[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.936 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
@Verwijderd en ik zagen het ruim een week geleden al aankomen. 8)
Bmfd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:25:
[...]

Inderdaad, de bubbel is gebarsten.
Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:00:
[...]

Alles zakt. De bubble is hier...

Dit gaat niet meer herstellen. Crypto is dood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC weer in de aanbieding ! Prachtige tijden nu we weer zo schommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat een volume bij ICX zeg. Heb ik iets gemist of zo? _O- Afgelopen week steeds rond de 70 miljoen dollar en zit nu op 234 miljoen. Da's toch een flink verschil. Heck, ik heb het al weken (maanden?) niet zo hoog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-08 23:55
Danny.G schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 01:47:
Wat een volume bij ICX zeg. Heb ik iets gemist of zo? _O- Afgelopen week steeds rond de 70 miljoen dollar en zit nu op 234 miljoen. Da's toch een flink verschil. Heck, ik heb het al weken (maanden?) niet zo hoog gezien.
Behoorlijk grote aankondigingen voor ICON.

De langverwachte groei is aanstaande, imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Zo typisch 🤔

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
De alts blijven lichtjes herstellen. Vanmiddag stond op op zeker 0.6 BTC verlies, eerder vanavond (rond 7 uur) op 0.24, nu nog 0.14. Zoals ik al eerder schreef is dat vaak een goed teken voor de BTC zelf, dus met een beetje geluk worden we morgen wakker met wat groene candles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Juist je ICX van de hand gedaan?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
TomTorquay schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 02:52:
[...]
Juist je ICX van de hand gedaan?
Vanavond ja. 46k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Know the feeling. Niet leuk :|

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
TomTorquay schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 02:57:
[...]
Know the feeling. Niet leuk :|
Echt na lang ven te houden word ik ongeduldig en verkoop de helft voor ICX. Wat doen ven .. stijgen. En na weken weer hopen terug te komen wat doet icx..stijgen nadat ik hem net weer inruil. Dus.. typisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

cursquidHome schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:39:
[...]

niet houdoe.......waarom zou je dat doen met geld dat je toch kan missen.........lange termijn denken deze techniek gaat echt niet verdwijnen en gaat veel opleveren in de toekomst.
Als iedereen zo denkt en het alleen maar koopt ipv het ook te gebruken ... dan gaat je voorspelling niet uitkomen. Dat er techniek bestaat wil nog niet automatisch zeggen dat hij ook gebruik word.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij nog allemaal mee op deze zonovergoten morgen :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Danny.G schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 01:47:
Wat een volume bij ICX zeg. Heb ik iets gemist of zo?  _O- Afgelopen week steeds rond de 70 miljoen dollar en zit nu op 234 miljoen. Da's toch een flink verschil. Heck, ik heb het al weken (maanden?) niet zo hoog gezien.
http://www.samsung.com/be/apps/samsung-pass/
Stukje sofware wat Theloop (LoopChain) wil gebruiken bij CHAINID.
Buzzword is Samsung😏🚀🚀🚀
https://medium.com/helloi...pass-service-69669928369d
Ze zouden beter technische devletters geven over update's veiligheid, schaalbaarheid en transactie kosten/ snelheid over het netwerk.
Maar het is zeker een toevoeging voor het netwerk of dit de juiste communicatie is betwijfel ik persoonlijk.
Persoonlijk hoop ik dat iedereen met ICX gaat knallen in 2018.
Heb zelf ICX verkocht vorige maand niet omdat het project niet klopt, maar omdat de Beta extensie van Firefox om je wallet te gebruiken mij geen goed gevoel gaf over het bedrijf op 28.02.2018
Vroeg mij af waarom je als bedrijf software kan uitgeven dat op dat moment geen enkele toegevoegde waarde had. De ICX was (is) ERC20 en je kon deze in je wallet omzettten in ICONex tokens, maar deze actie was niet omkeerbaar.
Leuk als je 100% vertrouwen in ICX hebt maar dat ging mij een stap te ver.
Hou ze zeker nog in de gaten wat ze allemaal bekokstoven maar zie het wel vanaf de zijlijn.
Zeker omdat de Roadmap al een paar keer is aangepast en de communicatie van het bedrijf naar de community niet open is. En mocht de communicatie open zijn is de vraag met welke bruikbare informatie ze geven over het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
In dit tempo wordt het wel heel makkelijk gemaakt om goedkope muntjes te kopen oOo geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:37
Volgende stop: $8100... Gaat toch lager dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:15
Wat ik me nou afvraag.. hoe pakt iedereen het aan bij zo'n BTC drop?
Snel alle Alts verkopen naar BTC en dan omzetten naar USDT? Vooralsnog HODL ik deze dip even, en ga pas sellen als BTC onder de 7800 komt. Jullie?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:13:
Snel alle Alts verkopen naar BTC en dan omzetten naar USDT? Vooralsnog HODL ik deze dip even, en ga pas sellen als BTC onder de 7800 komt. Jullie?
Zou het zelf te risky vinden om het nu te gaan verkopen laat staan op 7800. Ik ga ervanuit dat de bodem ligt op 7900.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Hold en bij kopen. Verkoop niks ook niet als de btc nog veel verder zakt.

[ Voor 47% gewijzigd door tias86 op 12-05-2018 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben rond 8.7k al uitgestapt. Nu wachtend op de bodem. Wellicht rond 7.8 k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb een aantal alts van <0.03 BTC, die laat ik gewoon staan. Dan heb ik nog wat zaken zoals ETH, NEO die ik bewust in offline wallets heb staan om mijzelf te dwingen te holden en dan heb ik nog wat grotere zaken verspreid staan over meerdere exchanges, waarvan het merendeel bij Binance. Alleen de >0.03 BTC coins op Binance zet ik bij zo'n daling om in USDT. Totdat de koers "definitief" weer omhoog gaat investeer ik dat wanneer het kan in max 1 munt en stap ik vaak 's nachts ook weer uit naar USDT, zoals vannacht en gisternacht. Als de koers weer definitief omhoog gaat, dan verspreid ik het weer over meerdere verschillende alts en heb ik stop loss orders staan richting bij voorkeur USDT, anders richting BTC.

Uitstappen betekent ook weer op tijd instappen, je kunt niet bij >3 coins tegelijk opletten, vandaar dat ik mij in dergelijke tijden op 1 munt focus.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Sell low en buy high? Beste was verkopen op $9,8k maar die tijd is geweest.
Er is was FUD over een Koreaanse Exchange maar niets is bewezen dus pure
manipulatie. Het beste is je muntje hodlen als je gelooft in je aankoop en bijkopen wanneer het bloeden is gestopt. Het kan alle kanten op. De grote jongens kopen graag goedekope BTC😉
Over de teck van BTC zal ik voorzichtig zijn omdat er veel echte gelovers in zijn.
Maar zou als ik jou wat lezen over Segwit, lightning network, block grote en sidechain en schaalbaarheid. Er komen veel bagholders van BTC bij en er komen er zat bij. Is mij mening, doe er uw voordeel mee✌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Beetje BTC en ada bijkopen nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:15
Het is altijd hetzelfde bij grote dips, ik denk dan: ach, hij bounced dadelijk wel weer dus ik houd maar vast.
Vervolgens zit ik met een paar zakken coins waar ik weer een tijdje moet wachten. Iets daadkrachtiger zijn mag dus wel van mijn kant, vandaar mijn vraag :)

ik HODL wel voor nu, mijn 2 grootste posities (ICX en HVN) staan allebei nog dik in de plus, dat maakt het een stuk makkelijker ;)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Godnondeju gasten. Ik heb me toch een ochtend achter de rug...

Jullie weten dat ik zo positief was over die Yobit dicegame toch?

Vanmorgen compleet nat gegaan. Had mijn TRX opgespeeld tot ongeveer 1000 stuks, bleef maar doorgokken. Op gegeven moment ging het mis. Alles weg.

Heb toen mijn complete Reddcoin funds ook naar yobit gestuurd. Spelen, spelen, spelen. Je raad het al. Ook alles weg. Ik was er serieus misselijk van.

Echt ik was zo fucked up dat ik besloot mijn Digibyte erheen te sturen. Ben met mijn complete DGB saldo in 1 druk all-in gegaan. Deze won ik. Godzijdank. Reddcoin teruggekocht en meteen teruggestuurd naar m'n wallet. Digibyte ook direct teruggestuurd. Toen weer ingekocht op TRX, wel minder dan ik had op het hoogtepunt, toch nog 2x zoveel als ik mee begon.

Fucking hell wat een stress. Ik doe dit nooit weer, lesje geleerd...

Pfoeh... Eerst maar even koffie. Zo word je niet oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
tias86 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:15:
Hold en bij kopen. Verkoop niks ook niet als de btc nog veel verder zakt.
Als je in echt high risk shitcoins zit, is middelen is 1 van de slechtste dingen die je kan doen in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:59:
[...]

Als je in echt high risk shitcoins zit, is middelen is 1 van de slechtste dingen die je kan doen in crypto.
Dan ben ik heel slecht bezig >:)

Net weer een buy ordertje gezet op binance 400 ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Slux schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:59:
[...]

Moet wel bekennen dat de high shitcoins beter presteren in de markt op de dag van vandaag. Dus dat kan ook een vertekend beeld geven.
Korte winstnemingen vs long term holding.
Er vloeit veel slim geld door de crypto maar dit is niet altijd een investering voor langer termijn.

[ Voor 16% gewijzigd door jorisdeket op 12-05-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:37
Heb nog maar wat fiat naar bitstamp toegezet. Zal het maandag misschien nodig hebben om de boel weer recht te trekken :+

Verwacht niet dat de zone 8300-8400 het houdt. Teveel neerwaartse druk. Dat zou betekenen dat de enige support de $8k is en daarna ligt de weg open naar $6-ish. ;w

[ Voor 40% gewijzigd door gabn88 op 12-05-2018 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:58:

Vanmorgen compleet nat gegaan. Had mijn TRX opgespeeld tot ongeveer 1000 stuks, bleef maar doorgokken. Op gegeven moment ging het mis. Alles weg.

Heb toen mijn complete Reddcoin funds ook naar yobit gestuurd. Spelen, spelen, spelen. Je raad het al. Ook alles weg. Ik was er serieus misselijk van.

Echt ik was zo fucked up dat ik besloot mijn Digibyte erheen te sturen. Ben met mijn complete DGB saldo in 1 druk all-in gegaan. Deze won ik. Godzijdank. Reddcoin teruggekocht en meteen teruggestuurd naar m'n wallet. Digibyte ook direct teruggestuurd. Toen weer ingekocht op TRX, wel minder dan ik had op het hoogtepunt, toch nog 2x zoveel als ik mee begon.

Fucking hell wat een stress. Ik doe dit nooit weer, lesje geleerd...

Pfoeh... Eerst maar even koffie. Zo word je niet oud.
Waar moet ik heen om te spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Waar moet ik heen om te spelen? :)
Doe het niet. Serieus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
jorisdeket schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:03:
[...]

Moet wel bekennen dat de high shitcoins beter presteren in de markt op de dag van vandaag. Dus dat kan ook een vertekend beeld geven.
Is ook zo, spreiden met middelen is het beste wat je kan doen imo.

Nooit middelen op 1 high risk shitcoin, zelf wel eens een paar keer goed mee de mist in gegaan.
Denk je te middelen om minder verlies te krijgen of meer in te kopen, komen ze met een mega emissie, Imtech was daar een mooi voorbeeld van.

Crypto gebeurt het vaak dat er een hoop FOMO is, coin waar er miljarden van in omloop zijn worden gepumpt, er komt een dipje en mensen denken mooi bij kopen, en dan wordt ie nog even verder gedumpt.
Zijn genoeg voorbeelden van oude coins kijk maar naar de coins van 2014 en nu.

Hoop dat we vandaag een beetje opleving krijgen, wat een bloodbad weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
O man, in vergelijking met 2 dagen geleden inmiddels €670 winst zien verdampen. 'k Sta nog in de + maar feest is anders. Hopelijk staan we eind mei hoger, anders goedkopofomo bijkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Yobit.net ? met wat kleingeld, is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

jorisdeket schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:03:
[...]

Korte winstnemingen vs long term holding.
Er vloeit veel slim geld door de crypto maar dit is niet altijd een investering voor langer termijn.
ARK een shitcoin?
YouTube: ARK and Blockchain: Making it easy to create your own blockchain.
YouTube: Dr. Scott Mcpherson - Ark - The North American Bitcoin Conference 2018

:/ IMO een van de weinige coins die naast bitcoin blijft bestaan over 10+ jaar

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 09:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Net ook maar weer wat BTC naar Kucoin gestuurd , weet alleen nog niet helemaal wat ik ga aanschaffen , iost , trac of zil ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ruffzz schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:15:
Ik ben rond 8.7k al uitgestapt. Nu wachtend op de bodem. Wellicht rond 7.8 k
Ligt eraan wat Goldman Sachs wilt heh, :o
Ik was er al uit toen ik wist dat een coin 3-4x omhoog gaat en daar alles in. Als bitcoin 2x omhoog gaat (tijdlijn)

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:13:
[...]

Yobit.net ? met wat kleingeld, is leuk
Yobit.net idd. Je hebt bovenin de balk waar trade, market, wallet etc. staat, ook dice. Als je op dice klikt kom je op de dice pagina en kan je kiezen welke coin je wilt gokken. Je hebt <48 en >52. Ik speelde telkens dezelfde, >52. Als ik verloor verdubbelde ik telkens mijn inleg. Dus eerst 20 trx, dan 40, 80, 160, 320 etc.

Dat ging lang goed, hij viel elke keer wel binnen 5x. Tot vanochtend. Ik verloor 8x achter elkaar.

Er zitten daar mensen die dit spelletje spelen voor 0.25 BTC. (!)

Ik zou niet teveel inzetten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:58:

Ik stap ook pas weer in als marketcap rond 500B is en bitcoin boven 10K en de echte FOMO boys weer komen die er nog niet in zijn gestapt.
Ben 150 euro verloren ofso in totaal afgelopen weken ik heb dat weer bijgelegd gister. :F

Die harde klappers komen ook nog wel een keer

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:20:
[...]

Yobit.net idd. Je hebt bovenin de balk waar trade, market, wallet etc. staat, ook dice. Als je op dice klikt kom je op de dice pagina en kan je kiezen welke coin je wilt gokken. Je hebt <48 en >52. Ik speelde telkens dezelfde, >52. Als ik verloor verdubbelde ik telkens mijn inleg. Dus eerst 20 trx, dan 40, 80, 160, 320 etc.

Dat ging lang goed, hij viel elke keer wel binnen 5x. Tot vanochtend. Ik verloor 8x achter elkaar.

Lol, lijkt er op dat ik niet mag registeren als ik op "accept the rules" click verdwijnt de pagina voor registratie. Voorteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Zijn we er al?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:20:
[...]

Zie regelmatig 0.000001 voorbij komen. "Play it safe" Lambo over 10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Laatst online: 01-09 12:25
tias86 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:01:
[...]

Dan ben ik heel slecht bezig >:)

Net weer een buy ordertje gezet op binance 400 ENG
ENG vind je een high risk shitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
SleepTwitch schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:32:
[...]

is nooit gezegd geweest, lees een keer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
SleepTwitch schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:32:
[...]

Ik vind alles high risk, maar vind ENG geen shitcoin. GET en BPT ook niet, maar anderen denken daar vast anders over. Maar daar heb ik geen boodschap aan.

Anders zou ik er geen geld in stoppen.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zullen we afspreken dat we er vandaag eens een groene dag van maken. Dat Borsato rood begint nu te vervelen. Fomo en idote stijgingen uit het niets is wat we willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Zie regelmatig 0.000001 voorbij komen. "Play it safe" Lambo over 10 jaar.
Haha klopt. Als je goed kijkt komen er soms behoorlijke bedragen voorbij. Vaak zat al 0.25, 0.3 BTC gezien. Dan zet je toch in 1 drukje ruim 2k USD in. Mij wat te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:36:
[...]

Haha klopt. Als je goed kijkt komen er soms behoorlijke bedragen voorbij. Vaak zat al 0.25, 0.3 BTC gezien. Dan zet je toch in 1 drukje ruim 2k USD in. Mij wat te gek.
Als zo'n persoon alleen maar geluk heeft waar komt dat geld dan vandaan? Ik bedoel niet van de kleine grut.

Deed er een 0.5 BTC en verloor. Ouch

Ik zie mezelf wel met lage bedragen een melodietje neurien en gewoon lekker lukraaks klikken.

[ Voor 13% gewijzigd door Greymore1 op 12-05-2018 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
ik geloof wel dat 2018 een mooi jaar gaat worden voor projecten die zich verzetten tegen de rest en laten dat zien in partners, verdienmodel en netwerk verbeteringen. Nu hangt het af van een trading markt en sell the news buy the rumor. wanneer de regulering in werking treed en dat zal mss nog wat zich laten wachten zal er een mooie verschuiving komen van de markt. De mensen maken de zelfde fout bij de Dotcom bubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:42:
[...]

Als zo'n persoon alleen maar geluk heeft waar komt dat geld dan vandaan? Ik bedoel niet van de kleine grut.

Deed er een 0.5 BTC en verloor. Ouch
Geen idee... En dat is zeker een pijnlijke bet. Ik wil me er ook eigenlijk niet meer in verdiepen. Heb vanmorgen flink mijn vingers gebrand en met dom geluk is het goed gekomen. Voor hetzelfde geld was ik nu een 30% van mijn crypto kwijt.

Ik blijf er van weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik krijg geen Etnnetjes meer bij in mijn miner
🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:52:
[...]

Geen idee... En dat is zeker een pijnlijke bet. Ik wil me er ook eigenlijk niet meer in verdiepen. Heb vanmorgen flink mijn vingers gebrand en met dom geluk is het goed gekomen. Voor hetzelfde geld was ik nu een 30% van mijn crypto kwijt.

Ik blijf er van weg.
Deze post tezamen met je onderschrijft is eigenlijk best heel grappig. :D U is een kleurrijk personage. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Crypts schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Deze post tezamen met je onderschrijft is eigenlijk best heel grappig. :D U is een kleurrijk personage. :+
Inderdaad all-in en er ver weg van blijven huh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ton Hasselt schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:54:
Ik krijg geen Etnnetjes meer bij in mijn miner
🤔
Edit: Hij doet het weer, 0.26 ETN erbij vannacht. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Btc is toch ongeveer 1300 euro gezakt in minder dan een week. Toch voel ik me stierlijk. Ik verwacht midden/eind juni dat we flink over de 9k euro zitten en blijven. Daarna wat constant naar rechts om dan in december weer flink te moonen. Beetje copy paste van vorig jaar qua grafiek.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Ton Hasselt schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:08:
[...]

Edit: Hij doet het weer, 0.26 ETN erbij vannacht. :(
Kijk! Dat zijn nog eens aantallen 😂

Ik heb er 76 en ik laat het er lekker bij. Allemaal stroom verbrassen aan een munt die zich maar eens moet gaan bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Vibravis schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:14:
[...]

Kijk! Dat zijn nog eens aantallen 😂

Ik heb er 76 en ik laat het er lekker bij. Allemaal stroom verbrassen aan een munt die zich maar eens moet gaan bewijzen.
Stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Neem aan dat jouw miner ook op stroom werkt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Vibravis schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:16:
[...]

Neem aan dat jouw miner ook op stroom werkt toch?
Ik bedoel de mobile miner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Haha ja eigenlijk gaat het nergens over...

Compleet delusional.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:02:
[...]

Inderdaad all-in en er ver weg van blijven huh _/-\o_
Na mijn all-in met digibyte heb ik die dicegame niet meer aangeraakt.

Misschien straks nog eens een gokje wagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 14:42
Yobit.net.. Gokken.. Let's go! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm gisterenavond alleen met ZIL in fiat gegaan vanmorgen weer ingezet toch weer 100 ZIL erbij :)

een soort van rood of zwart bij het casino 8)7 8)7 8)7 :O ;w

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:41:
mmm gisterenavond alleen met ZIL in fiat gegaan vanmorgen weer ingezet toch weer 100 ZIL erbij :)

een soort van rood of zwart bij het casino 8)7 8)7 8)7 :O ;w
Vorige week toch nog €800 gewonnen met roulette dus wie weet oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

nu weer met een andere munt fiat........
maar even kijken als die weer onder de 8200 gaat om weer terug te kopen

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hazecase schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:42:
[...]

Vorige week toch nog €800 gewonnen met roulette dus wie weet oOo
Ik van de week nog 80 :+ in zo'n donkere gokhal gevuld met kasten en chinezen. Op zo'n electrische tafel. Had 20 euro mee dus opzich leuk.

Altijd leuk een gokje op z'n tijd. Komt ook altijd prachtig volk over de vloer. En sommige gezichten zie je telkens weer. Echte gokverslaafden.

Ik ga af en toe even met een maat erheen, wie het meeste wint betaald de biertjes erna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:49:
[...]

Ik van de week nog 80 :+ in zo'n donkere gokhal gevuld met kasten en chinezen. Op zo'n electrische tafel. Had 20 euro mee dus opzich leuk.

Altijd leuk een gokje op z'n tijd. Komt ook altijd prachtig volk over de vloer. En sommige gezichten zie je telkens weer. Echte gokverslaafden.

Ik ga af en toe even met een maat erheen, wie het meeste wint betaald de biertjes erna.
Haha inderdaad zoals het hoort! Wij gaan meestal naar het HC hier in Breda (mooiste casino van Nederland).

Vind het altijd bizar om te zien hoe sommige mensen 1 a 2k op de tafel leggen om vervolgens zonder gezichtsuitdrukking alles te verliezen (meestal Chinezen of witwaspraktijken) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mja HC, daar heb ik vaak niet zoveel geluk. Hopelijk gaat het in crypto mij beter af long term.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
xileS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:01:
Mja HC, daar heb ik vaak niet zoveel geluk. Hopelijk gaat het in crypto mij beter af long term.
Je moet crypto ook zien als HC, er vanuit gaan dat je aan het einde van de rit een leuke tijd hebt gehad maar met lege handen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
hazecase schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Haha inderdaad zoals het hoort! Wij gaan meestal naar het HC hier in Breda (mooiste casino van Nederland).

Vind het altijd bizar om te zien hoe sommige mensen 1 a 2k op de tafel leggen om vervolgens zonder gezichtsuitdrukking alles te verliezen (meestal Chinezen of witwaspraktijken) 8)7
Kom jij ook uit Breda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hazecase schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:02:
[...]

Je moet crypto ook zien als HC, er vanuit gaan dat je aan het einde van de rit een leuke tijd hebt gehad maar met lege handen staat
Klinkt dat je al zeker weet dat je alles gaat verliezen? Waarom nu niet alles verkopen dan? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hazecase schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Ja dat gaat mij net wat te mal. Minimale inleg 5 euro... Ben er wel eens geweest met bedrijfsuitje. Was idd ook een gast bezig die duizenden op tafel legde. Alles weg, weer opnieuw... Zonder te blikken of te blozen. Won ook even 15k, meteen weer inzetten. Ging maar door.

Mooi werk. Ik ben er te arm voor zulke bedragen. Die mannen nemen voor een avondje lol een bedrag mee waar ik een jaar voor sta te werken. Maar zeker leuk om af en toe met wat kleingeld te gokken.

Ken ook jongens die er zwaar mee in de problemen zijn geraakt. Die gooiden hun complete salaris in de gokkast eind van de maand. Jankend naar huis, dikke schulden, huis uitgezet dat soort dingen. Vaak ook in combinatie met andere verslavingen...

Dat is dan weer de keerzijde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Gokken, niet aan beginnen. Voor je het weet zit je in een gok verslaving.

En 50% is 50% als je 6x speelt de 7e keer heb je nog steeds 50% kans. Je kunt ook 100x verliezen en dan 100x winnen. meeste begrijpen dit niet.

[ Voor 103% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
A87 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:11:
Gokken, niet aan beginnen. Voor je het weet zit je in een gok verslaving.

En 50% is 50% als je 6x speelt de 7e keer heb je nog steeds 50% kans.
Bedankt voor het advies. *doet crypto verkopen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bmfd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Bedankt voor het advies. *doet crypto verkopen*
Gokken slaat gewoon nergens op IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:00
A87 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:13:
[...]

het hele leven is een gok crypto niet btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazecase
jazeker! Jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
A87 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:13:
[...]

Deze markt is hartstikke irrationeel, dus in bepaalde mate kun je het wel als gokken zien vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

nou tik hem aan bassie onder de 8200........:)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bmfd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:18:
[...]

Deze markt is hartstikke irrationeel, dus in bepaalde mate kun je het wel als gokken zien vind ik.
Ja vind ik ook, daarom ben ik er ook weg van en heb ik mijn verlies van 150 euro bijgelegd en alles omgezet in HODL coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Crypto niet als gokken zien...grappig 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
PnD schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:30:
Is toch echt best wel iets anders hoor.

Bij gokken weet je dat als je maar blijft herhalen, je uiteindelijk verliest. Want "het casino" (of wie dan ook) moet uiteindelijk wel winnen. En je hebt geen enkele invloed op het resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
PnD schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:30:
Toepasselijke username voor in dit topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo zeg 200 dollar erbij in 1 minuut............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:47:
zo zeg 200 dollar erbij in 1 minuut............
Maal 60 🤔 mmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny_1888
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-12-2020
Hoi,

Ik zou graag wat van m'n vakantiegeld in crypto's willen gooien (350 euro ongeveer).
Nou zie ik dat alles een dip heeft dus misschien is het verstandig om nu wat te kopen op litebit
Welke crypto raden jullie aan?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinny_1888 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:54:
Hoi,

Ik zou graag wat van m'n vakantiegeld in crypto's willen gooien (350 euro ongeveer).
Nou zie ik dat alles een dip heeft dus misschien is het verstandig om nu wat te kopen op litebit
Doyourresearchcoin. Maar goed xrp, ven, ada dat soort meuk doet t wel goed op de lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Gezellig, ik werk in Breda.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

waar komt die stijging nouu ineens vandaan ? paar grote walvissen die er geld in pompen zeker

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Ha, een beetje later dan verwacht, maar daar is 'ie dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:12

HaTe

haat niet

Lekkere stijging! Hopelijk is hierbij de correctie voorbij en is het niet een "fakeoff"

[ Voor 44% gewijzigd door HaTe op 12-05-2018 12:01 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:59:
waar komt die stijging nouu ineens vandaan ? paar grote walvissen die er geld in pompen zeker
Da's het punt. Er zijn er eerder een aantal uitgestapt, die natuurlijk weer op een goed moment hebben zitten azen om weer in te stappen. De koers was al een tijdje redelijk stabiel (geen hele grote dalingen meer), dus dan wordt het tijd om weer in te stappen en de koers een zetje omhoog te geven.

Want dat is het gedrag dat ik steeds zie: Als de koers een tijd min of meer vlak is stapt er iemand met een groot bedrag in. Of uit. In is logisch: Bij stilstand springen er een hoop mensen achteraan waardoor je - met verder weinig risico (want de koers stond stil) later weer met winst kunt verkopen.

Nu alleen afwachten of dit een geduldige whale was (die dus hoopt op meer stijging) of dat deze alleen de winst van zijn eigen sprong omhoog wil pakken (en dadelijk dus weer verkoopt).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Geen maanplaatjes? Dit forum gaat met de dag harder achteruit. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Hoi,

Het ligt er een beetje aan of het voor de korte of lange termijn is. Op korte termijn denk ik dat bv. Tron/TRX een van de betere keuzes kan zijn, aangezien ze deze maand een belangrijk event hebben, maar daar zit dan ook weer wat meer risico aan.

Voor de langere termijn verwacht ik dat je met Stratis, OMG en ADA wel goed zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:02:
Ik heb verkocht naar aanleiding van jouw meesterlijke TA van gisteren. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bmfd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:04:
[...]

Ik heb verkocht naar aanleiding van jouw meesterlijke TA van gisteren. -O-
Puppy-trap. Ik heb jou munten voor weinig opgekocht. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Hoi,

Lees je een beetje in en kies 2 a 3 muntjes om mee te beginnen. Vrijwel iedereen heeft zijn eigen ' fanboy' munt en zal je dat advies dan ook gaan geven ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:02:
Vooruit dan.

Afbeeldingslocatie: https://fhm500.nl/wp-content/uploads/2017/05/Maan-de-Steenwinkel4.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fhm500.nl/wp-content/uploads/2017/05/Maan-de-Steenwinkel.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pics.wikifeet.com/Maan-de-Steenwinkel-Feet-2863162.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:31
Ik heb redelijk wat EOS en TRX aangekocht ivm launch mainnet eind van deze maand, begin echter steeds meer te twijfelen of dit een juiste keuze is geweest...

ZIL/NULS doen het de afgelopen tijd erg goed, twijfel om NULS aan te kopen gezien de lage marketcap, echter is de stijging behoorlijk geweest de laatste dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hopen dat we blijven stijgen... dat beetje geld is leuk, maar dit zie ik veel liever. *O*
Pagina: 1 ... 5 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!