot je coins 2M waard zijn na 5 jaar
Die markt is ook echt te klein nog, ik BUY/SELL eenaltcoin en ik zie een groene-rode bar in het 1 min gedeelte.
Veel te makkelijk te manipuleren de markten.
je kan nog meer verdienen door aan de kant van de weg aardbeien of sinaasappels te verkopen.
Die markt is ook echt te klein nog, ik BUY/SELL eenaltcoin en ik zie een groene-rode bar in het 1 min gedeelte.
Veel te makkelijk te manipuleren de markten.
[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 17:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Aardbeien verkopen gaat lastig worden. Doordat de kassen in het Westland dit jaar veel schade hebben geleden door hagelstenen is de prijs van aardbeien exorbitant gestegen. De marges zijn erg klein op het moment. Ook een vergunning voor een standplaats langs de weg is niet gratis. Dan heb ik het nog niet eens over de onderhoudskosten van de aardbeienkraam en de dervingskosten van niet verkochte aardbeien.A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:39:
Ik ga pas weer traden als al die MT GOX nieuws paniekverkoopzaaiers eruit zijn.
Mijn advies: begin er niet aan..
Verwijderd
Sowieso vind ik deze gedachte echt fascinerend. Stel je voor dat deze persoon rondloopt met de gedachte aan 40.000 bitcoins te bezitten waar hij/zij niet bijkan. Of misschien is de persoon wel verongelukt o.i.d.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:34:
Zo zijn er 4 verschillende wallets die op 4 mei 2011 elk 10.000 bitcoins hebben ontvangen, maar vanaf dat moment is er niets meer met de wallets gedaan. In totaal is dat nu ~$350.000.000 waard. Erg kut lijkt me dat.![]()
Er is ook een wallet uit 2011 met 79.956 bitcoins ($691 miljoen), die na de eerste input ook niet meer gebruikt lijkt te zijn. Pijnlijk.![]()
Had je ze beter kunnen gebruiken voor een tweakers airdropje.
Er schijnen ook mensen te zijn die op stortplaatsen, vuilnishopen en dergelijke zoeken naar harde schijven met daarop hopenlijk software wallets en de bijbehorende keys ergens opgeslagen. Complete gekkeboel.
Kans op vermogen doet echt rare dingen met mensen.
Je zou maar een harde schijfje vinden met 10.000 bitcoins erop. Hallo marketsell. Dag kans op nieuwe ATH dit jaar.
[quote]Beaulion schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:46:
[...]
Aardbeien verkopen gaat lastig worden. /quote]
autos wassen dan !! bij stoplicht!!
[...]
Aardbeien verkopen gaat lastig worden. /quote]
autos wassen dan !! bij stoplicht!!
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 17:51 ]
Je vraagt je toch serieus af welke kloothommel 8000 BTC aan het verplaatsen is van Mt.Gox.
Je denkt toch zeker niet dat dit onopvallend gedaan kan worden?
Beetje jammer wel dat crypto in zo'n negatieve flow gebracht wordt.
Zo jaag je potentiële investeerders wel weg.
https://cryptodaily.co.uk...ts-killing-markets-today/
Je denkt toch zeker niet dat dit onopvallend gedaan kan worden?
Beetje jammer wel dat crypto in zo'n negatieve flow gebracht wordt.
Zo jaag je potentiële investeerders wel weg.
https://cryptodaily.co.uk...ts-killing-markets-today/
I know, maar die schatting loopt (logischerwijs) nogal uiteen. Ik denk dat het voornamelijk gebaseerd is op de activiteit die een wallet heeft, maar ik denk dat dat een nogal vertekend beeld geeft en dat die 4 miljoen bij lange na niet gehaald wordt.PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:38:
[...]
Naar schatting zijn er ook zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen BTC die verloren zijn gegaan.
Zo heb je bv. deze wallet met de eerste input van 53.880 btc in mid-2014: https://bitinfocharts.com...gmjmi4pXi48hRaZyK5GaPDmJt
Vanaf de eerste input lijkt de wallet niet meer gebruikt te worden, maar toen die bitcoins in 2014 op dat adres werden gestort, hadden ze al een waarde van $30M. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n persoon geen toegang meer heeft tot die wallet, of het moet een heel erg rijk persoon zijn.
Dit is een voorbeeld, maar er zijn nog een stuk meer van dat soort gevallen.
Verwijderd
Daarom kweek ik ze zelf dit jaar. Ben helemaal klaar met die ongein.Beaulion schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:46:
[...]
Aardbeien verkopen gaat lastig worden. Doordat de kassen in het Westland dit jaar veel schade hebben geleden door hagelstenen is de prijs van aardbeien exorbitant gestegen. De marges zijn erg klein op het moment. Ook een vergunning voor een standplaats langs de weg is niet gratis. Dan heb ik het nog niet eens over de onderhoudskosten van de aardbeienkraam en de dervingskosten van niet verkochte aardbeien.
Mijn advies: begin er niet aan..
Vorig jaar ook 10k aardbeien gekocht in de dip. Bleek dat ze maar een dag of 4 goedblijven.
Dag vakantiegeld
ZIL knalt net niet door de 2000 sats heen. Elke keer rond de 1997-1999 zakt hij terug naar 1950.
Dit zijn een paar bijzondere (en tegelijkertijd pijnlijke) topics om op terug te kijken:Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:49:
[...]
Sowieso vind ik deze gedachte echt fascinerend. Stel je voor dat deze persoon rondloopt met de gedachte aan 40.000 bitcoins te bezitten waar hij/zij niet bijkan. Of misschien is de persoon wel verongelukt o.i.d.
Had je ze beter kunnen gebruiken voor een tweakers airdropje.
Er schijnen ook mensen te zijn die op stortplaatsen, vuilnishopen en dergelijke zoeken naar harde schijven met daarop hopenlijk software wallets en de bijbehorende keys ergens opgeslagen. Complete gekkeboel.
Kans op vermogen doet echt rare dingen met mensen.
Je zou maar een harde schijfje vinden met 10.000 bitcoins erop. Hallo marketsell. Dag kans op nieuwe ATH dit jaar.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=92.0
Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
https://bitcointalk.org/index.php?topic=782.0
Vooral die van Tweakers zelf is mooi. Iemand die in 2010 een uitleg over bitcoin doet en het wordt afgedaan als spam. Heerlijk.
Dat die uit 2014 nog gewoon toegang heeft lijkt mij ook wel. Vergeet alleen niet hoe enorm veel er helemaal in het begin verloren is gegaan. In die tijd kon je een laptop met een simpele CPU meerdere Bitcoins laten minen. Toen was het ook nog helemaal niets waard en dan gaat er bij een format of HDD crash flink wat verloren. Toen BTC boven de 100 dollar uitkwam is er veel minder verloren gegaan dan toen ze 10 cent waard waren.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:51:
[...]
I know, maar die schatting loopt (logischerwijs) nogal uiteen. Ik denk dat het voornamelijk gebaseerd is op de activiteit die een wallet heeft, maar ik denk dat dat een nogal vertekend beeld geeft en dat die 4 miljoen bij lange na niet gehaald wordt.
Zo heb je bv. deze wallet met de eerste input van 53.880 btc in mid-2014: https://bitinfocharts.com...gmjmi4pXi48hRaZyK5GaPDmJt
Vanaf de eerste input lijkt de wallet niet meer gebruikt te worden, maar toen die bitcoins in 2014 op dat adres werden gestort, hadden ze al een waarde van $30M. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n persoon geen toegang meer heeft tot die wallet, of het moet een heel erg rijk persoon zijn.
Dit is een voorbeeld, maar er zijn nog een stuk meer van dat soort gevallen.
Neem nou bijvoorbeeld dit verhaal: https://www.cnbc.com/2017...ty-wont-let-him-look.html
Waar jij werkt wil ik ook werken, 10k vakantiegeld!Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:52:
[...]
Daarom kweek ik ze zelf dit jaar. Ben helemaal klaar met die ongein.
Vorig jaar ook 10k aardbeien gekocht in de dip. Bleek dat ze maar een dag of 4 goedblijven.
Dag vakantiegeld
Verwijderd
1930 erin, 1990 eruitmprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:10:
ZIL knalt net niet door de 2000 sats heen. Elke keer rond de 1997-1999 zakt hij terug naar 1950.
Heb geduldmprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:10:
Wat jij laat zien is alles behalve een goede TA, slaat echt helemaal nergens op.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:49:
[...]
Goeie TA laat altijd twee opties open, beste vriend. Alweer onzin zeg. Reageer dan gewoon niet. Zucht...
Verdiep je er eens goed in voordat je zulke onzin grafiekjes plaatst.
Begin bijvoorbeeld eens te laten zien waar de support en weerstand ligt en teken vanaf daar, en leg uit waarom.
Jij doet net alsof een TA een wonder middel is waar op je moet traden.
Dat is het dus zeker niet.
Een TA is niks meer dan een hulp middel, ze worden ook in de ''gewone'' wereld gebruikt en er is altijd een voor en tegen kamp. ik zit zelf in het midden, vaak geprobeerd maar ze werken voor mij niet, en al helemaal niet in crypto, maar ik kan het wel waarderen als iemand een goede TA maakt, want ze kunnen interessant zijn, en het scheelt mij weer support en resitance uit te zoeken
Maar blind op een TA traden ? dan kan je beter direct stoppen met traden.
Als je een goede TA maakt zal er ook weinig commentaar op komen, maar plaats je onzin grafiekjes dan is het niet zo gek dat mensen zoals ik het gaan afzeiken, het lijkt wel een teken klas van een kleuter school
Dus beste vriend, leer eerst eens hoe een TA werkt en kom dan maar weer eens terug zonder die onzin te plaatsen
Verwijderd
10k aarbeien he, geen eurieDakillerbean schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Waar jij werkt wil ik ook werken, 10k vakantiegeld!
Zou wel leuk zijn trouwens. Maar ben maar een modaal mannetje helaas
@Beaulion Gooit een sfeer-spons naar @SluxSlux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:36:
[...]
Dus beste vriend, leer eerst eens hoe een TA werkt en kom dan maar weer eens terug zonder die onzin te plaatsen.
[ Voor 68% gewijzigd door Beaulion op 11-05-2018 18:48 ]
Verwijderd
Hahaha die reactie erboven ook. Wat ik vooral mis is een centrale autoriteit. Verder wel spijker op z'n kop wat betreft snel vallen.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:21:
[...]
Dit zijn een paar bijzondere (en tegelijkertijd pijnlijke) topics om op terug te kijken:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=92.0
Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
https://bitcointalk.org/index.php?topic=782.0
Vooral die van Tweakers zelf is mooi. Iemand die in 2010 een uitleg over bitcoin doet en het wordt afgedaan als spam. Heerlijk.
Het grote MT GOX probleem en de panicsellers
https://ambcrypto.com/mt-...bitcoin-btc-market-crash/
Despite the fact that the court meeting is to be held in September and Mt. Gox wasn’t allowed to sell off the remaining Bitcoin [BTC] and Bitcoin Cash [BCH], the sudden movements in the wallet has spread a lot of panic in the market with few crypto news outlets linking the current movement in BTC to the dip in prices
Despite the fact that the court meeting is to be held in September and Mt. Gox wasn’t allowed to sell off the remaining Bitcoin [BTC] and Bitcoin Cash [BCH], the sudden movements in the wallet has spread a lot of panic in the market with few crypto news outlets linking the current movement in BTC to the dip in prices
[ Voor 102% gewijzigd door A87 op 11-05-2018 18:48 ]
Zeker weten, 100% mee eens, wellicht kun je ons daar wat meer over vertellen in eigen bewoording en het voor sommigen onder ons zelfs tot een openbaring brengen inzake Bitcoin. Ik kijk dan ook oprecht uit naar je volgende bijdrage. Ik zal dit onderstrepen met een welgemeende + op je bericht, en hoop van ganser harte dat velen hier zullen volgen met een gelijkwaardig signaal om onze steun zo te mogen tonen.A87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:47:
Het grote MT GOX probleem en de panicsellers
*overigens zou ik ieder geval ik zeer op prijs stellen als je een datumprikker.nl zou kunnen toevoegen zodat we ...wanneer u dat uitkomt de kans hebben onbeantwoorde vragen te stellen.
[ Voor 15% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-05-2018 18:52 ]
Iemand hier nog in Huobi Token? Wilde destijds steeds tijdens de "ico" voor 1 dollar inslaan, maar dat ging zo snel dat het me niet is gelukt. Inmiddels wel ingestapt, want zie deze zeker nog wel op korte termijn Kucoin shares voorbij streven. En wellicht wel BNB op termijn, omdat hier nog net wat meer prettige features bij zitten dan BNB en het verschil qua grootte tussen de exchanges niet enorm is.
Nog niet onder de 8k??
Wat een dip van likmevestje zeg, ik wil mensen die in paniek melden dat ze op 7k in fiat zijn gegaan. Mensen die om advies ragen hoe ze het hun vrouw moeten vertellen. Turbo-guppy die met vlekken in de nek alle crypto de teringtyfus wenst.
Is toch niks aan zo.. dat ie over een uur onder de 7,5k duikt, ik wil drama!!!
Wat een dip van likmevestje zeg, ik wil mensen die in paniek melden dat ze op 7k in fiat zijn gegaan. Mensen die om advies ragen hoe ze het hun vrouw moeten vertellen. Turbo-guppy die met vlekken in de nek alle crypto de teringtyfus wenst.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Op welke Exchange zou jij je 20k euro zetten?
Dan krijg ik graag een voorbeeld van jou over wat dan wel goeie TA is. Argumenten heb ik NOG ALTIJD niet gelezen. Wel veel denigrerende commentaar als kleuterschool en onzin. Steeds zonder enig argument. Nou, proficiat beste vriend, heel professioneel dat iets dat voor jou eens een keer niet werkte direct wordt afgedaan als onzin. Jij kan het kleuterklas-TA vinden, maar ik zie dat ik een bounce op $9500 heb voorspeld, en wat gebeurde er? Juist ja. Maar blijkbaar is het onzin. Ga toch voor een ander hol keffen gastSlux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:36:
[...]
Wat jij laat zien is alles behalve een goede TA, slaat echt helemaal nergens op.
Verdiep je er eens goed in voordat je zulke onzin grafiekjes plaatst.
Begin bijvoorbeeld eens te laten zien waar de support en weerstand ligt en teken vanaf daar, en leg uit waarom.
Jij doet net alsof een TA een wonder middel is waar op je moet traden.
Dat is het dus zeker niet.
Een TA is niks meer dan een hulp middel, ze worden ook in de ''gewone'' wereld gebruikt en er is altijd een voor en tegen kamp. ik zit zelf in het midden, vaak geprobeerd maar ze werken voor mij niet, en al helemaal niet in crypto, maar ik kan het wel waarderen als iemand een goede TA maakt, want ze kunnen interessant zijn, en het scheelt mij weer support en resitance uit te zoeken![]()
Maar blind op een TA traden ? dan kan je beter direct stoppen met traden.
Als je een goede TA maakt zal er ook weinig commentaar op komen, maar plaats je onzin grafiekjes dan is het niet zo gek dat mensen zoals ik het gaan afzeiken, het lijkt wel een teken klas van een kleuter school
Dus beste vriend, leer eerst eens hoe een TA werkt en kom dan maar weer eens terug zonder die onzin te plaatsen.
Op zich heb ik er geen probleem mee om jou even de crypto-tyfus toe te wensen in een paar zinnen .. dat kan per PM, mail .. maar gebruik van het forum schroom ik hier ook niet voor. (ik heb tegenwoordig whatsapp, dus dat is ook nog een optie, dat maakt het nog persoonlijker)Flagg schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:55:
Nog niet onder de 8k??
Laat me even je voorkeur weten, dan regelen we dat gewoon.
Gewoon ruk weer inderdaad. taaie daling en straks weer met 1% omhoog .. we moeten naar een 15k gaan om de boel weer flink aan te zwaaien, dit schiet gewoon niet op. Volume is ook klote .. iedereen is een beetje wisselgeld aan het traden momenteel.

GDAX, en ook alleen GDAX.Ton Hasselt schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:56:
[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-05-2018 19:00 ]
Verwijderd
Ik zou er niet te veel inkt aan verspillen,die ene keer in de week dat het regent en hij niet in de zandbak zit loopt ie hier de boel af tezeikenTomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:56:
[...]
Dan krijg ik graag een voorbeeld van jou over wat dan wel goeie TA is. Argumenten heb ik NOG ALTIJD niet gelezen. Wel veel denigrerende commentaar als kleuterschool en onzin. Steeds zonder enig argument. Nou, proficiat beste vriend, heel professioneel dat iets dat voor jou eens een keer niet werkte direct wordt afgedaan als onzin. Jij kan het kleuterklas-TA vinden, maar ik zie dat ik een bounce op $9500 heb voorspeld, en wat gebeurde er? Juist ja. Maar blijkbaar is het onzin. Ga toch voor een ander hol keffen gast
Lijkt me beter om zijn moeder te bellen en doneren voor een overdekte zandbak
Net ingestapt op $8580. Op zich is er ruimte naar beneden tot rond de $8300-$8400, maar wil de boot niet opnieuw missen. Daarna op naar de zone $9100-$9300, en met een beetje geluk gaan we door naar de $11,5k-$12k!
Zou je dat willen doen?? Speciaal voor mij??Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:58:
[...]
Op zich heb ik er geen probleem mee om jou even de crypto-tyfus toe te wensen in een paar zinnen .. dat kan per PM, mail .. maar gebruik van het forum schroom ik hier ook niet voor. (ik heb tegenwoordig whatsapp, dus dat is ook nog een optie, dat maakt het nog persoonlijker)
Laat me even je voorkeur weten, dan regelen we dat gewoon.![]()
Gewoon ruk weer inderdaad. taaie daling en straks weer met 1% omhoog .. we moeten naar een 15k gaan om de boel weer flink aan te zwaaien, dit schiet gewoon niet op. Volume is ook klote .. iedereen is een beetje wisselgeld aan het traden momenteel.
Maar da's toch een beetje gekunselt dan, ik wacht wel ff op de 6k zondag, is toch leuker als het spontaan uitbarst. Toch bedankt voor de welwillendheid, het wordt zeer gewaardeerd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zo zijn wij "BadgeBuddies" onder elkaar toch ...Flagg schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:02:
[...]
Zou je dat willen doen?? Speciaal voor mij??![]()
Maar da's toch een beetje gekunselt dan, ik wacht wel ff op de 6k zondag, is toch leuker als het spontaan uitbarst. Toch bedankt voor de welwillendheid, het wordt zeer gewaardeerd.

Het is 1 grote groene staaf omhoog ( week grafiek)
Ik leg het je toch echt duidelijk uit, maar je volwassen reactie zegt mij genoegTomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:56:
[...]
Dan krijg ik graag een voorbeeld van jou over wat dan wel goeie TA is. Argumenten heb ik NOG ALTIJD niet gelezen. Wel veel denigrerende commentaar als kleuterschool en onzin. Steeds zonder enig argument. Nou, proficiat beste vriend, heel professioneel dat iets dat voor jou eens een keer niet werkte direct wordt afgedaan als onzin. Jij kan het kleuterklas-TA vinden, maar ik zie dat ik een bounce op $9500 heb voorspeld, en wat gebeurde er? Juist ja. Maar blijkbaar is het onzin. Ga toch voor een ander hol keffen gast

Lol @ de term BadgeBuddies... Ik voel me vies nu.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:03:
[...]
Zo zijn wij "BadgeBuddies" onder elkaar toch ...
Verwijderd
Nu pas?Flagg schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:05:
[...]
Lol @ de term BadgeBuddies... Ik voel me vies nu.

Ik heb nooit iemand verteld hier hoe ik er "echt" aan kwam .. sommige dingen moet je gewoon voor je zelf houden.Flagg schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:05:
[...]
Lol @ de term BadgeBuddies... Ik voel me vies nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-05-2018 19:07 ]
Alleen op Gdax heb je niet veel coins.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:58:
[...]
Op zich heb ik er geen probleem mee om jou even de crypto-tyfus toe te wensen in een paar zinnen .. dat kan per PM, mail .. maar gebruik van het forum schroom ik hier ook niet voor. (ik heb tegenwoordig whatsapp, dus dat is ook nog een optie, dat maakt het nog persoonlijker)
Laat me even je voorkeur weten, dan regelen we dat gewoon.![]()
[...]
GDAX, en ook alleen GDAX.
Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:03:
[...]
Ik leg het je toch echt duidelijk uit, maar je volwassen reactie zegt mij genoeg

Ik pretendeer trouwens nergens dat ik een perfecte TA produceer, maar als ik word uitgemaakt voor kleuterklas-TA'er, dan krijg ik ook graag de reden waarom. Dan kan ik daar tenminste iets uit leren. Dat is een volwassen reactie...
Wel precies de reden dat ik er fan van ben ... volume is er bagger, maar de keuze prima toereikend. Ik ben nogal anti-alt. En het feit Coinbase en GDAX 1 zijn, en wallets delen + de enorme bergen geld die ze in kas hebben stelt mij gerust daar fatsoenlijke bedragen te stallen. Op Binance zet ik niet direct zulke bedragen weg of het moet een buitenkansje zijn ... en daarna ook gelijk weer terug.
Bitfinex, Bitstamp en OKEX vertrouw ik ook nog wel, maar vind ik geen fijne exchanges, vooral onduidelijk. Zou ook niet echt staan te springen om daar grotere bedragen voor langere tijd neer te zetten. (mijn persoonlijke mening)
Ik leg het toch uit hoe je een goede TA kan maken, lees mijn bericht eens zonder alleen het ''negatieve'' eruit te halen.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:07:
[...]
[afbeelding]
Ik pretendeer trouwens nergens dat ik een perfecte TA produceer, maar als ik word uitgemaakt voor kleuterklas-TA'er, dan krijg ik ook graag de reden waarom. Dan kan ik daar tenminste iets uit leren. Dat is een volwassen reactie...
Je weet echt wel dat die ''TA'' van je nergens op sloeg, en dat je commentaar op zou krijgen. en dan reageer je zo.
Begin hier eens bijvoorbeeld
https://cryptin.eu/nl/beg...in-technische-analyse-ta/
Ik heb volgens mij van Pliatus ook wel een aardige voorbij zien komen.
Ik zou vooral kijken naar Coinbase/GDAX, BL3P, Bitstamp of Kraken. Dan kun je vanuit daar BTC/ETH doorsturen naar exchanges zoals Binance als je er ook altcoins voor wilt kopen.Ton Hasselt schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:56:

Achteraf makkelijk lullen van mij, ik had geluk en geduld dit keer, zal het niet nog een keer zo snel doen
Coinbase/Gdax gebruik ik al, verder Gatehub, Binance, Cryptopia en nog één.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:14:
[...]
Ik zou vooral kijken naar Coinbase/GDAX, BL3P, Bitstamp of Kraken. Dan kun je vanuit daar BTC/ETH doorsturen naar exchanges zoals Binance als je er ook altcoins voor wilt kopen.
Verwijderd
Als jou TA 9500 voor spelde en dat kwam uit dan was het inderdaad een slechte TA
Want die onzin voorspeld nagenoeg nooit iets goed
Het enige voordeel van een TA is dat het door een goeroe ff in elkaar gelijnt word naar waar hij het heen wil hebben en dan gaat de kudde er voor zorgen dat dat ook gebeurd,want..de goeroe weet het
Want die onzin voorspeld nagenoeg nooit iets goed
Het enige voordeel van een TA is dat het door een goeroe ff in elkaar gelijnt word naar waar hij het heen wil hebben en dan gaat de kudde er voor zorgen dat dat ook gebeurd,want..de goeroe weet het
Gatehub heb ik zelf geen ervaring mee, dus daar kan ik niets over zeggen. Cryptopia heeft niet de beste reputatie, dus daar zou ik wel voor uitkijken als het om serieuze bedragen gaat.Ton Hasselt schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:18:
[...]
Coinbase/Gdax gebruik ik al, verder Gatehub, Binance, Cryptopia en nog één.
Voor de rest zorgen dat je overal 2FA geactiveerd hebt en dat je geverifieerd bent (ook daarom zou ik me voornamelijk richten op de wat betrouwbare partijen). Daarna direct je funds van een exchange halen en het liefst op een hardware wallet zetten. Geen online sporen van private keys en dergelijke, allemaal offline bewaren.
Voorop gesteld; je had hem goed voorspeld. Maar je weet ook waarom de daling is ingezet vandaag? Daar waren twee factoren bij betrokken. Die Koreaanse exchange en nog een dude die schijnbaar veel geld verschuldigd was waarvan mensen het vermoeden hadden dat die kerel wel eens wat bitcoins kon gaan uitcashen vandaag of morgen (100 miljoen geloof ik, las ik ergens). Dat soort stuff kun je natuurlijk met welke TA dan ook niet echt voorspellen. Derhalve zijn er dus veel mensen geweest die zijn gaan uitcashen just to be sure. Maar goed met dat alles wetende; je voorspelling was correct. Dat zeker.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:56:
[...]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Op Gdax kan je het ook laten staan, die geven een coin garantie, je moet natuurlijk maar afwachten hoe dat in de praktijk uitpakt maar ik heb zelf goede ervaringen met gdax ook bitstamp en kraken.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:21:
[...]
Gatehub heb ik zelf geen ervaring mee, dus daar kan ik niets over zeggen. Cryptopia heeft niet de beste reputatie, dus daar zou ik wel voor uitkijken als het om serieuze bedragen gaat.
Voor de rest zorgen dat je overal 2FA geactiveerd hebt en dat je geverifieerd bent (ook daarom zou ik me voornamelijk richten op de wat betrouwbare partijen). Daarna direct je funds van een exchange halen en het liefst op een hardware wallet zetten. Geen online sporen van private keys en dergelijke, allemaal offline bewaren.
grote bedragen zet ik alleen op exchanges in de EU, kraken heeft weer een bank garantie als je geld onderweg is en bitstamp staat onder streng toezicht.
Verwijderd
Je reageert in ieder geval wel altijd als iemand van de kleuterschool en je haalt graag je gelijk.TomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:07:
[...]
[afbeelding]
Een paar weken geleden wenste je iedereen met Verge nog gigantische verliezen toe en nu ik na een paar weken weer eens in dit topic kijk ben je weer prominent aanwezig.
Als je zo'n geweldige cryptoman(jongen) bent en je TA is zo goed als dat je zegt dan zat je nu ergens stil te genieten en hoefde je hier als een puberale reaguurder niet zo'n stampij te maken.
Als die de andere kant op was gegaan had ie hem ook goed voorspeldDAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:25:
[...]
Voorop gesteld; je had hem goed voorspeld. Maar je weet ook waarom de daling is ingezet vandaag? Daar waren twee factoren bij betrokken. Die Koreaanse exchange en nog een dude die schijnbaar veel geld verschuldigd was waarvan mensen het vermoeden hadden dat die kerel wel eens wat bitcoins kon gaan uitcashen vandaag of morgen (100 miljoen geloof ik, las ik ergens). Dat soort stuff kun je natuurlijk met welke TA dan ook niet echt voorspellen. Derhalve zijn er dus veel mensen geweest die zijn gaan uitcashen just to be sure. Maar goed met dat alles wetende; je voorspelling was correct. Dat zeker.
.
Jongens, stop met op elkaar te zeiken, doe lekker mee met ZIL, tovert een glimlach op je gezicht
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Facedown 2.0 in de Zil versie ?Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:32:
Jongens, stop met op elkaar te zeiken, doe lekker mee met ZIL, tovert een glimlach op je gezicht
Nee hoor, ik zhill ZIL helemaal niet
De alts recoveren echt heel behoorlijk, dat had ik vanmorgen (toen ik wakker werd stond ik op 0.6 BTC verlies) niet verwacht. Nu nog 0.15 verlies over, dus met een beetje geluk eindig ik de dag straks nog zonder verlies. In de alts dan - in euro's is het natuurlijk nog steeds bagger.
Edit: Even nagerekend en 0.24 verlies nog. Maar dan moet het vanmorgen nog erger geweest zijn dan 0.6.
Edit: Even nagerekend en 0.24 verlies nog. Maar dan moet het vanmorgen nog erger geweest zijn dan 0.6.
[ Voor 15% gewijzigd door Specy op 11-05-2018 19:48 ]
ik moet nog 15% klimmen om weer kopje boven te komen. Zal nog wel ff duren denk.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Slechte dag gehad?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Niets goed aan. Het enige goede voor BTC en de rest van de pleuris troep is als er weer een debiel langskomt en er even 80 miljoen USD in ramt .. alle triggers gaan af, en dan maar hopen dat er nog zo'n lamlul ergens op de wereld dat volgt ... alleen dan lijkt het ergens op. Helemaal verrot pompen dat ding en z.s.m. je geld er uit. Dat is goed voor BTC, al het andere is ellende op ellende, dip op dip, hoop gezeik fomo, fud nietszeggende TA's, elkaar gek maken en al dat soort onzin.
Iemand met te veel geld moet daar op Bitfinex tekeer gaan als een beest, dat werkt tenminste.
@Verwijderd zin om samen even flink te zeiken? ... I feel sad
Alts die dalen betekent meer mensen die in BTC zitten - en die dus snel kunnen verkopen (en daar waarschijnlijk bij het eerste seintje van problemen voor klaarzitten). Alts die stijgen betekent dat mensen weer minder BTC hebben en er dus minder snel te verkopen is. En dus ook dat mensen er weer wat meer vertrouwen in hebben.
Op dit moment stijgen ze weer, dus da's goed. (Ik ga van mijn eigen portfolio uit, maar aangezien daar iets van 50 verschillende coins inzitten is het wel een redelijk mandje).
Ga nog wat met je Verge gaan rukken jongen. En kom binnen een paar weken nog eens terug. Je ziet enkel wat je wil zien. Doei! Ik post hier goedbedoelde TA en word vervolgens afgebroken om onduidelijke redenen. Daar mag ik blijkbaar niet op reageren? Ik heb het zeker zelf uitgelokt? Dat ik graag gelijk krijg is een feit, so what?Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:30:
[...]
Je reageert in ieder geval wel altijd als iemand van de kleuterschool en je haalt graag je gelijk.
Een paar weken geleden wenste je iedereen met Verge nog gigantische verliezen toe en nu ik na een paar weken weer eens in dit topic kijk ben je weer prominent aanwezig.
Als je zo'n geweldige cryptoman(jongen) bent en je TA is zo goed als dat je zegt dan zat je nu ergens stil te genieten en hoefde je hier als een puberale reaguurder niet zo'n stampij te maken.
Juist, want dat is namelijk TA. Reële kansen beschrijven. Omhoog en omlaag.Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:30:
[...]
Als die de andere kant op was gegaan had ie hem ook goed voorspeld![]()
.
En dat linkje dat je mij doorstuurt, nogal basic hoor...
Op welke alts zit je als ik vragen mag? Je hebt denk ik wel geluk gehad mocht je echt zo weinig verlies hebben vandaag.Specy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:43:
De alts recoveren echt heel behoorlijk, dat had ik vanmorgen (toen ik wakker werd stond ik op 0.6 BTC verlies) niet verwacht. Nu nog 0.15 verlies over, dus met een beetje geluk eindig ik de dag straks nog zonder verlies. In de alts dan - in euro's is het natuurlijk nog steeds bagger.
Zit zelf al de hele week te twijfelen om mijn btc naar alts te zetten, maar blij dat ik dat niet gedaan heb. Alts zijn veel harder gedaald dus straks hopelijk wat meer profit
PS. BTC gaat weer lekker naar beneden atm.
ehm .. nee ik bedoelde het eigenlijk precies zoals ik het schreef zonder verdere bijbedoeling.Specy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:51:
[...]
Slechte dag gehad?
Alts die dalen betekent meer mensen die in BTC zitten - en die dus snel kunnen verkopen (en daar waarschijnlijk bij het eerste seintje van problemen voor klaarzitten). Alts die stijgen betekent dat mensen weer minder BTC hebben en er dus minder snel te verkopen is. En dus ook dat mensen er weer wat meer vertrouwen in hebben.
Op dit moment stijgen ze weer, dus da's goed. (Ik ga van mijn eigen portfolio uit, maar aangezien daar iets van 50 verschillende coins inzitten is het wel een redelijk mandje).
We gaan niet over die 10k komen op deze manier... de totale MC blijft gelijk, dus we zijn gewoon aan het schuiven. We hebben partijen nodig die de boel verrot pompen met groot geld waardoor alles getriggert wordt en in een stroomversnelling raakt. Alleen die kneiterharde pumps drukken hem door die grenzen heen.
Je kunt er nu al opwachten dat bij de volgende 10k attack we weer dat geneuzel krijgen...er moet overtuigend doorheen geknald worden, en 12k is ook onvoldoende om de crypto machine weer aan te slingeren ... we hebben een nieuw kwartaalrecord nodig .. 15k of iets dat externe partijen weer vol op aanjaagt om te investeren.
Ik heb op mijn alts ook geen verlies.Stormstar3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:54:
[...]
Op welke alts zit je als ik vragen mag? Je hebt denk ik wel geluk gehad mocht je echt zo weinig verlies hebben vandaag.
Zit zelf al de hele week te twijfelen om mijn btc naar alts te zetten, maar blij dat ik dat niet gedaan heb. Alts zijn veel harder gedaald dus straks hopelijk wat meer profit.
PS. BTC gaat weer lekker naar beneden atm.
Einddoel 2018 - BMW 3 serie kopen, nette uitvoering, zal hem niet zo bij de dealer kopen, zonde van het geld maar een paar maanden oud tweedehands waarom niet!
Kijken of dat gaat lukken. (Inleg: €400,-) tegenwoordig kan alles.
Dat linkje nogal basicTomTorquay schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:53:
[...]
Ga nog wat met je Verge gaan rukken jongen. En kom binnen een paar weken nog eens terug. Doei! Ik post hier goedbedoelde TA en wordt vervolgens afgebroken om onduidelijke redenen. Daar mag ik blijkbaar niet op reageren? Ik heb het zeker zelf uitgelokt?
[...]
Juist, want dat is namelijk TA. Reële kansen beschrijven. Omhoog en omlaag.
En dat linkje dat je mij doorstuurt, nogal basic hoor...
Heb je die tekening van jezelf wel eens gezien ? Dat komt niet eens in de buurt van wat jij basic noemt.
Even serieus zit je nog op de middelbare school ? dat zou kunnen verklaren waarom je zo reageert.
Anders ben ik bang dat je niet ver zal komen met zo houding.
Als je bytecoins op de piek koopt kom je er wel hoormprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:58:
Einddoel 2018 - BMW 3 serie kopen, nette uitvoering, zal hem niet zo bij de dealer kopen, zonde van het geld maar een paar maanden oud tweedehands waarom niet!
Goeie wagens, verschillende gehad.mprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:58:
Mooi doel! Ik heb begin dit jaar een klein beetje BTC verkocht en daar een leuke F30 320i van gekocht. Nogsteeds blij meemprkooij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:58:
Nog wat positief nieuws, elk NEO adres die voor 8 mei een NEP-5 token heeft gehad krijgt voor elke unieke nep-5 token 1k MCT. Zelf heb ik 8k hiervan gekregen (nep-5 based tokens overzetten van de ene naar de andere wallet
). Dit is een utility token die kennelijk per 10k MTC 400 GAS korting geeft voor developers in het NEO-ecosysteem om een smart-contract te deployen. Dit is normaal 500 GAS. Op NEO-scan kan je kijken hoeveel je er eventueel op je adres hebt gekregen (nog onbekend of exchanges dit supporten).
Voor de mensen die het willen toevoegen in hun NEON-wallet, dit is de script-hash die je moet toevoegen: a87cc2a513f5d8b4a42432343687c2127c60bc3f
Beetje geluk wordt dit een ONT airdrop verhaal, wat niet al te vergezocht zou zijn aangezien 1k MCT dus 40 GAS (huidge prijs GAS ca. 25-30 USD) korting geeft voor developers.
Voor de mensen die het willen toevoegen in hun NEON-wallet, dit is de script-hash die je moet toevoegen: a87cc2a513f5d8b4a42432343687c2127c60bc3f
Beetje geluk wordt dit een ONT airdrop verhaal, wat niet al te vergezocht zou zijn aangezien 1k MCT dus 40 GAS (huidge prijs GAS ca. 25-30 USD) korting geeft voor developers.
Weet jij eigenlijk wel waarover jij praat? Ik begin mij af te vragen of je wel begrijpt wat er op mijn figuur te zien was. Ik heb daar niks zelf op getekend. Ooit al eens gehoord over Ichimoku, EMA, MACD? Kan nog een eindje doorgaan hoor. Het grootste deel waar dat artikel over spreekt zijn types candles. Het is bewezen dat je daar nauwelijks iets mee bent. Daarnaast hebben ze het ook over bullshit-patronen als H&S en cup-and-handle. Het enige wat echt een beetje interessant is in dat artikel is RSI en dubbele bodems.Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:58:
[...]
Dat linkje nogal basic![]()
Heb je die tekening van jezelf wel eens gezien ? Dat komt niet eens in de buurt van wat jij basic noemt.
En we blijven maar verwijten gooien. Niveau hoor. Ja, ik doe er ondertussen ook vrolijk aan mee, het vlees is zwak, sorry.Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:58:Even serieus zit je nog op de middelbare school ? dat zou kunnen verklaren waarom je zo reageert.
Anders ben ik bang dat je niet ver zal komen met zo houding.
Misschien heb ik erover heen gelezen
maar enige verwachtingen voor deze dip? Denken jullie dat hij nog verder zakt of is de bodem ongeveer bereikt?
Wat zijn hier eigenlijk de meningen over de aankomende hardfork van bitcoincash? De bloksize wordt aangepast van 8mb naar 32mb, blijft Roger Ver in het 8mb kamp dat iemand weet?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Dat kan je het beste aan slux tomtor en turbopup vragenStormstar3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:18:
Misschien heb ik erover heen gelezenmaar enige verwachtingen voor deze dip? Denken jullie dat hij nog verder zakt of is de bodem ongeveer bereikt?
Ik heb een hele berg van een stuk of 50 verschillende coins die je het beste als shitcoins kunt bestempelen. Ik volg een wat afwijkende strategie... Die tot een week geleden prima liep, maar afgelopen week sta ik eigenlijk vrijwel vlak.Stormstar3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:54:
[...]
Op welke alts zit je als ik vragen mag? Je hebt denk ik wel geluk gehad mocht je echt zo weinig verlies hebben vandaag.
Ik denk dat we nog wat verder omlaag gaanStormstar3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:18:
Misschien heb ik erover heen gelezenmaar enige verwachtingen voor deze dip? Denken jullie dat hij nog verder zakt of is de bodem ongeveer bereikt?
Mee eens. @Turbo-Puppy, kun jij er nog even een TA op loslaten?tias86 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:20:
[...]
Dat kan je het beste aan slux tomtor en turbopup vragen
Ofwel omhoog, ofwel naar ergens rond $8000-8200. Op basis van de zwaar oversold RSI zou ik zeggen omhoog. Garanties zijn er echter niet, en echt geweldig goed komt de bounce op $9500 nu ook weer niet uit de verf.Stormstar3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:18:
Turbopup heeft al eerder hele goede TA s hier aans ons getoond. Met extra veel lijntjes.
Heb ik wat gemist vandaag, ohja een paar procentjes...
Bedankt! Heb er 4000 gekregen zie ik!poderosoo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:04:
Nog wat positief nieuws, elk NEO adres die voor 8 mei een NEP-5 token heeft gehad krijgt voor elke unieke nep-5 token 1k MCT. Zelf heb ik 8k hiervan gekregen
http://www.avfoto.nl
Werkt dit ook bij Neotracker? En bij de exchange wallets?
Ik heb er 1.000 gekregen, mooi cadeaupoderosoo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:04:
Nog wat positief nieuws, elk NEO adres die voor 8 mei een NEP-5 token heeft gehad krijgt voor elke unieke nep-5 token 1k MCT. Zelf heb ik 8k hiervan gekregen (nep-5 based tokens overzetten van de ene naar de andere wallet). Dit is een utility token die kennelijk per 10k MTC 400 GAS korting geeft voor developers in het NEO-ecosysteem om een smart-contract te deployen. Dit is normaal 500 GAS. Op NEO-scan kan je kijken hoeveel je er eventueel op je adres hebt gekregen (nog onbekend of exchanges dit supporten).
Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:27:
[...]
Mee eens. @Turbo-Puppy, kun jij er nog even een TA op loslaten?

Het is een hardfork die door de hele BCH community wordt ondersteund, dus BCH wordt gelijk aan de nieuwe hardfork zover ik weet, dus blijft meneer Ver ook de "ambassadeur".T-8one schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:19:
Wat zijn hier eigenlijk de meningen over de aankomende hardfork van bitcoincash? De bloksize wordt aangepast van 8mb naar 32mb, blijft Roger Ver in het 8mb kamp dat iemand weet?
Kijk eindelijk iemand die een goede TA post
Let je even op Tommie hier kan je nog wat van leren
Overduidelijke amateur, je bent de dead cat bounce vergeten.
Slux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Kijk eindelijk iemand die een goede TA post![]()
Let je even op Tommie hier kan je nog wat van leren![]()
Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Het poesje stond er toch bij?Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Nee, die staat ongeveer een meter lager dan die groene streep .. het punt waar Fuckiejashi Nakkiemoto ongeveer geld komt halen in plaats van opleveren.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Je ziet toch ook wel dat hij leuk probeert te doen??DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:11:
[...]
Hoop dat je niet aan het trollen bent nu... Maar sterkte man.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!