Prepare for the next ATH
Die buy support is zo eng dun onder de 5k
Veel harderKlaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:20:
Ging het vorig jaar ook zo hard omhoog?
Zero.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
XRP is aan het opstaan...Pelox schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:20:
Tijd voor een hele grote jongen om op te staan..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Daar vluchten meerdere mensen naartoe, blijkbaar betrouwbaarder dan tether.
XRP = trash
Weg met de kleine muntjes!
Alles komt goed! Ooit!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
die lieve groene candle.
Mijn beste vrind, jouw beste vrind,
de vrind van ieder kind.
Mijn hartje klopt, mijn hartje klopt zo blij,
wat brengt hij u, wat brengt hij mij,
wat brengt hij u en mij!
Wie zoet is koek, wie stout is krijgt de roe...
Hij komt, hij komt, die lieve groene candle.
Mijn beste vrind, jouw beste vrind, de vrind van ieder kind!
Zero.
Oei, ik koop enkel bij 900,- heb ik ooit gezegd. Tot nu toe twee keer wat gekocht.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:51:
Prachtig spektakel, met kerst bitcoin weer $1000,-
Laat de boel nu maar klappen. Haha
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
dat is mijn idee / opvatting
[ Voor 22% gewijzigd door sourcecode op 19-11-2018 20:30 ]
Prepare for the next ATH
op hoeveel SAT ?cryptore schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:29:
M,n verstand zegt niet doen , maar heb toch maar wat NANO gekocht , kon het niet laten
Prepare for the next ATH
Hier net zo, toch maar weer bijgekochtcryptore schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:29:
M,n verstand zegt niet doen , maar heb toch maar wat NANO gekocht , kon het niet laten
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
NANO is een van de grootste dalers vandaag, die kan ook weer als snelste herstellen, mogelijk een goede keuze inderdaad.cryptore schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:29:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hij brengt ons ellende ik zie hem al gaan.
oke de rest ga ik niet doen hoor
Of een goed heilig man is cadeautjes aan het uitdelen..Richh schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:33:
Er zit gewoon een whale wat Black Friday inkopen te doen toch?
Zero.
K zie dat NANO ook al lager heeft gestaan. Maar van daaruit heel snel x3 heeft gedaan. Er valt dus geld te verdienen in bearmarket. Als je het weetTaro schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:31:
[...]
NANO is een van de grootste dalers vandaag, die kan ook weer als snelste herstellen, mogelijk een goede keuze inderdaad.
[ Voor 99% gewijzigd door The Redman op 19-11-2018 20:38 ]
https://wallet.latoken.com/market/Crypto/ETH/JSE-ETH
Prepare for the next ATH
Hoe huppelt dat kaarsje rood groen op en neer.. de boze whale nig niet tevreden en hup daar gaat hij weer.mugenmarco schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:31:
zie ginds daalt de bitcoin hoe laag zal hij staan,
Hij brengt ons ellende ik zie hem al gaan.
oke de rest ga ik niet doen hoor
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Mijn PF is ook kapotNew Yorker schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:42:
Livecoinwatch is kapot.
Prepare for the next ATH
Maar goed dat ik er nooit groot ben ingestapt, want ook bij de weg omhoog dacht ik nooit dat ie zo hoog kon komen.
Blijft een lastig te voorspellen ding, maar wel heel interessant omdat het pure psychologie is.
Onzin.RelBel80 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:32:
Ik denk nog steeds dat grote instituten, die zich langzaam iets hebben ingekocht, dit extra doen om het grote geld straks voor weinig te kunnen laten in stappen. Jan met de pet moet er dan wel eerst uit, dus spelen ze in op de psyche. Ik verwacht over een dag of 4 nog een daling tot 4500 om het daarna nooit weer te zien.
Marketcap = koers * aantal coins.Mr_Ripple schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:52:
[...]
Als er voor 41 miljard btc wordt verkocht dan daalt de marketcap met 41 miljard toch?
Als een coin met $1 daalt en er zijn er 1 miljard van in omloop, dan daalt de marketcap met $1 miljard.
Om de koers met $1 te laten dalen is louter afhankelijk van de dikte van de orderboeken. Het heeft geen enkele relatie met hoeveel geld er "in" zit of hoeveel "eruit" wordt gehaald. Dat kan ook niet, er zit geen geld in coins. Als jij een coin koopt, dan krijg jij de coin van iemand anders en die persoon krijgt jouw geld. Tegenover elke koop staat een verkoop en vice versa.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 19-11-2018 20:50 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dus XRP kan makkelijk paar honderd dollar worden.oisyn schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:49:
[...]
Marketcap = koers * aantal coins.
Als een coin met $1 daalt en er zijn er 1 miljard van in omloop, dan daalt de marketcap met $1 miljard.
Om de koers met $1 te laten dalen is louter afhankelijk van de dikte van de orderboeken. Het heeft geen enkele relatie met hoeveel geld er "in" zit of hoeveel "eruit" wordt gehaald. Dat kan ook niet, er zit geen geld in coins. Als jij een coin koopt, dan krijg jij de coin van iemand anders en die persoon krijgt jouw geld. Tegenover elke koop staat een verkoop en vice versa.
Ik denk dat het een kwestie van tijd/geduld is voordat op Binance BTC ook de 5k vaarwel zegt. Het is een mooi gevecht hoe de 5k zolang mogelijk blijft, maar de Titanic is al gescheurd, de viool spelers spelen door, maar de steven ligt al behoorlijk diep in de zee.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:44:
Kunnen we nu stellen dat op Binance althans de 5k wel standhoudt? Hij zakt er niet gemakkelijk doorheen. Alle RSI’s zwaar oversold. In principe kopen ware het niet dat er nog een dump kan komen.
Je zal maar op 180 gekocht hebbenDeeSung schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:56:
Neo 9 euro lol.

Als de prijs echt diep gaat zakken zitten we zo weer op 400 000 tx per dag en super hoge fees.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Bitcoin Battered Below $5,000 As 'Cash' Fork Fight Grows

Bron: https://www.zerohedge.com...n-cash-fork-battle-builds
Ik ben heel erg geneigd om met mijn dode bags erin te gaan.Taro schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:31:
[...]
NANO is een van de grootste dalers vandaag, die kan ook weer als snelste herstellen, mogelijk een goede keuze inderdaad.
Stel dat het weer x2 gaan, dan scheelt het toch weer een beetje in mijn verlies (-80% naar -60% dan is nog steeds mooi meegenomen).
Kaze Ni Nare
Precies mijn gedachte.sourcecode schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:30:
de stekker gaat er nog even uit voor livegang BAKKT
dat is mijn idee / opvatting
Ik zal er wel compleet naast zitten, maar ik heb het idee dat ETH het de laatste sowiezo moeilijk heeft, en weinig positief momentum lijkt te hebben. Dalen gaat echt heel makkelijk, maar als andere coins bijtrekken blijft ETH nog wel eens achter.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:14:
BTC gaat met ruim 100 dollar omhoog maar ETH geen cent. Dat is ook apart.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Toen we 500 dollar hoger stonden was het ook al zwaar oversold. Ik denk dat je pas zeker weet dat er een (tijdelijke) bodem is als we een 250+ dollar bounce zien.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:44:
Kunnen we nu stellen dat op Binance althans de 5k wel standhoudt? Hij zakt er niet gemakkelijk doorheen. Alle RSI’s zwaar oversold. In principe kopen ware het niet dat er nog een dump kan komen.
Nouja als er miljoenen mensen een Ripple bezitten, is het maar de vraag of er niemand is die ze al verkoopt voor 99 dollarKlaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:50:
[...]
Dus XRP kan makkelijk paar honderd dollar worden
Precies om bovenstaande reden: nee.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:18:
Na..nog 1 keer dan
BTC bloed dood
XRP is met nog een paar coins de toekomst
Er is een groep mensen die dit al anderhalf jaar roept, meanwhile is er (nog altijd) geen enkele reden om zo'n aanname te doen.
Op dit soort drops (22% in 1 week) zou ik daar niet al te rustig mee wachtenVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:21:
Ik wacht rustig af met de juiste alts
[ Voor 52% gewijzigd door Richh op 19-11-2018 21:22 ]
Verwijderd
Je beseft dat dit al zon 8 a 9 jaar geroepen wordt, en dat bitcoin inmiddels al een keer of 100 is doodverklaard?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:18:
Na..nog 1 keer dan
BTC bloed dood
Je kunt best gelijk hebben hoor maar het lijkt mij stug.
Ja XRP doet het vandaag erg goed, maar wat de toekomst brengt ? Verder doet XRP het nu goed als BTC het slecht doet. Gaat BTC het straks goed doen kan het best eens heel slecht met XRP gaan. Ook loopt XRP nu tegen zware weerstand aan. Geen idee hoe dit precies zal gaan, maar roepen dat XRP BTC gaat vervangen is als roepen dat je een 10 kilometer marathon hebt gewonnen omdat je na 400 meter als eerste loopt.
Verwijderd
Steeds meer mensen gaan dit inzien en zoeken naar toekomst
Het was een leuke rit
Maar het is klaar
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 21:31 ]
XRP wordt voor banken gebruikt, als het gebruikt wordt en als consument zal je er nooit iets mee kunnen. Veel meer nutteloos kan je het niet hebben hoor.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
BTC is volkomen nutteloos
Heb hier al eens eerder de vraag gestelt wat je met XRP moet, niemand die een antwoord heeft.
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
BTC is volkomen nutteloos
Dat is natuurlijk ook een beetje het verhaal in crypto, als er niks gebeurt in de markt hoor je maar weinig, en op het moment dat er beweging in zit (positief of negatief) heeft iedereen er wel een mening over en hoor je altijd vergelijken over hoe coins het doen ten opzichte van de rest.PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:28:
Het hele ETH tegenover BTC flippening verhaal hebben we gehad, en waar staat ETH nu tegenover BTC...
Ja XRP doet het vandaag erg goed, maar wat de toekomst brengt ? Verder doet XRP het goed als BTC het slecht doet. Gaat BTC het straks goed doen kan het best eens heel slecht met XRP gaan. Ook loopt XRP nu tegen zware weerstand aan. Geen idee hoe dit precies zal gaan, maar roepen dat XRP BTC gaat vervangen is als roepen dat je een 10 kilometer marathon hebt gewonnen omdat je na 400 meter als eerste loopt.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Winkels kunnen het gaan accepteren als valuta, net als elke andere cryptomunt.PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:31:
[...]
XRP wordt voor banken gebruikt, als het gebruikt wordt en als consument zal je er nooit iets mee kunnen. Veel meer nutteloos kan je het niet hebben hoor.
Heb hier al eens eerder de vraag gestelt wat je met XRP moet, niemand die een antwoord heeft.
Ik denk, net zoals anderen hier, dat XRP het nu goed doet omdat BTC het slecht doet en het vertrouwen in Tether weg is.PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:28:
Het hele ETH tegenover BTC flippening verhaal hebben we gehad, en waar staat ETH nu tegenover BTC...
Ja XRP doet het vandaag erg goed, maar wat de toekomst brengt ? Verder doet XRP het goed als BTC het slecht doet. Gaat BTC het straks goed doen kan het best eens heel slecht met XRP gaan. Ook loopt XRP nu tegen zware weerstand aan. Geen idee hoe dit precies zal gaan, maar roepen dat XRP BTC gaat vervangen is als roepen dat je een 10 kilometer marathon hebt gewonnen omdat je na 400 meter als eerste loopt.
Xrp zal nooit adoptie krijgen door bankenPilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:31:
[...]
XRP wordt voor banken gebruikt, als het gebruikt wordt en als consument zal je er nooit iets mee kunnen. Veel meer nutteloos kan je het niet hebben hoor.
Digitaal goud. Na 10 jaar blijft ie op lange termijn maar in waarde toenemen, dat mag XRP nog laten zien.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:32:
Wat moet je dan met BTC?
En ja, ook BTC is nutteloos, maar dat zijn alle coins. Er zijn meerdere levels van nutteloos en daar staat XRP toch wel extreem hoog.
Het is bijvoorbeeld...Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:32:
Wat moet je dan met BTC?
Trustless
Immutable
DDoS-ongevoelig
Vaststaand 'monetair' beleid (consensus)
XRP heeft... 0 van die eigenschappen. Net zoals alle andere alts. Crypto's zijn een scam.
[ Voor 18% gewijzigd door The Redman op 19-11-2018 21:36 ]
Misschien.ggj87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:32:
[...]
Winkels kunnen het gaan accepteren als valuta, net als elke andere cryptomunt.
Dat zeg ik toch
Ik zeg als, wat nogal een hele grote als is.
Los van dat ben je gek als je denkt dat banken ooit ook maar 1 cent gaan uitgeven aan coins in bezit van particulieren
Verwijderd
BTC en het idee er achter was top
Maar de munt is nutteloos en achterhaalt
Er zijn er nu die veel beter werken en 1000 maal rapper zijn
We rijden ook niet meer in de eerste auto
Mijn mening is dat het masaal gedumpt gaat worden
En ik vlieg ook niet met een zeppelinVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:37:
Nog 1 keer dan
BTC en het idee er achter was top
Maar de munt is nutteloos en achterhaalt
We rijden ook niet meer in de eerste auto
Mijn mening is dat het masaal gedumpt gaat worden
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 19-11-2018 21:40 ]
Heb het even voor je aangepast toen iedereen het over de ETH flippening had.Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:36:
ETH is de bom. Wordt al gebruikt. Wordt nummer 1.
Over 2 jaar zal het wel weer een andere coin zijn als BTC van 100k valt naar 20k en een andere coin het even een paar weken goed doet.
2017-2018 in 1 beeldfragment samengevat:
Ja onveilige centralized shitcoins. Die bestonden al vóór altcoins: het heet fiat. En nu de ECB met gratis Instant Payments komt in 2019 is ook de snelheid/fee van XRP geen enkel voordeel meer. Intussen heeft Bitcoin wel nog voordelen t.o.v. fiat, zoals immutability, trustlessness, zekerheid over de inflatierate en storingsongevoeligheid. Maar XRP? Gewoon een scam voor de atechnische mens die ook een graantje mee wil pikken van de cryptohype.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:37:
[ Voor 9% gewijzigd door The Redman op 19-11-2018 21:41 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Voor de tech of blockchain zitten we hier niet, leuk dat banken iets wel of niet gebruiken, maar het feit dat we allemaal crypto kopen en verkopen is puur voor het rendement. XRP blinkt daar prima in uit en BTC ook, ieder op hun eigen manier.
Deze discussie is voor mij een "no trade zone" geworden omdat je hem toch niet kan winnen. Ik ben fan van zowel BTC als XRP, omdat je aan beide een mooi rendement over kunt houden.
Verwijderd
Ik zie dit als een algehele afwijzing
Kortom...dood
Van 1k naar 200 dollar naar 20k. Nou jij weerVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:42:
Van 20k naar 5 k..het is maar wat je ongevoelig vind
Kortom...dood
Dood is wanneer je het niet meer voor fiat verkocht krijgt.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:42:
Kortom...dood
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:42:
Kortom...dood
Dat zei iedereen toen ie van 1k naar 200 ging ook.
Einde verhaal voor BTC. BTC komt nooit meer op 1k. Precies wat jij nu zegt dus.
Proost!! Haha. 1x is genoeg ja.Pelox schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:45:
Uiteindelijk stopt alles, hopelijk mogen we nog een ritje maken
Dat is balen want de bullmarkt gaat zeker niet beginnen voordat de BTC dominance over of rond de 80% staat.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:46:
Wat ik wel opvallend vind; mijn alts dalen eigenlijk niet meer in sat-waarde. Dit terwijl Bitcoin blijft dalen. Denk dat er heel wat alts echt op de absolute bodem zitten maarja dat zeg ik nu al het hele jaar.![]()
![]()
Prepare for the next ATH
En misschien heb je deze keer gelijk. Het is mogelijk, dus wie weet. Alleen is het dus al 2x eerder zo gegaan en heeft BTC weer een nieuwe dikke ATH gedaan. Precies wat jij nu zegt werd toen ook gezegt.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:46:
Nou ja .het is ook maar een waarschuwing.meer niet
Hier stopte ik met lezen..The Redman schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:40:
[...]
En nu de ECB met gratis Instant Payments komt in 2019..
Denk dat de bitcoin dominantie op deze manier alleen maar zal afnemen. Men is ook niet gek en ziet XRP tegen de stroom in zwemmen. Kan zomaar nog iets geks gebeuren met XRP als Bitcoin zijn "store of value" andermaal bewijst!The Redman schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:47:
[...]
Dat is balen want de bullmarkt gaat zeker niet beginnen voordat de BTC dominance over of rond de 80% staat.
Verwijderd
Maar het gaat er om welke overleeft of gebruikt gaat worden
En dat is geen BTC
Die Binance CEO moet gewoon even een bende XRP pairs makenTominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:49:
[...]
Denk dat de bitcoin dominantie op deze manier alleen maar zal afnemen. Men is ook niet gek en ziet XRP tegen de stroom in zwemmen. Kan zomaar nog iets geks gebeuren met XRP als Bitcoin zijn "store of value" andermaal bewijst!![]()
Wat waren voorgaande keren eigenlijk "redenen" voor bitcoin uitsterving?Luuk schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:54:
Ah yes. Bitcoin wordt weer dood verklaard in dit topic.![]()
Binnenkort dus 100k![]()
Nu heb ik - na een heel jaar die koersen maar omhoog en omlaag zien gaan - eigenlijk dat gevoel helemaal niet. Als je ziet hoe hard 'ie daalt zou je denken dat ik hetzelfde gevoel zou moeten hebben als in februari (hoewel het toen wel een paar dagen achter elkaar -10% was). Maar, nu heb ik eigenlijk eerder het gevoel dat ik zou willen bijkopen! (Wat ik niet ga doen, heb er verdorie wel genoeg geld inzitten).
In februari was het absolute "despair" moment wel het moment dat het omsloeg. Eigenlijk was het meerdere keren zo dat ik dacht 'nu gaat alles kapot' waarbij vlak daarna de koers omhoog schoot.
Maar goed, mijn les van begin dit jaar was dus dat de koers precies het omgekeerde doet van wat ik op extreme momenten denk (ik heb ook op de dag van de hoogste koers nog 1/3 van mijn inleg erin gestopt). Als ik nu bij zou willen kopen....betekent dat dan dat er nog meer daling komt, of is mijn gevoel na maanden schommelingen beter getuned?
Oké... - 75% is dus dood volgens jou.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:42:
Kortom...dood
Je weet dat XRP meer dan $3 waard was en nu nog geen 50 dollarcent? Das -85% hè.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:18:
BTC bloed dood
Over 'algehele afwijzing' gesproken
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 19-11-2018 21:58 ]
Verwijderd
Blijft gewoon gokken
https://99bitcoins.com/obituary-stats/Klaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:55:
[...]
Wat waren voorgaande keren eigenlijk "redenen" voor bitcoin uitsterving?
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!