Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nee joh! Die was bloedserieus! Ik zweer het je die was in paniek!wehave schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:46:
[...]
Je ziet toch ook wel dat hij leuk probeert te doen??
[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 11-05-2018 20:48 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Heb je het nu over de trustee van Mt. Gox of gaat er weer een nieuwe roddel de ronde?DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:46:
Als die ene piemel zijn 100 miljoen gaat uitcashen om zijn debts te dokken vanavond dan zakken we nog even. Zo. Dat zijn pas voorspellingen!
Die inderdaad!Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:48:
[...]
Heb je het nu over de trustee van Mt. Gox of gaat er weer een nieuwe roddel de ronde?
Na een week droog staan zal er vanavond wel +/- 100 miljoen uitkomenDAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:46:
Als die ene piemel zijn 100 miljoen gaat uitcashen om zijn debts te dokken vanavond dan zakken we nog even. Zo. Dat zijn pas voorspellingen!

Mee eens, het bloed vloeit nog niet door de straten..
wordt vervelend wakker worden dan...RaptorXS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:00:
[...]
Mee eens, het bloed vloeit nog niet door de straten..
vannacht gaan we een run maken volgens m'n TA - 9k soon

Ik heb alleen Neon wallet, denk niet dat dit op de exchanges werkt.Malawolar schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:35:
[...]
Werkt dit ook bij Neotracker? En bij de exchange wallets?
http://www.avfoto.nl
Valt mee, heb de laatste maand(en) niks verkocht maar wil graag nog even wat bijkopen, voor weinig.Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:03:
[...]
wordt vervelend wakker worden dan...
vannacht gaan we een run maken volgens m'n TA - 9k soon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In that case maakt het niet veel uit inderdaad. Succes met op het juiste moment inkopenRaptorXS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:12:
[...]
Valt mee, heb de laatste maand niks verkocht maar wil graag nog even wat bijkopen, voor weinig.

Alle coins die ik heb laat ik sowieso staan, maar heb nu >40k ZIL, dat doet behoorlijk pijn als het daalt....
Wat doen jullie? Hebben jullie vertrouwen in Azië vannacht?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
https://www.reddit.com/r/...s_from_their_cold_wallet/Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:48:
[...]
Heb je het nu over de trustee van Mt. Gox of gaat er weer een nieuwe roddel de ronde?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
Ben nu zelf uit ZIL gegaan, xrp usdt doe ik.Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:19:
Dat wordt vanavond laat weer twijfelen: fiat, stop loss (hoog, met risico van aantikken en daarna boot missen), stop loss (erg laag, meer risico op verlies) en daarna nog het risico wat BTC gaat doen als die stop loss wordt aangetikt of gewoon holden. Met ADA had ik een stop loss richting USDT, maar met ZIL kan dat niet.
Alle coins die ik heb laat ik sowieso staan, maar heb nu >40k ZIL, dat doet behoorlijk pijn als het daalt....
Ik doe helemaal niks en vannacht slaap ik heerlijk. Laat Azië er maar weer een hoop ingooien.Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:19:
Dat wordt vanavond laat weer twijfelen: fiat, stop loss (hoog, met risico van aantikken en daarna boot missen), stop loss (erg laag, meer risico op verlies) en daarna nog het risico wat BTC gaat doen als die stop loss wordt aangetikt of gewoon holden. Met ADA had ik een stop loss richting USDT, maar met ZIL kan dat niet.
Zero.
https://imgur.com/a/j7Gv5fA
(deze vond ik wel komisch)
https://coinmarketcap.com/currencies/huobi-token/
Nee maar om die reden en bnb kcs heb ik wel in bpt geinvesteerdSlux schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:33:
Iemand die hier in de huobi token zit ?
https://coinmarketcap.com/currencies/huobi-token/
Prepare for the next ATH
Vooral in btc waarde gaat hij heel hard. Ben blij met mijn 181 Ark en verwacht er veel van de komende maanden.DeeSung schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:38:
Ark gaat lekker, ik verwacht dat de ark ecosysteem groot gaat worden met core V2.
Zero.
Zeer waarschijnlijk komen ze wel op een exchange aangezien het een utility token is die duidelijk waarde heeft binnen het NEO eco-systeem. Minimaal op Switcheo verwacht ik het binnen vrij korte tijd.Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:36:
[...]
Ik heb er 1.000 gekregen, mooi cadeauWaarschijnlijk ivm de Concierge.io ICO (Rebrand naar Travala/AVA). Maar wat kan ik er nu mee? Binnenkort op een Exchange verkopen?
Het lijkt er inderdaad op dat ze zich deels willen gaan richten op de ticketing-industrie en dat is ook de branche waar GET zich op richt, ja.sourcecode schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:38:
https://slate.io/ dit is een concurrent van GET? of niet ?
Maar holy shit.. soft cap van $20M en hard cap van $116M..... gaat echt nergens over.
Gewoon laten staan, heb zelf 80k staan. Is toch voor de lange termijn. Dit +10% -10% gebounce maakt toch niets uit als je slaapt. Zonde van de feeTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:19:
Wel als je buy- en sell-orders plaatst.Bever! schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:55:
[...]
Gewoon laten staan, heb zelf 80k staan. Is toch voor de lange termijn. Dit +10% -10% gebounce maakt toch niets uit als je slaapt. Zonde van de fee
Hij gaat dieper dan -10 hoor. Eerder -20 / -30%Bever! schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:55:
[...]
Gewoon laten staan, heb zelf 80k staan. Is toch voor de lange termijn. Dit +10% -10% gebounce maakt toch niets uit als je slaapt. Zonde van de fee
De upbit FUD kan ook de ijskast weer in. Alleen die verdomde Mt. Gox bitcoins blijven ons achtervolgen.
Korea: Been in contact with source. Upbit was visited this morning by authorities and records were seized. No finding of any suspicious activities. Investigation continues.
Korea: This selling is coming from people taking their funds out of Upbit as they are concerned. These people are crypto investors and won’t leave crypto- they will go to other exchanges and buy there... expect a huge bounce.
Korea, Upbit: The irregularity being investigated is in regards to liquidity issue. The issue involves sharing/ pooling liquidity with other exchanges. It seems to be that the regulators did not understand the share liquidity. My source (an employee) claims there is no issue.
Met mijn huidige alles-of-niets strategie (die ik me heb voorgenomen om te gaan volgen nadat ik erachter kwam dat ik VEEL meer winst had kunnen hebben als ik niet tussendoor steeds een groot deel van de winst verkocht had) maakt het eigenlijk weinig uit wat de koers doet. Voorlopig mag (...) ik nog niks verkopen van mezelf. Pas als de Bitcoin boven de 10.000 euro (euro, niet dollar) komt.hazecase schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:15:
Morgen wakker worden en alles +15%/20% zou ook wel eens grappig zijn lijkt me zo!
Ik moet zeggen, ik voel me een stuk rustiger - en ik kan dit dus iedereen aanbevelen - sinds ik heb besloten om het geld dat ik nu in crypto heb zitten gewoon als verloren te beschouwen, en alleen als ik boven bepaalde thresholds uitkom (in aantal BTC of in euro) hetgene boven die thresholds te verkopen. Alles daaronder is een investering die ik niet meer terugzie.
Hm. Maar zou iemand die om die reden bij die exchange weggaat niet gewoon zijn munten transferen ipv ze te verkopen voor - in dit geval vast Koreaans - geld?Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:20:
Zou zomaar kunnen @hazecase
De upbit FUD kan ook de ijskast weer in. Alleen die verdomde Mt. Gox bitcoins blijven ons achtervolgen.
[...]
[...]
[...]
I don't know, maar deze grote daling moet toch aan iets te koppelen zijn hé (moet me toch ergens aan vasthouden)Specy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:23:
[...]
Hm. Maar zou iemand die om die reden bij die exchange weggaat niet gewoon zijn munten transferen ipv ze te verkopen voor - in dit geval vast Koreaans - geld?

Sowieso de Upbit FUD heeft ook in Europa, Amerika flink wat mensen laten sellen. Ik verwacht sowieso een bounce

Als we met een low van 8500 waar ie bounced niet eens boven de 8650 uit kunnen komen is het voor mij moeilijk voor te stellen dat we nu naar de 10k gaan. Zie eerder eerst een low van 8200 gebeuren voordat we weer die kant op gaan.Stoffa schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:22:
Het gemoed is niet zo positief jongens. Vannacht zie ik in mijn dromen een breed lachende @PilatuS die gromt als een beer.
Zie jij een dip naar <7K eigenlijk nog gebeuren zoals voorheen? Ook al zie ik 10K voorlopig ook niet gebeuren, zo'n diepe correctie/crash verwacht ik ook niet meer.PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Als we met een low van 8500 waar ie bounced niet eens boven de 8650 uit kunnen komen is het voor mij moeilijk voor te stellen dat we nu naar de 10k gaan. Zie eerder eerst een low van 8200 gebeuren voordat we weer die kant op gaan.
Zou eigenlijk best kunnen. We hebben een low van 6k gemaakt, toen 6.4k, dan zou 6.8k best mogelijk kunnen zijn. Op dit moment zijn we de 8.5 weer aan het testen en denk eigenlijk wel dat we daar onder gaan komen. Ik vermoed tot zondag omlaag, misschien vanuit daar weer omhoog, maar geen idee hoe diep we gaan.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:35:
[...]
Zie jij een dip naar <7K eigenlijk nog gebeuren zoals voorheen? Ook al zie ik 10K voorlopig ook niet gebeuren, zo'n diepe correctie/crash verwacht ik ook niet meer.
Edit: En daar ging de 8.5k
zoals je zegt zie ik mijn inleg ook als verloren geld.. Daarnaast heb ik mijn initiële inleg er ook vrij snel uitgehaald en zie het nu meer als speelgeldSpecy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:20:
[...]
Met mijn huidige alles-of-niets strategie (die ik me heb voorgenomen om te gaan volgen nadat ik erachter kwam dat ik VEEL meer winst had kunnen hebben als ik niet tussendoor steeds een groot deel van de winst verkocht had) maakt het eigenlijk weinig uit wat de koers doet. Voorlopig mag (...) ik nog niks verkopen van mezelf. Pas als de Bitcoin boven de 10.000 euro (euro, niet dollar) komt.
Ik moet zeggen, ik voel me een stuk rustiger - en ik kan dit dus iedereen aanbevelen - sinds ik heb besloten om het geld dat ik nu in crypto heb zitten gewoon als verloren te beschouwen, en alleen als ik boven bepaalde thresholds uitkom (in aantal BTC of in euro) hetgene boven die thresholds te verkopen. Alles daaronder is een investering die ik niet meer terugzie.
Moet wel bekennen dat het zeer doet als ik 's ochtends mijn Delta app open en -13% zie staan
Zie het ook meer als een hobby met een leuke community waarbij je wat extra geld kan maken
Was ook wel te verwachten. Bij een bounce die echt flink weer omhoog gaat zien we meestal een dikke bounce, dus 200 of 300 omhoog vanuit de bounce. Nu zagen we een bounce van 150 max en verder wou ie echt niet. Ook geen dikke groene candles, maar langzaam omhoog, dus dit was ook wel te verwachten.Specy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:41:
Tot zover die bounce op 8500...
8.4k ook gelijk er aan
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2018 22:43 ]
Die bounce hebben we al meerdere malen had vandaag, weliswaar op 8600...Specy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:41:
Tot zover die bounce op 8500...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik welTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:54:
Auw! 900 Dollar armer... Die zag ik niet aankomen....
Ik zag hem voor vannacht wel aankomen en twijfelde al om naar fiat te gaan, maar dan gestaag en niet zo ineens, ik zag het gebeuren, had de laptop naast mij op de bank staan. Had eerder vandaag een paar mooie trades gemaakt en was 750 Dollar sinds vanochtend omhoog gegaan.
Wat was het nummer van die suicide hotline ook alweer?
MOON.

Word uitgelegt in dit filmpjeDacuuu schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:57:
Eindelijk m'n geminde 1e batch ETN coins in de wallet. Wat moet ik nu doen voor de aa komende fork? Ik heb nog nooit een fork meegemaakt
YouTube: How To Participate in the Electronero Hard Fork
en op de website van de fork.
https://electronero.org/
#CallingElvisTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Ik zag hem voor vannacht wel aankomen en twijfelde al om naar fiat te gaan, maar dan gestaag en niet zo ineens, ik zag het gebeuren, had de laptop naast mij op de bank staan. Had eerder vandaag een paar mooie trades gemaakt en was 750 Dollar sinds vanochtend omhoog gegaan.
Wat was het nummer van die suicide hotline ook alweer?
FUD!PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:03:
Nu blijven we weer even hangen op 8.4k zonder echt omhoog te gaan, dus waarschijnlijk gaan we nog lager.
nah, misschien iets lager maar de $8200 gaan we echt niet brekenPilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:03:
Nu blijven we weer even hangen op 8.4k zonder echt omhoog te gaan, dus waarschijnlijk gaan we nog lager.

MOON
Ja daar ben ik ook bang voor. Want ja, gisteren toevallig gekocht.PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:03:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zou niet zo zeker zijn van die 8.2k. Er is daar inderdaad sterke support, maar dat we er niet onder gaan is geen zekerheid.Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:04:
[...]
nah, misschien iets lager maar de $8200 gaan we echt niet breken
betje leggen?PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Zou niet zo zeker zijn van die 8.2k. Er is daar inderdaad sterke support, maar dat we er niet onder gaan is geen zekerheid.
Deed ik gisteren ook...zie het resultaat 😶Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:09:
heb trouwens extra gekocht net, 200 euries op je muil gauw. Hoop dat ik "buy the dip" goed heb toegepast en we vanaf nu weer omhoog gaan.
Als we een dikke low maken kan het heel hard omhoog hoor. De vorige keer dat we een dikke low hadden kregen we een dag van +12% met daarna nog eens 5% en zelfs daarna nog verder omhoog.Pelox schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Yes volgende week 5% omhoog na een daling van 30%!! Woohoo!
Je kan best gelijk hebben hoor
Ik heb een buy order op xrp staan op .50€ en dat is gebaseerd op een btc die tot ongeveer tot 7800/8000$ gaat dalen dit weekend. Lager durfde ik hem niet te zetten eigenlijk.PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Als we met een low van 8500 waar ie bounced niet eens boven de 8650 uit kunnen komen is het voor mij moeilijk voor te stellen dat we nu naar de 10k gaan. Zie eerder eerst een low van 8200 gebeuren voordat we weer die kant op gaan.
Voor mijn gevoel is die 8k de bodem.
Geen enkele onderbouwing verder. Ik handel zuiver op fingerspitzengefuhl.
Stan dan nu dan ook niet voor niets 30% in de min ten opzichte van december.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ik zeg 7900PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:13:
[...]
Als we een dikke low maken kan het heel hard omhoog hoor. De vorige keer dat we een dikke low hadden kregen we een dag van +12% met daarna nog eens 5% en zelfs daarna nog verder omhoog.
[...]
Je kan best gelijk hebben hoor8k tot 8.2k is flinke support. Waar ik alleen mee zit is dat in het verleden het vaak pas op zondag weer omhoog gaat bij een dip die vrijwel de hele week aan de gang is. Dan zie je vaak op zondagmiddag of avond een flink herstel. Als we nu op vrijdagavond op 8.4k zitten moeten we bijna wel lager dan 8.2k tot zondag. Als het teminste zo loopt hoor, er zit dikke support iets lager van waar we nu zijn, maar in het verleden wel heel vaak gezien dat een dip tot einde zaterdag of zondag doorgaat.
@PilatuS True, je weet het natuurlijk nooit. Maar hoop niet dat we lager gaan dan 8k, dan begin ik lichtelijk depressieve trekjes te vertonen.
dat is een beledigingMidacmm schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:19:
ICX de nieuwe DOGE?
Twijfel er ook niet echt aan dat dat weer gaat gebeuren. Echter lijkt inkopen gevolgd door een daling een soort natuurtalent van mij 😎Tominatie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:16:
@Cryptokruimel Tsja, maar we moeten ook een beetje long-term kijken hé. Je kan de markt nooit timen en je hoopt op de juiste momenten in te stappen en uit te stappen (alleen dat laatste doe ik nooit, ook al kan ik daardoor meer verdienen - het kost me teveel moeite). Hopen dat we binnenkort gewoon weer naar de 10k vertrekken.
haha mochten we nog lager gaan dan dit ga ik me toch is inlezen over dat goedkoop lenen als student...Cryptokruimel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Twijfel er ook niet echt aan dat dat weer gaat gebeuren. Echter lijkt inkopen gevolgd door een daling een soort natuurtalent van mij 😎
Misschien is alleen mijn gemoed volatiel!
Hoe zit het nu eigenlijk met die overlap? Ik weet dat je een tijd terug zei dat als we over de XXXX (weet even niet meer welk bedrag dat was) zouden gaan, dat de rest van het jaar er dan goed uit zou zien. Daar zijn we vervolgens overheen gegaan en ook een tijd gebleven, maar liggen we ook nog altijd 'op schema' voor een herhaling van 2014?PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:23:
Waar de bodem nu ligt is sowieso zeer interessant. Doen we een bodem van 8.2k tot 7.8k is dat een heel ander verhaal dan 2014 volgen waar we naar de 5k zouden gaan. Ben zeer benieuwd
Als dat het geval is, moet ik m'n zomervakantie maar gaan omboeken naar een weekendje Terschelling. Een mooie week in Chersonissos gaat hem dan niet worden helaas.PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:23:
Waar de bodem nu ligt is sowieso zeer interessant. Doen we een bodem van 8.2k tot 7.8k is dat een heel ander verhaal dan 2014 volgen waar we naar de 5k zouden gaan. Ben zeer benieuwd
2014???PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:23:
Kan mij niet herinneren gezegt te hebben dat we boven een bepaald bedrag uit zouden komen het de rest van het jaar goed zou zijn. Kan wel gezegt hebben dat als we boven een bepaald bedrag zouden blijven dat de rest van het jaar goed zou zijn. Met blijven bedoel ik dan ook echt er niet meer onder komen. Die overlap kan wel nogsteeds uitkomen hoor, maar dan gaan we vanaf nu heel hard omlaag.Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:29:
[...]
Hoe zit het nu eigenlijk met die overlap? Ik weet dat je een tijd terug zei dat als we over de XXXX (weet even niet meer welk bedrag dat was) zouden gaan, dat de rest van het jaar er dan goed uit zou zien. Daar zijn we vervolgens overheen gegaan en ook een tijd gebleven, maar liggen we ook nog altijd 'op schema' voor een herhaling van 2014?
Kijk maar eens naar de drop van 1000 naar 350 in 2013 tot in 2014. Dat was toen ook een flinke bullrun met een hele flinke drop, als dat nu net zo gebeurt zouden we naar de 5k gaan. Maarja, dit is geen 2013/2014 dus durf niet te zeggen dat zoiets wel of niet gaat gebeuren. In 2013 waren het voornamelijk de Tweakers die kochten en verkochten, inmiddels is dat niet meer zo. Denk dat er op 7k, 6k en 5k genoeg mensen klaar staan om te kopen in de hoop dat we een nieuwe ATH gaan doen. Ook zien we de koers nu dingen doen die door whales veroorzaakt worden, toen was dat nog nauwelijks zo. Het zijn andere tijden nu.
Edit: Heb nog een plaatje van de 2013/2014 drop overlay met 2018. Dan zouden we nu bezig zijn met de drop van de rode lijn boven de hoogste gele lijn. Dit plaatje is wat ouder dus zwart op rood klopt niet, we zijn verder in de tijd naar verhouding.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2018 23:41 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het is enkel wat ik lees. Ik snap vrij weinig van TA en neem ze ook altijd met een korreltje zout. Maar zijn toch altijd een paar kanalen waarvan ik een beetje de levels volg en toch vaak wel kloppen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik doelde op deze post: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4"PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:35:
[...]
Kan mij niet herinneren gezegt te hebben dat we boven een bepaald bedrag uit zouden komen het de rest van het jaar goed zou zijn. Kan wel gezegt hebben dat als we boven een bepaald bedrag zouden blijven dat de rest van het jaar goed zou zijn. Met blijven bedoel ik dan ook echt er niet meer onder komen. Die overlap kan wel nogsteeds uitkomen hoor, maar dan gaan we vanaf nu heel hard omlaag.
[...]
Kijk maar eens naar de drop van 1000 naar 350 in 2013 tot in 2014. Dat was toen ook een flinke bullrun met een hele flinke drop, als dat nu net zo gebeurt zouden we naar de 5k gaan. Maarja, dit is geen 2013/2014 dus durf niet te zeggen dat zoiets wel of niet gaat gebeuren. In 2013 waren het voornamelijk de Tweakers die kochten en verkochten, inmiddels is dat niet meer zo. Denk dat er op 7k, 6k en 5k genoeg mensen klaar staan om te kopen in de hoop dat we een nieuwe ATH gaan doen. Ook zien we de koers nu dingen doen die door whales veroorzaakt worden, toen was dat nog nauwelijks zo. Het zijn andere tijden nu.
Edit: Heb nog een plaatje van de 2013/2014 drop overlay met 2018. Dan zouden we nu bezig zijn met de drop van de rode lijn boven de hoogste gele lijn.
[afbeelding]
Even to be clear: dit is niet bedoeld om te doen alsof je je verwachtingen continu bijstelt o.i.d. Naar mijn idee ben je een van de weinige hier die de boel op een objectieve en rationele manier kan bekijken en dat kan ik wel waarderen, dus vandaar dat ik het interessant vind om te weten hoe jij het vindt.
Er is support, maar geen flinke bounce. Net zoals de support op 8.6k eerder vandaag. In het verleden heel vaak gezien dat wanneer er een low geraakt word die ook echt het laagste punt is dat er een flinke bounce omhoog komt van 200 of 300 dollar. Dat zie je nu niet. Vandaar dat ik denk dat we lager dan 8.4k zullen gaan.RickvN schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:41:
Toch is er support op $8,4k en hiermee zou op midterm de koers nog steeds naar de $11,5k kunnen gaan.
Het is enkel wat ik lees. Ik snap vrij weinig van TA en neem ze ook altijd met een korreltje zout. Maar zijn toch altijd een paar kanalen waarvan ik een beetje de levels volg en toch vaak wel kloppen...
Stabiel door de 9300. Als in: niet er meer onder komen. Misschien niet heel goed vermeld daar, maar bedoel wel dat er geen drop meer komt flink onder die 9300Bmfd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:43:
[...]
Ik doelde op deze post: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4"
Even to be clear: dit is niet bedoeld om te doen alsof je je verwachtingen continu bijstelt o.i.d. Naar mijn idee ben je een van de weinige hier die de boel op een objectieve en rationele manier kan bekijken en dat kan ik wel waarderen, dus vandaar dat ik het interessant vind om te weten hoe jij het vindt.
[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2018 23:44 ]
Van wat ik las, en let op: las, zou de markt dan weer van bullish naar bearish om kunnen gaan slaan...PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:43:
[...]
Er is support, maar geen flinke bounce. Net zoals de support op 8.6k eerder vandaag. In het verleden heel vaak gezien dat wanneer er een low geraakt word die ook echt het laagste punt is dat er een flinke bounce omhoog komt van 200 of 300 dollar. Dat zie je nu niet. Vandaar dat ik denk dat we lager dan 8.4k zullen gaan.
[...]
Stabiel door de 9300. Als in: niet er meer onder komen. Misschien niet heel goed vermeld daar, maar bedoel wel dat er geen drop meer komt flink onder die 9300
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zero.
Zo bedoelde ik het ook hoorRickvN schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:47:
[...]
Van wat ik las, en let op: las, zou de markt dan weer van bullish naar bearish om kunnen gaan slaan...
Edit: Wacht, we hebben het over een ander deel van de quote en ik haal bullish en bearish door elkaar.:P
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2018 23:52 ]
And it's goneTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:48:
Op Binance zet een knakker even 2 Miljoen Dollar / 235 BTC in om de koers te redden. Wat een held, was hij maar een paar uur eerder te hulp geschoten...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja, dat ging vrij vlug, hopelijk is hij er blij mee...
Dat de wall weg is betekend niet dat ie ook volledig verkocht is hoorTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:53:
[...]
Ja, dat ging vrij vlug, hopelijk is hij er blij mee...
Ik heb er in dit geval persoonlijk op toegezien dat hij opgegeten is.PilatuS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:54:
[...]
Dat de wall weg is betekend niet dat ie ook volledig verkocht is hoorEr worden constant walls geplaats van 100 tot wel 2000BTC die verplaatst over verwijderd worden. Soms word er maar 10BTC van een 1000BTC sell of buywall opgegeten voordat die wall weg is.
Ah, ok. Dat is zeldzaamTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:55:
[...]
Ik heb er in dit geval persoonlijk op toegezien dat hij opgegeten is.
Panic sellersTaro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:55:
[...]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat is vrij heavy dan. Zo'n wall zie je vaak niet snel opgegeten worden.Taro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:55:
[...]
Moon toch nog maar even uitstellen.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!