Prepare for the next ATH
Nadat hij ons compleet de tering in heeft gedumpt komt hij naar voren en zegt. "Yo jongens, 10 jaar geleden ben ik met Bitcoin begonnen om de grootste ponzi ooit te creëren. Niet normaal dat het zo groot is geworden en ben nu 1 van de rijkste mannen op aarde, dankjewel."
Deze sell pressure is niet natuurlijk gasten ff serieus. Dit zijn niet de Henk en Ingrids die sellen.
Haha geweldig, kun je zelf je adres kiezen of is het puur toeval dat 1Niak zo veel lijkt op je nick?Kain_niaK schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:57:
[...]
Je kunt naar mijn 1Niak6WPi1NDYquYGBc6TYVerheyEGeXM7 elke fork van Bitcoin sturen.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:05:
[...]
Alles met een x er in loop ik met een bocht omheen
Weg
Ach ja, 1 whale, verder zijn (zeker bij de kleine muntjes) misschien wel 50% van alle coins ondergebracht in een bot die allemaal stoplosses hebben staan.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:59:
Deze sell pressure is niet natuurlijk gasten ff serieus. Dit zijn niet de Henk en Ingrids die sellen.
Logisch gevolg van dit soort speculaties.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jij weet ook dat BTC ooit $19000 waard was en nu 5k. Das -70% hé.Richh schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:55:
[...]
Oké... - 75% is dus dood volgens jou.
[...]
Je weet dat XRP meer dan $3 waard was en nu nog geen 50 dollarcent? Das -85% hè.
Over 'algehele afwijzing' gesproken
Al vind ik persoonlijk van 19k naar 5 iets heftiger dan $3,- naar $.50,-
Ach, over een paar maanden is dat natuurlijk peanuts als XRP op 589 staat.
Baal overigens wel dat ik mijn BTC niet volledig heb kunnen omzetten naar XRP, dat staat nu leeg te bloeden.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dan blijft er niks over.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
En nog steeds
Weg
ScreamGT schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
[...]
Voor Jan Modaal klinken die cijfers allemaal heel spannend. Maar aan het einde van het liedje gaat het op perspectief en dus om percentages.ScreamGT schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
[...]
Jij weet ook dat BTC ooit $19000 waard was en nu 5k. Das -70% hé.
Baal overigens wel dat ik mijn BTC niet volledig heb kunnen omzetten naar XRP, dat staat nu leeg te bloeden.
Verwijderd
Denk dat jullie je dit keer zwaar vergissen. Maar niet luisteren... hodlburnebie schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:02:
Opgave, overgave, 'bitcoin is dood' aflevering 582.
Er komen mooie tijden aan. 😁
Ben wel benieuwd wie Bitcoin in zo'n korte periode op deze brute manier kan blijven dumpen. Tuurlijk helpen de Henk en Ingrids wel wat mee maar die zijn of 1) allang weg uit crypto of 2) hun portfolio is al geen kut meer waard of 3) hebben al zelfmoord gepleegdRichh schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
[...]
Ach ja, 1 whale, verder zijn (zeker bij de kleine muntjes) misschien wel 50% van alle coins ondergebracht in een bot die allemaal stoplosses hebben staan.
Logisch gevolg van dit soort speculaties.
Dit zijn whale(s) met enorme hoeveelheden Bitcoin. Faketoshi is inderdaad enorm rijk maar ik vraag me wel af hoeveel BTC hij heeft.
Verwijderd
Nostalgie
Niemand heeft de wijsheid in pacht. Dus ook jij en jouw medegezinden niet.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:04:
[...]
Denk dat jullie je dit keer zwaar vergissen. Maar niet luisteren... hodl
Maar deze verhalen en situaties zijn al vaker voorbij gekomen in exact dezelfde vorm. En we weten allemaal wat daarna gebeurd is.
Ook al is dat geen garantie voor de toekomst.
Kijk eens vanachter. 1Niak6WPi1NDYquYGBc6TYVerheyEGeXM7Izualez schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:59:
[...]
Haha geweldig, kun je zelf je adres kiezen of is het puur toeval dat 1Niak zo veel lijkt op je nick?
Ik mis alleen nog de n in verheyen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Over het algemeen bij zulke vallen omlaag zijn het juist zulke mensen die verkopen en staat het ander soort mens klaar om die coins lekker cheap te kopen.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:59:
1% is 1% en 80% is 80%. -90% van 100 euro is 10 euro en -90% van 1000 euro is 100 euro.ScreamGT schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
[...]
Alsof die getallen in euro's iets zeggen. Als jij ergens 1000 euro in hebt gestopt is -90% gewoon -90%. Dus je had beter voor 1000 euro BTC kunnen kopen dan voor 1000 euro XRP.
Prepare for the next ATH
Afhankelijk van welke markt je aanneemt. Maargoed, -70% is minder negatief, dus oké?ScreamGT schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
[...]
Maar dat is het natuurlijk niet. De muntwaarde is totaal irrelevant zonder een relatie te leggen met het aantal beschikbare muntjes.Al vind ik persoonlijk van 19k naar 5 iets heftiger dan $3,- naar $.50,-
Als dit het het algemene denkniveau van de crypto investeerder aantoont is het geen wonder dat alles leeg stroomt.Ach, over een paar maanden is dat natuurlijk peanuts als XRP op 589 staat.
Het is totaal ondenkbaar dat een dergelijke coin zo'n market cap haalt in enkele maanden. Laat staan dat die marketcap van Ripple überhaupt geldig is gezien niet alle munten in omloop zijn, maargoed laat ik die discussie dan überhaupt maar niet starten gezien hier anno november 2018 nog steeds het begrip 'market cap' uitgelegd moet worden.
XRP heeft een opleving gehad terwijl de rest keihard instort. Met als gevolg dat nu een paar daytraders harder op XRP instappen. Tja.Baal overigens wel dat ik mijn BTC niet volledig heb kunnen omzetten naar XRP, dat staat nu leeg te bloeden.
Heeft niks met 'toekomst' of zoiets te maken. Laat staan dat 2 dagen dubbele cijfers in de min (of in de plus for that matter) ook maar iets zegt over de daadwerkelijke visie en toekomstwaarde van een coin.
Edit: prima als je XRP top vind trouwens, daar ga ik niks tegenin brengen. Maar als iemand zegt 'coin A zuigt om reden 123' terwijl je eigen munt het in diezelfde denkwijze nog slechter doet, dan moet je ook toegeven dat je zelf niet snapt waar je mee bezig bent.
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 19-11-2018 22:11 ]
Valt wel mee.tias86 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:05:
Die xrp fanboys zijn echt totaal gebrainwashed, kunnen geen zinnig woord meer zeggen lijkt het wel
Het blijft gewoon mooi om te zien hoe verschillende kampen reageren tijdens dit soort dagen.
Uiteindelijk valt het wel mee wat er nu gaande is. In november '17 ging de koers in 1,5 week tijd 6,5k omhoog. Nu zakt hij 1.5 en iedereen denkt dat BTC dood is. Toch mooi om te zien hoe XRP zich in dat opzicht staande houdt, niet?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
QTUM
ath $106.88 -> nu 2,60 $, wow
Prepare for the next ATH
100 miljard x 589 euro is 58.900 miljard. Apple was even 1000 miljard waard.
Voluit geschreven ook wel leuk natuurlijk. 58.900.000.000.000 euro.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Tja, vind de ATH opvallender dan de huidige koers. 13 in een dozijn munt.sourcecode schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:11:
zet hem er toch maar in
QTUM
ath $106.88 -> nu 2,60 $, wow
Nog niet in USDT op binance. De BTC ging wel redelijk rap door de 5000 USDT op Binance heen. Blijft bijzonder om te zien hoe snel dat systeem is, met zoveel orders door het orderboek.braamr80 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:12:
ETH onder de 150 dollar.... Dat schiet ook lekker op.
Helaas kan BNB coin zich niet staande houden... Wel goed om te zien dat het volume weer wat toeneemt, maar blijft een treurige koersontwikkeling. Beter wel wat meer actie dan we de laatste maanden hadden, wellicht komt dat er nu aan.
Er zijn geen 100 miljard in omloop. Dus berekening klopt niet. Maar eens 589 dollar voor 1 XRP, weet niet welke gek het heeft verzonnen. Maar het is wel blijven hangen in de XRP community.PilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:12:
589 euro voor 1 XRP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 miljard x 589 euro is 58.900 miljard. Apple was even 1000 miljard waard.
Voluit geschreven ook wel leuk natuurlijk. 58.900.000.000.000 euro.
Aan alle henk en ingrids die meelezen: stop met sellen gasten!
O nee hoor. Dat is iets heel anders.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:13:
Dit melde je al vaak ..maar 20k voor een waardeloze munt die niks kan als BTC is precies van het zelfde
20.000 x 17 miljoen is 340 miljard.
340 miljard of 58.900 miljard. Precies hetzelfde ?
Hier zitten geen henk en ingrids .Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:15:
4.8k gaat er ook aan denk ik, wow. RIP.
Aan alle henk en ingrids die meelezen: stop met sellen gasten!
Weg
Er zijn er 100 miljard van gemaakt.Yub schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:15:
[...]
Er zijn geen 100 miljard in omloop. Dus berekening klopt niet.
Maar ok, 19 miljard in omloop. Dat is meer dan 1000x zo veel als BTC.
Daar word je ook nie echt vrolijker van ben ik bang ;-)D-Ed schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:15:
Nou zeg.. Voor je plezier moet je hier op dit moment ook niet meer meelezen.. Ik ga wel NL-Duitsland kijken...
vandaar deMarthusiast schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:18:
[...]
Daar word je ook nie echt vrolijker van ben ik bang ;-)
Ik verwacht binnen afzienbare tijd wel wat Henk en Ingrids die hun verhaal komen vertellen. Iets in de trent van:"Hallo mannen, ik lees hier al een tijd mee en was ingestapt op 20k. Ik holde de moeder en ben nu broke. Na het crypto-debacle ben ik uit huis gezet door mijn vrouw. Nu ben ik dakloos en heb geen vaste woonplaats meer"
Mijn broer heet Henk, telt dat ook?
Ik lul ook zomaar wat
Zero.
Wat een kansloze discussie weer. Alsof alles met waarde bruikbaar moet zijn. Heb je mensen wel eens zien schoonmaken met een "van Gogh" of mensen zien tennissen met een paar diamanten ?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:18:
340 milj nutteloos
Of 58 bruikbaar?
Dat is inderdaad een verschil
Check https://bitcoinvanitygen.com/Izualez schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:59:
[...]
Haha geweldig, kun je zelf je adres kiezen of is het puur toeval dat 1Niak zo veel lijkt op je nick?
Prepare for the next ATH
Gast, kom op zeg.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:18:
340 milj nutteloos
Of 58 bruikbaar?
Dat is inderdaad een verschil
58.900 miljard
Maar goed, laat maar. Of je bent aan het trollen of je bent helemaal gek.
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 19-11-2018 22:25 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:23:
Ik snap het best..afscheid nemen doet pijn
Maar BTC is uit de mode
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heel crypto is uit de modeVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:23:
Ik snap het best..afscheid nemen doet pijn
Maar BTC is uit de mode
Congratz, je hebt voor een keetje de munt te pakken waar alle bots nu heen traden. Wees verstandig, ga terug naar BTC, wacht op een opleving en koop er een biertje van
Ook wel een biljoen genoemdPilatuS schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:24:
[...]
Gast, kom op zeg.
58.900 miljardDat is een punt, geen komma. Niet 58 miljard, 58 duizend miljard.
Maar goed, laat maar. Of je bent aan het trollen of je bent helemaal gek.
Valt mee toch ?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:25:
XRP valt nu ook als een baksteen
It's not a loss untill you sell. Gewoon vasthouden.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:24:
Hallo mannen, ik heb vandaag nog bijgekocht. Heb weer een maand voor niks gewerkt.
Je maakt me aan het schrikken johVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:25:
XRP valt nu ook als een baksteen
Waar zie je dat?
Volgens mij valt het nog wel mee...
Morgen 20k ?dimdam schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:34:
Als we morgen wakker worden , is alles weer hersteld
2-2! Whow!!Marthusiast schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:18:
[...]
Daar word je ook nie echt vrolijker van ben ik bang ;-)
Toen ik dat poste was het 0-2
Toch blij dat ik nooit geluisterd heb naar dergelijke goedbedoelde adviezen om in de dip bij te kopen.... zo vaak gehoord, en zo vaak gezien dat het daarna tóch weer verder omlaag ging. Zo ook nu...DAMAGE schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 22:48:
@kazz1980 als je in de dip iig bij koopt sta je ook weer sneller in de groene cijfers
Daarmee is de schade nu 'beperkt' tot een rendement van -93% ongeveer.... ahum. 🤨
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Zero.
Verwijderd
Dat doen ze straks pas. Die sellen altijd op lowPelox schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:39:
Maar 1 ding snap ik niet.. als Henk en Ingrid op de tribune zitten bij Oranje wie verkoopt dan nu zijn bags??
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Zou die ene gast nog altijd mega dik in VET zitten?
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 22:45 ]
Mag hopen dat een whale nu wel klaar zit om weer in te stappen, of in ieder geval vanaf de zijkant toekijkt.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:44:
Vrees dat de echte whales nog moeten verkopen.
Zero.
wat een KUTZOOI dit
Prepare for the next ATH
ik ook maar dat is in mijn geval al 30 jaar hetzelfdeKlaas25 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:42:
Benieuwd waar we morgen mee wakker worden.
Hots daar gingen we weer $100 naar beneden.
Heb het al eens eerder gevraagd. Maar bij welke prijs knalt het netwerk eruit, omdat minen te duur wordt? Dat wordt immers steeds duurder en de prijs van de bitcoin wordt steeds lager. Nu werkte het ook allemaal toen de bitcoin $100 was, maar toen was minen ook makkelijker.Tominatie schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:46:
Ondertussen is het hele Bitcoin netwerk ook een puinhoop van jewelste. Enorm veel transacties die al tijden soms uren staan te wachten.
Hots daar gingen we weer $100 naar beneden.
Echt een massacre dit, doet denken aan de drop naar de low van 6 feb, maar dit gaat nog wel even een stukje sneller...Ertepeller schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:47:
4900 gesneuveld op Binance
Dan zal dat het punt zijn waar we een enorme bounce gaan maken.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:48:
Op 4600 verkoop ik alles incl. alle alts
Doei
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!